H INTERAMERICAN ο «απόλυτος ψηφιακός ασφαλιστής» της ελληνικής αγοράς

του Αντώνη Κοϊνάκη, Senior Business & Systems Analyst, INTERAMERICAN

Η καινοτομία, οι σύγχρονες υπηρεσίες και η συνεχής εξέλιξη στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι έννοιες πολύ οικείες για εμάς, τους ανθρώπους της INTERAMERICAN. 

Μέσα από μια συνεχή πορεία εξέλιξης του ψηφιακού μετασχηματισμού μας, εδώ και αρκετά χρόνια, η INTERAMERICAN περιλαμβάνεται μεταξύ των κορυφαίων της χώρας μας στο επιχειρείν όσον αφορά στην ψηφιακή πρωτοπορία και καινοτομία. 

Οι επενδύσεις δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ σε τεχνολογικές υποδομές: προγράμματα, συστήματα και εφαρμογές της ψηφιακής τεχνολογίας για λειτουργίες και προϊόντα, αλλά και σε ανθρώπινους πόρους σχετικούς με την τεχνολογία και τις νέες τεχνολογικές τάσεις, ακόμη και τη διοίκηση πληροφοριακών πόρων (διακυβέρνηση, διαχείριση κινδύνων, κανονιστική συμμόρφωση) υπηρετούν τον σταθερό μας στόχο να είναι η INTERAMERICAN ο «απόλυτος ψηφιακός ασφαλιστής» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. 

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν αφορά μόνο την αξιοποίηση της τεχνολογίας για να διευκολύνουμε τη ζωή των πελατών και των συνεργατών μας, ξεκινάει για εμάς πρώτα εσωτερικά και σχετίζεται με την ψηφιακή ωριμότητα και την ευθυγράμμιση του ίδιου του Οργανισμού. Είναι μέρος της κουλτούρας μας, για αυτό και ο Οργανισμός μας μετασχηματίστηκε και είναι δομημένος με τέτοιο τρόπο ώστε να περιορίζει τα επίπεδα ηγεσίας, να προάγει την ομαδικότητα, την αποτελεσματική επικοινωνία και συνεργασία. 

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν αφορά μόνο την αξιοποίηση της τεχνολογίας για να διευκολύνουμε τη ζωή των πελατών και των συνεργατών μας, ξεκινάει για εμάς πρώτα και σχετίζεται με την ψηφιακή ωριμότητα του Οργανισμού

Ομάδες ατόμων με συμπληρωματικές δεξιότητες και διαφορετικές εμπειρίες συνεργαζόμαστε για την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων και τη δημιουργία ολιστικών λύσεων. Πρωταρχική μας προτεραιότητα αποτελεί η παροχή νέων υπηρεσιών και δυνατοτήτων στους πελάτες και στους συνεργάτες μας μέσω καινοτόμων mobile εφαρμογών και ψηφιακών πλατφορμών κυρίως στον χώρο της υγείας και του αυτοκινήτου. Παρακάτω, ενδεικτικά αναφέρονται κάποιες από αυτές τις υπηρεσίες:

  • Medi-On: Μobile AI εφαρμογή, η οποία παρέχεται αποκλειστικά σε ασφαλισμένους Υγείας της INTERAMERICAN, ελέγχει, εύκολα, γρήγορα και 24/7, όποιο σύμπτωμα υγείας απασχολεί τον χρήστη της, όπου κι αν αυτός βρίσκεται, παρέχοντας μια πρώτη αξιόπιστη εκτίμηση για τις πιθανές αιτίες του συμπτώματός του. Μέσω της εφαρμογής, ο χρήστης μπορεί άμεσα να συνδεθεί με την 24ωρη, τηλεφωνική Γραμμή Υγείας 1010 της INTERAMERICAN ή/και να επικοινωνήσει μέσω chat με έναν γιατρό της εταιρείας.
  • Mobile Medi: Μια σύγχρονη πλατφόρμα αλληλεπίδρασης των γιατρών του δικτύου με τους ασφαλισμένους και τους πελάτες μας.
  • Genius: Επανασχεδιασμός και λανσάρισμα της πλέον σύγχρονης πλατφόρμας underwriting.
  • Bewell: Διαχείριση των αλλαγών στα συμβόλαια υγείας μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας askme που υποστηρίζει τα δίκτυα διανομής της εταιρείας.
  • my account: Οι πελάτες μας μπορούν να βρουν οποιαδήποτε πληροφορία για το ασφαλιστήριό τους, να κάνουν αλλαγές στο συμβόλαιό τους και να διαχειριστούν τυχόν περίπτωση ζημιάς-αποζημίωσης στον χώρο του αυτοκινήτου.
  • ask me: Το ψηφιακό γραφείο των συνεργατών μας, το οποίο απλοποιεί τη διαδικασία πώλησης ασφαλιστικών προγραμμάτων, καθώς και την εξυπηρέτηση, τη διατήρηση και την υποστήριξη των ασφαλισμένων μας, συνεχώς ενισχύεται με νέες εφαρμογές.
  • Drive-On: Mobile εφαρμογή για τους πελάτες μας σε περίπτωση που χρειάζονται άμεση οδική βοήθεια, όπου κι αν βρίσκονται. Ο πελάτης, μέσω της mobile εφαρμογής, αναγγέλλει το περιστατικό προς εξυπηρέτηση, το αίτημα παραλαμβάνεται μέσω Διαδικτύου και δρομολογείται η διαδικασία διαχείρισης άμεσα προς τον καταλληλότερο άνθρωπο της οδικής βοήθειας για να επιληφθεί του περιστατικού. 
  • Digital Learning Academy: Ψηφιακή πλατφόρμα εκπαίδευσης για τους ασφαλιστικούς μας συμβούλους με μαθήματα που επικεντρώνονται όχι μόνο στις γνώσεις, αλλά και στις δεξιότητες των εκπαιδευομένων.

Οι στρατηγικές μας προτεραιότητες για τα επόμενα χρόνια περιλαμβάνουν τη συνέχιση και την εντατικοποίηση του προγράμματος ψηφιοποίησης της εταιρείας. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί σε νέες υπηρεσίες, στην επιπλέον απλοποίηση και αυτοματοποίηση των διαδικασιών, ιδιαίτερα αυτών που αφορούν τους συνεργάτες και πελάτες μας, στην εισαγωγή νέων τεχνολογιών καθώς και στην περαιτέρω αξιοποίηση των Data.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*