back to top
15 C
Athens
Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024

Συμμετοχή Carglass® στο 5ο συνέδριο για τις καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Η Carglass® έλαβε μέρος στο 5ο συνέδριο για τις καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Customer Contact Center Manager Carglass®, παρουσίασε το Omnichannel σύστημα που έχει αναπτύξει η εταιρεία στο πλαίσιο τόσο της άρτιας εξυπηρέτησης πελατών όσο και της ανταπόκρισή της στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις του σύγχρονου ψηφιακού κοινού. Η ανάπτυξη πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας, από το παραδοσιακό τηλέφωνο έως το Chatbot του Facebook Messenger, αλλά και η άρρηκτη διασύνδεση μεταξύ τους, έχουν ως στόχο την διευκόλυνση του πελάτη, ο οποίος μπορεί να έρθει σε επαφή με την εταιρία με οποιοδήποτε τρόπο επιλέξει, από οποιαδήποτε συσκευή χωρίς να χρειασθεί να επαναλάβει τον εαυτό του.

- Advertisement -

Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν 30 κορυφαία case-studies από σημαντικά brands της ελληνικής αγοράς, με στόχο την ανάδειξη των τρόπων με τους οποίους οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να θέτουν και να διατηρούν ψηλά τον πήχη όσον αφορά στο customer service.

Η Carglass® ακολουθώντας πιστά τον Σκοπό της «Να κάνει τη Διαφορά δίνοντας λύση στα προβλήματα των πελατών με πραγματικό ενδιαφέρον», καθοδηγείται από τις ανάγκες των πελατών και συνεργατών της και προσφέρει μια εξατομικευμένη ολιστική εμπειρία εξυπηρέτησης.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Carglass® συμμετείχε στις «Ημέρες Καριέρας» του Kariera.gr στην Τεχνόπολη Αθηνών

Η Carglass® έδωσε δυναμικά το "παρών" στις «Ημέρες Καριέρας» που διοργανώθηκαν από το Kariera.gr στις 12 και 13 Οκτωβρίου στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων

Oι Real Life Heroes της καθημερινότητας

Η CARGLASS® είχε τη χαρά να συμμετάσχει ενεργά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2024, που πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως τις 13 Οκτωβρίου

Η Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στο Spirit of Belron® Challenge 2024, ενισχύοντας το έργο του Afrika Tikkun

Η Carglass® Ελλάδος με ιδιαίτερο ενθουσιασμό συμμετείχε για ακόμη μια χρονιά στο Spirit of Belron® Challenge 2024, τη μεγαλύτερη φιλανθρωπική και αθλητική

Carglass®: Αναδεικνύοντας την Εξαιρετική Εξυπηρέτηση Πελατών

Η Carglass® είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη συμμετοχή της στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Εθνική Ασφαλιστική: Συμφωνία για την πώληση της συμμετοχής της στην Garanta S.A. στη Ρουμανία

Η συναλλαγή εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Εθνικής Ασφαλιστικής, με στόχο την εστίαση σε βασικές αγορές

Deloitte – Maxima Insurance ενισχύουν το έργο του Συλλόγου Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Αγ. Στεφάνου

Η Deloitte Ελλάδας σε συνεργασία με τη Maxima Insurance χρηματοδότησαν και παρέδωσαν ένα πλήρως εξοπλισμένο πυροσβεστικό κλιμάκιο στον Σύλλογο Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Αγίου Στεφάνου.

HOWDEN: Νέο πρόγραμμα cyber κινδύνων, νέα εποχή για την αγορά

Νέο πρόγραμμα κάλυψης cyber κινδύνων έβγαλε προς διάθεση στην αγορά η Howden σε συνεργασία με την Safe Security με την υποστήριξη των Mosaic Insurance, Chubb και Liberty Specialty Markets

Atradius Hellas: Eνισχυμένα έσοδα και αυξημένη κερδοφορία

Την ανοδική τάση των βασικών οικονομικών μεγεθών της διατήρησε η Atradius Hellas στο εννεάμηνο του 2024

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Είναι κοντά η στιγμή που θα έχουμε έναν εργαζόμενο για έναν συνταξιούχο

«το κυρίαρχο πρόβλημα» της εποχής μας «δεν είναι ότι ζούμε πολύ περισσότερο, αλλά ότι αυξάνεται η υπογεννητικότητα».

Απόψε η παρουσίαση Συνδυασμού «ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ» με υποψήφιο Πρόεδρο τον κ. Γιάννη Χατζηθεοδοσίου

Με την επίσημη ανακοίνωση του Συνδυασμού του «ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ», απόψε στις 6.30 μ.μ. στο Θέατρο ΟΛΥΜΠΙΑ στο κέντρο της Αθήνας

Εθνική Ασφαλιστική: Συμφωνία για την πώληση της συμμετοχής της στην Garanta S.A. στη Ρουμανία

Η συναλλαγή εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Εθνικής Ασφαλιστικής, με στόχο την εστίαση σε βασικές αγορές

Ομιλος AFFIDEA : Εισάγει την εξέταση με 3D τεχνολογία  

εισάγει μια καινοτόμο λύση που ενισχύει την εμπειρία του εξεταζόμενου μέσω της 3D τεχνολογίας