Allianz Ελλάδος: Αύξηση λειτουργικής κερδοφορίας κατά 51,8%

Με κύριο μοχλό στήριξης των εργασιών της τις Γενικές Ασφαλίσεις, η Allianz Ελλάδος κατάφερε κατά το πρώτο εξάμηνο του 2012 να καταγράψει έσοδα 110,6 εκατ. ευρώ από το σύνολο των δραστηριοτήτων της και να αυξήσει τη λειτουργική κερδοφορία κατά 51,8% στα 12,8 εκατ. ευρώ χάρη στην καλή διαχείριση των ζημιών και των στοιχείων κόστους.

Η καλή εικόνα σε επίπεδο κερδοφορίας, επέτρεψε στην Allianz Ελλάδος να προχωρήσει φέτος σε μειώσεις στα ασφάλιστρα αστικής ευθύνης αυτοκινήτου, μειώσεις που σε κάποιες περιοχές της επικράτειας ξεπέρασαν και το 20%.

Κεφαλαιακά, η Allianz Ελλάδος εμφανίζεται ενισχυμένη, καθώς τον Ιούνιο αποφασίστηκε η κεφαλαιακή ενίσχυση της εταιρίας από τον Όμιλο Allianz κατά 134 εκατ. ευρώ. Η εξέλιξη αυτή, πέραν του ότι αποτυπώνει την ξεκάθαρή απόφαση του Ομίλου να παραμείνει στην Ελληνική αγορά, ήρθε σε συνέχεια της απόφασης που έλαβε ο Όμιλος Allianz, το Μάρτιο του 2012, να συμμετάσχει στο πρόγραμμα εθελοντικής ανταλλαγής Ομολόγων Ελληνικού Δημοσίου, υποστηρίζοντας έμπρακτα τις προσπάθειες αναδιάρθρωσης του Ελληνικού χρέους και ανόρθωσης της Ελληνικής Οικονομίας. Στο πρόγραμμα αυτό, συμμετείχε και η Allianz Ελλάδος με ομόλογα ονομαστικής αξίας 300 εκατ. ευρώ.

Το πρώτο εξάμηνο του 2012 και με βάση τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, ο κύκλος εργασιών της Allianz Ελλάδος από το σύνολο των δραστηριοτήτων της (ασφάλειες, αμοιβαία κεφάλαια, λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες) μειώθηκε κατά 9,5%. Η λήξη του εξαμήνου βρήκε την Allianz Ελλάδος να εξυπηρετεί περισσότερους από 315.000 πελάτες, σε όλα τα φάσμα των ασφαλιστικών αναγκών.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Allianz Ελλάδος, Πέτρος Παπανικολάου, σχολιάζοντας την πορεία της εταιρείας, δήλωσε ότι “μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, συγκρατούμε τις πωλήσεις μας και με σωστή διαχείριση ενισχύουμε την κερδοφορία μας. Παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία, αλλά και ο κλάδος της ιδιωτικής ασφάλισης, εκτιμούμε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα μπορέσουμε να ενισχύσουμε επιπλέον το μερίδιο αγοράς που κατέχουμε.”