back to top
10.2 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence

Μετά το πολύ μεγάλο ενδιαφέρον που εξακολουθεί να εκδηλώνεται για το σεμινάριο «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence», το ΕΙΑΣ αποφάσισε να το επαναλάβει ώστε να καλύψει τις ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς σε αυτό το σημαντικό, εξειδικευμένο θέμα.

Το σεμινάριο είναι διάρκειας 5 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016, 16:00-20:15. Εισηγήτριες του σεμιναρίου είναι η οικονομολόγος και πολιτική επιστήμων Ελπίδα Λεπενιώτη, team leader – Complaints Department, AIG Hellas, και η οικονομολόγος Διονυσία Τσιμάρα, team leader Broker Services, AIG Hellas.

- Advertisement -

Σκοπός του σεμιναρίου:

Η άριστη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών είναι μονόδρομος για μια επιχείρηση. Τι συμβαίνει όμως όταν κάτι δεν πάει καλά; Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να διερευνήσει και να αναλύσει τη θέση και τη σημασία της διαχείρισης των παραπόνων μέσα στο γενικότερο πλαίσιο μιας επιτυχημένης πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών, τον σωστό χειρισμό των αιτιάσεων του πελάτη μέσα από τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες, καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουμε για να προσφέρουμε great customer service.

- Advertisement -

 Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
  • σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών
  • σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών, μέλη Δ.Σ., υπεύθυνους κανονιστικού ελέγχου, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
  • σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό και εξωτερικό).

Κόστος συμμετοχής:

  • 70 € για τα μέλη του ΕΙΑΣ
  • 80 € για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ.

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο 2o ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ_31.3.2016

Σχετικές δημοσιεύσεις

AIG Hellas: Αποχωρεί ο Giuseppe Zorgno, αναλαμβάνει η Θεανώ Τελωνιάτη

Από 1 Ιανουαρίου 2025 τη θέση της Country Manager της AIG Hellas,  θα αναλάβει η κα Θεανώ Τελωνιάτη

Πίνακες επιτυχόντων των εξετάσεων πιστοποίησης ασφαλιστών στην Αθήνα

Δείτε τους Πίνακες επιτυχόντων των εξετάσεων πιστοποίησης επαγγελματικών γνώσεων για τη δραστηριότητα

Γράφοντας Ασφάλειες με το χέρι στην σκανδάλη

Με το χέρι πατημένο στην σκανδάλη  όπλου γίνεται δουλειά ; Και, όμως τα τελευταία χρόνια ένας αρκετά σεβαστός αριθμός ασφαλιστών κυκλοφορεί με το χέρι στην...

ΠΑΝΟΡΜΟΣ – Σεμινάριο AIG για Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης

Στις 17/04/24, ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ διοργάνωσε ένα επιτυχημένο webinar με θέμα "Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης (Professional Indemnity)"

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

«Λύσις» από το εκπαιδευτικό κέντρο του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η εκπαίδευση στον ασφαλιστικό τομέα περνά σε νέα εποχή, με τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ να εγκαινιάζει μια νέα υπηρεσία στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής του

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024