back to top
33.4 C
Athens
Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2025

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence

Μετά το πολύ μεγάλο ενδιαφέρον που εξακολουθεί να εκδηλώνεται για το σεμινάριο «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence», το ΕΙΑΣ αποφάσισε να το επαναλάβει ώστε να καλύψει τις ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς σε αυτό το σημαντικό, εξειδικευμένο θέμα.

Το σεμινάριο είναι διάρκειας 5 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016, 16:00-20:15. Εισηγήτριες του σεμιναρίου είναι η οικονομολόγος και πολιτική επιστήμων Ελπίδα Λεπενιώτη, team leader – Complaints Department, AIG Hellas, και η οικονομολόγος Διονυσία Τσιμάρα, team leader Broker Services, AIG Hellas.

- Advertisement -

Σκοπός του σεμιναρίου:

Η άριστη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών είναι μονόδρομος για μια επιχείρηση. Τι συμβαίνει όμως όταν κάτι δεν πάει καλά; Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να διερευνήσει και να αναλύσει τη θέση και τη σημασία της διαχείρισης των παραπόνων μέσα στο γενικότερο πλαίσιο μιας επιτυχημένης πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών, τον σωστό χειρισμό των αιτιάσεων του πελάτη μέσα από τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες, καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουμε για να προσφέρουμε great customer service.

- Advertisement -

 Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
  • σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών
  • σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών, μέλη Δ.Σ., υπεύθυνους κανονιστικού ελέγχου, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
  • σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό και εξωτερικό).

Κόστος συμμετοχής:

  • 70 € για τα μέλη του ΕΙΑΣ
  • 80 € για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ.

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο 2o ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ_31.3.2016

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το FCEM World Congress για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα και ηγεσία έρχεται πρώτη φορά στην Ελλάδα

Ηγέτιδες από 70+ χώρες συναντιούνται 3-5 Νοεμβρίου 2025 στην Αθήνα για ένα βιώσιμο και συμπεριληπτικό μέλλον

Ο John Neal των Lloyd’s νέος πρόεδρος της AIG, σε μια κίνηση-έκπληξη

Ο J. Neal ήταν CEO των Lloyd's από το 2018 μέχρι πρόσφατα - Προηγουμένως είχε ανακοινωθεί η μετακίνησή του στην Aon

Insurance Conference 2025: Η Ασφαλιστική Αγορά σε Μετάβαση

Η ελληνική ασφαλιστική αγορά διανύει μια περίοδο μετάβασης και στρατηγικού μετασχηματισμού

AIG: Δυναμικό ξεκίνημα το 2025, συνεχίζει να καταγράφει ρεκόρ

Ο Όμιλος American International (AIG) κατέγραψε ισχυρή ανάπτυξη εσόδων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, με καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΕΙΑΣ για τον Σεπτέμβριο

Η ενδιαφέρουσα θεματολογία χαρακτηρίζει το νέο πρόγραμμα του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, το οποίο υλοποιείται υβριδικά και διά ζώσης

Υπουργείο Μεταφορών: Εξετάσεις για συμβούλους ασφαλούς οδικής μεταφοράς επικίνδυνων εμπορευμάτων

Την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου και ώρα 10 π.μ. θα διενεργηθούν οι εξετάσεις του υπουργείου - Τι χρειάζεται να γνωρίζουν οι υποψήφιοι

CSR School 2025: Έναρξη τον Οκτώβριο με έμφαση στο ESG και ενδιαφέρον για τον ασφαλιστικό τομέα

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα προσφέρει στα στελέχη του insurance sector πρόσθετες γνώσεις για τα σχετικά πρότυπα, αλλά και ευκαιρίες δικτύωσης

Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Πρόγραμμα προετοιμασίας για τις εξετάσεις πιστοποίησης ασφαλιστικού πράκτορα

Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί εξ αποστάσεως 2-11 Σεπτεμβρίου και περιλαμβάνει συνολικά 30 διδακτικές ώρες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Επέκταση του Προγράμματος Πρόληψης για τον Καρκίνο Τραχήλου της Μήτρας

Η εξέταση HPV DNA εντάσσεται στα Βιοπαθολογικά Εργαστήρια με αμοιβή 25 ευρώ για τη λήψη δείγματος

Γ. Κεφαλογιάννης: Συνεχής η μάχη με την κλιματική κρίση, τα στελέχη της Πυροσβεστικής υπερβαίνουν εαυτόν

Ο αρμόδιος υπουργός αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στα μέτρα ενίσχυσης των πυροσβεστών και στη συμβολή της τοπικής αυτοδιοίκησης

Alzheimer Festival 2025: Διήμερο ευαισθητοποίησης και επιστημονικής ενημέρωσης στο ΚΠΙΣΝ

Η φετινή διοργάνωση αποσκοπεί σε ένα καλύτερο μέλλον για ασθενείς και φροντιστές, μέσω πρόληψης, έγκαιρης διάγνωσης, νέων αιτιολογικών θεραπειών και AI

Νέες υπηρεσίες για άδειες οδήγησης και κυκλοφορίας διαθέσιμες μέσω ΚΕΠ

Η δυνατότητα πρόσβασης σε 6 νέες υπηρεσίες μέσω ΚΕΠ διευρύνει σημαντικά την καθολικότητα της εξυπηρέτησης

Ο ΣΕΜΑ συμμετέχει στη ΔΕΘ – Παρουσία και εξωστρέφεια στη Βόρεια Ελλάδα

Κ. Αλφιέρης: «Επιβεβαιώνουμε τον ρόλο μας ως ουσιαστικού συνδετικού κρίκου ανάμεσα στην αγορά και την κοινωνία»