[starbox]
Προτεραιότητα για την βρετανική εποπτική αρχή αποτελεί η προστασία των καταναλωτών από εταιρείες-φαντάσματα που πουλούν ασφάλιση αυτοκινήτου μέσω του διαδικτύου και των social media. Πολλοί είναι οι επιτήδειοι που χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα κανάλια για να πλησιάσουν τους καταναλωτές και να πουλήσουν στην ουσία αέρα, αφού οι οδηγοί καταβάλλουν ασφάλιστρα αλλά δεν αγοράζουν καμία υπηρεσία.
Στο στόχαστρο της αρχής έχουν μπει ύποπτες περιπτώσεις και καταγγελίες τις οποίες και διερευνά. Σύμφωνα με την IFED η ενημέρωση των οδηγών για τους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσουν – ειδικά από άγνωστες εταιρείες που πουλούν συμβόλαια σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές- σε συνδυασμό με τους συνεχείς ελέγχους της αρχής είναι ο μόνος τρόπος να περιοριστεί το φαινόμενο.
Μεσιτική on line εταιρεία φάντασμα εξαπάτησε 150 οδηγούς
Πρόσφατα άλλη μία υπόθεση απάτης με ανύπαρκτη ασφάλιση αυτοκινήτου και θύματα κατοίκους του Hampshire και του Dorset αποκαλύφθηκε στη Βρετανία. Χρησιμοποιώντας την γνωστή πρακτική του ιδιαίτερα χαμηλού ασφαλίστρου δήθεν «ασφαλιστές» προσέλκυαν ιδιοκτήτες οχημάτων στους οποίους έδιναν πλαστά ασφαλιστήρια. Συνολικά εξαπατήθηκαν περισσότεροι από 150 οδηγοί, ενώ το ποσό που «έβγαλαν» τα μέλη του κυκλώματος ανέρχεται στις 60.000 λίρες
Η υπόθεση διερευνήθηκε από τις αρμόδιες αρχές όταν 50 οδηγοί κατήγγειλαν ότι αγόρασαν ασφάλιση αλλά το όχημα τους φαίνεται πως δεν είναι καλυμμένο. Εν συνεχεία μετά από έρευνα αποκαλύφθηκε ότι είχαν εξαπατηθεί τουλάχιστον 150 οδηγοί μέσω της εταιρείας Personal Touch Insurance, οι οποίοι ήταν αντιμέτωποι με κατασχέσεις οχημάτων και πρόστιμα και επιπλέον να πληρώσουν το «λογαριασμό» αν είχαν εμπλακεί σε κάποιο τροχαίο.