Κ. Γιαννιώτης, ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Το παίρνουμε προσωπικά

Η 6η κατά σειρά κομβική και ουσιώδης ενημερωτική ημερίδα της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή (Radisson Blu Park Hotel) στην Αθήνα.

Μετά τις επιτυχημένες και άρτια οργανωμένες συζητήσεις σε Καβάλα, Ηράκλειο, Βόλο, κ.α., ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ προσέλκυσε περισσότερους από 250 συμμετέχοντες, συνεργάτες, σε μία κατάμεστη αίθουσα παρουσιάζοντας λύσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, σκιαγραφώντας τον ασφαλιστικό κλάδο, αναλύοντας παράλληλα στατιστικά δεδομένα, ψηφιακά εργαλεία, αλλά και τις μεγάλες προοπτικές για το 2024.

Ο νέος κύκλος των ημερίδων του Δικτύου έχει προσελκύσει ήδη το μαζικό ενδιαφέρον έμπειρων συνεργατών από όλη την Ελλάδα. Το μήνυμα του κ. Κωνσταντίνου Γιαννιώτη Group Vice Chairman & CEO στην Ιντερσαλόνικα ήταν ένα: “Το παίρνουμε προσωπικά!”.

Το μότο ακούστηκε πολλάκις κατά τη διάρκεια της εισαγωγικής ομιλίας του στην Αθήνα όπου τέθηκαν επί τάπητος ουσιαστικά ζητήματα που αφορούν τον κλάδο.

Υψηλόβαθμα στελέχη παρουσίασαν τις ενέργειες ψηφιοποίησης των διαδικασιών, στις οποίες έχει προβεί η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σκοπό τη διευκόλυνση των συνεργατών και πελατών της, όπως και τα μελλοντικά σχέδια προς αυτήν την κατεύθυνση, ενώ παράλληλα είχαν την ευκαιρία να απαντήσουν σε καίρια ερωτήματα του δικτύου.

Το insuranceworld.gr σας μεταφέρει πρώτο όλο το ρεπορτάζ και όσα ακούστηκαν στην τοποθέτηση του κ. Γιαννιώτη.

Ο κ. Γιαννιώτης μίλησε για το 2023, μία δύσκολη χρονιά για την ασφαλιστική αγορά, λόγω των προκλήσεων. Αναφέρθηκε στον κλάδο του αυτοκινήτου με παραδείγματα από την αμερικανική αγορά, παρέθεσε τις πρωτοβουλίες του Ομίλου όπως η ενσωμάτωση προσωποποιημένης τιμολόγησης, ανάλυσε δεδομένα που οδήγησαν στον υψηλό Δείκτη Φερεγγυότητας της εταιρείας, στον θετικό ισολογισμό μέσω επενδύσεων, ενώ πρότεινε λύσεις στα προβλήματα της καθημερινότητας του ασφαλιστή, με την αρωγή και της τεχνολογίας.

“Ήρθαμε να μιλήσουμε και να ακούσουμε και τις δικές σας απόψεις. Επί 3-4 μήνες οργανώναμε τη θεματολογία των ημερίδων. Θα μπορούσαμε πολύ εύκολα να βαδίσουμε στην πεπατημένη οδό και να σας πούμε πόσο καλά είναι τα προϊόντα μας, αλλά εμείς θα προσπαθήσουμε για κάτι διαφορετικό. Μιλάμε με αλήθειες. 

Η χρόνια του 2023 ήταν γεμάτη προκλήσεις, δύσκολη και ιδιαίτερη για όλη την αγορά, λόγω μιας σειράς πρωτοφανών γεγονότων. Δεν είχαμε δει ποτέ μια τόσο δυσμενή εξέλιξη σε σύντομο χρονικό διάστημα όλων των δεικτών αποζημιώσεων του κλάδου αυτοκίνητου. Παρακολουθώ με ευλάβεια τα νούμερα τα τελευταία 25 χρόνια και η ένταση με την οποία εξελίσσεται το φαινόμενο δημιούργησαν μία δύσκολη χρονιά. 

Το βασικότερο είναι ότι δημοσιεύτηκαν στις 8 Απριλίου οι εκθέσεις χρηματοοικονομικής κατάστασης και φερεγγυότητας όλης της αγοράς, παρουσιάζοντας τα οικονομικά δεδομένα των εταιρειών. Παρόλο που η αγορά μας πέρασε δύσκολη χρόνια οι δείκτες επάρκειας είναι εξαιρετικοί και αυτό δείχνει το επίπεδο επαγγελματισμού.

Οι επενδύσεις οδήγησαν τον ισολογισμό μας σε θετικό αποτέλεσμα. Αλλά είναι το κερασάκι στην τούρτα. Ο Δείκτης φερεγγυότητάς μας είναι υψηλός στο 213,6% 

Προχωρήσαμε σε μια σειρά από ενέργειες, όπως η ενσωμάτωση της προσωποποιημένης τιμολόγησης. Βασικοί άξονες πάνω στους οποίους υπολογίζεται η μεθοδολογία είναι μεταξύ άλλων η γεωγραφική περιοχή και οι ασφαλειοημέρες”. 

Ο κ. Γιαννιώτης απευθυνόμενους στους συμμετέχοντες περιέγραψε το προφίλ των πελατών που θεωρούνται ως μη επιθυμητοί κίνδυνοι, ενώ ανέλυσε δύο ενδεικτικά παραδείγματα-ζητήματα της καθημερινότητας που απαιτούν λύσεις.

“Δεν βγάζει νόημα να ζητάτε να αυξηθούν τα δικά σας έσοδα από προμήθειες όταν το χαρτοφυλάκιο που έχετε στις εταιρείες παράγει ζημιές. Δυο βασικά ζητήματα που διαπιστώσαμε μετά από συζήτηση μαζί σας: πχ έρχεται μια οικογένεια με 4 ασφαλισμένα οχήματα, από τα οποία τα 3 ανήκουν στην είναι κατηγορία 3α το ένα εντάχθηκε στο c επικινδυνότητας. Τι θα πείτε τα τρία τα αναλαμβάνω το άλλο όχι; 

Δεύτερο προβληματισμό που έχετε θέσει είναι: Μα γιατί εντάχθηκε σε αυτήν κατηφοριά ο πελάτης. Έσπασε ένα καθρέφτη πριν από 2 χρόνια. Αυτή την στιγμή ο τρόπος που υπολογίζει το σύστημα τα δεδομένα για μία ζημιά των 50 ευρώ έχει το ίδιο βάρος με ζημιά των 500.000, είναι σωστό; φυσικά όχι. Το δουλεύουμε για να το φτιάξουμε”.

Ο κ. Γιαννιώτης προλόγισε τις δύο θεματικές ενότητες που ακολούθησαν με 2 πάνελ. Το πρώτο με θέμα: συνεχίζοντας ψηφιακά, είχε συντονίστρια την κα. Καράμπελα, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια και το δεύτερο είχε στο επίκεντρο το ασφαλιστικό δίκτυο, με συντονιστή τον κ. Παναγιώτη Κατσανίδη, Γενικό Δ/ντη του Ομίλου.

Δίνοντας μία πρόγευση για το πρώτο πάνελ ο κ. Γιαννιώτης μίλησε για το phygital το οποίο είναι το μείγμα του φυσικού κόσμου με τον ψηφιακό.

“Προσπαθούμε να βρίσκουμε και να σας προσφέρουμε επιλογές ισορροπίας μεταξύ αυτών των δυο κόσμων. Φανταστείτε πχ μια ασφαλιστική εταιρεία η οποία λειτουργεί 100% με φυσική παρουσία, χωρίς υπολογιστή κτλ. Υπάρχει τέτοια στον πλανήτη; όχι. Το άλλο άκρο είναι το πλήρες ψηφιακό. Σημαίνει μια ασφαλιστική χωρίς φυσική παρουσία σε κανένα κλάδο, όλες οι διαδικασίες να εκτελούνται online ακόμη και η επικοινωνία να γίνεται μέσω ψηφιακής βοηθού. Υπάρχει κάποια 100%; όχι. Εμείς λέμε το εξής γενικό συμπέρασμα. Εάν λειτουργείτε στην καθημερινότητα χωρίς κάποια από τα δυο app μας κάνετε λάθος, καθώς προσφέρονται λύσεις που θα κάνει τη δουλειά σας πιο εύκολη, το κλειδί είναι η ισορροπία”. 

Παράλληλα έδωσε το στίγμα του δεύτερου πάνελ που επικεντρώθηκε στα προβλήματα της καθημερινότητας του ασφαλιστή. 

Κλείνοντας τόνισε: “Το 2024 το παίρνουμε προσωπικά. Οι ζημιές των λίγων πελατών δεν πρέπει να επιβαρύνουν τόσο πολύ τις ζημιές των πολλών. Το παίρνουμε προσωπικά. Οι ασφαλιστές μπορούν να έχουν μεγαλύτερο έσοδο από το ίδιο χαρτοφυλάκιο. Πολλοί από εσάς ξοδεύετε επαγγελματικό χρόνο για γραφειοκρατικές δουλειές που κανονικά θα γίνονταν πιο εύκολα με ψηφιακά εργαλεία. Το παίρνουμε προσωπικά…”.

Το insuranceworld.gr θα σας μεταφέρει με νέο ρεπορτάζ το πρωί της Τρίτης όλα όσα ενδιαφέροντα ακούστηκαν στα δύο πάνελ του συνεδρίου.