Νέα “εταιρικά σχήματα” δημιουργούνται στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και φιλοδοξούν να πρωτοστατήσουν δημιουργώντας μια νέα αντίληψη περί ασφάλισης.
Πρόκειται για γνωστές εταιρείες -δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ποιες είναι- οι οποίες λειτουργούν εδώ και αρκετό καιρό, έχουν αποκτήσει πελατολόγιο και σταθερά αναπτύσσονται.
Αιχμή της ανάπτυξής τους, η ευελιξία που τους δίνει το μικρομεσαίο μέγεθος. Λιγότερα κόστη, μειωμένες ανάγκες, χαμηλά έξοδα γενικής υποστήριξης. Αυτά αποτελούν τα προνόμια τους. Οι εταιρείες αυτές -γνωρίζουμε δύο- ετοιμάζονται να δώσουν νέες ασφαλιστικές προτάσεις προκειμένου να προσφέρουν προσιτά στην τιμή προϊόντα και να κερδίσουν πελάτες.
“Έξυπνα” ασφαλιστήρια συμβόλαια στον τομέα της ΥΓΕΙΑΣ πλαισιωμένα και με άλλες παροχές είναι οι πρώτες προτάσεις που θα προωθηθούν από την πλευρά τους στην αγορά. Κατά τις πληροφορίες μας τα προϊόντα τους θα υποστηριχθούν διαφημιστικά αλλά και στην πώλησή τους.
Όπως πιστεύουν οι εκπρόσωποι των εταιρειών η καινοτομία τους θα κερδίσει πολλούς καταναλωτές που σήμερα αγωνιούν για το δημόσιο σύστημα υγείας και θα μπορέσουν να αποκτήσουν και αυτοί πρόσβαση -μέσω του ασφαλιστηρίου τους- στην ιδιωτική υγεία.
Επίσης, όσοι αγοράσουν πρόγραμμα Υγείας θα έχουν πρόσβαση και σε άλλα προγράμματα με ιδιαιτέρως προνομιακούς όρους. Οι εταιρείες αυτές με πρόσβαση σε Κύπρο, Λονδίνο και γενικά άλλες αγορές σκέπτονται και άλλα πράγματα για την αγορά διαβλέποντας ότι τελικώς η μικρή ελληνική αγορά έχει προοπτικές ανάπτυξης οπότε και δε θα ήταν αδόκιμο να διεθνοποιήσουν την δραστηριότητά τους.
Ήδη, βρίσκονται σε ερωτηματικές διαδικασίες για να ανοίξουν πανιά και σε νέες αγορές.
Συνεπώς και μικρομεσαία σχήματα, και νέα προγράμματα και στόχευση ανάπτυξης σηματοδοτούν τις -πρώτες- εξελίξεις.