Χρήστος Κάτσιος, CEO Groupama Ασφαλιστικής: Από το 2016 δεν αλλάζει η στρατηγική μας, προχωράμε με απλότητα και αξιοπιστία

Ενώπιον συνεργατών και στελεχών της Groupama Ασφαλιστικής, στο πλαίσιο της Ετήσιας Kαθιερωμένης Συνάντησης  μίλησε ο CEO, κ. Χρήστος Κάτσιος, δίνοντας κάποια highlights από τα αποτελέσματα της εταιρείας και παραθέτοντας τους στόχους που έχουν τεθεί στρατηγικά.

Το I.W. ήταν παρών και σας δίνει το ρεπορτάζ

Παράλληλα, σύστησε τον νέο εμπορικό διευθυντή, τον κ. Βαγγέλη Οικονομόπουλο, ο οποίος έκανε την πρώτη επίσημη εμφάνιση σε μια τέτοια συνάντηση. 

Αναφερόμενος στον κ. Οικονομόπουλο, τόνισε ότι οι περισσότεροι τον γνωρίζουν διότι πρόκειται για έναν αεικίνητο επαγγελματία και σίγουρα θα τον έχουν συναντήσει από κοντά.

Τα στελέχη της Groupama Ασφαλιστικής και οι Συνεργάτες της είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν μετά από καιρό, να ανταλλάξουν απόψεις για το μέλλον της εταιρείας, να συζητήσουν για τις εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά και γενικότερα να απολαύσουν στιγμές χαλάρωσης μακριά από το εργασιακό περιβάλλον.

Mεταξύ άλλων ο κ. Κάτσιος ανέφερε:

“Πριν από λίγες μέρες ανακοινώσαμε τα αποτελέσματά μας. Από το 2009 κινούμαστε σταθερά, εκτός του δύσκολου έτους 2011. H εταιρεία αύξησε το μερίδιο αγοράς με ενισχυμένη παρουσία στην κλάδους Ζωής για Υγείας, ενώ παρουσίασε εκρηκτική ανάπτυξη με μερίδιο 12,5% στα ομαδικά συνταξιοδοτικά, όπως και αύξηση στον κλάδο ζημιών. Ο δείκτης φερεγγυότητας ανήλθε στο 149,1%”. 

Το 2022, ο κύκλος εργασιών της ανήλθε σε 178,1 εκ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένων των επενδυτικών προϊόντων), καταγράφοντας αύξηση 12,3% σε σύγκριση με το περασμένο έτος. Το προ φόρων λειτουργικό αποτέλεσμα της Εταιρίας ανήλθε το 2022 σε 6,6 εκατ. ευρώ σε σχέση με 8 εκ. το 2021. Ο καθαρός δείκτης ζημιών και εξόδων  στον κλάδο ζημιών σημείωσε αύξηση και ανήλθε σε 99,8% έναντι 92,3% το 2021.

Η συνολική κεφαλαιακή απαίτηση φερεγγυότητας ανήλθε σε 59,6 εκ. ευρώ κατά το οικονομικό έτος 2022, καταγράφοντας μείωση κατά 9,1% σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο (65,6 εκ. ευρώ) και σχετίζεται αφενός με την μείωση του κινδύνου ασφάλισης ζωής που αντανακλά την άνοδο των επιτοκίων, και αφετέρου με την μείωση του κινδύνου αγοράς λόγω της μείωσης της τρέχουσας αξίας των τίτλων σταθερού εισοδήματος.

“Τα προηγούμενα χρόνια βρήκαμε την ευκαιρία, λόγω και της πανδημίας, να γίνουμε πιο εσωστρεφείς, βρήκαμε χρόνο να κοιτάξουμε τις διαδικασίες μας ώστε να ενισχύουμε το μέρος της στρατηγικής που εξασφαλίζει την απλότητα την αποδοτικότητα. Ενισχύσαμε τις υποδομές, αλλάξαμε οργανόγραμμα, ανανεώσαμε το 1/5 του δυναμικού μας, επενδύσαμε στο CRM, AI” ανέφερε ο κ. Κάτσιος τονίζοντας ότι πλέον η εταιρεία στρέφεται πιο έτοιμη προς τα έξω (συνεργάτες-πελάτες). 

“Με τα σωστά εργαλεία κάνουμε ευκολότερες τις μεταξύ μας συναλλαγές. Το 2024 θα λειτουργεί η νέα πλατφόρμα συνεργασίας. Ξεκάθαρα, απλά και αξιόπιστα.

Το άλλο κομμάτι που εστιάζουμε είναι για τους πελάτες. Από το 2016 δεν αλλάζει η στρατηγική μας. Είμαστε οι πιο απλοί στις συναλλαγές και αξιόπιστοι. Αναφέρθηκα στο ανθρώπινο δυναμικό. Αλλάξαμε το 1/5 του προσωπικού έχουμε βραβευθεί πολλάκις. Έχουμε εστιάσει στη δημιουργία νέων ταλέντων που θα είναι οι επόμενοι ηγέτες μέσα στην εταιρεία, όπως ο Βαγγέλης Οικονομόπουλος. Οι 282 εργαζόμενοι της Groumapa Ελλάδος έδειξαν το μεγαλύτερο ποσοστό engagement από τους 20.000 σε όλο το γκρουπ.

Ένα θέμα που μας απασχολεί είναι η κλιματική αλλαγή, το ESG, η διαφορετικότητα της αντανάκλασης του πληθωρισμού στην ασφαλιστική αγορά.

Δουλειά μας είναι να αναλαμβάνουμε ρίσκα, αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε. Η σχέση μεταξύ μας είναι ανθρώπινη και ξεκάθαρη”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*