back to top
28.9 C
Athens
Παρασκευή 18 Ιουλίου 2025

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence

Μετά το πολύ μεγάλο ενδιαφέρον που εξακολουθεί να εκδηλώνεται για το σεμινάριο «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence», το ΕΙΑΣ αποφάσισε να το επαναλάβει ώστε να καλύψει τις ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς σε αυτό το σημαντικό, εξειδικευμένο θέμα.

Το σεμινάριο είναι διάρκειας 5 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016, 16:00-20:15. Εισηγήτριες του σεμιναρίου είναι η οικονομολόγος και πολιτική επιστήμων Ελπίδα Λεπενιώτη, team leader – Complaints Department, AIG Hellas, και η οικονομολόγος Διονυσία Τσιμάρα, team leader Broker Services, AIG Hellas.

- Advertisement -

Σκοπός του σεμιναρίου:

Η άριστη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών είναι μονόδρομος για μια επιχείρηση. Τι συμβαίνει όμως όταν κάτι δεν πάει καλά; Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να διερευνήσει και να αναλύσει τη θέση και τη σημασία της διαχείρισης των παραπόνων μέσα στο γενικότερο πλαίσιο μιας επιτυχημένης πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών, τον σωστό χειρισμό των αιτιάσεων του πελάτη μέσα από τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες, καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουμε για να προσφέρουμε great customer service.

- Advertisement -

 Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
  • σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών
  • σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών, μέλη Δ.Σ., υπεύθυνους κανονιστικού ελέγχου, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
  • σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό και εξωτερικό).

Κόστος συμμετοχής:

  • 70 € για τα μέλη του ΕΙΑΣ
  • 80 € για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ.

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο 2o ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ_31.3.2016

Σχετικές δημοσιεύσεις

Insurance Conference 2025: Η Ασφαλιστική Αγορά σε Μετάβαση

Η ελληνική ασφαλιστική αγορά διανύει μια περίοδο μετάβασης και στρατηγικού μετασχηματισμού

AIG: Δυναμικό ξεκίνημα το 2025, συνεχίζει να καταγράφει ρεκόρ

Ο Όμιλος American International (AIG) κατέγραψε ισχυρή ανάπτυξη εσόδων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, με καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα

Δείτε ποιοι και πως δουλεύουν οι Ελβετοί Ασφαλιστές

Ποιοι είναι αυτοί που διανέμουν τα ασφαλιστικά προϊόντα και γιατί οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις βρίσκονται στα πανεπιστήμια

AIG Hellas: Αποχωρεί ο Giuseppe Zorgno, αναλαμβάνει η Θεανώ Τελωνιάτη

Από 1 Ιανουαρίου 2025 τη θέση της Country Manager της AIG Hellas,  θα αναλάβει η κα Θεανώ Τελωνιάτη

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Brokers Union Συνέδριο & Βραβεύσεις Συνεργατών: Μια βραδιά αφιερωμένη σε όσους χτίζουν το αύριο

Με κεντρικό μήνυμα το #προτεραιότητά_μας_οι_συνεργάτες_μας, η Brokers Union πραγματοποίησε το Συνέδριο – Βραβεύσεις Συνεργατών 2024

Νέο webinar ΕΕΑ την Πέμπτη: «Χτίζοντας ψυχική ανθεκτικότητα: Από τη θεωρία στην πράξη»

Το webinar θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 17 Ιουλίου 2025 και ώρα 17:00, με εισηγήτρια την Αρετή Μαστροδούκα

Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα με πιστοποίηση για Συμβούλους Επαγγελματικής Ασφάλειας

Σε μια πρωτοποριακή πρωτοβουλία για την ενίσχυση της Υγείας και Ασφάλειας, ο ΠΑΣΥΜΕΠ, θεσμικός φορέας που εκπροσωπεί τις Εξωτερικές Υπηρεσίες

Πρόσκρουση επί ακινητοποιημένου οχήματος εντός της ΛΕΑ – Ψυχική οδύνη 630.000 ευρώ

Επισήμανση ακινητοποιηθέντος οχήματος ή έλλειψη (τριγωνική πινακίδα – φώτα έκτακτης ανάγκης – αλάρμ) δεν τελεί σε αιτιώδη συνάφεια με το επελθόν ατύχημα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τι έδειξε το mystery shopping της EIOPA στην ασφαλιστική αγορά;

Τα αποτελέσματα της άσκησης θα αξιοποιηθούν σε μελλοντικές δράσεις, με ιδιαίτερη έμφαση στην απλοποίηση της διαδικασίας πώλησης

Η ΕΑΕΕ για την υπαγωγή στο άρθρο 23 του νόμου για την ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

Πρόκειται για το άρθρο του νόμου Ν. 5116/2024 που αφορά την καταβολή αχρεωστήτως καταβληθέντων σε δόσεις

EEA: Τηλεδιάσκεψη της Επιτροπής Γυναικείας Επιχειρηματικότητας με τη γ.γ. Ισότητας

Στη συνάντηση συζητήθηκε η συνεργασία Επιτροπής και Πολιτείας, καθώς και το νέο πρόγραμμα ενίσχυσης της ισότητας στους χώρους εργασίας

ΕΦΚΑ: Μαζί θα καταβάλλονται κύριες και επικουρικές συντάξεις

Στόχος η απλοποίηση της διαδικασίας και η καλύτερη εξυπηρέτηση των συνταξιούχων - Το χρονοδιάγραμμα πληρωμών του Αυγούστου

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στηρίζει τις επιχειρήσεις στην ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

Η κλιματική κρίση συντελεί στην αύξηση της συχνότητας των φυσικών καταστροφών, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη για άμεση και ουσιαστική προστασία