13.4 C
Athens
Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025

Ψηφιακή επικοινωνία και engagement: Το νέο παιχνίδι marketing στην ασφαλιστική αγορά

Η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών στον ασφαλιστικό κλάδο συνεχίζει να αλλάζει τον τρόπο που οι εταιρείες επικοινωνούν με τους πελάτες τους.

Η τελευταία πρωτοβουλία της Εθνικής Ασφαλιστικής αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα στρατηγικής που συνδυάζει ψηφιακή εξυπηρέτηση με κίνητρα συμμετοχής. Μέσω της πλατφόρμας MyEthniki και του άμεσου καναλιού επικοινωνίας Viber, η εταιρεία προσκαλεί τους πελάτες να εγγραφούν και να συμμετάσχουν σε κλήρωση για ένα iPhone 16 Pro Max, με πέντε τυχερούς κάθε μήνα. Παράλληλα, οι χρήστες αποκτούν πλήρη ψηφιακή πρόσβαση στις καλύψεις τους, δυνατότητα online πληρωμών και άμεση ενημέρωση μέσω e-Policy, που μετατρέπουν τη διαχείριση του ασφαλιστηρίου σε μια εύκολη και άμεση εμπειρία.

- Advertisement -

Η κίνηση αυτή αναδεικνύει δύο βασικές τάσεις που κερδίζουν έδαφος στον κλάδο, ενώ στελέχη της αγοράς επισημαίνουν ότι καμπάνιες αυτού του είδους αποτελούν έξυπνη ενσωμάτωση ψηφιακής στρατηγικής και προώθησης, ενισχύοντας την πιστότητα και την αφοσίωση των πελατών.

Παράλληλα, οι ειδικοί τονίζουν την ανάγκη για διαφάνεια και ασφάλεια, ιδιαίτερα όταν η ψηφιακή επικοινωνία περιλαμβάνει κληρώσεις και προωθητικές ενέργειες. Η επιτυχία μιας τέτοιας πρωτοβουλίας δεν εξαρτάται μόνο από την τεχνολογία, αλλά και από την εμπιστοσύνη που χτίζεται μεταξύ εταιρείας και πελάτη.

- Advertisement -

Η πρωτοβουλία της Εθνικής Ασφαλιστικής δείχνει τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο marketing στον ασφαλιστικό κλάδο, όπου η ψηφιακή εμπειρία, η προσωπική επικοινωνία και τα προσεκτικά σχεδιασμένα κίνητρα λειτουργούν ως μοχλοί αύξησης της αφοσίωσης και της ικανοποίησης των πελατών.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Εθνικής Ασφαλιστικής

Ο συνδυασμός ασφαλιστικής τεχνογνωσίας και χρηματοοικονομικής εμπειρίας αποσκοπεί στον ολοκληρωμένο επιχειρησιακό και ψηφιακό μετασχηματισμό

Αναλαμβάνει καθήκοντα Προέδρου στην Εθνική Ασφαλιστική ο Γ. Κώτσαλος

Ποιος φέρεται να αποχωρεί από το υφιστάμενο ΔΣ της εταιρείας, σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες του «IW»

Η Εθνική Ασφαλιστική αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία πελατών, εργαζομένων και συνεργατών

Το νέο MyEthniki App φέρνει όλες τις υπηρεσίες της ανασχεδιασμένης πλατφόρμας MyEthniki σε κινητά και τάμπλετ με ένα «tap»

Το νέο σχέδιο της Εθνικής Ασφαλιστικής

Δικό της εσωτερικό μοντέλο υπολογισμού κινδύνων σχεδιάζει η εταιρεία, σύμφωνα με κύκλους της αγοράς

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ευχές της ΕΑΕΕ για το 2026 με έμφαση στην Υγεία, στην Ασφάλεια και στην Ευημερία

Το μήνυμα της ΕΑΕΕ αναδεικνύει τον κομβικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στη σύγχρονη κοινωνία, ιδιαίτερα σε μια περίοδο αυξημένων προκλήσεων

Νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» – Η ιστορία του Θάνου Βουλή

Στο επεισόδιο θίγονται ζητήματα όπως η εμπειρία του τροχαίου και της αναπηρίας, αλλά και η στάση της πολιτείας και των ασφαλιστικών εταιρειών

«Στον δρόμο τα δικά σου λάθη δεν τα πληρώνεις μόνο εσύ»: Η ευθύνη πίσω από το τιμόνι αφορά όλους!

Ένα ιδιαίτερα δυνατό κοινωνικό μήνυμα για την οδική ασφάλεια μεταφέρει η νέα καμπάνια της Ελληνικής Κυβέρνησης – Δείτε το βίντεο

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ στέλνει γιορτινό μήνυμα εμπιστοσύνης, συλλογικότητας, ευγνωμοσύνης

Ο Συνεταιρισμός κάνει απολογισμό μιας χρονιάς γεμάτης προκλήσεις, αλλά και σημαντικές στιγμές συνεργασίας, εξέλιξης και κοινών προσπαθειών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αύξηση 8,1% στα συμβόλαια τεχνικών ασφαλίσεων το 2024

Η αύξηση προέρχεται κυρίως από την αύξηση του πλήθους των συμβολαίων με καλύψεις CAR, EAR

Ευχές της ΕΑΕΕ για το 2026 με έμφαση στην Υγεία, στην Ασφάλεια και στην Ευημερία

Το μήνυμα της ΕΑΕΕ αναδεικνύει τον κομβικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στη σύγχρονη κοινωνία, ιδιαίτερα σε μια περίοδο αυξημένων προκλήσεων

Νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» – Η ιστορία του Θάνου Βουλή

Στο επεισόδιο θίγονται ζητήματα όπως η εμπειρία του τροχαίου και της αναπηρίας, αλλά και η στάση της πολιτείας και των ασφαλιστικών εταιρειών

«Στον δρόμο τα δικά σου λάθη δεν τα πληρώνεις μόνο εσύ»: Η ευθύνη πίσω από το τιμόνι αφορά όλους!

Ένα ιδιαίτερα δυνατό κοινωνικό μήνυμα για την οδική ασφάλεια μεταφέρει η νέα καμπάνια της Ελληνικής Κυβέρνησης – Δείτε το βίντεο

Εκδήλωση του EDPB για την ανωνυμοποίηση και την ψευδωνυμοποίηση

Το workshop ακολούθησε την αποσαφήνιση από το ΔΕΕ του πεδίου εφαρμογής της έννοιας των προσωπικών δεδομένων στην υπόθεση EDPS κατά SRB