back to top
16.4 C
Athens
Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025

Συμμετοχή Carglass® στο 5ο συνέδριο για τις καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Η Carglass® έλαβε μέρος στο 5ο συνέδριο για τις καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Customer Contact Center Manager Carglass®, παρουσίασε το Omnichannel σύστημα που έχει αναπτύξει η εταιρεία στο πλαίσιο τόσο της άρτιας εξυπηρέτησης πελατών όσο και της ανταπόκρισή της στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις του σύγχρονου ψηφιακού κοινού. Η ανάπτυξη πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας, από το παραδοσιακό τηλέφωνο έως το Chatbot του Facebook Messenger, αλλά και η άρρηκτη διασύνδεση μεταξύ τους, έχουν ως στόχο την διευκόλυνση του πελάτη, ο οποίος μπορεί να έρθει σε επαφή με την εταιρία με οποιοδήποτε τρόπο επιλέξει, από οποιαδήποτε συσκευή χωρίς να χρειασθεί να επαναλάβει τον εαυτό του.

- Advertisement -

Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν 30 κορυφαία case-studies από σημαντικά brands της ελληνικής αγοράς, με στόχο την ανάδειξη των τρόπων με τους οποίους οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να θέτουν και να διατηρούν ψηλά τον πήχη όσον αφορά στο customer service.

Η Carglass® ακολουθώντας πιστά τον Σκοπό της «Να κάνει τη Διαφορά δίνοντας λύση στα προβλήματα των πελατών με πραγματικό ενδιαφέρον», καθοδηγείται από τις ανάγκες των πελατών και συνεργατών της και προσφέρει μια εξατομικευμένη ολιστική εμπειρία εξυπηρέτησης.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μεγάλη συμμετοχή στη δράση δενδροφύτευσης της Carglass® στην Πεντέλη, σε συνεργασία με τη We4all

Στο πλαίσιο της στρατηγικής «Carglass® Repair for Nature», η εταιρεία φυτεύει ένα δέντρο για κάθε τόνο CO₂ που εξοικονομείται μέσω της επισκευής παρμπρίζ

Η Carglass® έτρεξε στον 17ο Αγώνα Greece Race for the Cure®

Υπό το σύνθημα «Μαζί πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού», η εταιρεία ενίσχυσε έμπρακτα τον αγώνα για την πρόληψη και τη στήριξη των ασθενών

Η Carglass® Ελλάδος στήριξε το έργο του Afrika Tikkun στο Spirit of Belron® Challenge 2025

Οι εργαζόμενοι της εταιρείας ενισχύουν μέσα από δράσεις αλληλεγγύης ευάλωτες κοινωνικές ομάδες τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς

Η Carglass® τιμά την εμπιστοσύνη των πελατών στην Εθνική Εβδομάδα εξυπηρέτησής τους

Η Ε. Φραγκιουδάκη, Incidence Approval Supervisor, εξηγεί γιατί η εξυπηρέτηση δεν είναι διαδικασία, αλλά σχέση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Μαρία Δημητριάδη: «Η δύναμή μας είναι η συμμετοχή» – Συνάντηση μελών του ΣΠΑΤΕ την Τετάρτη 15/10 στο ΕΕΑ

Τι επισημαίνει η Πρόεδρος του Συλλόγου για τις συνέργειες ασφαλιστικών-τραπεζών και τον νέο δείκτη υγείας

Πάει για μεγάλες πρωτιές η Eurolife

Στόχος της Eurobank, να ανεβάσει την παραγωγή της ασφαλιστικής στα 900 εκατομμύρια ευρώ

ΕΕΑ: Αποκαλυπτήρια του πρώτου αγάλματος αφιερωμένου στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Ο ΠτΔ επισήμανε μεταξύ άλλων ότι οι μικρομεσαίοι «υπήρξαν και παραμένουν σπορείς πολιτισμού, που διατήρησαν και εξέλιξαν την πολιτισμική ταυτότητα της κοινότητας»

Προς απόκτηση του 100% της Eurolife Life η Eurobank

Yπεγράφη σχέδιο συμφωνίας με τη Fairfax - Οι αλλαγές στο ΔΣ

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η κοινωνία χρειάζεται τους ασφαλιστές της

Η νέα πραγματικότητα απαιτεί από τον ασφαλιστή να σταθεί δίπλα στον άνθρωπο, να εξηγήσει, να ενημερώσει, να εμπνεύσει εμπιστοσύνη

Μαρία Δημητριάδη: «Η δύναμή μας είναι η συμμετοχή» – Συνάντηση μελών του ΣΠΑΤΕ την Τετάρτη 15/10 στο ΕΕΑ

Τι επισημαίνει η Πρόεδρος του Συλλόγου για τις συνέργειες ασφαλιστικών-τραπεζών και τον νέο δείκτη υγείας

Επίσημη έναρξη του έργου Air4HEALTH: Καινοτομία στην υγειονομική περίθαλψη με drones

Το έργο στοχεύει στην ασφαλή και έγκαιρη μεταφορά ιατροφαρμακευτικού υλικού σε ασθενείς και ευάλωτες κοινότητες

Τροπολογία ΠΑΣΟΚ υπέρ των συλλογικών συμβάσεων – Παρέμβαση για το επίδομα φροντίδας συνταξιούχων με αναπηρία

Οι πρωτοβουλίες του ΠΑΣΟΚ αποσκοπούν σε επαρκείς μισθούς, αξιοπρεπή εργασία και αποκατάσταση αδικιών

Τι προβλέπει το νομοσχέδιο για τον διοικητικό μετασχηματισμό της ΥΠΑ

Στους στόχους του Υπουργείου, η «βέλτιστη διαχείριση όλων των ζητημάτων που άπτονται της ασφάλειας των πτήσεων»