back to top
15 C
Athens
Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025

Στάθης Τσαούσης, ERGO: Το δικό μας έργο ευθύνης

Τι σε κάνει να ξυπνάς πριν προλάβεις κοιμηθείς…τι είναι αυτό που σε κάνει να τρέχεις όσο πιο αργά μπορείς. Να θυμάσαι πάντα να μην ξεχάσεις ή τι είναι αλήθεια αυτό που σε κάνει ακόμα και να κρύβεις το ωραιότερο χαμόγελο του κόσμου;  Η υπευθυνότητα! Αυτό σημειώνει η ERGO Ασφαλιστική της οποίας έργο, όπως αναφέρει, είναι να προστατεύει σταθερά και με ευθύνη ότι εμείς οι άνθρωποι φροντίζουμε καθημερινά στη ζωή μας.

Ειδικότερα, το δικό της έργο ευθύνης προβάλλει η ERGO Ασφαλιστική με την νέα επικοινωνιακή καμπάνια, εν μέσω της δύσκολης συγκυρίας που διανύουμε και με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και της εικόνας της εταιρείας στην Ελλάδα.

- Advertisement -

Όπως εξηγεί ο Διευθυντής του Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών κ. Στάθης Τσαούσης: “Μετά την τελευταία επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας με τίτλο «Ανθρώπων Έργα» και τη σειρά ντοκιμαντέρ “Ένα έργο μια ιστορία” όπου συστήσαμε στο κοινό την ERGO, ως μια εταιρεία που  αντιλαμβάνεται, κατανοεί και υποστηρίζει το έργο των ασφαλισμένων της, τώρα με τη νέα μας καμπάνια φιλοδοξούμε να προβάλλουμε το δικό μας έργο ευθύνης: να προσφέρουμε δηλαδή ασφάλεια και προστασία όπως ένας από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς Ομίλους στην Ευρώπη, μπορεί να εγγυηθεί.”

Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση

- Advertisement -

Η ERGO παρά τη δύσκολη περίοδο που όλοι διανύουμε, βρίσκεται στον επικοινωνιακό «αέρα» με μία νέα διαφημιστική καμπάνια, με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και της εικόνας της εταιρείας στην Ελλάδα.

Αυτήν την περίοδο, που η έννοια της υπευθυνότητας αλλά και της ευθύνης είναι, ίσως περισσότερο από ποτέ, επίκαιρη και αναγκαία, η ERGO, μια ήρεμη και σταθερή δύναμη με ανθρώπινο χαρακτήρα, μέσα από τη νέα τηλεοπτική διαφήμισή της, εστιάζει σε αυτές, τις εντοπίζει μέσα στην καθημερινότητά μας και τις αναδεικνύει. Μέσα από αυτήν την οπτική, η υπευθυνότητα δεν εμφανίζεται ως ένα επιτακτικό ζητούμενο, αλλά ως ένα σημαντικό και ελπιδοφόρο δεδομένο στη ζωή όλων μας.

Στον πυρήνα της νέας επικοινωνίας της ERGO, βρίσκονται όλοι εκείνοι που καθημερινά επιδεικνύουν και αποδεικνύουν υπευθυνότητα, φροντίζοντας όσα έχουν αξία και είναι σημαντικά για τη ζωή τους. H ERGO από την πλευρά της, με το κύρος μιας πολυεθνικής ασφαλιστικής δύναμης και από την ηγετική θέση που κατέχει στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, αναλαμβάνει την επαγγελματική ευθύνη που της αναλογεί. Αυτή η ευθύνη είναι που της επιβάλλει, χρόνια τώρα, να προστατεύει σταθερά κάθε στιγμή, όλα όσα οι συνάνθρωποί μας με υπευθυνότητα φροντίζουν κάθε μέρα. Αυτό είναι το δικό της Έργο Ευθύνης.

Η καμπάνια ξεκίνησε στα τηλεοπτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας και προβάλλεται ήδη στο κανάλι της εταιρείας στο YouTube (ERGO Hellas), καθώς και σε άλλα ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

E. Μοάτσος, Ergo: Σημαντικό κενό προστασίας στις κατοικίες

Η ERGO Ασφαλιστική αναδεικνύει για ακόμη μία φορά τον ρόλο της ως αξιόπιστος συνομιλητής της Πολιτείας και εταίρος στη διαμόρφωση βιώσιμων λύσεων

ERGO Ασφαλιστική: «AI & Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Μια Στρατηγική Συμμαχία για το Παρόν και το Μέλλον»

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει ήδη αλλάξει τα δεδομένα στον ασφαλιστικό κλάδο, μεταμορφώνοντας ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τόσο των εταιρειών

Τριπλή διάκριση για την ERGO Ασφαλιστική

Τρεις σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η ERGO Ασφαλιστική στα φετινά Digital Finance Awards 2025, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της παρουσία

ERGO Ασφαλιστική: Μονοψήφιες οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας

Η ERGO Ασφαλιστική, παραμένοντας δίπλα στους ασφαλισμένους της, κατανοεί τις οικονομικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές οικογένειες

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Χάρη στην επιτυχημένη phygital στρατηγική της, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για πελάτες και συνεργάτες

Τάσεις αποζημιώσεων Cyber Insurance 2025 – Τι δείχνουν τα στοιχεία

Οι ασφαλισμένοι καλούνται να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο, με την κυβερνοασφάλιση κρίσιμο δίχτυ ασφαλείας, αλλά όχι υποκατάστατο καλών πρακτικών

Οι παράμετροι για τη βέλτιστη επιλογή ενός συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης

Τα σύγχρονα προγράμματα προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία για το ταξίδι, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικό - Ποια σημεία χρήζουν προσοχής

Το αίτημα των παραγωγικών φορέων είναι σαφές: Η ασφάλιση πρέπει να αποτελεί εργαλείο ανθεκτικότητας – όχι μηχανισμό αποκλεισμού

Μετά τις καταστροφές στη Θεσσαλία, εκεί όπου η ανάγκη είναι μεγαλύτερη ο μηχανισμός προστασίας καθίσταται απρόσιτος ή απλώς ανύπαρκτος

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η KPMG επενδύει στο μέλλον μέσω των Children Excellence Awards

Με το πρόγραμμα επιβράβευσης για τα παιδιά των εργαζομένων η εταιρεία ενθαρρύνει τη συνεχή μάθηση και ανάπτυξη

Netcompany: VERÁ, μια κομβικής σημασίας IT λύση για την Ευρωπαϊκή Άμυνα και Ανθεκτικότητα

Η πλατφόρμα παρέχει σε πραγματικό χρόνο προειδοποιήσεις και αναλύσεις για γρήγορη και αποτελεσματική λήψη αποφάσεων σε περίπτωση κρίσης

ATHEX Small Cap Conference: Επενδυτικό συνέδριο από το ΧΑ στις 5 Νοεμβρίου

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, υψηλόβαθμα στελέχη των εισηγμένων εταιρειών θα έχουν Β2Β συναντήσεις με αναλυτές και θεσμικούς επενδυτές

Οι τοπ 10 μεσίτες (αντ)ασφαλίσεων στον κόσμο

AON Reinsurance Solutions και Marsh McLennan κερδίζουν την πρωτιά βάσει εσόδων

Την Τετάρτη 8 Οκτωβρίου ΓΣ και εκλογές στην ΕΑΕΕ

Η Ένωση καλεί τα μέλη της στην Αίθουσα «Ναπολέων Σουκατζίδης» της ΕΛΕΠΑ στις 16.00 - Οι προϋποθέσεις συμμετοχής στις εκλογές