Κ. Πεφάνιος: «Θα συνεχίσουμε δυναμικά να επενδύουμε στο Agency System»

Με καινοτομίες, πρωτοποριακές μεθόδους πωλήσεων και εκπαίδευσης, ανάπτυξη δικτύου, τεχνολογικές υποδομές, αύξηση των στελεχών, παροχή προϊόντων για κάθε εισόδημα, και επενδύσεις εντός και εκτός της εταιρείας, η International Life βάζει το «στοίχημα» ότι θα πάρει πολλές καινούριες πρωτιές.
Τα φιλόδοξα σχέδιά του, με την ταυτόχρονη βεβαιότητα ότι θα επιτευχθούν, παρουσιάζει στο iw ο Διευθυντής Agency System & Εκπαίδευσης της εταιρείας, κ. Κλέαρχος Πεφάνιος.
Μεταξύ άλλων αναφέρει και, αναλυτικά, προσδιορίζει στη συνέντευξή του ότι:

• Η εταιρεία θέλει να έχει το καλύτερο δίκτυο πωλήσεων
• Θα συνεχίσει να επενδύει στο Agency System, το οποίο έχει δυνατότητες να προσφέρει σημαντικά κέρδη.
• Στο τέλος της χρονιάς θα υπάρχουν περισσότεροι από 300 νέοι έμμισθοι συνεργάτες.
• Εφαρμόζονται οι πιο σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης και επιλογής υποψηφίων.
• Δίνεται έμφαση στην εκπαίδευση και ακολουθούνται ειδικές διαδικασίες.
• Έχει καταρτιστεί «πυραμίδα στρατηγικών πωλήσεων»
• Δημιουργούνται ασφαλιστικά προϊόντα για κάθε οικονομική κατηγορία καταναλωτών.

iw? Βρίσκεστε, εδώ και αρκετούς μήνες, στη νευραλγική θέση του Διευθυντή Agency System & Εκπαίδευσης στην International Life. Πώς αντιμετωπίζετε αυτή την πρόκληση;

ΚΛΕΑΡΧΟΣ ΠΕΦΑΝΙΟΣ: Με τα νέα μου καθήκοντα στα κεντρικά γραφεία, κλήθηκα να αφομοιώσω γρήγορα ένα νέο σύστημα δουλειάς και να προσπαθήσω άμεσα να δώσω λύσεις στα καθημερινά θέματα που έχει ένα δίκτυο πωλήσεων. Παράλληλα ξεκίνησε να «τρέχει» η στελέχωση της διεύθυνσης πωλήσεων και εκπαίδευσης με νέα άτομα, η δημιουργία νέων «εργαλείων» και πάνω από όλα η προσπάθεια να αλλάξουμε τη νοοτροπία και την επαγγελματική κουλτούρα του δικτύου μας.
Το κτίσιμο μιας κουλτούρας υψηλής αποτελεσματικότητας είναι βασικό συστατικό κάθε επιτυχημένης επιχείρησης. Το κτίσιμο της κουλτούρας είναι μια εξαιρετική πρόκληση από μόνο του, αλλά ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση είναι η διατήρηση αυτής της κουλτούρας. Με τα κατάλληλα άτομα και τα κατάλληλα ερεθίσματα μόνο εκπληκτικά πράγματα μπορούν να συμβούν.

iw? Σε αυτό το πρώτο διάστημα που διανύσατε ποιος είναι ο απολογισμός σας;

Κ.Π.: Νιώθω τυχερός γιατί το δίκτυο, στη συντριπτική του πλειοψηφία, ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση που κάναμε για αλλαγές σε συνήθειες και νοοτροπίες. Άνθρωποι κάθε ηλικίας, νέοι, παλιοί, έμπειροι και άπειροι, μπήκαν δυναμικά στο παιχνίδι της παραγωγής και της ανάπτυξης. Αυτό αποτυπώθηκε άμεσα στην απόδοσή μας, όπου το πρώτο εξάμηνο του 2013 η νέα παραγωγή σχεδόν διπλασιάστηκε, το δυναμικό πωλήσεων ξεπέρασε το 40% και γενικότερα όλοι οι ποιοτικοί μας δείκτες παρουσίασαν σημαντική αύξηση. Έχουμε βάλει ως στόχο να μεγαλώσουμε, να αναπτυχθούμε και να γίνουμε, γιατί όχι, το καλύτερο δίκτυο πωλήσεων της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.

iw? Πώς μπορεί να οργανωθεί αποτελεσματικά ένα δίκτυο πωλήσεων; Υπάρχουν μέθοδοι, «μυστικά» επιτυχίας;

Κ.Π.: Στην Αμερική πιστεύουν πως η τέχνη τού να δημιουργήσεις επιτυχημένους ασφαλιστές, και κατ’ επέκταση να χτίσεις πολύ μεγάλα καταστήματα πωλήσεων, είναι το πιο δύσκολο εγχείρημα στον κόσμο. Προϋποθέτει ένα οργανωμένο σύστημα, δράση, υπομονή, επιμονή και άμεση προσαρμογή στις συνθήκες. Τα 27 χρόνια εμπειρίας μου στον τομέα των πωλήσεων με έχουν διδάξει ότι την επιτυχία ή την αποτυχία τη διαμορφώνει η ομάδα. Στην International Life επενδύουμε στην ανάπτυξη νέας γενιάς ασφαλιστικών συμβούλων και manager, οι οποίοι θα πρωταγωνιστήσουν τα επόμενα χρόνια στην αγορά και για αυτόν τον λόγο έχουμε αναπτύξει μια «πυραμίδα στρατηγικών πωλήσεων» με 3 βασικά στάδια.

Η βάση της πυραμίδας είναι η συνεχής στρατολόγηση κατάλληλων και ταλαντούχων ανθρώπων (recruiting) και ταυτόχρονα η οικοδόμηση μακρόχρονης σχέσης μαζί τους. Όπως έχει πει ο κ. Quincy Crawford, κορυφαίος Αμερικανός manager και Hall of Fame της GAMA International το 2008, οποίος υπήρξε και ένας από τους εμπνευστές μου: «Ο manager έχει 2 δουλειές να κάνει: Η μία είναι η στρατολόγηση. Η άλλη είναι όλες οι υπόλοιπες».

iw? Εσείς το εφαρμόζετε;

Κ.Π.: Ναι, και στόχος μας είναι το 2013 να ενισχύσουμε συνολικά το δυναμικό πωλήσεων της εταιρείας μας με πάνω από 300 έμμισθους νέους συνεργάτες, κατά τα πρότυπα της Τράπεζας της Ελλάδος. Για να το επιτύχουμε αυτό χρησιμοποιούμε τις πλέον σύγχρονες μεθόδους επιλογής υποψηφίων, όπως είναι τα social networks. Να τονίσω ότι η International Life αποτελεί μία από τις ελάχιστες, αν όχι τη μοναδική εταιρεία, που έχει δημιουργήσει community page στο facebook, το International Life Sales Network (https://www.facebook.com/InternationalLifeSalesNetwork), στοχεύοντας αποκλειστικά στην επικοινωνία με τους συνεργάτες της και τα δίκτυα πωλήσεων.

Παράλληλα, επενδύουμε σε οργανωμένες παρουσιάσεις καριέρας σε όλη την Ελλάδα. Ενδεικτικά αναφέρω ότι λίγο πριν τη λήξη του 2012 πραγματοποιήθηκαν παρουσιάσεις σε περισσότερους από 500 υποψήφιους σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Άρτα, Γιάννενα, Δράμα, Καβάλα, Κέρκυρα, Κόρινθο, Ρόδο, Σέρρες και Χανιά, με στόχο τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας σε τοπικό επίπεδο.

iw? Πώς θα εκπαιδευθούν τα νέα στελέχη;

Κ.Π.: Επόμενο στάδιο της πυραμίδας μας είναι η επένδυση σε καινοτόμες εκπαιδευτικές διαδικασίες (coaching) με τη χρήση των πλέον σύγχρονων «εργαλείων» της ασφαλιστικής αγοράς. Στην εταιρεία μας έχουμε σαφές και καταγεγραμμένο πλάνο εκπαίδευσης, επικεντρωμένο στην ανάπτυξη των ανθρώπων. Διεξάγουμε εκπαιδευτικά σεμινάρια προϊόντων, τεχνικών πωλήσεων και marketing, στο πλαίσιο των οποίων προσφέρουμε στον συνεργάτη μας όλα τα «εργαλεία» και τις συμβουλές που θα του εξασφαλίσουν μια επιτυχημένη πώληση. Να αναφέρω ότι συμμετέχουμε στα σεμινάρια της GAMA International, του MDRT και της LIMRA, ενώ οι κορυφαίοι ασφαλιστές και διευθυντές μας συμμετέχουν στα συνέδρια που πραγματοποιούνται κάθε φορά σε μια διαφορετική πόλη των ΗΠΑ ή του Καναδά.

Σαν εταιρεία έχουμε δουλέψει πολύ τα τελευταία χρόνια στο να καλλιεργήσουμε στους ασφαλιστές μας τη νοοτροπία του MDRT. Στην Αμερική υπάρχουν ορισμένες βασικές αρχές που κάνουν κάποιον να ξεχωρίζει στο επίπεδο του MDRT. Οι ασφαλιστές επιπέδου MDRT αναπτύσσουν έντονη δραστηριότητα. Κατά μέσο όρο, βλέπουν διπλάσιους πελάτες από όσους δεν πιάνουν τους στόχους του MDRT. Ξέρουν πώς να παίρνουν συστάσεις. Έχουν αναπτύξει στρατηγική και συστήματα και έχουν εξασκηθεί στο να ανοίγουν διαύλους επικοινωνίας σε σταθερή βάση σε όσους χρειάζονται τις υπηρεσίες τους. Οι κορυφαίοι πωλητές εφαρμόζουν τη στοχευόμενη πώληση και αποκτούν εξειδίκευση και υψηλή προβολή.
Αξίζει να σημειώσω ότι το πρώτο δίμηνο του 2013 πραγματοποιήσαμε σειρά εκδηλώσεων βραβεύσεων σε όλη την Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο Κρήτης, Ρόδο, Ιωάννινα και Μυτιλήνη), στις οποίες συμμετείχαν περισσότερα από 600 στελέχη πωλήσεων, συνεργάτες της εταιρείας, με στόχο να τιμήσουμε, να επιβραβεύσουμε, να ενημερώσουμε και να στηρίξουμε τις προσπάθειες των ανθρώπων μας.

iw? Τι σημαίνει επιτυχία στις πωλήσεις μιας εταιρείας;

Κ.Π.: Για μένα επιτυχία στις πωλήσεις σημαίνει επιτυχία σε τρεις τομείς: Πρώτον, να μπορέσεις να δημιουργήσεις από τα «σπλάχνα» σου συνεργάτες που πιστεύουν σε εσένα και στο όραμά σου και να τους αναπτύξεις, να τους κάνεις να κερδίζουν χρήματα και να κάνουν καριέρα κοντά σου. Δεύτερον, να καταφέρεις να αποκτήσεις πιστούς και ευχαριστημένους πελάτες και τρίτον, να μπορεί η παραγωγή που πραγματοποιείς να προσφέρει κέρδη στην εταιρεία.

iw? Υπάρχουν πολλαπλά δίκτυα διανομής (Tied Agency, Πρακτορειακό και Direct). Πείτε μας για τη σημασία του κάθε δικτύου στην οργάνωση των πωλήσεων.

Κ.Π.: Στην International Life συνεργαζόμαστε με 700 ασφαλιστικούς συμβούλους και στελέχη πωλήσεων Tied Agency και με πάνω από 1.200 πρακτορεία σε όλη την Ελλάδα και δημιουργούμε συστήματα, κανάλια διανομής και κίνητρα για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης των ανθρώπων μας. Η εταιρεία, από την αρχή της λειτουργίας της, δίνει πολύ μεγάλη βαρύτητα στο Agency System, το «παιδί» της εταιρείας μας. Και αυτό γιατί η παραγωγή που προέρχεται από το συγκεκριμένο κανάλι πώλησης είναι υψηλής ποιότητας, οι συνεργάτες έχουν καλά αποτελέσματα στη διατήρηση του χαρτοφυλακίου και τη διαχείριση των αποζημιώσεων.
Θεωρούμε το Agency System ένα σύστημα ανάπτυξης το οποίο, με τις σωστές κινήσεις, όχι μόνο δεν είναι ζημιογόνο, αλλά μπορεί να καρποφορήσει σημαντικά κέρδη. Σήμερα έχουμε καταφέρει να έχουμε 50 κερδοφόρες μονάδες πωλήσεων και έχουμε βάλει στόχο να τις αυξήσουμε. Σας λέω με περηφάνια ότι είμαστε η εταιρεία που το 1975, πρώτη από όλες, δημιούργησε τον πρώτο κανονισμό πωλήσεων και εξέλιξης για τους συνεργάτες της. Από τότε συνεχώς τον βελτιώνουμε, με αποτέλεσμα σήμερα να είναι ο πιο ολοκληρωμένος και πλουσιοπάροχος κανονισμός πωλήσεων της αγοράς και βέβαια θα συνεχίσουμε ακόμη πιο δυναμικά να επενδύουμε στο Agency System.

Παρατηρήσαμε ότι τα τελευταία χρόνια πολλά δίκτυα πωλήσεων τροποποίησαν τη φύση της συνεργασίας τους με τις ασφαλιστικές εταιρείες. Είδαμε πολλούς συναδέλφους των πωλήσεων να εγκαταλείπουν το Agency System και να μεταβαίνουν στον χώρο του Πρακτορειακού Δικτύου, δημιουργώντας τις δικές τους μονάδες πωλήσεων, με συνεπαγόμενα από τη μια μεριά την ανάληψη του συνόλου των εξόδων από τους ίδιους, αλλά και την απόκτηση της ζητούμενης ελευθερίας στις επιλογές τους. Στην International Life συνειδητοποιήσαμε ότι αυτές οι ανεξάρτητες επιχειρηματικές μονάδες που αποτελούνται από καταξιωμένους και έμπειρους επαγγελματίες, έχουν ανάγκη από σύγχρονη εκπαίδευση, έχουν ανάγκη από ενημέρωση, παρότρυνση και καθοδήγηση, έχουν ανάγκη από διαγωνισμούς, ταξίδια και βραβεύσεις.

Έτσι λοιπόν δημιουργήσαμε το Associated Agency System, που ουσιαστικά μπορεί να δώσει παροχές και κίνητρα του Agency System σε συνεργαζόμενα δίκτυα μη αποκλειστικής συνεργασίας. Θέλουμε να προσφέρουμε στους ανθρώπους αυτούς την ευκαιρία να μπουν ξανά δυναμικά στον χώρο των ασφαλειών ζωής, προσφέροντάς τους προηγμένα εργαλεία προώθησης των εργασιών τους, συμμετοχή στα μεγάλα συνέδρια της GAMA και του MDRT και πολλά ακόμη. Με αυτό τον τρόπο καλύπτουμε ένα κενό που υπάρχει σήμερα στην αγορά, δίνοντας μια νέα κατεύθυνση στην οργάνωση των πωλήσεων της εταιρείας μας. Το Associated Agency System είναι το νέο μας κανάλι και απευθύνεται σε όλους εκείνους που χρειάζονται ουσιαστική στήριξη για την ανάπτυξή τους.

Δεν πρέπει φυσικά να παραλείψουμε να αναφέρουμε ότι συνεχίζει να αναπτύσσεται ραγδαία το αμιγώς πρακτορειακό μας δίκτυο, το οποίο μάλιστα το α’ εξάμηνο του έτους έχει σημειώσει εντυπωσιακή αύξηση παραγωγής και επιδόσεων. Η Διεύθυνση Πρακτορειακού Δικτύου της International Life λειτουργεί με ευέλικτη οργανωτική δομή και είναι στελεχωμένη με καταξιωμένα και έμπειρα στελέχη της αγοράς και με επικεφαλής τον κ. Γιώργο Κυριακάκη. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τις υψηλού επιπέδου διαδικασίες των κεντρικών μας γραφείων, όπως είναι η ταχύτητα έκδοσης συμβολαίων, ο χρόνος αποζημίωσης και η πολιτική εισπράξεων, εξασφαλίζουν ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση στον συνεργάτη του πρακτορειακού δικτύου και αναβαθμίζουν την εικόνα μας στα μάτια του καταναλωτή.

Σχετικά με τον ρόλο των direct (on-line) πωλήσεων: Σε καμία χώρα δεν έχουμε δει τις on-line πωλήσεις να κατακτούν πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς σε σημείο που να πλήττουν τη δουλειά του διαμεσολαβητή.
Οι on-line πωλήσεις δρουν, και πρέπει να δρουν, συμπληρωματικά στα παραδοσιακά δίκτυα πωλήσεων, καθώς η φύση των ασφαλιστικών προϊόντων που πωλούνται από on-line κανάλια είναι προϊόντα απλά, λιγότερο απαιτητικά, με εύκολη τιμολόγηση.

iw? Πείτε μας δυο λόγια για την εταιρεία σας. Πού εστιάζει, πώς την οργανώνετε και πού αποβλέπετε;

Κ.Π.: H International Life είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, με πάνω από μισό αιώνα παρουσίας στην ασφαλιστική αγορά. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που όλα αυτά τα χρόνια λειτουργούμε με επαγγελματικό ήθος, συνέπεια και εντιμότητα απέναντι στους πελάτες και τους συνεργάτες μας και κάθε χρόνο που περνάει κάνουμε ένα ακόμη πιο καινοτόμο βήμα.

Το σύνολο των εργασιών και των διαδικασιών της εταιρείας μας διεκπεραιώνονται μέσω του Inlife Συστήματος Συνεργατών, που επιτρέπει εξυπηρέτηση σε real time για τον πελάτη και τον συνεργάτη.

Ταυτόχρονα δίνουμε βαρύτητα στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων και των παρεχόμενων υπηρεσιών και επενδύουμε στην εξυπηρέτηση του πελάτη μέσα από ολοκληρωμένες διαδικασίες διαχείρισης παραπόνων και αιτημάτων πελατών, άμεσης έκδοσης συμβολαίων, διαφανείς και ταχύτατες διαδικασίες αποζημίωσης.
Σημειώνεται ότι το 2012 ο δείκτης ικανοποίησης πελατών αυξήθηκε σημαντικά βάσει εσωτερικής έρευνας.

Μιλώντας με ποσοτικά δεδομένα, το 2012 το σύνολο αποζημιώσεων της εταιρείας μας άγγιξε τα 46,9 εκατ. ευρώ και αποζημιώθηκε το 98,8% των περιστατικών ζωής, ατυχημάτων και ιατρικών περιπτώσεων που υποβλήθηκαν. Το 93% των αποζημιώσεων ζωής ικανοποιήθηκαν μέσα σε χρονικό διάστημα 10 ημερών από την υποβολή των δικαιολογητικών.

Δίνουμε βάρος στις ανθρώπινες σχέσεις. Έχουμε περιπτώσεις συνεργατών που δουλεύουν κοντά μας επί 30, 35 και 40 χρόνια. Έχουμε επίσης και αρκετές «δεύτερες γενεές» στελεχών που εργάζονται μαζί μας. Έχουμε συμπεριληφθεί στις 10 εταιρείες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον για πολλές χρονιές. Εστιάζουμε πολύ στον άνθρωπο, δημιουργώντας αφοσιωμένες σχέσεις ζωής. Δεν είναι τυχαίο αυτό, γιατί πίσω από οποιαδήποτε επιτυχημένη σχέση στη ζωή, είτε προσωπική είναι είτε επαγγελματική είτε φιλική, υπάρχουν αφοσιωμένοι άνθρωποι.

iw? Ποια είναι η γνώμη σας για την ασφαλιστική αγορά όπως λειτουργεί σήμερα και ποιες είναι οι προοπτικές της;

Κ.Π.: Διαβλέπω ανάπτυξη, καθώς η αδυναμία του κράτους να καλύψει βασικές ανάγκες φέρνει στο προσκήνιο την ιδιωτική πρωτοβουλία, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη Σύνταξη και την Υγεία, θέματα για τα οποία, μέχρι πρότινος, είχαμε μάθει να βασιζόμαστε στην κρατική μέριμνα. Στους συγκεκριμένους τομείς υπάρχει σοβαρή εναλλακτική λύση. Ο θεσμός της ιδιωτικής ασφάλισης είναι εδώ για να συμπληρώσει τις κρατικές παροχές, έχοντας ήδη προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες, διαθέτοντας οικονομικά και ποιοτικά προγράμματα και προσφέροντας εξασφάλιση στον σύγχρονο καταναλωτή που δοκιμάζεται από την κρίση.
Να επισημάνω ότι η ασφαλιστική αγορά έχει αποδειχθεί ένας από τους πλέον ανθεκτικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, τα τελευταία χρόνια της ύφεσης, συγκρινόμενη πάντα με άλλους κλάδους. Δηλαδή όταν άλλοι κλάδοι σημείωναν μείωση μέχρι και 73% στο διάστημα 2008-2012, η αντίστοιχη πτώση της ασφαλιστικής αγοράς ήταν μόνο 17%. Το γεγονός αυτό εξηγείται κυρίως από τη χρησιμότητα του θεσμού για την κοινωνία και για την οικονομία.

iw? Τα προϊόντα σας τα θεωρείτε επαρκή ή χρειάζονται βελτιώσεις και σε ποιο επίπεδο;

Κ.Π.: Το προϊοντικό μας χαρτοφυλάκιο διακρίνεται για την απλότητα των καλύψεων, την ευελιξία και την καινοτομία και αποτελεί ένα από τα ισχυρά σημεία μας. Τα προϊόντα μας είναι κερδοφόρα γιατί σχεδιάζονται ώστε να ανταποκρίνονται σε διαφορετικές ανάγκες και να προσφέρουν λύσεις ολοκληρωμένης κάλυψης. Είμαστε υπερήφανοι γιατί δεν ζητήσαμε ποτέ, όλα αυτά τα χρόνια λειτουργίας μας, από τα δίκτυα να αντικαταστήσουν προγράμματα επειδή ήταν τελικά ζημιογόνα.
Τα τελευταία χρόνια, λόγω της ύφεσης, δημιουργήσαμε και προϊόντα οικονομικού ασφαλίστρου, δίνοντας δυνατότητα σε ακόμη περισσότερους ανθρώπους να απολαύσουν τα οφέλη της ασφάλισης. Στον κλάδο αυτοκινήτου, ήμασταν από τις πρώτες εταιρείες που λανσάραμε τη value for money σειρά προϊόντων «In» και συγκεκριμένα το «In Economy» και το «In Value».
Στον κλάδο πυρός δημιουργήσαμε το πακέτο «Home Loan», αποκλειστικά για κατοικίες που έχουν αγοραστεί με δάνειο, το οποίο έχει το πιο ανταγωνιστικό ασφάλιστρο της αγοράς. Οι καλύψεις του πακέτου αυτού επεκτάθηκαν αργότερα και σε όλες τις κατοικίες με το πρόγραμμα «Home Value». Στον κλάδο σκαφών διαθέτουμε 2 εξαιρετικά πακέτα ασφάλισης, το «Yacht Secure» για κάλυψη αστικής ευθύνης και το «Yacht Exclusive» για κάλυψη αστικής ευθύνης και ιδίων ζημιών.
Στον κλάδο υγείας, εισχωρήσαμε στον χώρο τον ετησίως ανανεούμενων προγραμμάτων με τα «Εν Υγεία Στήριξη» και «Εν Υγεία Μέλλον». Προσφάτως, αποφασίσαμε να απευθυνθούμε σε ειδικές κατηγορίες πελατών, όπως είναι οι μετανάστες, οι άνεργοι και τα άτομα που έχουν πληγεί από την κρίση, με τη νέα σειρά «For All» και συγκεκριμένα με το πρόγραμμα υγείας «Εν Υγεία For All» και το πρόγραμμα προσωπικού ατυχήματος «Inlife For All».

iw? Τι απασχολεί σήμερα την εταιρεία σας το οποίο φροντίζετε να επιλυθεί ή να βελτιωθεί;

Κ.Π.: Δίνουμε έμφαση στη διαμόρφωση μιας ανθρωποκεντρικής κουλτούρας, με άξονες την ανάπτυξη των συνεργατών μας και τη δημιουργία «εργαλείων» και μηχανισμών διαχείρισης προς αυτήν την κατεύθυνση.

Στο πλαίσιο αυτό έχουμε χαράξει μια στρατηγική για τη στήριξη της διαμεσολάβησης, των συνεργατών μας και των δικτύων πωλήσεων. Στους συνεργάτες μας παρέχουμε τα καλύτερα εργαλεία marketing και πωλήσεων και τις καλύτερες πρακτικές εκπαίδευσης.
Ήδη σχεδιάζεται μια διαδικτυακή πλατφόρμα που θα επιτρέπει τη διεξαγωγή σεμιναρίων εκπαίδευσης σε real time με πανελλαδική κάλυψη, ενώ παράλληλα εξασφαλίζουμε τη συμμετοχή των ανθρώπων μας σε διαδραστικά σεμινάρια. Μέσω της πλατφόρμας τα δίκτυα πωλήσεών μας θα έχουν άμεσα πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό της εταιρείας μας. Οι συνεργάτες μας, ειδικά αυτοί που βρίσκονται σε απομακρυσμένες από τα αστικά κέντρα περιοχές, θα έχουν τη δυνατότητα μέσω τηλεδιασκέψεων να παρακολουθούν και να συμμετέχουν σε εκπαιδεύσεις που γίνονται σε διαφορετικές περιοχές χωρίς να χρειάζεται να μεταβούν σε αυτές.
Από το 1998 η εταιρεία έχει ένα από τα πλέον σύγχρονα συστήματα υποστήριξης των συνεργατών της, το Inlife Web System, με το οποίο διεξάγεται το σύνολο των εργασιών της εταιρείας. Το σύστημα αυτό αναβαθμίζεται, εκσυγχρονίζεται και απλοποιείται, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε λειτουργικότητα, με στόχο να γίνει ένα ακόμη πιο αποτελεσματικό και εύχρηστο εργαλείο στα χέρια των συνεργατών μας. Με αυτήν την ανάπτυξη του Inlife Web, φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε το πιο προηγμένο σύστημα της αγοράς. Να επισημάνω ότι προχωράμε συνεχώς και σε βελτιώσεις των εισπρακτικών μηχανισμών της εταιρείας. Στοχεύουμε στη μείωση του μέσου χρόνου είσπραξης ασφαλίστρων σε λιγότερες από 30 ημέρες.

iw? Τα τελευταία 9 χρόνια έχετε ως εταιρεία συνεπή παρουσία στα παγκόσμια συνέδρια της GAMA International, κερδίζετε επαίνους και διακρίσεις. Τι σημαίνουν για εσάς αυτά;

Κ.Π.: Η GAMA International είναι ένας διεθνής Οργανισμός της ασφαλιστικής βιομηχανίας με τεράστια συμβολή στην ανάπτυξη ενός manager. Τα συνέδρια της GAMA International, τα Lamp Conferences, τα παρακολουθούν 3.000 κορυφαίοι manager από όλο τον κόσμο. Είναι πηγή έμπνευσης, δύναμης και δημιουργικότητας.
Η International Life, εδώ και 9 χρόνια έχει συνεπή παρουσία στα συνέδρια αυτά και κάθε χρόνο παρέχει επιπλέον κίνητρα και στήριξη, ώστε όσο το δυνατόν περισσότεροι συνεργάτες της να παρευρεθούν στο Lamp Conference και να αποκομίσουν τα οφέλη που υπόσχεται η συμμετοχή σε ένα τέτοιο συνέδριο. Προσωπικά, τα 5 τελευταία χρόνια είχα την τιμή να αναγνωριστώ στην κατηγορία First in Class Award, που είναι η ανώτατη τιμητική διάκριση που μπορεί να κερδίσει ένας manager.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*