back to top
13.4 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Συνέντευξη Μ.Γκατζόφλια/Minetta: Καινοτομία στο αυτοκίνητο με σφραγίδα Μινέττα

Ο στόχος της Μινέττα είναι η αυξανόμενη δημιουργία αξίας για τον συνεργάτη, και κατ’ επέκταση για τον ασφαλισμένο. Η ασφαλιστική στα βασικά προγράμματα αυτοκινήτου έχει συμπεριλάβει καλύψεις όπως το επίδομα ολοσχερούς καταστροφής οχήματος, από ατύχημα υπαιτιότητας του οδηγού ή λόγω φυσικών φαινομένων, επίσης την αστική ευθύνη μεταξύ συγγενών Α’ βαθμού, εφόσον και τα δύο οχήματα είναι ασφαλισμένα στην εταιρεία τονίζει σε συνέντευξη του στο περιοδικο IW o Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing, Ευρωπαϊκή Ένωσις-Ασφάλειαι Μινέττa, Μανόλης  Γκατζόφλιας.Η Μινέττα έχει υλοποιήσει σημαντικά έργα για τη δημιουργία αξίας σε πελάτες και συνεργάτες, μερικά από τα οποία είναι: η σταδιακή ενοποίηση των μηχανογραφικών συστημάτων της, η δημιουργία mobile application με πλήθος χρηστικών λειτουργιών για τον ασφαλισμένο και άλλα, που βρίσκονται εν εξελίξει.

Η προσήλωση της Μινέττα στην προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών την οδήγησε σε αναζήτηση σύγχρονων, πρακτικών για τον πελάτη, τρόπων εξόφλησης των συμβολαίων, όπως είναι η διαδικτυακή πύλη ηλεκτρονικών πληρωμών της εταιρείας, pay.minetta.gr.

- Advertisement -

Συνέντευξη στην Ελενα Ερμείδου

-Τι ξεχωριστό προσέφερε η εταιρεία σας στον κλάδο του αυτοκινήτου για το 2016 σε ό,τι αφορά την επιλογή των ασφαλιστικών καλύψεων;

- Advertisement -

Ο κλάδος αυτοκινήτου, τα τελευταία χρόνια, λειτουργεί στη χώρα μας, πρωτίστως, σε μια λογική συνεχούς μείωσης των ασφαλίστρων. Εμείς στη Μινέττα, αν και έχουμε προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να προσφέρουμε ακόμα πιο προσιτό ασφάλιστρο στον καταναλωτή, διατηρούμε ως μία από τις πιο βασικές μας προτεραιότητες την ουσιαστική ασφάλιση, μέσα από πλήθος καλύψεων, πέραν των υποχρεωτικών από τον Νόμο. Έτσι, ενδεικτικά, ακόμα και στα βασικά μας προγράμματα, έχουμε συμπεριλάβει καλύψεις όπως το επίδομα ολοσχερούς καταστροφής οχήματος, από ατύχημα υπαιτιότητας του οδηγού ή λόγω φυσικών φαινομένων, το οποίο ανέρχεται μέχρι και σε 6.000 ευρώ. Καλύπτουμε επίσης την αστική ευθύνη μεταξύ συγγενών Α’ βαθμού, εφόσον και τα δύο οχήματα είναι ασφαλισμένα στην εταιρεία μας. Αυτή η –πάγια– προσέγγισή μας της ουσιαστικής ασφάλισης είναι πλαισιωμένη από τη διαρκή στόχευση για άμεση και σωστή αποζημίωση. Αξίζει να αναφερθεί ότι κατά το 2016 η εταιρεία κατέβαλε για αποζημιώσεις ποσό το οποίο ξεπέρασε τα 26 εκατ. ευρώ.

-Μέσα στο 2016 έκανε η εταιρεία σας κάποιες κινήσεις με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης;

Η διαμεσολάβηση, γενικότερα, και το δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας μας, ειδικότερα, είναι εξαιρετικά σημαντικός τομέας στην δραστηριότητά μας και εργαζόμαστε διαρκώς για τη συνεχή αναβάθμιση της σχέσης εταιρείας-δικτύου. Άλλωστε, η εταιρεία μας διαθέτει τα προϊόντα της αποκλειστικά μέσω του δικτύου συνεργαζόμενων διαμεσολαβητών.

Συγχρόνως, προσπαθούμε να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης του κοινού, αλλά και στην ανάδειξη του σημαντικότατου ρόλου του διαμεσολαβητή στις ασφαλιστικές υπηρεσίες που λαμβάνουν οι καταναλωτές. Στα παραπάνω πλαίσια εντάσσονται οι συνεχείς εκπαιδεύσεις των συνεργατών μας, η προσφορά ειδικά διαμορφωμένης πλατφόρμας για τη διαδικασία επαναπιστοποίησης, βάσει των προϋποθέσεων που έχει θέσει η Τράπεζα της Ελλάδος, καθώς και η ένταξη προσφερόμενων υπηρεσιών τρίτων σε προνομιακό κόστος για τους συνεργάτες. Στη Μινέττα θέλουμε να κρατάμε πάντα «ανοικτή γραμμή» επικοινωνίας με τους διαμεσολαβητές, ώστε να «ακούμε» τις ανάγκες, τις ανησυχίες και τις προτάσεις τους για τη βελτίωση της δραστηριότητάς μας.

-Η εταιρεία σας έχει τη δυνατότητα να προσφέρει καινοτόμες και πρωτοπόρες λύσεις σε ό,τι αφορά τον τρόπο πληρωμής και εξόφλησης των συμβολαίων;

Η προσήλωσή μας στην προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών δεν θα μπορούσε παρά να μας οδηγήσει και σε αναζήτηση σύγχρονων, πρακτικών για τον πελάτη, τρόπων εξόφλησης των συμβολαίων. Η διαδικτυακή πύλη ηλεκτρονικών πληρωμών της εταιρείας μας, pay.minetta.gr, η οποία μάλιστα πρωτολειτούργησε τον Ιούλιο του 2015, αμέσως μετά την επιβολή των capital controls, δίνει την δυνατότητα στους ασφαλισμένους να εξοφλήσουν, εύκολα και μέσω ασφαλούς τραπεζικού περιβάλλοντος, τα συμβόλαιά τους. Έτσι σήμερα είναι εφικτές, με χρήση χρεωστικής, πιστωτικής αλλά και προπληρωμένης κάρτας, οι εξοφλήσεις συμβολαίων αυτοκινήτων, περιουσίας, αστικής ευθύνης, σκαφών αλλά και του κλάδου ατυχημάτων/ασθενειών, και μάλιστα με χρήση πιστωτικής σε έως και 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις.

-Είναι σημαντικό για τον πελάτη να αισθάνεται ότι βελτιώνεται η εμπειρία του σε σχέση με την ασφαλιστική εταιρεία που τον καλύπτει. Έχουν γίνει κάποια βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση;

Κάθε σύγχρονη, δραστήρια εταιρεία, όπως η Μινέττα, οφείλει στρατηγικά να στοχεύει στην ολοένα και αυξανόμενη δημιουργία αξίας για τον συνεργάτη, και κατ’ επέκταση για τον ασφαλισμένο, ακόμα και πέρα από τα στενά ασφαλιστικά πλαίσια. Κάτι τέτοιο στις μέρες μας προϋποθέτει και σωστή αξιοποίηση των νέων τεχνολογικών δυνατοτήτων.

Η εταιρεία μας έχει ήδη υλοποιήσει αρκετά έργα σε αυτήν την κατεύθυνση, όπως η σταδιακή ενοποίηση των μηχανογραφικών συστημάτων της, η δημιουργία mobile application με πλήθος χρηστικών λειτουργιών για τον ασφαλισμένο, ιδιαίτερα σε περίπτωση ατυχήματος, αλλά και πλήθος ακόμα έργων, που βρίσκονται σε τελικό στάδιο ή υπό διερεύνηση.

Πέρα όμως από το τεχνολογικό κομμάτι, στην πράξη, προσπαθούμε διαρκώς να ενισχύουμε το όφελος για τον ασφαλισμένο, με επιπλέον χρήσιμες παροχές για τον καταναλωτή, χωρίς επιπρόσθετο κόστος, όπως η κάρτα προνομίων Μινέττα και το ετήσιο τσεκάπ με κάθε συμβόλαιο αυτοκινήτου αλλά και περιουσίας, προσφέροντας έτσι μερικά ακόμη χρήσιμα «εργαλεία» στον διαμεσολαβητή.
Γιατί –όπως συχνά επισημαίνουμε– η ασφάλιση για όλους εμάς στη Μινέττα δεν είναι µια απλή συναλλαγή. Είναι ανθρώπινη σχέση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Oι ασφαλιστικές θα μπορούν να δίνουν μικρο-δάνεια σε πελάτες τους βάσει του νέου νόμου 

Τα πρόσφατα μέτρα που κατατέθηκαν προς ψήφιση για τις τραπεζικές χρεώσεις, περιείχαν μέσα και ρυθμίσεις προκειμένου να μπορούν μη τραπεζικοί οργανισμοί

Το αυτοκίνητο ίσα που επιπλέει και αυτό μετά δυσκολίας

Το αυτοκίνητο ίσα που επιπλέει και αυτό μετά δυσκολίας ακούστηκε χτες στην εκδήλωση της KPMG για την ιδιωτική ασφάλιση. 

Είπε κανείς ότι το αυτοκίνητο θα είναι πραγματικά κερδοφόρο το 2025;

Είπε κανείς ότι το αυτοκίνητο θα βγει κερδοφόρο το 2025; και αν ναι με πόσες αυξήσεις ασφαλίστρων; ή εναλλακτικά με πόση πτώση των ατυχημάτων από τους Ελληνες οδηγούς;

Υποχρεωτική ασφάλιση των αυτοκινήτων και για πλημμύρα και πυρκαγιά

Με διατάξεις του νόμου 5162/2024, ορίζεται ως υποχρεωτική η ασφάλιση των αυτοκινήτων και έναντι φυσικών καταστροφών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Allianz-Trade: Το 2024 θα καταγραφεί ως έτος ρεκόρ για τις αφερεγγυότητες, των πτωχεύσεων ηγείται η Δυτική Ευρώπη

Το 2024 θα καταγραφεί ως το έτος ρεκόρ για τις αφερεγγυότητες, των πτωχεύσεων ηγείται η Δυτική Ευρώπη, σύμφωνα με την Allianz-Trade.  Οι αφερεγγυότητες εταιρειών με...

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Ακίνητα αξίας 70 δις. ευρώ που ανήκουν στους servicers είναι ανασφάλιστα έναντι φυσικών καταστροφών

Την ανάγκη ασφάλισης των ακινήτων αξίας 70 δις. ευρώ που κατέχουν οι servicers  προτάσσουν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς σε συνομιλίες με το IW.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

EAEE- Πρόληψη & καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης. Πολιτικές και 3 γραμμές άμυνας

Η ασφαλιστική απάτη - είτε οργανωμένη είτε ευκαιριακή - αναγνωρίζεται σήμερα διεθνώς ως ένα από τα πλέον σοβαρά και πολύπλοκα ζητήματα

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.