back to top
9.2 C
Athens
Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025

Τι περιμένει τους ασφαλιστές στην «μετα-ψηφιακή» εποχή;

Ο ασφαλιστικός κλάδος εισέρχεται σε μια νέα «μετα-ψηφιακή» εποχή όπου η επιτυχία συνάδει με την ικανότητα έκαστου οργανισμού να εξειδικεύεται στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) και σε άλλες νέες τεχνολογίες.

Η «μετα-ψηφιακή» εποχή δεν συνεπάγεται ότι το «digital» σταματά εδώ, αλλά πλέον δεν θα αποτελεί «συγκριτικό πλεονέκτημα» αναφέρει η Accenture στην έρευνά της που τιτλοφορείται «Technology Vision for Insurance 2019».

- Advertisement -

Το επόμενο μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην ασφάλιση θα δημιουργηθεί από την ικανότητα αξιοποίησης των «στιγμιαίων αγορών» ή μέσω εξατομικευμένων real time προσφορών συμβολαίων και υπηρεσιών, προσαρμοσμένων σε μεμονωμένες στιγμές της ζωής των πελατών, εκτιμά η Accenture.

Η έκθεση που δημοσιεύει το insurancejournal.com επισημαίνει ότι οι ασφαλιστές μπορούν τώρα να αξιοποιήσουν τα ψηφιακά δημογραφικά στοιχεία των πελατών για να «προσφέρουν εξατομικευμένες υπηρεσίες κατ ‘απαίτηση» που να ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες ανάγκες τους.

- Advertisement -

Περισσότεροι από τέσσερις εκ των πέντε ερωτηθέντων (84%) που συμμετείχαν στην έρευνα της Accenture πιστεύουν ότι τα «ψηφιακά δημογραφικά στοιχεία» δίνουν στους ασφαλιστικούς ομίλους έναν νέο τρόπο εντοπισμού των ευκαιριών που ανοίγονται, σε συνάρτηση με τις ανεκπλήρωτες ανάγκες των πελατών.

Την ώρα που ένας μέσος πελάτης ασφάλισης εμπλέκεται με τον ασφαλιστή μόνο μία ή δύο φορές το χρόνο, οι ασφαλιστές επιχειρούν να ενισχύσουν αυτή τη διάδραση μέσω real – time υπηρεσιών προστασίας και μετριασμού κινδύνoυ. Τρεις στους πέντε ασφαλιστές (60%) χρησιμοποιούν ήδη τεχνολογία για την κατασκευή προϊόντων ή υπηρεσιών που ενισχύουν το “customer engagement”, ενώ ένα 35% σχεδιάζει να το πράξει το επόμενο έτος.

“Υπάρχει μια ευκαιρία για τους ασφαλιστές να αυξήσουν και να βελτιώσουν τα σημεία επαφής τους με τους πελάτες και να δημιουργήσουν μια ισχυρότερη, πιο εξατομικευμένη εμπειρία αξιοποιώντας τα ψηφιακά αποτυπώματα των πελατών τους. Ωστόσο θα πρέπει πρώτα να ψηφιοποιήσουν τον πυρήνα και στη συνέχεια να προωθήσουν αυτές τις νέες εξελίξεις”, δήλωσε ο Daniele Presutti , επικεφαλής της πρακτικής στην Ασφάλιση της Accenture στην Ευρώπη.

Ο Presutti υποστηρίζει ότι οι περισσότεροι παραδοσιακοί ασφαλιστές βρίσκονται αρκετά πίσω από τον “μετα-ψηφιακό” κόσμο, με μεγάλη εξάρτηση από την τεχνολογία mainframe. “Αυτό καθιστά δύσκολο για αυτούς να διερευνήσουν ευκαιρίες από τεχνολογίες όπως η AI προκειμένου να αλλάξουν τις δραστηριότητές τους, να επιταχύνουν το χρόνο τους στην αγορά και να βελτιώσουν την ασφάλεια”, δήλωσε ο Presutti. “Τους καθιστά επίσης ευάλωτους συγκριτικά με τους πρώτους που υιοθετούν αυτές τις τεχνολογίες” πρόσθεσε.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Generali ενισχύει την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων της με την ψηφιακή βοηθό Genie

Η Generali, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της, διευρύνει τα κανάλια επικοινωνίας της, και παρουσιάζει την Genie

Ο “χρησμός” της GFIA για την ΑΙ και την εποπτεία στον ασφαλιστικό κλάδο

Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Ενώσεων Ασφαλίσεων (GFIA) χαιρετίζει την ευκαιρία να απαντήσει στο draft application paper της Διεθνούς Ένωσης Εποπτών

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Νέα εποχή για την Οδική Βοήθεια με τη χρήση AI και Νέων Τεχνολογιών

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, συνεχίζει την πορεία καινοτομίας και εξέλιξης, ενσωματώνοντας την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και τις σύγχρονες τεχνολογίες

Ρεκόρ Συμμετοχών στο Σεμινάριο για την AI στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση!

Με απόλυτη επιτυχία και ρεκόρ συμμετοχών ολοκληρώθηκε το σεμινάριο για την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το δημογραφικό στο μικροσκόπιο της Eurostat: O ευρωπαϊκός πληθυσμός γερνάει…

Η μέση ηλικία του πληθυσμού της ΕΕ έφθασε την 1η Ιανουαρίου 2024 τα 44,7 χρόνια, ανακοινώθηκε από τη Eurostat. Αυτό σημαίνει πως

Έναρξη νέου κύκλου Σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για το 2025 από την NP Ασφαλιστική

Νέο κύκλο σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επανεκπαίδευση) Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, ξεκινάει εντός του Μαρτίου

Οι θέσεις Insurance Europe σχετικά με την προώθηση πρότασης Omnibus

Μεταξύ των προωθούμενων νομοθετικών πρωτοβουλιών της συγκαταλέγεται η υιοθέτηση πρότασης Omnibus

Η NN Group ολοκλήρωσε την πώληση των δραστηριοτήτων της στην Τουρκία


Ο όμιλος NN ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της πώλησης των τουρκικών δραστηριοτήτων του στη Zurich Turkiye.

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

«Όαση» για τις συναλλαγές η ασφάλιση πιστώσεων

Η εγχώρια αγορά, χρόνια τώρα, ήδη από το 2008, που ξέσπασε η διεθνής οικονομική κρίση και η Ελλάδα, 24 μήνες μετά, βίωσε τη δική της πολυετή

Το δημογραφικό στο μικροσκόπιο της Eurostat: O ευρωπαϊκός πληθυσμός γερνάει…

Η μέση ηλικία του πληθυσμού της ΕΕ έφθασε την 1η Ιανουαρίου 2024 τα 44,7 χρόνια, ανακοινώθηκε από τη Eurostat. Αυτό σημαίνει πως

Πώς θα κρατήσετε τους πελάτες σας στις Κυκλάδες και την Κρήτη

Από εκεί που ψάχναμε για πελάτες για να ασφαλίσουν την περιουσία τους, ψάχνουμε να δούμε πότε τα επιστημονικά συμπεράσματα ....

Έγκριση θεραπευτικής αγωγής για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα

To «πράσινο φως» έδωσε ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΜΑ) σε νέα θεραπευτική επιλογή για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα.

Έναρξη νέου κύκλου Σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για το 2025 από την NP Ασφαλιστική

Νέο κύκλο σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επανεκπαίδευση) Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, ξεκινάει εντός του Μαρτίου