Ο Συμβουλευτικός και Εκπαιδευτικός Όμιλος Coordinators Group με την Πιστοποίηση του Υπουργείου Παιδείας συνεχίζει για 4η συνεχόμενη χρονιά τις Δωρεάν Εκπαιδευτικές Ημερίδες Πανελλαδικά για όλη την Ασφαλιστική και Χρηματοοικονομική Αγορά , με την υποστήριξη της Πρώτης και Μοναδικής Ευρωπαϊκής και Επιστημονικής Ένωσης Πιστοποιημένων Ασφαλιστικών Προσώπων Coordinators E.E.M.C//M.Q.I.
Στο site www.1co.gr και στα site των κλαδικών περιοδικών υπάρχουν οι ενότητες που μπορούν να επιλέξουν οι ενδιαφερόμενοι, ώστε να δηλώσουν συμμετοχή στις Εξετάσεις Γνώσεων που θα διεξάγονται κάθε τρίμηνο.
Οι δωρεάν Εκπαιδευτικές Ημερίδες θα διεξάγονται Πανελλαδικά ζωντανά μέσω Internet και θα πραγματοποιούνται 2 με 3 φορές εβδομαδιαίως και οι ενότητες θα επιλέγονται από τους ενδιαφερόμενους κάθε φορά.
Ενδεικτικές ενότητες που θα διεξαχθούν είναι :
1) Πώς να πετύχετε ένα καλό κλείσιμο χρόνου
2) Διαχείριση Ζημιών
3) Βήματα Underwriter
4) Risk Management
5) Ψυχολογία Πωλήσεων
6) Μεταφορές
7) Αστική Ευθύνη
8) Ξέπλυμα χρήματος
9) Οργάνωση Γραφείου
10) Βασικές Αρχές Management
11) Πόσο καλός Manager μπορείς να γίνεις ?
12) Το έργο του Πράκτορα
13) Υπηρεσίες Διαχείρισης Ακινήτων
14) Υπηρεσίες Διαχείρισης Δικτύου
15) Διοίκηση Προσωπικού και Εργατικό Δίκαιο
16) Δελτίο Αναγκών Πελατών και έντυπο καθετοποιημένων Πωλήσεων Cross Selling
17) Ενδοεπιχειρησιακή Επικοινωνία
18) Ημερήσιος Κύκλος ενέργειας – Διακυμάνσεις της ενέργειας σας
19) Βελτιωθείτε- Κοιτάζοντας μπροστά
20) Θέατρο Πωλήσεων
21) Εγχειρίδιο αναζήτησης Υποψηφίων Πελατών
22) Στρατολόγηση
23) Άμεση λήψη αποφάσεων
24) Θέστε προτεραιότητες
Η Δωρεάν Εκπαιδευτική Ημερίδα στα πλαίσια του Ετήσιου Προγράμματος Ψυχολογίας – Εγκληματολογίας – Κοινωνιολογίας, αυτής της εβδομάδας είναι:
«Αναγνωρίστε το Περιβάλλον σας»
Διεξαγωγή : Παρασκευή 21/11/2014 και ώρα 16.30μ.μ-20.00μ.μ
Τόπος Διεξαγωγής : Coordinators Group , Εθνάρχου Μακαρίου 29, Σταθμός Μετρό Αγίου Αντωνίου, Περιστέρι , Coordinators Congress Center Αίθουσα Helen
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν άμεσα με την Coordinators ή να επισκεφτούν το www.1co.gr για να δηλώσουν συμμετοχή .
Διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου που θα παρέχει οδική βοήθεια, για όλο το 24ωρο, σε 830 μεταφορικά μέσα (μοτοποδήλατα και μοτοσικλέτες) του ΕΛΤΑ διεξάγουν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία.
Οι προσφορές θα κατατίθενται στη Διεύθυνση Προμηθειών των ΕΛΤΑ στην Αθήνα ( Αιόλου 100, 2ος όροφος, γραφείο 207), μέχρι τη Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου, από τις 9:00 μέχρι τις 14:00.
Σε δύο σημαντικές βελτιώσεις στις καλύψεις που προσφέρει το πρόγραμμα νοσοκομειακής περίθαλψης Mediσυν Extra προχωρά η Axa. Οι δύο νέες αυτές παροχές θα προσφέρονται σε όλους όσους είναι ήδη ασφαλισμένοι ή πρόκειται να ασφαλιστούν με το Mediσυν Extra, χωρίς επιπλέον κόστος.
Με τις βελτιώσεις αυτές υφιστάμενοι και νέοι πελάτες της ΑΧΑ θα έχουν:
– Κάλυψη εξόδων πριν και μετά τη νοσηλεία
– Δεύτερη ιατρική γνωμάτευση
Πιο συγκεκριμένα, η ΑΧΑ θα καλύπτει στο εξής έξοδα που θα γίνονται πριν και μετά τη νοσηλεία για διαγνωστικές εξετάσεις, επισκέψεις σε γιατρούς, φάρμακα και φυσιοθεραπείες.
Η δεύτερη κάλυψη δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε ένα παγκόσμιο δίκτυο εξειδικευμένων γιατρών για παροχή δεύτερης ιατρικής γνωμάτευσης. Με τον τρόπο αυτό οι πελάτες της ΑΧΑ θα μπορούν να στέλνουν το φάκελό τους ώστε να έχουν μια πιο σφαιρική εικόνα για το θέμα που αντιμετωπίζουν. Η παροχή αυτή θα δοθεί μέσα από το παγκόσμιο δίκτυο συνεργασίας του Ομίλου ΑΧΑ.
Με τις παραπάνω προσθήκες η ΑΧΑ επιβεβαιώνει την πρόθεσή της να βρίσκεται δίπλα στους πελάτες της, να προστατεύει την υγεία τους ολοκληρωμένα και να τους βοηθά να ζουν με ηρεμία.
Σε δύο σημαντικές βελτιώσεις στις καλύψεις που προσφέρει το πρόγραμμα νοσοκομειακής περίθαλψης Mediσυν Extra προχωρά η Axa. Οι δύο νέες αυτές παροχές θα προσφέρονται σε όλους όσους είναι ήδη ασφαλισμένοι ή πρόκειται να ασφαλιστούν με το Mediσυν Extra, χωρίς επιπλέον κόστος.
Με τις βελτιώσεις αυτές υφιστάμενοι και νέοι πελάτες της ΑΧΑ θα έχουν:
– Κάλυψη εξόδων πριν και μετά τη νοσηλεία
– Δεύτερη ιατρική γνωμάτευση
Πιο συγκεκριμένα, η ΑΧΑ θα καλύπτει στο εξής έξοδα που θα γίνονται πριν και μετά τη νοσηλεία για διαγνωστικές εξετάσεις, επισκέψεις σε γιατρούς, φάρμακα και φυσιοθεραπείες.
Η δεύτερη κάλυψη δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε ένα παγκόσμιο δίκτυο εξειδικευμένων γιατρών για παροχή δεύτερης ιατρικής γνωμάτευσης. Με τον τρόπο αυτό οι πελάτες της ΑΧΑ θα μπορούν να στέλνουν το φάκελό τους ώστε να έχουν μια πιο σφαιρική εικόνα για το θέμα που αντιμετωπίζουν. Η παροχή αυτή θα δοθεί μέσα από το παγκόσμιο δίκτυο συνεργασίας του Ομίλου ΑΧΑ.
Με τις παραπάνω προσθήκες η ΑΧΑ επιβεβαιώνει την πρόθεσή της να βρίσκεται δίπλα στους πελάτες της, να προστατεύει την υγεία τους ολοκληρωμένα και να τους βοηθά να ζουν με ηρεμία.
Αποδυναμώνονται δικαιώματα πολιτών, επαγγελματιών και επιχειρηματιών στη δικαστική διεκδίκηση του δικαίου τους έναντι των τραπεζών, με το υπό ψήφιση νομοσχέδιο του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας. Για το θέμα αυτό πραγματοποιήθηκε ειδική σύσκεψη στα γραφεία του Δικηγορικού Συλλόγου Αθήνας, όπου με την παρουσία εκπροσώπων των οργανώσεων του δικαστικού σώματος, δικηγορικών συλλόγων και οργανώσεων μικρομεσαίων επιχειρήσεων, αναλύθηκαν οι νέες διατάξεις. Κοινή διαπίστωση όλων ήταν ότι υποβαθμίζεται η διαδικασία απόδοσης δικαιοσύνης ενώ οι πολίτες και οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες, χάνουν δικαιώματα διεκδίκησης του δικαίου με τις τράπεζες να ωφελούνται κατά προκλητικό τρόπο.
Για το θέμα αυτό, ο ΓΓ του ΕΕΑ κ. Γιάννης Ρεκλείτης, έκανε την παρακάτω δήλωση:
«Με πρόσχημα την ταχύτερη απόδοση της δικαιοσύνης και της αποσυμφόρησης του όγκου εργασίας των δικαστηρίων, η κυβέρνηση προχωράει σε ετεροβαρείς και άδικες ρυθμίσεις για πολίτες, επαγγελματίες και μικρές επιχειρήσεις στη διεκδίκηση του δικαίου τους, έναντι των τραπεζών και του κράτους.
Αφαιρούνται δικαιώματα φυσικής παρουσίας και υπεράσπισης των δικαίων μας, μετατρέποντας τις φυσικές δικαστικές διαδικασίες σε γραφειοκρατικές διαδικασίες. Δίνεται το δικαίωμα διεργασιών μακριά από την δημοσιότητα και την εξέταση μαρτύρων για πλείστες υποθέσεις και διαφορές για τις οποίες προσφεύγουμε.
Πολύ σωστά παρατήρησε η πρόεδρος της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων και αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου κα Βασιλική Θάνου – Χριστοφίλου, ότι με το επίμαχο νομοσχέδιο επέρχεται η κατάργηση της εμμάρτυρης απόδειξης και αναβαθμίζεται σε κυρίαρχο αποδεικτικό μέσο η ένορκη βεβαίωση, δηλαδή, «ενός μέσου το οποίο κατά την εκτίμηση όλων μας, θεωρείται το ολιγότερο αξιόπιστο. Η εξέταση του μάρτυρα ενώπιον του δικάζοντος δικαστή, αποτελεί το κλειδί για την εξεύρεση της αλήθειας και την ορθή επίλυση της διαφοράς». Πώς εμείς θα μπορέσουμε να βρούμε το δίκαιό μας όταν στερούμαστε της φυσικής παρουσίας ενώπιων του φυσικού μας δικαστή και της υπεράσπισης των υποθέσεών μας;
Όπως βεβαίωσαν οι δικαστές και οι δικηγόροι, από το νομοσχέδιο ωφελούνται μόνο οι Τράπεζες, ενώ καθιερώνεται το «δίκαιο του δυνατού»!
Από τις ρυθμίσεις που περιέχει το νομοσχέδιο σημειώνουμε ότι η αναγκαστική εκτέλεση (πλειστηριασμοί, κ.λπ.), εξυπηρετούν αποκλειστικά τις τράπεζες σε βάρος κάθε άλλου δανειστή, συμπεριλαμβανομένου του Δημοσίου και των φορέων κοινωνικής ασφάλισης όπως ακριβώς το διατύπωσε και ο πρόεδρος της Ολομέλειας των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος κ. Αλεξανδρής.
Επίσης, με την επαναφορά της επιβολής προσωρινής κράτησης κατά μικρομεσαίων επιχειρηματιών για εμπορικές απαιτήσεις, εκτός της σκληρότητας του μέτρου είναι και αμφίβολης απόδοσης και συμβατότητας με την έννοια του δικαίου που έχουμε σαν κοινωνία.
Θεωρούμε ότι η κυβέρνηση πρέπει έστω και την τελευταία ώρα να ακούσει τη φωνή των φορέων της δικαιοσύνης και των πολιτών. Διαφορετικά το Δίκαιο θα πληγεί σοβαρά και μαζί του θα πληγεί και η κοινωνία μας, σε μια περίοδο που έχουμε μεγάλη ανάγκη από την υπεράσπισή της έναντι των ισχυρών οικονομικών συμφερόντων».
Στην Έκθεση PHILOXENIA 2014, που αποτελεί θεσμό για τον τομέα του Τουρισμού, συμμετείχε η Γενική Πανελλαδική. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης (από τις 13 έως τις 16 Νοεμβρίου) το περίπτερο της Γενικής Πανελλαδικής επισκέφθηκαν Μέλη του Δ.Σ. της εταιρείας, Μέλη – Πελάτες, συνεργάτες, ασφαλιστικοί πράκτορες, αντιπρόσωποι, έμποροι, προμηθευτές και επιχειρηματίες, οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις δραστηριότητες και τη λειτουργία της εταιρείας.
Η Γενική Πανελλαδική λειτουργεί με τη μορφή Αλληλασφαλιστικού Συνεταιρισμού, από το 1978 με κύρια δραστηριότητά την ασφάλιση των Τουριστικών Λεωφορείων των Μελών της. Καλύπτει όλο το εύρος των πιθανών ασφαλιστικών κινδύνων, όπως Αστική Ευθύνη Έναντι Τρίτων, Πυρός, Κλοπής, Θραύσης Κρυστάλλων κ.α.. Η εταιρεία κατέχει ηγετική θέση στο κλάδο δραστηριοποίησης της με 1,400 Ενεργά μέλη και περισσότερα από 3,500 ασφαλισμένα οχήματα. Όλες οι παρεχόμενες καλύψεις υποστηρίζονται από ισχυρές και φερέγγυες Αντασφαλιστικές Συμβάσεις Διεθνών Οίκων.
Η Διεθνής Έκθεση Philoxenia με τη δυναμική της εμπειρίας και της τεχνογνωσίας 30 ετών, παραμένει το κύριο σημείο συνάντησης των επαγγελματιών στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια . Η έκθεση ήταν πρώτο βήμα που κάνει η ΔΕΘ-Helexpo με τη φετινή διοργάνωση των δύο εκθέσεων, για να αναδειχθεί το εκθεσιακό «δίδυμο» των Philoxenia και Hotelia στο σημαντικότερο γεγονός της τουριστικής βιομηχανίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Στόχος της διοργάνωσης ήταν να αναδείξει ότι πιο σύγχρονο έχει η τουριστική βιομηχανία διεθνώς εμπλουτίζοντας την ελληνική εκθεσιακή πραγματικότητα με ένα γεγονός υψηλού επιπέδου και αυστηρά επαγγελματικού προσανατολισμού
Τη λίστα με τους μεγαλύτερους 15 μεσίτες ασφαλίσεων στον κόσμο δημοσίευσε η Finnacord. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν, τα πρωτεία κατέχει η AONκαι εν συνεχεία ακολουθούν οι Marsh, Willis, Gallagher, WellsFargo, BB&T, HUB, JLTGroup, Lockton, GrasSavoye, USI Insurance, Brown & Brown, Aliant, Towergate, OAMPS.
Συνολικά οι εταιρείες αυτές κατέχουν το 43% της παραγωγής και τα έσοδα τους ανέρχονται σε 20,9 δις δολάρια έσοδα, ενώ οι πρώτες σε έσοδα 150 εταιρείες συγκεντρώνουν το 59% της παγκόσμιας παραγωγής και τα έσοδα τους φτάνουν τα 28,5 δις δολάρια. Σε διεθνές επίπεδο τα έσοδα όλων των εταιρειών φτάνουν περίπου στα 48,5 δις.
Με τον αέρα της παράδοσης και την εγγύηση που παρέχει η πολυετής και χωρίς προβλήματα παρουσία στην ασφαλιστική αγορά, το ασφαλιστικό πρακτορείο του μαθηματικού, κατά σπουδές, αλλά ασφαλιστή στο επάγγελμα, κ. Νίκου Λεβετσοβίτη, στην οδό Πατησίων 119, αποδεικνύει τι σημαίνει προσωπική σχέση με τον πελάτη.
Οι άνθρωποι που απαρτίζουν το πελατολόγιό του αναφέρουν χαρακτηριστικά στον Νίκο ότι είναι ασφαλισμένοι στον «Λεβετσοβίτη», δείχνοντας έτσι τη μεγάλη εμπιστοσύνη που έχει δημιουργηθεί –κερδηθεί– διατηρείται και αυξάνεται μεταξύ των ασφαλισμένων και του γραφείου.
Δεν είναι τυχαίο το ότι οι ασφαλισμένοι του γραφείου είναι δεύτερης και τρίτης γενιάς, αφού οι πρώτες ασφαλίσεις του έγιναν πολλές δεκαετίες νωρίτερα και αφού ο πατέρας του Νίκου –ο κ. Φάνης Λεβετσοβίτης– ξεκίνησε να ασκεί το ασφαλιστικό επάγγελμα με δικό του γραφείο από το 1956.
Το πλαίσιο αυτό, των προσωπικών σχέσεων, είναι και η βάση στην οποία στηρίζεται το γραφείο και συνεχίζει με σταθερότητα να αναπτύσσεται ακόμη και σήμερα, σε δυσκολότερες από το παρελθόν οικονομικές συνθήκες.
Τα πλεονεκτήματα της προσωπικής σχέσης είναι πολλά και αυτό συνεχίζει να καλλιεργεί με σταθερότητα ο κ. Λεβετσοβίτης ως εκπρόσωπος του γραφείου. Όπως υποστηρίζει, η άμεση ανταπόκριση και η πραγματική 24ωρη εξυπηρέτηση είναι ανάμεσα στα στοιχεία εκείνα που έχτισαν αυτήν τη στενή σχέση μεταξύ των ιδιοκτητών και των ασφαλισμένων τους.
Η δυναμική αυτή των διαπροσωπικών σχέσεων μπορεί να αποτελεί μεγάλο πλεονέκτημα αλλά ταυτόχρονα απαιτεί και υπευθυνότητα για να διατηρηθεί αλώβητη.
Ωστόσο, το γραφείο δείχνει να τα καταφέρνει και να προχωρά. Βασικές αξίες του είναι η φερεγγυότητα της πρότασης και της ασφάλισης, η αξιοπιστία του προϊόντος κατά τη διάρκεια αξιοποίησής του και σαφώς –όπως προαναφέρθηκε– και η εξυπηρέτηση των πελατών.
Νοικοκυρεμένο, με μηδέν επισφάλειες και με ξεκάθαρη στόχευση, το γραφείο συνεχίζει να κινείται με σταθερές αξίες. Σύμφωνα με τον κ. Νίκο Λεβετσοβίτη, είναι αρχή του γραφείου να μην εκτίθεται σε περιοχές που μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα και να θίξουν την ακεραιότητα της ασφαλιστικής λειτουργίας.
Διαβάστε τη συνέντευξη του Ν. Λεβετσοβίτη στο iw
Ραγδαία ανάπτυξη στην ασφαλιστική αγορά από το 2016 προβλέπει ο κ. Νίκος Λεβετσοβίτης, εκτιμώντας ότι στη διετία που μεσολαβεί θα επέλθουν μεγάλες ανατροπές, για τις οποίες ευθύνονται και οι ασφαλιστικές εταιρείες και η ΤτΕ, που με τις «βάναυσες» παρεμβάσεις τους προκάλεσαν αναταράξεις που δεν μπόρεσαν να απορροφηθούν. Πιστεύει ότι στη μάχη της αγοράς πρώτα θα πέσουν οι εταιρείες και μετά οι ασφαλιστές, ενώ διακρίνει πως το Bancassurance θα έρθει με μορφή «τσουνάμι», από το οποίο θα διασωθούν μόνο οι σωστά προετοιμασμένοι. Ακόμα, ο κ. Λεβετσοβίτης πιστεύει στη δουλειά τού ασφαλιστή και θεωρεί καταλύτη ανάπτυξης τις διαπροσωπικές σχέσεις. Εστιάζεται δε στη σωστή εξυπηρέτηση και στην πληρότητα στην ασφαλιστική παροχή. Προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα θεωρεί την ελαχιστοποίηση των επισφαλειών και την ανάληψη ελεγχόμενου ρίσκου, γι’ αυτό και υποστηρίζει ότι οι πρώτοι που θα πέσουν θα είναι αυτοί με τα μεγάλα ανοίγματα, τις επισφάλειες και τα υψηλά λειτουργικά κόστη.
iw? Πώς αναπτύσσετε τις εργασίες σας;
Ν.Λ.: Κυρίως με προσωπικές επαφές και από συστάσεις των παλιών πελατών μας που είναι ικανοποιημένοι από αυτό που ως γραφείο τους προσφέρουμε, οπότε και μας συστήνουν στο περιβάλλον τους μιλώντας θετικά όχι μόνο για το γραφείο μας αλλά και για την ασφάλιση.
iw? Είναι ικανοποιητική η ανάπτυξη που σας προσφέρει αυτή η διαδικασία;
Ν.Λ.: Είναι στο πλαίσιο της λειτουργίας ενός ασφαλιστικού γραφείου όπως το δικό μας. Προσφέρουμε εμπιστοσύνη, εξυπηρέτηση, διαπροσωπικές σχέσεις ανθρώπινες, πρωτίστως, και 24ωρη στήριξη των πελατών για ό,τι ζητήσουν. Απαντώ σε όλες τις κλήσεις του τηλεφώνου. Είμαι κοντά στους ασφαλισμένους του γραφείου.
iw? Ποιες είναι οι μακροβιότερες σχέσεις με ασφαλισμένους;
Ν.Λ.: Ξεπερνούν τα 40 έτη. Το πρακτορείο μας έχει δεύτερη και τρίτη γενιά, από παππούδες μέχρι και εγγόνια, και συνεχίζουμε πιστεύοντας ότι το πελατειακό μας κοινό μάς στηρίζει όπως κάνουμε και εμείς γι’ αυτούς.
iw? Έχετε κάποια εξειδίκευση στις ασφαλίσεις που προωθείτε;
Ν.Λ.: Όχι, αλλά θέλουμε για το μέλλον να δώσουμε κάποια προσοχή στον τομέα της υγείας και της σύνταξης. Υπάρχουν καλά προγράμματα στην αγορά, η ανάγκη δημιουργείται για ολοένα και περισσότερους καταναλωτές, δηλαδή να ασφαλιστούν σε αυτούς τους τομείς, οπότε και εμείς ως ασφαλιστικό γραφείο θέλουμε να δώσουμε λύσεις στους πελάτες μας, παλιούς και νέους.
iw? Ποια είναι η αντίληψή σας για την ανάπτυξη που μπορεί να έχει ένα γραφείο όπως το δικό σας στη σύγχρονη ασφαλιστική αγορά;
Ν.Λ.: Εμείς είμαστε, να μου επιτραπεί ο όρος, ασφαλιστικό mini market. Γνωρίζουμε τι προσφέρουμε, φροντίζουμε να είναι άρτιο και πλήρες και μένουμε σε αυτό το επίπεδο. Είμαστε ασφαλιστές, έχουμε φιλοσοφία επαγγελματική και δεν θέλουμε να ξεφύγουμε από τη λογική αυτή και να ανοιχτούμε σε πεδία που θα θέσουν σε κίνδυνο τη μέχρι σήμερα θετική μας εξέλιξη. Προσφέρουμε αυτό που χρειάζεται ο πελάτης μας, φυσικό πρόσωπο ή επιχειρηματίας. Εάν ξεπεράσουμε αυτό το επίπεδο, όπως πολλοί επιχείρησαν, σίγουρα θα χαθούμε και θα ατονήσουν και οι υπηρεσίες που σήμερα επαρκώς προσφέρουμε.
iw? Θα μας πείτε έναν απαράβατο επαγγελματικό κανόνα που τηρείτε;
Ν.Λ.: Η 24ωρη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Χωρίς καμία υπερβολή, βρισκόμαστε κοντά τους συνεχώς.
iw? Για το μέλλον του πρακτορείου σας θα κάνετε μια πρόβλεψη;
Ν.Λ.: Θετικότατο και μάλιστα με την ανάπτυξη –όπως σας προανέφερα– στον κλάδο Νοσηλείας-Υγείας αλλά και Αστικής Ευθύνης, τα αποτελέσματα που θα έχουμε θα είναι καλύτερα και από τις σημερινές μας επιδόσεις. Και η δουλειά θα αυξηθεί και οι πελάτες μας θα έχουν την ευκαιρία να ανοιχτούν και σε άλλα προϊόντα τα οποία γίνονται απαραίτητα για τον μέσο πολίτη. Βέβαια διακρίνω και έναν κίνδυνο από την πλευρά των τραπεζών. Το Bancassurance θα έλθει με μορφή «τσουνάμι» και οι ασφαλιστές θα πρέπει να έχουν έτοιμη απάντηση.
iw? Για τις προοπτικές της ασφαλιστικής αγοράς τι πιστεύετε;
Ν.Λ.: Προβλέπω αλματώδη ανάπτυξη αλλά μετά το 2016. Τότε θα έχουν ωριμάσει πολλά πράγματα στην οικονομία και θα έχουν κατασταλάξει και οι πολίτες σχετικά με την ανάγκη ιδιωτικής ασφάλισής τους.
iw? Μέχρι τότε τι θα γίνει;
Ν.Λ.: Μέχρι τότε φαίνεται ότι θα υπάρξει κάποια ύφεση –μπορεί και βαθιά– που σίγουρα θα πλήξει τους επαγγελματίες και τις ασφαλιστικές.
iw? Για ποιον λόγο διακρίνετε αυτήν την περίοδο ύφεσης;
Ν.Λ.: Λόγω των βάναυσων παρεμβάσεων από την Τράπεζα της Ελλάδος και τις ασφαλιστικές εταιρείες. Και οι δύο πλευρές θα μπορούσαν με ηπιότερο τρόπο, περισσότερο τεχνικό, να φέρουν την καθ’ όλα αναγκαία μετάβαση της ελληνικής ιδιωτικής ασφάλισης στα δεδομένα της Solvency και των νέων κανονιστικών ρυθμίσεων. Αντίθετα, η βιασύνη που διέκρινε τη μετάβαση προκάλεσε ζημιές και στέρησε από πολλούς τη δυνατότητα προσαρμογής.
iw? Ποιοι θεωρείτε ότι κινδυνεύουν περισσότερο; Εστιάζετε σε κάποιους τις δυσοίωνες εκτιμήσεις σας;
Ν.Λ.: Οι σημαντικές και ραγδαίες ανακατατάξεις θα επέλθουν στα ασφαλιστικά γραφεία που έχουν μεγάλους κινδύνους και μεγάλες επισφάλειες. Επίσης, και σε μικρότερου μεγέθους γραφεία που έχουν υψηλό λειτουργικό κόστος και τυχόν οικονομικά ανοίγματα. Βέβαια, μην παραβλέψουμε ότι η κρίση αυτή που περιγράφουμε θα χτυπήσει και κάποιες ασφαλιστικές εταιρείες που επίσης έχουν οικονομικά ανοίγματα.
iw? Πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση αυτή;
Ν.Λ.: Θα αγγίξει όλους. Μόνο που πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι αν δεν επιβιώσουν οι ασφαλιστές, τότε δεν θα επιβιώσουν ούτε οι εταιρείες. Επίσης εκτιμώ ότι πρώτα θα πέσουν οι εταιρείες και μετά θα ακολουθήσουν οι ασφαλιστές.
iw? Ασχολείστε με την εκπροσώπηση του κλάδου σας και με τα κοινά γενικότερα. Ποιες είναι οι βλέψεις σας;
Ν.Λ.: Από πολύ νωρίς ξεκίνησα να παλεύω για τα κοινά. Διατέλεσα πρόεδρος του Συλλόγου Φοιτητών Μαθηματικού, από το 2001 εκλέγομαι στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, εκλέχτηκα στο παρελθόν στο ΔΣ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ασφαλιστικών Πρακτόρων καθώς και στην Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος. Επίσης, είμαι εκλεγμένος Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Γλυφάδας. Ό,τι κάνω στοχεύει στο κοινό καλό. Μου αρέσει η συλλογική πρόοδος. Κλαδικά, εργάζομαι και επιδιώκω ένα καλύτερο μέλλον για το επάγγελμα και τους χιλιάδες συναδέλφους.
iw? Στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο η στόχευσή σας;
Ν.Λ.: Να δώσουμε εφόδια, δυνάμεις και στήριξη όχι μόνο στους ασφαλιστές αλλά και στους άλλους μικρομεσαίους επιχειρηματίες να επιβιώσουν. Διότι εάν δεν επιβιώσουν οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες, πώς θα επιβιώσουν αυτοί που τους ασφαλίζουν; Οφείλουμε λοιπόν μέσα από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών να πράττουμε τα μέγιστα και συνεχώς να προσπαθούμε για το καλύτερο για όλους τους επαγγελματίες.
Η Διοίκηση του ΟΓΑ, λαμβάνοντας υπόψη την καθυστέρηση στην αποστολή των ειδοποιήσεων για την καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών και προκειμένου να διευκολύνει τους ασφαλισμένους, παρατείνει μέχρι την Παρασκευή 28-11-2014 την προθεσμία πληρωμής των εισφορών των τριμηνιαίων δόσεων παλαιότερων ρυθμίσεων που έληγε στις 14-11-2014.
Με απόφαση της Διοίκησης, ο ΟΓΑ θα δέχεται πληρωμές των ασφαλιστικών εισφορών των τριμηνιαίων δόσεων, μέχρι τις 28-11-2014, χωρίς να χάσουν οι ασφαλισμένοι το δικαίωμα της ρύθμισης ή να έχουν κάποια άλλη επιβάρυνση.
Οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να πληρώσουν τις εισφορές τους μέσω ΕΛ.ΤΑ., με τις ειδικές ειδοποιήσεις που τους έχουν ήδη αποσταλεί.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε cookies. Η συγκατάθεσή σας στη χρήση τους θα μας επιτρέψει να γνωρίσουμε καλύτερα τη συμπεριφορά πλοήγησης των επιεσκεπτών μας. Η μη συγκατάθεση μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.