back to top
24.6 C
Athens
Κυριακή 8 Ιουνίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1891

Πότε θα δοθούν οι συντάξεις Οκτωβρίου στον ΟΓΑ

0

Τις συντάξεις του Οκτωβρίου 2014 θα καταβάλλει ο ΟΓΑ σε 696.350 συνταξιούχους την Τετάρτη 1η Οκτωβρίου.

Ο οργανισμός θα καταθέσει τα ποσά με πίστωση στους Τραπεζικούς λογαριασμούς τους ή λογαριασμούς ΕΛ.ΤΑ., που έχουν επιλεγεί για την πληρωμή των συντάξεων.

Η συνολική δαπάνη για την καταβολή των συντάξεων μηνός Οκτωβρίου 2014 ανέρχεται στο ποσό των 312.374.655,47 ευρώ.

10 φορές πιο ακριβά «πουλούν» οι hackers τα ιατρικά δεδομένα από τους αριθμούς πιστωτικών καρτών

0

Δέκα φορές πιο ακριβά πουλούν στη «μαύρη αγορά» οι hackers τις ιατρικές πληροφορίες ενός ανθρώπου από ,ότι τον αριθμό της πιστωτικής του κάρτας. Οι επιθέσεις που γίνονται σε παρόχους υπηρεσιών υγείας αποφέρουν μεγάλα ποσά στους εγκληματίες, για αυτό και τα τελευταία χρόνια αυξάνονται συνεχώς τα περιστατικά κλοπής πληροφοριών σε εταιρείες που διατηρούν μεγάλες βάσεις τέτοιων δεδομένων. Οι αρμόδιες αρχές σε Ευρώπη και Αμερική, ενημερώνουν τους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης ώστε να προστατεύσουν τις πληροφορίες που αφορούν στους πελάτες τους, με αποτέλεσμα πολλοί όμιλοι να προσανατολίζονται σε εξειδικευμένες εταιρείες στο χώρο της ασφάλειας πληροφοριών και της ιδιωτικής ασφάλισης, προκειμένου να θωρακίσουν τα συστήματα τους και να διασφαλίσουν τυχόν απώλειες κερδών και αποζημιώσεις.

Σύμφωνα με το Reuters τον περασμένο μήνα το FBI προειδοποίησε τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της υγείας να προφυλαχθούν από επιθέσεις στον κυβερνοχώρο. Λίγο πριν οι αρχές είχαν εντοπίσει μία από τις μεγαλύτερες επιθέσεις στο σύστημα υγείας των ΗΠΑ, όπου Κινέζοι χάκερ έσπασαν την ασφάλεια του δικτύου και έκλεψαν δεδομένα 4,5 εκατομμυρίων ασθενών. Εμπειρογνώμονες στο χώρο της ασφάλειας διαδικτυακών πληροφοριών αναφέρουν πάντως πως ο κλάδος υγείας στις ΗΠΑ, του οποίου οι υπηρεσίες ανέρχονται σε 3 τρις δολάρια, έχει μπει στο στόχαστρο εγκληματιών, καθώς πολλές εταιρείες δεν έχουν φροντίσει να εκσυγχρονίσουν τα συστήματα ασφάλειας τους.
Όπως αναφέρει ο Dave Kennedy, εμπειρογνώμονας στον τομέα της ασφάλειας της υγειονομικής περίθαλψης και Διευθύνων Σύμβουλος της TrustedSEC LLC «τα νοσοκομεία έχουν συνήθως χαμηλό επίπεδο ασφάλειας και είναι σχετικά εύκολο για τους χάκερ να κλέψουν μεγάλες βάσεις πληροφοριών».

Ιατρικές απάτες και με αριθμούς ασφαλιστικών συμβολαίων

Τα δεδομένα που πουλούν έναντι αδρής αμοιβής οι εγκληματίες αφορούν κατά κύριο λόγο ονόματα, ημερομηνίες γέννησης, αριθμούς ασφαλιστικών συμβολαίων, κωδικούς διάγνωσης και στοιχεία χρέωσης. Στις απάτες που γίνονται συχνά με αυτά τα δεδομένα συγκαταλέγονται και οι ασφαλιστικές, καθώς οι hackers χρησιμοποιούν τους κωδικούς των ασθενών για να τους συνδυάσουν με παρόχους υπηρεσιών υγείας και να αποσπάσουν χρηματικές αποζημιώσεις από ασφαλιστικές εταιρείες.

Επίσης συχνά οι απατεώνες χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για να δημιουργήσουν πλαστές ταυτότητες και εν συνεχεία να αγοράσουν ιατρικό υλικό και φάρμακα, τα οποία μεταπουλούν αποκομίζοντας κέρδος

Η κλοπή ιατρικής ταυτότητας, όπως αναφέρουν οι ειδικοί εντοπίζεται από τον ασθενή συνήθως χρόνια μετά, δίνοντας στους «κλέφτες» των στοιχείων χρονικό προβάδισμα ετών, για αυτό και τα ιατρικά δεδομένα είναι πιο πολύτιμα από τις πιστωτικές κάρτες, οι οποίες ακυρώνονται γρήγορα από τις τράπεζες όταν εντοπίζεται απάτη.

Τα κλεμμένα διαπιστευτήρια υγείας υπολογίζεται ότι πωλούνται έναντι 10 δολαρίων το καθένα, περίπου 10 ή 20 φορές περισσότερο από την τιμή που πουλούν τις πιστωτικές κάρτες στις ΗΠΑ, σύμφωνα με Don Jackson, διευθυντή Τμήματος Απειλών στην PhishLabs, εταιρεία προστασίας της εγκληματικότητας στον κυβερνοχώρο.

Πηγή: Reuters

Το ιατρικό ανακοινωθέν για την καρκινοπαθή που θάφτηκε ζωντανή

0

Νωρίς το πρωί της Παρασκευής, το Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης εξέδωσε ιατρικό ανακοινωθέν για την υπόθεση της καρκινοπαθούς που θάφτηκε ζωντανή.

Στο ανακοινωθέν αναφέρονται τα εξής:
Στις 25/09/2014 και ώρα 06.31 π.μ. διαπιστώθηκε από τον ειδικό ιατρό ο κλινικός θάνατος της Κ. Δ. Ζ. , διατελούσης σε τελικό στάδιο καρκίνου.
Η διαπίστωση του θανάτου, πέραν της κλινικής εξέτασης, επιβεβαιώθηκε από το αμέσως προηγηθέν ηλεκτροκαρδιογράφημα. Το καρδιογράφημα κατέστησε βεβαία τη διακοπή λειτουργίας της ζωής της ως άνω ασθενούς.

 

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

 

aλive: Κυκλοφόρησε το τεύχος Σεπτεμβρίου

0

Επίκαιρα θέματα για την υγεία, την πρόληψη και την ποιότητα της ζωής αναλύει στο τελευταίο τεύχος της η μηνιαία Free Press εφημερίδα aλive.
Στόχος των συντελεστών της εφημερίδας είναι να συμβάλλουν με γνώση στο ανθρώπινο δικαίωμα για υγεία καθώς και να ευαισθητοποιήσουν τους αναγνώστες στην υιοθέτηση θετικών πρακτικών για ευεξία και ποιοτική ζωή!

Στο τεύχος αυτό θα διαβάσετε:
1. Επανάσταση στις θεραπείες της καρδιάς
2. Σβήστε τα σημάδια που σας άφησε ο ήλιος
3. Και οι μαθητές θέλουν το τσεκ-απ τους
4. Ασφαλιστικά προγράμματα για το μέλλον των παιδιών σας
5. Ανανεώστε επιδερμίδα και μαλλιά μετά το καλοκαίρι
6. Αντιμετωπίστε μυοσκελετικά προβλήματα που σας ταλαιπωρούν
7. Η πρόληψη του Αλτσχάιμερ είναι δυνατή

Η εφημερίδα διανέμεται εντελώς ΔΩΡΕΑΝ:

• μέσω του συστήματος διακίνησης της εφημερίδας Free Sunday, σε Αθήνα και θεσσαλονίκη, στα ειδικά γαλάζια στάντς.
• μέσω χειροδιανομών σε κεντρικά σημεία Αθήνας και θεσσαλονίκης

Μεταξύ των αλυσίδων καταστημάτων που φιλοξενούν την εφημερίδα περιλαμβάνονται: Γρηγόρης Μικρογεύματα, Φούρνος Βενέτη, Flocafe, Costa Coffee, Δωδώνη, Απολλώνιον Bakery, Practiker, Super Market Carrefour, Βαρδαβάς Οπτικά, Επιλεγμένα Νοσοκομεία & Κεντρικά Φαρμακεία.

Η εφημερίδα κυκλοφορεί ηλεκτρονικά σε e-book μορφή μέσω της ιστοσελίδας www.alivemag.gr. Επίσης, διανέμεται με στοχευμένες χειροδιανομές, μέσω του συγκοινωνιακού δικτύου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και μέσα από σημεία αναψυχής.

Η εφημερίδα είναι ιδιοκτησία της ETHOS MEDIA A.E., εκδότριας εταιρίας των περιοδικών ΧΡΗΜΑ , Insurance World , Pharma&Health Business, της ηλεκτρονικής εφημερίδας ΧΡΗΜΑ WEEK και της Free Press εφημερίδας ΑΣΦΑΛΙΖΟΜΑΙ.

Το τεύχος Σεπτεμβρίου μπορείτε να δείτε εδώ 

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε την εφημερίδα δωρεάν στο e-mail σας

Κενή 1 στις 3 οργανικές θέσεις στα Νοσοκομεία

0

Εικόνα κατάρρευσης στο ΕΣΥ περιγράφουν οι εργαζόμενοι στα Δημόσια Νοσοκομεία, κάνοντας λόγο για εξαντλημένους προϋπολογισμούς, αδυναμία προμήθειας υλικών και εργαζομένους στα όρια των αντοχών τους. Με κινητοποιήσεις υποδέχονται τον Οκτώβριο.

Τα προβλήματα που μαστίζουν το σύνολο της Δημόσιας Υγείας, αποτέλεσμα κυρίως των κυβερνητικών επιλογών των τελευταίων ετών, που στόχο έχουν τη στροφή στον ιδιωτικό τομέα, απαριθμούν η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος (ΟΕΝΓΕ) και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Δημόσιων Νοσοκομείων (ΠΟΕΔΗΝ).

 

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Μινέττα – Κ. Χαχλαδάκης: Εάν οι καταναλωτές γνώριζαν θα ήταν υπέρ των ισοβίων προγραμμάτων

0

[starbox]

Στη φιλοσοφία των ισοβίων προγραμμάτων στηρίζει τη στρατηγική της στον κλάδο υγείας η Ασφαλιστική εταιρεία Μινέττα, διαφοροποιώντας τη στάση της από πολλές εταιρείες της αγοράς. Σύμφωνα με τον κ. Κ. Χαχλαδάκη, Διευθυντή Πωλήσεων Ζωής της εταιρείας αν οι καταναλωτές είχαν ολοκληρωμένη εικόνα για τις διαφορές που υπάρχουν μεταξύ των πολυετών και μονοετών προϊόντων, θα προσανατολιζόταν στα ισόβια προγράμματα.

Ο κ. Χαχλαδάκης αναφέρει επίσης ότι:
– Η Μινέττα σχεδιάζει προγράμματα με ισόβια διάρκεια και ουσιαστικές παροχές προς τον ασφαλισμένο
– Οι εξελίξεις στον κλάδο δείχνουν ότι θα έχει σταθερά ανοδική πορεία
– Η προστασία του καταναλωτή πρέπει να αποτελέσει συνδυασμό παραγόντων και δεν μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω δεικτών αναφοράς

– Πως κινήθηκε ο κλάδος τον τελευταίο χρόνο και πως πιστεύετε ότι θα εξελιχθεί στο μέλλον; Θα αυξηθούν τα μεγέθη του;

Κ. Χαχλαδάκης: Ο κλάδος υγείας κινήθηκε σταθερά ανοδικά κατά τον τελευταίο χρόνο. Πιστεύουμε ότι ο κλάδος Υγείας θα έχει μια σταθερά ανοδική πορεία πού δημιουργεί η αναδιάρθρωση του δημόσιου συστήματος Υγείας η επιθυμία του μέσου καταναλωτή να απολαμβάνει αυτός και η οικογένεια του υπηρεσίες Υγείας στο επίπεδο πού επιθυμεί και στην γενικότερη αναμενόμενη μεγέθυνση της οικονομίας.

– Ποιες είναι οι τάσεις που διαμορφώνονται στις ασφαλίσεις υγείας; Οι καταναλωτές ζητούν μονοετή ή ισόβια προγράμματα; Σε ποια συμβόλαια εστιάζει η εταιρεία σας και γιατί;
Κ. Χαχλαδάκης: Οι τάσεις πού διαμορφώνουν οι εταιρείες παροχής προϊόντων υγείας είναι να παρέχουν πλέον μονοετή προγράμματα. Ο καταναλωτής δεν γνωρίζει την ουσιαστική διαφορά μεταξύ των μονοετών και ισοβίων προγραμμάτων Υγείας και η ενημέρωση τους είναι ελλιπής. Ο καταναλωτής πού έχει γνώση της διαφοράς αυτών των δύο τύπων προγραμμάτων Υγείας και του δίδεται η δυνατότητα επιλογής θα ήταν υπέρ των ισοβίων προγραμμάτων.
Η Εταιρεία μας παρέχει μόνο προγράμματα ισόβιας διάρκειας και προτίθεται να συνεχίσει να δημιουργεί ισόβια προγράμματα δίνοντας αυτή την επιλογή στον Έλληνα καταναλωτή. Η παροχή ισοβίων προγραμμάτων στην Υγεία πιστεύουμε ότι είναι η πιο ειλικρινής πρόταση για τον καταναλωτή, και σαν ειλικρινής βρίσκεται μέσα στην Βασική φιλοσοφία της Εταιρείας μας. Είναι γνωστό ότι η εταιρεία μας Ιστορικά αναπτύχθηκε κτίζοντας ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης και ειλικρίνειας με τους πελάτες της.

– Πως διαφοροποιείστε από τον ανταγωνισμό;
Κ. Χαχλαδάκης: Η εταιρεία μας διαφοροποιείται, παρέχοντας ισόβια προγράμματα Υγείας, τα οποία προσφέρουν ουσιαστικές παροχές στον τον πελάτη, αμεσότητα στην εξυπηρέτηση και όλα αυτά διατηρώντας και ενισχύοντας συνεχώς το ανθρώπινο πρόσωπο της.

– Συμφωνείτε με την πρόθεση της πολιτείας να θεσπίσει δείκτες αναφοράς για τα προγράμματα υγείας;
Κ. Χαχλαδάκης: Σαν αρχή μας βρίσκει σύμφωνους κάθε προσπάθεια προστασίας του καταναλωτή που θα έχει σαν αποτέλεσμα την οικοδόμηση της αξιοπιστίας του θεσμού και την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης του Έλληνα καταναλωτή.
Αθέμιτες πρακτικές που σχετίζονται με το ύψος των ασφαλίστρων και την μετέπειτα βίαιη αναπροσαρμογή μας βρίσκει κάθετα αντίθετους, πιστεύουμε ότι πάνω απ όλα πλήττει την αξιοπιστία του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλειας και τις σχέσεις εμπιστοσύνης πού αναπτύσσουμε με τον καταναλωτή.
Η προστασία του καταναλωτή όμως δεν μπορεί να επιτευχθεί απλά και μόνο με την εφαρμογή κάποιων δεικτών όπως επιχειρείται.
Είναι γνωστό ότι η διαμόρφωση του ασφαλίστρου υγείας εξαρτάται από πληθώρα παραγόντων, όπως η γήρανση του πληθυσμού, οι νέες παθήσεις , οι νέες τεχνολογίες , οι νέες θεραπείες η προκλητή ζήτηση, η υπερκατανάλωση καθώς και από τις Πρακτικές που εφαρμόζονται από τους παρόχους της Ιδιωτικής Υγείας λόγω μη ύπαρξης και Εφαρμογής Ιατρικών Πρωτοκόλλων στην διαχείριση του ασθενούς με πληθώρα εξετάσεων , πολλαπλών εγχειρήσεων και υπερτιμολογήσεις. Εμείς πιστεύουμε ότι για την προστασία του καταναλωτή, και την ενίσχυση παράλληλα της αξιοπιστίας του θεσμού μπορεί να βρεθεί μια εφικτή λύση και πάντα μέσα από έναν ειλικρινή διάλογο πολιτείας και αγοράς.

Generali – Ε. Μάνου: Επαναχάραξη της προϊοντικής πολιτικής στον κλάδο υγείας

0

[starbox]

Στον επανασχεδιασμό της στρατηγικής τους στον κλάδο υγείας οδηγήθηκαν  οι ασφαλιστικές εταιρείες, προκειμένου να καλύψουν τι αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών για προσιτά και ευέλικτα προγράμματα. Οι ελλείψεις στο δημόσιο σύστημα υγείας και το μειωμένο διαθέσιμο εισόδημα προσανατόλισαν ασφαλιστική αγορά – πολίτες σε προγράμματα μονοετούς διάρκειας με χαμηλότερα ασφάλιστρα.   Όπως αναφέρει στο iw η κα Ε. Μάνου, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Ζωής στην Generali όλες σχεδόν οι ασφαλιστικές εταιρείες προχώρησαν στη δημιουργία ετησίως ανανεούμενων νοσοκομειακών προγραμμάτων.

«Η Generali αντελήφθη πολύ έγκαιρα αυτές τις τάσεις και ακολούθησε έναν άλλο δρόμο προκειμένου να διαθέσει στον Έλληνα καταναλωτή ποιοτικά ασφαλιστικά προγράμματα υγείας με προσιτό κόστος, διευρύνοντας παράλληλα όσο είναι δυνατόν τις παροχές. Προγράμματα όπως το Health Care για την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας και το Medical Prime για την δευτεροβάθμια περίθαλψη απαντούν σε αυτές τις ανάγκες». Η κα Μάνου αναλύει στο Iw τους παράγοντες που διαμορφώνουν το τοπίο στην υγεία, τη φιλοσοφία της Generali στα προγράμματα υγείας και τα στοιχεία που διαφοροποιούν την εταιρεία από τον ανταγωνισμό.

– Πως κινήθηκε ο κλάδος τον τελευταίο χρόνο και πως πιστεύετε ότι θα εξελιχθεί στο μέλλον; Θα αυξηθούν τα μεγέθη του;

Ελένη Μάνου: Οι ασφαλίσεις υγείας γνωρίζουν σημαντική αύξηση της ζήτησης τα τρία τελευταία χρόνια λόγω της κρίσης που πλήττει το δημόσιο σύστημα ασφάλισης υγείας. Οι έλληνες καταναλωτές, διαπιστώνοντας τα κενά στο κοινωνικό σύστημα ασφάλισης στρέφονται προς τις ασφαλιστικές εταιρείες αναζητώντας ασφαλιστική κάλυψη, με αποτέλεσμα, παρά τη γενικότερη οικονομική κρίση που πλήττει την συνολική παραγωγή του ασφαλιστικού κλάδου, η ασφάλιση υγείας να εμφανίζει μία σταθερότητα.
Δεδομένου ότι δεν φαίνεται να βελτιώνονται άμεσα οι συνθήκες στο δημόσιο σύστημα υγείας, οι ασφαλιστικές εταιρείες αναμένεται να διεκδικήσουν ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο από το σύστημα ασφάλισης υγείας.
Τα πλέον πρόσφατα συγκεντρωτικά στοιχεία της αγοράς αναφέρουν ότι οι ενεργοί ασφαλισμένοι του κλάδου Υγείας το 2012 ήταν πάνω από 1.000.000 και σε σχέση με το 2011, ο αριθμός των ατομικών συμβολαίων παρουσίασε αύξηση 9%.

– Ποιες είναι οι τάσεις που διαμορφώνονται στις ασφαλίσεις υγείας; Οι καταναλωτές ζητούν μονοετή ή ισόβια προγράμματα; Σε ποια συμβόλαια εστιάζει η εταιρεία σας και γιατί;
Ελένη Μάνου: Η κρίση που πλήττει το δημόσιο σύστημα υγείας είναι η μία παράμετρος που συνθέτει την γενικότερη εικόνα του συστήματος ασφάλισης υγείας. Η άλλη είναι η μείωση της αγοραστικής δύναμης του μέσου έλληνα καταναλωτή, παράμετρος που τον υποχρεώνει σε επιλογές χαμηλότερου κόστους. Μία τρίτη παράμετρος είναι το υψηλό και συνεχώς μεταβαλλόμενο κόστος των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας που ουσιαστικά υποχρεώνει τις ασφαλιστικές εταιρείες σε συνεχείς αυξήσεις των ασφαλίστρων. Τέλος μία ακόμα παράμετρος αφορά τις ίδιες τις ασφαλιστικές εταιρείες και σχετίζεται με την πολιτική ανάληψης μακροχρόνιων κινδύνων και τις υποχρεώσεις σε κεφάλαια που αυτές δημιουργούν με τις νέα οδηγία Solvency II.
Αυτές οι παράμετροι υποχρεώνουν τον κλάδο ιδιωτικής ασφάλισης να επαναχαράξει την προϊοντική του πολιτική και να οδηγηθεί στην δημιουργία ασφαλιστικών προϊόντων με κύριο χαρακτηριστικό την ετήσια διάρκεια τους. Όλες σχεδόν οι ασφαλιστικές εταιρείες προχώρησαν στη δημιουργία ετησίως ανανεούμενων νοσοκομειακών προγραμμάτων.
Η Generali αντελήφθη πολύ έγκαιρα αυτές τις τάσεις και ακολούθησε έναν άλλο δρόμο προκειμένου να διαθέσει στον έλληνα καταναλωτή ποιοτικά ασφαλιστικά προγράμματα υγείας με προσιτό κόστος, διευρύνοντας παράλληλα όσο είναι δυνατόν τις παροχές. Προγράμματα όπως το Health Care για την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας και το Medical Prime για την δευτεροβάθμια περίθαλψη απαντούν σε αυτές τις ανάγκες. Αυτού του είδους τα προϊόντα που συνδυάζουν την ουσιαστική ασφαλιστική κάλυψη, σε συνεργασία με μεγάλα ιδιωτικά θεραπευτήρια, αποτελούν μία διέξοδο για εκατοντάδες χιλιάδες έλληνες ασφαλισμένους. Λαμβάνοντας υπόψη μας αυτές τις παραμέτρους, μπορούμε να πούμε ότι για την Generali η ετήσια ή μακροχρόνια διάρκεια του προγράμματος έρχεται σε δεύτερη μοίρα.

-Πως διαφοροποιείστε από τον ανταγωνισμό;
Ελένη Μάνου: Όπως προανέφερα η Generali ακολούθησε ένα διαφορετικό δρόμο στον σχεδιασμό και προώθηση των νέων προγραμμάτων ασφάλισης υγείας, προχωρώντας σε στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλους ομίλους υπηρεσιών υγείας όπως είναι οι όμιλοι Υγεία και Ιατρικό Κέντρο. Tα προϊόντα αυτά αποτέλεσαν τον «οδηγό» για παρόμοια προϊόντα και από άλλες ασφαλιστικές εταιρείες. Παράλληλα η εταιρία δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να επιλέξει άλλες, πιο ευέλικτες λύσεις μέσα από τα προγράμματα Health Keeper και Medical Safety για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια περίθαλψη αντίστοιχα.
Το πρόγραμμα Health Keeper περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη σειρά παροχών και λύσεων έτσι ώστε να ικανοποιεί όλες τις ανάγκες, σε Πανελλαδικό δίκτυο, διασφαλίζοντας την άμεση εξυπηρέτησή του ασφαλισμένου όπου κι αν βρίσκεται. Το Health Keeper εκτός από ιατρικές επισκέψεις και διαγνωστικές εξετάσεις, καλύπτει και θεραπείες. Προσφέρεται σε όλους, χωρίς περιορισμούς, ανεξάρτητα από ιατρικό ιστορικό και χωρίς κανένα απολύτως όριο ηλικίας. Επιπλέον μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής για smart phones, Generali Health Alert, ο ασφαλισμένος διευκολύνεται στην πρόσβαση του σε υπηρεσίες και παρόχους υγείας αφού έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται ανά πάσα στιγμή για την διαθεσιμότητα ιατρών και διαγνωστικών κέντρων στην περιοχή του. Ταυτόχρονα όμως το Generali Health Alert σώζει ζωές, αφού ο ασφαλισμένος μπορεί να αποστείλει κλήση για άμεση βοήθεια και να λάβει την απαιτούμενη ιατρική υποστήριξη, όπου και αν βρίσκεται.
Επίσης το MEDICAL Safety είναι η απόλυτη λύση στα Νοσοκομειακά προγράμματα υγείας, τόσο δυναμικό που καλύπτει κάθε περίπτωση, και τόσο ευέλικτο ώστε να προσαρμόζεται απόλυτα στις προσωπικές ανάγκες κάθε ασφαλισμένου. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα υγείας, που προσφέρει πλήρη κάλυψη στη δευτεροβάθμια, στα πιο σύγχρονα ιατρικά κέντρα της Ελλάδας και του εξωτερικού, με το ελάχιστο δυνατό κόστος. Παράλληλα προσφέρει 100% κάλυψη στα ειδικά συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα, και συγκεκριμένα στο Ιασώ General, στον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών και στον Όμιλο Υγεία, τόσο σε περιπτώσεις επείγουσας εισαγωγής, όσο και στις επεμβάσεις χωρίς νοσηλεία, ανεξαρτήτως απαλλαγής.
Μια καινοτομία του Medical Safety που το ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι ότι εκτός από ειδικές, υψηλού κόστους προληπτικές εξετάσεις, προσφέρει και καλύψεις τριτοβάθμιας περίθαλψης όπως η νοσηλεία κατ’ οίκον και η κάλυψη εξόδων σε κέντρα αποκατάστασης.

– Ποιες διαφορές εντοπίζετε στον κλάδο υγείας στην Ελλάδα σε σχέση με την εικόνα που διαμορφώνεται στο εξωτερικό;
Ελένη Μάνου: Κύριο χαρακτηριστικό της ελληνικής αγοράς υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα σε σχέση με την ευρωπαϊκή είναι το δυσλειτουργικό δημόσιο σύστημα υγείας και η στρεβλή ιδιωτική αγορά υγείας, όπου κυρίαρχα χαρακτηριστικά της είναι η υπερπροσφορά ιατρικών, χειρουργικών κυρίως, ειδικοτήτων και η ολιγοπωλησιακά διαρθρωμένη και συγκεντρωμένη στα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας προσφορά ιδιωτικών κλινικών.
Τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα, όπως η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος έχει επισημάνει, η αγορά ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας να λειτουργεί σε ένα περιβάλλον στο οποίο να διαπιστώνονται συχνά φαινόμενα, όπως περιπτώσεις εισαγωγής για νοσηλεία σε ιδιωτικές κλινικές χωρίς αντικειμενικά εμφανή και αποχρώντα ιατρικό λόγο, ανεξήγητες αποκλίσεις στην κλινική αντιμετώπιση πανομοιότυπων περιστατικών ασθενών, αμφισβητούμενη ιατρικώς αναγκαιότητα και ένταση στη χρήση ακριβής ιατρικής τεχνολογίας και προκλητή (υπερ)κατανάλωση υπηρεσιών υγείας, αδιαφάνεια στην τιμολόγηση των υπηρεσιών υγείας κ.λπ.

– Συμφωνείτε με την πρόθεση της πολιτείας να θεσπίσει δείκτες αναφοράς για τα προγράμματα υγείας;
Ελένη Μάνου: Η Generali υποστήριζε και θα εξακολουθήσει να υποστηρίζει την θεσμοθετημένη εισαγωγή ιατρικών πρωτοκόλλων και κατευθυντηρίων γραμμών προς γενικευμένη εφαρμογή από την ιατρική κοινότητα (δημόσιου και ιδιωτικού τομέα), όπως επίσης και την εφαρμογή κοινής κωδικοποίησης των διαγνωστικών και ιατρικών πράξεων σε όλο το φάσμα του συστήματος υγείας (δημόσιο και ιδιωτικό).

Generali – Ε. Μάνου: Επαναχάραξη της προϊοντικής πολιτικής στον κλάδο υγείας

0

[starbox]

Στον επανασχεδιασμό της στρατηγικής τους στον κλάδο υγείας οδηγήθηκαν  οι ασφαλιστικές εταιρείες, προκειμένου να καλύψουν τι αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών για προσιτά και ευέλικτα προγράμματα. Οι ελλείψεις στο δημόσιο σύστημα υγείας και το μειωμένο διαθέσιμο εισόδημα προσανατόλισαν ασφαλιστική αγορά – πολίτες σε προγράμματα μονοετούς διάρκειας με χαμηλότερα ασφάλιστρα.   Όπως αναφέρει στο iw η κα Ε. Μάνου, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Ζωής στην Generali όλες σχεδόν οι ασφαλιστικές εταιρείες προχώρησαν στη δημιουργία ετησίως ανανεούμενων νοσοκομειακών προγραμμάτων.

«Η Generali αντελήφθη πολύ έγκαιρα αυτές τις τάσεις και ακολούθησε έναν άλλο δρόμο προκειμένου να διαθέσει στον Έλληνα καταναλωτή ποιοτικά ασφαλιστικά προγράμματα υγείας με προσιτό κόστος, διευρύνοντας παράλληλα όσο είναι δυνατόν τις παροχές. Προγράμματα όπως το Health Care για την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας και το Medical Prime για την δευτεροβάθμια περίθαλψη απαντούν σε αυτές τις ανάγκες». Η κα Μάνου αναλύει στο Iw τους παράγοντες που διαμορφώνουν το τοπίο στην υγεία, τη φιλοσοφία της Generali στα προγράμματα υγείας και τα στοιχεία που διαφοροποιούν την εταιρεία από τον ανταγωνισμό.

– Πως κινήθηκε ο κλάδος τον τελευταίο χρόνο και πως πιστεύετε ότι θα εξελιχθεί στο μέλλον; Θα αυξηθούν τα μεγέθη του;

Ελένη Μάνου: Οι ασφαλίσεις υγείας γνωρίζουν σημαντική αύξηση της ζήτησης τα τρία τελευταία χρόνια λόγω της κρίσης που πλήττει το δημόσιο σύστημα ασφάλισης υγείας. Οι έλληνες καταναλωτές, διαπιστώνοντας τα κενά στο κοινωνικό σύστημα ασφάλισης στρέφονται προς τις ασφαλιστικές εταιρείες αναζητώντας ασφαλιστική κάλυψη, με αποτέλεσμα, παρά τη γενικότερη οικονομική κρίση που πλήττει την συνολική παραγωγή του ασφαλιστικού κλάδου, η ασφάλιση υγείας να εμφανίζει μία σταθερότητα.
Δεδομένου ότι δεν φαίνεται να βελτιώνονται άμεσα οι συνθήκες στο δημόσιο σύστημα υγείας, οι ασφαλιστικές εταιρείες αναμένεται να διεκδικήσουν ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο από το σύστημα ασφάλισης υγείας.
Τα πλέον πρόσφατα συγκεντρωτικά στοιχεία της αγοράς αναφέρουν ότι οι ενεργοί ασφαλισμένοι του κλάδου Υγείας το 2012 ήταν πάνω από 1.000.000 και σε σχέση με το 2011, ο αριθμός των ατομικών συμβολαίων παρουσίασε αύξηση 9%.

– Ποιες είναι οι τάσεις που διαμορφώνονται στις ασφαλίσεις υγείας; Οι καταναλωτές ζητούν μονοετή ή ισόβια προγράμματα; Σε ποια συμβόλαια εστιάζει η εταιρεία σας και γιατί;
Ελένη Μάνου: Η κρίση που πλήττει το δημόσιο σύστημα υγείας είναι η μία παράμετρος που συνθέτει την γενικότερη εικόνα του συστήματος ασφάλισης υγείας. Η άλλη είναι η μείωση της αγοραστικής δύναμης του μέσου έλληνα καταναλωτή, παράμετρος που τον υποχρεώνει σε επιλογές χαμηλότερου κόστους. Μία τρίτη παράμετρος είναι το υψηλό και συνεχώς μεταβαλλόμενο κόστος των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας που ουσιαστικά υποχρεώνει τις ασφαλιστικές εταιρείες σε συνεχείς αυξήσεις των ασφαλίστρων. Τέλος μία ακόμα παράμετρος αφορά τις ίδιες τις ασφαλιστικές εταιρείες και σχετίζεται με την πολιτική ανάληψης μακροχρόνιων κινδύνων και τις υποχρεώσεις σε κεφάλαια που αυτές δημιουργούν με τις νέα οδηγία Solvency II.
Αυτές οι παράμετροι υποχρεώνουν τον κλάδο ιδιωτικής ασφάλισης να επαναχαράξει την προϊοντική του πολιτική και να οδηγηθεί στην δημιουργία ασφαλιστικών προϊόντων με κύριο χαρακτηριστικό την ετήσια διάρκεια τους. Όλες σχεδόν οι ασφαλιστικές εταιρείες προχώρησαν στη δημιουργία ετησίως ανανεούμενων νοσοκομειακών προγραμμάτων.
Η Generali αντελήφθη πολύ έγκαιρα αυτές τις τάσεις και ακολούθησε έναν άλλο δρόμο προκειμένου να διαθέσει στον έλληνα καταναλωτή ποιοτικά ασφαλιστικά προγράμματα υγείας με προσιτό κόστος, διευρύνοντας παράλληλα όσο είναι δυνατόν τις παροχές. Προγράμματα όπως το Health Care για την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας και το Medical Prime για την δευτεροβάθμια περίθαλψη απαντούν σε αυτές τις ανάγκες. Αυτού του είδους τα προϊόντα που συνδυάζουν την ουσιαστική ασφαλιστική κάλυψη, σε συνεργασία με μεγάλα ιδιωτικά θεραπευτήρια, αποτελούν μία διέξοδο για εκατοντάδες χιλιάδες έλληνες ασφαλισμένους. Λαμβάνοντας υπόψη μας αυτές τις παραμέτρους, μπορούμε να πούμε ότι για την Generali η ετήσια ή μακροχρόνια διάρκεια του προγράμματος έρχεται σε δεύτερη μοίρα.

-Πως διαφοροποιείστε από τον ανταγωνισμό;
Ελένη Μάνου: Όπως προανέφερα η Generali ακολούθησε ένα διαφορετικό δρόμο στον σχεδιασμό και προώθηση των νέων προγραμμάτων ασφάλισης υγείας, προχωρώντας σε στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλους ομίλους υπηρεσιών υγείας όπως είναι οι όμιλοι Υγεία και Ιατρικό Κέντρο. Tα προϊόντα αυτά αποτέλεσαν τον «οδηγό» για παρόμοια προϊόντα και από άλλες ασφαλιστικές εταιρείες. Παράλληλα η εταιρία δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να επιλέξει άλλες, πιο ευέλικτες λύσεις μέσα από τα προγράμματα Health Keeper και Medical Safety για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια περίθαλψη αντίστοιχα.
Το πρόγραμμα Health Keeper περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη σειρά παροχών και λύσεων έτσι ώστε να ικανοποιεί όλες τις ανάγκες, σε Πανελλαδικό δίκτυο, διασφαλίζοντας την άμεση εξυπηρέτησή του ασφαλισμένου όπου κι αν βρίσκεται. Το Health Keeper εκτός από ιατρικές επισκέψεις και διαγνωστικές εξετάσεις, καλύπτει και θεραπείες. Προσφέρεται σε όλους, χωρίς περιορισμούς, ανεξάρτητα από ιατρικό ιστορικό και χωρίς κανένα απολύτως όριο ηλικίας. Επιπλέον μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής για smart phones, Generali Health Alert, ο ασφαλισμένος διευκολύνεται στην πρόσβαση του σε υπηρεσίες και παρόχους υγείας αφού έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται ανά πάσα στιγμή για την διαθεσιμότητα ιατρών και διαγνωστικών κέντρων στην περιοχή του. Ταυτόχρονα όμως το Generali Health Alert σώζει ζωές, αφού ο ασφαλισμένος μπορεί να αποστείλει κλήση για άμεση βοήθεια και να λάβει την απαιτούμενη ιατρική υποστήριξη, όπου και αν βρίσκεται.
Επίσης το MEDICAL Safety είναι η απόλυτη λύση στα Νοσοκομειακά προγράμματα υγείας, τόσο δυναμικό που καλύπτει κάθε περίπτωση, και τόσο ευέλικτο ώστε να προσαρμόζεται απόλυτα στις προσωπικές ανάγκες κάθε ασφαλισμένου. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα υγείας, που προσφέρει πλήρη κάλυψη στη δευτεροβάθμια, στα πιο σύγχρονα ιατρικά κέντρα της Ελλάδας και του εξωτερικού, με το ελάχιστο δυνατό κόστος. Παράλληλα προσφέρει 100% κάλυψη στα ειδικά συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα, και συγκεκριμένα στο Ιασώ General, στον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών και στον Όμιλο Υγεία, τόσο σε περιπτώσεις επείγουσας εισαγωγής, όσο και στις επεμβάσεις χωρίς νοσηλεία, ανεξαρτήτως απαλλαγής.
Μια καινοτομία του Medical Safety που το ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι ότι εκτός από ειδικές, υψηλού κόστους προληπτικές εξετάσεις, προσφέρει και καλύψεις τριτοβάθμιας περίθαλψης όπως η νοσηλεία κατ’ οίκον και η κάλυψη εξόδων σε κέντρα αποκατάστασης.

– Ποιες διαφορές εντοπίζετε στον κλάδο υγείας στην Ελλάδα σε σχέση με την εικόνα που διαμορφώνεται στο εξωτερικό;
Ελένη Μάνου: Κύριο χαρακτηριστικό της ελληνικής αγοράς υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα σε σχέση με την ευρωπαϊκή είναι το δυσλειτουργικό δημόσιο σύστημα υγείας και η στρεβλή ιδιωτική αγορά υγείας, όπου κυρίαρχα χαρακτηριστικά της είναι η υπερπροσφορά ιατρικών, χειρουργικών κυρίως, ειδικοτήτων και η ολιγοπωλησιακά διαρθρωμένη και συγκεντρωμένη στα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας προσφορά ιδιωτικών κλινικών.
Τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα, όπως η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος έχει επισημάνει, η αγορά ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας να λειτουργεί σε ένα περιβάλλον στο οποίο να διαπιστώνονται συχνά φαινόμενα, όπως περιπτώσεις εισαγωγής για νοσηλεία σε ιδιωτικές κλινικές χωρίς αντικειμενικά εμφανή και αποχρώντα ιατρικό λόγο, ανεξήγητες αποκλίσεις στην κλινική αντιμετώπιση πανομοιότυπων περιστατικών ασθενών, αμφισβητούμενη ιατρικώς αναγκαιότητα και ένταση στη χρήση ακριβής ιατρικής τεχνολογίας και προκλητή (υπερ)κατανάλωση υπηρεσιών υγείας, αδιαφάνεια στην τιμολόγηση των υπηρεσιών υγείας κ.λπ.

– Συμφωνείτε με την πρόθεση της πολιτείας να θεσπίσει δείκτες αναφοράς για τα προγράμματα υγείας;
Ελένη Μάνου: Η Generali υποστήριζε και θα εξακολουθήσει να υποστηρίζει την θεσμοθετημένη εισαγωγή ιατρικών πρωτοκόλλων και κατευθυντηρίων γραμμών προς γενικευμένη εφαρμογή από την ιατρική κοινότητα (δημόσιου και ιδιωτικού τομέα), όπως επίσης και την εφαρμογή κοινής κωδικοποίησης των διαγνωστικών και ιατρικών πράξεων σε όλο το φάσμα του συστήματος υγείας (δημόσιο και ιδιωτικό).

Εξυπηρέτηση Ασφαλισμένων και Συνταξιούχων ΟΑΕΕ ανεξάρτητα έδρας ή κατοικίας

0

Ο ΟΑΕΕ στα πλαίσια της απλοποίησης των διαδικασιών και της βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες ενημερώνει τους ασφαλισμένους και τους συνταξιούχους ότι θα μπορούν πλέον να απευθύνονται σε οποιοδήποτε Περιφερειακό Τμήμα ανεξάρτητα από την ταχυδρομική διεύθυνση της επαγγελματικής έδρας ή της κατοικίας τους για την εκτύπωση των κατωτέρω:

– Βεβαίωση Εισφορών Ασφαλισμένων

– Βεβαίωση Ασφαλιστικής Ενημερότητας (εφόσον έχει καταβληθεί το σύνολο των εισφορών μηχανογραφικά )

– Βεβαίωση Αποδοχών Συνταξιούχου

– Τρίμηνα Ενημερωτικά Σημειώματα Συντάξεων

– Απόδοση Κλειδάριθμου

– Κατάσταση Οφειλόμενων Εισφορών

– Κατάσταση Πληρωμένων Αποδείξεων Ασφαλισμένων

– Εκτύπωση ταχυπληρωμής

– Βεβαίωση περί μη ασφάλισης στον ΟΑΕΕ

Αύξηση 21% στα κέρδη προ φόρων των Lloyd’s του Λονδίνου

0
Inga Beale, διευθύνουσα σύμβουλος των Lloyd's

Με αύξηση στα κέρδη προ φόρους που έφτασε το 21% έκλεισε το πρώτο εξάμηνο για τους Lloyd’s. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δημοσιεύτηκαν στο Reuters οι Lloyd’s του Λονδίνου πέτυχαν κέρδη προ φόρων ύψους 1.670.000.000 λιρών ή 2.72 δις δολαρίων.

Μικρή μείωση σημείωσαν τα ακαθάριστα ασφάλιστρα, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 24,27 δις δολάρια, καταγράφοντας καθοδική πορεία κατά 3,9% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο.

Σε δήλωσή της η Inga Beale, διευθύνουσα σύμβουλος των Lloyd’s, δήλωσε ότι τα αποτελέσματα ήταν ιδιαίτερα θετικά, καθώς οι συνθήκες που επικρατούν στην αγορά είναι δύσκολες.