back to top
17.5 C
Athens
Παρασκευή Ιανουάριος 10 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1786

«Λύσεις υγείας Gold» από την ING & την Τράπεζα Πειραιώς

0

Με κεντρικό μήνυμα «Φρόντισε όλα όσα αγαπάς, ξεκίνα με τον εαυτό σου!» να υπογράφει την επικοινωνία του νέου προϊόντος ασφάλισης υγείας «ΛΥΣΕΙΣ ΥΓΕΙΑΣ GOLD», η διαφημιστική καμπάνια βρίσκεται στον αέρα από την Τετάρτη 26 Νοεμβρίου. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί από την ING για την Τράπεζα Πειραιώς και έχει ως κεντρικό μήνυμα να φροντίζουμε τον εαυτό μας και την υγεία μας, ώστε να μπορούμε με τη σειρά μας, να φροντίσουμε όσους και ό,τι αγαπάμε.

Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα ασφάλισης υγείας «ΛΥΣΕΙΣ ΥΓΕΙΑΣ GOLD», προσφέρει υπηρεσίες περίθαλψης και νοσηλείας σε 36 συμβλημένα ιδιωτικά νοσοκομεία στην Ελλάδα, καθώς και απευθείας κάλυψη των εξόδων νοσηλείας από την ING, χωρίς ταλαιπωρία.
Επιπλέον δίνει τη δυνατότητα για διαγνωστικές εξετάσεις, ετήσιο Check up, ιατρικές επισκέψεις στα συνεργαζόμενα ιδιωτικά ιατρεία, Οδοντιατρική φροντίδα, Φυσικοθεραπείες και πολλά ειδικά προνόμια και εκπτώσεις για την αγορά αθλητικών ειδών και υπηρεσιών ευεξίας.

Η διαφημιστική καμπάνια του νέου προγράμματος «ΛΥΣΕΙΣ ΥΓΕΙΑΣ GOLD» εντάσσεται στη στρατηγική συνεργασία της ING με την Τράπεζα Πειραιώς για τη διάθεση τραπεζοασφαλιστικών προγραμμάτων.

Μεγάλη εκστρατεία ενημέρωσης για το διαβήτη από την ΑΧΑ

0

Στο πλαίσιο της μεγάλης εκστρατείας για την πρόληψη του Διαβήτη που υλοποίησε η ΑΧΑ σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό «Με οδηγό τον Διαβήτη – Κάρτα Διαβήτη» σε 18 πόλεις της χώρας μας, πραγματοποιήθηκε κλήρωση και δόθηκαν 75 ποδήλατα συνολικά σε όλες τις πόλεις της εκστρατείας

Η ενέργεια αυτή της ΑΧΑ είχε ως σκοπό να προωθήσει την καθημερινή άσκηση για μικρούς και μεγάλους, η οποία σε συνδυασμό με τη σωστή διατροφή βοηθά σημαντικά στην πρόληψη του διαβήτη, μιας ασθένειας που σήμερα απασχολεί περισσότερους από 1,5 εκατομμύριο συμπολίτες μας.
Οι νικητές ήταν από όλες τις ηλικίες και καθένας από αυτούς κέρδισε ένα ποδήλατο που μπορεί να αξιοποιήσει για καθημερινή άσκηση. Όλοι όσοι κέρδισαν ευχαρίστησαν την ΑΧΑ για την προσφορά της, αλλά κυρίως για το ενδιαφέρον της Εταιρείας να στηρίξει την προληπτική ενημέρωση για το σημαντικό ζήτημα του Σακχαρώδη Διαβήτη που σημειώνει αλματώδη ανάπτυξη στη χώρα μας.
Από τις δηλώσεις των νικητών ξεχώρισαν:
– «Η πρωτοβουλία που ανέλαβε η ΑΧΑ δείχνει πως είναι μία εταιρεία σοβαρή, ευαισθητοποιημένη στην πρόληψη για την υγεία του ανθρώπου και αξίζει ο καθένας να την εμπιστευτεί και να σχεδιάσει το πρόγραμμα υγείας που του ταιριάζει, φροντίζοντας για ένα καλύτερο αύριο» (Χρυσούλα Καραπέτσα)

– «Είμαι πολύ ευχαριστημένη που κέρδισα το διαγωνισμό της ΑΧΑ. Θέλω να δηλώσω από καρδιάς θερμά συγχαρητήρια για την εκστρατεία Με Οδηγό το Διαβήτη. Τέτοιου είδους δραστηριότητες αξίζουν εύσημα από όλους τους πολίτες» (Αναστασία Ανδρουτσοπούλου)

– «Σπουδαία προσπάθεια η ενημέρωση των πολιτών για το σακχαρώδη διαβήτη, μία ύπουλη ασθένεια. Είναι σημαντικό που μεγάλες εταιρείες αντιλαμβάνονται την κρισιμότητα και συμβάλλουν στην ενημέρωση των πολιτών» (Στέφανος Χαλκιάς)

– «Τα θερμά μου συγχαρητήρια στην ΑΧΑ Ασφαλιστική για τη φροντίδα και τις υπηρεσίες που παρέχει στο κοινωνικό σύνολο. Είμαι ευγνώμων, όχι μόνο για την ευκαιρία που μου δόθηκε να συμμετάσχω στην εκστρατεία για το διαβήτη, αλλά και για τις αξιόπιστες υπηρεσίες που μου παρέχει όλα αυτά τα χρόνια» (Νικόλαος Κορφοξυλιώτης)

Η εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για το Διαβήτη υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΑΧΑ για την πρόληψη και την προστασία της υγείας. Μέσα από την εκστρατεία ενημερώθηκαν περισσότεροι από 18.000 συμπολίτες μας σε όλη την Ελλάδα, ενώ 5.700 συμμετείχαν σε διαγνωστικές εξετάσεις. Οι πόλεις από τις οποίες πέρασε οι εκστρατεία, είναι: Αθήνα, Λειβαδιά, Στυλίδα, Βόλος, Λάρισα, Κατερίνη, Θεσσαλονίκη, Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη, Βέροια, Κοζάνη, Ιωάννινα, Πάτρα, Πύργος, Πειραιάς, Ρόδος.
Τα 75 ποδήλατα μοιράστηκαν συνολικά στις παρακάτω πόλεις από τους Συνεργάτες του Αποκλειστικού Δικτύου της ΑΧΑ και τις ομάδες τους:
Πόλεις όπου παραδόθηκαν ποδήλατα από την ΑΧΑ
Λ. Συγγρού 155, Νέα Σμύρνη, Τηλ.: 210 9319821-4
Λουκά Ράλλη 98, Πειραιάς, Τηλ.: 210 4112259, 210 4112308, 210 4115112
Λ. Συγγρού 106, Αθήνα, Τηλ.: 210 9212333, 210 9212715
Πανόρμου 119, Αμπελόκηποι, Τηλ.: 210 6993161-2, 210 6914185
Λ. Βουλιαγμένης 26, Ελληνικό, Τηλ.: 210 9955512
Εφέσσου 9 & Πλαστήρα, Νέα Σμύρνη, Τηλ.: 210 9315500-4
Ιωλκού 5 & Δημητριάδος, Βόλος, Τηλ.: 24210 29536
Ι. Δραγούμη & Αθ. Διάκου, Δράμα, Τηλ.: 25210 47701
Μ. Καλού 6 (6ος όροφος), Θεσσαλονίκη, Τηλ.: 2310 549889 – παραδόθηκαν ποδήλατα και στη Βέροια
Μ. Καλού 6 (7ος όροφος), Θεσσαλονίκη, Τηλ.: 2310 270251, 2310 280611
Ομονοίας 56, Καβάλα, Τηλ.: 2510 830453 – παραδόθηκαν ποδήλατα και στην Αλεξανδρούπολη
Μ. Αλεξάνδρου 9, Κατερίνη, Τηλ.: 23510 75357
Πλ. Ελευθερίας 7, Κοζάνη, Τηλ.: 24610 25171
Αβέρωφ 4, Λαμία, Τηλ.: 22310 32277 – παραδόθηκαν ποδήλατα στη Στυλίδα
Παπαναστασίου 23, Λάρισα, Τηλ.: 2410 258340, 2410 532996-7
Μπουφίδου 35, Λειβαδιά, Τηλ.: 22610 81810
Ρήγα Φεραίου 75, Πάτρα, Τηλ.: 2610 620697, 2610 623294, 2610 276852, 2610 333155 – παραδόθηκαν ποδήλατα και στον Πύργο
Τσαλοπούλου 2 & Σολωμού, Σέρρες, Τηλ.: 23210 51463
Μ.Πετρίδη 104, Ρόδος, Τηλ: 22410 69690
Δωδώνης 49-51, Ιωάννινα, Τηλ: 26510 46568

HACFE: Εκδήλωση για την εταιρική ακεραιότητα

0

Το Ελληνικό Ινστιτούτο κατά της Απάτης (Hellenic ACFE) διοργανώνει την Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014 και ώρα 18:00 στην Ελληνοαμερικανική Ένωση (Μασσαλίας 22) στο αμφιθέατρο του 2ου ορόφου, εκδήλωση με θέμα: “Corporate Integrity: from Corporate Social Responsibility to Sustainability”.
Ομιλητές θα είναι κατά σειρά οι :

Χαράλαμπος Ξύδης, CFE, CRMA, Business Consultant, Hellenic ACFE Programs & Partnerships Director
Τατιάνα Αναστασιάδη, CFE, Manager, EY Fraud Investigation and Dispute Services, Hellenic ACFE Vice President
Κιάρα Κόντη, Manager, Head of EY Climate Change and Sustainability Services

Την εκδήλωση θα συντονίσει ο Δημήτριος Ζιούβας, Δικηγόρος, Λέκτορας Οικονομικού Ποινικού Δικαίου, Πάντειο Πανεπιστήμιο, Διευθυντής Institute for Criminal Compliance, Επιστημονικός Διευθυντής European Integrity Academy. Μέλος Συμβουλευτικού Σώματος του Εθνικού Συντονιστή κατά της Διαφθοράς.

Η εκδήλωση πραγματοποιείται με την ευγενική χορηγία της EY.

Σημειώνεται ότι στους κατόχους των επαγγελματικών πιστοποιήσεων θα δοθούν βεβαιώσεις για αναγνώριση δύο (2) CPEs.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ
https://www.eventora.com/el/Events/corporate-integrity-event?ref=er_m1

Διεθνές Συνέδριο από την Insurance Europe

0

Το έβδομο κατά σειρά Διεθνές Ασφαλιστικό Συνέδριο διοργανώνει η Insurance Europe στις 27 Μαΐου 2015 στο Συνεδριακό Κέντρο του Λουξεμβούργου.

Στο συνέδριο θα συμμετέχουν 400 στελέχη, επιχειρηματίες και εκπρόσωποι φορέων που σχετίζονται με την ιδιωτική ασφάλιση από 40 διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ

 

Executive Director στην D.A.S. UK o Andrew Burke

0

Τη θέση του Executive Director στην D.A.S. αναλαμβάνει από την 1η Ιανουαρίου του 2015 o Andrew Burke.

O Burke θα είναι επικεφαλής της επιχειρηματικής στρατηγικής που θα ακολουθηθεί στην DAS του Ηνωμένου Βασιλείου.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας ο Andrew Burke διαθέτει ισχυρό υπόβαθρο στη διεθνή ασφαλιστική βιομηχανία, καθώς έχει στο παρελθόν αναλάβει καθήκοντα σε διάφορες διευθυντικές θέσεις στον όμιλο RSA, ενώ έχει διατελέσει και Διευθύνων Σύμβουλος για την Κεντρική – Ανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή.

Πηγή: Insurance Age

Δ. Σταϊκόπουλος-ERGO: Όλες οι εταιρείες πρέπει να δημιουργήσουν «Συνηγόρους του Πελάτη»

0

[starbox]

Μια πρωτοποριακή υπηρεσία, ο «Πρεσβευτής του Πελάτη», δίνει στην ERGO μιαν άλλη, διαφορετική εικόνα προς τους ασφαλισμένους της. Οι τελευταίοι μπορούν να απευθύνονται σε αυτόν (ΠτΠ) και να βρίσκουν απάντηση σε ό,τι τους απασχολεί, χτίζοντας έτσι μια φιλική σχέση με την ασφαλιστική τους εταιρεία.
Όπως υποστηρίζει ο εκπρόσωπος της ιδιαίτερης για τους ασφαλισμένους υπηρεσίας, κ. Δημήτρης Σταϊκόπουλος, ο θεσμός πρέπει να εφαρμοστεί από το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς. Και αυτό διότι ο ΠτΠ –ή αλλιώς «Συνήγορος του Πελάτη»– εξετάζει οτιδήποτε υπερβαίνει τις εταιρικές διαδικασίες, δημιουργεί μιαν ιδιαίτερη σχέση με τον πελάτη και δείχνει το ενδιαφέρον της εταιρείας να ακούσει αυτό που απασχολεί τους ασφαλισμένους της.
Είναι σαφές ότι το στοιχείο αυτό ικανοποιεί τη βασική αρχή της ασφάλισης, που είναι η καλλιέργεια κλίματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ εταιρείας και ασφαλισμένου, ενώ παράλληλα δίνει συνεχές έρεισμα στην εταιρεία να ικανοποιεί μια βασική αρχή η οποία συνοψίζεται στο ότι «ασφαλίζω σημαίνει καταλαβαίνω».
Το iw επισκέφθηκε τον «Πρεσβευτή του Πελάτη» της ERGO, τον οποίο εκπροσωπεί ο κ. Δημήτρης Σταϊκόπουλος, ο οποίος είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας και ο διευθυντής του κλάδου Ζωής. Μέσα από την εμπειρία του συστήνει σε όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες να υιοθετήσουν τον θεσμό και να δημιουργήσουν «Συνηγόρους του Πελάτη», γιατί αυτό βοηθά και τις εταιρείες και τους ασφαλισμένους.
Τονίζει ότι «στο άμεσο μέλλον καμιά εταιρεία δεν θα μπορεί να σταθεί εάν δεν κάνει σαφές στους πελάτες της ότι τους ακούει. Και ο ΠτΠ, ή αλλιώς ο “Συνήγορος του Πελάτη”, όπως είναι καθιερωμένο, επιτελεί αυτόν τον ρόλο».
Ας δούμε όμως αναλυτικά την εμπειρία του κ. Σταϊκόπουλου και πώς περιγράφει τη λειτουργία του θεσμού σε μια εταιρεία πολυεθνική που καλείται –μέσα και από τις τελευταίες εξελίξεις που σηματοδοτεί η εξαγορά της ΑΤΕ Ασφαλιστική– με μεγάλο μερίδιο και ισχυρή θέση να δώσει το δικό της στίγμα στην ελληνική αγορά.

iw? Τι είναι ο «Πρεσβευτής του Πελάτη» (ΠτΠ) που παρέχετε ως υπηρεσία στους ασφαλισμένους της ERGO;

ΔΣ: Είναι ένας θεσμός που υιοθέτησε η ERGO και εφαρμόζει σε όλες τις εταιρείες της από το 2011. Μέσω της λειτουργίας της υπηρεσίας του «Πρεσβευτή του Πελάτη» δίνουμε βήμα στους ασφαλισμένους μας να μπορούν να λύνουν τις απορίες τους, να αναζητούν μια δεύτερη γνώμη σε περίπτωση που δεν έχουν ικανοποιηθεί από κάτι που σχετίζεται με το ασφαλιστήριό τους ή και κάποιες φορές να προχωρούν σε προτάσεις προς την εταιρεία, τις οποίες αξιολογούμε και λαμβάνουμε υπόψη μας στην πολιτική που ακολουθούμε.

iw? Δεν λειτουργείτε υπέρ της εταιρείας;

ΔΣ: Η σαφής κατεύθυνση είναι ο «Πρεσβευτής του Πελάτη» να αντιμετωπίζει όλες τις υποθέσεις απαλλαγμένες από οποιαδήποτε εταιρική προσέγγιση. Είναι ο αντικειμενικός κριτής σε όποιο θέμα του τίθεται να εξετάσει. Δεν δικαιολογούμε ενέργειες, ούτε αποφάσεις, αλλά αντίθετα προσεγγίζουμε με ολιστικό τρόπο το κάθε θέμα.

iw? Δεν σας επηρεάζει η εταιρική σας ιδιότητα;

ΔΣ: Ο θεσμός του ΠτΠ είναι ανεξάρτητος. Η εταιρεία έχει παραχωρήσει στον «Πρεσβευτή του Πελάτη» την απαραίτητη εξουσία και ανεξαρτησία, έτσι ώστε να είναι σε θέση να επιλύει την πλειοψηφία των θεμάτων που χειρίζεται με την αντικειμενικότητα που απαιτεί ο ρόλος του και να απαλείφει κάθε σκιά ή γκρίζα ζώνη στις σχέσεις μας με τους πελάτες μας. Στόχος του θεσμού αυτού είναι να διασφαλίσει ότι αντιμετωπίζουμε κάθε πελάτη μας πάντοτε με ιδιαίτερη και ξεχωριστή προσοχή, μακριά από γενικευμένες προσεγγίσεις και ανεξαρτήτως τμημάτων και διευθύνσεων της εταιρείας. Οι υποθέσεις μάλιστα που ολοκληρώνονται μπορεί και να επηρεάσουν εταιρικές διαδικασίες. Δηλαδή μπορεί να συμβάλουν στη λήψη μιας εταιρικής απόφασης.

iw? Έχετε σχέση με την υπηρεσία παραπόνων;

ΔΣ: Θεωρητικά όχι, αν και ομολογουμένως δεν είναι πάντοτε εύκολα διακριτή η διαφορά. Παρόλα αυτά, ο ΠτΠ επιμελείται σε μεγαλύτερο βάθος και ανάλυση τις διάφορες υποθέσεις, αφού μπορεί ακόμα και να δεχθεί αίτηση που αφορά τη μη ικανοποίηση αιτήματος από τη διαδικασία υποβολής παραπόνων.

iw? Πώς θα χαρακτηρίζατε την υπηρεσία σας;

ΔΣ: Είναι το «πρόσωπο» της εταιρείας, η ανθρώπινη διάσταση της εταιρείας, που εξετάζει κάτι που υπερβαίνει τις εταιρικές διαδικασίες. Ο ΠτΠ σηματοδοτεί την πρόθεση της εταιρείας να στρέψει με ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον την προσοχή της στις ανάγκες και τα προβλήματα των πελατών της, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της ότι «ασφαλίζω σημαίνει καταλαβαίνω».

iw? Δίνετε λύσεις και τελικά συνδράμετε στο έργο της εταιρείας;

ΔΣ: Ναι. Προσπαθούμε καθημερινά για τη δίκαιη και αμερόληπτη διευθέτηση προβλημάτων για λογαριασμό των πελατών μας, δίνουμε λύσεις, διορθώνουμε ατυχείς χειρισμούς και αναγνωρίζουμε με θάρρος ακόμα και τις περιπτώσεις που δεν σταθήκαμε αντάξιοι των προσδοκιών των ασφαλισμένων μας, ζητώντας συγνώμη από αυτούς, ενώ κάποιες φορές έτυχε ακόμα και να αναδιατυπώσουμε όρους στις συμβάσεις μετά από παρέμβαση του ΠτΠ.

iw? Πρέπει να υπάρχει ο θεσμός σε όλες τις ασφαλιστικές;

ΔΣ: Όχι μόνον στις ασφαλιστικές, αλλά και σε εταιρείες άλλων κλάδων. Στο άμεσο μέλλον καμιά εταιρεία δεν θα μπορεί να σταθεί, εάν δεν κάνει σαφές στους πελάτες της ότι τους ακούει. Και ο ΠτΠ ή αλλιώς ο «Συνήγορος του Πελάτη», όπως είναι καθιερωμένο, επιτελεί αυτόν τον ρόλο.

iw? Μιλήστε μας για την παρουσία σας στην ERGO.

ΔΣ: Συνδυάζεται με την ταυτόχρονη απόδοση λύσεων προς τους καταναλωτές και την παροχή στήριξης στην εταιρεία μέσω του ελέγχου που γίνεται στις δομές της, στις διαδικασίες που ακολουθεί και στην όλη λειτουργία της που σχετίζεται με την εικόνα της προς τον καταναλωτή και τις υπηρεσίες που του προσφέρει.

iw? Σήμερα λειτουργεί καλά ο θεσμός;

ΔΣ: Για την εταιρεία μας ναι. Θα πρέπει όμως για την περαιτέρω ανάπτυξή του να τον εφαρμόσει στο σύνολό της η ασφαλιστική αγορά. Και πιστεύω ότι θα αναβαθμιστεί ακόμα περισσότερο ο ρόλος του «Συνηγόρου του Πελάτη» όταν ο έλληνας καταναλωτής αναπτύξει μεγαλύτερη ασφαλιστική συνείδηση.

iw? Τι θα συστήνατε στις ασφαλιστικές σχετικά με τον θεσμό;

ΔΣ: Να υιοθετήσουν τον θεσμό του «Συνηγόρου του Πελάτη», διότι προσφέρει πολλαπλά οφέλη: εκτιμάται από τους ασφαλισμένους, δίνει προοπτική στις εταιρείες, ανεβάζει το prestige τους στα μάτια των πελατών και «ανοίγει την πόρτα» στους ανθρώπους που σε εμπιστεύονται να έλθουν ακόμα πιο κοντά και να μιλήσουν για ό,τι τους απασχολεί. Σίγουρα πάντως η λειτουργία μιας τέτοιας υπηρεσίας απαιτεί θάρρος και από την πλευρά των εταιρειών.

iw? Για την εταιρεία σας τι θα λέγατε;

ΔΣ: Η ERGO διαφέρει σε πολλά επίπεδα. Υποστηρίζουμε την αξία της εγγύτητας. Και ο θεσμός του «Πρεσβευτή του Πελάτη» είναι μια υπηρεσία που αποδεικνύει αυτή μας την προσέγγιση. Να επισημάνουμε ότι ο ΠτΠ δεν ασχολείται μόνο με τη διαχείριση μεμονωμένων περιπτώσεων και την επίλυση ενός παραπόνου. Το έργο μας είναι επί της αρχής και σημαντικό. Είμαστε από τη μεριά του πελάτη μας και δεν διστάζουμε να ζητήσουμε συγνώμη ακόμα και στις περιπτώσεις που μπορεί μεν να έχει άδικο, αλλά εμείς δεν του είχαμε καταστήσει κάτι σαφές και ξεκάθαρο.

Οι νέοι πιο «επιρρεπείς» στην ασφαλιστική απάτη

0

Νέοι και μάλιστα μέχρι 21 ετών είναι συνήθως οι ασφαλισμένοι που αποπειρώνται να αποσπάσουν από τις ασφαλιστικές εταιρείες αποζημιώσεις με παραποιημένα ή ψευδή στοιχεία. Αυτό δείχνει έρευνα της VFM Services, η οποία δημοσιεύτηκε στους Insurance Times και είχε ως στόχο να καταγράψει τις τάσεις στην ασφαλιστική απάτη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία το 50% των ασφαλισμένων κάτω των 21 ετών με ύποπτες αξιώσεις αποδείχτηκε ότι αφορούσαν υποθέσεις ασφαλιστικής απάτης, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στις ηλικιακές ομάδες 21-35 έφτασε στο 34% και στους ανθρώπους 36-45 ετών στο 30%.

Επίσης οι ασφαλισμένοι με αξιώσεις αποζημιώσεων από 46 έως 65 ετών, διαπράττουν σε ποσοστό 26% ασφαλιστική απάτη και οι άνθρωποι που η ηλικία τους υπερβαίνει τα 65 έτη σε ποσοστό 21%.

Όπως αναφέρει ο Sally Griffith από την VFM, «τα στοιχεία των ερευνών μας βοηθούν να ενημερώσουμε τις ασφαλιστικές εταιρείες για τις εξελίξεις στον κλάδο. Ωστόσο πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και να χρησιμοποιούνται σωστά οι πληροφορίες αυτές χωρίς να βασιζόμαστε αποκλειστικά σε αυτές».

insurancewebinar.gr – ΕΙΑΣ: Ο δρόμος επιβίωσης του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή του αύριο

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο «Ο δρόμος επιβίωσης του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή του αύριο».
Εισηγήτρια στο σεμινάριο θα είναι η Μελίνα Τσικογιαννοπούλου , Σύμβουλος Εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρωπίνου δυναμικού.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014 και ώρα : 18.00 – 20.00.

“ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ”
Περιγραφή και σκοπός του webinar
Το webinar αποσκοπεί να γνωρίσει στους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές τον τρόπο που θα πρέπει να τοποθετηθούν στο σημερινό Ελληνικό Επιχειρηματικό Περιβάλλον, ώστε:
• Να υπάρχουν και αύριο στον Ασφαλιστικό χώρο
• Nα αυξήσουν την αποτελεσματικότητα και την οικονομική τους δραστηριότητα
• Να είναι πιο αποδοτικοί στην εργασία τους
• Να αξιοποιούν αποτελεσματικά τα Social Media (facebook & LinkedIn).

Σε ποιούς απευθύνεται το webinar
Σε όλη την Ασφαλιστική Αγορά! Σε έμπειρους αλλά και νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους, Ασφαλιστικούς Πράκτορες, Μεσίτες Ασφαλίσεων, Συντονιστές Ασφαλιστικών Συμβούλων. Επίσης, σε ασφαλιστικά γραφεία, υπαλλήλους Ασφαλιστικών γραφείων και σε όλους όσους εμπλέκονται στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση.
• Θεματολογία:

• Αιτίες αλλαγής του περιβάλλοντος εργασίας του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή
• Γιατί χάνονται σήμερα πωλήσεις και πελάτες από τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές
• Στρατηγικές Επαγγελματικές Αποφάσεις για την επιβίωση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή
• Σημαντικές αποφάσεις του τρόπου Εργασίας
• Το Marketing του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή του αύριο
• Cross Selling – Οι κρίσιμες διασταυρούμενες πωλήσεις
• Κατηγοριοποίηση πελατών
• Αποτελεσματική Αξιοποίηση των Social Media
• Γιατί αποτυγχάνουν οι επιχειρήσεις σήμερα?

Το κόστος παρακολούθησης του webinar ανέρχεται στην τιμή των 25€. Δήλωση συμμετοχής για μία από τις 25 θέσεις στο www.insurawebinars.gr.

insurancewebinar.gr – ΕΙΑΣ: Ο δρόμος επιβίωσης του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή του αύριο

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο «Ο δρόμος επιβίωσης του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή του αύριο».
Εισηγήτρια στο σεμινάριο θα είναι η Μελίνα Τσικογιαννοπούλου , Σύμβουλος Εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρωπίνου δυναμικού.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014 και ώρα : 18.00 – 20.00.

“ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ”
Περιγραφή και σκοπός του webinar
Το webinar αποσκοπεί να γνωρίσει στους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές τον τρόπο που θα πρέπει να τοποθετηθούν στο σημερινό Ελληνικό Επιχειρηματικό Περιβάλλον, ώστε:
• Να υπάρχουν και αύριο στον Ασφαλιστικό χώρο
• Nα αυξήσουν την αποτελεσματικότητα και την οικονομική τους δραστηριότητα
• Να είναι πιο αποδοτικοί στην εργασία τους
• Να αξιοποιούν αποτελεσματικά τα Social Media (facebook & LinkedIn).

Σε ποιούς απευθύνεται το webinar
Σε όλη την Ασφαλιστική Αγορά! Σε έμπειρους αλλά και νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους, Ασφαλιστικούς Πράκτορες, Μεσίτες Ασφαλίσεων, Συντονιστές Ασφαλιστικών Συμβούλων. Επίσης, σε ασφαλιστικά γραφεία, υπαλλήλους Ασφαλιστικών γραφείων και σε όλους όσους εμπλέκονται στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση.
• Θεματολογία:

• Αιτίες αλλαγής του περιβάλλοντος εργασίας του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή
• Γιατί χάνονται σήμερα πωλήσεις και πελάτες από τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές
• Στρατηγικές Επαγγελματικές Αποφάσεις για την επιβίωση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή
• Σημαντικές αποφάσεις του τρόπου Εργασίας
• Το Marketing του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή του αύριο
• Cross Selling – Οι κρίσιμες διασταυρούμενες πωλήσεις
• Κατηγοριοποίηση πελατών
• Αποτελεσματική Αξιοποίηση των Social Media
• Γιατί αποτυγχάνουν οι επιχειρήσεις σήμερα?

Το κόστος παρακολούθησης του webinar ανέρχεται στην τιμή των 25€. Δήλωση συμμετοχής για μία από τις 25 θέσεις στο www.insurawebinars.gr.

insurancewebinar.gr – ΕΙΑΣ: Ο δρόμος επιβίωσης του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή του αύριο

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο «Ο δρόμος επιβίωσης του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή του αύριο».
Εισηγήτρια στο σεμινάριο θα είναι η Μελίνα Τσικογιαννοπούλου , Σύμβουλος Εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρωπίνου δυναμικού.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014 και ώρα : 18.00 – 20.00.

“ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ”
Περιγραφή και σκοπός του webinar
Το webinar αποσκοπεί να γνωρίσει στους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές τον τρόπο που θα πρέπει να τοποθετηθούν στο σημερινό Ελληνικό Επιχειρηματικό Περιβάλλον, ώστε:
• Να υπάρχουν και αύριο στον Ασφαλιστικό χώρο
• Nα αυξήσουν την αποτελεσματικότητα και την οικονομική τους δραστηριότητα
• Να είναι πιο αποδοτικοί στην εργασία τους
• Να αξιοποιούν αποτελεσματικά τα Social Media (facebook & LinkedIn).

Σε ποιούς απευθύνεται το webinar
Σε όλη την Ασφαλιστική Αγορά! Σε έμπειρους αλλά και νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους, Ασφαλιστικούς Πράκτορες, Μεσίτες Ασφαλίσεων, Συντονιστές Ασφαλιστικών Συμβούλων. Επίσης, σε ασφαλιστικά γραφεία, υπαλλήλους Ασφαλιστικών γραφείων και σε όλους όσους εμπλέκονται στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση.
• Θεματολογία:

• Αιτίες αλλαγής του περιβάλλοντος εργασίας του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή
• Γιατί χάνονται σήμερα πωλήσεις και πελάτες από τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές
• Στρατηγικές Επαγγελματικές Αποφάσεις για την επιβίωση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή
• Σημαντικές αποφάσεις του τρόπου Εργασίας
• Το Marketing του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή του αύριο
• Cross Selling – Οι κρίσιμες διασταυρούμενες πωλήσεις
• Κατηγοριοποίηση πελατών
• Αποτελεσματική Αξιοποίηση των Social Media
• Γιατί αποτυγχάνουν οι επιχειρήσεις σήμερα?

Το κόστος παρακολούθησης του webinar ανέρχεται στην τιμή των 25€. Δήλωση συμμετοχής για μία από τις 25 θέσεις στο www.insurawebinars.gr.