back to top
13.1 C
Athens
Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Αρχική Blog Σελίδα 1830

Παρακμιακή ανεπάρκεια στο αυτοκίνητο

0
Πολεμικές συνθήκες βιώνει η αγορά στον κλάδο αυτοκινήτου. Κυνηγοί συμβολαίων αυτοκινήτου έχουν επιδοθεί εις άγραν πελατών…

Στόχος της EE η ενίσχυση της ενεργειακής ασφάλειας

0
Η ΕΕ έχει προτείνει μέτρα για την ασφάλεια του ενεργειακού εφοδιασμού μετά τα πρόσφατα παγκόσμια γεγονότα.

insurancewebinars.gr: Σύγχρονη οργάνωση ασφαλιστικού γραφείου

0

Το insurancewebinars.gr διοργανώνει ένα διαδικτυακό σεμινάριο που εδώ και καιρό ζητούσαν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές από όλη την χώρα.

Την Δευτέρα 16 και 23 Ιουνίου 2014 και ώρες 18.00 – 20.00 ο Απόστολος Μαρτζάκλης (εισηγητής –εκπαιδευτής) θα μας παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να λειτουργεί και να είναι οργανωμένο ένα σύγχρονο ασφαλιστικό γραφείο.
Τίτλος του webinar είναι: Σύγχρονη οργάνωση ασφαλιστικού γραφείου

Το webinar έχει κόστος 45€ (το κόστος συμπεριλαμβάνει και τις 2 ημέρες της διεξαγωγής) και συνολικά 25 θέσεις συμμετοχής. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν στο insurancewebinars.gr

Όσοι συμμετάσχουν στο συγκεκριμένο webinar θα παραλάβουν όλο το webinar μαγνητοσκοπημένο για να το παρακολουθήσουν οποιαδήποτε στιγμή στο μέλλον.

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Το σεμινάριο αυτό έχει ως σκοπό στο 1ο μέρος να κατανοήσουμε πώς και με ποιο τρόπο δημιουργείται ένα ασφαλιστικό γραφείο ποιες είναι οι δομές με βάση τις νέες εξελίξεις του ασφαλιστικού χώρου. Στο 2ο μέρος θα έχουμε τις λύσεις σε προβληματισμούς από το πρώτο webinar και θα παρουσιάσουμε το best practice της αγοράς μέσα από τα αποτελέσματα των συμμετεχόντων.
Σε ποιους απευθύνεται το webinar.

Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και να ενημερωθούν για τις νέες εξελίξεις στην εύρυθμη λειτουργία ενός ασφαλιστικού γραφείου

Θεματολογία:
• Ποια η λειτουργία του γραφείου και γιατί πρέπει να είναι οργανωμένο.
• Ποια είναι τα στοιχεία που συνθέτουν την ημερήσια δραστηριότητα του σύγχρονου επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή;
• Πώς γίνεται ο σωστός προγραμματισμός της καθημερινής και εβδομαδιαίας δραστηριότητάς μας;
• Πώς καταγράφουμε και αξιολογούμε τη δραστηριότητα μας στο γραφείο;
• Με ποιόν τρόπο θέτουμε στόχους που μας οδηγούν στο σωστό αποτέλεσμα και ποια η μέθοδος για την επίτευξή τους;
• Περιπτώσεις μη σωστής λειτουργίας και μη αποτελεσματικής διαχείρισης του γραφείου
• Εργασίες για την βελτίωση των αποτελεσμάτων ενός ασφαλιστικού γραφείου

Περισσότερες πληροφορίες στο www.insurancewebinars.gr

insurancewebinars.gr: Σύγχρονη οργάνωση ασφαλιστικού γραφείου

0

Το insurancewebinars.gr διοργανώνει ένα διαδικτυακό σεμινάριο που εδώ και καιρό ζητούσαν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές από όλη την χώρα.

Την Δευτέρα 16 και 23 Ιουνίου 2014 και ώρες 18.00 – 20.00 ο Απόστολος Μαρτζάκλης (εισηγητής –εκπαιδευτής) θα μας παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να λειτουργεί και να είναι οργανωμένο ένα σύγχρονο ασφαλιστικό γραφείο.
Τίτλος του webinar είναι: Σύγχρονη οργάνωση ασφαλιστικού γραφείου

Το webinar έχει κόστος 45€ (το κόστος συμπεριλαμβάνει και τις 2 ημέρες της διεξαγωγής) και συνολικά 25 θέσεις συμμετοχής. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν στο insurancewebinars.gr

Όσοι συμμετάσχουν στο συγκεκριμένο webinar θα παραλάβουν όλο το webinar μαγνητοσκοπημένο για να το παρακολουθήσουν οποιαδήποτε στιγμή στο μέλλον.

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Το σεμινάριο αυτό έχει ως σκοπό στο 1ο μέρος να κατανοήσουμε πώς και με ποιο τρόπο δημιουργείται ένα ασφαλιστικό γραφείο ποιες είναι οι δομές με βάση τις νέες εξελίξεις του ασφαλιστικού χώρου. Στο 2ο μέρος θα έχουμε τις λύσεις σε προβληματισμούς από το πρώτο webinar και θα παρουσιάσουμε το best practice της αγοράς μέσα από τα αποτελέσματα των συμμετεχόντων.
Σε ποιους απευθύνεται το webinar.

Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και να ενημερωθούν για τις νέες εξελίξεις στην εύρυθμη λειτουργία ενός ασφαλιστικού γραφείου

Θεματολογία:
• Ποια η λειτουργία του γραφείου και γιατί πρέπει να είναι οργανωμένο.
• Ποια είναι τα στοιχεία που συνθέτουν την ημερήσια δραστηριότητα του σύγχρονου επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή;
• Πώς γίνεται ο σωστός προγραμματισμός της καθημερινής και εβδομαδιαίας δραστηριότητάς μας;
• Πώς καταγράφουμε και αξιολογούμε τη δραστηριότητα μας στο γραφείο;
• Με ποιόν τρόπο θέτουμε στόχους που μας οδηγούν στο σωστό αποτέλεσμα και ποια η μέθοδος για την επίτευξή τους;
• Περιπτώσεις μη σωστής λειτουργίας και μη αποτελεσματικής διαχείρισης του γραφείου
• Εργασίες για την βελτίωση των αποτελεσμάτων ενός ασφαλιστικού γραφείου

Περισσότερες πληροφορίες στο www.insurancewebinars.gr

Δημιουργία Internal Auditing Education Center

0

Το Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών (ΕΠΕΦΑ) και το Κέντρο Μελετών και Εκπαίδευσης Χρηματοοικονομικής (ΚΕΜΕΧ) του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών ανακοίνωσαν, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014 στο πλαίσιο του International Internal Audit Awareness Month, τη δημιουργία του “Internal Auditing Education Center” (IAEC).

Ο νέος αυτός φορέας ευελπιστεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την προώθηση της γνώσης σε θέματα εσωτερικού ελέγχου όπως επίσης διαχείρισης κινδύνων, διακυβέρνησης και κανονιστικής συμμόρφωσης. Επιδίωξή του αποτελεί η άρτια κατάρτιση των εσωτερικών ελεγκτών και όλων όσοι ενδιαφέρονται για θέματα ελεγκτικής και συναφών αντικειμένων, με στόχο την ανάπτυξη στελεχών υψηλού επιπέδου, ικανών να προσδώσουν αξία σε κάθε οργανισμό.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Κατά της Απάτης (HACFE) και Β. Γεν. Διευθυντής Δικτύου της Εθνικής Τράπεζας κ. Παναγιώτης Γεωργίου, ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Ελέγχου Συστημάτων Πληροφορικής (ISACA Athens Chapter) κ. Μιχάλης Σαμιωτάκης, η Γενική Γραμματέας του Ελληνικού Ινστιτούτου Εσωτερικών Ελεγκτών (HIIA) κα Βέρρα Μαρμαλίδου, οι οποίοι και απηύθυναν χαιρετισμό, καθώς και στελέχη από τον τραπεζικό και ασφαλιστικό χώρο, το Υπουργείο Οικονομικών, ελεγκτικές εταιρείες και άλλους φορείς.

Το IAEC θα προσφέρει το ανανεωμένο σε δομή και περιεχόμενο INTERNAL AUDITING & GRC PROGRAM, το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με την ΕΥ και υπό την αιγίδα των HACFE, ISACA Athens Chapter και SAS Institute, και ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις της σύγχρονης εκπαίδευσης των εσωτερικών ελεγκτών. Επίσης, προγραμματίζει νέες δραστηριότητες που θα αφορούν μαθήματα προετοιμασίας για την απόκτηση επαγγελματικών πιστοποιήσεων στον εσωτερικό έλεγχο και σε άλλα σχετικά γνωστικά αντικείμενα, καθώς και στοχευμένους κύκλους σπουδών με εξειδικευμένη θεματολογία, καλύπτοντας τις ανάγκες των στελεχών της σύγχρονης επιχείρησης, ώστε να είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις και τους επιχειρησιακούς κινδύνους που αντιμετωπίζουν.

Κατά την έναρξη της εκδήλωσης ο καθηγητής κ. Νικόλαος Μυλωνάς επεσήμανε τη σημασία του INTERNAL AUDITING & GRC PROGRAM για τα στελέχη των επιχειρήσεων και τη διαρκή προσπάθεια όλων των συντελεστών για τη συνεχή αναβάθμισή του. Στη συνέχεια, ο καθηγητής κ. Παναγιώτης Αλεξάκης ανακοίνωσε τη σημαντική διάκριση που έλαβε το Πρόγραμμα από το The IIA Global με αποτέλεσμα να φέρει πλέον τον τίτλο “Internal Audit Αcademic Awareness Program”. Ο τίτλος αυτός απονέμεται από το The IIA Global σε εκπαιδευτικούς φορείς, ως αναγνώριση της προσπάθειας που καταβάλουν έτσι ώστε να παρέχουν αξιόπιστη εκπαιδευτική καθοδήγηση στους εσωτερικούς ελεγκτές και να προετοιμάζουν τα στελέχη του μέλλοντος.

Τέλος, ο κ. Αλεξάκης ανήγγειλε τις νέες δραστηριότητες του IAEC σχετικά με τα μαθήματα προετοιμασίας για την απόκτηση επαγγελματικών πιστοποιήσεων και τους στοχευμένους κύκλους σπουδών, επισημαίνοντας ότι εντάσσονται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο προσφοράς ολοκληρωμένης, αναβαθμισμένης και ποιοτικής εκπαίδευσης προς τους εσωτερικούς ελεγκτές και άλλα στελέχη των επιχειρήσεων.

Δημιουργία Internal Auditing Education Center

0

Το Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών (ΕΠΕΦΑ) και το Κέντρο Μελετών και Εκπαίδευσης Χρηματοοικονομικής (ΚΕΜΕΧ) του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών ανακοίνωσαν, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014 στο πλαίσιο του International Internal Audit Awareness Month, τη δημιουργία του “Internal Auditing Education Center” (IAEC).

Ο νέος αυτός φορέας ευελπιστεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την προώθηση της γνώσης σε θέματα εσωτερικού ελέγχου όπως επίσης διαχείρισης κινδύνων, διακυβέρνησης και κανονιστικής συμμόρφωσης. Επιδίωξή του αποτελεί η άρτια κατάρτιση των εσωτερικών ελεγκτών και όλων όσοι ενδιαφέρονται για θέματα ελεγκτικής και συναφών αντικειμένων, με στόχο την ανάπτυξη στελεχών υψηλού επιπέδου, ικανών να προσδώσουν αξία σε κάθε οργανισμό.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Κατά της Απάτης (HACFE) και Β. Γεν. Διευθυντής Δικτύου της Εθνικής Τράπεζας κ. Παναγιώτης Γεωργίου, ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Ελέγχου Συστημάτων Πληροφορικής (ISACA Athens Chapter) κ. Μιχάλης Σαμιωτάκης, η Γενική Γραμματέας του Ελληνικού Ινστιτούτου Εσωτερικών Ελεγκτών (HIIA) κα Βέρρα Μαρμαλίδου, οι οποίοι και απηύθυναν χαιρετισμό, καθώς και στελέχη από τον τραπεζικό και ασφαλιστικό χώρο, το Υπουργείο Οικονομικών, ελεγκτικές εταιρείες και άλλους φορείς.

Το IAEC θα προσφέρει το ανανεωμένο σε δομή και περιεχόμενο INTERNAL AUDITING & GRC PROGRAM, το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με την ΕΥ και υπό την αιγίδα των HACFE, ISACA Athens Chapter και SAS Institute, και ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις της σύγχρονης εκπαίδευσης των εσωτερικών ελεγκτών. Επίσης, προγραμματίζει νέες δραστηριότητες που θα αφορούν μαθήματα προετοιμασίας για την απόκτηση επαγγελματικών πιστοποιήσεων στον εσωτερικό έλεγχο και σε άλλα σχετικά γνωστικά αντικείμενα, καθώς και στοχευμένους κύκλους σπουδών με εξειδικευμένη θεματολογία, καλύπτοντας τις ανάγκες των στελεχών της σύγχρονης επιχείρησης, ώστε να είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις και τους επιχειρησιακούς κινδύνους που αντιμετωπίζουν.

Κατά την έναρξη της εκδήλωσης ο καθηγητής κ. Νικόλαος Μυλωνάς επεσήμανε τη σημασία του INTERNAL AUDITING & GRC PROGRAM για τα στελέχη των επιχειρήσεων και τη διαρκή προσπάθεια όλων των συντελεστών για τη συνεχή αναβάθμισή του. Στη συνέχεια, ο καθηγητής κ. Παναγιώτης Αλεξάκης ανακοίνωσε τη σημαντική διάκριση που έλαβε το Πρόγραμμα από το The IIA Global με αποτέλεσμα να φέρει πλέον τον τίτλο “Internal Audit Αcademic Awareness Program”. Ο τίτλος αυτός απονέμεται από το The IIA Global σε εκπαιδευτικούς φορείς, ως αναγνώριση της προσπάθειας που καταβάλουν έτσι ώστε να παρέχουν αξιόπιστη εκπαιδευτική καθοδήγηση στους εσωτερικούς ελεγκτές και να προετοιμάζουν τα στελέχη του μέλλοντος.

Τέλος, ο κ. Αλεξάκης ανήγγειλε τις νέες δραστηριότητες του IAEC σχετικά με τα μαθήματα προετοιμασίας για την απόκτηση επαγγελματικών πιστοποιήσεων και τους στοχευμένους κύκλους σπουδών, επισημαίνοντας ότι εντάσσονται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο προσφοράς ολοκληρωμένης, αναβαθμισμένης και ποιοτικής εκπαίδευσης προς τους εσωτερικούς ελεγκτές και άλλα στελέχη των επιχειρήσεων.

H A. Muntz Annemarie Πρόεδρος της Ciett

0

Η Annemarie Muntz, Διευθύντρια Δημοσίων Υποθέσεων της Randstad Holding nv εξελέγη νέα Πρόεδρος της Ciett

Τις διαδικασίες πώλησης των ασφαλιστικών εργασιών κινεί η ING

0

Προχωρά το πενταετές του πλάνο ο όμιλος ING. Με ανακοίνωση του νωρίτερα σήμερα, το ING Group επιβεβαιώνει την πρόθεσή του να προχωρήσει σε Δημόσια Προσφορά (ΙΡΟ) για την εισαγωγή της εταιρίας ΝΝ Group στο Ολλανδικό Χρηματιστήριο Εuronext του Άμστερνταμ.

Σε αυτή τη Δημόσια Προσφορά (ΙΡΟ), ο Όμιλος ING προτίθεται να διαθέσει σταδιακά τη συμμετοχή του στην εταιρία ΝΝ Group, σε διεθνείς θεσμικούς επενδυτές και σε θεσμικούς και ιδιώτες επενδυτές στην Ολλανδία. Ως αποτέλεσμα αυτής της πρόθεσης προσφοράς, η εταιρία NN Group θα εισαχθεί στο Ολλανδικό Χρηματιστήριο Euronext του Άμστερνταμ.

Σύμφωνα με το συνολικό πρόγραμμα αναδιάρθρωσης, ο Όμιλος ING οφείλει να διαθέσει άνω του 50% της συμμετοχής του στην εταιρία ΝΝ Group έως τον Δεκέμβριο του 2015 και το υπόλοιπο της συμμετοχής του πριν τις 31 Δεκεμβρίου του 2016.

Η εταιρία NN Group και γενικότερα ο Όμιλος NN αποτελεί έναν κορυφαίο Oλλανδικό ασφαλιστικό οργανισμό, με ισχυρή δραστηριότητα στους τομείς της ασφάλισης και της διαχείρισης επενδύσεων με ευρωπαϊκό βεληνεκές, αλλά και μία επιτυχημένη πορεία στην Ιαπωνική αγορά. Ο όμιλος NN περιλαμβάνει τις κύριες επιχειρηματικές οντότητες: Nationale Nederlanden, ING Insurance Ευρώπης, ING Investment Management και ING Ζωής της Ιαπωνίας.

Η εταιρία NN Group έχει έναν ισχυρό ισολογισμό, σύμφωνα με ένα συντηρητικό ρυθμιστικό περιβάλλον στην Ολλανδία. Η έμπειρη ηγετική ομάδα της NN Group διαθέτει σαφή εστίαση

στη συνολική βελτίωση των εσόδων και των ταμειακών κεφαλαίων, στον αυστηρό έλεγχο των εξόδων και στην παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας στον τελικό πελάτη.

Η μερισματική πολιτική της NN Group εστιάζεται στο να επιστρέψει κέρδη στους μετόχους της. Η NN Group προτίθεται να καταβάλει μέρισμα στο δεύτερο εξάμηνο του 2014, ύψους 175 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο θα αποδοθεί το 2015. Η NN Group προβλέπει μερισματική πολιτική pay-out από το 2015 και έπειτα, το οποίο θα καταβάλλεται από το 2016, και θα είναι της τάξεως του 40-50 % των καθαρών λειτουργικών αποτελεσμάτων της τρέχουσας απόδοσης. Επιπρόσθετα, το κεφάλαιο που παράγεται επιπλέον των στόχων της NN Group αναμένεται να επιστραφεί στους μετόχους, εκτός εάν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οποιοδήποτε άλλο κατάλληλο εταιρικό σκοπό, συμπεριλαμβανομένων των επενδύσεων σε εταιρικές ευκαιρίες που προσδίδουν αξία.

Η εταιρία ΝΝ Group και γενικότερα ο Όμιλος NN αποτελούν ένα συνδυασμό ώριμων και αναπτυσσόμενων αγορών με δυνατά στοιχεία και ηγετική θέση σε περισσότερες από 18 χώρες σε Ευρώπη και Ιαπωνία. Με δυνατά οικονομικά αποτελέσματα, έναν επιχειρηματικό διαχωρισμό από τον Όμιλο ING και, τέλος, με αυτοχρηματοδοτούμενες και κερδοφόρες επιχειρήσεις σε μεγάλο βαθμό.

Η ανεξαρτητοποίηση του μέλλοντος του Ομίλου NN ανοίγει μεν ένα νέο κεφάλαιο για τον οργανισμό, όμως η δέσμευση της προσφοράς μιας εξαιρετικής εμπειρίας στον πελάτη παραμένει αμετάβλητη. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες του Ομίλου ΝΝ δεν θα διαφοροποιηθούν, και ο Όμιλος θα συνεχίσει να παρέχει την αξία, την καθοδήγηση και την ποιότητα υπηρεσιών που περιμένουν οι πελάτες του.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ING Group Ralph Hamers, δήλωσε σχετικά: «Η σημερινή ανακοίνωση σηματοδοτεί την έναρξη της τελευταίας συναλλαγής στο πενταετές πλάνο αναδιάρθρωσης της ING. Μέσω της Δημόσιας Προσφοράς της Εταιρίας NΝ Group, θα έχουμε ολοκληρώσει την ξεκάθαρη επανατοποθέτηση της ING ως τραπεζικού οργανισμού. Για τον Όμιλο NN αποτελεί το ξεκίνημά του στο ταξίδι του να γίνει ανεξάρτητος οργανισμός. Συγχαίρω τον Όμιλο NN για την πρόοδο που έχει σημειώσει στη χάραξη του μέλλοντός του, και στο να δημιουργήσει μία σημαντική ευκαιρία επένδυσης, με ξεκάθαρα δεδομένα για τους μετόχους.»

Ο Αντιπρόεδρος της ΝΝ Group Lard Friese, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε αυτό το βήμα προς το ανεξάρτητο μέλλον μας. Είμαστε επίσης πολύ υπερήφανοι για την πρόοδο που κάναμε στη διαμόρφωση του Ομίλου NN. Η ξεκάθαρη εστίαση που θα έχουμε πλέον, ως ανεξάρτητος οργανισμός, μας βοηθά στην αφοσίωσή μας να παρέχουμε στους πελάτες μας εξαιρετική εμπειρία και να ανταποκριθούμε στους στρατηγικούς μας στόχους. Εμπλουτίζουμε την ολοκληρωμένη, διεθνή επιχειρηματική κουλτούρα μας, στην οποία εργαζόμαστε με πάθος για να βοηθάμε τους ανθρώπους να εξασφαλίσουν το οικονομικό τους μέλλον».

«Φάντασμα» ένας στους τρεις ψυχικά ασθενείς

0

Ανύπαρκτος είναι ο ένας στους τρεις, που εμφανίζονται να λαμβάνουν υπηρεσίες ψυχικής υγείας σε Μονάδες, όπως κατέδειξε πόρισμα ελέγχου του Υπουργείου Υγείας. Κατά 30 εκατομμύρια περιορίστηκε η σπατάλη.

«Λαβράκια» έβγαλε ο έλεγχος της αρμόδιας Διεύθυνσης του Υπουργείου στο σύνολο των Μονάδων Ψυχικής Υγείας (ΜΨΥ) Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα σχετικά με τη χρηματοδότηση τους. 

Σύμφωνα με το πόρισμα που παραδόθηκε στην αρμόδια Υφυπουργό, Ζ. Μακρή, ένα μεγάλο ποσοστό της τάξης του 34,6 % των δηλωθέντων ΑΜΚΑ δεν υπάρχει.

Στο μικροσκόπιο μπήκαν 68 φορείς, που λειτουργούν 272 μονάδες για ψυχικά πάσχοντες και οι οποίες επιχορηγούνται από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους, για την περίοδο από τον Ιούλιο 2013 έως και τον Απρίλιο 2014. Το σύνολο των δηλωμένων ως ψυχικά ασθενών που ελέγχθηκαν ανέρχονται σε 37.154.

Ένα ποσοστό που μετά βίας ξεπερνάει το 40% των ΑΜΚΑ δεν εμφανίζει κάποιο πρόβλημα.

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Ι.ΧΟ.Σ.: Συνάντηση εξεύρεσης αναγκών με υποψήφιο πελάτη

0

Το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικών Σπουδών θα παρουσιάσει σε μια πενταώρη ημερίδα webinar, η οποία θα πρα;γματοποιηθεί στις 17 Ιουνίου και τις 24 Ιουνίου με θέμα «Συνάντηση εξεύρεσης αναγκών με υποψήφιο πελάτη».

Ο νέος καταναλωτής και ο επιχειρηματίας, ως δυνητικός πελάτης είναι πιο πληροφορημένος, συνηθισμένος σε παλιού τύπου παρουσιάσεις, με μικρή ανεκτικότητα και λίγο χρόνο, ενώ παρουσιάζει απαίτηση για υψηλό επαγγελματισμό και ουσία. Το πρώτο ραντεβού είναι εξαιρετικά σημαντικό, διότι από αυτό καθορίζεται και το κλείσιμο. Στο σεμινάριο θα αναλυθεί:

Α) Ένας νέος τρόπος συστηματοποιημένης παρουσίασης, ο οποίος βασίζεται στη χρήση εικόνας, στη συμβολή της νευροβιολογίας που ξεκλειδώνει το μηχάνημα που λέγεται ανθρώπινος εγκέφαλος και σε μια βασική πανίσχυρη ρητορική τεχνική. Το αποτέλεσμα είναι ένας γρήγορος (6 λεπτά) και εύκολος τρόπος αύξησης της ασφαλιστικής συνείδησης του πελάτη, που τον οδηγεί χωρίς αντίρρηση στην Ανάλυση Αναγκών.

Β) Επιπλέον θα δοθούν στο συνεργάτη δύο διαφορετικοί τρόποι ανάλυσης αναγκών καθώς και η μεθοδολογία της διερεύνησης αναγκών με ειδικούς εύχρηστους πίνακες (πίνακας Matrix) που για πρώτη φορά παρουσιάζονται στην Ελληνική αγορά και απαιτούν την ενεργή συμμετοχή του πελάτη. Με αυτό τον τρόπο ο σύμβουλος αποκτά συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι συναδέλφων εξ’ αιτίας της υψηλής τεχνογνωσίας που κατέχει.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.ixosacademy.edu.gr