back to top
19.9 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Swiss Re: Στα 60 δις. δολ. οι ασφαλισμένες ζημίες από φυσικές καταστροφές φέτος

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Στα 60 δις. δολ. θα ανέλθουν οι ασφαλισμένες ζημίες από φυσικές καταστροφές φέτος, σύμφωνα με τη Swiss Re.

- Advertisement -

Όπως δήλωσε ο Dan Ryan, επικεφαλής του τμήματος ερευνών του ομίλου, παρά την μακρά αλυσίδα φυσικών καταστροφών του β’ εξαμήνου του τρέχοντος έτους (τυφώνες Florence και Michael στις ΗΠΑ, τυφώνες Jebi και Mangkhut στην Ασία, καταστροφικές δασικές πυρκαγιές στην Καλιφόρνια κ.α.), οι ασφαλισμένες ζημίες θα είναι της τάξης των 60 δις. δολ. Πρόκειται για ένα σημαντικό ποσό, που είναι ωστόσο λιγότερο από το μισό σε σύγκριση με τον δυσβάσταχτο λογαριασμό» των 144 δις. δολ. του 2017.

Ο κ. Ryan έκανε επίσης λόγο για αυξήσεις στα αντασφάλιστρα κατά την περίοδο ανανεώσεων των συμβολαίων (renewals) της 1ης Ιανουαρίου 2019, τονίζοντας όμως ότι θα περιοριστούν σε πολύ συγκεκριμένους κλάδους δραστηριοτήτων όπου εντοπίζονται υψηλές ζημίες.

- Advertisement -

Η Swiss Re προέβλεψε επίσης –μέσω της τελευταίας της έκθεσης Sigma Report-  ότι τα ασφάλιστρα στους κλάδους υγείας και περιουσίας-ατυχημάτων θα αυξηθούν ετησίως κατά 3% την περίοδο 2019-2020 σε πραγματικούς όρους, με κινητήρια δύναμη την ισχυρή ζήτηση για ασφάλιση από τις αναδυόμενες οικονομίες της Ασίας, όπου ο ρυθμός αύξησης των ασφαλίστρων εκτιμάται στο 9%, τριπλάσιος δηλαδή του παγκόσμιου μέσο όρου.

“Καθώς η τάση μετατόπισης του κέντρου βάρους της παγκόσμιας οικονομίας από τη Δύση προς την Ανατολή συνεχίζεται, η Κίνα και οι υπόλοιπες αναδυόμενες οικονομίες της Ασίας θα αναδειχθούν ως βασική πηγή ζήτησης για ασφάλιση τα επόμενα χρόνια», σχολίασε ο επικεφαλής οικονομολόγος της Swiss Re Jerome Haegeli. Είναι ενδεικτικό ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης Sigma, το μερίδιο της Κίνας στα ασφάλιστρα διεθνώς αυξήθηκε από 0,8% το 2000 στο 9,7% το 2017 και το ποσοστό αυτό αναμένεται να ανέλθει στο 16% φέτος.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Νέα μηνύματα για τους underwriters ασφαλίσεων ζωής και υγείας

Τι δείχνουν τα μοντέλα της Swiss Re για την ευρεία χρήση φαρμάκων απώλειας βάρους GLP-1

Το μέγεθος της αγοράς P&C διπλασιάστηκε, τι λέει η Swiss Re για πράκτορες και μεσίτες

Βασικός παράγοντας στην ανάπτυξη της αγοράς, η αύξηση της παρουσίας των μεσιτών ασφαλίσεων και των ασφαλιστικών πρακτόρων

Γκρίζα σύννεφα πάνω από τα cat bonds

Παρέμβαση της ESMA φέρνει τα πάνω κάτω στις αγορές, αυξάνοντας τον κίνδυνο των ρευστοποιήσεων

Ασφάλιση πυρηνικής ενέργειας, η ειδοποιός διαφορά του RVS 2025

Ένα νέο και διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο κινδύνου περιγράφει η Swiss Re

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Deloitte FSI Predictions 2025: 8 προβλέψεις που επαναπροσδιορίζουν το μέλλον των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Οι επιχειρήσεις του κλάδου, μεταξύ τους και οι ασφαλιστικές, καλούνται να μεταβούν από παθητικό ρόλο αντίδρασης σε ρόλο διαμόρφωσης αλλαγών

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Οι τοπ 10 μεσίτες (αντ)ασφαλίσεων στον κόσμο

AON Reinsurance Solutions και Marsh McLennan κερδίζουν την πρωτιά βάσει εσόδων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί