back to top
28.4 C
Athens
Κυριακή 15 Ιουνίου 2025

Ποια ασφαλιστική χρεώνει κλήσεις πελατών

Πιστεύετε ότι κάποια ή κάποιες ασφαλιστικές μπορεί να χρεώνουν τις τηλεφωνικές κλήσεις των πελατών του;  Αν το έβγαζε η στήλη του Ανασφάλιστου και το IW σε ψηφοφορία, στοιχηματίζω ότι οι απαντήσεις θα ήταν όλες στο όχι, εκτός αν υπήρχαν και κάποιοι που να ήταν καχύποτποι.

Και, όμως ισχύει και η πληροφορία μας έρχεται από τον Συνήγορο του Καταναλωτή.  Πελάτης ασφαλιστικής γράφει η αναφορά Του, στον τετραψήφιο αριθμό κλήσης που αναγραφόταν στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο του αυτοκινήτου του προκειμένου να αναγγείλει ζημία στο όχημά του κατόπιν τροχαίου ατυχήματος και σε κάθε, εν συνεχεία, επικοινωνία προκειμένου να ενημερώνεται για την πορεία του φακέλου της υπόθεσής του, χρεωνόταν με ποσό μεγαλύτερο της συνήθους αστικής χρέωσης.

- Advertisement -

Τον πήραν εργολαβία όλοι με τα τετραψήφια και πενταψήφια. Καλή μπίζνα θα λένε κάποιοι, με κοντά ποδάρια θα έλεγε η Στήλη. Ποιο είναι λοιπόν το αποτέλεσμα;

  • Η ασφαλιστική ή οι ασφαλιστικές, πέρα από το πρόστιμο, αν και εφόσον θεωρηθεί έκνομη ενέργεια, να χάσει τον πελάτη της για τρία – τέσσερα ευρώ.
  • Ο δυσαρεστημένος πελάτης να το διαδώσει, προκαλώντας αρνητικές εντυπώσεις για την ασφαλιστική ακόμα και αν το πρόγραμμα τους είναι το καλύτερο.

Η Στήλη θα ήθελε να ήξερε που πάνε αυτά τα λεφτά, και με ποια κριτήρια δημιουργούνται αυτές οι γραμμές οι οποίες προσφέρονται για επικοινωνία;  Θα μου πείτε παρόμοιες κινήσεις κάνουν όλοι και οι δημόσιοι πάροχοι. Κάτι όμως έχει ακουστεί αν θυμάστε για αυτούς τους περίφημους αριθμούς.

- Advertisement -

Ποιανού ιδέα ήταν οι τηλεφωνικές χρεώσεις σε κλήσεις πελατών;  Η Στήλη δεν πιστεύει ότι οι εν δυνάμει πελάτες και οι ασφαλισμένοι δεν ψάχνονται και ακόμα περισσότερο στην εποχή που ζούμε που όλοι λόγω ‘κύματος’ κόπτονται για τα δικαιώματα τους, αναζητώντας υπεύθυνες εταιρείες.

Προσέξτε μην θυμώνετε όταν στο τέλος βγαίνει πως ο άλλος δεν είναι αδαής.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τι χρειάζεται για να φανούν οι αλλαγές στις ασφαλιστικές, το φρένο και οι αμφιβολίες

Δεν είναι τα πιο δυνατά τα είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές". 

KPMG: Oι 2 μεγαλύτερες προκλήσεις στην εφαρμογή της ΑΙ στον ασφαλιστικό κλάδο

Η KPMG International παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια έρευνα με τίτλο “Intelligent Industries: Blueprints for Creating Value through AI-Driven Transformation”.

Επτά απαντήσεις ψάχνει ο Ανασφάλιστος

Υπάρχει κάποιος που θα μπορέσει να δώσει μία απάντηση από τις επτά που ψάχνει ο Ανασφάλιστος με σιγουριά ;.....

Τα βασικά μεγέθη της ασφαλιστικής αγοράς. Mερίδιο αγοράς, loss ratio, ενεργητικό, Φερεγγυότητα

Τo 2024 δεν παρατηρήθηκαν αξιόλογες μεταβολές στη διάρθρωση της ελληνικής αγοράς ιδιωτικής ασφάλισης, με 34 ασφαλιστικές επιχειρήσεις να δραστηριοποιούνται σε αυτήν.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H DallBogg αναστέλλει προσωρινά την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η βουλγαρική ασφαλιστική εταιρεία DallBogg, με διαρκώς αυξανόμενη παρουσία στην Ευρώπη, ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, HDI Global Hellas: Η επιτυχία των 30 ετών είναι συλλογική

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα, η HDI Global SE, Hellas γιόρτασε στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Η 7χρονη πορεία της APEIRON στην Ελλάδα γίνεται πιλότος για το στρατηγικό πλάνο της Triglav σε ολόκληρη την Ευρώπη

Όπως το ανακοίνωσαν, έτσι και έγινε! Μια βραδιά αφιερωμένη στην καινοτομία, την αναγνώριση και την συνεργασία αποτέλεσε το κάλεσμα των ανθρώπων της APEIRON Insurance Project

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

H DallBogg αναστέλλει προσωρινά την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η βουλγαρική ασφαλιστική εταιρεία DallBogg, με διαρκώς αυξανόμενη παρουσία στην Ευρώπη, ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, HDI Global Hellas: Η επιτυχία των 30 ετών είναι συλλογική

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα, η HDI Global SE, Hellas γιόρτασε στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Εκδήλωση Βράβευσης των Αριστούχων Μαθητών στον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αποταμίευσης

Ανακοινώθηκε η διεξαγωγή της Τελετής Βράβευσης των Αριστούχων Μαθητών του 1ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Αποταμίευσης

ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου

Σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος, από την 1η Ιουλίου 2025 ξεκινά η υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου