EFG Eurolife Ασφαλιστική: Με επίκεντρο τον πελάτη

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης IBM Symposium 2012, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 20 Μαρτίου 2012, και σε σχέση με το θέμα «Customer Analytics in Insurance», ο κ. Χρήστος Ματσούκας, Head of Business Intelligence, παρουσίασε την προσέγγιση της EFG Eurolife Ασφαλιστικής.

Συγκεκριμένα παρουσιάστηκαν, οι νέες μεθοδολογίες ανάλυσης δεδομένων των πελατών που έχει εισάγει τα τελευταία χρόνια η εταιρεία, με κύριο σκοπό την ξεχωριστή αντιμετώπιση των
πελατών της, ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Οι επιμέρους τομείς δράσεων που παρουσιάστηκαν ήταν: Τμηματοποίηση Πελατειακής Βάσης, Εξυπηρέτηση, Ανάπτυξη και Διακράτηση Πελατών, Ανίχνευση του Καλύτερου Επόμενου Προϊόντος / Υπηρεσίας  Πελάτη κ.α.

Η EFG Eurolife πάντα πρωτοπόρος σε ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες επενδύει σε ανθρώπινο δυναμικό και τεχνολογίες με μοναδικό σκοπό την άριστη διαχείριση των πελατειακών της σχέσεων.