back to top
14.4 C
Athens
Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2025

Προτάσεις προς την ασφαλιστική αγορά από την Data Communication

Η «χρυσή εποχή» στη σχέση συμβουλευτικών – ασφαλιστικών εταιριών (Αφιέρωμα μέρος δ’)

του Νίκου Σακελλαρίου

- Advertisement -

διαβάστε το μέρος γ΄του αφιερώματος

Είναι γεγονός ότι, τα τελευταία χρόνια, ο κλάδος της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς βίωσε σημαντικές προσαρμογές της λειτουργίας του. Στο πλαίσιο των συνεχών προκλήσεων, το περιβάλλον των ασφαλιστικών επιχειρήσεων είναι ιδιαίτερα ευμετάβλητο. Από τη μία, οι επιχειρήσεις καλωσορίζουν ευκαιρίες ανάπτυξης, λόγω των αυξανόμενων αναγκών για τις υπηρεσίες που προσφέρει ο κλάδος, ιδιαίτερα σε θέματα ασφαλίσεων υγείας και συνταξιοδοτικών προγραμμάτων. Από την άλλη, λόγω συρρίκνωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, αντιμετωπίζουν ισχυρές πιέσεις από τη συνεχή αύξηση του ανταγωνισμού.

- Advertisement -

Όλα τα παραπάνω επιτάσσουν την εφαρμογή μιας καλά σχεδιασμένης στρατηγικής για κάθε επιχείρηση του κλάδου, τόσο για τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες όσο και για την αξιοποίηση τεχνολογιών αιχμής, που προσφέρουν στα στελέχη φιλικά και σύγχρονα εργαλεία για την αύξηση της παραγωγικότητας, την ενδυνάμωση της συνεργασίας και της αποτελεσματικότητας.

Οι επιχειρήσεις του ασφαλιστικού κλάδου μπορούν να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό διαμορφώνοντας πελατοκεντρική φιλοσοφία και επιτυγχάνοντας αύξηση μεριδίων αγοράς, ικανοποίηση πελατών, μείωση χρόνου απόκρισης, βελτιστοποίηση διαδικασιών και σημαντική μείωση του λειτουργικού κόστους. Πώς;

Η Data Communication προτείνει στον ασφαλιστικό κλάδο την αξιοποίηση της λύσης διαχείρισης πελατειακών σχέσεων Microsoft Dynamics 365 σε συνδυασμό με τις ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας, συνεργασίας και παραγωγικότητας της Cloud σουίτας Microsoft Office 365.

Πιο συγκεκριμένα, αναφερόμαστε σε ένα σύστημα σύγχρονων και υψηλών προδιαγραφών, που προσφέρει τη δυνατότητα αξιοποίησης νέων τεχνολογιών. Χαρακτηριστικά όπως φορητότητα (mobility), διασύνδεση με το Web 2.0 (Social Media, Blogs κ.λπ.), ολοκλήρωση με συστήματα (όπως back office εφαρμογές, τηλεφωνικά κέντρα κ.ά.), θα συνεισφέρουν στην αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη.

Συγκεκριμένα, με το Microsoft Dynamics 365 διασφαλίζεται η βελτιστοποίηση των ροών πωλήσεων, η ανάλυση της παραγωγικότητας του δικτύου, η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών, μέσω της σφαιρικής εικόνας του συνόλου της επικοινωνίας με κάθε πελάτη, η υποστήριξη στοχευμένων marketing ενεργειών cross-sell και up-sell σε πολλαπλά κανάλια και η ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.

Σε συνδυασμό με το Microsoft Office 365, αυτοματοποιούνται, γρήγορα και με χαμηλό κόστος, οι διαδικασίες εκτέλεσης προωθητικών ενεργειών, καθώς και η ολοκληρωμένη παρακολούθηση υποστήριξης περιστατικών μέσω της ενοποίησης της λύσης με την υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (exchange online). Διασφαλίζεται, επίσης, η καλύτερη συνεργασία και η επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο μέσω πλατφόρμας ηλεκτρονικών συσκέψεων (Skype for Business), καθώς επίσης και η ηλεκτρονικοποίηση των καθημερινών διαδικασιών μέσω λύσης διαχείρισης περιεχομένου και αυτοματοποίησης ροών εργασίας (SharePoint Online).

Η λύση της Data Communication για τον κλάδο διαθέτει:

• Πλήρως παραμετροποιήσιμη και αυτοματοποιημένη ροή εργασιών του customer service, για μεγαλύτερη ευελιξία και ταχύτητα στην επικοινωνία με τον πελάτη και τον συνεργάτη.

• Ολοκληρωμένη εικόνα του πελάτη (360 customer view) για καλύτερη αποτίμηση κινδύνου και αποφάσεων σχετικά με τη δυναμική των πελατών.

• Πλήρως παραμετροποιήσιμο μηχανισμό SLA, που οδηγεί στην άμεση εξαγωγή στατιστικών, για τη βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών των ασφαλιστικών εταιρειών.

• Μοναδικό σύστημα συγκέντρωσης όλων των αιτημάτων από πλευράς πελάτη από όλα τα κανάλια επικοινωνίας και διαχείρισή τους από τις επιμέρους ομάδες της ασφαλιστικής εταιρείας.

• Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι η αξιοποίηση του cloud για τις παραπάνω προτεινόμενες λύσεις προσφέρει την απαιτούμενη ευελιξία, την αξιοπιστία (uptime SLA) και την εξοικονόμηση πόρων που υπαγορεύονται από την τρέχουσα οικονομική συγκυρία και τις απαιτήσεις του εποπτικού πλαισίου Solvency II.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Google λανσάρει το AI Plus και στην Ελλάδα – Ενισχυμένα εργαλεία ΤΝ σε προσιτή τιμή

Ποιες επιπλέον δυνατότητες προσφέρει με τη νέα στρατηγική της κίνηση η Google

Η Euroins πρόσφερε μοναδική εμπειρία συνοδήγησης με τον Θέμη Χαλκιά στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου

Η εκδήλωση διεξήχθη στο πλαίσιο της συνεργασίας της Euroins με τον Θέμη Χαλκιά, η οποία έχει ως βασικό στόχο την προαγωγή της ασφαλούς οδήγησης

Interamerican – Packmen Project: Bιωματική εμπειρία ανθεκτικότητας στο κέντρο της πόλης, απέναντι στις φυσικές καταστροφές

H Interamerican μετέτρεψε την πρόληψη από θεωρητική έννοια σε ουσιαστική πρακτική, ενισχύοντας την ενημέρωση και την ανθεκτικότητα των πολιτών

Packmen Project: 29-30/10 το μεγάλο pop-up event της Interamerican στην πλατεία Συντάγματος

Ένα διαδραστικό κοινωνικό πείραμα, που θα στείλει δυνατό μήνυμα για τη σημασία της προετοιμασίας και της ετοιμότητας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ασφαλιστικό κλάδο από την επιβολή του δικαιώματος συμβολαίου

Τι προβληματίζει διαμεσολαβητές και θεσμικούς φορείς, τι απαντούν οι ασφαλιστικές εταιρείες

Lidl: Δωρεά Κόμβου Αντιμετώπισης Κρίσεων στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

Η εταιρεία επένδυσε 400.000 ευρώ σε αποθήκη έκτακτης ανάγκης, έτοιμη να ενεργοποιηθεί άμεσα σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών

Η αρνητική εμπειρία υποψηφίου «πληγώνει» τη φήμη των επιχειρήσεων – Νέα έρευνα του kariera.gr

Hχηρή υπενθύμιση προς τις εταιρείες για τη σημασία της σαφήνειας και του σεβασμού στον χρόνο του υποψηφίου κατά τη διαδικασία πρόσληψης

Πώς η αυτοκινητοβιομηχανία αποχαιρετά το 2025 – Οι κίνδυνοι και οι ευκαιρίες για νέους παίκτες

Η Allianz Trade περιγράφει το τοπίο που διαμορφώνουν οι δασμοί, οι κανονισμοί και η τεχνολογία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Atradius Greece στο πλευρό του ΣΕΒΕ για τα 50 χρόνια ελληνικής εξωστρέφειας

Η ασφαλιστική στήριξε ως χορηγός μια διαδρομή μισού αιώνα που συνδέεται άμεσα με την ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου – Παρούσα και η νέα Πρέσβειρα των ΗΠΑ

Δώρο Χριστουγέννων 2025: Πότε πληρώνεται

Νωρίτερα φέτος η καταβολή του – Ποιοι θα λάβουν περισσότερα χρήματα

«Μαζί Ασφαλώς» για κάθε σπίτι: Η Ορίζων Ασφαλιστική επανατοποθετεί την ασφάλεια κατοικίας στο επίκεντρο

Μέσα από ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα, η εταιρεία επιδιώκει να απαντήσει στη σύγχρονη απαίτηση για αξιόπιστη και οικονομικά προσιτή προστασία

«10 Χρόνια ΠΑΝΟΡΜΟΣ | 2025 Διεθνές Έτος Συνεταιρισμών»: Οι χορηγοί στο επίκεντρο της βραδιάς

Με τη συμβολή των στελεχών, των μελών και των χορηγών, ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ συνεχίζει να χτίζει ένα μέλλον που στηρίζεται στη συνεργασία και στη δικαιοσύνη