Γιατί να κάνω ιδιωτική ασφάλιση ζωής-σύνταξης;

H νέα εκπαιδευτική καμπάνια της ΕΑΕΕ προς το ευρύ κοινό, με τίτλο «Γιατί να ασφαλιστώ;», που ξεκίνησε με την ενότητα «Γιατί να ασφαλίσω το σπίτι μου;» και συνέχισε με τις ενότητες «Γιατί να ασφαλίσω την επιχείρησή μου;» και «Γιατί να κάνω ιδιωτική ασφάλιση υγείας;», λέγεται πως αποδίδει πολύ θετικά αποτελέσματα, καθώς πάνω από 2 εκατομμύρια άτομα έχουν εκτεθεί στα μηνύματά τους!

Η συνέχεια έχει να κάνει, τώρα, με την επόμενη ενότητα «Γιατί να κάνω ιδιωτική ασφάλιση ζωής-σύνταξης;» και πολύ χαιρόμαστε γι’ αυτό!

Ωστόσο, η εξαιρετικά ανησυχητική διάσταση που έχει λάβει η υπέρμετρη αύξηση των ασφαλίστρων υγείας σε προγράμματα με μακροχρόνια διάρκεια (ισόβια προγράμματα υγείας) δεν είναι κάτι που πρέπει να επαναλάβουμε. Είναι, όμως, μια σκληρή πραγματικότητα, την οποία αποτυπώνουμε και σε αυτήν την έκδοση με ένα εκτεταμένο αφιέρωμα, στο οποίο οι άνθρωποι της αγοράς μάς λένε, στην κυριολεξία, «τον πόνο τους».

Το θέμα αυτό, ασφαλώς, δεν μπορεί να τελειώσει μέσα σε αυτές τις σελίδες, καθώς είναι περισσότερο σύνθετο από όσο μπορεί να φαίνεται «από ψηλά», καθώς η «αγορά» ενός συμβολαίου υγείας, είτε ακρίβυνε είτε παρέμεινε στα ίδια επίπεδα, έχει να κάνει και με την αγοραστική δύναμη των Ελλήνων. Μπορούμε να αντέξουμε οικονομικά και δεν ασφαλιζόμαστε;

Έχουμε την οικονομική δυνατότητα, δηλαδή, να αποκτήσουμε ένα ισόβιο συμβόλαιο υγείας, είτε για εμάς τους ίδιους είτε, πολύ περισσότερο, για την οικογένειά μας, με άλλα δύο ή τρία ή και τέσσερα άτομα (!), και δεν έχουμε αντιληφθεί την αξία μιας τέτοιας πράξης;

Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση, καθώς όλοι, μα όλοι, θέλουμε να είμαστε και να νιώθουμε ασφάλεια. Όμως, αυτή η ασφάλεια κοστίζει, μοιάζει απαγορευτική για τη μέση ελληνική οικογένεια. Ιδιαίτερα όταν με τη μεσοσταθμική αύξηση στα ασφάλιστρα υγείας, το έτος 2024, αυτή η «γκρίνια» παίρνει τη μορφή «χιονοστιβάδας» από τους πελάτες των εταιρειών.

Κι εδώ ξαναέρχονται τα κίνητρα και η επιστροφή της φοροαπαλλαγής σε όσους είχαν την επιθυμία, τη δυνατότητα εάν θέλετε, να έχουν πρόσβαση στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας, όπως ίσχυε κάποτε.

Ένα μέτρο, δηλαδή, που θα μπορούσε να αποτελέσει ξανά μια ουσιαστική παρότρυνση, να μην πούμε «ανάσα» και για τα δίκτυα πωλήσεων, αλλά κυρίως για τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους.

Aπό το INSURANCE WORLD