back to top
29.6 C
Athens
Δευτέρα 9 Ιουνίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1880

Μιχάλης Ανδρουλιδάκης: Ο ασφαλιστικός ισορροπιστής

0

Πολυτάλαντος, δημιουργικός και ενταγμένος στον εργασιακό βίο από τα πρώτα χρόνια της ζωής του, ο ασφαλιστής-συγγραφέας Μιχάλης Ανδρουλιδάκης* απέδειξε μέσα από τη γραφή του ότι οι ασφάλειες έχουν τη δική τους ιστορία. Μια ιστορία που μπορεί να είναι προσωπική για τον καθένα, όμως τελικά έχει έναν κοινό παρανομαστή για όσους ασκούν το επάγγελμα.

Ιντεραμερικάνος –πιστός– με όλα τα γνωρίσματα των στελεχών της εποχής του, αγαπητός στους συναδέλφους του, φανατικός πωλητής και τελικά ικανός ασφαλιστής, ο κ. Ανδρουλιδάκης αποτελεί υπόδειγμα επαγγελματία. Όλα όσα αποκόμισε τα κατέγραψε και εξέδωσε ένα βιβλίο με τίτλο «Η ιστορία των ασφαλειών και ο ασφαλιστικός σύμβουλος σήμερα», θέλοντας μέσω αυτού να συνοψίσει και να μεταδώσει την εμπειρία του στο ασφαλιστικό επάγγελμα.

Επιπλέον, κατέχει τον τίτλο του επίτιμου επιθεωρητή πωλήσεων, ενώ έγινε μέλος λεσχών και άλλων club διακρίσεων.

Απέδειξε λοιπόν ό,τι είχε να αποδείξει σε όσους αναζητούν αποδείξεις και προχωρούν σε μετρήσεις. Ενσωματωμένος πλήρως στην αγορά και με απόψεις
κατασταλαγμένες περί πωλήσεων, ασφαλιστικών αναγκών, προσέγγισης πελάτη, διακρίθηκε επαγγελματικά, προχώρησε και κέρδισε αυτά που ήθελε για τη ζωή του, δείχνοντας απόλυτα ενταγμένος στην ασφαλιστική αγορά.

Ωστόσο, στην πραγματικότητα ο Μιχάλης ανήκει και αλλού. Κι αυτό διότι είναι αφοσιωμένος και σε άλλα πράγματα, τα οποία προάγει, και μαζί τους δημιουργεί: συλλέκτης, μουσικός αναγνωρισμένος, με θητεία σε ορχήστρες και φιλαρμονικές, συγγραφέας, αποτελούν μερικές μόνο από τις ιδιότητες της εξωεπαγγελματικής του ζωής. Ισορροπημένα και με διάθεση για συνέχεια πορεύεται εκατέρωθεν αυτής
της διαχωριστικής γραμμής συνεχίζοντας την αλυσίδα της ζωής του.

Ο Μιχάλης γεννήθηκε στο Ρέθυμνο της Κρήτης το 1947 και είναι παιδί πολυμελούς οικογένειας. Ο πατέρας του ήταν συνταγματάρχης. Το περιβάλλον στο οποίο μεγάλωσε ήταν αυστηρό, είχε αρχές, αγωγή και πειθαρχία. Η μεγάλη οικογένεια –όπως είναι προφανές– έχει και αυξημένες απαιτήσεις. Αυτός ήταν ο λόγος που τον ώθησε από πολύ μικρό στη δουλειά. Ξεκίνησε να εργάζεται από την ηλικία των
μόλις 7 ετών και συνεισέφερε στα οικονομικά της οικογένειας. Ταυτόχρονα πήγαινε και στο σχολείο, με απομειωμένη όμως την παιδική ανεμελιά.

Παράλληλα με τη βασική εκπαίδευση σπούδαζε και μουσική. Στη συνέχεια υπηρέτησε ως έφεδρος αξιωματικός επί 29 μήνες με μετεκπαίδευση στη Σχολή Πεζικού (Μέλος της Λέσχης Εφέδρων Αξιωματικών ΣΕΑΑΝΑ).

Στη συνέχεια, αναπτύχθηκε περαιτέρω εργασιακά, παράλληλα με την κύρια απασχόλησή του στην εταιρεία ΠΑΛΚΟ (1963-1973), στην οποία, από τη θέση του εμπορικού αντιπροσώπου, είχε αναλάβει σχεδόν όλη την Αθήνα. Στον ελεύθερο χρόνο του ήταν και αντιπρόσωπος διαφόρων άλλων εταιρειών με διαφορετικά είδη εμπορίου.

Ωστόσο, είχε μάθει πλέον να αναζητά συνθήκες εργασίας που πρόσφεραν ανάπτυξη και να κυνηγά τις προκλήσεις της ζωής, αποβλέποντας σε μια καλύτερη τύχη. Ήταν τον Ιούλιο του 1973 όταν ξεκίνησε την ασφαλιστική του καριέρα στην Interamerican. Άρχισε να εργάζεται ως ασφαλιστικός σύμβουλος πλήρους απασχόλησης, στη συνέχεια ως unit manager και μετά ως συντονιστής ασφαλιστικών
συμβούλων και δημιούργησε τρία υποκαταστήματα. Για τη δημιουργικότητά του αυτή, η εταιρεία τον ονόμασε επίτιμο επιθεωρητή πωλήσεων.

Επιπλέον συμμετείχε σε πάρα πολλές επιτροπές και συμβούλια, ενώ πραγματοποίησε ομιλίες σε διάφορες σχολές και σε υποκαταστήματα. Εκπαίδευσε εκατοντάδες ασφαλιστικούς συμβούλους και κέρδισε δεκάδες διακρίσεις και βραβεύσεις.

Με την πάροδο των χρόνων, ο Μιχάλης παρακολούθησε πάρα πολλά εκπαιδευτικά σεμινάρια και συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ταξίδεψε σε 90 και πλέον χώρες, αποκομίζοντας πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες. Σε όλη του τη διαδρομή είχε ένα μεράκι: να αποτυπώνει τις σκέψεις του και να τις βάζει σε μια δομή. Ίσως αυτό τελικά να ήταν το μεγάλο μάθημα των ασφαλειών: η οργάνωση και η δόμηση. Έτσι έγινε και συγγραφέας, χωρίς να χάσει την ιδιότητα του επαγγελματία ασφαλιστή και manager. Πρωτόλειο έργο του το βιβλίο «Αντιρρήσεις». Σήμερα, ο συντονιστής ασφαλιστικών συμβούλων και διευθυντής υποκαταστήματος της Interamerican έχει τη χαρά να εκδώσει την «Iστορία των ασφαλειών και ο ασφαλιστικός σύμβουλος σήμερα». Όπως αναφέρει, το βιβλίο αποτελεί αποκύημα της επαγγελματικής διαδρομής του συγγραφέα και χρειάστηκε κοντά στα δύο χρόνια για να το ολοκληρώσει.

Το βιβλίο αναφέρεται επιγραμματικά στα θέματα των ασφαλειών σε όλη την πορεία της ανθρωπότητας από το 3.000 π.Χ. έως και σήμερα και στην προσφορά τους στις
διάφορες κοινωνίες. Επικεντρώνεται ως επί το πλείστον στον ασφαλιστικό σύμβουλο, με αναφορές σε όλα τα στάδια της εκπαίδευσης, στην απόκτηση γνώσεων, στις τεχνικές πωλήσεων, στην ψυχολογία πωλήσεων και στις ικανότητες που πρέπει απαραίτητα να έχει ένας ασφαλιστικός σύμβουλος για να υπηρετήσει έναν θεσμό που προσφέρει εδώ και πολλά χρόνια χρήσιμες υπηρεσίες στην κοινωνία.

Ο Μιχάλης ενστερνίζεται έξι βασικές αρχές, τις οποίες υπηρετεί με σθένος και τις αναφέρει και στον πρόλογο του βιβλίου του: συνέπεια, υπευθυνότητα, ειλικρίνεια, ανάπτυξη, πρόοδο, ευημερία.

 

*Διευθυντής Υποκαταστήματος Interamerican και Συντονιστής Ασφαλιστικών Συμβούλων

Νοσηλεία ανασφάλιστων: Ναι μεν, αλλά…

0

Όλο και πληθαίνουν το τελευταίο διάστημα οι φωνές των ανθρώπων του δημόσιου συστήματος υγείας, που κάνουν λόγο για μετ’ εμποδίων περίθαλψη των ανασφάλιστων, παρά τη θεσμοθετημένη κάλυψη τους. Την ίδια ώρα, τα νοσοκομεία ανά την επικράτεια βάζουν εισοδηματικά κριτήρια για την περίθαλψη τους.

Στα δημόσια νοσοκομεία παρέχεται πλήρης κάλυψη για κάθε είδους νοσηλεία, με την πιστοποίηση της ιατρικής αναγκαιότητας από την τριμελή επιτροπή του νοσοκομείου. Τουλάχιστον αυτό θα πρέπει να ισχύει.

Στα εμπόδια στην περίθαλψη των ανασφάλιστων αναφέρθηκε πρόσφατα με ανακοίνωση της η Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών Πειραιώς (ΕΙΝΑΠ). Σύμφωνα με τους γιατρούς, ενώ σε πολλά νοσοκομεία λειτουργούν συστηματικά και λαμβάνουν αποφάσεις οι 3μελείς επιτροπές που προβλέπει ο νόμος, σε άλλα δεν υπάρχει καμία ενεργοποίησή τους.

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Αγωγές κατά της Takata: Η εταιρεία ήξερε για τους αερόσακους που εκρήγνυνται από το 2001

0

Αγωγές κατά της ιαπωνικής εταιρείας Takataέχουν καταθέσει οδηγοί από τις Ηνωμένες Πολιτείες, υποστηρίζοντας ότι η κατασκευάστρια εταιρεία αερόσακων γνώριζε ότι οι αερόσακοι της εκρήγνυνται από το 2001.

Σύμφωνα με το Blοomberg  η Takata πριν 13 χρόνια  είχε προχωρήσει στην ανάκληση ελαττωματικών αερόσακων, καθώς είχαν εντοπιστεί περιστατικά που οι αερόσακοι έσκαγαν σε οχήματα της Isuzu Motors Ltd. Αυτό αναφέρουν οι ενάγοντες σε δύο πολιτείες των ΗΠΑ, οι οποίοι στις αγωγές τους μιλούν επίσης για  τουλάχιστον τέσσερις θανάτους και 139 τραυματισμούς που συνδέονται με ελαττωματικά  προιόντα της ιαπωνικής εταιρείας σε οχήματα της Honda Motor Co.  και της Toyota Motor Corp.

Σε αντίγραφο καταγγελίας που έχει κατατεθεί στις αρμόδιες αρχές της Καλιφόρνια αναφέρεται: «Η Takata και η Honda επανειλημμένα απέτυχαν να διερευνήσουν πλήρως το πρόβλημα και να αποσύρουν από την αγορά τα ελαττωματικά προϊόντα, επιτρέποντας στο πρόβλημα να μεγεθυνθεί και να έχουμε τουλάχιστον τέσσερις θανάτους τα τελευταία 13 χρόνια».

Εκπρόσωποι της Takata, της Honda και της Toyota αρνήθηκαν να σχολιάσουν τις σχετικές πληροφορίες για τις αγωγές, έως ότου λάβουν επίσημα τις καταγγελίες που έχουν υποβληθεί.

Την περασμένη εβδομάδα η ρυθμιστική αρχή ασφάλειας οχημάτων στις ΗΠΑ, παρότρυνε τους ιδιοκτήτες 8 εκατ. οχημάτων να αντικαταστήσουν άμεσα τους αερόσακους τους, καθώς ανοίγουν με υπερβολική μεγάλη πίεση και εκτοξεύουν κομμάτια μετάλλου.

Πηγή: Bloomberg

Greek Gaming Conference 2014 – D. Macadam

0

Στην ομιλία του ο Daniel Macadam, Managing Editor (Europe), Gambling Compliance, αναφέρθηκε στην έλλειψη σταθερού φορολογικού περιβάλλοντος που καθιστά αρνητικό παράγοντα ανάπτυξης των επενδύσεων, παραθέτοντας τα παραδείγματα της Γερμανίας και Ιταλίας όπου το θέμα της αδειοδότησης βρίσκεται σε εξέλιξη. «Υπάρχει η ανάγκη για μια εναρμονισμένη Ευρώπη που θα διαμορφώνεται μέσα από μια ποικιλία τοπικών ρυθμίσεων, δίνοντας τη δυνατότητα στους οperators να επιλέξουν οι ίδιοι το χώρο που θα δραστηριοποιηθούν».

Greek Gaming Conference 2014 – P. Vlaemminck

0

Στην ομιλία του ο Philippe Vlaemminck, Partner and Head of EU Regulatory & Trade Group and the Lotteries, Gambling & Sports Law Team, μίλησε για την εδραίωση των standards που τέθηκαν το 1992 και κατέληξε στο συμπέρασμα πως ακόμη και μετά την πάροδο είκοσι ετών, η δημιουργία πλαισίου εναρμόνισης βρίσκεται σε εκκρεμότητα

ΙΑΣΩ: «Ηλεκτρονικό έγκλημα: Προφυλάξτε τα παιδιά σας»

0

Το σύγχρονο έγκλημα φαίνεται να μεταλλάσσεται συνεχώς από την κλασική του μορφή προς το ηλεκτρονικό έγκλημα. Ιδιαίτερα σε ότι αφορά στα παιδιά, από το 2006 μέχρι σήμερα, η Ελληνική Αστυνομία έχει συλλάβει ένα πολύ μεγάλο αριθμό παιδόφιλων…και δεν είναι μόνο αυτό.

Παιδική πορνογραφία, Εκβιαστές, Ερωτική προσέγγιση, On line βιασμοί ανηλίκων, Σχολικός εκφοβισμός, Εθισμός παιδιών αλλά και ενηλίκων.
Το internet προσφέρεται για τη διεξαγωγή πληθώρας απατών και παραβίασης προσωπικών δεδομένων.

Για πρώτη φορά στο χώρο των ιδιωτικών κλινικών, διοργανώνεται ομιλία η οποία αγγίζει όλα αυτά, τα τόσο ευαίσθητα, επίκαιρα και τόσο σημαντικά θέματα, που μας αφορούν όλους.

Είναι μία ομιλία που δεν πρέπει να χάσετε από τον πλέον ειδικό και καταξιωμένο στον χώρο του, τον Ταξίαρχο Μανώλη Σφακιανάκη, Διευθυντή της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας.
Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014 στις 16:00 στο Αμφιθέατρο του ΙΑΣΩ (διεύθυνση: Μαιευτήριο ΙΑΣΩ Λεωφ. Κηφισίας 37-39, Μαρούσι), με ελεύθερη είσοδο.

Σχέδιο πρόληψης για τις 12 χώρες του ΟΣΕΠ

0

Η προώθηση και εφαρμογή ενός σχεδίου πρόληψης και προαγωγής της υγείας, μεταξύ των 12 χωρών μελών του ΟΣΕΠ συζητήθηκε στη συνάντηση της Υφυπουργού Υγείας, Κ. Παπακώστα με τον Γενικό Γραμματέα της Μόνιμης Διεθνούς Γραμματείας Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας Ευξείνου Πόντου (ΟΣΕΠ), Victor Tvircun.

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Νέος γύρος τιμολόγησης

0

Δεν πρόλαβε καλά- καλά να κλείσει η Αριστοτέλους τον προηγούμενο γύρο διαπραγματεύσεων για την τιμολόγηση νέων σκευασμάτων και τη διόρθωση λαθών και ετοιμάζεται να συνεδριάσει και πάλι.

Μετά την έγκριση 660 σκευασμάτων κατά τις διαβουλεύσεις, που μόλις ολοκληρώθηκαν, η επιτροπή τιμών ετοιμάζεται να συνεδριάσει εκ νέου για να τιμολογήσει περίπου 700 κωδικούς.

Συγκεκριμένα, η συνεδρίαση θα εξετάσει την κοστολόγηση  717 σκευασμάτων, εκ των οποίων και 100 πρωτότυπα, τα οποία και ανήρτησε στην ιστοσελίδα του ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΟΦ), προαναγγέλοντας το νέο κύκλο συνεδριάσεων της επιτροπής.

 

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

insurancewebinar.gr – ΕΙΑΣ: Επικοινωνία προσαρμοσμένη στο κοινωνικό στυλ του πελάτη

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το πέμπτο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) , με ένα ιδιαίτερα επίκαιρο θέμα που αφορά την Επικοινωνία προσαρμοσμένη στο κοινωνικό στυλ του πελάτη.

Την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014 , 18.00 – 20.00, Η Ράνια Τσάβαλου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Επιχειρήσεων με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας σε θέματα συμβουλευτικής ανθρωπίνου δυναμικού, καθώς και στην εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών και απόδοσης των πωλήσεων,μας παρουσιάζει ένα webinar με τίτλο:

“ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ”
Περιγραφή και σκοπός του webinar
Το σεμινάριο θα επικεντρωθεί στο δύσκολο πελάτη και στο πως μπορούμε να τον χειριστούμε ανάλογα με το διαφορετικό κοινωνικό του στυλ.
Σε ποιους απευθύνεται το webinar:
• Σε όλους τους υπαλλήλους και τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιριών & επιχειρήσεων
• Σε ασφαλιστικούς συμβούλους
• Σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center)
• Σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών
• Σε πραγματογνώμονες
• Σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου

• Θεματολογία:
• Κατανόηση της έννοιας των κοινωνικών στυλ
• Προσαρμογή του δικού μας κοινωνικού στυλ κατά τη διαδικασία πώλησης και εξυπηρέτησης
• Δεν αντιμετωπίζονται όλοι οι πελάτες με τον ίδιο τρόπο
• Ποιες είναι οι αντιστάσεις των πελατών
• Η διασφάλιση της άνεσης του πελάτη.

Η συμμετοχή του webinar είναι στα 25€ και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurawebinars.gr.

insurancewebinar.gr – ΕΙΑΣ: Επικοινωνία προσαρμοσμένη στο κοινωνικό στυλ του πελάτη

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το πέμπτο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) , με ένα ιδιαίτερα επίκαιρο θέμα που αφορά την Επικοινωνία προσαρμοσμένη στο κοινωνικό στυλ του πελάτη.

Την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014 , 18.00 – 20.00, Η Ράνια Τσάβαλου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Επιχειρήσεων με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας σε θέματα συμβουλευτικής ανθρωπίνου δυναμικού, καθώς και στην εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών και απόδοσης των πωλήσεων,μας παρουσιάζει ένα webinar με τίτλο:

“ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ”
Περιγραφή και σκοπός του webinar
Το σεμινάριο θα επικεντρωθεί στο δύσκολο πελάτη και στο πως μπορούμε να τον χειριστούμε ανάλογα με το διαφορετικό κοινωνικό του στυλ.
Σε ποιους απευθύνεται το webinar:
• Σε όλους τους υπαλλήλους και τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιριών & επιχειρήσεων
• Σε ασφαλιστικούς συμβούλους
• Σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center)
• Σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών
• Σε πραγματογνώμονες
• Σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου

• Θεματολογία:
• Κατανόηση της έννοιας των κοινωνικών στυλ
• Προσαρμογή του δικού μας κοινωνικού στυλ κατά τη διαδικασία πώλησης και εξυπηρέτησης
• Δεν αντιμετωπίζονται όλοι οι πελάτες με τον ίδιο τρόπο
• Ποιες είναι οι αντιστάσεις των πελατών
• Η διασφάλιση της άνεσης του πελάτη.

Η συμμετοχή του webinar είναι στα 25€ και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurawebinars.gr.