της Ελενας Ερμείδου
Οι περισσότερες ασφαλιστικές επιχειρήσεις απλά κάνουν μία καλή σωστή δουλειά. Οι περισσότεροι προσπαθούν να είναι πιστοί σε αυτό που λέγεται «Χρυσός Κανόνας», να εκτελέσουν κατά γράμμα το «καταστατικό».
- Advertisement -
Δεν προεξοφλείται πάντα έτσι επιτυχία.
Τι συστήνει το Think Advisor:
- Advertisement -
- Ποτέ μην ζητήσετε από τον πελάτη σας καλέσει. Είναι αγένεια.
- Ποτέ μην αφήσετε τους πελάτες ξεκρέμαστους. Οδηγεί στην ασάφεια και την αβεβαιότητα και είναι αρνητικό για εσάς.
- Πάντα να είστε υποστηρικτικοί την στιγμή που χρειάζεται. Δείχνει ότι νοιάζεστε..
- Ρωτήστε τους πελάτες σας, αν θέλουν να συμπληρώσουν κάποια φόρμα.
- Τα μηνύματα θα πρέπει να είναι και γραπτά και προφορικά, ώστε ο πελάτης να αισθάνεται ότι είναι στο επίκεντρο.
- Πάντα να δίνεται ένα άτομο που ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί ώστε να έχει την πληροφόρηση που ζητά.
- Δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στους μεγάλους λογαριασμούς. Οι πελάτες σας αυτοί το αναμένουν.
- Μην κάνετε το λάθος να αγνοήσετε κάποιον πελάτη, όταν είτε απασχολημένος με άλλα πράγματα. Είναι λάθος ασυγχώρητο από τον πελάτη.
- Ποτέ μην σκεφτείτε να δικαιολογηθείτε. Δεν θα μπορούν να σας εμπιστευτούν.
- 10. Κάντε πάντα ερωτήσεις.
- Δώστε απαντήσεις που να πείθουν με επιχειρήματα, όταν σας ρωτούν
- Μην αφήνετε τους πελάτες με αναρωτιούνται.
- Να είστε ακριβείς ότι λέτε στον πελάτη ότι θα «επιστρέψετε» σε αυτόν. Ενισχύει την εμπιστοσύνη του προς εσάς.
- Όταν υπάρχει πρόβλημα, αναλάβετε την ευθύνη του
- Κάντε μία έκπληξη στον πελάτη σας με κάτι απροσδόκητο
- Βοηθήστε τον πελάτη σας να αισθανθεί καλά με μία αγορά.
- Επικοινωνήστε με τον πελάτη σας μετά την αγορά
- Ευχαριστήστε τον πελάτη σας, κερδίζετε την εκτίμηση του, επίσης ακούστε για κάποιο λάθος αν έχει συμβεί ή μία παράκληση του πελάτη.
- Κρατήστε την επικοινωνία με τον πελάτη σας
.