Tο φετινό Insurance Conference αναδεικνύει και αναλύει όλα όσα συμβαίνουν ήδη στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις.
Το 18th Insurance Conference #inco25, θα διοργανωθεί στις 26 Ιουνίου 2025, από την ethosEVENTS σε συνεργασία με το οικονομικό και επιχειρηματικό portal banks.com.gr, το ασφαλιστικό περιοδικό Insurance World και το portal insuranceworld.gr. Η συμμετοχή στo συνέδριο είναι με φυσική παρουσία στο Divani Caravel και online μέσα από το LiveOn Expo Complex, το καινοτόμο 3D εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο της LiveOn, της Ψηφιακής πλατφόρμας Επιχειρηματικής Επικοινωνίας και Εκδηλώσεων.
Θεσμικό χαιρετισμό απηύθυνε η κα. Τόνια Κουφοπούλου, Γενική Γραμματέας, Σύλλογος Ασφαλιστικών Πρακτόρων Νομού Αττικής (ΣΠΑΤΕ).
H κα. Κουφοπούλου παραλλήλισε τον κομβικό ρόλο του διαμεσολαβητή που καθοδηγεί σωστά με τις ανακοινώσεις των σωστικών μέσων που ενημερώνουν το επιβατικό κοινό των αεροπλάνων.
“Σκέφτηκα ότι αυτή είναι η φωνή του ασφαλιστική διαμεσολαβητή που κάνει ιεράρχηση των αναγκών του. Η παρουσία του διαμεσολαβητή στη διάθεση ασφαλιστικών προϊόντων είναι καταλυτική και αναντικατάστατη. Τα ψηφιακά μέσα μας δίνουν νέα εργαλεία αλλά δεν μπορούν να μας αντικαταστήσουν. Εκτός από τον ψηφιακό μετασχηματισμό η πρόκληση ηγεσίας είναι και το πρόβλημα εισόδου νέων διαμεσολαβητών. Θα μπορούσε να δοθεί κίνητρο από την πολιτεία για νέους που επιθυμούν να μπουν στον χώρο. Η ανάπτυξη είναι το ζητούμενο και έρχεται με αποτελεσματική ηγεσία, καινοτόμα προϊόντα, ψηφιακό μετασχηματισμό. Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής έχει αναλάβει ευθύνες και αρμοδιότητες που δεν περιορίζονται μόνο στην εύρεση πελατείας κτλ ούτε στην συνδρομή μας την στιγμή της αποζημίωσης. Του έχουν ανατεθεί η καταχώρηση συμβολαίων, παρακολούθηση πράξεων και μία μεγάλη σειρά διαδικασιών. Οφείλει να διαθέτει ενημέρωση και να παρακολουθεί σεμινάρια κτλ. Ο σύγχρονος επαγγελματίας έχει μπροστά του προκλήσεις και εμπόδια. Πρέπει να αφουγκραστούμε την φωνή του διαμεσολαβητή. Στον ΣΠΑΤΕ εργαζόμαστε για την ανάδειξη των προβλημάτων και μέσα από ουσιώδη διάλογο μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις. Ο διαμεσολαβητής ήταν, είναι και θα είναι ο σταθερός βραχίονας πωλήσεων και ενημέρωσης του καταναλωτή”.
Photo Credits
Ελένη Παπαδάκη/PHOTOPRESS Θ&Α Αναγνωστόπουλοι