back to top
16.8 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Τι επιβεβαιώνουν οι τραγωδίες και τι κατανοεί η κυβέρνηση

Όταν στο πρόσφατο 10ο Insurance Conference  αναφέραμε ότι η τραγωδία στην Μυτιλήνη (Bρύσα) από τους σεισμούς αποτελεί κλασσικό παράδειγμα για την αναγκαιότητα εφαρμογή  των ΣΔΙΤ  έναντι  σεισμών και φυσικών καταστροφών, δεν φανταζόμασταν  ότι θα δικαιωθούμε τόσο σύντομα. Στα δελτία ειδήσεων, φάνηκε –εκτός από την τραγωδία των ανθρώπων- η αδυναμία του κρατικού μηχανισμού για να αποζημιώσει τους άτυχους  σεισμοπαθείς.  Εάν υπήρχε κάποιο ΣΔΙΤ μεταξύ  κρατικών φορέων (πχ περιφέρειας) και μίας κοινοπραξίας ασφαλιστικών εταιρειών οι σεισμοπαθείς όχι μόνο θα είχαν εισπράξει άμεσα κάποια από τα χρήματα (τα υπόλοιπα θα δίνονταν σε σύντομο διάστημα) αλλά θα είχαν και την δυνατότητα μέχρι το φθινόπωρο να αποκαταστήσουν τα σπίτια τους.

Είναι τραγικό να χρειάζεται μία τραγωδία για να καταλάβουν οι φορείς το αυτονόητο.  Οι συνεργασίες Δημοσίου-Ιδιωτικών Φορέων αποτελεί μία αναγκαία ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ.  Όσο περισσότερο αργεί να το παραδεχθεί η κυβέρνηση τόσο περισσότερο οι πολίτες θα βιώνουν τα αδιέξοδα.

- Advertisement -

Είναι άδικο και εγκληματικό να μπορείς να δώσεις λύσεις και να το αρνείσε  για να ιδεοληπτικούς λόγους.  Πάντως στον απόηχο της απόγνωσης, φαίνεται ότι υπάρχουν εξελίξεις.  Κάποιοι στην κυβέρνηση θέλουν να προχωρήσει το σχήμα των ΣΔΙΤ  παρά τις αντιρρήσεις του κομματικού μηχανισμού και της γραφειοκρατίας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΣΔΙΤ κρατικών νοσοκομείων και ιδιωτικών ασφαλιστικών, πρότεινε ο κ. Στουρνάρας

Αλλά υπάρχουν εκεί δυνατότητες, εμείς έχουμε μιλήσει με τον Υπουργό Υγείας, μπορεί να κάνει ΣΔΙΤ, δηλαδή να συνδυάσει κρατικά νοσοκομεία με ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες.

Μία άλλη ματιά στα προβλήματα Υγείας και Ζωής από τoν Δημ. Μαζαράκη

Συνομιλήσαμε για το σημερινό καθεστώς των ιδιωτικών κλινικών και νοσοκομείων και για το δείκτη των παλαιών χαρτοφυλακίων υγείας -legacy-.

Φυσικές καταστροφές και κυβερνοεπιθέσεις: Η κλιματική κρίση ως διπλή απειλή

Το φθινόπωρο 2023, απατεώνες του κυβερνοχώρου εκμεταλλεύτηκαν τον ανθρώπινο πόνο από τις καταστροφές που προκάλεσε η καταιγίδα Ντάνιελ στα Φάρσαλα

Γεωργιάδης: Προχωρά η συνεργασία ασφαλιστικών εταιριών με τα δημόσια νοσοκομεία

Οι συζητήσεις προχωρούν μεταξύ ασφαλιστικών εταιριών και του Υπουργείου Υγείας για να ενταχθούν προγράμματα των  ασφαλιστικών  εταιρειών.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Ι. Χατζηθεοδοσίου, ΕΕΑ: Το κόμμα μας είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Δεν έχουμε πολιτικό κόμμα, το δικό μας κόμμα είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δήλωσε ο Ι. Χατζηθεοδοσίου, παρουσία εκπροσώπων των επαγγελματικών ενώσεων και των πολιτικών κομμάτων

«Insurance Pass», γιατί όχι;

Εδώ και ημέρες, ένα «τσουνάμι» δημοσιευμάτων, δηλώσεων, αντιπαραθέσεων έχουν δει το φως της δημοσιότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024