back to top
31.3 C
Athens
Πέμπτη 17 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 91

Love Gone Phishy: Όλες οι κυβερνοαπειλές την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου


0

Τον Ιανουάριο του 2025, η Check Point Research διαπίστωσε πάνω από 18.000 νέους ιστότοπους που σχετίζονται με τα θέματα Valentine’s/Love, σημειώνοντας αύξηση 5% σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα

Από αυτούς, 1 στους 72 πρόσφατα καταχωρημένους ιστότοπους αναγνωρίστηκαν ως κακόβουλοι ή επικίνδυνοι

Εστιάζοντας συγκεκριμένα στους ιστότοπους που σχετίζονται με τον Άγιο Βαλεντίνο, υπήρξε αύξηση 123% στους νέους εγγεγραμμένους ιστότοπους τον περασμένο μήνα, γεγονός που ευθυγραμμίζεται με τις τάσεις που παρατηρήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια (βλ. εικόνα παρακάτω)

Παράδειγμα καμπάνιας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Στα τέλη Ιανουαρίου, η Check Point Research (CPR) αποκάλυψε μια καμπάνια ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing) που στόχευε τους καταναλωτές με μια δόλια προσφορά για να κερδίσουν ένα «καλάθι Αγίου Βαλεντίνου». Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα οποία περιείχαν τη γραμμή θέματος “Κερδίστε … καλάθι του Αγίου Βαλεντίνου», ήταν σχεδόν πανομοιότυπα, διέφεραν μόνο στο όνομα του καταστήματος. Κάθε μήνυμα ενθάρρυνε τους παραλήπτες να απαντήσουν σε μερικές ερωτήσεις με αντάλλαγμα ένα καλάθι, εμφανίζοντας την ίδια δελεαστική εικόνα σε όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Οι επιτιθέμενοι προσπάθησαν να δελεάσουν τα θύματα να κάνουν κλικ σε κακόβουλους συνδέσμους, υποσχόμενοι ψευδώς ανταμοιβή. Αυτοί οι σύνδεσμοι έχουν επίσης επισημανθεί ως phishing από πολλές μηχανές ασφαλείας και πιθανότατα σχεδιάστηκαν για να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες και πληροφορίες πληρωμής.

Παραδείγματα μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την ίδια καμπάνια ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing) που πλαστοπροσωπούσε δημοφιλείς επωνυμίες, όπως οι:
Costco, 1-800 Flowers και Walmart

Πως να αποφύγετε μια προσπάθεια ηλεκτρονικού ψαρέματος

  • Αποφύγετε τη διάδραση με το email: Ποτέ μην αλληλεπιδράτε με ένα ύποπτο μήνυμα ηλεκτρονικού ψαρέματος. Εάν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιέχει μια άγνωστη σύνδεση, μη αναμενόμενο συνημμένο ή ζητά απάντηση, αποφύγετε να κάνετε κλικ, να ανοίξετε ή να απαντήσετε.
  • Καταργήστε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά την αναφορά: Μόλις αναφερθεί, διαγράψτε το ύποπτο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τα εισερχόμενά σας για να αποτρέψετε τυχαία αλληλεπίδραση στο μέλλον.
  • Ποτέ μην μοιράζεστε τα διαπιστευτήριά σας: Η κλοπή διαπιστευτηρίων είναι ένας κοινός στόχος των κυβερνοεπιθέσεων. Πολλοί άνθρωποι επαναχρησιμοποιούν τα ίδια ονόματα χρήστη και κωδικούς πρόσβασης σε πολλούς διαφορετικούς λογαριασμούς, επομένως η κλοπή των διαπιστευτηρίων για έναν μόνο λογαριασμό είναι πιθανό να δώσει σε έναν εισβολέα πρόσβαση σε έναν αριθμό ηλεκτρονικών λογαριασμών του χρήστη. Ως αποτέλεσμα, οι επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing) έχουν σχεδιαστεί για να κλέβουν τα διαπιστευτήρια σύνδεσης με διάφορους τρόπους
  • Προσοχή στις πολύ καλές για να είναι αληθινές προσφορές αγοράς: καθώς είναι πραγματικά πολύ καλές και όχι αληθινές… Μια έκπτωση 80% σε ένα νέο iPhone ή ένα κόσμημα συνήθως δεν είναι μια αξιόπιστη ή αξιόπιστη ευκαιρία αγοράς.
    Πάντα να επαληθεύετε ότι παραγγέλνετε online από μια αυθεντική πηγή: ΜΗΝ κάνετε κλικ σε διαφημιστικούς συνδέσμους σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αντ ‘αυτού Google τον επιθυμητό λιανοπωλητή σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο από τη σελίδα αποτελεσμάτων Google.

Προστασία από επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing)

Το phishing παραμένει μία από τις πιο διαδεδομένες απειλές στον κυβερνοχώρο λόγω της απλότητας και του υψηλού ποσοστού επιτυχίας του. Ενώ η ενημέρωση σχετικά με τις τακτικές ηλεκτρονικού ψαρέματος και τις βέλτιστες πρακτικές είναι απαραίτητη, οι προηγμένες λύσεις ασφάλειας μπορούν να βοηθήσουν στον εντοπισμό και την πρόληψη αυτών των απειλών προτού προκαλέσουν βλάβη.

Η λύση Check Point Harmony Email & Collaboration Suite Security προσφέρει ολοκληρωμένη προστασία για πλατφόρμες Microsoft 365, Google Workspace και συνεργασίας, προστατεύοντας τους χρήστες από ηλεκτρονικό ψάρεμα, κακόβουλο λογισμικό και άλλες απειλές που βασίζονται στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Ζήστε τη μαγεία του Αθηναϊκού Καρναβαλιού – Το Ε.Ε.Α. σας προσκαλεί στο μεγάλο αποκριάτικο γεγονός

0

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών και ο Δήμος Αθηναίων σας προσκαλούν να ζήσετε και φέτος μία αξέχαστη αποκριάτικη γιορτή στο κέντρο της Αθήνας, την Κυριακή 2 Μαρτίου 2025!

Το Αθηναϊκό Καρναβάλι θα κορυφωθεί με τη μεγάλη εκδήλωση, που διοργανώνουν Ε.Ε.Α. και Δήμος για δεύτερη συνεχή χρονιά.

Το αποκριάτικο ξεφάντωμα θα ξεκινήσει με μία εντυπωσιακή αποκριάτικη παρέλαση, που θα «ζωντανέψει» το κέντρο της Αθήνας, από την Πλατεία Συντάγματος, περνώντας από τις οδούς Ερμού και Αιόλου, μέχρι την πλατεία Κοτζιά.

Οι δρόμοι θα πλημμυρίσουν από καρναβαλιστές, χορευτές, ξυλοπόδαρους και έναν μαγευτικό κινέζικο δράκο, με τους ρυθμούς μιας ξεχωριστής μπάντας κρουστών να τους συνοδεύουν!

Η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων θα συντροφεύει το πλήθος με τις μελωδίες της, ενώ οι ραδιοφωνικοί σταθμοί 95,2 Athens DeeJay και 92,3 Λάμψη θα μεταδίδουν ζωντανά από τις πλατείες Συντάγματος και Κοτζιά.

Η γιορτή θα κορυφωθεί με μία συναυλία από την Decibel Band, που θα μας ταξιδέψει σε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της ελληνικής ποπ και ροκ σκηνής από τα ’70s μέχρι σήμερα!

Παρουσιαστής της μοναδικής αυτής αποκριάτικης γιορτής θα είναι ο Χρήστος Φερεντίνος.

Το πρόγραμμα:

17:00 | Πλατεία Συντάγματος, Ερμού, Αιόλου, πλατεία Κοτζιά

Μεγάλη αποκριάτικη παρέλαση

Ένα εκπληκτικό σόου με παρέλαση καρναβαλιστών, χορευτικά δρώμενα, ξυλοπόδαρους και κινέζικο δράκο, υπό τους ρυθμούς μπάντας κρουστών. Συμμετέχει η Φιλαρμονική Ορχήστρα ∆ήμου Αθηναίων. Οι ραδιοφωνικοί σταθμοί 95,2 Athens DeeJay και 92,3 Λάμψη θα εκπέμπουν ζωντανά από την πλατεία Συντάγματος και την πλατεία Κοτζιά αντίστοιχα.

19:00 | Πλατεία Κοτζιά

Συναυλία με τη μουσική μπάντα Decibel Band -Βάιος Τσατσαλίδης – τύμπανα | ∆ημήτρης Αναστόπουλος – ηλεκτρική κιθάρα | Γιώργος Γκιολές – πιάνο | Μιχάλης Κανίνης – ακουστικές κιθάρες, τραγούδι | Γιώργος Μητρόπουλος – μπάσο, τραγούδι | Μαρία Μπιζάτη – τραγούδι

Τι είναι το mysafetyplan;

0

Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης δρομολόγησε τη λειτουργία της νέας ψηφιακής πλατφόρμας mysafetyplan.gov.gr, η οποία αποτελεί ένα εργαλείο ενημέρωσης και καθοδήγησης των πολιτών σε περιπτώσεις σεισμού και άλλων φυσικών καταστροφών και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών.

Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας, οι πολίτες μπορούν να εντοπίσουν ασφαλείς χώρους προσωρινής συγκέντρωσης (καταφύγια) σε όλη την Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων των νησιωτικών περιοχών.

Ο Διαδικτυακός Χάρτης Ασφαλών Χώρων είναι σχεδιασμένος με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίζεται:

  • Προσβασιμότητα: Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη διαδικτυακά, χωρίς να απαιτείται εγκατάσταση εφαρμογής. Αρκεί η επίσκεψη στην ιστοσελίδα mysafetyplan.gov.gr.
  • Πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο: Ο χάρτης εμφανίζει όλες τις εγκεκριμένες τοποθεσίες προσωρινής φιλοξενίας πολιτών (καταφύγια), όπως έχουν οριστεί από την Πολιτική Προστασία, τους Δήμους και τις Περιφέρειες.
  • Σταδιακή αναβάθμιση: Στο προσεχές διάστημα θα εμπλουτιστεί με πρόσθετες οδηγίες και ενημερωτικό υλικό για διάφορες κατηγορίες φυσικών καταστροφών.

Επιπλέον, έχει υπάρξει ιδιαίτερη μέριμνα ώστε να  εξασφαλιστούν οι τηλεπικοινωνίες ακόμα και σε έκτακτες συνθήκες.

Πιο συγκεκριμένα μέσω:

  • Συνεργασίας με τηλεπικοινωνιακούς παρόχους: Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με τις εταιρείες Cosmote, Vodafone και Nova, μεριμνά ώστε οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι να τοποθετήσουν κινητές μονάδες και γεννήτριες στις περιοχές που πλήττονται ή είναι πιθανό να πληγούν από έντονη σεισμική ή άλλη φυσική δραστηριότητα. Ήδη έχουν μεταφερθεί σε Σαντορίνη, Ανάφη, Αμοργό και Ίο. Στόχος είναι να παραμείνουν οι τηλεπικοινωνίες αδιάλειπτες ακόμη και σε συνθήκες διακοπής ρεύματος.
  • Ο HellasSat έχει προετοιμάσει την κινητή μονάδα για δορυφορικές επικοινωνίες η οποία θα μεταφερθεί στη Σαντορίνη και συγκεκριμένα στη βάση της Πολεμικής Αεροπορίας.

Η νέα υπηρεσία mysafetyplan.gov.gr αποτελεί μέρος μιας συνολικής στρατηγικής της πολιτείας για την πρόληψη, την ασφάλεια και την άμεση ενημέρωση των πολιτών. Ο έγκαιρος προγραμματισμός, η γρήγορη καθοδήγηση και η βελτιωμένη επικοινωνία ανάμεσα στους φορείς αλλά και τους πολίτες, μπορούν να σώσουν ζωές και να περιορίσουν τις συνέπειες των φυσικών καταστροφών.

Mία Ασφαλιστική στην Ελλάδα με άριστη προσέγγιση στην επικοινωνία

0

Μία Ασφαλιστική στην Ελλάδα με άριστη προσέγγιση στην επικοινωνία είναι ο τίτλος του Editorial αυτήν την εβοδμάδα.

Είναι ένας διαφορετικός τίτλος για όποιον διαβάζει συστηματικά τα Editorial του IW.gr, αυτό γιατί θα θέλαμε πραγματικά να σας τραβήξουμε το ενδιαφέρον όχι τόσο από αυτά που γράφουμε εμείς σήμερα, αλλά όσο γιατί θα θέλαμε να μας μιλήσετε από την εμπειρία σας, ίσως και σε ένα επόμενο τεύχος του περιοδικού ή ακόμα και στην ιστοσελίδα, για το πως εσείς θεωρείτε την άριστη επικοινωνία μίας ασφαλιστικής. Και είμαστε σίγουροι ότι όλοι εσείς καταλαβαίνετε για το πόση σημασία έχει η σωστή επικοινωνία με τον έξω κόσμο, όποιος και αν είναι ο κόσμος αυτός.

Θα θέλαμε να μάθουμε τι μπορείτε να κερδίσετε από μία σωστή επικοινωνία ή ακόμα και τι μπορείτε χάσετε, γιατί σίγουρα σε μία επικοινωνία μπορεί και κάτι να κάνεις λάθος  από αμέλεια και να χάσεις. Το θέμα είναι ένα λάθος να αναγνωρίζεται και να βελτιώνεται.

Θα θέλαμε επίσης να μάθουμε πως η σωστή επικοινωνία ή ας πούμε μία επικοινωνία με χαρακτηριστικά συνέπειας μπορεί να ωφελήσει στην πώληση ενός ασφαλιστικού προϊόντος.

Και τι άλλο ακόμα…. το αν η κουλτούρα του οργανισμού καθορίζει τον τρόπο επικοινωνίας ή οι τακτικές επικοινωνίας διαμορφώνουν τελικά το πρόσωπο του οργανισμού. Μπορεί άραγε μία κακή επικοινωνία να αλλοιώσει το πρόσωπο ή την κουλτούρα ενός οργανισμού;

Σίγουρα, ο τρόπος που επικοινωνούμε καθρεφτίζει και τον οργανισμό μας / την εταιρείας μας και αυτό είναι πολύ ωραίο για αυτό και θα θέλαμε τις απόψεις σας πάνω στο θέμα αυτό. Το να μαθαίνεις είναι πολύ ωραίο.

 

 

Στη Βουλή ο ΠΣΑΣ

0

Στη Βουλή πραγματοποιήθηκε συνάντηση της αντιπροσωπείας του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ασφαλιστικών Συμβούλων (ΠΣΑΣ) μετά από πρόσκληση του Τομεάρχη Οικονομικών & Ανάπτυξης της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Βουλευτή Ηρακλείου, Χάρη Μαμουλάκη.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε σε κρίσιμα ζητήματα του κλάδου της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης.

Από την πλευρά του ΠΣΑΣ, τονίστηκε η ανάγκη προστασίας των ασφαλισμένων από αλόγιστες αυξήσεις ασφαλίστρων συμβολαίων υγείας, οι οποίες οδηγούν σε ακύρωση τους, κυρίως από τις ευπαθείς ηλικιακά ομάδες οι οποίες αδυνατούν να καταβάλουν το αυξημένο ασφάλιστρο. Το γεγονός αυτό έχει αρνητικές συνέπειες όχι μόνο για τους καταναλωτές αλλά και για την επαγγελματική υπόσταση των συναδέλφων μας, ασφαλιστικών πρακτόρων.

Ο Χάρης Μαμουλάκης ζήτησε συγκεκριμένα στοιχεία σχετικά με τις συνθήκες ανταγωνισμού στον τομέα των ασφαλιστικών επιχειρήσεων και τις σχέσεις τους με τα ιδιωτικά νοσοκομεία, ενώ συμφώνησε για την ανάγκη πολιτικής παρέμβασης προκειμένου να υπάρχει διαφανής και δίκαιη τιμολογιακή πολιτική που να προστατεύει τα συμφέροντα των καταναλωτών και των ασφαλιστικών πρακτόρων.

Ο Τομεάρχης Οικονομικών & Ανάπτυξης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Χάρης Μαμουλάκης και οι εκπρόσωποι του Δ.Σ. του ΠΣΑΣ συμφώνησαν στην ανάγκη για διαρκή επικοινωνία και συνεργασία, με στόχο την επίλυση των κρίσιμων ζητημάτων που αφορούν την προστασία των ασφαλισμένων και την ορθολογική ανάπτυξη του κλάδου της ιδιωτικής ασφάλισης.

Έρωτας ή stalking; Πώς να εντοπίζετε τα red flags στις ψηφιακές σχέσεις

0

Με αφορμή την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, οι ειδικοί απορρήτου της Kaspersky ρίχνουν φως στη λεπτή γραμμή μεταξύ ενδιαφέροντος και ελέγχου στις ψηφιακές σχέσεις. Έρευνα της Kaspersky αποκαλύπτει ότι σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες (47%) ανησυχούν για το ενδεχόμενο παραβίασης της ιδιωτικότητάς τους από τους συντρόφους τους.

Βοηθώντας τα άτομα να αναγνωρίζουν τα προειδοποιητικά σημάδια, να θέτουν υγιή όρια στο διαδίκτυο και να καλλιεργούν την εμπιστοσύνη χωρίς να εισβάλλουν στην ιδιωτικότητα του άλλου, ενισχύουμε τη δυνατότητα των ζευγαριών να χτίζουν σχέσεις που βασίζονται στον σεβασμό, την ασφάλεια και την πραγματική ψηφιακή ελευθερία.

Στις σύγχρονες σχέσεις, η γραμμή μεταξύ έγνοιας και ελέγχου στον ψηφιακό χώρο μπορεί να είναι λεπτή. Η παρακολούθηση, και ιδιαίτερα η διαδικτυακή παρακολούθηση, συχνά παρερμηνεύεται ως ένδειξη έντονου ενδιαφέροντος ή ανησυχίας. Ωστόσο, η λανθασμένη αυτή αντίληψη παραβλέπει ότι ψηφιακές συμπεριφορές όπως η παρακολούθηση μηνυμάτων, ο εντοπισμός της τοποθεσίας ή η πρόσβαση σε λογαριασμούς μπορούν να μετατραπούν σε μέσα ελέγχου και να γίνουν επιβλαβείς. Σύμφωνα με τα ευρήματα της Kaspersky, το 23% των ανθρώπων έχει βιώσει διαδικτυακό stalking από κάποιον με τον οποίο έβγαινε πρόσφατα, γεγονός που αναδεικνύει πόσο εύκολα τα ψηφιακά εργαλεία μπορούν να θολώσουν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ απλού ενδιαφέροντος και ελέγχου. Παρότι η τεχνολογία προσφέρει νέους τρόπους οικοδόμησης εμπιστοσύνης, εγείρει παράλληλα σημαντικά ερωτήματα σχετικά με την ιδιωτικότητα στις σχέσεις.

Κοινοποίηση κωδικών πρόσβασης vs. Απαίτηση πρόσβασης

Σε μια σχέση βασισμένη στην εμπιστοσύνη, η ψηφιακή ιδιωτικότητα είναι πολύτιμη και η όποια απόφαση κοινοποίησης κωδικών πρόσβασης πρέπει να είναι απολύτως εθελοντική. Κάποια ζευγάρια μπορεί να επιλέξουν να μοιραστούν τα στοιχεία σύνδεσης για πρακτικούς λόγους — όπως υπηρεσίες streaming, κοινόχρηστα προγράμματα ή επαφές έκτακτης ανάγκης — αλλά αυτό δεν πρέπει ποτέ να είναι απαίτηση ή τεστ αφοσίωσης. Παρόλο που το 51% των συμμετεχόντων εμπιστεύεται αρκετά τον/την σύντροφό του ώστε να του παρέχει πλήρη πρόσβαση στο τηλέφωνό του, το 18% επιλέγει να μην επιτρέπει καθόλου την πρόσβαση. Ένας ελεγκτικός σύντροφος, ωστόσο, μπορεί να χρησιμοποιήσει τους κωδικούς πρόσβασης ως εργαλείο ελέγχου, ασκώντας πίεση ή εκβιασμό για να αποκτήσει πρόσβαση («Αν δεν έχεις τίποτα να κρύψεις, γιατί να μη μου δώσεις τον κωδικό σου;»), ή ακόμα και να συνδεθεί στους λογαριασμούς σου χωρίς άδεια. Το γνήσιο ενδιαφέρον προϋποθέτει σεβασμό στα ψηφιακά όρια του άλλου, όχι την παραβίασή τους.

Κοινοποίηση τοποθεσίας vs. Μυστική παρακολούθηση

Η κοινοποίηση της τοποθεσίας σε μια σχέση μπορεί να είναι μια κοινή απόφαση που βασίζεται στην ευκολία ή την ασφάλεια—όπως το να βεβαιωθεί κάποιος ότι ο σύντροφός του έφτασε σπίτι με ασφάλεια ή να συντονίσει καλύτερα τις συναντήσεις. Σε μια υγιή σχέση, αυτό είναι πάντα προαιρετικό και συναινετικό. Ωστόσο, όταν η παρακολούθηση τοποθεσίας γίνεται υποχρεωτική, εμμονική ή μυστική, τότε περνάει στο πεδίο του “stalking” και του ελέγχου. Ένα ανησυχητικό σημάδι είναι όταν κάποιος ελέγχει συνεχώς τις ενημερώσεις τοποθεσίας του/της συντρόφου του, κάνοντας ερωτήσεις για κάθε απόκλιση («Γιατί σταμάτησες εκεί;» «Είπες ότι πήγαινες στη δουλειά, γιατί βρίσκεσαι σε αυτήν την τοποθεσία;»).

Σύμφωνα με την αναφορά της Kaspersky, το 10% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι η τοποθεσία του παρακολουθήθηκε χωρίς τη συγκατάθεσή του, ενώ το 7% αντιμετώπισε κρυφή εγκατάσταση stalkerware στις συσκευές του. Μία από τις πιο ανησυχητικές συμπεριφορές είναι η χρήση AirTags, εφαρμογών GPS, stalkerware ή άλλων εργαλείων για παρακολούθηση χωρίς άδεια, κάτι που συνιστά ξεκάθαρη παραβίαση της ιδιωτικότητας.
Χρήση των ψηφιακών μέσων για Υποστήριξη vs. Gaslighting

Σε μια υγιή σχέση, η ψηφιακή επικοινωνία ενισχύει τη σύνδεση και την υποστήριξη μεταξύ των συντρόφων. Όταν αυτή η δυναμική είναι αυθεντική, χτίζει εμπιστοσύνη και ενδυναμώνει τη σχέση. Ωστόσο, το gaslighting μέσω ψηφιακών μέσων είναι μια ύπουλη μορφή ψυχολογικής χειραγώγησης, όπου ένας/μία σύντροφος χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα, κάνοντας τον άλλον να αμφισβητεί τις δικές του εμπειρίες και αντιλήψεις.

Η αναφορά της Kaspersky αποκαλύπτει ότι το 39% των ερωτηθέντων έχει βιώσει βία ή κακοποίηση από νυν ή πρώην σύντροφο, συμπεριλαμβανομένων ψηφιακών μορφών κακοποίησης. Ένας χειριστικός σύντροφος μπορεί να διαγράφει μηνύματα για να καλύψει τα ίχνη του, να επεξεργάζεται στιγμιότυπα οθόνης για να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα ή να αρνείται ότι έστειλε συγκεκριμένα μηνύματα, ακόμα και όταν υπάρχουν αποδείξεις. Όταν έρχεται αντιμέτωπος με την αλήθεια, μπορεί να πει: «Ποτέ δεν το είπα αυτό. Δες τη συνομιλία μας—φαντάζεσαι πράγματα που δεν ισχύουν». Αυτό δημιουργεί σύγχυση και αμφιβολία, διαβρώνοντας σταδιακά την αυτοπεποίθηση και την εμπιστοσύνη του θύματος στην ίδια του τη μνήμη και την κρίση του.

Ενίσχυση vs. Εκμετάλλευση της ασφάλειας

Ένας σύντροφος με υγιή συμπεριφορά στηρίζει την ψηφιακή σου ασφάλεια και ανεξαρτησία. Μπορεί να σου υπενθυμίσει να αλλάζεις τακτικά τους κωδικούς πρόσβασης, να ενεργοποιήσεις την επαλήθευση δύο παραγόντων ή να χρησιμοποιείς κρυπτογραφημένες εφαρμογές μηνυμάτων για προστασία. Το ενδιαφέρον του αφορά την ασφάλειά σου — όχι τον έλεγχό σου. Αντίθετα, ένας ελεγκτικός σύντροφος μπορεί να εκμεταλλευτεί την εμπιστοσύνη σου χακάροντας τους λογαριασμούς σου, προσπαθώντας να μαντέψει τους κωδικούς σου ή εγκαθιστώντας λογισμικό stalkerware για να παρακολουθεί τις δραστηριότητές σου.

Τα προγράμματα αυτά επιτρέπουν την πρόσβαση σε μηνύματα, την καταγραφή κλήσεων ή ακόμα και την απομακρυσμένη ενεργοποίηση της κάμερας και του μικροφώνου σου χωρίς να το γνωρίζεις. Μπορεί για παράδειγμα να σου πει: «Χρειάζομαι τους κωδικούς σου σε περίπτωση που σου συμβεί κάτι» ή «Άσε με να εγκαταστήσω αυτή την εφαρμογή για να μπορώ πάντα να σε βρίσκω σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης». Στην πραγματικότητα, όμως, χρησιμοποιεί αυτά τα εργαλεία για να σε παρακολουθεί και να ελέγχει τη συμπεριφορά σου και όχι για να σε προστατεύσει. Το 12% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι έχει εγκαταστήσει ή επεξεργαστεί ρυθμίσεις στο τηλέφωνο του/της συντρόφου του, ενώ το 10% ένιωσε πίεση να εγκαταστήσει μια εφαρμογή παρακολούθησης, αποδεικνύοντας πόσο εύκολα τα ψηφιακά εργαλεία μπορούν να μετατραπούν σε μέσα ελέγχου μέσα σε μια καταπιεστική σχέση.

«Φέτος την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, θέλουμε να ενθαρρύνουμε τα ζευγάρια να θέσουν υγιή ψηφιακά όρια, διασφαλίζοντας ότι η τεχνολογία θα ενισχύει τις σχέσεις και δε θα μετατρέπεται σε εργαλείο χειραγώγησης», λέει η Anna Larkina, ειδικός απορρήτου στην Kaspersky. «Ένας σύντροφος που ενδιαφέρεται πραγματικά θα σέβεται πάντα την ιδιωτικότητά σου χωρίς να απαιτεί κωδικούς πρόσβασης, θα ενθαρρύνει πρακτικές ασφάλειας χωρίς να τις εκμεταλλεύεται και θα υποστηρίζει την παρουσία σου στο διαδίκτυο χωρίς να την ελέγχει. Η αγάπη που απαιτεί να παραιτηθείς από την ψηφιακή σου ελευθερία δεν είναι αγάπη – είναι stalking».

Η Kaspersky σταθερά ηγείται των προσπαθειών για την αντιμετώπιση της ψηφιακής βίας και της κακοποίησης που διευκολύνεται μέσω της τεχνολογίας. Το 2019, η εταιρεία εισήγαγε την προστασία από κακόβουλο λογισμικό στην εφαρμογή Android και έγινε έτσι η πρώτη που προσέφερε στους χρήστες μια ισχυρή άμυνα κατά του stalkerware. Την ίδια χρονιά, η Kaspersky συνίδρυσε τη Συμμαχία κατά του Stalkerware, ενώνοντας ιδιωτικές εταιρείες πληροφορικής, ΜΚΟ, ερευνητικά ιδρύματα και αρχές επιβολής του νόμου για να καταπολεμήσουν το εισβολικό λογισμικό και να ευαισθητοποιήσουν το κοινό σχετικά με την ψηφιακή κακοποίηση.

Η πρωτοβουλία αυτή, που ξεκίνησε με 10 συμμετέχοντες, έχει εξελιχθεί σε ένα δίκτυο με πάνω από 40 οργανισμούς, οι οποίοι συνεργάζονται για την καταπολέμηση του κυβερνοεκφοβισμού και τη στήριξη των θυμάτων εδώ και πέντε χρόνια.

Το 2024, η Kaspersky παρουσίασε τον Οδηγό Ευαισθητοποίησης κατά του Stalking — μια νέα πρωτοβουλία που φέρνει σε επαφή ψυχολόγους και θύματα παρακολούθησης. Συνδυάζοντας την εξειδίκευση πολλαπλών τομέων, ο οδηγός αυτός δεν βοηθά μόνο τους χρήστες να αναγνωρίσουν τα σημάδια παρακολούθησης και να λάβουν μέτρα προστασίας, αλλά ενισχύει και τις φωνές όσων έπεσαν θύματα stalking και το αντιμετώπισαν, εμπνέοντας άλλους να ανακτήσουν μία αίσθηση ασφάλειας και ελέγχου.

Πιστή στη δέσμευσή της για την καταπολέμηση του stalking τόσο online όσο και offline, η Kaspersky παρουσίασε πρόσφατα τη δυνατότητα Who’s Spying on Me στις εφαρμογές Android. Αυτή η καινοτομία δεν εντοπίζει μόνο το stalkerware, αλλά αναγνωρίζει επίσης ύποπτες συσκευές Bluetooth που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για παρακολούθηση εκτός διαδικτύου. Επεκτείνοντας τις προστατευτικές της δυνατότητες, η Kaspersky συνεχίζει να ενδυναμώνει τα άτομα ώστε να πάρουν στα χέρια τους τον έλεγχο της ασφάλειας και της ιδιωτικότητάς τους. Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες στον επίσημο ιστότοπο.

Φέτος την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, ας γιορτάσουμε την αγάπη που προστατεύει, όχι αυτήν που παραβιάζει· την αγάπη που εκτιμά, όχι αυτήν που ελέγχει. Αντλώντας έμπνευση από τους παραδοσιακούς όρκους του γάμου, δημιουργήσαμε μια σειρά Ψηφιακών Όρκων — έναν σύγχρονο οδηγό για την πλοήγηση στην αγάπη, την εμπιστοσύνη και την ιδιωτικότητα στον ψηφιακό χώρο. Οι δεσμεύσεις αυτές βοηθούν τα ζευγάρια να χτίσουν σχέσεις βασισμένες στον αμοιβαίο σεβασμό, την ασφάλεια και την ανεξαρτησία, διασφαλίζοντας ότι η τεχνολογία ενισχύει την αγάπη, αντί να την υπονομεύει.

 

Euroins Bulgaria: ΑΜΚ και με έκδοση 25 εκατ. μετοχών. Στόχος η άντληση άνω των €50 εκατ.

0

Η Euroins Bulgaria, μία από τις κορυφαίες βουλγαρικές ασφαλιστικές εταιρείες στην Ανατολική Ευρώπη, μέρος της Euroins Insurance Group AD (EIG) και της Eurohold, βρίσκεται σε διαδικασία αύξησης μετοχικού κεφαλαίου μέσω της έκδοσης 25 εκατομμυρίων νέων μετοχών, με στόχο την άντληση συνολικά 100 εκατ. BGN (51,1 εκατομμύρια ευρώ από ίδια κεφάλαια).

Σύμφωνα με την εταιρεία, τα κεφάλαια θα διοχετευθούν στη χρηματοδότηση της οργανικής της ανάπτυξης στις βασικές αγορές της στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη (CESEE), συμπεριλαμβανομένης της Πολωνίας και της Ελλάδας.

Η Euroins επιπλέον στοεύει να βελτιώσει περαιτέρω τη φερεγγυότητά της και θα υποστηρίξει τον συνεχιζόμενο ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχείρησης. «Η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ακολουθεί τη στρατηγική μας για βιώσιμη και σταθερή ανάπτυξη ενώ θα μας δώσει την ευκαιρία να ενισχύσουμε περαιτέρω τη θέση μας στις αγορές στις οποίες δραστηριοποιούμαστε και στις οποίες η ζήτηση για ασφαλιστικές υπηρεσίες αυξάνεται παράλληλα με τις προσδοκίες για υψηλότερη ποιότητα», σχολίασε η Joanna Tsoneva, Πρόεδρος του ΔΣ της Euroins Bulgaria.

Τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, τα έσοδα της εταιρείας από ασφάλιστρα ανήλθαν σε 326 εκατομμύρια BGN (166,7 εκατομμύρια ευρώ), αυξημένα κατά 7% σε ετήσια βάση. Για την ίδια περίοδο, η Eurohold κατέγραψε έσοδα σχεδόν 2 δισ. BGN (1,02 δισ. ευρώ) και 240 εκατ. BGN (122,7 εκατ. ευρώ) σε κέρδη προ τόκων, αποσβέσεων και φόρων (EBITDA), αυξημένα κατά 5% και 37%, αντίστοιχα.

Με πληροφορίες από το xprimm.com

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Νέα εποχή για την Οδική Βοήθεια με τη χρήση AI και Νέων Τεχνολογιών

0

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, συνεχίζει την πορεία καινοτομίας και εξέλιξης, ενσωματώνοντας την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και τις σύγχρονες τεχνολογίες στις υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας. Διαχειριζόμενη περίπου 450.000 κλήσεις ετησίως, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ θέτει ως στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των ασφαλισμένων, τη μείωση του χρόνου αναμονής και την αποδοτικότερη διαχείριση των περιστατικών.

Η νέα πρωτοβουλία περιλαμβάνει τις εξής σημαντικές καινοτομίες:

Απομακρυσμένη Φροντίδα Ατυχήματος Ασφαλισμένου: Η διαδικασία φροντίδας ατυχήματος πλέον μπορεί να διεκπεραιωθεί και απομακρυσμένα μέσω κινητού τηλεφώνου, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής έως και 60%.

Εκτίμηση Ζημίας με AI: Η τεχνητή νοημοσύνη συμβάλλει στην ακριβέστερη και ταχύτερη κοστολόγηση ζημιών, βελτιστοποιώντας την αποζημίωση των ασφαλισμένων.

Βελτιστοποίηση Διαχείρισης Στόλου & Μείωση Χρόνου Αναμονής: Λαμβάνοντας υπόψη παραμέτρους, όπως η κυκλοφορία, οι καιρικές συνθήκες και η διαθεσιμότητα οχημάτων, το σύστημα προτείνει αυτόματα το καταλληλότερο όχημα για κάθε περιστατικό, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής κατά 10% και βελτιώνοντας την απόδοση των υπηρεσιών.

Η απομακρυσμένη φροντίδα ήδη υλοποιείται στο 5% των κλήσεων, με στόχο να φτάσει το 30% έως τέλος του 2025, ενώ η χρήση AI για την πραγματογνωμοσύνη καλύπτει ζημίες μικρής κλίμακας (κάτω των 1.000€), που αντιστοιχούν στο 40% των συνολικών περιστατικών. Οι ασφαλισμένοι απολαμβάνουν γρηγορότερη εξυπηρέτηση, λιγότερη γραφειοκρατία και μεγαλύτερη ακρίβεια στην κοστολόγηση των ζημιών.

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, στο πλαίσιο της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού, συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία, με γνώμονα τη βελτίωση των υπηρεσιών της και την άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των ασφαλισμένων της.

 

Η Φ. Μιχάλη μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής για τη διαμόρφωση της πορείας του ΚΠΙΣΝ

0

Το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) ανακοίνωσε τη σύσταση Συμβουλευτικής Επιτροπής (Advisory Council) που αποτελείται από διακεκριμένα στελέχη με εμπειρία σε τομείς όπως οι τέχνες και ο πολιτισμός, ο τουρισμός, η κοινωνική ισότητα, η προσβασιμότητα, η περιβαλλοντική βιωσιμότητα, ο δημόσιος χώρος και ο αστικός σχεδιασμός, η επιχειρηματικότητα και η εξεύρεση πόρων.

Η Επιτροπή θα συμβάλλει ουσιαστικά στη διατήρηση του ΚΠΙΣΝ ως σημείου αναφοράς για τον πολιτισμό και τη δημόσια ζωή και θα συνεισφέρει στη μελλοντική πορεία του ώστε να παραμείνει σύγχρονο και επίκαιρο σε επίπεδο ιδεών, πρακτικών και περιεχομένου.

Ανάμεσά τους, ξεχωρίσαμε ένα κορυφαίο μέλος της ασφαλιστικής αγοράς, την κα Φιλίππα Μιχάλη, Πρόεδρος του Δ.Σ. & Διευθύνουσα Σύμβουλος της NN Hellas.

Με αφορμή την σημερινή ανακοίνωση, η Διευθύνουσα Σύμβουλος του ΚΠΙΣΝ, Έλλη Ανδριοπούλου, δήλωσε σχετικά:  «Το ΚΠΙΣΝ έχει διαγράψει την επιτυχημένη πορεία του αξιοποιώντας τη διαφορετικότητα, την ανοιχτότητα, και τον πλούτο ιδεών των ανθρώπων του, είτε πρόκειται για τους επισκέπτες και τις επισκέπτριές του, είτε για καλλιτέχνες, συνεργάτες, προσωπικό και άλλους. Είμαι περήφανη που καλωσορίζω τα μέλη της Συμβουλευτικής Επιτροπής, τα οποία, με την πλούσια εμπειρία και τις γνώσεις τους, συνεισφέρουν σε αυτό το πολύπτυχο ‘ψηφιδωτό’, και τα οποία έχουν γενναιόδωρα αποδεχτεί την πρόσκληση να υποστηρίξουν την αποστολή μας να εμπλουτίζουμε τις ζωές των επισκεπτών μας και να προάγουμε μια κοινωνία βιώσιμη και συνεκτική, χωρίς αποκλεισμούς.»

Τα μέλη της Επιτροπής συμμετέχουν σε εθελοντική βάση και θα αξιοποιούν τη γνώση και το δίκτυό τους, προτείνοντας βέλτιστες πρακτικές και διατυπώνοντας προτάσεις που θα συμβάλλουν στη διαρκή εξέλιξη του ΚΠΙΣΝ, στο πλαίσιο μιας διετούς θητείας.

Τα μέλη της Συμβουλευτικής Επιτροπής είναι οι (με αλφαβητική σειρά):

  • Ελένη Ανδρεάδη
  • Elaine Bedell
  • Bill Bragin
  • Adrian Ellis
  • Marilynn Gardner
  • Ελίνα Κουντούρη
  • Φιλίππα Μιχάλη
  • Francesca Rosenberg
  • Κωστάντζα Σμπώκου – Κωνσταντακοπούλου 

Προβληματισμοί, ανησυχίες και προσδοκίες ασφαλιστών για το έτος 2025

0

του Μελά Γιαννιώτη, Πρόεδρος της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

«Δαίδαλα πάντα ἀσφαλίσματα» έγραψε και δίδαξε από την αυλή του φιλόμουσου βασιλιά της Μακεδονίας, Αντίγονου του Γονατά, ο πλέον τιμημένος και αναγνωρισμένος διεθνώς –κατά την αρχαιότητα– ποιητής Άρατος ο Σολιεύς (305 π.Χ. Σόλοι Κιλικίας – 240 π.Χ. Θεσσαλονίκη) στο περίφημο και αξιοσπούδαστο έργο του «Φαινόμενα και Διοσημεία», που αποτελείται από 1.154 εξάμετρους στίχους, ποιητικής περιγραφής των αστερισμών και των φαινομένων περί «συνανατολών και συγκαταδύσεων» αυτών (στίχοι 1-732), ιδίως όμως περί «Διοσημείων» = σημεία του Δία (στίχοι 733-1.154), που αφορούν ποιητική απόδοση έργου του Ευδόξου, και κυρίως του Θεοφράστου, διαδόχου και συνεχιστή του Αριστοτέλους, περί –προσέξτε εδώ παρακαλώ– «(…) σημείων, ὑδάτων, πνευμάτων, χειμώνων και εὐδιῶν»!

Αυτήν την άγνωστη και αδίδακτη έννοια της αρχαιοελληνικότατης λέξεως «εὐδία» αναζητά ο εύστοχος τίτλος και το θέμα της έρευνάς σας για το προσεχές έτος 2025 στον χώρο του πανάρχαιου και παγκόσμιου θεσμού των ιδιωτικών ασφαλίσεων και επ’ αυτής θα απαντήσω διά γραφών και διδαχών του άγνωστου και αδίδακτου, στις νεότερες εποχές, ποιητή, μαθηματικού, μετεωρολόγου, μέχρι και «διδάκτορα της αρχαίας ασφαλιστικής επιστήμης» Άρατου, που έγραψε τα καλύτερά του έργα εδώ, στη Θεσσαλονίκη, όπου έζησε και πέθανε, αλλά παραμένει ατίμητος και άγνωστος, από μεθοδευμένη άγνοια των πολυδιδακτικών έργων του.

Στο ποιητικό τμήμα των «Διοσημείων» του διδάσκει και περιγράφει ότι «ἀσφαλίζεταί τις περὶ τῆς νηός (πλοίου) ἐκ τῆς περὶ τὰ μέλλοντα προγνώσεως»!

Όσοι ασκούν σήμερα το ύψιστο επιστημονικό έργο της αποδοχής κινδύνων προς ασφάλιση οφείλουν να έχουν ως αλάνθαστο οδηγό τους την πριν από 2.280 χρόνια περίπου Διδαχή του Άρατου, εδώ από τη Θεσσαλονίκη, της μίας και μόνης Μακεδονίας των Ελλήνων! Αποδεδειγμένα εδώ!

Η «πρόγνωση μελλόντων», λοιπόν, είναι η πεμπτουσία της ζωής και ο πρακτικός τρόπος του «μὴ σφάλλειν», διά του αρχαιοελληνικού «ἀσφαλίζειν», που περιέχει το στερητικό άλφα προ του ρήματος «σφάλλω», οπότε έχουμε τον πυρήνα της πρακτικής έννοιας της ασφάλισης, για την αποφυγή μελλουσών οικονομικών συνεπειών και όχι πλουτισμού κατά τη δόση και λήψη των ιδιωτικών συναλλαγών μας διά της αριστοτελικής έννοιας του πρέπει (ως «δεῖ» το αναφέρει στο έργο του «Ηθικά Νικομάχεια»).

Για την καλύτερη κατανόηση του πνευματικού επιπέδου των Αρχαιοελλήνων σχετικά με την έννοια και πράξη γενικά περί του πώς «ἀσφαλίζεταί τις» –κατά τον τελικά Θεσσαλονικέα ποιητή Άρατο–, αναφέρω ότι και την «αβαρία του πλοίου» την είχαν πρωτοδιδάξει όλοι οι αρχαίοι Έλληνες ναυτικοί, αλλά και οι ικανότεροι τότε συγγραφείς, που πρώτοι καθιέρωσαν τον διεθνή «Ναυτικό Κώδικα της Ρόδου», διά του οποίου αναπτύχθηκε ο αρχαιότερος κλάδος των ασφαλίσεων, που είναι οι Ναυτασφαλίσεις.

Ούτε όμως είναι τυχαίο το γεγονός ότι ο Αντιμένης ο «Ρόδιος» (εκ πατρός Ροδίου, γεννημένος-μεγαλωμένος στην Πέλλα και συμμαθητής του Μεγάλου Αλεξάνδρου, με δάσκαλό τους τον Αριστοτέλη) υπήρξε ο πρώτος παγκοσμίως ασφαλιστής στη Βαβυλώνα της Ασίας, πρωτεύουσας τότε της Ελληνο-Μακεδονικής Αυτοκρατορίας!

Αποδεδειγμένα –και με αδιάψευστα ιστορικά στοιχεία που παραθέτω στη συνέχεια–, το έτος 324 π.Χ., ο Μέγας Αλέξανδρος κάλεσε τον συμμαθητή του Αντιμένη να βρει τρόπο και «μηχανή που βγάζει χρήματα», για να καλύψει τα άδεια κρατικά ταμεία που είχε «ξετινάξει» ο μέχρι τότε θησαυροφύλακας Άρπαλος του Μαχαίτα, επίσης συμμαθητής και συγγενής του Αλεξάνδρου, και με έξι πλοία τα έφερε μέσω Πειραιά στην Αθήνα, όπου πρώτος «αυτολαδώθηκε» εξ αυτών ο «Αντιμακεδόνας» ρήτορας Δημοσθένης, με αποτέλεσμα να δικασθεί, καταδικασθεί σε εξορία και τελικά να αυτοκτονήσει (ίδε «Δίκη Αρπαλείων Χρημάτων»).

Ο Αντιμένης, λοιπόν, «Ημιόδιος ή, ορθότερα, Ημιόλιος = μισό του όλου, γενόμενος», κάτι όπως είναι σήμερα ο υπουργός Οικονομικών, αλλά με υποχρέωσή του τότε να διαθέτει στους εταίρους-πολίτες τα μισά των όλων ετήσιων εσόδων του κράτους-αυτοκρατορίας των Ελληνο-Μακεδόνων, για να γεμίσει γρήγορα και σίγουρα τα άδεια κρατικά ταμεία, ίδρυσε και διοίκησε στη Βαβυλώνα την πρώτη στην ιστορία του κόσμου ασφαλιστική επιχείρηση, οικονομικο-κοινωνικού σκοπού και πολύ κερδοφόρα («πολλὰ συντελεῖ ὰργύριον») από το πρώτο έτος λειτουργίας της, 324 προς 323 π.Χ., έτος θανάτου του Μεγάλου Αλεξάνδρου!

Μόνον την επωνυμία της δεν μας δίδουν οι αρχαίοι συγγραφείς, που επικαλείται και παρουσιάζει ο διεθνώς βραβευμένος Κερκυραίος καθηγητής και ακαδημαϊκός Ανδρέας Μ. Ανδρεάδης στο δίτομο έργο του με τίτλο «Ιστορία της Ελληνικής Δημόσιας Οικονομίας» (τόμος Β σελ. 79-80, εκδόσεις Παπαδήμα, Αθήνα).

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο περιοδικό Broker’s Time #78 εδώ

Για περισσότερες πληροφορίες: https://brokerstime.gr/