Ιστορική επιτυχία της Ethos Media: Παρουσιάσεις στο ΧΑ εταιρειών από τα Greek Exports Awards 2015

Ιστορική επιτυχία για την Ethos Media S.A. αποτελεί η πρωτοβουλία του Χρηματιστηρίου Αθηνών να λήξει τη συνεδρίαση της Τρίτης 10 Μαΐου 2016, με τις παρουσιάσεις των επιχειρηματικών μοντέλων και σχεδίων τεσσάρων εταιριών οι οποίες διακρίθηκαν στο πλαίσιο του θεσμού Greek Exports Awards 2015. Πρόκειται για τις εταιρίες Systems Sunlight, Demo, Raymetrics και Sychem.

xrimatistirioTη λήξη της συνεδρίασης του XA θα κηρύξει στις 17:00 ο κ. Σαμουήλ Ζήσης, εκπρόσωπος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Διπλωματικών Υπαλλήλων – Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (ΕΝΔΥ ΟΕΥ Α’) του Υπουργείου Εξωτερικών. Θα ακολουθήσουν οι εταιρικές παρουσιάσεις και η γνωριμία με τις εταιρίες.

H Ethos Media σας προσκαλεί να γιορτάσετε μαζί της αυτή την ιστορική επιτυχία, συμμετέχοντας στην τελετή λήξης του ΧΑ. Οι θέσεις είναι περιορισμένες.

Οι ενδιαφερόμενοι, συνεπώς, καλούνται να δηλώσουν έγκαιρα τη συμμετοχή τους.Επισυνάπτεται η πρόσκληση, με το πλήρες πρόγραμμα: Invitation 10052016

Σχετικά με τα Greek Exports Awards

Η Ethos Media θεσμοθέτησε τα βραβεία Greek Exports Awards, αποσκοπώντας στην αναγνώριση και ανάδειξη των υγιών δυνάμεων του Ελληνικού Επιχειρείν, που συνεχίζουν να επιδεικνύουν ισχυρή δυναμική στο εξωτερικό.

greek-exports-awards-2015-winners2Έχοντας διανύσει την 6η ετήσια διοργάνωση, ο θεσμός έχει πλέον συμβάλει αποτελεσματικά στον εκσυγχρονισμό της εξαγωγικής βάσης, αναδεικνύοντας τα φωτεινά παραδείγματα του επιχειρείν, τις νέες τεχνολογίες και στην ποιοτική αναβάθμιση των προϊόντων νέας γενιάς, που διεισδύουν αποτελεσματικότερα στις νέες απαιτητικές συνθήκες των κανόνων διεθνούς εμπορίου.

Από την ενδελεχή ανάλυση των εξαγωγικών εξελίξεων, καθίσταται σαφές ότι απαιτείται πλέον ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης, με κυρίαρχο στόχο την εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας. Το μοντέλο αυτό συντίθεται μέσα από τα 12 συνολικά βραβεία των Greek Exports Awards 2015, αποτελώντας «θεμέλιο λίθο» υγιούς και επιτυχημένης εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας.

Τα νέα, καινοτόμα και επώνυμα προϊόντα, αποτελούν τη σύγχρονη δέσμη μέτρων προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος που πλέον οι παραγωγικοί φορείς προκρίνουν ως κοινό τόπο: την ενίσχυση της εξωστρέφειας, μέσα από τη στήριξη της επιχειρηματικότητας, από τον πρωτογενή τομέα έως τον τριτογενή και τις σύγχρονες υπηρεσίες.