back to top
17.7 C
Athens
Παρασκευή Ιανουάριος 10 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1787

Ο κατάλογος των υποψηφίων διαμεσολαβούντων στη Θεσσαλονίκη

0

Τον κατάλογο υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και οδηγίες για τις εξετάσεις στη Θεσσαλονίκη, 06.12.2014 (Επίπεδο Α) και 07.12.2014 (Επίπεδο Β, Γ και Δ), δημοσίευσε η ΤτΕ.

Σχετικά με το επίπεδο Α:

Πατήστε εδώ για τον Κατάλογο Υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών οι οποίοι καλούνται να προσέλθουν στις εξετάσεις για τη χορήγηση πιστοποιητικού γνώσεων Επιπέδου Α, στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014.

Πατήστε εδώ για χρήσιμες Πληροφορίες και Οδηγίες προς τους Υποψήφιους.

Σχετικά με το επίπεδο Β:

Πατήστε εδώ για τον Κατάλογο Υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών οι οποίοι καλούνται να προσέλθουν στις εξετάσεις για τη χορήγηση πιστοποιητικού γνώσεων Επιπέδου Β, στη Θεσσαλονίκη, την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014.

Πατήστε εδώ για χρήσιμες Πληροφορίες και Οδηγίες προς τους Υποψήφιους.

Σχετικά με το επίπεδο Γ:

Πατήστε εδώ για τον Κατάλογο Υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών οι οποίοι καλούνται να προσέλθουν στις εξετάσεις για τη χορήγηση πιστοποιητικού γνώσεων Επιπέδου Γ, στη Θεσσαλονίκη, την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014.

Πατήστε εδώ για χρήσιμες Πληροφορίες και Οδηγίες προς τους Υποψήφιους.

Σχετικά με το επίπεδο Δ:

Πατήστε εδώ για τον Κατάλογο Υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών οι οποίοι καλούνται να προσέλθουν στις εξετάσεις για τη χορήγηση πιστοποιητικού γνώσεων Επιπέδου Δ, στη Θεσσαλονίκη, την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014.

Πατήστε εδώ για χρήσιμες Πληροφορίες και Οδηγίες προς τους Υποψήφιους.

Ο κατάλογος των υποψηφίων διαμεσολαβούντων στη Θεσσαλονίκη

0

Τον κατάλογο υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και οδηγίες για τις εξετάσεις στη Θεσσαλονίκη, 06.12.2014 (Επίπεδο Α) και 07.12.2014 (Επίπεδο Β, Γ και Δ), δημοσίευσε η ΤτΕ.

Σχετικά με το επίπεδο Α:

Πατήστε εδώ για τον Κατάλογο Υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών οι οποίοι καλούνται να προσέλθουν στις εξετάσεις για τη χορήγηση πιστοποιητικού γνώσεων Επιπέδου Α, στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014.

Πατήστε εδώ για χρήσιμες Πληροφορίες και Οδηγίες προς τους Υποψήφιους.

Σχετικά με το επίπεδο Β:

Πατήστε εδώ για τον Κατάλογο Υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών οι οποίοι καλούνται να προσέλθουν στις εξετάσεις για τη χορήγηση πιστοποιητικού γνώσεων Επιπέδου Β, στη Θεσσαλονίκη, την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014.

Πατήστε εδώ για χρήσιμες Πληροφορίες και Οδηγίες προς τους Υποψήφιους.

Σχετικά με το επίπεδο Γ:

Πατήστε εδώ για τον Κατάλογο Υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών οι οποίοι καλούνται να προσέλθουν στις εξετάσεις για τη χορήγηση πιστοποιητικού γνώσεων Επιπέδου Γ, στη Θεσσαλονίκη, την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014.

Πατήστε εδώ για χρήσιμες Πληροφορίες και Οδηγίες προς τους Υποψήφιους.

Σχετικά με το επίπεδο Δ:

Πατήστε εδώ για τον Κατάλογο Υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών οι οποίοι καλούνται να προσέλθουν στις εξετάσεις για τη χορήγηση πιστοποιητικού γνώσεων Επιπέδου Δ, στη Θεσσαλονίκη, την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014.

Πατήστε εδώ για χρήσιμες Πληροφορίες και Οδηγίες προς τους Υποψήφιους.

«Στην εντατική» το ΕΚΑΒ

0

Μπορεί η παραίτηση του προέδρου του ΕΚΑΒ να μην έγινε αποδεκτή αλλά έφερε στην επιφάνεια τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει το Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας.

Θύμα της συνεχούς υποχρηματοδότησης πέφτει και το ΕΚΑΒ και, όπως καταγγέλλουν στο Virus οι εργαζόμενοι, ο κίνδυνος για τους εργαζόμενους και τους πολίτες αυξάνεται, καθώς λειτουργεί «στο κόκκινο».

Ο άδικος χαμός του 34χρονου στη Σάμο κινδυνεύει να αποτελέσει, δυστυχώς, την κορυφή του παγόβουνου καθώς τα περισσότερα νησιά δεν έχουν ούτε ένα ασθενοφόρο διαθέσιμο.

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Οι δήθεν «σωτήρες» των Επιμελητηρίων αποκαλύφθηκαν»

0

[starbox]
Κοινή είναι η διαπίστωση ότι διανύουμε το κρισιμότερο διάστημα για το μέλλον των Επιμελητηρίων και του θεσμού. Μετά την άρση της υποχρεωτικότητας εγγραφής και συνδρομής στα Επιμελητήρια στην οποία προχωρά η κυβέρνηση, αναμέναμε την πρότασή της και την έμπρακτη υλοποίηση των δεσμεύσεών της ότι θα φέρει σχέδιο νόμου που θα στηρίζει τη λειτουργία του συνόλου των Επιμελητηρίων της χώρας.
Η παρουσίαση αυτού του πολυαναμενόμενου σχεδίου έγινε τελικά κατά τη διάρκεια της Γενικής μας Συνέλευσης στις Σέρρες και στάθηκε αφορμή για να αποκαλυφθούν τα ψέματα που διατυπώνονταν αναίσχυντα τα τελευταία χρόνια, αλλά και για να δείξουν το πραγματικό τους πρόσωπο άνθρωποι που όχι μόνο έχουν επωμιστεί με την ευθύνη της εκπροσώπησής μας αλλά και που μας είχαν διαβεβαιώσει ότι φροντίζουν για την προστασία του επιμελητηριακού θεσμού.

Ο κ. Μίχαλος, Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας, δυστυχώς φάνηκε για πολλοστή φορά ότι είναι τελείως ακατάλληλος να εκπροσωπήσει το σύνολο των Επιμελητηρίων. Αποδείχθηκε περίτρανα ότι τον ενδιαφέρει μόνο το Ε.Β.Ε.Α., το μέλλον των Ανωνύμων Εταιρειών και αδιαφορεί πλήρως αν με το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου ουσιαστικά κλείνουν τα περισσότερα Επιμελητήρια και χάνουν τη «φωνή» τους εκατοντάδες χιλιάδες επαγγελματίες και μικρομεσαίοι. Προς ίδιον όφελος και με την συνδρομή των γνωστών εξαπτέρυγων του, δεν δίστασε να επιχειρήσει να αποπροσανατολίσει το Σώμα της Συνέλευσης για τις οδυνηρές συνέπειες του κυβερνητικού σχεδιασμού.

Εάν προχωρήσει αυτό το σχέδιο νόμου, τότε μιλάμε με απόλυτη βεβαιότητα για το τέλος των Επιμελητηρίων. Η οικονομική τους ενίσχυση από το Γ.Ε.ΜΗ., αν και θα έπρεπε να είναι σε ετήσια βάση, προβλέπεται μόνο για τον πρώτο χρόνο. Δηλαδή μιλάμε για ολοκληρωτική καταστροφή και ουσιαστική κατάργηση του επιμελητηριακού θεσμού που τόσα έχει προσφέρει στην επιχειρηματικότητα και την ελληνική κοινωνία.

Το περιεχόμενο του συγκεκριμένου σχεδίου ο κ. Μίχαλος το ΓΝΩΡΙΖΕ και αντί να προασπίσει τα δικαιώματά μας, φρόντισε να φανεί «βασιλικότερος του βασιλέως» και να το υποστηρίξει, παραποιώντας όμως την πραγματικότητα.

Καταγγέλλω δημόσια την στάση του Προέδρου της Κ.Ε.Ε.Ε. αλλά και την αήθη συμπεριφορά του, καθώς δεν δίστασε να χρησιμοποιήσει ύβρεις και απειλές προκειμένου να διαλύσει την Συνέλευσή μας. Είναι σύνηθες βέβαια να λειτουργεί έτσι, ειδικά για να φιμώνει φωνές αντίδρασης. Απλώς έδειξε ακόμα μία φορά το πραγματικό του πρόσωπο.

Λαμβάνοντας αυτοβούλως και τον ρόλο του κυβερνητικού εκπροσώπου, προέβλεψε ότι το σχέδιο νόμου θα το ψηφίσουν ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, όταν ο Υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Οδ. Κωνσταντινόπουλος παραδέχθηκε ότι πρόκειται για νόμο-έκτρωμα και ότι δεν θα το ψηφίσει το κόμμα του. Μήπως τελικά ο κ. Μίχαλος ξέρει κάτι που αγνοούμε όλοι εμείς;

Σε αυτή την κρίσιμη συγκυρία, δυστυχώς συνομιλητής μας, ως ο αρμόδιος υπουργός, είναι ο κ. Γερ. Γιακουμάτος. Επιδεικνύοντας άκρατο λαϊκισμό, εντός της αίθουσας διαβεβαίωνε το Σώμα για την ετήσια καταβολή ποσοστού από το Γ.Ε.ΜΗ., ενώ εκτός της αίθουσας έλεγε ότι είναι θέμα που θα λυθεί στο άμεσο μέλλον. Άραγε πότε έλεγε αλήθεια; Θα θέλαμε να μας το ξεκαθαρίσει αυτό και να συνειδητοποιήσει ότι τέτοιες συμπεριφορές απαξιώνουν ακόμα περισσότερο το πολιτικό μας σύστημα. Οι εποχές είναι πολύ κρίσιμες για τέτοιου είδους λαϊκισμούς και η κοινωνία έχει πλέον ξυπνήσει.
Δυστυχώς, στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο της Αθήνας είχαμε διαβλέψει εγκαίρως αυτή την αρνητική εξέλιξη. Ως Πρόεδρος του Ε.Ε.Α. αποφάσισα να δώσω τη μάχη μου για να μην περάσουν τα σχέδια όσων θέλουν να βάλουν στο περιθώριο τη δράση των Επιμελητηρίων γι’ αυτό και πρώτοι ξεκινήσαμε τις συναντήσεις με κόμματα προκειμένου να τα ενημερώσουμε για την πορεία των Επιμελητηρίων. Δεν φοβήθηκα τις συγκρούσεις προκειμένου να προστατεύσω τα δικαιώματά μας και αυτά των μελών του Ε.Ε.Α.

Δεν θα σταματήσω να παλεύω για το παρόν και το μέλλον του θεσμού, ανεξάρτητα από την απαράδεκτη στάση του Προέδρου της Κ.Ε.Ε.Ε. και όσων τον υποστηρίζουν έναντι κάποιας μικρής ή μεγάλης ανταμοιβής.

Με τα τελευταία αποκαλυπτικά γεγονότα φάνηκε ξεκάθαρα ο ρόλος του Δούρειου Ίππου που έπαιξε ο κ. Μίχαλος και οι συνεργάτες του. Επιτέλους, τα ψέματα τόσων χρόνων με δήθεν συνεννοήσεις με τον Πρωθυπουργό για ευνοϊκή διευθέτηση της κατάστασης, ξεσκεπάστηκαν. Φτάσαμε στο σημείο να παρακαλάμε για πράγματα που δικαιούμαστε και να χάνουμε πολύτιμο χρόνο.
Επειδή όμως οφείλουμε να κοιτάξουμε μπροστά, απαιτείται τώρα, σε αυτό το κομβικό για το μέλλον του θεσμού σημείο, να υπάρξει ενότητα. Και η ενότητα –όπως πάντα- καθορίζεται από την στάση όλων μας. Διαφορετικά, με τη λήξη του μικρού χρονικού περιθωρίου της διαβούλευσης, θα αναγκαστούμε να κλειδώσουμε τα Επιμελητήρια που σήμερα στηρίζουν τον ελεύθερο επαγγελματία, τον μικρομεσαίο επιχειρηματία, ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας.

Σκότωσε επτά άντρες για τις τραπεζικές τους καταθέσεις και τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις

0

Η υπόθεση μίας 67χρονης μονοπωλεί τις τελευταίες ημέρες τα μέσα ενημέρωσης στην Ιαπωνία. Πρόκειται για την Chisako Kakehi, που σύμφωνα με τις πληροφορίες των “Japan Times” φέρεται να δολοφόνησε με κυάνιο συζύγους και συντρόφους, προκειμένου να αποκτήσει τις περιουσίες τους και τις αποζημιώσεις από τα ασφαλιστήρια συμβόλαια ζωής.

Συνολικά από καταθέσεις και ασφαλιστήρια συμβόλαια η 67χρονη εκτιμάται ότι αποκόμισε περίπου 7 εκατ. ευρώ. Οι υποψίες έπεσαν επάνω της όταν οι αρχές τη συνέλαβαν για το θάνατο του Ισάο Κακέχι, του 75χρονου συζύγου της και στην πορεία των ερευνών βρέθηκαν μπροστά σε μία σειρά μυστηριωδών θανάτων προηγούμενων συντρόφων της.

Σύμφωνα με τα ιατροδικαστικά ευρήματα ο τελευταίος της σύζυγος πέθανε από κυάνιο, το οποίο του χορηγήθηκε από την 67χρονη σε συνδυασμό με κινεζικά βότανα, που έχουν παρόμοιες ιδιότητες με τα υπνωτικά χάπια. Προς το παρόν διερευνώνται οι θάνατοι άλλων πέντε ανδρών, που σχετίζονταν με την Kakehi και πέθαναν από το 2006 και μετά. Αν και η ίδια αρνείται όλες τις κατηγορίες, πέρα από τον τελευταίο της σύζυγο έχουν ήδη βρεθεί ίχνη κυανίου σε άλλον ένα 71χρονο σύντροφό της που πέθανε το 2012.

Στη Διεύθυνση Πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής ο Μ. Τάτσης

0

[starbox]

Τη Διεύθυνση Πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής έχει αναλάβει σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες ο Μιχάλης Τάτσης, μετά από την αποχώρησή του από την International Life ως Senior Manager, General Agents & Brokers.

Ο κ. Τάτσης έχει τεθεί επικεφαλής στη συγκεκριμένη θέση από τις 17 Νοεμβρίου και σύμφωνα με τις ίδιες πηγές ο κ. Νίκος Στρατηγάκης, που ήταν στη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων Πρακτόρων & Μεσιτών, έχει επιφορτιστεί με τη διεύθυνση του Εταιρικού Δικτύου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κ. Τάτσης δραστηριοποιείται στην ασφαλιστική αγορά τις τελευταίες δύο δεκαετίες, αξιοποιώντας τις αναλογιστικές του σπουδές, εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και την εμπειρία που αποκόμισε από τις θέσεις που ανέλαβε σε ασφαλιστικές εταιρείες τα προηγούμενα χρόνια.  Μεταξύ των χαρακτηριστικών που τον διακρίνουν στις συνεργασίες του είναι η αντικειμενικότητα του, η δυνατότητα να μεταδίδει τις γνώσεις του καθώς και η ικανότητα να “εκμαιεύει” από τους συνεργάτες του το μέγιστο των δυνατοτήτων τους.

Ο θεσμός της διαμεσολάβησης στην Νομική Προστασία και την ελληνική αγορά

0
Η διευθύνουσα σύμβουλος της DAS Hellas Ν. Σταυρογιάννη

[starbox]

Ένας σημαντικός θεσμός, αυτός της «Διαμεσολάβησης» ξεκίνησε να εφαρμόζεται στην ελληνική αγορά και παρέχει την ουσιαστική διέξοδο στους πολίτες να μπορούν να επιλύουν εξωδικαστικά τις διαφορές τους. Η σημασία του είναι μεγάλη και αποτελεί επίτευγμα για την Ελλάδα που εμφάνιζε καθυστέρηση στην υιοθέτησή του σε σχέση με τις άλλες χώρες που η διαμεσολάβηση υπάρχει και εφαρμόζεται ως εξωδικαστικό σύστημα επίλυσης διαφορών εδώ και χρόνια. Επίσης και επί της ουσίας αποτελεί ένα ακόμη «εργαλείο» στα χέρια των ασφαλιστών Νομικής Προστασίας οι οποίοι μεριμνούν για την προάσπιση των συμφερόντων των ασφαλισμένων τους. Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι η προσπάθεια εξωδικαστικής επίλυσης των διαφορών σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία, συμβάλλει στην ταχύτερη και με μικρότερο κόστος διευθέτησή τους. Και κυρίως, αποτελεί μια φιλική διαδικασία που αμβλύνει τις αντιθέσεις και είναι προς όφελος όλων.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ
Η διαμεσολάβηση ως μέθοδος επίλυσης διαφορών μόνο επωφελής μπορεί να αποδειχθεί. Ειδικά για την περίπτωση της Ελλάδας που λόγω πληθώρας περιπτώσεων που φθάνουν στα δικαστήρια η απονομή της δικαιοσύνης καθυστερεί σε τέτοιο βαθμό που σε πολλές περιπτώσεις συνιστά αρνησιδικία. Ως διαμεσολάβηση ορίζεται η «διαρθρωμένη διαδικασία – ανεξαρτήτως ονομασίας – στην οποία δύο ή περισσότερα μέρη μιας διαφορά επιχειρούν εκουσίως να επιλύσουν με συμφωνία τη διαφορά αυτή, με τη βοήθεια διαμεσολαβητή. Πρόκειται για μία εμπιστευτική, ευέλικτη και ταχύτατη μέθοδο επίλυσης διαφορών, στην οποία τα μέρη συμμετέχουν ενεργά επικοινωνώντας τις θέσεις τους μέσω ουδέτερου και κατάλληλα «εξοπλισμένου» με τις κατάλληλες τεχνικές και γνώσεις μέρους (του διαμεσολαβητή), ενώ η τελική απόφαση ανήκει στα ίδια τα μέρη της διαφοράς και όχι στο διαμεσολαβητή. Βασικό ρόλο στην όλη διαδικασία παίζει η «εμπιστοσύνη» ή έστω η μείωση της δυσπιστίας και της εχθρικής προδιάθεσης που εξ ορισμού υφίσταται στις διαφορές και που στις παραδοσιακές μεθόδους επίλυσης διαφορών διατηρούνται μέχρι τέλους. Το χαρακτηριστικό αυτό καθιστά τη διαμεσολάβηση ιδανική τόσο για οικογενειακές υποθέσεις όσο και για εμπορικές υποθέσεις όπου οι προστριβές των μερών καλό είναι να αποφεύγονται πάση θυσία.
Άλλο βασικό χαρακτηριστικό της διαδικασίας είναι ο απόλυτος έλεγχός της από τα εμπλεκόμενα μέρη, τα οποία συμμετέχουν ενεργά, χωρίς ωστόσο να έχουν απεκδυθεί του δικαιώματός τους να προσφύγουν ενώπιον των Δικαστηρίων.
Αδιαμφισβήτητα όμως η ταχύτητα, η αποτελεσματικότητα και η ευελιξία της διαδικασίας σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος που συνεπάγεται, αναμένεται ότι θα αποτελέσουν τους βασικούς λόγους για να προσφύγει ο έλληνας πολίτης στη διαμεσολάβηση. Γίνεται εύκολα αντιληπτό από όλα τα ανωτέρω, ότι η διαμεσολάβηση δεν αποτελεί απλώς μια εναλλακτική μέθοδο επίλυσης διαφορών αλλά μια μέθοδο επίλυσης διαφορών που αφενός υπερέχει σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη διαπραγματευτική διαδικασία αφετέρου αποδεικνύεται σαφώς επωφελέστερη σε σχέση με τους παραδοσιακούς τρόπους επίλυσης διαφορών.
Εν κατακλείδι, η διαμεσολάβηση θα πρέπει να αποτελέσει τη βασική επιλογή των επιχειρήσεων, καθώς συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη του επιχειρηματικού ήθους οδηγώντας τα μέρη μακριά από την αντιπαραγωγική αντιδικία η οποία διαρρηγνύει δια παντός τις σχέσεις μεταξύ των μερών.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ
Αξίζει να αναφερθεί κανείς στην ιστορική εξέλιξη της εφαρμογής του θεσμού προκειμένου να γίνει αντιληπτό το πώς σταδιακά αναδείχθηκε σε μια επιλογή ουσιώδους σημασίας.

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Το έτος 2010 ψηφίστηκε ο Νόμος 2898/12.12.2010 (Διαμεσολάβηση σε εμπορικές και αστικές υποθέσεις) και εντάχθηκε στο εθνικό δίκαιο ο θεσμός της Διαμεσολάβησης. Ο θεσμός , έχει δοκιμαστεί με εξαιρετική επιτυχία στο εξωτερικό, σε τέτοιο βαθμό που σε πολλές χώρες η διαμεσολάβηση δεν αντιμετωπίζεται πλέον ως μια μορφή εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, αλλά ως μια από τις πλέον αποτελεσματικές και πολιτισμένες μεθόδους επίλυσης διαφορών που διαθέτει η σύγχρονη κοινωνία.

ΗΠΑ-ΑΓΓΛΙΑ
Στις Η.Π.Α. και στο Ηνωμένο Βασίλειο, η προσφυγή στη διαμεσολάβηση γίνεται ήδη από τριακονταετίας. Έχει πλέον εδραιωθεί στη συνείδηση των ανθρώπων ως απόλυτα επαρκής και αποτελεσματική μέθοδος, με αποτέλεσμα η προσφυγή σε αυτή να αγγίζει πλέον συντριπτικά ποσοστά. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η αξία των αστικών και εμπορικών διαφορών που επιλύθηκαν με διαμεσολάβηση στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά τη δεκαετία 1990-2000 ανέρχεται περίπου σε 52 δισεκατομμύρια Ευρώ! Μόνο το 2010 επιλύθηκαν με διαμεσολάβηση 9.000 αστικές και εμπορικές υποθέσεις εκ των οποίων 89% επιλύθηκαν μέσα σε διάστημα μίας ή δύο ημερών! Ακόμα όμως και σε «κουλτούρες» και «συστήματα» όπου ο θεσμός είναι σχετικά νέος, αποδεικνύεται ιδιαίτερα επωφελής, λαμβάνοντας υπ’ όψη αφενός μεν ότι σε ποσοστό 75%  [1] οι διαφορές επιλύονται στη διάρκεια μίας ημέρας, αφετέρου δε ότι η συμφωνία που αποτυπώνει την επίλυση της διαφοράς, δεν επιβάλλεται από οποιονδήποτε τρίτο αποτυπώνει τα ουσιαστικά και πραγματικά συμφέροντα των μερών τα οποία την αποδέχονται ελεύθερα.
Στην Ευρώπη η ανάγκη αποσυμφόρησης των Δικαστηρίων σε συνδυασμό με την ανάγκη μείωσης των δαπανών που η επίλυση διαφορών με τον παραδοσιακό τρόπο συνεπάγεται, είχε σε θεσμικό επίπεδο αναγνωριστεί ήδη από τις αρχές της νέας χιλιετίας[2] , όμως η ουσιαστική ρύθμιση του ζητήματος επήλθε με την έκδοση της Οδηγίας 2008/52/EΚ η οποία προέβλεπε την υιοθέτηση κοινών πρακτικών για την επίλυση διασυνοριακών διαφορών μέσω διαμεσολάβησης και επέβαλε στα κράτη μέλη την υποχρέωση να θέσουν σε ισχύ όλο το απαραίτητο για τη διασφάλιση του επιδιωκόμενου σκοπού θεσμικό πλαίσιο, το αργότερο μέχρι την 20η Μαΐου 2011.
Συμμορφούμενα με τις επιταγές της Οδηγίας 2008/52/ΕΚ, τα κράτη μέλη θεσμοθέτησαν και υιοθέτησαν το απαραίτητο νομικό πλαίσιο, η θεσμοθέτηση και υιοθέτηση όμως νομικού πλαισίου, απέχει πολύ από την ουσιαστική κατανόηση και εν τέλει αποδοχή του θεσμού της διαμεσολάβησης ως μεθόδου επίλυσης διαφορών.

ΙΤΑΛΙΑ
Πέραν του Ηνωμένου Βασιλείου όπου η διαμεσολάβηση όπως προαναφέρθηκε έχει εδραιωθεί στη συνείδηση τόσο των επαγγελματιών του χώρου όσο και των πολιτών, η Ιταλία προέβη σε σημαντικές τροποποιήσεις του εθνικού της δικαίου, σε μια προσπάθεια εξοικονόμησης οικονομικών πόρων και αποσυμφόρησης των δικαστηρίων. το πρώτο μόλις έτος μετά την εισαγωγή του νόμου 28/2010 που ενσωμάτωσε την ευρωπαϊκή οδηγία να έχουν υποβληθεί περί τα 60.000 αιτήματα για διαμεσολάβηση εκ των οποίων ποσοστό 38% έγιναν αποδεκτά. Όμως και στις χώρες της Βαλκανικής ο θεσμός της διαμεσολάβησης έχει εισαχθεί στα εθνικά δίκαια με μεγάλη επιτυχία και έχει τύχει σημαντικής αποδοχής τόσο από τους επαγγελματίες του χώρου όσο και από το σύνολο των πολιτών.

 

[1] Οι συγκεκριμένες στατιστικές προέκυψαν από διεθνείς μελέτες και καταγραφές.

[2] Συγκεκριμένα τον Σεπτέμβριο του 2002, το Συμβούλιο της Ευρώπης εξέδωσε σύσταση της Επιτροπής  των Υπουργών, η οποία ενθάρρυνε τα κράτη – μέλη να διασαφηνίσουν τις σχετικές με τη διαμεσολάβηση διαδικασίες που προβλέπονται από τα εθνικά τους δίκαια και εν συνεχεία το 2004 η Επιτροπή Νομικών Θεμάτων εξέδωσε  Κώδικα Δεοντολογίας σχετικά με τις υπηρεσίες διαμεσολάβησης και εκδόθηκε πρόταση οδηγίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Συμβουλίου σχετικά με θέματα διαμεσολάβησης σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις.

ΟΑΕΕ: Σε εφαρμογή η νέα ρύθμιση για ληξιπρόθεσμες οφειλές

0

Σε λειτουργία τέθηκε χτες η πλήρης μηχανογραφική εφαρμογή της νέας ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών στον ΟΑΕΕ.
Επισημαίνεται ότι υπάγονται στην ρύθμιση, ληξιπρόθεσμες οφειλές έως 31/08/2014, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση παραμονής στη ρύθμιση αποτελεί η εμπρόθεσμη καταβολή των τρεχουσών εισφορών.

Ο ΟΑΕΕ καλεί τους ασφαλισμένους να συμμετέχουν στη νέα ρύθμιση, η οποία είναι εξαιρετικά ευνοϊκή, με εξόφληση έως και 100 δόσεις, υψηλά ποσοστά εκπτώσεων στα τέλη καθυστέρησης, αυξημένες δυνατότητες επανένταξης και μειωμένο επιτόκιο στη διάρκεια της ρύθμισης.

Δωρεάν εκπαιδευτικές ημερίδες από την Coordinators

0

Ο Συμβουλευτικός και Εκπαιδευτικός Όμιλος Coordinators Group με την Πιστοποίηση του Υπουργείου Παιδείας συνεχίζει για 4η συνεχόμενη χρονιά τις Δωρεάν Εκπαιδευτικές Ημερίδες Πανελλαδικά για όλη την Ασφαλιστική και Χρηματοοικονομική Αγορά , με την υποστήριξη της Πρώτης και Μοναδικής Ευρωπαϊκής και Επιστημονικής Ένωσης Πιστοποιημένων Ασφαλιστικών Προσώπων Coordinators E.E.M.C//M.Q.I.

Στο site www.1co.gr και στα site των κλαδικών περιοδικών υπάρχουν οι ενότητες που μπορούν να επιλέξουν οι ενδιαφερόμενοι, ώστε να δηλώσουν συμμετοχή στις Εξετάσεις Γνώσεων που θα διεξάγονται κάθε τρίμηνο.

Οι δωρεάν Εκπαιδευτικές Ημερίδες θα διεξάγονται Πανελλαδικά ζωντανά μέσω Internet και θα πραγματοποιούνται 2 με 3 φορές εβδομαδιαίως και οι ενότητες θα επιλέγονται από τους ενδιαφερόμενους κάθε φορά.

Ενδεικτικές ενότητες που θα διεξαχθούν είναι :
1) Πώς να πετύχετε ένα καλό κλείσιμο χρόνου
2) Διαχείριση Ζημιών
3) Βήματα Underwriter
4) Risk Management
5) Ψυχολογία Πωλήσεων
6) Μεταφορές
7) Αστική Ευθύνη
8) Ξέπλυμα χρήματος
9) Οργάνωση Γραφείου
10) Βασικές Αρχές Management
11) Πόσο καλός Manager μπορείς να γίνεις ?
12) Το έργο του Πράκτορα
13) Υπηρεσίες Διαχείρισης Ακινήτων
14) Υπηρεσίες Διαχείρισης Δικτύου
15) Διοίκηση Προσωπικού και Εργατικό Δίκαιο
16) Δελτίο Αναγκών Πελατών και έντυπο καθετοποιημένων Πωλήσεων Cross Selling
17) Ενδοεπιχειρησιακή Επικοινωνία
18) Ημερήσιος Κύκλος ενέργειας – Διακυμάνσεις της ενέργειας σας
19) Βελτιωθείτε- Κοιτάζοντας μπροστά
20) Θέατρο Πωλήσεων
21) Εγχειρίδιο αναζήτησης Υποψηφίων Πελατών
22) Στρατολόγηση
23) Άμεση λήψη αποφάσεων
24) Θέστε προτεραιότητες

Η Δωρεάν Εκπαιδευτική Ημερίδα στα πλαίσια του Ετήσιου Προγράμματος Ψυχολογίας – Εγκληματολογίας – Κοινωνιολογίας, αυτής της εβδομάδας είναι:
«Αναγνωρίστε το Περιβάλλον σας»

Διεξαγωγή : Παρασκευή 21/11/2014 και ώρα 16.30μ.μ-20.00μ.μ
Τόπος Διεξαγωγής : Coordinators Group , Εθνάρχου Μακαρίου 29, Σταθμός Μετρό Αγίου Αντωνίου, Περιστέρι , Coordinators Congress Center Αίθουσα Helen

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν άμεσα με την Coordinators ή να επισκεφτούν το www.1co.gr για να δηλώσουν συμμετοχή .

Δωρεάν εκπαιδευτικές ημερίδες από την Coordinators

0

Ο Συμβουλευτικός και Εκπαιδευτικός Όμιλος Coordinators Group με την Πιστοποίηση του Υπουργείου Παιδείας συνεχίζει για 4η συνεχόμενη χρονιά τις Δωρεάν Εκπαιδευτικές Ημερίδες Πανελλαδικά για όλη την Ασφαλιστική και Χρηματοοικονομική Αγορά , με την υποστήριξη της Πρώτης και Μοναδικής Ευρωπαϊκής και Επιστημονικής Ένωσης Πιστοποιημένων Ασφαλιστικών Προσώπων Coordinators E.E.M.C//M.Q.I.

Στο site www.1co.gr και στα site των κλαδικών περιοδικών υπάρχουν οι ενότητες που μπορούν να επιλέξουν οι ενδιαφερόμενοι, ώστε να δηλώσουν συμμετοχή στις Εξετάσεις Γνώσεων που θα διεξάγονται κάθε τρίμηνο.

Οι δωρεάν Εκπαιδευτικές Ημερίδες θα διεξάγονται Πανελλαδικά ζωντανά μέσω Internet και θα πραγματοποιούνται 2 με 3 φορές εβδομαδιαίως και οι ενότητες θα επιλέγονται από τους ενδιαφερόμενους κάθε φορά.

Ενδεικτικές ενότητες που θα διεξαχθούν είναι :
1) Πώς να πετύχετε ένα καλό κλείσιμο χρόνου
2) Διαχείριση Ζημιών
3) Βήματα Underwriter
4) Risk Management
5) Ψυχολογία Πωλήσεων
6) Μεταφορές
7) Αστική Ευθύνη
8) Ξέπλυμα χρήματος
9) Οργάνωση Γραφείου
10) Βασικές Αρχές Management
11) Πόσο καλός Manager μπορείς να γίνεις ?
12) Το έργο του Πράκτορα
13) Υπηρεσίες Διαχείρισης Ακινήτων
14) Υπηρεσίες Διαχείρισης Δικτύου
15) Διοίκηση Προσωπικού και Εργατικό Δίκαιο
16) Δελτίο Αναγκών Πελατών και έντυπο καθετοποιημένων Πωλήσεων Cross Selling
17) Ενδοεπιχειρησιακή Επικοινωνία
18) Ημερήσιος Κύκλος ενέργειας – Διακυμάνσεις της ενέργειας σας
19) Βελτιωθείτε- Κοιτάζοντας μπροστά
20) Θέατρο Πωλήσεων
21) Εγχειρίδιο αναζήτησης Υποψηφίων Πελατών
22) Στρατολόγηση
23) Άμεση λήψη αποφάσεων
24) Θέστε προτεραιότητες

Η Δωρεάν Εκπαιδευτική Ημερίδα στα πλαίσια του Ετήσιου Προγράμματος Ψυχολογίας – Εγκληματολογίας – Κοινωνιολογίας, αυτής της εβδομάδας είναι:
«Αναγνωρίστε το Περιβάλλον σας»

Διεξαγωγή : Παρασκευή 21/11/2014 και ώρα 16.30μ.μ-20.00μ.μ
Τόπος Διεξαγωγής : Coordinators Group , Εθνάρχου Μακαρίου 29, Σταθμός Μετρό Αγίου Αντωνίου, Περιστέρι , Coordinators Congress Center Αίθουσα Helen

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν άμεσα με την Coordinators ή να επισκεφτούν το www.1co.gr για να δηλώσουν συμμετοχή .