back to top
33.5 C
Athens
Τρίτη 12 Αυγούστου 2025

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence

Μετά το πολύ μεγάλο ενδιαφέρον που εξακολουθεί να εκδηλώνεται για το σεμινάριο «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence», το ΕΙΑΣ αποφάσισε να το επαναλάβει ώστε να καλύψει τις ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς σε αυτό το σημαντικό, εξειδικευμένο θέμα.

Το σεμινάριο είναι διάρκειας 5 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016, 16:00-20:15. Εισηγήτριες του σεμιναρίου είναι η οικονομολόγος και πολιτική επιστήμων Ελπίδα Λεπενιώτη, team leader – Complaints Department, AIG Hellas, και η οικονομολόγος Διονυσία Τσιμάρα, team leader Broker Services, AIG Hellas.

- Advertisement -

Σκοπός του σεμιναρίου:

Η άριστη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών είναι μονόδρομος για μια επιχείρηση. Τι συμβαίνει όμως όταν κάτι δεν πάει καλά; Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να διερευνήσει και να αναλύσει τη θέση και τη σημασία της διαχείρισης των παραπόνων μέσα στο γενικότερο πλαίσιο μιας επιτυχημένης πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών, τον σωστό χειρισμό των αιτιάσεων του πελάτη μέσα από τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες, καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουμε για να προσφέρουμε great customer service.

- Advertisement -

 Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
  • σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών
  • σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών, μέλη Δ.Σ., υπεύθυνους κανονιστικού ελέγχου, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
  • σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό και εξωτερικό).

Κόστος συμμετοχής:

  • 70 € για τα μέλη του ΕΙΑΣ
  • 80 € για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ.

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο 2o ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ_31.3.2016

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο John Neal των Lloyd’s νέος πρόεδρος της AIG, σε μια κίνηση-έκπληξη

Ο J. Neal ήταν CEO των Lloyd's από το 2018 μέχρι πρόσφατα - Προηγουμένως είχε ανακοινωθεί η μετακίνησή του στην Aon

Insurance Conference 2025: Η Ασφαλιστική Αγορά σε Μετάβαση

Η ελληνική ασφαλιστική αγορά διανύει μια περίοδο μετάβασης και στρατηγικού μετασχηματισμού

AIG: Δυναμικό ξεκίνημα το 2025, συνεχίζει να καταγράφει ρεκόρ

Ο Όμιλος American International (AIG) κατέγραψε ισχυρή ανάπτυξη εσόδων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, με καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα

Δείτε ποιοι και πως δουλεύουν οι Ελβετοί Ασφαλιστές

Ποιοι είναι αυτοί που διανέμουν τα ασφαλιστικά προϊόντα και γιατί οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις βρίσκονται στα πανεπιστήμια

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

«Και Αν Συμβεί…»: Το Podcast που αλλάζει το παιχνίδι στον Ασφαλιστικό Κλάδο

Με χιούμορ, σοφία και αληθινές ιστορίες, το νέο επεισόδιο της σειράς φωτίζει πτυχές της διαμεσολάβησης που σπάνια αναδεικνύονται

Θ. Δομπρίδης, ΕΑΚ: Ξεκινούν επιτόπιοι έλεγχοι για τη NIS2 – Βίντεο

Τι θα περιλαμβάνει το υπό διαμόρφωση πλαίσιο ελέγχου των υπόχρεων από την Εθνική Αρχή Κυβερνοασφάλειας

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος

Πιστοποίηση ΤτΕ: Η MEGA Brokers προετοιμάζει τους υποψήφιους διαμεσολαβητές

Οδηγίες για τις εξετάσεις πιστοποίησης της Τράπεζας της Ελλάδος και σεμινάρια προετοιμασίας προσφέρει στους υποψηφίους η MEGA Brokers

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Νέα πρόσκληση προς τους επαγγελματίες του κλάδου

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των συνεργατών του, αξιοποιώντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα της οικονομίας κλίμακος και σκοπού

Έκκληση για εθελοντική αιμοδοσία

Για σοβαρές ελλείψεις αίματος την περίοδο από μέσα Αυγούστου έως μέσα Σεπτεμβρίου κάνει λόγο η Ελληνική Ομοσπονδία Θαλασσαιμίας

Διακοπές: Βρείτε το σπίτι όπως το αφήνετε, με τις συμβουλές της Υδρογείου Ασφαλιστικής

Για να απολαύσουμε τις καλοκαιρινές διακοπές, είναι σημαντικό να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο για την ασφάλεια του σπιτιού μας όσο θα λείπουμε

ΕΑΕΕ: Ενημέρωση για πρόσφατες αποφάσεις της ΑΑΔΕ

Οι αποφάσεις αφορούν το αποδεικτικό ενημερότητας, τη βεβαίωση οφειλής και το επιτόκιο για φορολογικές οφειλές

Ντάνιελ: Ολοκληρώθηκε η προκαταβολή κρατικής αρωγής, ξεκινά η τελική επιχορήγηση

Η συνολική επιχορήγηση ανέρχεται στο 70% της κατά περίπτωση εκτιμώμενης ζημιάς