back to top
11.5 C
Athens
Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025

Πώς τιμολογούντα τα ασφάλιστρα υγείας

Διάχυτα και αυξανόμενα είναι τα παράπονα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας. Ούτε από ένα στόμα, ούτε από δύο, ούτε από τρία. Κρατά καλά εδώ και καιρό. ΟΥΠΣ λοιπόν πρόβλημα. Γιατί καλά να πουλάς και να κρατάς στο συμβόλαιο για δύο – τρία χρονιά. Μετά τι γίνεται όταν ο ασφαλισμένος δεν μπορεί να το κρατήσει; Τσάμπα ο κόπος για των πώληση. Και βέβαια ο απογοητευμένος πελάτης, έχει πάντα κάτι να λέει για την εμπειρία του.

Φταίει πάντα ο πελάτης που μεγαλώνει κάθε χρόνο ηλικιακά για αυτό φουσκώνει και το συμβόλαιο του; Αντε και αν έχει γράψει ζημιές και έχετε δώσει αποζημιώσεις, κάτι γίνεται, η ασφαλιστική θέλει να βγάλει κέρδη, δεν είναι ταμείο για πτωχούν που μοιράζει χρήμα. Αν όμως ο πελάτης δεν έχει κάνει ζημιές ; Θα πείτε κάποιοι έχουμε και τον πληθωρισμό, να το πνίξουμε ; Κάποιοι μπορεί να το πιστέψουν κάποιοι μπορεί να μην το αποδεχτούν.

- Advertisement -

Δεν φταίει πάντα ο πελάτης που φουσκώνει το τιμολόγια κάθε επόμενο χρόνο. Φταίνει και οι ασφλιστικές μας είπαν μέσα στην εβδομάδα. Δεν κάνουν λένε σωστό underwriting εξαρχής. Βάζουν δεν πάνω και πολλές καλύψεις για να πωλήσουν και μετά το ξανασκέφτονται, ψάχνοντας να βρουν πως θα αφαιρέσουν καλύψεις (αν μπορούν) και πως θα προσθέσουν στον λογαριασμό κάποια παραπάνω ευρώ.

Δεν είναι πολλά λένε για το πρώτο έτος, το ίδιο για το δεύτερο και το τρίτο. Μέχρι που ο πελάτης είτε θα φύγει, είτε θα πάει σε άλλη ασφαλιστική.

- Advertisement -

Λίγες είναι αυτές που κάνουν σωστό underwriting, λίγοι είναι και ασφαλιστές μας που μπορούν να πωλήσουν χωρίς να έχουν προβλήματα; Τι απ’ όλα; Πάντως πολλοί είναια αυτοί που διαμαρτύρονται.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Health4Crew: Μια ελληνική startup για την υγεία των ναυτικών

Το μοντέλο της νεοφυούς επιχείρησης στηρίζεται σε τρεις βασικούς άξονες: πρόληψη, άμεση υποστήριξη και συνεχή παρακολούθηση

Η Allianz ξέρει τι μας κρατά ξύπνιους τα βράδια

8.000 άτομα από 8 διαφορετικές χώρε μοιράστηκαν με την Allianz τις μεγαλύτερες ανησυχίες τους

Ανακοίνωση προσφοράς του ΥΓΕΙΑ προς την Πολεμική Αεροπορία

Προγράμματα προνομιακών παροχών για την ολοκληρωμένη κάλυψη υγειονομικών αναγκών των στελεχών και των οικογενειών τους

4ο Συνέδριο της Ένωσης Αναλογιστών Ελλάδος: Ένα σημείο συνάντησης για την καινοτομία στον κλάδο

Υψηλού επιπέδου ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό μοιράστηκαν πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες πάνω σε κρίσιμα ζητήματα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Ποιο ήταν το συμβατικό περιθώριο κέρδους των ασφαλιστικών το 2024, ποιος κλάδος πιέζεται

Αυξημένα συμβατικά επίπεδα περιθωρίου κέρδους, πτώση δείκτη κάλυψης Φερεγγυότητας εντοπίζει μεταξύ άλλων η Ετήσια Έκθεση της KPMG

Τι συνέργειες με τα νοσοκομεία ετοιμάζει η Πειραιώς;

Θα δουλέψει ο ανταγωνισμός ή θα γίνουν συμφωνίες με όλους, ώστε να μη θιχτεί κανένα νοσοκομείο;

Κάτι θα αλλάξει που θα φανεί στην αγορά τις επόμενες ημέρες

Μήπως η λύση των προβλημάτων είναι να δούμε με νέα μάτια τα ίδια ασφαλιστικά «τοπία»;

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Εκλογές της ΕΣΑΠΕ: Με συμμετοχή και καθαρή εντολή για τη συνέχεια

Το νέο ΔΣ καλείται να χαράξει το πλάνο της επόμενης περιόδου, σε μια εποχή θεσμικών και λειτουργικών αλλαγών

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Στρατηγική, πόροι και διακυβέρνηση για αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης

Ο Δήμαρχος Θεσ/κης Στ. Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελ/σου Δ. Πτωχός και Δ. Μακεδονίας Γ. Αμανατίδης στο Συνέδριο «Redefining the Future Horizons»

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική