back to top
15.2 C
Athens
Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1941

ΔΣΑ: Διαγωνισμός για την επιλογή ασφαλιστικού συμβούλου

0

Ο ΔΣΑ με απόφαση του Διοικητκού Συμβουλίου του Συλλόγου, προκηρύσσει πρόχειρο Διαγωνισμό για την επιλογή συμβούλου (ασφαλιστικού διαμεσολαβητή) για την σύνταξη ομαδικού ασφαλιστήριου δικηγόρων μελών ΔΣΑ ,συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 7.380 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ (23%).

Όσοι επιθυμούν να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό μπορούν να υποβάλλουν προσφορές, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρούσα διακήρυξη το αργότερο μέχρι τις 06/10/2015 ημέρα Τρίτη και ώρα 12:00, στα γραφεία του ΔΣΑ, οδός Ακαδημίας αρ. 60.

Ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί στα γραφεία του ΔΣΑ (αίθουσα ΤΑΚΗ ΠΑΠΠΑ) στις 06/10/2015 , ημέρα Τρίτη και ώρα 13:30.

Την προκήρυξη  μπορείτε να δείτε εδώ: http://www.dsa.gr/sites/default/files/news/attached/diakiryxi_asfalistikos_symvoylos.pdf

Πηγή: dsa.gr

Οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη στις ασφαλίσεις κατοικίας

0
Νικόλαος Κοντοβουνήσιος, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Κλάδου Πυρός στην ΑΤΕ Ασφαλιστική

[starbox]

Τις τάσεις που καταγράφονται στην ασφάλιση κατοικίας και τους όρους βάσει των οποίων ο κλάδος θα αυξήσει τις εργασίες του, αναλύει στο iw o κ. Νικόλαος Κοντοβουνήσιος, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Κλάδου Πυρός της ΑΤΕ Ασφαλιστικής. Όπως αναφέρει οι καταναλωτές που ενδιαφέρονται να ασφαλίσουν την κατοικία τους επιλέγουν πλήρη και σύνθετα πρόγραμμα, οδηγούμενοι από συνειδητή επιλογή, ενώ αντίθετα στις ασφαλίσεις που γίνονται μέσω δανείων μόλις το 5% διατηρεί το συμβόλαιο του όταν παύσει η υποχρέωση για το δανειολήπτη

Είναι προσιτά τα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας στην Ελλάδα; Τα αξιοποιούν οι καταναλωτές;

Οι ασφαλιστικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται σήμερα στην Ελλάδα, προσφέρουν μια μεγάλη γκάμα επιλογών στα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας. Παρέχουν υπό την μορφή πακέτων απλές και σύνθετες καλύψεις που είναι συνδεδεμένες με το κόστος, ώστε να ταιριάζουν σε όλες τις ασφαλιστικές ανάγκες και απαιτήσεις των καταναλωτών.

Παρόλο που η Ελλάδα κατατάσσεται μεταξύ των χωρών με την μεγαλύτερη σεισμικότητα στον κόσμο (1η στην Ευρώπη και 6η στον κόσμο), τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι η αξιοποίηση των προγραμμάτων ασφάλισης κατοικίας, από τους καταναλωτές δεν είναι η αναμενόμενη. Ειδικότερα στην περίοδο της οικονομικής κρίσης που υπάρχει μεγάλη ανησυχία των καταναλωτών για την προστασία των περιουσιακών τους στοιχείων, όπως είναι η κατοικία που συχνά αποτελεί και τη μεγαλύτερη επένδυση, μόλις μια στις δέκα κατοικίες είναι ασφαλισμένη.

Τα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας που προσφέρονται σήμερα είναι αρκετά προσιτά. Αρκετές ασφαλιστικές εταιρίες, όπως και η εταιρία μας, παρέχουν εκπτώσεις εφόσον συνάπτουν με την ίδια εταιρεία και ασφάλεια αυτοκινήτου ή υγείας. Οποιοσδήποτε έχει την δυνατότητα να κάνει τουλάχιστον το ελάχιστο για την ασφάλεια της κατοικίας του και κάθε χρόνο να επανεξετάζει τις ανάγκες του και να αναβαθμίζει το πρόγραμμα ασφάλειάς του.

 

 

Συνήθως για ποιες ζημιές ασφαλίζονται οι κατοικίες;

Ο ενδιαφερόμενος καταναλωτής έχει την δυνατότητα να εξετάσει και να επιλέξει όλους τους απρόβλεπτους κινδύνους για την προστασία της κατοικίας του. Μπορεί να προσαρμόσει το πρόγραμμα του σύμφωνα με τις ασφαλιστικές του ανάγκες και να περιλάβει όλους τους κινδύνους (All Risk) ή να επιλέξει την σύνθεση κινδύνων όπως την Πυρκαγιά (που είναι το βασικό συμβόλαιο), Φυσικά φαινόμενα όπως Σεισμό, Πλημμύρα, κλπ ή και άλλες καλύψεις όπως η Κλοπή.

Συνήθως οι καταναλωτές που ενδιαφέρονται να ασφαλίσουν την κατοικία τους επιλέγουν πλήρη και σύνθετα πρόγραμμα. Αντίθετα οι καταναλωτές που υποχρεώνονται να ασφαλίσουν την κατοικία τους λόγω στεγαστικού δανείου, επιλέγουν ποιο απλά προγράμματα αν και το κόστος ασφάλισης μιας κατοικίας δεν είναι μεγάλο.

Ασφαλίζονται όλες οι κατηγορίες κατοικιών, μόνιμες ή εξοχικές ακόμα και εάν η ασφαλιστική κάλυψη αφορά μόνο την οικοδομή ή το περιεχόμενο ή και τα δύο.

Πως κινήθηκαν οι ασφαλίσεις τον προηγούμενο χρόνο; Υπό ποιες προϋποθέσεις ο κλάδος θα αναπτύξει εργασίες;

Οι ασφαλισμένες κατοικίες ανέρχονται σήμερα σε ένα ποσοστό μεταξύ 10% με 15% του συνόλου των κατοικιών. Ένας πολύ μεγάλος ενεργός αριθμός ασφαλισμένων κατοικιών σήμερα οφείλεται στην έκρηξη των στεγαστικών δανείων την προηγούμενη δεκαετία και την υποχρέωση των δανειοληπτών να συνάπτουν ασφαλιστικά προγράμματα κατοικιών προς εξασφάλιση των τραπεζών που χορηγούσαν τα δάνεια.

Οι ασφαλίσεις κατοικιών παρουσίασαν πτωτική πορεία τον προηγούμενο χρόνο. Βασική αιτία σε αυτό φαίνεται να είναι η περιορισμένη χορήγηση στεγαστικών δανείων από τις τράπεζες καθώς και οι ακυρώσεις ασφαλιστηρίων λόγω εξόφλησης και λήξης παλαιότερων στεγαστικών δανείων. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι μόνο ένας καταναλωτής στους είκοσι διατηρεί το ασφαλιστήριο του μετά την λήξη του δανείου του.

Συμπερασματικά καταδεικνύεται πόσο πολύ χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση υπάρχει στους καταναλωτές και είναι ανησυχητικό. Στην δύσκολη οικονομική αυτή εποχή θα φαινόταν ποιο λογικό η τάση  των νέων ασφαλίσεων από τους καταναλωτές να είναι θετική καθώς οποιαδήποτε ζημία συμβεί στην περιουσία τους θα είναι σχεδόν ακατόρθωτο να αντιμετωπιστεί οικονομικά.

Ο κλάδος θα μπορούσε να αναπτύξει νέες εργασίες αφού διαμορφωθούν και οι κατάλληλες συνθήκες. Είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι η ανάπτυξη της οικονομίας θα δώσει ώθηση και στον κλάδο μέσα από τις νέες εργασίες που θα αναλάβουν οι ασφαλιστικές εταιρίες από τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς. Όμως αυτό από μόνο του, ίσως δεν αρκεί.

Οι ασφαλιστικές εταιρίες μεμονωμένα ή/και συλλογικά θα μπορούσαν να αναλάβουν μεγαλύτερο ρόλο για να αναπτυχθεί η ασφαλιστική συνείδηση. Θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν περισσότερο τον ρόλο του Marketing μέσα από διαφημιστικές καμπάνιες για να ενημερώσουν τους καταναλωτές για την ωφέλεια που προσφέρουν τα ασφαλιστικά προγράμματα κατοικιών. Επιπλέον θα μπορούσαν να αναλάβουν να παρέχουν συστηματική ενημέρωση στο καταναλωτικό κοινό για την πρόληψη με σκοπό την ευαισθητοποίησή του. Σε έναν ποιο μεσομακροπρόθεσμο σχεδιασμό, με την βοήθεια της πολιτείας, θα μπορούσαν να επιδοτήσουν και να προσφέρουν εκπαιδευτική ύλη σε διάφορα σχολεία ή/και ιδρύματα για την καλλιέργεια της ασφαλιστικής συνείδησης στις νέες γενεές για την αλλαγή της αντίληψης και κουλτούρας προς την πρόληψη και την ασφάλεια.

 

 

Πιστεύετε ότι η πολιτεία πρέπει να δώσει κίνητρα στους πολίτες να ασφαλιστούν;

Συνήθως μετά από κάθε καταστροφικό γεγονός όπως ένας σεισμός ή μια πλημμύρα, το κράτος προσπαθεί να ενισχύσει τους πληγέντες με ένα οικονομικό επίδομα. Ωστόσο το ύψος αυτού του επιδόματος μεμονωμένα συχνά είναι ανεπαρκές για να καλύψει τις ζημίες που έχουν προκληθεί.

Η πολιτεία θα πρέπει να μελετήσει και να σχεδιάσει σοβαρά κίνητρα που θα οδηγήσει τους καταναλωτές να στραφούν στις ασφαλιστικές εταιρίες για να προστατέψουν τις περιουσίες τους και η ίδια θα αποφύγει την σπατάλη κρατικών πόρων για την αντιμετώπιση τέτοιων καταστροφικών γεγονότων.

Αρκεί π.χ. ένα σημαντικό φορολογικό κίνητρο να δώσει μια σοβαρή ώθηση στους καταναλωτές να εξετάσουν σοβαρά την προστασία της κατοικίας τους με ένα πρόγραμμα ασφάλισης. Παράλληλα η ίδια η πολιτεία θα μπορούσε να προστατέψει την έκθεση της σε αυτές τις απρόβλεπτες αλλά και σημαντικές αποζημιώσεις που καταβάλλει μέσα από τα κρατικά ταμεία.

Θεωρείτε ότι υπάρχουν περιπτώσεις που η ασφάλιση κατοικίας θα πρέπει να είναι υποχρεωτική από το νόμο;

Η ασφάλιση των κατοικιών από φυσικές καταστροφές και ειδικότερα για καταστροφικά γεγονότα θα μπορούσε κάτω από κάποιες συνθήκες να εξεταστεί αν θα πρέπει να είναι “υποχρεωτική” ή “υποχρεωτικό” από τον νόμο. Συνήθως μετά από τέτοια καταστροφικά γεγονότα υπάρχει κρατική ενίσχυση για την αποκατάσταση των ζημιών χωρίς όμως να γίνεται βάσει κάποιου ήδη σχεδιασμένου συστήματος. Στατιστικές μελέτες για ζημιές ως προς την συχνότητα και την έκταση δεν έχουν γίνει αλλά ούτε και κατάλληλο ασφάλιστρο δεν έχει εισπραχτεί για να δημιουργήσει το κατάλληλο απόθεμα για τις μελλοντικές αποζημιώσεις.

Από την ώρα που θα μπορούσε η πολιτεία να παρέχει στους καταναλωτές σοβαρά κίνητρα για να ασφαλίσουν την περιουσία τους σε ασφαλιστικές εταιρίες, φαίνεται ότι δεν τίθεται υποχρέωση ασφάλισης από τον νόμο και ειδικότερα όταν πρόκειται για ιδία περιουσία. Τα παραπάνω κίνητρα δείχνουν ότι θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ευεργετικά και για το ίδιο το κράτος καθώς δεν θα είχε την  “υποχρέωση” της αρωγής στα καταστροφικά γεγονότα.

Είναι σημαντικό  να αποφασίζει ο ίδιος ο καταναλωτής για την ασφάλιση της κατοικίας του, καθώς επίσης και για την επιλογή του ασφαλιστικού προγράμματος και της εταιρείας.

Ποιες λύσεις έχει η ΑΤΕ στο συγκεκριμένο κλάδο;

Η ΑΤΕ Ασφαλιστική έχει αναπτύξει ένα ευρύ φάσμα προγραμμάτων για την ασφάλιση κατοικιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες  της σύγχρονης κατοικίας  με ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές.

Συγκεκριμένα στην προϊοντική της γκάμα  προσφέρει το επιτυχημένο πρόγραμμα «Κατά Παντός Κινδύνου» για την πλήρη ασφαλιστική κάλυψη μιας κατοικίας, ενώ με το Simple Cover –φωτιά και σεισμός – και τη σειρά προγραμμάτων «Ασφαλής Κατοικία1,2, και 3»  δίνει τη δυνατότητα να επιλέξει ο πελάτης το εύρος των ασφαλίσιμων καλύψεων που επιθυμεί σε συνδυασμό με το κόστος.

Οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη στις ασφαλίσεις κατοικίας

0
Νικόλαος Κοντοβουνήσιος, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Κλάδου Πυρός στην ΑΤΕ Ασφαλιστική

[starbox]

Τις τάσεις που καταγράφονται στην ασφάλιση κατοικίας και τους όρους βάσει των οποίων ο κλάδος θα αυξήσει τις εργασίες του, αναλύει στο iw o κ. Νικόλαος Κοντοβουνήσιος, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Κλάδου Πυρός της ΑΤΕ Ασφαλιστικής. Όπως αναφέρει οι καταναλωτές που ενδιαφέρονται να ασφαλίσουν την κατοικία τους επιλέγουν πλήρη και σύνθετα πρόγραμμα, οδηγούμενοι από συνειδητή επιλογή, ενώ αντίθετα στις ασφαλίσεις που γίνονται μέσω δανείων μόλις το 5% διατηρεί το συμβόλαιο του όταν παύσει η υποχρέωση για το δανειολήπτη

Είναι προσιτά τα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας στην Ελλάδα; Τα αξιοποιούν οι καταναλωτές;

Οι ασφαλιστικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται σήμερα στην Ελλάδα, προσφέρουν μια μεγάλη γκάμα επιλογών στα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας. Παρέχουν υπό την μορφή πακέτων απλές και σύνθετες καλύψεις που είναι συνδεδεμένες με το κόστος, ώστε να ταιριάζουν σε όλες τις ασφαλιστικές ανάγκες και απαιτήσεις των καταναλωτών.

Παρόλο που η Ελλάδα κατατάσσεται μεταξύ των χωρών με την μεγαλύτερη σεισμικότητα στον κόσμο (1η στην Ευρώπη και 6η στον κόσμο), τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι η αξιοποίηση των προγραμμάτων ασφάλισης κατοικίας, από τους καταναλωτές δεν είναι η αναμενόμενη. Ειδικότερα στην περίοδο της οικονομικής κρίσης που υπάρχει μεγάλη ανησυχία των καταναλωτών για την προστασία των περιουσιακών τους στοιχείων, όπως είναι η κατοικία που συχνά αποτελεί και τη μεγαλύτερη επένδυση, μόλις μια στις δέκα κατοικίες είναι ασφαλισμένη.

Τα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας που προσφέρονται σήμερα είναι αρκετά προσιτά. Αρκετές ασφαλιστικές εταιρίες, όπως και η εταιρία μας, παρέχουν εκπτώσεις εφόσον συνάπτουν με την ίδια εταιρεία και ασφάλεια αυτοκινήτου ή υγείας. Οποιοσδήποτε έχει την δυνατότητα να κάνει τουλάχιστον το ελάχιστο για την ασφάλεια της κατοικίας του και κάθε χρόνο να επανεξετάζει τις ανάγκες του και να αναβαθμίζει το πρόγραμμα ασφάλειάς του.

 

 

Συνήθως για ποιες ζημιές ασφαλίζονται οι κατοικίες;

Ο ενδιαφερόμενος καταναλωτής έχει την δυνατότητα να εξετάσει και να επιλέξει όλους τους απρόβλεπτους κινδύνους για την προστασία της κατοικίας του. Μπορεί να προσαρμόσει το πρόγραμμα του σύμφωνα με τις ασφαλιστικές του ανάγκες και να περιλάβει όλους τους κινδύνους (All Risk) ή να επιλέξει την σύνθεση κινδύνων όπως την Πυρκαγιά (που είναι το βασικό συμβόλαιο), Φυσικά φαινόμενα όπως Σεισμό, Πλημμύρα, κλπ ή και άλλες καλύψεις όπως η Κλοπή.

Συνήθως οι καταναλωτές που ενδιαφέρονται να ασφαλίσουν την κατοικία τους επιλέγουν πλήρη και σύνθετα πρόγραμμα. Αντίθετα οι καταναλωτές που υποχρεώνονται να ασφαλίσουν την κατοικία τους λόγω στεγαστικού δανείου, επιλέγουν ποιο απλά προγράμματα αν και το κόστος ασφάλισης μιας κατοικίας δεν είναι μεγάλο.

Ασφαλίζονται όλες οι κατηγορίες κατοικιών, μόνιμες ή εξοχικές ακόμα και εάν η ασφαλιστική κάλυψη αφορά μόνο την οικοδομή ή το περιεχόμενο ή και τα δύο.

Πως κινήθηκαν οι ασφαλίσεις τον προηγούμενο χρόνο; Υπό ποιες προϋποθέσεις ο κλάδος θα αναπτύξει εργασίες;

Οι ασφαλισμένες κατοικίες ανέρχονται σήμερα σε ένα ποσοστό μεταξύ 10% με 15% του συνόλου των κατοικιών. Ένας πολύ μεγάλος ενεργός αριθμός ασφαλισμένων κατοικιών σήμερα οφείλεται στην έκρηξη των στεγαστικών δανείων την προηγούμενη δεκαετία και την υποχρέωση των δανειοληπτών να συνάπτουν ασφαλιστικά προγράμματα κατοικιών προς εξασφάλιση των τραπεζών που χορηγούσαν τα δάνεια.

Οι ασφαλίσεις κατοικιών παρουσίασαν πτωτική πορεία τον προηγούμενο χρόνο. Βασική αιτία σε αυτό φαίνεται να είναι η περιορισμένη χορήγηση στεγαστικών δανείων από τις τράπεζες καθώς και οι ακυρώσεις ασφαλιστηρίων λόγω εξόφλησης και λήξης παλαιότερων στεγαστικών δανείων. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι μόνο ένας καταναλωτής στους είκοσι διατηρεί το ασφαλιστήριο του μετά την λήξη του δανείου του.

Συμπερασματικά καταδεικνύεται πόσο πολύ χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση υπάρχει στους καταναλωτές και είναι ανησυχητικό. Στην δύσκολη οικονομική αυτή εποχή θα φαινόταν ποιο λογικό η τάση  των νέων ασφαλίσεων από τους καταναλωτές να είναι θετική καθώς οποιαδήποτε ζημία συμβεί στην περιουσία τους θα είναι σχεδόν ακατόρθωτο να αντιμετωπιστεί οικονομικά.

Ο κλάδος θα μπορούσε να αναπτύξει νέες εργασίες αφού διαμορφωθούν και οι κατάλληλες συνθήκες. Είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι η ανάπτυξη της οικονομίας θα δώσει ώθηση και στον κλάδο μέσα από τις νέες εργασίες που θα αναλάβουν οι ασφαλιστικές εταιρίες από τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς. Όμως αυτό από μόνο του, ίσως δεν αρκεί.

Οι ασφαλιστικές εταιρίες μεμονωμένα ή/και συλλογικά θα μπορούσαν να αναλάβουν μεγαλύτερο ρόλο για να αναπτυχθεί η ασφαλιστική συνείδηση. Θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν περισσότερο τον ρόλο του Marketing μέσα από διαφημιστικές καμπάνιες για να ενημερώσουν τους καταναλωτές για την ωφέλεια που προσφέρουν τα ασφαλιστικά προγράμματα κατοικιών. Επιπλέον θα μπορούσαν να αναλάβουν να παρέχουν συστηματική ενημέρωση στο καταναλωτικό κοινό για την πρόληψη με σκοπό την ευαισθητοποίησή του. Σε έναν ποιο μεσομακροπρόθεσμο σχεδιασμό, με την βοήθεια της πολιτείας, θα μπορούσαν να επιδοτήσουν και να προσφέρουν εκπαιδευτική ύλη σε διάφορα σχολεία ή/και ιδρύματα για την καλλιέργεια της ασφαλιστικής συνείδησης στις νέες γενεές για την αλλαγή της αντίληψης και κουλτούρας προς την πρόληψη και την ασφάλεια.

 

 

Πιστεύετε ότι η πολιτεία πρέπει να δώσει κίνητρα στους πολίτες να ασφαλιστούν;

Συνήθως μετά από κάθε καταστροφικό γεγονός όπως ένας σεισμός ή μια πλημμύρα, το κράτος προσπαθεί να ενισχύσει τους πληγέντες με ένα οικονομικό επίδομα. Ωστόσο το ύψος αυτού του επιδόματος μεμονωμένα συχνά είναι ανεπαρκές για να καλύψει τις ζημίες που έχουν προκληθεί.

Η πολιτεία θα πρέπει να μελετήσει και να σχεδιάσει σοβαρά κίνητρα που θα οδηγήσει τους καταναλωτές να στραφούν στις ασφαλιστικές εταιρίες για να προστατέψουν τις περιουσίες τους και η ίδια θα αποφύγει την σπατάλη κρατικών πόρων για την αντιμετώπιση τέτοιων καταστροφικών γεγονότων.

Αρκεί π.χ. ένα σημαντικό φορολογικό κίνητρο να δώσει μια σοβαρή ώθηση στους καταναλωτές να εξετάσουν σοβαρά την προστασία της κατοικίας τους με ένα πρόγραμμα ασφάλισης. Παράλληλα η ίδια η πολιτεία θα μπορούσε να προστατέψει την έκθεση της σε αυτές τις απρόβλεπτες αλλά και σημαντικές αποζημιώσεις που καταβάλλει μέσα από τα κρατικά ταμεία.

Θεωρείτε ότι υπάρχουν περιπτώσεις που η ασφάλιση κατοικίας θα πρέπει να είναι υποχρεωτική από το νόμο;

Η ασφάλιση των κατοικιών από φυσικές καταστροφές και ειδικότερα για καταστροφικά γεγονότα θα μπορούσε κάτω από κάποιες συνθήκες να εξεταστεί αν θα πρέπει να είναι “υποχρεωτική” ή “υποχρεωτικό” από τον νόμο. Συνήθως μετά από τέτοια καταστροφικά γεγονότα υπάρχει κρατική ενίσχυση για την αποκατάσταση των ζημιών χωρίς όμως να γίνεται βάσει κάποιου ήδη σχεδιασμένου συστήματος. Στατιστικές μελέτες για ζημιές ως προς την συχνότητα και την έκταση δεν έχουν γίνει αλλά ούτε και κατάλληλο ασφάλιστρο δεν έχει εισπραχτεί για να δημιουργήσει το κατάλληλο απόθεμα για τις μελλοντικές αποζημιώσεις.

Από την ώρα που θα μπορούσε η πολιτεία να παρέχει στους καταναλωτές σοβαρά κίνητρα για να ασφαλίσουν την περιουσία τους σε ασφαλιστικές εταιρίες, φαίνεται ότι δεν τίθεται υποχρέωση ασφάλισης από τον νόμο και ειδικότερα όταν πρόκειται για ιδία περιουσία. Τα παραπάνω κίνητρα δείχνουν ότι θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ευεργετικά και για το ίδιο το κράτος καθώς δεν θα είχε την  “υποχρέωση” της αρωγής στα καταστροφικά γεγονότα.

Είναι σημαντικό  να αποφασίζει ο ίδιος ο καταναλωτής για την ασφάλιση της κατοικίας του, καθώς επίσης και για την επιλογή του ασφαλιστικού προγράμματος και της εταιρείας.

Ποιες λύσεις έχει η ΑΤΕ στο συγκεκριμένο κλάδο;

Η ΑΤΕ Ασφαλιστική έχει αναπτύξει ένα ευρύ φάσμα προγραμμάτων για την ασφάλιση κατοικιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες  της σύγχρονης κατοικίας  με ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές.

Συγκεκριμένα στην προϊοντική της γκάμα  προσφέρει το επιτυχημένο πρόγραμμα «Κατά Παντός Κινδύνου» για την πλήρη ασφαλιστική κάλυψη μιας κατοικίας, ενώ με το Simple Cover –φωτιά και σεισμός – και τη σειρά προγραμμάτων «Ασφαλής Κατοικία1,2, και 3»  δίνει τη δυνατότητα να επιλέξει ο πελάτης το εύρος των ασφαλίσιμων καλύψεων που επιθυμεί σε συνδυασμό με το κόστος.

Νέο webinar από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

0

 

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Οικονομική κρίση & η επιρροή της στην κρίση του καταναλωτή ασφαλιστικών προΐόντων.

Εισηγήτρια στο σεμινάριο θα είναι η Μελίνα Τσικογιαννοπούλου Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015 και ώρα : 17.00 – 19.00.

Οικονομική κρίση & η επιρροή της στην κρίση του καταναλωτή ασφαλιστικών προΐόντων.

 

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Το webinar αποσκοπεί να γνωρίσει στους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές & Υπαλλήλους:

  • Tον τρόπο που η Οικονομική Κρίση στην Ελλάδα, επηρέασε (ψυχολογικά, οικονομικά, κοινωνικά) τον Καταναλωτή Ασφαλιστικών Προϊόντων.
  • Ποιος είναι ο νέος επιστημονικός χρηματοοικονομικός κλάδος που εξηγεί τις αιτίες των λανθασμένων αποφάσεων των επενδυτών.
  • Την καταλληλότερη «μέθοδο» προσέγγισης των καταναλωτών, ανάλογα με την κατηγορία που υπάγονται, βάση της στάσης τους απέναντι στην Οικονομική κρίση.

 

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε έμπειρους αλλά και νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους, Ασφαλιστικούς Πράκτορες,

Μεσίτες Ασφαλίσεων, Συντονιστές Ασφαλιστικών Συμβούλων.

Επίσης, σε υπαλλήλους και στελέχη Ασφαλιστικών Εταιριών, σε υπαλλήλους Ασφαλιστικών γραφείων.

 

  • Θεματολογία:
  • Από τη Χρηματοπιστωτική Κρίση στην Οικονομική Ύφεση
  • Οι Φάσεις του Οικονομικού Κύκλου
  • Η Οικονομική Κρίση Στην Ελλάδα
  • Συμπεριφορική Χρηματοοικονομική
  • Συναισθηματικός Κύκλος Επένδυσης
  • Καταναλωτικές & Αγοραστικές Συμπεριφορές Πελατών
  • Οι Ασφαλιστικές Ανάγκες των Πελατών
  • Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές
  • Κατηγορίες Καταναλωτή βάση αντίληψης του κινδύνου και της στάση τους στην Οικ. Κρίση
  • Οι Αντιδράσεις των καταναλωτών σε περιόδους ύφεσης
  • Ο δεκάλογος του Ασφαλιστικού μάρκετινγκ σε περιόδους ύφεσης

 

 

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25€  και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

Νέο webinar από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

0

 

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Οικονομική κρίση & η επιρροή της στην κρίση του καταναλωτή ασφαλιστικών προΐόντων.

Εισηγήτρια στο σεμινάριο θα είναι η Μελίνα Τσικογιαννοπούλου Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015 και ώρα : 17.00 – 19.00.

Οικονομική κρίση & η επιρροή της στην κρίση του καταναλωτή ασφαλιστικών προΐόντων.

 

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Το webinar αποσκοπεί να γνωρίσει στους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές & Υπαλλήλους:

  • Tον τρόπο που η Οικονομική Κρίση στην Ελλάδα, επηρέασε (ψυχολογικά, οικονομικά, κοινωνικά) τον Καταναλωτή Ασφαλιστικών Προϊόντων.
  • Ποιος είναι ο νέος επιστημονικός χρηματοοικονομικός κλάδος που εξηγεί τις αιτίες των λανθασμένων αποφάσεων των επενδυτών.
  • Την καταλληλότερη «μέθοδο» προσέγγισης των καταναλωτών, ανάλογα με την κατηγορία που υπάγονται, βάση της στάσης τους απέναντι στην Οικονομική κρίση.

 

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε έμπειρους αλλά και νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους, Ασφαλιστικούς Πράκτορες,

Μεσίτες Ασφαλίσεων, Συντονιστές Ασφαλιστικών Συμβούλων.

Επίσης, σε υπαλλήλους και στελέχη Ασφαλιστικών Εταιριών, σε υπαλλήλους Ασφαλιστικών γραφείων.

 

  • Θεματολογία:
  • Από τη Χρηματοπιστωτική Κρίση στην Οικονομική Ύφεση
  • Οι Φάσεις του Οικονομικού Κύκλου
  • Η Οικονομική Κρίση Στην Ελλάδα
  • Συμπεριφορική Χρηματοοικονομική
  • Συναισθηματικός Κύκλος Επένδυσης
  • Καταναλωτικές & Αγοραστικές Συμπεριφορές Πελατών
  • Οι Ασφαλιστικές Ανάγκες των Πελατών
  • Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές
  • Κατηγορίες Καταναλωτή βάση αντίληψης του κινδύνου και της στάση τους στην Οικ. Κρίση
  • Οι Αντιδράσεις των καταναλωτών σε περιόδους ύφεσης
  • Ο δεκάλογος του Ασφαλιστικού μάρκετινγκ σε περιόδους ύφεσης

 

 

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25€  και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

Νέο webinar από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

0

 

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Οικονομική κρίση & η επιρροή της στην κρίση του καταναλωτή ασφαλιστικών προΐόντων.

Εισηγήτρια στο σεμινάριο θα είναι η Μελίνα Τσικογιαννοπούλου Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015 και ώρα : 17.00 – 19.00.

Οικονομική κρίση & η επιρροή της στην κρίση του καταναλωτή ασφαλιστικών προΐόντων.

 

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Το webinar αποσκοπεί να γνωρίσει στους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές & Υπαλλήλους:

  • Tον τρόπο που η Οικονομική Κρίση στην Ελλάδα, επηρέασε (ψυχολογικά, οικονομικά, κοινωνικά) τον Καταναλωτή Ασφαλιστικών Προϊόντων.
  • Ποιος είναι ο νέος επιστημονικός χρηματοοικονομικός κλάδος που εξηγεί τις αιτίες των λανθασμένων αποφάσεων των επενδυτών.
  • Την καταλληλότερη «μέθοδο» προσέγγισης των καταναλωτών, ανάλογα με την κατηγορία που υπάγονται, βάση της στάσης τους απέναντι στην Οικονομική κρίση.

 

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε έμπειρους αλλά και νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους, Ασφαλιστικούς Πράκτορες,

Μεσίτες Ασφαλίσεων, Συντονιστές Ασφαλιστικών Συμβούλων.

Επίσης, σε υπαλλήλους και στελέχη Ασφαλιστικών Εταιριών, σε υπαλλήλους Ασφαλιστικών γραφείων.

 

  • Θεματολογία:
  • Από τη Χρηματοπιστωτική Κρίση στην Οικονομική Ύφεση
  • Οι Φάσεις του Οικονομικού Κύκλου
  • Η Οικονομική Κρίση Στην Ελλάδα
  • Συμπεριφορική Χρηματοοικονομική
  • Συναισθηματικός Κύκλος Επένδυσης
  • Καταναλωτικές & Αγοραστικές Συμπεριφορές Πελατών
  • Οι Ασφαλιστικές Ανάγκες των Πελατών
  • Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές
  • Κατηγορίες Καταναλωτή βάση αντίληψης του κινδύνου και της στάση τους στην Οικ. Κρίση
  • Οι Αντιδράσεις των καταναλωτών σε περιόδους ύφεσης
  • Ο δεκάλογος του Ασφαλιστικού μάρκετινγκ σε περιόδους ύφεσης

 

 

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25€  και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

Μείωσε το ποσοστό του στην Munich Re ο Γουόρεν Μπάφετ

0

 

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Αίσθηση στον ασφαλιστικό και αντασφαλιστικό κλάδο προκαλεί η είδηση ότι ο δισεκατομμυριούχος μεγαλοεπενδυτής Γουόρεν Μπάφετ μείωσε τη συμμετοχή του στον γερμανικό αντασφαλιστικό όμιλο Munich Re, σε μια ακόμα ένδειξη ότι ο λεγόμενος και «σοφός της Ομάχα» δεν είναι  αισιόδοξος για τις προοπτικές της αγοράς.

 

Συγκεκριμένα, η Μunich Re ανακοίνωσε οτι η Berkshire Hathaway (η εταιρεία holding του Μπάφετ) και η National Indemnity Company (την οποία επίσης ελέγχει ο ίδιος) μείωσαν τα ποσοστά τους στη γερμανική εταιρεία σε 9,7% από 12% προηγουμένως. Ακόμα και μετά τη μείωση της θέσης του, ο Μπάφετ παραμένει ο μεγαλύτερος μέτοχος της Munich Re, με την αξία του μεριδίου του να εκτιμάται στα 2,7 δις. ευρώ. Είναι όμως αμφίβολο εάν ενδιαφέρεται να διατηρήσει τον «τίτλο» αυτό, δεδομένου ότι τους τελευταίους μήνες ο θρυλικός επενδυτής έχει εκφράσει ανοιχτά τον προβληματισμό του για την αντασφαλιστική αγορά. Στην ετήσια γενική συνέλευση της Berkshire Hathaway τον Μάιο, ο κ. Μπάφετ δήλωσε ότι «Οι συνθήκες στον κλάδο έχουν επιδεινωθεί και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε γι’ αυτό», προσθέτοντας ότι οι προοπτικές για τα επόμενα δέκα χρόνια δεν θα είναι τόσο καλές σε σχέση με τα προηγούμενα 30.

 

Σημειώνεται ότι ο κ. Μπάφετ αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι είχε εισέλθει στο μετοχικό κεφάλαιο της Munich Re το 2008 (σοβούσης της διεθνούς χρηματοοικονομικής κρίσης…), μέσω συνέντευξης που είχε παραχωρήσει στο γερμανικό περιοδικό Der Spiegel. Τον Ιανουάριο του  2010 αύξησε το ποσοστό του σε πάνω από 3% και ένα μήνα αργότερα το αύξησε στο 5%. Τον Οκτώβρι του ίδιου έτους, διπλασίασε το ποσοστό του σε πάνω από 10%.

 

Όπως δήλωσε ο γενικός οικονομικός διευθυντής της Munich Re Γεργκ Σνάιντερ, «Η εταιρεία είναι ικανοποιημένη που ο Γουόρεν Μπάφετ είναι σημαντικός μέτοχός της επί σειρά ετών», προσθέτοντας ότι η Munich Re θα διασφαλίσει ότι οι μέτοχοί της προέρχονται από διαφορετικές χώρες και διαφορετικές ομάδες επενδυτών.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη έτρεξε στο «GREECE RACE FOR THE CURE»

0

Η Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α. συμμετείχε για τέταρτη συνεχή χρονιά στον αγώνα «GREECE RACE FOR THE CURE», που διοργάνωσε με επιτυχία ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με καρκίνο του μαστού «Άλμα Ζωής».

 

Με 146 συμμετοχές η ομάδα της Ευρωπαϊκής Πίστης έδωσε ηχηρό παρόν στον αγώνα, με σκοπό την ενίσχυση της προσπάθειας του Συλλόγου για τη στήριξη των γυναικών που πάσχουν από καρκίνο του μαστού, καθώς και για την ενημέρωσή τους για τις ενδείξεις, τα συμπτώματα και τις μεθόδους έγκαιρης διάγνωσής του.

 

Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου στο Ζάππειο, με εντυπωσιακή παρουσία συμμετεχόντων οι οποίοι συμμετείχαν ενεργά στο σκοπό του Συλλόγου, είτε τρέχοντας μια διαδρομή 5 χλμ., είτε περπατώντας μία διαδρομή 2 χλμ..

Συνολικά πάνω από 20.000 γυναίκες, άνδρες και παιδιά ένωσαν τις δυνάμεις τους και έτρεξαν για κάθε γυναίκα της Ελλάδας.

 

Η Ευρωπαϊκή Πίστη ΑΕΓΑ, ως υπεύθυνος εταιρικός πολίτης, με ευαισθησία σε θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης, θα συνεχίσει να στηρίζει έμπρακτα παρόμοιες ενέργειες που έχουν ως στόχο την ελπίδα, την εξάλειψη του φόβου και την ενημέρωση που σώζει ζωές.

17th Hydra Meeting: Ενδοσκόπηση για την «επόμενη ημέρα»

0

 

Μία ακόμη «Ύδρα» τέλειωσε και άφησε μεικτά συναισθήματα. Αν εξαιρέσουμε ότι ο καιρός χάλασε μία διαφαινόμενη εξαιρετική παρουσίαση σχετικά με την κοινή διαχείριση Κράτους-Ιδιωτικής  Ασφάλισης στον κλάδο Υγείας  το συνέδριο χαρακτηρίστηκε από μία βαθύτερη ενδοσκόπηση για την «επόμενη ημέρα» σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Τα προβλήματα της ασφαλιστικής αγοράς αυξάνονται επειδή και στο εξωτερικό η κατάσταση επιδεινώνεται . Οι ‘ευτυχισμένες ημέρες’ της προηγούμενης διετίας αποτελούν παρελθόν και πλέον η διεθνής ασφαλιστική αγορά καλείται να αντιμετωπίσει την επιβράδυνση της ανάπτυξης στην Ασία, τα προβλήματα που δημιουργεί το σκάνδαλο της VW (υψηλές αποζημιώσεις και ανάμειξη όλων  των μεγάλων αντασφαλιστικών εταιρειών, απόσυρση των εταιρικών ομολόγων και προβλέψεις στα pension funds) και γενικότερα  επιβράδυνση ρυθμών ανάπτυξης τόσο στη Β. Ευρώπη όσο και στον Νότο (Ελλάδα, Ισπανία).   Για την Ελλάδα, το θέμα συζήτησης ήταν αφ’ ενός η έλλειψη ρευστότητας και τα αποτελέσματά της και αφ’ ετέρου οι επιπτώσεις από την καθιέρωση του ΦΠΑ στα ασφαλιστικά προιόντα και της αυξημένης φορολόγησης.  Κέρδη υπάρχουν αλλά πλέον τα χαμόγελα είναι συγκρατημένα.  Όσο υπάρχουν τα Capital controls και οι τράπεζες δεν έχουν ανακεφαλαιοποιηθεί ακόμη , τόσο θα υπάρχει ανησυχία για το 2016.

Αυτό που μας έκανε εντύπωση στο συνέδριο , ήταν η απουσία πολλών στελεχών από ελληνικές επιχειρήσεις. Αντιλαμβανόμαστε ότι είναι δύσκολες εποχές αλλά αξίζει να θυσιάσει κάποιος μία τουλάχιστον ημέρα για να ενημερωθεί και για το τι πράττουν οι συνάδελφοί του στην Ελλάδα και για τις τάσεις στο εξωτερικό.

Τέλος θα πρέπει να επισημάνουμε ότι αξίζει να αλλάξει κάπως και η συμμετοχή της Ένωσης με παρουσία περισσότερων στελεχών ως ομιλητών.   Επίσης θα πρέπει να προσκληθούν και στελέχη επιχειρήσεων από άλλους κλάδους προκειμένου να ενημερωθούν και αυτοί για τις εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά. Το πρόσφατο άνοιγμα προς τον ΣΕΒ που επιχείρησε η ΕΑΕΕ πρέπει να διευρυνθεί και σε άλλους κλάδους

ΕΙΑΣ: Ειδικό σεμινάριο Αντασφάλισης

0
eias logo

Μετά το πολύ μεγάλο ενδιαφέρον που υπήρξε στο σεμινάριο που διοργανώνει το ΕΙΑΣ με θέμα: «EIΔΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΤΑΣΦΑΛΙΣΗΣ- ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ ΑΝΤΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ/ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ» και λόγω της αυξημένης ζήτησης που εξακολουθεί να υπάρχει, το ΕΙΑΣ θα επαναλάβει το ίδιο Σεμινάριο, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς σε αυτό το ιδιαίτερα σημαντικό και εξειδικευμένο θέμα.

• Το Σεμινάριο είναι διάρκειας επτά (7) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την: Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015, 09:00 – 15:00

Εισηγητής του Σεμιναρίου είναι ο κ. Νίκος Γουλής, Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Εκπαίδευσης επί αντασφαλιστικών θεμάτων.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

• Προσέγγιση της έννοιας της Αντασφάλισης
• Ορισμός της Αντασφάλισης
• Τρόποι και Τύποι Αντασφάλισης
• Ανάλυση των Αντασφαλιστικών Λογαριασμών
• Ανάλυση αντασφ. λογαριασμών ανά είδος σύμβασης (Αναλογική / Μη –Αναλογική)
• Ανάλυση των οικονομικών δεδομένων των αντασφαλιστικών λογαριασμών
• Εμπλεκόμενοι στην έκδοση αντασφ. λογαριασμών
• Συμπεράσματα

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την
Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:

η αναλυτική επεξήγηση των οικονομικών δεδομένων που απαρτίζουν τους Αντασφαλιστικούς Λογαριασμούς συμβάσεων και συμφωνιών. Θα γίνει ιδιαίτερη ανάλυση σχεδίων αντασφαλιστικών λογαριασμών και λογιστική απεικόνιση αυτών με ξεχωριστή αναφορά για αναλογικές και μη-αναλογικές συμβάσεις.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:

σε Στελέχη Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων που εργάζονται στις Διευθύνσεις Αντασφαλειών, Αναλογισμού, Τεχνικών Υπηρεσιών και Οικονομικών Υπηρεσιών, οι οποίοι ασχολούνται ειδικά με την έκδοση γενικών και ειδικών αντασφαλιστικών λογαριασμών.
Απευθύνεται επίσης σε Ορκωτούς Λογιστές που ελέγχουν Ασφαλιστικές Εταιρίες, αλλά και σε όσους επιθυμούν να διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω σε ειδικότερα θέματα, όπως είναι η λογιστική απεικόνιση των Αντασφαλιστικών Συμβάσεων.

Σύντομο Βιογραφικό Εισηγητή

Ο κ. Νίκος Γουλής είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πειραιώς στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, με επιπρόσθετες σπουδές σε ασφαλιστικά θέματα και με θεωρητική και πρακτική ειδίκευση σε θέματα Αντασφαλίσεων. Εργάστηκε για περισσότερα από 35 έτη στην Εθνική Ασφαλιστική και ειδικότερα ως Στέλεχος στη Διεύθυνση της Αντασφάλισης. Κατόπιν διετέλεσε επί τρία χρόνια μέλος της Διοίκησης στην Εταιρία Matrix Insurance & Reinsurance Brokers. Έχει επίσης διατελέσει μέλος της Επιτροπής Αντασφαλίσεων της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος. Συνεργάζεται επί σειρά ετών με το ΕΙΑΣ, ως εισηγητής σεμιναρίων περί της αντασφάλισης.

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:

• 80€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
• 90€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Για τις Εταιρίες – Μέλη του ΕΙΑΣ, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 άτομα και περισσότερα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται σε 70€.

Για τις Εταιρίες – Μη Μέλη του ΕΙΑΣ, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 άτομα και περισσότερα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται σε 80€.

Όροι Πληρωμής

Η πληρωμή των διδάκτρων μπορεί να γίνει είτε στα γραφεία του ΕΙΑΣ (με μετρητά ή με πιστωτική κάρτα (επιβάρυνση 2% τραπεζικών εξόδων) είτε με κατάθεση σε έναν από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς του EIAΣ:

• ALPHA BANK: 114-00-2786006633
IBAN: GR8101401490114002786006633
• EΘΝΙΚΗ: 142/48003627
IBAN: GR6501101420000014248003627
• ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 5032013025-298
IBAN: GR6801720320005032013025298
• EUROBANK: 0026.0141.47.0200566956
IBAN: GR4002601410000470200566956

Αντίγραφο του καταθετηρίου παρακαλούμε να σταλεί είτε ηλεκτρονικά με mail στο eiasinfo@eias.gr είτε με fax στον αριθμό 210 9219917.

ΟΑΕΔ

Σας ενημερώνουμε πως οι υπηρεσίες μας μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ (ΛΑΕΚ 0,24%). Ο ΟΑΕΔ παρέχει στις Εταιρίες τη δυνατότητα εκπαίδευσης του προσωπικού τους, εκμεταλλευόμενες το 0,24% από τις εργοδοτικές εισφορές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site του ΟΑΕΔ http://laek.oaed.gr

Για συμπληρωματικές πληροφορίες και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ΕΙΑΣ (T: 210 9219660 & 210 9219684, Ε-mail: eiasinfo@eias.gr & eias@ath.forthnet.gr).

Παρακαλούμε να δώσετε την κατά την κρίση σας αναγκαία δημοσιότητα στην εγκύκλιο αυτή.

Ενδοεπιχειρησιακή Εκπαίδευση
Σας ενημερώνουμε ότι το ΕΙΑΣ έχει τη δυνατότητα σχεδιασμού και υλοποίησης με θεματολογία κατ’ επιλογήν για τα στελέχη διαφόρων εταιριών και ενδοεπιχειρησιακά. Το ΕΙΑΣ μπορεί να προσαρμόσει τα εκπαιδευτικά του προγράμματα στο επίπεδο των γνώσεων, ιδιαιτεροτήτων και συγκεκριμένων αναγκών για εκπαίδευση του διοικητικού και παραγωγικού δυναμικού κάθε επιχείρησης.