Η νέα Generali ηγείται των εξελίξεων και φέρνει καινούργια δεδομένα στην ασφάλιση

Η CMCO της Generali Hellas, Μαρία Λαμπροπούλου, μιλά για την καριέρα της και τους στόχους της εταιρείας

Συνέντευξη στον Βάιο Κρόκο

Συνεχής εξέλιξη και επαναπροσδιορισμός των στόχων… Χρηματοοικονομική ευρωστία με αξιοποίηση καινοτομιών, με στόχο να αποτελεί έναν lifetime partner για τους ασφαλισμένους… Αυτά είναι, μεταξύ άλλων, τα κεντρικά στοιχεία του πυρήνα της φιλοσοφίας που χαρακτηρίζουν την Generali, σε μια εποχή κατά την οποία ηγείται των εξελίξεων τόσο στη χώρα μας όσο και διεθνώς. 

Σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο iw, η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, CMCO, Generali Hellas, μιλά αρχικά για την πορεία της στην εταιρεία ενώ παραθέτει και τους νέους στρατηγικούς στόχους που θέτει πλέον η Generali, προς όφελος συνεργατών και ασφαλισμένων.

 Μιλά για τα οφέλη του ψηφιακού μετασχηματισμού στον κλάδο, τα χρήσιμα εργαλεία που διατίθενται, καθώς και για την έμφαση που δίνει η Generali σε επίπεδο εκπαίδευσης. 

Αναλύει επίσης διεξοδικά τις πρωτοβουλίες που λαμβάνει ο όμιλος με άξονα διαχρονικά την εταιρική υπευθυνότητα, υπέρ της κοινωνίας, των πολιτών και της βιώσιμης ανάπτυξης.

 Έχοντας πρωταγωνιστήσει στον πρόσφατο κύκλο εξαγορών αλλά και με την απόκτηση του νέου σύγχρονου ιδιόκτητου κτηρίου, το 2022, έγινε μια νέα αρχή για την Generali, η οποία χαράζει δυναμικά την πορεία της προς το μέλλον, θέτοντας πάντα στο επίκεντρο τον άνθρωπο.

iw? Πείτε μας δυο λόγια για την επαγγελματική σας σταδιοδρομία, για το πώς γνωρίσατε τον ασφαλιστικό κλάδο και για την πορεία σας στην Generali…

απ. Ο ασφαλιστικός τομέας ήταν ανέκαθεν ένας χώρος που μου προκαλούσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον, γιατί πίστευα πάντα ότι μπορούσε να προσφέρει άπειρες δυνατότητες και λύσεις για την ουσιαστική προστασία των ανθρώπων. Ξέρετε, όσο τεχνοκρατικό κι αν είναι το συγκεκριμένο περιβάλλον, είναι ταυτόχρονα κατεξοχήν ανθρωποκεντρικό. Είναι, στην πραγματικότητα, ένα «προστατευτικό δίχτυ» την ώρα της ανάγκης, που δίνει σε καθέναν από εμάς τη δυνατότητα να φροντίσουμε τον εαυτό μας ή τους αγαπημένους μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αλλά και κάτι ακόμη, που συνήθως το αξιολογούμε όψιμα: να νοσήσουμε αξιοπρεπώς. 

Η επαγγελματική μου διαδρομή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την Generali όχι από τύχη, αλλά από συνειδητή επιλογή. Αν κάποιος με ρωτούσε για όλα αυτά τα χρόνια της συμπόρευσης, θα απαντούσα χωρίς δισταγμό ότι για μένα ο χρόνος δεν είναι μονάδα μέτρησης, αλλά μονάδα επένδυσης. 

Ο οργανισμός αυτός μου έδωσε τη δυνατότητα να εξελιχθώ και τη δύναμη να υπερβώ τον εαυτό μου. Και αυτό το μοτίβο επιδιώκω να αναπαράγω στη σχέση μου με τους συνεργάτες μου. Να δημιουργώ χώρο για εκείνους και να τους ενθαρρύνω να απελευθερώσουν τις ξεχωριστές τους δυναμικές.

Η φιλοδοξία μας είναι να αποτελούμε τον lifetime partner των ασφαλισμένων μας στηρίζοντας τις ανάγκες τους.

Σήμερα που μιλάμε, η Generali βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της κατάταξης μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών. Η επιτυχημένη αυτή πορεία ήρθε μετά από προσεκτικά βήματα και επίμονη εργασία ετών μιας ομάδας ανθρώπων με κοινό όραμα για το μέλλον της ασφάλισης και την παροχή ουσιαστικής φροντίδας σε όσους μας εμπιστεύονται. 

Η εξαγορά του 2021 μάς έφερε μπροστά σε μια σειρά από νέες προοπτικές και προκλήσεις και μία από αυτές ήταν να «μεταγγίσουμε» αυτό το όραμα στους νέους συναδέλφους μας και να συνεχίσουμε να λειτουργούμε ως ένας μεγάλος οργανισμός. Το γεγονός ότι αυτό έγινε σχεδόν αυτόματα, μας επιβεβαίωσε πως όσα πρεσβεύουμε και επιδιώκουμε ως εταιρεία συνδέονται με τις πραγματικές αξίες της ζωής, της κοινωνίας και του επιχειρείν. Και αυτό είναι μια ικανοποίηση που δεν την εισπράττει κανείς συχνά.

iw? Σήμερα, βλέπουμε ένα νέο τοπίο στον κλάδο: τηλεργασία, νέα ψηφιακά εργαλεία, σύγχρονες ασφαλιστικές υπηρεσίες, νέοι κίνδυνοι. Πώς κινείται γύρω από όλα αυτά η Generali σε σχέση με τους εργαζομένους, τους πελάτες, συνεργάτες-δίκτυα; 

απ. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εταιρείας μας είχε τοποθετηθεί στο επίκεντρο της στρατηγικής ατζέντας του ομίλου από νωρίς, καθώς ήταν σαφές ότι εκεί οδηγείται το μέλλον. Αυτό μας βοήθησε ουσιαστικά στην εποχή της πανδημίας, καθώς η αναπάντεχη αυτή συγκυρία μάς βρήκε έτοιμους να εργαστούμε και λειτουργήσουμε αποτελεσματικά από απόσταση. 

Η δέσμευσή μας σε αυτόν τον στόχο μάς δίνει σαφές προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού, ταυτόχρονα όμως μας διαφοροποιεί από αυτόν, χάρις στον ανθρώπινο τρόπο αξιοποίησης των ωφελημάτων που προσφέρει η ψηφιοποίηση, αυτό που στην Generali ονομάζουμε “human touch” και βρίσκεται στον πυρήνα του αξιακού μας συστήματος. 

Ασφαλώς, η αλλαγή τού τρόπου λειτουργίας μας προϋπέθετε έναν προσεκτικό και λεπτομερή σχεδιασμό, προκειμένου να προχωρήσει ομαλά η ενσωμάτωση της τεχνολογίας προς όφελος των ασφαλισμένων αλλά και των εργαζομένων της εταιρείας μας, και είμαστε περήφανοι που το έχουμε καταφέρει σε μεγάλο βαθμό. 

Η ταχύτητα των ψηφιακών εξελίξεων επηρεάζει δομικά τους ρυθμούς προόδου των εργασιών ενός οργανισμού, την ίδια στιγμή που μας προσφέρει μεγάλες δυνατότητες στο πεδίο της καινοτομίας. Αξιοποιώντας το ταλέντο και την τεχνογνωσία των ανθρώπων μας αναζητούμε συνεχώς νέες, ευέλικτες λύσεις και σχεδιάζουμε σύγχρονα εργαλεία που βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής των ασφαλισμένων μας αλλά και τον τρόπο εργασίας των συνεργατών μας. 

Για την Generali, η τεχνολογία δεν μπορεί παρά να συμπορεύεται με την ενσυναίσθηση που προσδίδει το ανθρώπινο στοιχείο, καθώς η προσωποποιημένη παροχή φροντίδας σε όλες τις πτυχές της λειτουργίας είναι κομμάτι του lifetime partner DNA μας. 

iw? Πληθώρα κρίσεων μας απασχολούν τα τελευταία χρόνια (πανδημία, γεωπολιτικό ρίσκο κ.ά.). Πώς στέκεται η εταιρεία δίπλα σε όσους το έχουν ανάγκη σε επίπεδο ΕΚΕ;

απ. Η Generali είναι ένας οργανισμός με 190 χρόνια λειτουργίας, 135 από τα οποία στην Ελλάδα. Είναι προφανές ότι σε αυτήν τη μακροχρόνια ιστορία έχει αντιμετωπίσει και αντεπεξέλθει σε κάθε είδους κρίσεις. Η επιτυχία αυτή δεν οφείλεται αποκλειστικά στην επιχειρηματική δεινότητα των Διοικήσεων, αλλά κυρίως στη φιλοσοφία της εταιρείας να παραμένει κοντά στις τοπικές κοινωνίες μέσα στις οποίες δραστηριοποιείται. Ταυτόχρονα, ως ένας υπεύθυνος κοινωνικός εταίρος με παγκόσμια παρουσία, συμμετέχει ενεργά στα σύγχρονα ζητήματα παίρνοντας θέση και αναλαμβάνοντας συχνά δράση. 

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε ένα σφαιρικό πλάνο ενεργειών, προκειμένου να στηρίξουμε έμπρακτα τους εργαζόμενους και τους ασφαλισμένους μας, το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας, αλλά και τους νοσούντες και, τέλος, τους τομείς της οικονομίας που υπέστησαν μεγάλη πίεση. 

Ταυτόχρονα, συμμετείχαμε στο Έκτακτο Διεθνές Ταμείο ύψους έως 100 εκατ. ευρώ που δημιούργησε ο όμιλος για την ενίσχυση των προσπαθειών αντιμετώπισης της Covid-19. Αντίστοιχα, για τη στήριξη των οικογενειών της Ουκρανίας, που οι ζωές τους ανατράπηκαν από το ξαφνικό ξέσπασμα του πολέμου, συμμετείχαμε στην ενίσχυση του Έκτακτου Διεθνούς Ταμείου ύψους 3 εκατ. ευρώ του ομίλου μας. 

Σχηματικά, θα λέγαμε ότι δύο είναι οι πυλώνες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Generali: η στήριξη των κοινωνικά ευάλωτων ομάδων, με ιδιαίτερη στόχευση στη στήριξη παιδιών και οικογενειών, και το περιβάλλον. 

Στο πλαίσιο του πρώτου πυλώνα, έχει σχεδιαστεί από τον όμιλο και υλοποιείται ταυτόχρονα σε διεθνές αλλά και τοπικό επίπεδο η πρωτοβουλία “Human Safety Net”, που έχει ως στόχο τον συγκερασμό δυνάμεων από ιδιώτες, εθελοντές, κρατικούς φορείς και ΜΚΟ, προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής των συνανθρώπων μας που βρέθηκαν σε δυσχερή θέση. 

Οι άνθρωποι της Generali στην Ελλάδα συμμετέχουν ενεργά και προωθούν την πρωτοβουλία τόσο μέσω του δικτύου των χωρών όπου έχει παρουσία η εταιρεία μας όσο και τοπικά δημιουργώντας μακροχρόνιες σχέσεις με φορείς των οποίων το έργο είναι πραγματικά αξιόλογο, όπως το «Ένα παιδί-Ένας Κόσμος», τα «Παιδικά Χωριά SOS», το «Χαμόγελο του Παιδιού», οι «Γιατροί χωρίς Σύνορα» και «Το Εργαστήρι-Λίλιαν Βουδούρη». Αυτοί είναι μερικοί μόνο από τους διαρκείς ανθρώπινους δεσμούς που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια. 

Να «μεταγγίσουμε» το όραμα στους νέους συναδέλφους μας και να συνεχίσουμε να λειτουργούμε ως ένας μεγάλος οργανισμός.

Σε ό,τι αφορά τον πυλώνα του περιβάλλοντος, εργαζόμαστε για τη δημιουργία περιβαλλοντικής συνείδησης στην νεότερες γενιές, γι’ αυτό και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τις εκθέσεις «Σεισμός στο Μουσείο» και «Κλιματική Αλλαγή και Εμείς», που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και έχουν τη σημαντική στήριξη της Generali. 

Ως εταιρεία, πιστεύουμε στην ενεργό εταιρική κοινωνική ευθύνη, που δεν περιορίζεται σε οικονομικούς όρους, αλλά ενσωματώνει ρεαλιστικά τον εθελοντισμό και την εκπαίδευση. 

Οι δύο παραπάνω εκθέσεις αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της φιλοσοφίας, καθώς μας δίνουν την ευκαιρία να μοιραστούμε την εμπειρία μας με τα μικρά παιδιά και ταυτόχρονα να τα εκπαιδεύσουμε και να τα ευαισθητοποιήσουμε για όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας. 

Την ίδια στιγμή, αξιοποιούμε συνέργειες με σκοπό την υλοποίηση περισσότερων δράσεων. Πρόσφατα, μέσω μιας κοινής πρωτοβουλίας με τον στρατηγικό μας εταίρο, την Alpha Bank, προχωρήσαμε στην προσφορά ασφαλιστικής κάλυψης πυροσβεστικών οχημάτων που αγοράστηκαν από την τράπεζα για την κάλυψη των αναγκών πέντε δασοπυροσβεστικών σωματείων.

 Όλες αυτές οι δράσεις είναι πολύ κοντά στην καρδιά μας, καθώς μας συνδέουν με την κοινωνία και μας κάνουν να αισθανόμαστε πραγματικά αυτό το corporate citizenship για το οποίο γίνεται μεγάλη προσπάθεια. 

Για την Generali η τεχνολογία δεν μπορεί παρά να συμπορεύεται με την ενσυναίσθηση που προσδίδει το ανθρώπινο στοιχείο.

iw? Είναι και το ζήτημα των δεικτών ESG που πρέπει να αφομοιώσουν άμεσα οι οργανισμοί. Τι λέτε;

απ. Είναι απολύτως σαφές, πλέον, ότι όταν μιλάμε για ανάπτυξη, αναφερόμαστε αποκλειστικά στη βιώσιμη εκδοχή της. Είμαστε όλοι κομμάτι μιας αλυσίδας με εύθραυστες ισορροπίες, που επηρεάζουν την ποιότητα της ζωής και της εργασίας μας, το μέλλον των κοινωνιών και του πλανήτη. 

Η δημιουργία θεσμικού πλαισίου σε αυτήν την κατεύθυνση θα οδηγήσει σε αλλαγές της λειτουργίας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων και κατ’ επέκταση του τοπίου της ιδιωτικής ασφάλισης. 

Εκτιμώ ότι η εφαρμογή των δεικτών θα βοηθήσει τους οργανισμούς να ανακαλύψουν τη δική τους διαδρομή προς τη βιωσιμότητα και να διαπιστώσουν πόσο κοντά ή μακριά βρίσκονται από αυτή. 

Για την Generali η τεχνολογία δεν μπορεί παρά να συμπορεύεται με την ενσυναίσθηση που προσδίδει το ανθρώπινο στοιχείο.

Οι διαφορετικές ταχύτητες με τις οποίες προχώρησε η εξέλιξη σε όλα τα επίπεδα δημιούργησε προφανείς ανισορροπίες. Σήμερα, το ζητούμενο δεν είναι να ανασταλεί η ανάπτυξη όσων ηγούνται αυτής, αλλά να αλλάξει κατεύθυνση η δυναμική της, με σκοπό τον περιορισμό των κινδύνων που προκύπτουν από την επιδίωξη του κέρδους ως αυτοσκοπού, το οποίο δεν λαμβάνει υπόψη του τις σύγχρονες περιβαλλοντικές, κοινωνικές και επιχειρηματικές συνθήκες και την ανησυχία που εμπνέουν. 

Και οι ESG δείκτες θα είναι η πυξίδα μας για μια πιο ανθεκτική, και επομένως βιώσιμη, επιχειρηματικότητα.

iw? Ο όμιλος ήταν από τους πρωταγωνιστές στον πρόσφατο κύκλο εξαγορών. Τι σηματοδοτεί για την Generali Hellas η μεγέθυνσή του στην αγορά και η νέα εποχή με τις σύγχρονες εγκαταστάσεις;

απ. Η Generali είναι ένας οργανισμός με μακρόχρονη διαδρομή, η οποία μέχρι σήμερα έχει να επιδείξει σταθερά και στοχευμένα βήματα. Έχοντας χτίσει την υποδομή ενός σύγχρονου, υγιούς και συνεχώς αναπτυσσόμενου οργανισμού, είχε έρθει η στιγμή για ένα άλμα. 

Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε και μπορούμε να πούμε, χωρίς να υπερβάλλουμε, ότι το 2022 είναι η αρχή μιας νέας εποχής για την Generali στην Ελλάδα, αλλά και μια νέα εποχή για την ασφάλιση γενικότερα. Οι συνθήκες ωρίμασαν και εμείς είμαστε έτοιμοι, πλέον, να ηγηθούμε των εξελίξεων που έρχονται, διαμορφώνοντας νέα ασφαλιστικά πρότυπα.

Η Generali είναι ένας οργανισμός με 190 χρόνια λειτουργίας, 135 από τα οποία στην Ελλάδα. Έχει αντιμετωπίσει και αντεπεξέλθει σε κάθε είδους κρίσεις.

Η απόκτηση του νέου ιδιόκτητου κτηρίου της εταιρείας μας, που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Λ. Συγγρού και Λαγουμιτζή, σηματοδοτεί για εμάς το άνοιγμα ενός νέου κύκλου. Η διευρυμένη και ενιαία πια ομάδα της Generali πέρασε σύσσωμη το κατώφλι του νέου της σπιτιού πριν από ένα μήνα περίπου, μέσα σε ένα κλίμα άκρως συγκινητικό και ανθρώπινο. Εκεί, ο κάθε εργαζόμενος βρήκε τον χώρο του και τους συναδέλφους του να τον περιμένουν. Και αυτή η συλλογική μνήμη είναι η δύναμή μας για τη συνέχεια. 

iw? Σε επίπεδο μάρκετινγκ, ποιες είναι οι τελευταίες πρωτοβουλίες σας;

απ. Έχοντας παρουσιάσει πρόσφατα τη φιλοσοφία των «ασφαλιστικών οικοσυστημάτων», που βρίσκεται πίσω από τη δημιουργία ευέλικτων προγραμμάτων που δίνουν στους ασφαλισμένους τη δυνατότητα απόκτησης ενός προσωποποιημένου ασφαλιστηρίου, εργαζόμαστε συνεχώς με σκοπό τη βελτίωση των παροχών και των καλύψεων που προσφέρουμε. 

Η έννοια της ενεργού ασφάλισης, μιας ασφάλισης στο “On”, όπως χαρακτηριστικά λέμε, προϋποθέτει τον συνεχή σχεδιασμό καινοτόμων υπηρεσιών και τη διεύρυνση του πλέγματος παρεχόμενων καλύψεων για τη διασφάλιση μιας αναβαθμισμένης ασφαλιστικής εμπειρίας. 

Η απόκτηση του νέου ιδιόκτητου κτηρίου της εταιρείας μας στη συμβολή Συγγρού και Λαγουμιτζή σηματοδοτεί για εμάς το άνοιγμα ενός νέου κύκλου.

Στόχος μας είναι να προσφέρουμε προστιθέμενη αξία, προσφέροντας στους ασφαλισμένους μας ένα εύρος παροχών που εκτείνονται πέρα από την παραδοσιακή ασφαλιστική κάλυψη. Υπηρεσίες πρόληψης και ευ ζην που ενεργοποιούνται από την πρώτη στιγμή και δίνουν μια καθημερινή, ενεργή διάσταση στην έννοια της φροντίδας από έναν οργανισμό που επιδιώκει να αποτελεί lifetime partner. 

Θα έλεγα, εν ολίγοις, ότι βρισκόμαστε σε μια πολύ δημιουργική περίοδο, που χαρακτηρίζεται από μια διάθεση έντονης εξωστρέφειας. Η Generali, ανανεωμένη, διευρυμένη και με μια άλλη δυναμική, επανασυστήνεται στην αγορά, μένοντας πιστή πάντα στις αρχές της πολύχρονης πορείας της.

iw? Ποιες είναι οι ενέργειές σας σε επίπεδο εκπαίδευσης; Πώς θα προσελκύσουμε νέα στελέχη στον κλάδο;

απ. Η Generali έχει επενδύσει ουσιαστικά στην εκπαίδευση των εργαζομένων και των συνεργατών της, παρέχοντας με αυτόν τον τρόπο διαρκή υποστήριξη στους ανθρώπους της σε κάθε στάδιο και επίπεδο της επαφής τους με τους πελάτες. Προσεγγίζοντας ολιστικά τα θέματα ενδυνάμωσης του δυναμικού της, η εταιρεία προσφέρει μια ευρεία γκάμα εκπαιδευτικών σεμιναρίων, που έχουν ως στόχο την υποστήριξη των συνεργατών μας κατά τη διάρκεια της πώλησης, αλλά και μετά την ολοκλήρωσή της, τους παρέχει εργαλεία για την άριστη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και εφαρμόζει βέλτιστες πρακτικές για την ενίσχυση της ψηφιακής τους ορατότητας. 

Στην ίδια λογική, ενισχύουμε τις γνώσεις και τις δεξιότητες των εργαζομένων μας μέσω των εκπαιδευτικών μας δράσεων που προωθούν τη λήψη αποφάσεων, την αξιοποίηση των ψηφιακών δυνατοτήτων και την προσαρμοστικότητα.

 Οι ανάγκες καλύπτονται εσωτερικά μέσω εξειδικευμένων ψηφιακών προγραμμάτων που μας παρέχει η πλατφόρμα της έδρας WeLearn και εξωτερικά με εκπαιδεύσεις και επαγγελματικά σεμινάρια.

 Ο γρίφος της προσέλκυσης νέων στελεχών συνδέεται άμεσα με τον μετασχηματισμό του χώρου και των υπηρεσιών του. Η ψηφιοποίηση των εργασιών αυξάνει τις ευκολίες στην εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου και δίνει μεγάλο πλεονέκτημα στα νεότερα στελέχη. 

Ωστόσο, εκεί που θα πρέπει να εστιάσουμε είναι στο να γίνει αντιληπτή η αξία της ιδιωτικής ασφάλισης ως βασική παράμετρος για την προστασία και τη βελτίωση της ποιότητας της ανθρώπινης ζωής μέσα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Γιατί ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα δεν αποτελεί καταναλωτικό προϊόν, αλλά επένδυση για το μέλλον.

iw? Εν κατακλείδι, πώς συνοψίζεται το στρατηγικό σχέδιο της Generali για την επόμενη μέρα; Και, αν θέλετε, πείτε μας δυο λόγια για τους προσωπικούς και εταιρικούς στόχους…

απ. Η Generali έχει αποδείξει, ως οργανισμός, ότι επιδιώκει να εξελίσσεται συνεχώς. Στόχος της είναι, κεφαλαιοποιώντας τα όσα έχει πετύχει έως σήμερα, να αποτελέσει εταιρεία-πρότυπο στον τομέα της βιώσιμης ανάπτυξης, με τον άνθρωπο στο επίκεντρο. 

Εκείνο όμως που πιστεύω ότι μας διαφοροποιεί ουσιαστικά από τον ανταγωνισμό είναι η αφοσίωση των ανθρώπων μας σε ένα κοινό όραμα, που δεν είναι άλλο από το «να διαμορφώσουμε ένα ασφαλέστερο μέλλον για τους ασφαλισμένους μας, φροντίζοντας για τη ζωή και τα όνειρά τους». Και πιστεύουμε ότι το επιτυγχάνουμε αναβαθμίζοντας σε υψηλή προτεραιότητα για εμάς την παροχή προσωποποιημένης συμβουλευτικής καθοδήγησης και την εξασφάλιση της βέλτιστης ασφαλιστικής εμπειρίας για όσους μας εμπιστεύονται. 

Οι ESG δείκτες θα είναι η πυξίδα μας για μια πιο ανθεκτική, και επομένως βιώσιμη, επιχειρηματικότητα.

Στο ίδιο πλαίσιο, έχουμε θέσει την καινοτομία, την αξιοπιστία και την εταιρική κοινωνική ευθύνη στο επίκεντρο της λειτουργίας μας. Αποτελεί πεποίθησή μας ότι ένας ασφαλιστικός οργανισμός δεν είναι απλώς μια επιχείρηση αλλά οργανικό κομμάτι ενός οικοσυστήματος που έρχεται να αναδείξει τη σημασία της γενικότερα και υπογραμμίζοντας τη σπουδαιότητα και ταυτόχρονα την ευάλωτη φύση του αγαθού της ανθρώπινης ζωής. 

Η φιλοδοξία μας, για να το θέσω σε μία φράση, είναι να αποτελούμε τον lifetime partner των ασφαλισμένων μας στηρίζοντας τις ανάγκες τους. Αυτό απαιτεί συνεχή επαναπροσδιορισμό του αρχικού σχεδιασμού, αποτελεσματική χρήση δεδομένων και αξιοποίηση καινοτομιών από μια εταιρεία που είναι ανοιχτή στις βελτιωτικές αλλαγές, χρηματοοικονομικά εύρωστη και διαρκώς εξελισσόμενη. Όπως ακριβώς είναι η Generali.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*