back to top
13.1 C
Athens
Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Αρχική Blog Σελίδα 1831

Ι.ΧΟ.Σ.: Συνάντηση εξεύρεσης αναγκών με υποψήφιο πελάτη

0

Το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικών Σπουδών θα παρουσιάσει σε μια πενταώρη ημερίδα webinar, η οποία θα πρα;γματοποιηθεί στις 17 Ιουνίου και τις 24 Ιουνίου με θέμα «Συνάντηση εξεύρεσης αναγκών με υποψήφιο πελάτη».

Ο νέος καταναλωτής και ο επιχειρηματίας, ως δυνητικός πελάτης είναι πιο πληροφορημένος, συνηθισμένος σε παλιού τύπου παρουσιάσεις, με μικρή ανεκτικότητα και λίγο χρόνο, ενώ παρουσιάζει απαίτηση για υψηλό επαγγελματισμό και ουσία. Το πρώτο ραντεβού είναι εξαιρετικά σημαντικό, διότι από αυτό καθορίζεται και το κλείσιμο. Στο σεμινάριο θα αναλυθεί:

Α) Ένας νέος τρόπος συστηματοποιημένης παρουσίασης, ο οποίος βασίζεται στη χρήση εικόνας, στη συμβολή της νευροβιολογίας που ξεκλειδώνει το μηχάνημα που λέγεται ανθρώπινος εγκέφαλος και σε μια βασική πανίσχυρη ρητορική τεχνική. Το αποτέλεσμα είναι ένας γρήγορος (6 λεπτά) και εύκολος τρόπος αύξησης της ασφαλιστικής συνείδησης του πελάτη, που τον οδηγεί χωρίς αντίρρηση στην Ανάλυση Αναγκών.

Β) Επιπλέον θα δοθούν στο συνεργάτη δύο διαφορετικοί τρόποι ανάλυσης αναγκών καθώς και η μεθοδολογία της διερεύνησης αναγκών με ειδικούς εύχρηστους πίνακες (πίνακας Matrix) που για πρώτη φορά παρουσιάζονται στην Ελληνική αγορά και απαιτούν την ενεργή συμμετοχή του πελάτη. Με αυτό τον τρόπο ο σύμβουλος αποκτά συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι συναδέλφων εξ’ αιτίας της υψηλής τεχνογνωσίας που κατέχει.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.ixosacademy.edu.gr

Νέα προϊόντα ασφάλισης υγείας από την International Life

0

H International Life ενισχύει, στo πλαίσιo της στρατηγικής ανάπτυξής της, το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο στον Κλάδο Υγείας. Μέσα από τη δημιουργία σύγχρονων και ευέλικτων προϊόντων που προστίθενται στο Σύστημα Υπηρεσιών Υγείας «Εν Υγεία» η εταιρεία καλύπτει τις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών της για προϊόντα με ποιοτικές καλύψεις και χαμηλό κόστος.

Συγκεκριμένα η International Life προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με τον Όμιλο Υγεία και το Meditteraneo Hospital στην Αττική, καθώς και την Κλινική Άγιος Λουκάς στην Θεσσαλονίκη δημιουργώντας το πρόγραμμα Εν Υγεία Elite που προσφέρει εξαιρετικής ποιότητας δευτεροβάθμια περίθαλψη με ιδιαίτερα προσιτό κόστος. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα παρέχει πλήρη κάλυψη νοσοκομειακής περίθαλψης έως €400.000 ετησίως με χαμηλό εκπιπτόμενο ποσό σε δίκλινο δωμάτιο σε όλες τις μονάδες υγείας των συγκεκριμένων νοσοκομείων, καθώς και κάλυψη εξωνοσοκομειακής περίθαλψης με δωρεάν επισκέψεις στους γιατρούς των εξωτερικών ιατρείων, απεριόριστες διαγνωστικές εξετάσεις με χρήση ταμείου, αλλά και δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις μέχρι συγκεκριμένου ορίου για έκτακτα περιστατικά.

Επιπρόσθετα, το «Εν Υγεία Elite» εμπλουτίζεται από περαιτέρω υπηρεσίες, όπως ένα πλήρες ετήσιο check up και 24ωρη ιατρική καθοδήγηση, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει ειδικές προνομιακές τιμές για την κάλυψη τοκετού σε πρώτη θέση.

Η International Life ενισχύοντας τη θέση της στον τομέα της πρωτοβάθμιας περίθαλψης δημιούργησε, επιπλέον, 2 ακόμη προϊόντα, τα  «Εν Υγεία Πρόληψη» και «Εν Υγεία Extra Πρόληψη», σε συνεργασία με τον όμιλο της Βιοϊατρικής. Το «Εν Υγεία Πρόληψη» προσφέρει διαγνωστικές εξετάσεις έως €1.200 ετησίως, απεριόριστες προγραμματισμένες επισκέψεις στα εξωτερικά ιατρεία των ιδιόκτητων κλινικών του συγκεκριμένου ομίλου, απεριόριστες επισκέψεις στους γιατρούς του δικτύου με χαμηλό κόστος, 40% έκπτωση για οδοντιατρική φροντίδα και δωρεάν έκδοση κάρτας υγείας για ταχύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Τέλος, το «Εν Υγεία Extra Πρόληψη» προσφέρει επιπλέον των παραπάνω καλύψεων δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις έως €2.000 ετησίως, δωρεάν ετήσιο check up και δωρεάν προγεννητικό έλεγχο.

Ο Αναπλ. Γενικός Διευθυντής Κλάδων Accident & Health κ. Βέλης Παππάς δήλωσε σχετικά: «Η δημιουργία των νέων προγραμμάτων υγείας, Εν Υγεία Elite, Εν Υγεία Πρόληψη, Εν Υγεία Extra Πρόληψη, είναι η απάντηση της International Life στις απαιτήσεις του νευραλγικού τομέα ασφάλισης υγείας. Μέσα σε αυτή τη δύσκολή συγκυρία για τη χώρα,η εταιρεία πρωτοπορεί και προσφέρει σύγχρονα, ευέλικτα και οικονομικά προϊόντα παρέχοντας  μια αξιόπιστη και ποιοτική λύση για τη φροντίδα της υγείας των πολιτών».

Νέα προϊόντα ασφάλισης υγείας από την International Life

0

H International Life ενισχύει, στo πλαίσιo της στρατηγικής ανάπτυξής της, το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο στον Κλάδο Υγείας. Μέσα από τη δημιουργία σύγχρονων και ευέλικτων προϊόντων που προστίθενται στο Σύστημα Υπηρεσιών Υγείας «Εν Υγεία» η εταιρεία καλύπτει τις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών της για προϊόντα με ποιοτικές καλύψεις και χαμηλό κόστος.

Συγκεκριμένα η International Life προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με τον Όμιλο Υγεία και το Meditteraneo Hospital στην Αττική, καθώς και την Κλινική Άγιος Λουκάς στην Θεσσαλονίκη δημιουργώντας το πρόγραμμα Εν Υγεία Elite που προσφέρει εξαιρετικής ποιότητας δευτεροβάθμια περίθαλψη με ιδιαίτερα προσιτό κόστος. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα παρέχει πλήρη κάλυψη νοσοκομειακής περίθαλψης έως €400.000 ετησίως με χαμηλό εκπιπτόμενο ποσό σε δίκλινο δωμάτιο σε όλες τις μονάδες υγείας των συγκεκριμένων νοσοκομείων, καθώς και κάλυψη εξωνοσοκομειακής περίθαλψης με δωρεάν επισκέψεις στους γιατρούς των εξωτερικών ιατρείων, απεριόριστες διαγνωστικές εξετάσεις με χρήση ταμείου, αλλά και δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις μέχρι συγκεκριμένου ορίου για έκτακτα περιστατικά.

Επιπρόσθετα, το «Εν Υγεία Elite» εμπλουτίζεται από περαιτέρω υπηρεσίες, όπως ένα πλήρες ετήσιο check up και 24ωρη ιατρική καθοδήγηση, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει ειδικές προνομιακές τιμές για την κάλυψη τοκετού σε πρώτη θέση.

Η International Life ενισχύοντας τη θέση της στον τομέα της πρωτοβάθμιας περίθαλψης δημιούργησε, επιπλέον, 2 ακόμη προϊόντα, τα  «Εν Υγεία Πρόληψη» και «Εν Υγεία Extra Πρόληψη», σε συνεργασία με τον όμιλο της Βιοϊατρικής. Το «Εν Υγεία Πρόληψη» προσφέρει διαγνωστικές εξετάσεις έως €1.200 ετησίως, απεριόριστες προγραμματισμένες επισκέψεις στα εξωτερικά ιατρεία των ιδιόκτητων κλινικών του συγκεκριμένου ομίλου, απεριόριστες επισκέψεις στους γιατρούς του δικτύου με χαμηλό κόστος, 40% έκπτωση για οδοντιατρική φροντίδα και δωρεάν έκδοση κάρτας υγείας για ταχύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Τέλος, το «Εν Υγεία Extra Πρόληψη» προσφέρει επιπλέον των παραπάνω καλύψεων δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις έως €2.000 ετησίως, δωρεάν ετήσιο check up και δωρεάν προγεννητικό έλεγχο.

Ο Αναπλ. Γενικός Διευθυντής Κλάδων Accident & Health κ. Βέλης Παππάς δήλωσε σχετικά: «Η δημιουργία των νέων προγραμμάτων υγείας, Εν Υγεία Elite, Εν Υγεία Πρόληψη, Εν Υγεία Extra Πρόληψη, είναι η απάντηση της International Life στις απαιτήσεις του νευραλγικού τομέα ασφάλισης υγείας. Μέσα σε αυτή τη δύσκολή συγκυρία για τη χώρα,η εταιρεία πρωτοπορεί και προσφέρει σύγχρονα, ευέλικτα και οικονομικά προϊόντα παρέχοντας  μια αξιόπιστη και ποιοτική λύση για τη φροντίδα της υγείας των πολιτών».

Σήμερα το 29ο συνέδριο πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής

0

Το 29ο Συνέδριο Πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής πραγματοποιείται, αύριο,  30 Μαΐου στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» του Κέντρου Πολιτισμού “Ελληνικός Κόσμος”, με τη συμμετοχή 900 συνέδρων από το εταιρικό παραγωγικό δίκτυο και το διοικητικό προσωπικό της Εταιρίας.

Το Συνέδριο αυτό έχει ως στόχο να σηματοδοτήσει μία νέα εποχή για την Εταιρία, η οποία με την αμέριστη συμπαράσταση της μητρικής Εθνικής Τράπεζας, διαμορφώνει, ως ηγέτιδα δύναμη, τις νέες εξελίξεις στην Ασφαλιστική Αγορά.

Η χώρα – όπως καταμαρτυρούν και οι μεγάλες επενδύσεις των διεθνών οίκων σε διάφορους τομείς της οικονομίας – δείχνει να εξέρχεται από την κρίση. Η Εθνική Ασφαλιστική, με βήματα προσεκτικά σχεδιάζει τις ενέργειές της  για την επόμενη ημέρα.

Οι στόχοι, οι προοπτικές και η στρατηγική εξυπηρέτησης του πελάτη από την Εταιρία και τους συνεργάτες της θα αποτελέσουν το αντικείμενο του 29ου Συνεδρίου Πωλήσεων του Εταιρικού Παραγωγικού Δικτύου της Εθνικής Ασφαλιστικής ενώ συγχρόνως θα βραβευθούν οι συνεργάτες που ξεχώρισαν για τα παραγωγικά αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς.

 

Τα παρατράγουδα των εκλογών αναζητούν ρόλους

0

Οι έκλογες έγιναν. Ολοκληρώθηκε και αυτό το θέμα που αποτέλεσε σίγουρα στοιχείο ανακοπής πολλών πραγμάτων που έτρεχαν. Τώρα που η ανάγκη να επανέλθουν στον παλιό γνωστό ρυθμό αναπτύσσεται έντονα προκύπτουν τα παρατράγουδα.

2ο ING Live Well event την Κυριακή 22 Ιουνίου στο Σύνταγμα

0

H ING, η κορυφαία ασφαλιστική εταιρία με μεγάλη ιστορία στο χώρο παροχής υπηρεσιών ασφάλισης υγείας, διοργανώνει για ακόμη μία χρονιά μια μεγάλη γιορτή για την υγεία. Την Κυριακή 22 Ιουνίου στην πλατεία Συντάγματος, θα διεξαχθεί το 2ο ING Live Well event, σε συνέχεια της εξαιρετικά επιτυχημένης αντίστοιχης εκδήλωσης που έγινε το 2013 συγκεντρώνοντας περισσότερους από 5.000 συμμετέχοντες.

Το ING Live Well event συνδιοργανώνεται από την ING και τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α.), με στόχο την προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής, ως μέσο πρόληψης και διατήρησης της υγείας.

Σημείο συνάντησης την Κυριακή 22 Ιουνίου στις 7 το απόγευμα, θα είναι η πλατεία Συντάγματος, όπου οι συμμετέχοντες θα διανύσουν μια συμβολική απόσταση 4 χιλιομέτρων. Το κέντρο της πόλης μας θα είναι άδειο, χωρίς κυκλοφορία οχημάτων, ώστε να απολαύσουν οι συμμετέχοντες τη διαδρομή όπως εκείνοι επιθυμούν: με τα ποδήλατά τους, τρέχοντας, ή περπατώντας. Το ING Live Well event, άλλωστε, δεν έχει αγωνιστικό χαρακτήρα, δεν απαιτείται προεγγραφή ή κόστος συμμετοχής, δεν έχει χρονομέτρηση και βραβεύσεις νικητών, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο, την ευκαιρία σε όλους όσους επιθυμούν, να συμμετέχουν.

Την εκδήλωση θα παρουσιάσει η Μαρία Μπακοδήμου, ενώ η γνωστή γυμνάστρια Σόφη Πασχάλη με την ομάδα της θα προετοιμάσει γυμναστικά τους συμμετέχοντες πριν την εκκίνηση. Οι μικροί μας φίλοι θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν παιδικές δραστηριότητες που θα τους διασκεδάσουν. Η εκδήλωση θα κλείσει με μεγάλη κλήρωση και πλούσια δώρα.

Ευαισθητοποιημένη και ενεργή στον τομέα της εταιρικής υπευθυνότητας, η ING έχει ως  στόχο, μέσω της  εκδήλωσης ING Live Well, να ενισχύσει το φιλανθρωπικό σωματείο «Φίλοι του Παιδιού», το οποίο δραστηριοποιείται ενεργά για τη φροντίδα παιδιών που βρίσκονται σε ανάγκη. Στο πλαίσιο αυτό, θα προσκαλέσει τους ανθρώπους της εταιρίας – εργαζόμενοι και Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι – καθώς και τους συμμετέχοντες στη μεγάλη αυτή γιορτή για την υγεία, να υποστηρίξουν και οι ίδιοι τους σκοπούς του σωματείου, κάνοντας έτσι τη φιλοσοφία “Live Well” πράξη και για τους συνανθρώπους μας.

Τέλος, μέσω της σελίδας στο facebook.comINGGreece, η ING διεξάγει προωθητικές ενέργειες με πλούσια δώρα, ενώ στην ιστοσελίδα της ING ing.gr  υπάρχουν  χρήσιμες πληροφορίες για την διοργάνωση της εκδήλωσης.

Ethos Sustainability Forum & Awards

0

Το Ethos Sustainability Forum and Awards 2014, το πιο καινοτόμο και διασκεδαστικό συνέδριο που έγινε ποτέ στην Ελλάδα διοργανώθηκε από την Ethos Media Α.Ε. σε συνεργασία με το Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου, στις 29 Απριλίου 2014, στον πολυχώρο: ΤΗΕ HUB EVENTS.

Η πρωτοπόρος αυτή διοργάνωση προσέφερε άμεσα και πρακτικά αποτελέσματα σε όλους τους συμμετέχοντες γύρω από τους σύγχρονους άξονες της Αειφορίας: Social Innovation, Transformative CSR, Collaborative & Sharing Economy.

Μετά την επιτυχία των προηγούμενων συνεδρίων «CEO & CSR Money Conferences», η φετινή πολυδιάστατη εκδήλωση έκανε την διαφορά ενσωματώνοντας στο πρόγραμμά της νέου τύπου συνεδρίες, ιδέες και πρακτικές.

Συγκεκριμένα, μέσω πρωτότυπων συνεδριών όπως co-creation workshops, unconferences sessions, debates, collaborative game κα., οι συμμετέχοντες του forum είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε μία δημιουργική ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών, O Πρέσβης της Ολλανδίας, κ. Jav Versteeg, Πρέσβης μίλησε για το «Orange Grove Athens – το νέο και εναλλακτικό περιβάλλον εργασίας»να εργαστούν σε ομάδες, να συνεργαστούν, να χορέψουν σε ρυθμούς swing jazz μουσικής και να διασκεδάσουν συμμετέχοντας σε δημιουργικά παιχνίδια ρόλων και στρατηγικής!

Η κα. Μπέττυ Τσακαρέστου, Επίκουρη Καθηγήτρια και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων, Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, σε χαιρετισμό της στάθηκε στη συνδημιουργία ομιλητών και κοινού στα αποτελέσματα του συνεδρίου ώστε όλοι μαζί να ανοίξουν νέους δρόμους στο τομέα του sustainability, του transformative collaborative CSR & του sharing economy & innovation.

Τονίζοντας τη σημασία της Αθήνας ως βιώσιμης πόλης, δήλωσε ότι «επίκεντρο αποτελεί η Αθήνα, όπου όλες οι δράσεις και οι προκλήσεις είναι ζωντανές.

Οφείλουμε να βλέπουμε την πόλη ως startup, σαν επανεκκίνηση της χώρας, ως οικοσύστημα για τη δημιουργική οικονομία και τους δημιουργικούς συνεργατικούς πολίτες της».

Ο κ. Αντώνης Γκορτζής, Πρόεδρος στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Επιχειρηματικής Ηθικής, μίλησε για την επιχειρηματική ηθική και την εταιρική υπευθυνότητα ως λύση στο ελληνικό πρόβλημα.

Το κορυφαίο βραβείο Ethos Sustainability Award 2014 παρέλαβε ο κ. Μιλτιάδης Σταθόπουλος, Γενικός Διευθυντής Νομικών Υπηρεσιών & Εταιρικής Διακυβέρνησης της Εθνικής Τράπεζας από τον κύριο Γιάννη Τροχόπουλο, Διευθύνοντα Σύμβουλο του «Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος»Συγκεκριμένα, τόνισε ότι «ως επιχειρηματική ηθική νοείται η εφαρμογή στην επιχειρηματική συμπεριφορά των γενικών αρχών περί ηθικής, με σκοπό τη δημιουργική εξισορρόπηση και σύνθεση προτύπων συμπεριφορών και σχέσεων μεταξύ της επιχείρησης, των μετόχων, των εργαζόμενων, του πολίτη, του πελάτη, του καταναλωτή και του γενικότερου κοινωνικού και οικονομικού περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται μια επιχείρηση ή ένας οργανισμός».

Ο κ. Γιώργος Μπρούλιας, Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων & Πρόεδρος της ΕΑΤΑ ΑΑΕ ΟΤΑ, σημείωσε την εξέχουσα σημασία που πρέπει να δώσουμε στη δημιουργία έξυπνων και βιώσιμων πόλεων. Ειδικότερα, αναφερόμενος στην επιχορήγηση των 120 εκατ. ευρώ που έλαβε ο δήμος της Αθήνας από το Ευρωπαϊκό ταμείο περιφερειακής ανάπτυξης, έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στον τουρισμό, στις νέες τεχνολογίες και στα αγροτικά προϊόντα προκειμένου να υπάρξει τόνωση της επιχειρηματικότητας.

Ο κ. Jan Versteeg, Πρέσβης της Ολλανδίας, αξιολογώντας τη συνεργασία κράτους και ακαδημαϊκών κύκλων ως εφαλτήριο που μπορεί να προσφέρει λύσεις στο φαινόμενο της νεανικής ανεργίας, τόνισε τους κανόνες επιχειρηματικής ηθικής που πρέπει να διέπουν όλες τις επιχειρήσεις. Αναφερόμενος στο Orange Grove Athens, ως νέο και εναλλακτικό περιβάλλον εργασίας, χαρακτήρισε την κινητικότητα και τη δικτύωση, βασικούς πυλώνες ανάπτυξης και δημιουργίας που σε συνδυασμό με την καινοτομία και τη στήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας μπορούν να προσφέρουν πολύτιμα οφέλη σε startup επιχειρήσεις.

Ο κ. Δημήτρης Κοκκινάκης, Ιδρυτικό Μέλος, Impact Hub Athens, αναφέρθηκε στην «Κοινωνική Επιχειρηματικότητα & Επενδύσεις». Συγκεκριμένα, μίλησε για το δυναμικό ρόλο που μπορεί να έχει το Impact Hub στη συνεργασία μεταξύ επιχειρήσεων, επενδυτών μέσων επικοινωνίας, πανεπιστημίων κλπ. «Η κοινωνική επιχειρηματικότητα μπορεί να λειτουργήσει ως φορέας αλλαγής στην οικονομία και την κοινωνία, καθώς σύμφωνα με έρευνα το 97% των ανθρώπων θέλει να ασχολείται με πράγματα που έχουν κοινωνικό αντίκτυπο».

Ο κ. Γιάννης Σωτηράκος, ιδρυτής Α2Κ, CEO EY ZHN, σε ομιλία του με θέμα «The Creators Economy», υπογράμμισε ότι «η οικονομία αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε μία φάση μετάβασης που μπορεί να οδηγήσει είτε σε ξημέρωμα είτε σε νύχτα». Ανέφερε ότι το προηγούμενο σύστημα ήταν βασισμένο στην κατανάλωση, δηλαδή έπαιρνε πράγματα που έχουν αξία και τα μετέτρεπε σε σκουπίδια ή σε χρέος. Σήμερα, η οικονομία μετατρέπεται από οικονομία παραγωγών και καταναλωτών σε οικονομία δημιουργών όπου οι πολλοί παράγουν προϊόντα και υπηρεσίες για πολλούς με τον ρόλο χρήστη και παραγωγού να είναι πλέον διπλός.

Μεγάλες εταιρίες και οργανισμοί όπως Εθνική Τράπεζα, ΟΤΕ COSMOTE, A2K-EYZHN, Pressious Arvanitidis, CoLab, Impact Hub, Ashoka έθεσαν τις δικές τους προκλήσεις στα Co-Creation Workshops αναζητώντας καινοτόμες και ριζοσπαστικές λύσεις από τους συμμετέχοντες ενώ το κοινό είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τις δικές του βιώσιμες ιδέες στην ελεύθερη συνεδρία (unconference session).

 

Συγκεκριμένα, στο CO-CREATION WORKSHOP 1, η ομάδα της CO-LAB παρουσίασε challenge με σκοπό τη δημιουργία ομάδας συνεργασίας softwarehouse, η ομάδα της ASHOKA ασχολήθηκε με την πρόκληση της επιρροής που προκύπτει από τη συνδημιουργία επιχειρηματικών και κοινωνικών φορέων, η ομάδα της OTE COSMOTE ανέπτυξε challenge με στόχο τη «διαχείριση απορριμμάτων σε μεγάλες επιχειρήσεις»,  ενώ η PRESSIOUS ARVANITIDIS, υπό το πρίσμα της επιχειρηματικής ευαισθησίας, εστίασε στην «υιοθέτηση της ορθά branded FSC επιλογής στην έντυπη επικοινωνία».

Στο CO-CREATION WORKSHOP 2, η ομάδα Α2Κ – EY ZHN παρουσίασε την πρόκληση «Greece making history again», με βάση τα “alpha labs”, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στην αξία των δικτύων, των στρατηγικών συμμαχιών και της χρηματοδότησης. Η ομάδα της Impact Hub ασχολήθηκε με το challenge της κοινότητας, στην οποία όλα τα μέλη – επιχειρηματίες, επενδυτές, φοιτητές – αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με στόχο την ανάδειξη νέων δυνατοτήτων και λύσεων στο χώρο της επιχειρηματικότητας. Τέλος, η ομάδα της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ παρουσίασε την πρόκληση του δικτύου εσωτερικών καναλιών επικοινωνίας μηνυμάτων προς τη διοίκηση με πάγιες αρχές την λογοδοσία, τον απολογισμό και την πιστοποίηση.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε το debate, το οποίο συντόνισε ο δημοσιογράφος και πολιτικός αναλυτής, κ. Γιάννης Πολίτης, στο οποίο συμμετείχαν ο κ. Χρήστος Διαμαντάκος, Υπεύθυνος Ηλεκτρονικού Marketing, GAEA και η κα. Ευγενία Λιανού και παρουσιάστηκαν απόψεις, οι οποίες  έδειξαν πως η επιχειρηματική ηθική, η εταιρική κοινωνική ευθύνη, η βιωσιμότητα και η καινοτομία που επέδειξαν οι συγκεκριμένες εταιρείες, εν μέσω οικονομικής κρίσης, οδήγησαν στην οικονομική άνθιση και επέκταση τους στο εξωτερικό, δίνοντας έτσι το στίγμα πως η ελληνική οικονομία μπορεί να κερδίσει το στοίχημα της ανάκαμψης της.

Με την αφορμή οι ομάδες να ανακαλύψουν την αξία της συνεργασίας και να ξεδιπλώσουν τις δεξιότητές τους, η Flow Athens σε συνεργασία με την Athens Plaython διοργάνωσαν ένα συνεργατικό παιχνίδι στο οποίο οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να κατασκευάσουν ένα ανθρωπάκι φτιαγμένο από lego.

 

Το φόρουμ κορυφώθηκε με την απονομή των Ethos Sustainability Awards. Τα έργα των φιναλίστ εταιριών αξιολογήθηκαν βάσει της επίδρασης, της καινοτομίας, της διορατικότητας και της έμπνευσης, από διακεκριμένες προσωπικότητες του χώρου των επιχειρήσεων και των γραμμάτων όπως: οι κ.κ. Αντώνης Γκορτζής, Πρόεδρος, Ινστιτούτο Επιχειρηματικής Ηθικής, Παύλος Ευμορφίδης, Ιδρυτής & Πρόεδρος, COCO-MAT, Πέτρος Κόκκαλης, Αντιπρόεδρος, Ίδρυμα Κόκκαλη, Δημήτρης Μπουραντάς, Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γιάννης Πολίτης, Δημοσιογράφος & Πολιτικός Αναλυτής, Γιάννης Τροχόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, «Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος» και η κυρία Μπέττυ Τσακαρέστου, Επίκουρη Καθηγήτρια, Πάντειο Πανεπιστήμιο.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΒΡΑΒΕΙΩΝ
– Κορυφαίο Βραβείο: Ethos Sustainability Award 2014 – ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
– Βραβείο Μακροχρόνιας Συνεργασίας & Ενασχόλησης με την ΕΚΕ- COSMOTE
– Βραβείο Κοινωνικής Επιχειρηματικής Καινοτομίας & Βιώσιμων Λύσεων – GAEA
– Βραβείο Περιβάλλον & Βιώσιμες Πόλεις – ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
– Βραβείο Καλύτερη Καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης – WIND
– Έπαινος Κοινωνικής Προσφοράς – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ & ΛΕΙΖΕΡ (ΙΗΔΛ-ΙΤΕ)

Η διοργάνωση του Ethos Sustainability Forum 2014, δε θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την πολύτιμη χορηγία των:
Silver Sponsors:
ΟΤΕ, COSMOTE, ΕΥΖΗΝ, A2K, ICAP

Bronze Sponsors:
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ (ΕΛΠΕ), CEO CLUBS GREECE, INTERAMERICAN, INNEWS

Spirit & Spirits Sponsors:
DIAGEO, ΛΟΥΞ, LEVOTRE PIREE

Corporate Participations:
ΔΕΗ, ΔΕΠΑ

Print Sponsor:
PRESSIOUS ARVANITIDIS

Yπό την αιγίδα:
του Δήμου Αθηναίων και της εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών,
της Πρεσβείας της Ολλανδίας & του
Ινστιτούτου Επιχειρηματικής Ηθικής

Χορηγοί Επικοινωνίας:
EPIXEIRO.GR, STARTUP.GR, SKYWALKER.GR, PALO.GR, www.ecozen.gr,, ECONEWS.GR, ΧΡΗΜΑ, ΧΡΗΜΑ WEEK, Ph. B (Pharma & Health Business), Virus.com.gr, Aλive, InsuranceWorld, InsuranceWorld.gr, Ασφαλίζομαι, Bit, Bitdaily

«Επενδύουμε με ισορροπία στην τεχνολογία και στο ανθρώπινο δυναμικό μας»

0

Την καθοριστική είσοδο της τεχνολογίας στην ασφαλιστική αγορά, τη συμβολή της στην ανάπτυξη των εργασιών και την αγαστή «συμβίωσή» της με τη μεγάλη παράδοση της ιδιωτικής ασφάλισης στην Ελλάδα, εξηγεί ο γενικός διευθυντής εργασιών της Interamerican, κ. Γιώργος Μαυρέλης.

Τονίζει, μεταξύ άλλων, ότι η Interamerican:

• Είναι πελατοκεντρική εταιρεία με τεχνολογική υπεροχή.

• Επενδύει στην τεχνολογία κατά μέσο όρο 4 εκατ. ευρώ ανά έτος.

• Διαθέτει πλουραλισμό στην προσέγγιση και την πώληση.

Αναλύοντας τα βήματα που πρωτοποριακά έκανε η εταιρεία του, και μετουσιώνοντας την εμπειρία που έχει ήδη αποκτηθεί, ο κ. Μαυρέλης πιστεύει, και υποστηρίζει, ότι οι τεχνολογικές εφαρμογές ταιριάζουν απόλυτα με την ταχύτητα, την ποιότητα και την εξυπηρέτηση που πρέπει να περιβάλλουν τη διαδικασία της ασφάλισης.

Η άποψή του είναι σαφής: Η τεχνολογία συναρτάται καθοριστικά με τις λειτουργίες, τις διαδικασίες, το κόστος και την εξυπηρέτηση μιας ασφαλιστικής επιχείρησης. Ακόμα αναφέρει ότι η Interamerican δείχνει, τα τελευταία χρόνια, με πρωτοποριακές κινήσεις το πώς συντελούνται επιτυχημένα όλες οι αλλαγές που βάζουν την τεχνολογία στην καθημερινή ασφαλιστική πρακτική.

Όπως εξηγεί, τα αποτελέσματα που προκύπτουν από τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας σε όλους τους τομείς που συνθέτουν τη λειτουργία μιας ασφαλιστικής επιχείρησης είναι εντυπωσιακά. Ειδικά για την εταιρεία του υποστηρίζει πως το άνοιγμα που έχει πραγματοποιήσει στην τεχνολογία είναι πολύ μεγάλο, αλλά και ισορροπημένο, καθώς στηρίζεται στις απαραίτητες υποδομές ανθρώπινου δυναμικού και τεχνικών υποδομών. Η πρόοδος αυτή είναι αναγνωρίσιμη όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό και αυτό, όπως υποστηρίζει ο κ. Μαυρέλης, δίνει το προβάδισμα αλλά και τη βεβαιότητα ότι η Interamerican βρίσκεται στην «επόμενη ημέρα» της ασφαλιστικής αγοράς.

iw? Τι σημαίνει «επόμενη μέρα» για τις ασφαλιστικές εταιρείες σε συνάρτηση με την τεχνολογία;

Γ.Μ.: Σημαίνει υιοθέτηση μιας νέας πραγματικότητας στην καθημερινότητα που θα κάνει τις εταιρείες βιώσιμες. Αυτή είναι η σύγχρονη λογική στην εποχή της τεχνολογικής επανάστασης που ζούμε. Μέσα σε αυτήν τη λογική η τεχνολογία προσφέρει όλα τα «κλειδιά» για τις «πόρτες» του μέλλοντος. Η φιλοσοφία της Interamerican, στις ρίζες της, δεν αλλάζει: παραμένουμε πελατοκεντρική εταιρεία, οι πελάτες δίνουν το νόημα ύπαρξης της εταιρείας και θέλουμε να τους έχουμε ικανοποιημένους. Αυτά που αλλάζουν είναι οι πρακτικές, οι τρόποι με τους οποίους «ποτίζουμε» αυτές τις «ρίζες». Εδώ αναδεικνύεται ο ρόλος της τεχνολογίας και επειδή μίλησα για πελατοκεντρικότητα, το ουσιαστικό εύρημα που μεταφράζεται σε αξία για τον πελάτη στην Interamerican μέσα από το πλήθος ψηφιακών εφαρμογών είναι η συνάρτηση, το ουσιαστικό δέσιμο της στρατηγικής του business τομέα με τη στρατηγική του IT, η πλήρης ευθυγράμμιση.

iw? Πρακτικά αυτό πώς αποτυπώνεται στην Interamerican; Ποια είναι τα οφέλη και σε ποιους τομείς εντοπίζονται;

Γ.Μ.: Στο ΙΤ τα τελευταία χρόνια υλοποιούμε μια σειρά έργων με ολιστική αντίληψη, με ξεκάθαρο πλάνο. Σε διάφορες φάσεις ελέγχουμε και διαπιστώνουμε μια μεγάλη, θεαματική πρόοδο στη μείωση της πολυπλοκότητας, έχοντας ως σταθερό στόχο το operational excellence. Το πλάνο μας ακολουθεί τη γραμμή των απλών και φιλικών ψηφιακών εφαρμογών, την αποτελεσματική διαχείριση των ρίσκων, τα υψηλά στάνταρντ ασφαλείας, την υλοποίηση της back-to-front στρατηγικής. Οι διαδικασίες, έτσι, μετακινούνται στο front office του εμπορικού τομέα, όπου ταυτόχρονα η στρατηγική του ΙΤ έχει ευεργετικό αντίκρισμα στην υλοποίηση, καθώς και στην τυποποίηση των διαδικασιών και των συστημάτων της εταιρείας. Το αποτέλεσμα στον business τομέα είναι ήδη ορατό στη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών. Όμως η δυναμική της ευθυγράμμισης στη στρατηγική ΙΤ και business φαίνεται και στη μείωση κόστους που επιτυγχάνουμε, στη διαχείριση των ζημιών με την καθετοποίηση της διαδικασίας, στη μείωση των operational και audit ρίσκων, αλλά και στη διανομή. Στο ΙΤ δουλεύουμε για να φθάνουμε κοντά στον πελάτη με τον κάθε τρόπο που αυτός θα ήθελε, είμαστε στην πράξη μια εταιρεία με πλουραλισμό προσέγγισης και πώλησης. Η Interamerican, ως πολυκαναλική, έχει το πιο ευρύ φάσμα διανομής στην αγορά, ενώ η στρατηγική του ΙΤ υπηρετεί και την ηγετική θέση που έχουμε στην direct ασφάλιση, με το Anytime. Για παράδειγμα, να αναφέρω τις μοναδικές υπηρεσίες προς τα δίκτυα πωλήσεων με την ανάπτυξη των εφαρμογών e-office.

iw? Η τεχνολογία, ωστόσο, πέρα από τη γνώση της χρήσης και τις εύστοχες εφαρμογές, κοστίζει. Πόσο έχουν κοστίσει όλα αυτά στην Interamerican;

Γ.Μ.: Το σημαντικό για τη βιωσιμότητα μιας επιχείρησης είναι να αποδίδουν οι επενδύσεις. Και στη δική μας περίπτωση –επενδύοντας κατά μέσο όρο 4 εκατομμύρια τον χρόνο στην τεχνολογία– είναι ότι βλέπουμε απόδοση και διαμορφώνουμε βάσιμα υψηλές προσδοκίες. Ήδη, πάνω στο εξαετές πλάνο εκσυγχρονισμού της εταιρείας, που ξεκίνησε το 2009, δημιουργήσαμε ένα σύγχρονο τεχνολογικό περιβάλλον κάνοντας σταθερά βήματα. Έχουμε πετύχει την e-διαφορά στην ασφαλιστική αγορά.

iw? Διακρίνω ότι η τεχνολογία προβάλλεται στον συνολικό επιχειρησιακό σχεδιασμό της Interamerican ως το κυρίαρχο πλεονέκτημα. Αυτό είναι το κατ’ εξοχήν στοιχείο διαφοροποίησης της εταιρείας από τον ανταγωνισμό;

Γ.Μ.: Είναι ένα σημαντικό στοιχείο διαφοροποίησης, αλλά όχι μόνον αυτό. Επιδιώκουμε τη διαφορά που χτίζει σχέση με τον πελάτη και σε αυτό έχουν συμβάλει οι καινοτομίες που έχει εισαγάγει η εταιρεία. Είναι καινοτομίες που έχουν αλλάξει την αγορά, και ορισμένες αντιγράφηκαν ήδη. Εμείς παλαιότερα ανοίξαμε δρόμους με το πιο πλήρες και οργανωμένο σύστημα υγείας, το Medisystem, με υπηρεσίες Βοηθείας και μοναδικές υποδομές. Στη συνέχεια είχαμε μεγάλα βήματα, μπήκαμε πρώτοι στο διαδίκτυο, πρώτοι στα ετησίως ανανεούμενα προϊόντα υγείας όπου οι εξελίξεις έτρεχαν μπροστά από τις ασφαλιστικές εταιρείες και εμείς θέλαμε να τις προλάβουμε, πρώτοι στις συμπράξεις με τον ευρύτερο δημόσιο τομέα –όπως γίνεται με την τοπική αυτοδιοίκηση για άμεση ιατρική βοήθεια και αερομεταφορά στη νησιωτική Ελλάδα– και πρώτοι σε συνεργασίες με μεγάλους επιχειρηματικούς οργανισμούς άλλων κλάδων, που αποφέρουν όφελος για όλους στην αγορά. Άλλωστε, στην ίδια την αγορά μας υπάρχουν εταιρείες που έχουν επιλέξει στον κλάδο αυτοκινήτου να προσφέρουν συμβόλαια στους πελάτες τους υποστηρίζοντάς τα με οδική βοήθεια Interamerican. Αυτά είναι ορισμένα παραδείγματα, θα μπορούσα να αναφερθώ και σε επιλογές υπευθυνότητας στη διακυβέρνηση και τη διαφάνεια –έχουμε πολύ υψηλό βαθμό ετοιμότητας για το Solvency II– στη δημιουργία και προώθηση προϊόντων υψηλού κοινωνικού οφέλους, στην εξυπηρέτηση, στη διαχείριση των πόρων σε μια εποχή ιδιαίτερων συνθηκών. Η τεχνολογία, πάντως, λιγότερο ή περισσότερο, υπάρχει ως κοινή παράμετρος σε πλεονεκτήματα και καινοτομίες της εταιρείας.

iw? Μήπως αυτό σηματοδοτεί και την κατάργηση θέσεων εργασίας; Υπάρχουν επιπτώσεις στο προσωπικό της εταιρείας;

Γ.Μ.: Είναι προφανές ότι «μετατοπίζεται» το αντικείμενο απασχόλησης, οι θέσεις εργασίας. Όμως, εμείς εξακολουθούμε να δίνουμε ευκαιρίες σε ανθρώπους που στηρίζουν την ανάπτυξή μας. Άνθρωποι με προσόντα, βρίσκουν χώρο στην Interamerican.

iw? Πρακτικά οι τεχνολογικές εφαρμογές πώς αλλάζουν τη δουλειά ενός πωλητή ασφαλειών; Οι συνεργάτες σας πώς το εισπράττουν;

Γ.Μ.: Ο ασφαλιστικός σύμβουλος της Interamerican μπορεί να έχει σήμερα στο ipad ή στο iphone όλο το γραφείο του. Μπορεί να βλέπει ανείσπρακτα, εκκρεμότητες, ζημιές, μπορεί να εκδίδει και να τυπώνει συμβόλαια κερδίζοντας χρόνο, μειώνοντας το κόστος για την εταιρεία. Σημειώστε ότι πάνω από το 70% των συμβολαίων Υγείας εκδίδονται πλέον άμεσα από τα γραφεία πωλήσεων του δικτύου. Η εκχώρηση όλων αυτών των διαδικασιών στους συνεργάτες του δικτύου δείχνει ξεκάθαρα την εμπιστοσύνη με την οποία περιβάλλει η Interamerican τους ανθρώπους του δικτύου agency, αλλά και του πρακτορειακού δικτύου.

iw? Η εμπιστοσύνη στα δίκτυα πώς αποτυπώνεται στην πράξη;

Γ.Μ.: Το γεγονός ότι πριν από κάποια χρόνια η εταιρεία μας ήταν η 3η-4η επιλογή των πρακτόρων και μεσιτών για συνεργασία και σήμερα είναι η 2η, δείχνει ότι η Interamerican κερδίζει την προτίμησή τους και με τα «όπλα» που τους προσφέρει. Η βελτιωμένη εξυπηρέτηση, η ελαχιστοποίηση του χρόνου, η απλοποίηση σε όλα, η βέλτιστη σχέση κόστους-οφέλους για τον πελάτη, προσθέτει στην αξιοπιστία, στην εικόνα των ίδιων των συνεργατών.

iw? Αυτό που βλέπω ως αναβάθμιση, ως ποιοτική ενίσχυση των συνεργατών, αναγνωρίζεται;

Γ.Μ.: Ναι. Πρέπει να παρατηρήσω ότι αποτελεί δέλεαρ και για την προσέλκυση νέων συνεργατών στο δικό μας δίκτυο. Κατά το 2013 εντάχθηκαν περίπου 430 νέοι ασφαλιστικοί σύμβουλοι στο δίκτυο agency, δημιουργούμε πάνω στη νέα βάση τρόπου εργασίας μια νέα γενιά ασφαλιστών, με τεχνολογική υποστήριξη που δεν διαθέτουν μεγάλες εταιρείες προηγμένων ασφαλιστικών χωρών. Προσέξτε, αυτή η γενιά «χωνεύει», κατανοεί την παράλληλη προώθηση προϊόντων από το Anytime και τούτο δείχνει μια υψηλή επαγγελματική αντίληψη. Η εποχή μας είναι σύνθετη, ο επαγγελματίας ασφαλιστής έχει την περιοχή του, αλλά υπάρχουν και άλλες περιοχές διανομής. Την πώληση την κατευθύνουν οι ανάγκες και οι επιθυμίες του πελάτη, αυτό η Interamerican στη διανομή το μεταφράζει σε πολυκαναλική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.

iw? Είναι προφανές ότι «σκέφτεστε τεχνολογικά». Να αναμένουμε νέες κινήσεις με αιχμή τις εφαρμογές τεχνολογίας;

Γ.Μ.: Θα προχωρήσουμε μέσα στους επόμενους μήνες σε καινοτόμες εφαρμογές στον τομέα Υγείας. Θα συμπληρώνουν άριστα την εξυπηρέτηση που παρέχουμε με τις υποδομές και το μοναδικό σύστημα Υγείας. Όμως, σε λεπτομέρειες θα αναφερθούμε προσεχώς.

 

Καθαρές συναλλαγές με κόστος

0

Μια μεγάλη αλλαγή για την αγορά έγινε πραγματικότητα. Και ποια είναι αυτή; Το απλό και αυτονόητο που συμβαίνει –ή θα έπρεπε να συμβαίνει- σε όλες τις συναλλαγές: πρώτα πληρώνεις και μετά αποκτάς.

Ο αέρας και τα περιθώρια ελαστικότητας χάθηκαν. Τα χρέη από τον έναν στον άλλο που δημιουργούσαν την αλυσίδα καταναλωτής-διαμεσολαβών-εταιρεία, σταματούν να υφίστανται και πλέον ισχύει η γνωστή αρχή: αποκτάς αυτό που πληρώνεις. Φαίνεται δύσκολο για τα ελληνικά δεδομένα αλλά όμως έτσι έχουν τα πράγματα. Για να πάρεις το ασφαλιστήριό σου και να είσαι ασφαλισμένος οφείλεις να το έχεις εξοφλήσει.

Μπορεί η μέχρι σήμερα τακτική να άφηνε ευνοϊκά περιθώρια στους πολίτες, αλλά όμως δεν ήταν τελικά σε καλό της αγοράς. Από όποια όψη και να το δεις, δε μπορούσε να συνεχιστεί αυτή η τεράστια αλυσίδα χρέους. Τα ποσά ήταν μεγάλα όπως και οι ανάγκες μεγάλες.

Ο ένας με τον άλλο (και ο ένας στον άλλο) επέτρεπαν συμπεριφορές που είχαν ως αποτέλεσμα την διόγκωση χρεών, την δημιουργία προβλημάτων, την ύπαρξη ασφαλισμένων –ανασφάλιστων. Δεν ήταν σωστό και όμως ίσχυε.

Τώρα ήλθε η αλλαγή. Η αγορά εισέρχεται σε νέα ρότα και θα φανεί το τι σημαίνει να πληρώνει κάποιος για να αποκτά το ασφαλιστικό πρόγραμμα αυτό που επιθυμεί ή αυτό που επιβάλλει ο νόμος εάν πρόκειται για τις κατηγορίες που υπάγονται στην υποχρεωτικότητα. Θα πάρει ένα τρίμηνο μέχρι να ορθοποδήσει η κατάσταση και μετά από Φθινόπωρο θα αποκαλυφθούν οι πραγματικές συνθήκες. Καλή αλλά σίγουρα για κάποιους σκληρή η νέα πραγματικότητα αφού θα αναγκαστούν και συνεργασίες να διακόψουν και πελάτες να δυσαρεστήσουν. Θα βρεθεί η νέα ισορροπία.

«Μύθος» η μηδενική συμμετοχή για καρκινοπαθείς ασφαλισμένους

0

Από την τσέπη τους πληρώνουν ακόμη και καρκινοπαθείς ασφαλισμένοι προκειμένου να προμηθευτούν τα φάρμακα τους, καταγγέλλει το Μητροπολιτικό Κοινωνικό Ιατρείο Ελληνικού (ΜΚΙΕ),