back to top
27.2 C
Athens
Παρασκευή 4 Ιουλίου 2025

Η μία όψη για τα ανασφάλιστα και … η άλλη

Ενα νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις. Ετσι κάλπως είναι και με τα ανασφάλιστα. Υπάρχει και τρίτη όψη στο σενάριο μας, που είναι η υποθετική. Υποθετικός είναι όμως και ο αριθμός των ανασφάλιστων. Ποιοι, και πότε μίλησαν με ακρίβεια; Ποτέ ο αριθμός των ανασφάλιστων δεν ορίστηκε επακριβώς, φαίνεται να είναι αδύνατον. Ετσι και κάθε χρόνο, οι συζητήσεις γίνονται σαν κάτι να μην πηγαίνει καλά.

Η υποθετική όψη

- Advertisement -

Την υποθετική όψη την έχουμε. Κατά προσέγγιση ορίζονται στα 500.000, άλλες φορές και 600.000, αφού ακόμα δεν μπορούν να γίνουν επακριβείς διασταυρώσεις. Και υπάρχουν και αυτά που είναι σε ακινησία σε κλειστούς χώρους που οι ιδιοκτήτες τους δεν έχουν καταθέσει πινακίδες, ή αυτά που κινούνται για παράδειγμα μόνο το καλοκαίρι.

Οι δύο άλλες όψεις

- Advertisement -

Πάμε τώρα στις δύο άλλες όψεις: Είναι τα ασφαλισμένα όπως υπολογίζονται κατά αντιστοιχία του συνόλου των μηχανοκίνητων που έχουν άδειες κυκλοφορίας και από αυτά θα πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν μας αυτά που ασφαλίζονται και με το μήνα.

Και είναι και η άλλη όψη αυτά που έχουν ασφαλιστήρια συμβόλαια, αλλά μπορεί να μην είναι καταγεγραμμένα στην Αρχή. Γίνεται ή όχι;

Ποιες από τις τρεις όψεις να λάβουμε σοβαρά υπ’ όψιν μας για να ξέρουμε που πατάμε;

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ξεκινά η μεγάλη διασταύρωση για ανασφάλιστα Ι.Χ.

Από τη Δευτέρα 16 Ιουνίου, πρόκειται να ξεκινήσει η πρώτη μεγάλη ηλεκτρονική διασταύρωση της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών

Tι θα γίνει με τα ανασφάλιστα οχήματα;

Από τo meeting της Ύδρας, κατά το οποίο θίχτηκαν επείγοντα θέματα που απασχολούν τον κλάδο, δεν απουσίαζαν και τα ανασφάλιστα οχήματα.

Στις 322 από 385 οι δηλωμένες ζημίες με ανασφάλιστα

Μειωμένες κατά 16,36% ήταν οι δηλωμένες ζημιές με ανασφάλιστα αυτοκίνητα το πρώτο τρίμηνο του 2025 έναντι του αντίστoιχου διαστήματος

Ν. Ζάχος: «Η προσέγγιση κράτους και ασφαλιστικών εταιρειών έχει μόνο θετικά να δώσει»

Προσδοκούμε να λειτουργήσουν τα μέτρα και για τη μείωση των ανασφάλιστων οχημάτων στους δρόμους. Ένα μεγάλο πρόβλημα πολλών δεκαετιών που πρέπει επιτέλους να μηδενιστεί

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Σε συνομιλίες για τα MGAs ΕΕΑ και ΕΑΔΕ, για την ασφάλιση των ΜμΕ

Συνομιλίες για να αποσαφηνιστεί το νομικό πλαίσιο των MGAs στην Ελλάδα, διεξάγει το ΕΕΑ και η ΕΑΔΕ

Εconomia NET: Αυτές είναι οι μακροοικονομικές τάσεις και η κατανάλωση σε Ευρώπη-ΗΠΑ

Υποτονικότερο β' εξάμηνο αναμένει η Economia NET, με περιορισμένη ζήτηση και επιφυλακτικότητα στην αγορά, μετά το σπριντ ενόψει δασμών

Εμπορική απαξίωση ενός οχήματος: Μια σημαντική λεπτομέρεια που αγνοούν πολλοί στη σημερινή αγορά μεταχειρισμένων

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την αξία του οχήματος - Τι πρέπει να συνειδητοποιήσουν οι πωλητές και ποια σωστή πρακτική να εφαρμόσουν

Στην ERGO Group AG το 100% της NEXT Insurance

Ολοκληρώθηκε από την ERGO Group AG («ERGO») η εξαγορά  του 100% της  NEXT Insurance από την Munich Re Group. ....

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Interamerican: Επενδύει πάνω από 5,7 εκατ. στη στήριξη των ανθρώπων της

Μέσα από στρατηγικές πρωτοβουλίες η Interamerican επενδύει μακροπρόθεσμα στη δημιουργία μιας κουλτούρας που ενδυναμώνει τους ανθρώπους της

Στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου το δίκτυο μη αποκλειστικής συνεργασίας της Groupama Ασφαλιστικής

Μια μοναδική εμπειρία έζησαν οι κορυφαίοι συνεργάτες του Δικτύου Μη Αποκλειστικής Συνεργασίας της  Groupama Ασφαλιστικής

To Alba Graduate Business School και η NN Hellas ενισχύουν τη στήριξή τους στις Ελληνικές Οικογενειακές Επιχειρήσεις

Η NN Hellas και το Alba Graduate Business School, The American College of Greece, συμπληρώνουν ένα χρόνο επιτυχημένης συνεργασίας

Σε συνομιλίες για τα MGAs ΕΕΑ και ΕΑΔΕ, για την ασφάλιση των ΜμΕ

Συνομιλίες για να αποσαφηνιστεί το νομικό πλαίσιο των MGAs στην Ελλάδα, διεξάγει το ΕΕΑ και η ΕΑΔΕ

Εconomia NET: Αυτές είναι οι μακροοικονομικές τάσεις και η κατανάλωση σε Ευρώπη-ΗΠΑ

Υποτονικότερο β' εξάμηνο αναμένει η Economia NET, με περιορισμένη ζήτηση και επιφυλακτικότητα στην αγορά, μετά το σπριντ ενόψει δασμών