back to top
12.3 C
Athens
Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025

Συμμετοχή Carglass® στο 5ο συνέδριο για τις καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Η Carglass® έλαβε μέρος στο 5ο συνέδριο για τις καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Customer Contact Center Manager Carglass®, παρουσίασε το Omnichannel σύστημα που έχει αναπτύξει η εταιρεία στο πλαίσιο τόσο της άρτιας εξυπηρέτησης πελατών όσο και της ανταπόκρισή της στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις του σύγχρονου ψηφιακού κοινού. Η ανάπτυξη πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας, από το παραδοσιακό τηλέφωνο έως το Chatbot του Facebook Messenger, αλλά και η άρρηκτη διασύνδεση μεταξύ τους, έχουν ως στόχο την διευκόλυνση του πελάτη, ο οποίος μπορεί να έρθει σε επαφή με την εταιρία με οποιοδήποτε τρόπο επιλέξει, από οποιαδήποτε συσκευή χωρίς να χρειασθεί να επαναλάβει τον εαυτό του.

- Advertisement -

Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν 30 κορυφαία case-studies από σημαντικά brands της ελληνικής αγοράς, με στόχο την ανάδειξη των τρόπων με τους οποίους οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να θέτουν και να διατηρούν ψηλά τον πήχη όσον αφορά στο customer service.

Η Carglass® ακολουθώντας πιστά τον Σκοπό της «Να κάνει τη Διαφορά δίνοντας λύση στα προβλήματα των πελατών με πραγματικό ενδιαφέρον», καθοδηγείται από τις ανάγκες των πελατών και συνεργατών της και προσφέρει μια εξατομικευμένη ολιστική εμπειρία εξυπηρέτησης.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της

Ο Όμιλος Belron® χαιρετίζει την απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου της Γερμανίας για απεριόριστη πρόσβαση σε δεδομένα οχημάτων

Τέταρτη δικαστική επιτυχία του Ομίλου για τη διασφάλιση ίσων όρων ανταγωνισμού στην ευρωπαϊκή δευτερογενή αγορά αυτοκινήτου

Στρατηγική συνεργασία Carglass® και Euroins Ελλάδος

Οι δύο εταιρείες δεσμεύονται να προσφέρουν κορυφαία εξυπηρέτηση, θέτοντας την ασφάλεια και την ικανοποίηση του ασφαλισμένου ως απόλυτη προτεραιότητα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΕΑΣΕ και ΣΕΣΜΑ άνοιξαν τον διάλογο για μια Ελλάδα που παράγει αξία

Όσα ανέδειξε η κοινή εκδήλωση με θέμα «Νέο παραγωγικό μοντέλο: Η Ελλάδα παράγει – Οι πολίτες ευημερούν»

Η Allianz κάνει την ασφάλιση παιχνίδι και βίωμα για τα παιδιά

Η ασφαλιστική συμβάλλει ενεργά αλλά και διασκεδαστικά στο θεματικό πάρκο Chocolate & Ice Cream Experience

Ασφαλιστικός κλάδος και βιωσιμότητα: Στρατηγικός σύμμαχος του τουρισμού στο συνέδριο «Tourism Ahead» του ΣΕΤΕ

Στην παρέμβασή της, η Ελ. Παπασπυροπούλου (EAEE) τόνισε πως ο ρόλος του κλάδου δεν εξαντλείται στην αποζημίωση μετά την επέλευση ενός κινδύνου

Το 2ο MDRT Power Talks, με καλεσμένο τον Αμερικανό E. Taylor, ξεπέρασε κάθε προσδοκία

Η δυναμική, διαδραστική συνεδρία πρόσφερε στους συμμετέχοντες νέα οπτική, έμπνευση και πρακτικά εργαλεία για επαγγελματική εξέλιξη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΑΣΕ και ΣΕΣΜΑ άνοιξαν τον διάλογο για μια Ελλάδα που παράγει αξία

Όσα ανέδειξε η κοινή εκδήλωση με θέμα «Νέο παραγωγικό μοντέλο: Η Ελλάδα παράγει – Οι πολίτες ευημερούν»

Ν. Παπαθανάσης στο ΕΕΑ: «Προτεραιότητα η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των μικρών επιχειρήσεων»

Τη συνεδρίαση του ΔΣ του ΕΕΑ απασχόλησε κυρίως το ζήτημα της ρευστότητας και της πρόσβασης στον τραπεζικό τομέα, αλλά και η πρόσφατη συμφωνία για τις ΣΣΕ

HDI Global SE, Hellas: «30 χρόνια δυναμικής παρουσίας σε μια αγορά που αλλάζει»

Ο Managing Director Κ. Σεμερτζόγλου και τα κορυφαία στελέχη Άγγ. Μπεφών και Μ. Δουράτση μιλούν για τις προκλήσεις, τις ευκαιρίες και το όραμα της εταιρείας

Τα παρασκηνιακά της ασφαλιστικής αγοράς αυτήν την εβδομάδα

Και να ήταν το δικαίωμα μόνο στα υγείας, υψηλότατο είναι το δικαίωμα και στα Πυρός και στα Οχήματα...