back to top
27.7 C
Athens
Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2025

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence

Μετά το πολύ μεγάλο ενδιαφέρον που εξακολουθεί να εκδηλώνεται για το σεμινάριο «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence», το ΕΙΑΣ αποφάσισε να το επαναλάβει ώστε να καλύψει τις ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς σε αυτό το σημαντικό, εξειδικευμένο θέμα.

Το σεμινάριο είναι διάρκειας 5 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016, 16:00-20:15. Εισηγήτριες του σεμιναρίου είναι η οικονομολόγος και πολιτική επιστήμων Ελπίδα Λεπενιώτη, team leader – Complaints Department, AIG Hellas, και η οικονομολόγος Διονυσία Τσιμάρα, team leader Broker Services, AIG Hellas.

- Advertisement -

Σκοπός του σεμιναρίου:

Η άριστη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών είναι μονόδρομος για μια επιχείρηση. Τι συμβαίνει όμως όταν κάτι δεν πάει καλά; Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να διερευνήσει και να αναλύσει τη θέση και τη σημασία της διαχείρισης των παραπόνων μέσα στο γενικότερο πλαίσιο μιας επιτυχημένης πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών, τον σωστό χειρισμό των αιτιάσεων του πελάτη μέσα από τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες, καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουμε για να προσφέρουμε great customer service.

- Advertisement -

 Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
  • σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών
  • σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών, μέλη Δ.Σ., υπεύθυνους κανονιστικού ελέγχου, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
  • σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό και εξωτερικό).

Κόστος συμμετοχής:

  • 70 € για τα μέλη του ΕΙΑΣ
  • 80 € για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ.

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο 2o ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ_31.3.2016

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ανησυχητική άνοδος στους δείκτες εγκληματικότητας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη πυροδοτεί ζήτηση για ασφάλιση

Η αγορά καλείται να ανταποκριθεί στην ανάγκη για περισσότερη ασφάλεια - Τι αποκαλύπτει έρευνα της Compare the Market AU για τις πιο επικίνδυνες πόλεις

Το 15ο Athens Sustainability Forum έρχεται 3 Οκτωβρίου στο Μουσείο Μπενάκη

Στο συνέδριο της Global Sustain θα συζητηθούν θέματα ESG, τάσεις, προκλήσεις και ευκαιρίες για μια δυναμική και βιώσιμη ελληνική επιχειρηματικότητα

Μήνας Alzheimer στο Ίδρυμα Γουλανδρή: Μια ατζέντα που αφορά την ασφαλιστική αγορά

Το Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή αφιερώνει τον μήνα Σεπτέμβριο στη νόσο Alzheimer και την υγιή γήρανση - Δείτε τις δραστηριότητες

Η μνήμη γίνεται παιχνίδι στο EurolifeHub – «Μάθημα Αποστήθισης» σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Αυτόν τον Σεπτέμβρη, η Eurolife αναδεικνύει δημιουργικά τα οφέλη του EurolifeSYN+ σε 3 μεγάλα εμπορικά κέντρα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Eurolife FFH: Ξεκινά ο 3ος κύκλος εκπαίδευσης για στελέχη διαμεσολάβησης στη Β. Ελλάδα

Μια πρωτοβουλία-ορόσημο για τον ασφαλιστικό κλάδο υλοποιείται για άλλη μια χρονιά στη Θεσσαλονίκη, με την ακαδημαϊκή υπογραφή του Πανεπιστημίου Πειραιώς

Webinar για την ψηφιακή κάρτα εργασίας: Ενημέρωση για τους διαμεσολαβητές από την ΕΑΔΕ

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου - Δωρεάν συμμετοχή κατόπιν προεγγραφής

NP Ασφαλιστική: Σεμινάρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Τομέα Β΄ 2025

Τα σεμινάρια θα διενεργηθούν 8-23/10 με θέμα: «Βασικοί φορείς της ασφαλιστικής αγοράς και ασφαλιστική απάτη»

Νέα υποτροφία από την INTERAMERICAN και το ΠΑΠΕΙ για το ΠΜΣ στη Βιοοικονομία και τη Βιώσιμη Ανάπτυξη

Η υποτροφία απευθύνεται σε νέους και νέες που προέρχονται από περιοχές οι οποίες έχουν πληγεί από φυσικές καταστροφές

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η ισχύς της συλλογικότητας στο επίκεντρο του 1oυ Sofos Insurance Summit

Με το σύνθημα «Embrace Collaboration», το συνέδριο ανέδειξε για τη διαμεσολάβηση ένα μέλλον βασισμένο στην ανθρώπινη επαφή, χωρίς φόβο για την τεχνολογία

Eurolife FFH: Ξεκινά ο 3ος κύκλος εκπαίδευσης για στελέχη διαμεσολάβησης στη Β. Ελλάδα

Μια πρωτοβουλία-ορόσημο για τον ασφαλιστικό κλάδο υλοποιείται για άλλη μια χρονιά στη Θεσσαλονίκη, με την ακαδημαϊκή υπογραφή του Πανεπιστημίου Πειραιώς

Νέα προγράμματα για βραχυχρόνιες μισθώσεις από την INTERLIFE – Συνεργασία με την ARAG

Με τα νέα προγράμματα η INTERLIFE προσφέρει ολοκληρωμένη ασφαλιστική κάλυψη στους ιδιοκήτες καταλυμάτων, στηρίζοντας τη δραστηριότητά τους

Διψήφια αύξηση εσόδων η Atradius Hellas – Πάνω από 8 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις

Γ. Τζέης: «Οι ασφαλίσεις πιστώσεων δημιουργούν ένα ισχυρό πέπλο προστασίας των εταιρειών, ιδιαίτερα όσων αναπτύσσονται με οδηγό την εξωστρέφεια»

Performance Technologies και NOVA-ICT αναλαμβάνουν το Health Monitoring της ΗΔΙΚΑ

Το έργο αποσκοπεί στη βελτίωση των υπηρεσιών δημόσιας υγείας, ενισχύοντας την ανάλυση, την παρακολούθηση και τη λήψη αποφάσεων με γνώμονα τις ανάγκες