back to top
16.3 C
Athens
Σάββατο Ιανουάριος 11 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1795

Glassdrive- K. Δημητρουλάκης: Ποιοτικά εργαλεία και εξειδίκευση για την ασφάλεια των οδηγών

0

[starbox}

Στη αξία της ασφάλισης θραύσης κρυστάλλων και την σημασία της ποιότητας – εξειδίκευσης στην επισκευή και την αντικατάσταση για την προστασία των οδηγών αναφέρεται ο κ. Κ. Δημητρουλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος στη Saint-Gobain Autover Hellas S.A. Όπως επισημαίνει τα κρύσταλλα στο μπροστινό μέρος του οχήματος συμβάλλουν κατά 34% στην στρεπτική ακαμψία του οχήματος και παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ασφάλεια των επιβαινόντων. Η ασφάλιση για ζημιές στα κρύσταλλα του οχήματος παρέχεται ως συμπληρωματική κάλυψη στα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου και είναι πλέον γνωστή στους καταναλωτές. Ωστόσο, λόγω της οικονομικής κρίσης οι οδηγοί προσπαθούν να περιορίσουν τα ασφάλιστρα τους,πληρώνοντας μόνο τις υποχρεωτικές από το νόμο καλύψεις.

1. Είναι γνωστή η κάλυψη για τη θραύση κρυστάλλων; (Συμπεριλαμβάνεται πλέον στην πλειονότητα των ασφαλιστικών συμβολαίων αυτοκινήτου;)

Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης: Η κάλυψη της ασφάλισης θραύσης κρυστάλλων είναι μια συμπληρωματική αλλά βασική κάλυψη για τον ασφαλισμένο, καθώς έχει τη δυνατότητα χρήσης της κάλυψης αυτής σε περίπτωση ζημιάς, και η αντικατάσταση ή επισκευή του σπασμένου κρυστάλλου του πραγματοποιείται χωρίς άλλες διαδικασίες και χωρίς καμία δικιά του οικονομική επιβάρυνση. Η κάλυψη της θραύσης κρυστάλλων είναι γνωστή, όμως τα τελευταία χρόνια λόγω της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα το ποσοστό των ασφαλισμένων που επιλέγουν να έχουν την κάλυψη αυτή έχει μειωθεί σημαντικά.
Αντίθετα, ο ασφαλισμένος που επιλέγει να έχει στο συμβόλαιο του την κάλυψη θραύσης κρυστάλλων μπορεί να εξυπηρετηθεί άμεσα σε ένα από τους 130 σταθμούς αντικατάστασης και επισκευής κρυστάλλων της Glassdrive® που βρίσκονται σε όλη την Ελλάδα. Επισκεπτόμενος ένα σταθμό Glassdrive®, ο ασφαλισμένος έχει στη διάθεση του ένα πλήθος υπηρεσιών και παροχών οι οποίες του προσφέρονται δωρεάν. Ενδεικτικά αναφέρω, την αντικατάσταση του σπασμένου κρυστάλλου του με ένα νέο «γνήσιο» κρύσταλλο, το πιστοποιητικό γνησιότητας του κρυστάλλου το οποίο λαμβάνει μετά την προσφερόμενη υπηρεσία, αλλά και την γραπτή εγγύηση εργασίας η οποία τον καλύπτει εφ’ όρου ζωής. Συμπληρωματικά και εφόσον ο ασφαλισμένος το επιθυμεί, μπορεί να εξυπηρετηθεί στο χώρο του με τις κινητές μονάδες εξυπηρέτησης της Glassdrive®.

2. Τι προσφέρει στον καταναλωτή; Υπάρχουν περιπτώσεις που εξαιρούνται από τις καλύψεις; (Από άποψη κόστους συμφέρει τον καταναλωτή ως κάλυψη;)

Κ.Δ.: Όπως ανέφερα και παραπάνω ο ασφαλισμένος που περιλαμβάνει την κάλυψη της θραύσης κρυστάλλων στο συμβόλαιο του έχει τη δυνατότητα χρήσης της κάλυψης αυτής σε περίπτωση ζημιάς, και η αντικατάσταση ή επισκευή του σπασμένου κρυστάλλου του πραγματοποιείται χωρίς άλλες διαδικασίες και χωρίς καμία δικιά του οικονομική επιβάρυνση. Οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρίες καλύπτουν όλες τις αιτίες θραύσης, αλλά υπάρχουν και ορισμένες εταιρίες οι οποίες εξαιρούν κάποιες αιτίες θραύσης όπως αυτές που οφείλονται σε ατύχημα, σε καιρικά φαινόμενα, αυτοκίνητα cabrio, κ.λ.π. Συνεπώς ο ασφαλισμένος θα πρέπει να συμβουλεύεται πάντοτε την ασφαλιστική του εταιρία για να γνωρίζει το ακριβές πακέτο κάλυψης του.
Είναι προφανές ότι από άποψη κόστους η συμπληρωματική αυτή κάλυψη είναι προς όφελος του καταναλωτή.

3. Γιατί να έρθει σε εσάς ο καταναλωτής; Τι σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό;
Κ.Δ.: Τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα είναι πολλά. Καταρχήν η Glassdrive® ανήκει στην πολυεθνικό γαλλικό όμιλο Saint-Gobain, ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής κρυστάλλων αυτοκινήτου στον κόσμο και επίσημος προμηθευτής όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών. Ως εκ τούτου στην Glassdrive® τοποθετούμε μόνο γνήσια ανταλλακτικά τα οποία συνοδεύονται από πιστοποιητικό γνησιότητας. Το δίκτυο μας απαρτίζεται από επαγγελματίας εξειδικευμένους τεχνίτες και γι’ αυτό έχουμε επιλέξει να αναπτυσσόμαστε με την μέθοδο της δικαιόχρησης. Εγγυόμαστε για το αποτέλεσμα της εργασίας τους με πιστοποιητικό εργασίας εφ’ όρου ζωής. Παράλληλα προσφέρουμε εγγύηση προϊόντος με δικαίωμα άμεσης αντικατάστασης σε περίπτωση αποδεδειγμένου κατασκευαστικού ελαττώματος. Έχουμε το μεγαλύτερο δίκτυο σταθμών επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτων στην Ελλάδα με πάνω από 130 σταθμούς και κινητές μονάδες σε όλη την επικράτεια και συνεργαζόμαστε με όλες σχεδόν τις ασφαλιστικές εταιρίες αναλαμβάνοντας τη γραφειοκρατική διαδικασία για λογαριασμό των πελατών μας. Θεωρώ όμως ότι βασικότερο πλεονέκτημα μας είναι η προτεραιότητα που δίνουμε στην ασφάλεια των πελατών μας.

4. Έχει σημασία η ποιότητα των κρυστάλλων και η εξειδίκευση στις εργασίες που πραγματοποιούνται για την τοποθέτηση και την επισκευή;

Κ.Δ.: Το παρμπρίζ του αυτοκινήτου δεν υπάρχει απλά για να εμποδίζει την βροχή και τον αέρα να μπει μέσα, ούτε γίνεται επικίνδυνο μόνον όταν θολώνει και δεν μπορούμε να έχουμε οπτική επαφή με τον δρόμο. Το παρμπρίζ είναι πάρα πολύ σημαντικό για την ασφάλεια των επιβατών διότι συντελεί έως και 34% στην στρεπτική ακαμψία του οχήματος. Για παράδειγμα σε επικείμενο ατύχημα το παρμπρίζ είναι αυτό που εμποδίζει τους επιβάτες να φύγουν εκτός οχήματος καθώς επίσης συγκρατεί και την οροφή για να μην μπει στην καμπίνα. Επίσης με το αεροδυναμικό του σχήμα βοηθάει στη μείωση της αντίστασης του αέρα, μειώνοντας έτσι τις ανάγκες σε καύσιμο και παράλληλα αποτελεί σημαντικό στοιχείο λειτουργίας του αερόσακου.
Γι’ αυτό λοιπόν είναι σημαντικό τόσο η ποιότητα των κρυστάλλων που τοποθετούνται όσο και η εργασία η οποία γίνεται στο κρύσταλλο, είτε επισκευή είτε αντικατάσταση, και η οποία πρέπει να πραγματοποιείται από πεπειραμένους τεχνίτες οι οποίοι γνωρίζουν ακριβώς τι κάνουν, διασφαλίζοντας έτσι την μέγιστη δυνατή ασφάλεια των επιβατών.
Στην Glassdrive® τοποθετούμε μόνο γνήσια κρύσταλλα κατευθείαν από τους κατασκευαστές που προμηθεύουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Βασικός προμηθευτής μας είναι η Saint-Gobain Sekurit ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές κρυστάλλων αυτοκινήτου στον κόσμο και επίσημος προμηθευτής όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών.

5. Είναι σημαντική η εξειδίκευση και η εκπαίδευση στο συγκεκριμένο κλάδο;

Κ.Δ.: Όπως προείπα, η σωστή και έγκαιρη αντικατάσταση των κρυστάλλων του αυτοκινήτου είναι ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών ενός οχήματος. Ως εκ τούτου, η εξειδίκευση και εκπαίδευση στο συγκεκριμένο κλάδο είναι απαραίτητη.
Χάρη στην πολυετή εμπειρία δεκαετιών των τεχνικών της, η Glassdrive είναι σε θέση να παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, προσφέροντας στους πελάτες μας εύκολα προσβάσιμους σταθμούς αντικατάστασης και επισκευής των κρυστάλλων τους, γρήγορη & καθαρή εργασία, εγγυήσεις και το κυριότερο: επαγγελματίες τεχνικούς.
Το μυστικό της επιτυχίας της Glassdrive® είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την επιχειρηματική της φιλοσοφία. Γνωρίζουμε καλά ότι προτεραιότητα έχουν οι άνθρωποι: οι άνθρωποι που εργάζονται στην Glassdrive και οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας.
Ως παροχέας υπηρεσιών, θέλουμε να επιλύουμε τα προβλήματα των κρυστάλλων του αυτοκινήτου του πελάτη μας επαναφέροντας το όχημα στην αρχική του κατάσταση και κάνοντάς το και πάλι ασφαλές. Κι αυτό μπορούμε να το εγγυηθούμε, καθώς η Glassdrive®χρησιμοποιεί Γνήσια Ανταλλακτικά και κατάλληλα εργαλεία. Αλλά η εργασία δεν μπορεί να διεξαχθεί μόνο με ποιοτικά εργαλεία: οι άνθρωποι είναι εκείνοι που κάνουν τη διαφορά στην Glassdrive®. Οι τεχνικοί μας είναι γεμάτοι ενθουσιασμό και οι δεξιότητες τους είναι άριστες.
Σε όλες τις δραστηριότητές μας εστιάζουμε πάντοτε στην ασφάλεια, την αξιοπιστία, την ικανοποίηση του πελάτη, την εξυπηρέτηση και την άριστη ποιότητα.
Η Glassdrive είναι οι δικοί σας ειδικοί στα κρύσταλλα αυτοκινήτων

6. Η ανάπτυξη των εταιρειών επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων εμφανίζει διαφορές με άλλες προηγμένες χώρες;

K.Δ.: Η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση στην ανάπτυξη και παρουσία εταιριών επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου σε σύγκριση με άλλες προηγμένες χώρες. Ας πάρουμε για παράδειγμα την Glassdrive®. Είναι ένα πανευρωπαϊκό δίκτυο που προσφέρει υπηρεσίες επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου. Δραστηριοποιείται σήμερα σε οκτώ Ευρωπαϊκές χώρες: την Εσθονία, τη Φιλανδία, την Ελλάδα, την Ιταλία, τη Λιθουανία, τη Νορβηγία, την Πορτογαλία και την Ισπανία. Διαθέτει ένα δίκτυο 500 ιδιόκτητων και franchise σταθμών. Ανήκει στην Saint-Gobain Autover και βασική φιλοσοφία της είναι να επαναφέρει κάθε όχημα στην αρχική του κατάσταση χρησιμοποιώντας μόνο γνήσια ανταλλακτικά. Πρώτιστος στόχος μας είναι να παρέχουμε τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια των επιβατών. Η ποιότητα είναι άλλωστε και το σήμα κατατεθέν του βασικού προμηθευτή της Glassdrive, της Saint-Gobain Sekurit, του μεγαλύτερου παραγωγού κρυστάλλων αυτοκινήτου στο κόσμο και επίσημου προμηθευτή των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Εκπαιδευτική σύμπραξη ΣΕΜΑ & InsuranceWebinars.gr

0

Ο Σύνδεσμος Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (ΣΕΜΑ) και το insurancewebinars.grανακοινώνουν τη συνεργασία τους, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά ότι η συνένωση δυνάμεων, οι συνέργειες και η σταθερή προσήλωση σε συγκεκριμένους στόχους, αποτελούν την μοναδική απάντηση όχι μόνο στην κρίση, αλλά κυρίως στα προβλήματα που βιώνει αυτή την περίοδο η ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Η συνεργασία των δύο φορέων θα επικεντρωθεί καταρχήν, αφενός στην προβολή των διαδικτυακών σεμιναρίων (webinars) τα οποία διεξάγονται από την ηλεκτρονική πλατφόρμα του το insurancewebinars.grκαι αφετέρου στην προβολή κάθε ενέργειας, δράσης ή εκδήλωσης που διοργανώνεται από τον ΣΕΜΑ για τα μέλη του και την αγορά γενικότερα.

Με την συνεργασία αυτή ουσιαστικά επεκτείνεται και λαμβάνει νέα διάσταση η πρόσφατη συνεργασία του insurancewebinars.grμε το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) αφού ο ΣΕΜΑ, ως εκπρόσωπος σημαντικού και σοβαρού τμήματος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης έρχεται να την υποστηρίξει, να την προβάλει και να την προωθήσει στα μέλη του. Παράλληλα, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για ενδεχόμενο σχεδιασμό σειράς ειδικού ενδιαφέροντος webinars, αποκλειστικά για τα μέλη του ΣΕΜΑ.

Τέλος, μέσω του insuranceforum.gr ο ΣΕΜΑ θα αποκτήσει έναν ακόμα δίαυλο επικοινωνίας, ενημέρωσης και ανταλλαγής απόψεων με τα μέλη του και την ευρύτερη οικογένεια της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, ενώ αντίστροφα, τα μέλη του insuranceforum.gr θα ενημερώνονται με άμεσο και έγκυρο τρόπο για τις δράσεις του ΣΕΜΑ και τις εξελίξεις της αγοράς.

Ο κ. Γιώργος Καραβίας, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων, δήλωσε για τη συνεργασία αυτή τα εξής:  «Ο ΣΕΜΑ έχει επανειλλημένως αποδείξει ότι είναι συμπαραστάτης και συμμέτοχος σε κάθε σοβαρή ενέργεια της αγοράς σχετικά με την Εκπαίδευση των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών. Πιστεύω ότι το γραφείο του διαμεσολαβητή στην αυριανή αγορά θα είναι ένα “ηλεκτρονικό” γραφείο, με βάση την γνώση και την τεχνολογία. Συνεπώς, δεν θα μπορούσαμε να μην συμπαρασταθούμε και να μην συμμετέχουμε στην εξέλιξη των σεμιναρίων που εκφράζεται επιτυχώς μέσω τουinsurancewebinars.grσε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, με προοπτική και ειδικότερης συνεργασίας για τα μέλη μας.Είμαστε σίγουροι ότι τα οφέλη θα είναι πολλαπλάσια από όσα φαίνονται με πρώτη ματιά.»

 

Από την πλευρά του, ο Αριστείδης Βασιλειάδης, ιδρυτής του insurancewebinars.gr ανέφερε τα εξής: «Η συνεργασία μας με τον ΣΕΜΑ αποδεικνύει για ακόμη μία φορά ότι ο ποιοτικός δρόμος που έχουμε επιλέξει να ακολουθούμε, αναγνωρίζεται και επιβραβεύεται. Μέσα από τις ιστοσελίδες μας, το insuranceforum.gr και το insurancewebinars.gr στοχεύουμε στην σοβαρή ενημέρωση του κλάδου και στην ποιοτική εκπαίδευση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και των στελεχών των εταιρειών, με σύγχρονες μεθόδους. Στόχος μας είναι να συνάψουμε και να εδραιώσουμε μακροχρόνιες συνεργασίες με όλους τους φορείς της ασφαλιστικής αγοράς, με τους οποίους μας συνδέουν κοινοί στόχοι, όπως η ενημέρωση, η επιμόρφωση, η εκπαίδευση, αλλά και η παρουσίαση των ευρύτερων εξελίξεων που τόσο επηρεάζουν την επαγγελματική εξέλιξη των διαμεσολαβητών. Ευχαριστούμε και πάλι τον ΣΕΜΑ για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε και είμαστε βέβαιοι για το καλύτερο αποτέλεσμα σε όφελος και των δύο πλευρών.».

Ο κος Βασιλειάδης Αριστείδης  ιδρυτής του insuranceforum gr
Βασιλειάδης Αριστείδης ιδρυτής του insuranceforum gr

 

Εκπαιδευτική σύμπραξη ΣΕΜΑ & InsuranceWebinars.gr

0

Ο Σύνδεσμος Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (ΣΕΜΑ) και το insurancewebinars.grανακοινώνουν τη συνεργασία τους, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά ότι η συνένωση δυνάμεων, οι συνέργειες και η σταθερή προσήλωση σε συγκεκριμένους στόχους, αποτελούν την μοναδική απάντηση όχι μόνο στην κρίση, αλλά κυρίως στα προβλήματα που βιώνει αυτή την περίοδο η ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Η συνεργασία των δύο φορέων θα επικεντρωθεί καταρχήν, αφενός στην προβολή των διαδικτυακών σεμιναρίων (webinars) τα οποία διεξάγονται από την ηλεκτρονική πλατφόρμα του το insurancewebinars.grκαι αφετέρου στην προβολή κάθε ενέργειας, δράσης ή εκδήλωσης που διοργανώνεται από τον ΣΕΜΑ για τα μέλη του και την αγορά γενικότερα.

Με την συνεργασία αυτή ουσιαστικά επεκτείνεται και λαμβάνει νέα διάσταση η πρόσφατη συνεργασία του insurancewebinars.grμε το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) αφού ο ΣΕΜΑ, ως εκπρόσωπος σημαντικού και σοβαρού τμήματος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης έρχεται να την υποστηρίξει, να την προβάλει και να την προωθήσει στα μέλη του. Παράλληλα, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για ενδεχόμενο σχεδιασμό σειράς ειδικού ενδιαφέροντος webinars, αποκλειστικά για τα μέλη του ΣΕΜΑ.

Τέλος, μέσω του insuranceforum.gr ο ΣΕΜΑ θα αποκτήσει έναν ακόμα δίαυλο επικοινωνίας, ενημέρωσης και ανταλλαγής απόψεων με τα μέλη του και την ευρύτερη οικογένεια της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, ενώ αντίστροφα, τα μέλη του insuranceforum.gr θα ενημερώνονται με άμεσο και έγκυρο τρόπο για τις δράσεις του ΣΕΜΑ και τις εξελίξεις της αγοράς.

Ο κ. Γιώργος Καραβίας, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων, δήλωσε για τη συνεργασία αυτή τα εξής:  «Ο ΣΕΜΑ έχει επανειλλημένως αποδείξει ότι είναι συμπαραστάτης και συμμέτοχος σε κάθε σοβαρή ενέργεια της αγοράς σχετικά με την Εκπαίδευση των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών. Πιστεύω ότι το γραφείο του διαμεσολαβητή στην αυριανή αγορά θα είναι ένα “ηλεκτρονικό” γραφείο, με βάση την γνώση και την τεχνολογία. Συνεπώς, δεν θα μπορούσαμε να μην συμπαρασταθούμε και να μην συμμετέχουμε στην εξέλιξη των σεμιναρίων που εκφράζεται επιτυχώς μέσω τουinsurancewebinars.grσε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, με προοπτική και ειδικότερης συνεργασίας για τα μέλη μας.Είμαστε σίγουροι ότι τα οφέλη θα είναι πολλαπλάσια από όσα φαίνονται με πρώτη ματιά.»

 

Από την πλευρά του, ο Αριστείδης Βασιλειάδης, ιδρυτής του insurancewebinars.gr ανέφερε τα εξής: «Η συνεργασία μας με τον ΣΕΜΑ αποδεικνύει για ακόμη μία φορά ότι ο ποιοτικός δρόμος που έχουμε επιλέξει να ακολουθούμε, αναγνωρίζεται και επιβραβεύεται. Μέσα από τις ιστοσελίδες μας, το insuranceforum.gr και το insurancewebinars.gr στοχεύουμε στην σοβαρή ενημέρωση του κλάδου και στην ποιοτική εκπαίδευση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και των στελεχών των εταιρειών, με σύγχρονες μεθόδους. Στόχος μας είναι να συνάψουμε και να εδραιώσουμε μακροχρόνιες συνεργασίες με όλους τους φορείς της ασφαλιστικής αγοράς, με τους οποίους μας συνδέουν κοινοί στόχοι, όπως η ενημέρωση, η επιμόρφωση, η εκπαίδευση, αλλά και η παρουσίαση των ευρύτερων εξελίξεων που τόσο επηρεάζουν την επαγγελματική εξέλιξη των διαμεσολαβητών. Ευχαριστούμε και πάλι τον ΣΕΜΑ για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε και είμαστε βέβαιοι για το καλύτερο αποτέλεσμα σε όφελος και των δύο πλευρών.».

Ο κος Βασιλειάδης Αριστείδης  ιδρυτής του insuranceforum gr
Βασιλειάδης Αριστείδης ιδρυτής του insuranceforum gr

 

Εκπαιδευτική σύμπραξη ΣΕΜΑ & InsuranceWebinars.gr

0

Ο Σύνδεσμος Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (ΣΕΜΑ) και το insurancewebinars.grανακοινώνουν τη συνεργασία τους, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά ότι η συνένωση δυνάμεων, οι συνέργειες και η σταθερή προσήλωση σε συγκεκριμένους στόχους, αποτελούν την μοναδική απάντηση όχι μόνο στην κρίση, αλλά κυρίως στα προβλήματα που βιώνει αυτή την περίοδο η ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Η συνεργασία των δύο φορέων θα επικεντρωθεί καταρχήν, αφενός στην προβολή των διαδικτυακών σεμιναρίων (webinars) τα οποία διεξάγονται από την ηλεκτρονική πλατφόρμα του το insurancewebinars.grκαι αφετέρου στην προβολή κάθε ενέργειας, δράσης ή εκδήλωσης που διοργανώνεται από τον ΣΕΜΑ για τα μέλη του και την αγορά γενικότερα.

Με την συνεργασία αυτή ουσιαστικά επεκτείνεται και λαμβάνει νέα διάσταση η πρόσφατη συνεργασία του insurancewebinars.grμε το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) αφού ο ΣΕΜΑ, ως εκπρόσωπος σημαντικού και σοβαρού τμήματος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης έρχεται να την υποστηρίξει, να την προβάλει και να την προωθήσει στα μέλη του. Παράλληλα, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για ενδεχόμενο σχεδιασμό σειράς ειδικού ενδιαφέροντος webinars, αποκλειστικά για τα μέλη του ΣΕΜΑ.

Τέλος, μέσω του insuranceforum.gr ο ΣΕΜΑ θα αποκτήσει έναν ακόμα δίαυλο επικοινωνίας, ενημέρωσης και ανταλλαγής απόψεων με τα μέλη του και την ευρύτερη οικογένεια της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, ενώ αντίστροφα, τα μέλη του insuranceforum.gr θα ενημερώνονται με άμεσο και έγκυρο τρόπο για τις δράσεις του ΣΕΜΑ και τις εξελίξεις της αγοράς.

Ο κ. Γιώργος Καραβίας, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων, δήλωσε για τη συνεργασία αυτή τα εξής:  «Ο ΣΕΜΑ έχει επανειλλημένως αποδείξει ότι είναι συμπαραστάτης και συμμέτοχος σε κάθε σοβαρή ενέργεια της αγοράς σχετικά με την Εκπαίδευση των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών. Πιστεύω ότι το γραφείο του διαμεσολαβητή στην αυριανή αγορά θα είναι ένα “ηλεκτρονικό” γραφείο, με βάση την γνώση και την τεχνολογία. Συνεπώς, δεν θα μπορούσαμε να μην συμπαρασταθούμε και να μην συμμετέχουμε στην εξέλιξη των σεμιναρίων που εκφράζεται επιτυχώς μέσω τουinsurancewebinars.grσε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, με προοπτική και ειδικότερης συνεργασίας για τα μέλη μας.Είμαστε σίγουροι ότι τα οφέλη θα είναι πολλαπλάσια από όσα φαίνονται με πρώτη ματιά.»

 

Από την πλευρά του, ο Αριστείδης Βασιλειάδης, ιδρυτής του insurancewebinars.gr ανέφερε τα εξής: «Η συνεργασία μας με τον ΣΕΜΑ αποδεικνύει για ακόμη μία φορά ότι ο ποιοτικός δρόμος που έχουμε επιλέξει να ακολουθούμε, αναγνωρίζεται και επιβραβεύεται. Μέσα από τις ιστοσελίδες μας, το insuranceforum.gr και το insurancewebinars.gr στοχεύουμε στην σοβαρή ενημέρωση του κλάδου και στην ποιοτική εκπαίδευση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και των στελεχών των εταιρειών, με σύγχρονες μεθόδους. Στόχος μας είναι να συνάψουμε και να εδραιώσουμε μακροχρόνιες συνεργασίες με όλους τους φορείς της ασφαλιστικής αγοράς, με τους οποίους μας συνδέουν κοινοί στόχοι, όπως η ενημέρωση, η επιμόρφωση, η εκπαίδευση, αλλά και η παρουσίαση των ευρύτερων εξελίξεων που τόσο επηρεάζουν την επαγγελματική εξέλιξη των διαμεσολαβητών. Ευχαριστούμε και πάλι τον ΣΕΜΑ για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε και είμαστε βέβαιοι για το καλύτερο αποτέλεσμα σε όφελος και των δύο πλευρών.».

Ο κος Βασιλειάδης Αριστείδης  ιδρυτής του insuranceforum gr
Βασιλειάδης Αριστείδης ιδρυτής του insuranceforum gr

 

Κάλυψη για τον έμπολα και από τους Lloyd’s

0

Καλύψεις για τον έμπολα αρχίζουν να παρέχουν στις ΗΠΑ όλο και περισσότεροι ασφαλιστικοί οργανισμοί. Σύμφωνα με πληροφορίες και οι Lloyd’s του Λονδίνου μέσω των συνεργατών τους στις ΗΠΑ προσφέρουν την κάλυψη αυτή ως πρόσθετη ασφάλιση στα προγράμματα που απευθύνονται σε εργαζόμενους σε χώρους υγειονομικής περίθαλψης και σε αρχές που επιβάλλουν το νόμο.
Το πρόγραμμα στην ουσία θα προστατεύει γιατρούς, νοσοκόμους, αστυνομικούς κλπ σε περίπτωση τυχαίας μόλυνσης από τον Έμπολα.

Στο αρχικό πρόγραμμα προβλεπόταν η αποζημίωση των εργαζομένων με το ποσό των 200 χιλιάδων δολαρίων σε περίπτωση που υποστούν έναν τραυματισμό στο χώρο εργασίας τους ως αποτέλεσμα της επίθεσης ή τυχαίας μόλυνσης. Στην περίπτωση που οι ασφαλισμένοι θα προσβληθούν από τον ιό έμπολα θα λαμβάνουν 20.000 δολάρια το μήνα, για έως και δέκα μήνες.

Σύμφωνα με την αρχή OSHA, ετησίως στην Αμερική καταγράφονται 800.000 περιστατικά με τσιμπήματα από βελόνα, εκ των οποίων στα 16.000 είναι πιθανό να υπάρχει μετάδοση του HIV, ενώ ο κίνδυνος μετάδοσης ηπατίτιδας Β ή της ηπατίτιδας C είναι υψηλότερος.

Η ING στηρίζει τα χωριά SOS

0

Η ING Ελλάδος στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας «Ζήσε Υπεύθυνα» που σχεδιάζει και υλοποιεί σε διαρκή βάση, προχώρησε σε μία ακόμα ενέργεια στήριξης των Κέντρων Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας των Παιδικών Χωριών S.O.S. Πιο συγκεκριμένα, πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς, οργανώθηκε με την εθελοντική συμμετοχή και κινητοποίηση των ανθρώπων της ING, συλλογή σχολικών ειδών για τα παιδιά που φροντίζουν τα Κέντρα Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας των Παιδικών Χωριών S.O.S. σε όλη την Ελλάδα.

Η ανταπόκριση των ανθρώπων της ING ήταν συγκινητική, αφού μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα κατάφεραν να συγκεντρώσουν σχολικά είδη που ξεπέρασαν συνολικά τον 1 τόνο από σχολικές τσάντες, τετράδια, σχολικούς άτλαντες έως πλαστελίνες, γεωμετρικά όργανα και βοηθήματα για τα μαθήματα Γυμνασίου & Λυκείου. Οι δράσεις όμως των ανθρώπων της ING, στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας, δεν περιλαμβάνουν μόνο την προσφορά αλλά και την εθελοντική εργασία.

Την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου, περισσότεροι από 20 εργαζόμενοι από τα κεντρικά γραφεία και στελέχη του Δικτύου Πωλήσεων συμμετείχαν εθελοντικά και με μεγάλο ενθουσιασμό στη διαλογή και ταξινόμηση του μεγάλου αυτού όγκου των ειδών που συνέλεξαν. «Ο πυλώνας Κοινωνία και Παιδί αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας «Ζήσε Υπεύθυνα» της ING Ελλάδος. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η συνεχιζόμενη συνεργασία μας με τα Παιδικά Χωριά S.O.S., με τα οποία έχουμε δημιουργήσει έναν ισχυρό δεσμό, ο οποίος δυναμώνει και διευρύνεται καθημερινά. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που οι άνθρωποί μας αγκαλιάζουν τέτοιου είδους πρωτοβουλίες και ανταποκρίνονται με ενθουσιασμό στο κάλεσμα της εταιρίας για στήριξη οργανισμών που έχουν ανάγκη τη φροντίδα μας» δήλωσε η κα Karina Pereira, Διευθύντρια Marketing, ING Eλλάδος.

Ναυάγησε η ιδιωτική σύνταξη

0

[starbox]

Πέρασαν αρκετά χρόνια αφότου ξεκίνησε η προσπάθεια ανάπτυξης της ιδιωτικής σύνταξης που ως πρότζεκτ εστίαζε στην είσοδο των ασφαλιστικών εταιρειών στο Συνταξιοδοτικό Σύστημα, πιο οργανωμένα, πιο δυναμικά, πιο συστηματοποιημένα.
Στο πλαίσιο αυτό, πολλές φορές μέχρι σήμερα αναζητήθηκε στήριξη από τους εκπροσώπους του κράτους. Και πράγματι, δημόσιοι λειτουργοί αρκετές φορές υποστήριξαν τη σημασία συνεργασίας ιδιωτικού και δημόσιου τομέα και στις συντάξεις και στην υγεία.

Το όλο εγχείρημα είναι μεγάλο. Και σαφώς στην αρχή επρόκειτο περί ιδέας , «οράματος», προσδοκίας. Στη συνέχεια -και δικαιολογημένα- πέρασε στο στάδιο των «σημείων» το οποίο και σημαίνει ότι η πρόθεση εισόδου του ιδιωτικού τομέα στο δημόσιο σύστημα συντάξεων θα έπρεπε με κάποιον τρόπο -τουλάχιστον- να σχεδιαστεί.
Μόνο έτσι θα μπορούσε και να παρουσιαστεί. Και φυσικά αυτοί που όφειλαν να αναλάβουν τον σχεδιασμό είναι οι υπεύθυνοι του ιδιωτικού τομέα –οι οποίοι και νοιάζονται και επιδιώκουν την ανάπτυξή τους και το άνοιγμα των εργασιών του κλάδου.

Κάπως έτσι το πρότζεκτ οδηγήθηκε και σε μεγάλη εταιρεία που αναλαμβάνει τον σχεδιασμό και για λόγους ευνόητους ενεπλάκη και η εποπτική αρχή.

Μέσα από ένα σοβαρό πόνημα που θα δείχνει το πώς θα δραστηριοποιηθούν οι ιδιωτικές εταιρείες στην Σύνταξη, μικραίνει το υφιστάμενο χάσμα μεταξύ του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα και υπάρχει μια σοβαρή βάση διαλόγου. Ακόμα και προσπαθειών που μπορεί να γίνουν.

Όμως, πέρασε και αυτό στην αναμονή. Και το πρότζεκτ παραμένει στην προσδοκία. Και οι πολίτες έχουν ανάγκη από σύνταξη, έχουν ανάγκη και από στήριξη. Η συνεργασία ιδιωτών και κράτους γίνεται πλέον απαραίτητη για το μέλλον.
Και ατυχώς όλα αυτά παραμένουν ακόμα στη θεωρία. Με ευχές, προσδοκίες και συναντήσεις φάνηκε ότι δεν προχώρησε το σχέδιο. Επιβάλλεται αλλαγή πλεύσης.

Μιχάλης Ανδρουλιδάκης: Ο ασφαλιστικός ισορροπιστής

0

Πολυτάλαντος, δημιουργικός και ενταγμένος στον εργασιακό βίο από τα πρώτα χρόνια της ζωής του, ο ασφαλιστής-συγγραφέας Μιχάλης Ανδρουλιδάκης* απέδειξε μέσα από τη γραφή του ότι οι ασφάλειες έχουν τη δική τους ιστορία. Μια ιστορία που μπορεί να είναι προσωπική για τον καθένα, όμως τελικά έχει έναν κοινό παρανομαστή για όσους ασκούν το επάγγελμα.

Ιντεραμερικάνος –πιστός– με όλα τα γνωρίσματα των στελεχών της εποχής του, αγαπητός στους συναδέλφους του, φανατικός πωλητής και τελικά ικανός ασφαλιστής, ο κ. Ανδρουλιδάκης αποτελεί υπόδειγμα επαγγελματία. Όλα όσα αποκόμισε τα κατέγραψε και εξέδωσε ένα βιβλίο με τίτλο «Η ιστορία των ασφαλειών και ο ασφαλιστικός σύμβουλος σήμερα», θέλοντας μέσω αυτού να συνοψίσει και να μεταδώσει την εμπειρία του στο ασφαλιστικό επάγγελμα.

Επιπλέον, κατέχει τον τίτλο του επίτιμου επιθεωρητή πωλήσεων, ενώ έγινε μέλος λεσχών και άλλων club διακρίσεων.

Απέδειξε λοιπόν ό,τι είχε να αποδείξει σε όσους αναζητούν αποδείξεις και προχωρούν σε μετρήσεις. Ενσωματωμένος πλήρως στην αγορά και με απόψεις
κατασταλαγμένες περί πωλήσεων, ασφαλιστικών αναγκών, προσέγγισης πελάτη, διακρίθηκε επαγγελματικά, προχώρησε και κέρδισε αυτά που ήθελε για τη ζωή του, δείχνοντας απόλυτα ενταγμένος στην ασφαλιστική αγορά.

Ωστόσο, στην πραγματικότητα ο Μιχάλης ανήκει και αλλού. Κι αυτό διότι είναι αφοσιωμένος και σε άλλα πράγματα, τα οποία προάγει, και μαζί τους δημιουργεί: συλλέκτης, μουσικός αναγνωρισμένος, με θητεία σε ορχήστρες και φιλαρμονικές, συγγραφέας, αποτελούν μερικές μόνο από τις ιδιότητες της εξωεπαγγελματικής του ζωής. Ισορροπημένα και με διάθεση για συνέχεια πορεύεται εκατέρωθεν αυτής
της διαχωριστικής γραμμής συνεχίζοντας την αλυσίδα της ζωής του.

Ο Μιχάλης γεννήθηκε στο Ρέθυμνο της Κρήτης το 1947 και είναι παιδί πολυμελούς οικογένειας. Ο πατέρας του ήταν συνταγματάρχης. Το περιβάλλον στο οποίο μεγάλωσε ήταν αυστηρό, είχε αρχές, αγωγή και πειθαρχία. Η μεγάλη οικογένεια –όπως είναι προφανές– έχει και αυξημένες απαιτήσεις. Αυτός ήταν ο λόγος που τον ώθησε από πολύ μικρό στη δουλειά. Ξεκίνησε να εργάζεται από την ηλικία των
μόλις 7 ετών και συνεισέφερε στα οικονομικά της οικογένειας. Ταυτόχρονα πήγαινε και στο σχολείο, με απομειωμένη όμως την παιδική ανεμελιά.

Παράλληλα με τη βασική εκπαίδευση σπούδαζε και μουσική. Στη συνέχεια υπηρέτησε ως έφεδρος αξιωματικός επί 29 μήνες με μετεκπαίδευση στη Σχολή Πεζικού (Μέλος της Λέσχης Εφέδρων Αξιωματικών ΣΕΑΑΝΑ).

Στη συνέχεια, αναπτύχθηκε περαιτέρω εργασιακά, παράλληλα με την κύρια απασχόλησή του στην εταιρεία ΠΑΛΚΟ (1963-1973), στην οποία, από τη θέση του εμπορικού αντιπροσώπου, είχε αναλάβει σχεδόν όλη την Αθήνα. Στον ελεύθερο χρόνο του ήταν και αντιπρόσωπος διαφόρων άλλων εταιρειών με διαφορετικά είδη εμπορίου.

Ωστόσο, είχε μάθει πλέον να αναζητά συνθήκες εργασίας που πρόσφεραν ανάπτυξη και να κυνηγά τις προκλήσεις της ζωής, αποβλέποντας σε μια καλύτερη τύχη. Ήταν τον Ιούλιο του 1973 όταν ξεκίνησε την ασφαλιστική του καριέρα στην Interamerican. Άρχισε να εργάζεται ως ασφαλιστικός σύμβουλος πλήρους απασχόλησης, στη συνέχεια ως unit manager και μετά ως συντονιστής ασφαλιστικών
συμβούλων και δημιούργησε τρία υποκαταστήματα. Για τη δημιουργικότητά του αυτή, η εταιρεία τον ονόμασε επίτιμο επιθεωρητή πωλήσεων.

Επιπλέον συμμετείχε σε πάρα πολλές επιτροπές και συμβούλια, ενώ πραγματοποίησε ομιλίες σε διάφορες σχολές και σε υποκαταστήματα. Εκπαίδευσε εκατοντάδες ασφαλιστικούς συμβούλους και κέρδισε δεκάδες διακρίσεις και βραβεύσεις.

Με την πάροδο των χρόνων, ο Μιχάλης παρακολούθησε πάρα πολλά εκπαιδευτικά σεμινάρια και συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ταξίδεψε σε 90 και πλέον χώρες, αποκομίζοντας πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες. Σε όλη του τη διαδρομή είχε ένα μεράκι: να αποτυπώνει τις σκέψεις του και να τις βάζει σε μια δομή. Ίσως αυτό τελικά να ήταν το μεγάλο μάθημα των ασφαλειών: η οργάνωση και η δόμηση. Έτσι έγινε και συγγραφέας, χωρίς να χάσει την ιδιότητα του επαγγελματία ασφαλιστή και manager. Πρωτόλειο έργο του το βιβλίο «Αντιρρήσεις». Σήμερα, ο συντονιστής ασφαλιστικών συμβούλων και διευθυντής υποκαταστήματος της Interamerican έχει τη χαρά να εκδώσει την «Iστορία των ασφαλειών και ο ασφαλιστικός σύμβουλος σήμερα». Όπως αναφέρει, το βιβλίο αποτελεί αποκύημα της επαγγελματικής διαδρομής του συγγραφέα και χρειάστηκε κοντά στα δύο χρόνια για να το ολοκληρώσει.

Το βιβλίο αναφέρεται επιγραμματικά στα θέματα των ασφαλειών σε όλη την πορεία της ανθρωπότητας από το 3.000 π.Χ. έως και σήμερα και στην προσφορά τους στις
διάφορες κοινωνίες. Επικεντρώνεται ως επί το πλείστον στον ασφαλιστικό σύμβουλο, με αναφορές σε όλα τα στάδια της εκπαίδευσης, στην απόκτηση γνώσεων, στις τεχνικές πωλήσεων, στην ψυχολογία πωλήσεων και στις ικανότητες που πρέπει απαραίτητα να έχει ένας ασφαλιστικός σύμβουλος για να υπηρετήσει έναν θεσμό που προσφέρει εδώ και πολλά χρόνια χρήσιμες υπηρεσίες στην κοινωνία.

Ο Μιχάλης ενστερνίζεται έξι βασικές αρχές, τις οποίες υπηρετεί με σθένος και τις αναφέρει και στον πρόλογο του βιβλίου του: συνέπεια, υπευθυνότητα, ειλικρίνεια, ανάπτυξη, πρόοδο, ευημερία.

 

*Διευθυντής Υποκαταστήματος Interamerican και Συντονιστής Ασφαλιστικών Συμβούλων

Νοσηλεία ανασφάλιστων: Ναι μεν, αλλά…

0

Όλο και πληθαίνουν το τελευταίο διάστημα οι φωνές των ανθρώπων του δημόσιου συστήματος υγείας, που κάνουν λόγο για μετ’ εμποδίων περίθαλψη των ανασφάλιστων, παρά τη θεσμοθετημένη κάλυψη τους. Την ίδια ώρα, τα νοσοκομεία ανά την επικράτεια βάζουν εισοδηματικά κριτήρια για την περίθαλψη τους.

Στα δημόσια νοσοκομεία παρέχεται πλήρης κάλυψη για κάθε είδους νοσηλεία, με την πιστοποίηση της ιατρικής αναγκαιότητας από την τριμελή επιτροπή του νοσοκομείου. Τουλάχιστον αυτό θα πρέπει να ισχύει.

Στα εμπόδια στην περίθαλψη των ανασφάλιστων αναφέρθηκε πρόσφατα με ανακοίνωση της η Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών Πειραιώς (ΕΙΝΑΠ). Σύμφωνα με τους γιατρούς, ενώ σε πολλά νοσοκομεία λειτουργούν συστηματικά και λαμβάνουν αποφάσεις οι 3μελείς επιτροπές που προβλέπει ο νόμος, σε άλλα δεν υπάρχει καμία ενεργοποίησή τους.

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Αγωγές κατά της Takata: Η εταιρεία ήξερε για τους αερόσακους που εκρήγνυνται από το 2001

0

Αγωγές κατά της ιαπωνικής εταιρείας Takataέχουν καταθέσει οδηγοί από τις Ηνωμένες Πολιτείες, υποστηρίζοντας ότι η κατασκευάστρια εταιρεία αερόσακων γνώριζε ότι οι αερόσακοι της εκρήγνυνται από το 2001.

Σύμφωνα με το Blοomberg  η Takata πριν 13 χρόνια  είχε προχωρήσει στην ανάκληση ελαττωματικών αερόσακων, καθώς είχαν εντοπιστεί περιστατικά που οι αερόσακοι έσκαγαν σε οχήματα της Isuzu Motors Ltd. Αυτό αναφέρουν οι ενάγοντες σε δύο πολιτείες των ΗΠΑ, οι οποίοι στις αγωγές τους μιλούν επίσης για  τουλάχιστον τέσσερις θανάτους και 139 τραυματισμούς που συνδέονται με ελαττωματικά  προιόντα της ιαπωνικής εταιρείας σε οχήματα της Honda Motor Co.  και της Toyota Motor Corp.

Σε αντίγραφο καταγγελίας που έχει κατατεθεί στις αρμόδιες αρχές της Καλιφόρνια αναφέρεται: «Η Takata και η Honda επανειλημμένα απέτυχαν να διερευνήσουν πλήρως το πρόβλημα και να αποσύρουν από την αγορά τα ελαττωματικά προϊόντα, επιτρέποντας στο πρόβλημα να μεγεθυνθεί και να έχουμε τουλάχιστον τέσσερις θανάτους τα τελευταία 13 χρόνια».

Εκπρόσωποι της Takata, της Honda και της Toyota αρνήθηκαν να σχολιάσουν τις σχετικές πληροφορίες για τις αγωγές, έως ότου λάβουν επίσημα τις καταγγελίες που έχουν υποβληθεί.

Την περασμένη εβδομάδα η ρυθμιστική αρχή ασφάλειας οχημάτων στις ΗΠΑ, παρότρυνε τους ιδιοκτήτες 8 εκατ. οχημάτων να αντικαταστήσουν άμεσα τους αερόσακους τους, καθώς ανοίγουν με υπερβολική μεγάλη πίεση και εκτοξεύουν κομμάτια μετάλλου.

Πηγή: Bloomberg