Ερρίκος Μοάτσος: Η ήρεμη δύναμη της AXA

 

 

[starbox]

Από τη θέση του  επικεφαλής της ΑΧΑ, ο Ερρίκος Μοάτσος αναλύει τη στρατηγική στόχευση της εταιρείας και τη φιλοσοφία στην οποία επικεντρώνει την ανάπτυξή της. Έχοντας καταγράψει μακρόχρονη πορεία στην ασφαλιστική αγορά, ανέλαβε CEO της ΑΧΑ το καλοκαίρι του 2014. Επιπλέον συμμετέχει ενεργά στα θεσμικά όργανα της αγοράς, όντας μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Εκπροσώπων & Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιριών μεταξύ άλλων. Όπως ο ίδιος αναφέρει «Στην ΑΧΑ Ασφαλιστική γνωρίζουμε καλά ότι με ξεκάθαρη αποστολή, μακροπρόθεσμη στρατηγική, αξιόπιστες δεσμεύσεις και σωστή προετοιμασία μπορούμε να αντιμετωπίσουμε κάθε πρόκληση. Η ειδοποιός διαφορά μας είναι ότι σκεφτόμαστε παγκόσμια αλλά δρούμε τοπικά. Αξιοποιούμε, με απλά λόγια, τη διεθνή τεχνογνωσία ενός παγκόσμιου χρηματοοικονομικού ηγέτη για να σχεδιάζουμε υπηρεσίες που μπορούν να προσφέρουν προστιθέμενη αξία στον Έλληνα ασφαλισμένο. Η συνεχώς αυξανόμενη και ιδιαίτερα υψηλή ικανοποίηση των πελατών μας αποδεικνύει ότι αυτή η καθημερινή προσπάθειά μας τον βοηθά να ζει πιο ήρεμα.

Η ΑΧΑ δραστηριοποιείται στην Ελλάδα μόλις 8 έτη. Στο μικρό αυτό διάστημα, όμως, εχει πετύχει πολλά. Κύριο συστατικό της επιτυχίας μας είναι η στρατηγική τοποθέτησή μας στην αγορά. Στην Εταιρεία μας μελετάμε με προσοχή τα νέα δεδομένα και επιλέγουμε να ηγηθούμε των θετικών, για τον ασφαλισμένο, αλλαγών. Παράλληλα, όμως, έχουμε μία σταθερη πολιτική, η οποία βασίζεται στην παροχή υπηρεσιών ποιότητας, ευέλικτα σχεδιασμένων και τιμολογημένων για να μπορεί να επιλέξει ο πελάτης μας την ασφάλιση που ανταποκρίνεται στις εκάστοτε ανάγκες του και στις οικονομικές δυνατότητές του. Σε επιχειρηματικούς όρους αποκαλούμε αυτήν την επιλογή κερδοφόρο ανάπτυξη. Στην επικοινωνία με τους ασφαλισμένους μας μιλάμε για «value formoney», για αξιόπιστη ασφάλιση και για επιβράβευση της δέσμευσής τους.

Έχουμε καταφέρει να μετασχηματίσουμε τον τρόπο λειτουργίας μας για να διασφαλίσουμε τη διαρκή ικανοποίηση των πελατών μας, οι απαιτήσεις των οποίων εξελίσσονται συνεχώς. Η ψηφιοποίηση αποτελεί, πλέον, μέρος των καθημερινών συνομιλιών των ανθρώπων του οργανισμού μας, των συνεργατών μας, των παρόχων μας. Αλλάζουμε μαζί της και βρίσκουμε τον τρόπο να γινόμαστε καλύτεροι χάρις σε αυτήν. Χαρακτηριστικό επίτευγμα σε αυτόν τον τομέα είναι η ψηφιακή πρόσβαση που δίνουμε στους ασφαλισμένους μας στα έγγραφα ασφάλισής τους, εφιστώντας την προσοχή μας στην προστασία των δεδομένων τους. Αντίστοιχα, έχουμε αυτοματοποιήσει διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών για να δώσουμε τη δυνατότητα στους συνεργάτες μας να εστιάζουν στον σημαντικό ρόλο τους, που είναι η παροχή συμβουλών για τον σωστό σχεδιασμό ασφαλιστικών υπηρεσιών.

Στην ΑΧΑ επιλέγουμε να προσεγγίζουμε την προστασία με ολιστικό τρόπο, έχοντας ως αφετηρία την αξιόπιστη εξυπηρέτηση του πελάτη τη στιγμή που μας έχει ανάγκη, εκείνη της αποζημίωσης, ως βάση τον σωστό σχεδιασμό της ασφάλισής του και ως ολοκλήρωση την εκπαίδευσή όλων μας για την πρόληψη κινδύνων.

Πάνω από όλα, όμως, κύριο μέλημά μας, κύρια προσωπική μου προτεραιότητα, είναι η επένδυση στους ανθρώπους μας. Στον οργανισμό μας αισθανόμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για το ανθρώπινο δυναμικό μας, το οποίο απαρτίζεται από τα καλύτερα στελέχη της αγοράς. Η δέσμευσή τους και η ικανότητά τους να καινοτομούν μας οδηγεί, συνεχώς, στην επόμενη ημέρα, στην οποία προσφέρουμε υπηρεσίες όπως το Οδηγώ λίγο-πληρώνω λίγο, ερχόμαστε πιο κοντά στους πελάτες μας, κάνουμε την ασφάλιση πιο προσιτή και προσφέρουμε ενεργά στην κοινωνία.

Τέλος, έχουμε επιλέξει να εργαζόμαστε για σύμπλευση όλων των ασφαλιστικών εταιρειών για να ενισχύσουμε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς την ιδιωτική ασφάλιση, δομώντας, παράλληλα, μία υγιή και συμπληρωματική σχέση με τους φορείς του δημόσιου τομέα. Γνωρίζουμε ότι μέσα από συνέργειες θα απελευθερώσουμε σημαντικές δυνάμεις ανάπτυξης για όλη την ασφαλιστική αγορά στη χώρα μας, προς όφελος των Ελληνων ασφαλισμένων».

 

 

Πηγή: Περιοδικό Insurance World Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου