back to top
13.4 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Vodafone: Τι δηλώνει για ασφάλειες και διαμεσολάβηση

Εξω από τον πυρήνα των εμπορικών δραστηριοτήτων της Vodafone βρίσκονται τα ασφαλιστικά προϊόντα και δεν αποτελούν μέρος της στρατηγικής προωθητικών ενεργειών της εταιρείας δηλώνει η διευθύντρια εταιρικών πελατών Κάτια Σταθάκη, μιλώντας στο Insuranceworld.gr, μεταξύ άλλων με αφορμή συζητήσεις που έχουν γίνει  περί ανταγωνισμού και τον σημερινό ρόλο των καταστημάτων λιανικής στην αγορά.

Η Vodafone δεν βλέπει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβούντες ως ανταγωνιστές αντίθετα βλέπει τον εαυτό της ως εκείνο το μέσο, το οποίο δύνανται να βοηθήσει με τα εργαλεία που διαθέτει στην ανάπτυξη του κλάδου της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

- Advertisement -

Συνέντευξη στην Ελενα Ερμείδου

  • Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε να γίνονται προωθητικές ενέργειες με στόχο την διανομή ασφαλιστικών προϊόντων από μεγάλες εταιρείες στο κλάδο της λιανικής, μία από αυτές είναι και η Vodafone;

Στην περίπτωσή μας δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Στρατηγικά η Vodafone είναι καλά τοποθετημένη στους τομείς των ολοκληρωμένων λύσεων επικοινωνίας, πληροφορικής και ψυχαγωγίας. Αυτό κάνει ο όμιλός μας σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται. Και η αλήθεια είναι ότι σε αυτό είμαστε καλύτεροι. Τα ασφαλιστικά προϊόντα – μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και νευραλγική αγορά – βρίσκονται έξω από τον πυρήνα της εμπορικής μας δραστηριότητας και δεν αποτελούν αντικείμενο προωθητικών ενεργειών από την πλευρά μας.

- Advertisement -
  • Με ποιο τρόπο γίνεται η προώθηση και διανομή και για τι είδους καλύψεις; Σχεδιάζετε να κάνετε περαιτέρω αξιοποίηση του πελατολογίου σας;

Διαθέτουμε συνεργασία με ασφαλιστικό οργανισμό, μέσω του Vodafone Thank you, ενός καλά μελετημένου και οργανωμένου προγράμματος ανταμοιβής πελατών, το οποίο καλύπτει τις ανάγκες όλης της οικογένειας. Πρόκειται για ένα επιτυχημένο πρόγραμμα loyalty που περιλαμβάνει ευρύ φάσμα προσφορών κι εκπτώσεων για τους πελάτες μας που εκτείνεται σε πολλά πεδία της λιανικής αγοράς, όπως αναψυχή, διασκέδαση, ψυχαγωγία, διατροφή κτλ.

Στόχος μας είναι μέσα από το Vodafone Thank You οι πελάτες μας να απολαμβάνουν υπηρεσίες για τους ίδιους και την οικογένειά τους σε χαμηλότερες τιμές, σε συνεργασία με επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους.  Δεν σταματούμε να διερευνούμε και να εξετάζουμε πρωτοβουλίες που μπορούν να δώσουν αξία και περισσότερες επιλογές στους πελάτες μας, καθώς θέλουμε να νοιώθουν ότι αναγνωρίζονται και ανταμείβονται για την προτίμησή τους στην Vodafone.

  • Βλέπετε ως ανταγωνιστές σας το κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης ;

Σε καμία περίπτωση. Η Vodafone ούτε είχε ούτε έχει εμπορικές βλέψεις στην συγκεκριμένη αγορά, η οποία βρίσκεται έξω από τον πυρήνα των δραστηριοτήτων μας. Αντίθετα, πιστεύουμε ότι διαθέτουμε εκείνα τα τεχνολογικά εργαλεία που θα βοηθήσουν και θα επιταχύνουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό του κλάδου της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Είναι στρατηγική μας απόφαση να προσφέρουμε στους επαγγελματίες και τις μικρές επιχειρήσεις σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία Vodafone Smart Business με σκοπό την βελτίωση της απόδοσης και της παραγωγικότητας παρέχοντας οικονομία, ευελιξία και απλότητα και υποστηρίζοντάς τους με συμβουλευτική σε θέματα τεχνολογίας. Επιπλέον, το Vodafone Smart Business βοηθά στην καλύτερη διαχείριση της καθημερινής λειτουργίας της επιχείρησης, ενώ προσφέρει καινοτόμες λύσεις οικονομικά, χωρίς περιττό κόστος και με απόλυτο έλεγχο των εξόδων.

Συγκεκριμένα για όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβούντες παρέχουμε μία προσφορά της καινοτόμου υπηρεσίας ολοκληρωμένης επικοινωνίας Vodafone One Net.

Η ολοκληρωμένη λύση Vodafone One Net συνδυάζει τη σταθερή τηλεφωνία & Internet με την κινητή τηλεφωνία για πραγματικά αδιάλειπτη επικοινωνία. Συγκεκριμένα, δίνει την δυνατότητα στον χρήστη της να δέχεται και να πραγματοποιεί κλήσεις τόσο από τον σταθερό αριθμό του γραφείου όσο και από κινητό αριθμό, ώστε με αυτόν τον τρόπο να μην χάνεται καμία επαγγελματική ευκαιρία.

Το One Net προσφέρει όλες τις νέες τεχνολογίες μέσων πρόσβασης (4G, οπτική ίνα και VDSL) και ταυτόχρονα διασφαλίζει ότι η επιχείρηση δεν μένει ποτέ από σταθερή τηλεφωνία και internet χάρη στα εφεδρικά μέσα πρόσβασης που διαθέτει.

Πρόκειται για μία διεθνή λύση που έχει δημιουργήσει ο όμιλος Vodafone, με στόχο να καλύψει τις ανάγκες επικοινωνίας επαγγελματιών και επιχειρήσεων κάθε μεγέθους,  ενσωματώνοντας σταθερά και κινητά σε άυλο, ψηφιακό τηλεφωνικό κέντρο που φιλοξενείται στο Cloud της Vodafone.  Δεν απαιτείται, έτσι, αρχική επένδυση, αφού οι επιχειρήσεις απελευθερώνονται από την υποχρέωση αγοράς και συντήρησης ενός τηλεφωνικού κέντρου.

Οι συγκεκριμένες λειτουργίες και τα οφέλη καθιστούν αυτήν τη στιγμή το Vodafone Οne Net την μοναδική υπηρεσία με πρωτοποριακές λειτουργίες σύγκλισης στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών.

  • Διαβλέπετε πιθανές συνεργασίες με ασφαλιστικές ή με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση, τράπεζες στο κομμάτι των συμπληρωματικών καλύψεων, δηλαδή εγγυήσεις, πρόσθετες καλύψεις για κινητά θα μπορούσε σε ό,τι αφορά τους cyber κινδύνους;

Ο όμιλος Vodafone διαθέτει συνεργασίες με τον ασφαλιστικό κλάδο σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται. Εδώ θα πρέπει να δούμε την μεγάλη εικόνα: Όπως σας είπα και πριν, προτεραιότητα για εμάς είναι ο πυρήνας των δραστηριοτήτων μας, δηλαδή οι υπηρεσίες επικοινωνίας και πληροφορικής, που μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό.

Βασικός πυλώνας αυτής της στόχευσης είναι το Internet of Things (IoT), δηλαδή μία από τις εκθετικές τεχνολογίες που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην 4η βιομηχανική επανάσταση. Παρέχοντας σύγχρονες υπηρεσίες ΙοΤ δεν ενδυναμώνουμε μονάχα τους δικούς μας εταιρικούς πελάτες, αλλά ενισχύουμε και παρέχουμε νέες δυνατότητες και στη δική τους πελατεία.

Να σας δώσω ένα παράδειγμα: Αυτή τη στιγμή ο Όμιλος Vodafone προσφέρει καινοτόμες λύσεις IoT σε εταιρείες όλων των μεγεθών, σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται. Μέσα από το ΙοΤ, οι πελάτες μας μπορούν να έχουν πλήρη εικόνα για τα δρομολόγια που κάνουν οι οδηγοί τους, την κατανάλωση των καυσίμων, τυχόν βλάβες στον στόλο τους, ατυχήματα κτλ.

Αυτά τα δεδομένα, τα οποία παρέχονται online και δεν ήταν διαθέσιμα στο παρελθόν, μπορούν να δώσουν μία καλύτερη και ξεκάθαρη εικόνα για τη λειτουργία της ασφαλιζόμενης επιχείρησης στους ασφαλιστικούς οργανισμούς. Αυτή η πτυχή είναι πάρα πολύ σημαντική. Επενδύουμε στρατηγικά στο ΙοΤ, είμαστε εξαιρετικά καλά τοποθετημένοι στην αγορά και είμαι βέβαιοι ότι αυτή η τεχνολογία θα επιδράσει καταλυτικά στην ανταγωνιστικότητα και τον εκσυγχρονισμό όλων των κλάδων της οικονομίας.

  • Έχετε κάτι να προσθέσετε;

Πιστεύουμε ότι η αγορά πρέπει να επενδύσει στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, προκειμένου όλοι – μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις, αλλά και οι ελεύθεροι επαγγελματίες – να συμμετάσχουν ισότιμα στην ψηφιακή οικονομία και να εκμεταλλευθούν τις δυνατότητες της νέας εποχής, η οποία παρέχει ολοένα και πιο οικονομική πρόσβαση σε τεχνολογικό εξοπλισμό και λογισμικό και τους προσφέρει μεγάλες ευκαιρίες να ενισχύσουν τις σχέσεις με τους πελάτες τους και να εμπλουτίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Για αυτόν τον λόγο, η Vodafone προσφέρει στις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες όλα τα ψηφιακά εργαλεία, καθώς και την έμπρακτη υποστήριξη, που χρειάζονται για την ανάπτυξή τους προκειμένου γίνουν πιο ανταγωνιστικοί και να αποκτήσουν ισχυρότερη θέση στην αγορά. Διότι πιστεύουμε ότι όλοι μπορούν και πρέπει να έχουν μία θέση στο ψηφιακό αύριο της οικονομίας.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Oι ασφαλιστικές θα μπορούν να δίνουν μικρο-δάνεια σε πελάτες τους βάσει του νέου νόμου 

Τα πρόσφατα μέτρα που κατατέθηκαν προς ψήφιση για τις τραπεζικές χρεώσεις, περιείχαν μέσα και ρυθμίσεις προκειμένου να μπορούν μη τραπεζικοί οργανισμοί

Με ισχυρό πρόσημο η Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ε.Ε.Α. και ηγέτη τον κ. Γιάννη Χατζηθεοδοσίου

Δικαίωση για τον κ. Δημήτρη Γαβαλάκη η πρωτιά του από τους συναδέλφους του ασφαλιστές!

Κλείνουν κωδικούς ασφαλιστικών διαμεσολαβητών χωρίς ειδοποίηση

Φωνές από ασφαλιστές φτάνουν στα αυτιά του Ανασφάλιστου, λένε ότι κάποια ή κάποιες ασφαλιστικές κλείνουν κωδικούς ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Γ. Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος EEA: Συνεχίζονται οι διεκδικήσεις για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση και όλη την Επιχειρηματικότητα

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ) κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου αποκλειστικά στο IW

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Allianz-Trade: Το 2024 θα καταγραφεί ως έτος ρεκόρ για τις αφερεγγυότητες, των πτωχεύσεων ηγείται η Δυτική Ευρώπη

Το 2024 θα καταγραφεί ως το έτος ρεκόρ για τις αφερεγγυότητες, των πτωχεύσεων ηγείται η Δυτική Ευρώπη, σύμφωνα με την Allianz-Trade.  Οι αφερεγγυότητες εταιρειών με...

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Ακίνητα αξίας 70 δις. ευρώ που ανήκουν στους servicers είναι ανασφάλιστα έναντι φυσικών καταστροφών

Την ανάγκη ασφάλισης των ακινήτων αξίας 70 δις. ευρώ που κατέχουν οι servicers  προτάσσουν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς σε συνομιλίες με το IW.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

EAEE- Πρόληψη & καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης. Πολιτικές και 3 γραμμές άμυνας

Η ασφαλιστική απάτη - είτε οργανωμένη είτε ευκαιριακή - αναγνωρίζεται σήμερα διεθνώς ως ένα από τα πλέον σοβαρά και πολύπλοκα ζητήματα

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.