Τις δυνατότητες της ηλεκτρονικής τραπεζικής όσον αφορά τους καταναλωτές και την ηλεκτρονική διαχείριση των χρημάτων τους συζήτησαν οι συμμετέχοντες στο δεύτερο πάνελ του συνεδρίου
Τις δυνατότητες της ηλεκτρονικής τραπεζικής όσον αφορά τους καταναλωτές και την ηλεκτρονική διαχείριση των χρημάτων τους συζήτησαν οι συμμετέχοντες στο δεύτερο πάνελ του συνεδρίου
Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες-ιδρυτές οικογενειακών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ασφαλιστικό κλάδο και βρίσκονται σε μία φάση ηλικιακής «ωρίμανσης» και πρέπει απαραίτητα να προετοιμάσουν το έδαφος για την επόμενη γενιά. Στην Ελλάδα παρατηρείται το φαινόμενο ασφαλιστικές επιχειρήσεις να μην συνεχίζουν την πορεία τους λόγω του ότι οι ιδρυτές δεν έκαναν τις κατάλληλες ενέργειες προκειμένου να προετοιμάσουν τη διάδοχη κατάσταση.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βλέπουμε μεγάλα και επιτυχημένα ασφαλιστικά γραφεία να κλείνουν ή να μεταβιβάζουν την παραγωγή τους σε τρίτους,ειδικά για τον συγκεκριμένο κλάδο που η διάδοχη κατάσταση είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για τη συνέχιση ή μη μίας επιχείρησης.
Βασικό περιεχόμενο σεμιναρίου
• Πώς επηρεάζει η κρίση της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας την οικογενειακή επιχείρηση; Ποια τα μυστικά των πετυχημένων «family business»; Ποιά είναι η σύγχρονη δομή και τα βασικά χαρακτηριστικά των οικογενειακών επιχειρήσεων;
• Ποιός είναι ο ρόλος των συγγενών στη διαδοχή;
• Ποιές είναι οι «πληγές» των οικογενειακών επιχειρήσεων;
• Πώς ορίζονται τα δυνατά και αδύνατα σημεία, οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες για τις οικογενειακές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ασφαλιστικό κλάδο;
• Ποιά είναι τα στάδια, οι διαδικασίες και η μεθοδολογία της διαδοχής;
• Πώς διαφοροποιείται ο οικογενειακός από τον επιχειρηματικό σχεδιασμό;
• Τι σημαίνει company culture και πώς «χτίζεται» στην οικογενειακή επιχείρηση. Ποιός είναι ο ρόλος των διαδόχων στη διαμόρφωση της;
• Ποιές είναι οι σωστές ενέργειες του ιδρυτή που θα οδηγήσουν σε πετυχημένη διαδοχή; Ο διάδοχος τι ρόλο παίζει στη διαδοχή;
• Ποιές είναι οι στρατηγικές εισαγωγής του διαδόχου στην επιχείρηση και ποιά τα στάδια διαδοχής; Ποιές είναι οι άξονες δράσης σήμερα για μία πετυχημένη οικογενειακή επιχείρηση;
Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που θα συζητηθούν και θα απαντηθούν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα υπάρχει επαρκής χρόνος για να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα σε συγκεκριμένα ζητήματα που απασχολούν τους συμμετέχοντες.
Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο Δρ.Κωνσταντίνος Γεωργάκας , σύμβουλος επιχειρήσεων με 35χρονη εμπειρία σε θέματα ανάπτυξης επιχειρήσεων και ιδιαίτερη εμπειρία σε θέματα διαδοχής οικογενειακών επιχειρήσεων. Επικεφαλής της GECON ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ. Διδάσκει σε μεταπτυχιακά τμήματα Διοίκησης Επιχειρήσεων στην ιδιωτική και δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Παρασκευή 12 και το Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014 στην αίθουσα σεμιναρίων της INTERLIFE Aσφαλιστικής 14ο χλμ. Ε.Ο Θεσ/νίκης – Πολυγύρου , Θέρμη – Θεσσαλονίκη, Τηλέφωνο: 2310 499 000
Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Insurancewebinars.gr
Αγ.Δημητρίου 41 Θεσσαλονίκη
Τηλ: 2312 201 003
E-mail info@insurancewebinars.gr
Αναλυτικές πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής:
http://www.insurancewebinars.gr/%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%BF%CF%87%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%83-%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CF%83-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81/
Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες-ιδρυτές οικογενειακών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ασφαλιστικό κλάδο και βρίσκονται σε μία φάση ηλικιακής «ωρίμανσης» και πρέπει απαραίτητα να προετοιμάσουν το έδαφος για την επόμενη γενιά. Στην Ελλάδα παρατηρείται το φαινόμενο ασφαλιστικές επιχειρήσεις να μην συνεχίζουν την πορεία τους λόγω του ότι οι ιδρυτές δεν έκαναν τις κατάλληλες ενέργειες προκειμένου να προετοιμάσουν τη διάδοχη κατάσταση.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βλέπουμε μεγάλα και επιτυχημένα ασφαλιστικά γραφεία να κλείνουν ή να μεταβιβάζουν την παραγωγή τους σε τρίτους,ειδικά για τον συγκεκριμένο κλάδο που η διάδοχη κατάσταση είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για τη συνέχιση ή μη μίας επιχείρησης.
Βασικό περιεχόμενο σεμιναρίου
• Πώς επηρεάζει η κρίση της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας την οικογενειακή επιχείρηση; Ποια τα μυστικά των πετυχημένων «family business»; Ποιά είναι η σύγχρονη δομή και τα βασικά χαρακτηριστικά των οικογενειακών επιχειρήσεων;
• Ποιός είναι ο ρόλος των συγγενών στη διαδοχή;
• Ποιές είναι οι «πληγές» των οικογενειακών επιχειρήσεων;
• Πώς ορίζονται τα δυνατά και αδύνατα σημεία, οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες για τις οικογενειακές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ασφαλιστικό κλάδο;
• Ποιά είναι τα στάδια, οι διαδικασίες και η μεθοδολογία της διαδοχής;
• Πώς διαφοροποιείται ο οικογενειακός από τον επιχειρηματικό σχεδιασμό;
• Τι σημαίνει company culture και πώς «χτίζεται» στην οικογενειακή επιχείρηση. Ποιός είναι ο ρόλος των διαδόχων στη διαμόρφωση της;
• Ποιές είναι οι σωστές ενέργειες του ιδρυτή που θα οδηγήσουν σε πετυχημένη διαδοχή; Ο διάδοχος τι ρόλο παίζει στη διαδοχή;
• Ποιές είναι οι στρατηγικές εισαγωγής του διαδόχου στην επιχείρηση και ποιά τα στάδια διαδοχής; Ποιές είναι οι άξονες δράσης σήμερα για μία πετυχημένη οικογενειακή επιχείρηση;
Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που θα συζητηθούν και θα απαντηθούν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα υπάρχει επαρκής χρόνος για να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα σε συγκεκριμένα ζητήματα που απασχολούν τους συμμετέχοντες.
Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο Δρ.Κωνσταντίνος Γεωργάκας , σύμβουλος επιχειρήσεων με 35χρονη εμπειρία σε θέματα ανάπτυξης επιχειρήσεων και ιδιαίτερη εμπειρία σε θέματα διαδοχής οικογενειακών επιχειρήσεων. Επικεφαλής της GECON ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ. Διδάσκει σε μεταπτυχιακά τμήματα Διοίκησης Επιχειρήσεων στην ιδιωτική και δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Παρασκευή 12 και το Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014 στην αίθουσα σεμιναρίων της INTERLIFE Aσφαλιστικής 14ο χλμ. Ε.Ο Θεσ/νίκης – Πολυγύρου , Θέρμη – Θεσσαλονίκη, Τηλέφωνο: 2310 499 000
Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Insurancewebinars.gr
Αγ.Δημητρίου 41 Θεσσαλονίκη
Τηλ: 2312 201 003
E-mail info@insurancewebinars.gr
Αναλυτικές πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής:
http://www.insurancewebinars.gr/%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%BF%CF%87%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%83-%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CF%83-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81/
Στοχευμένη και χρηστική γνώση για το Solvency και το πώς αυτό εφαρμόζεται στην πράξη από τις ασφαλιστικές εταιρείες, σκοπεύει να δώσει στα στελέχη της αγοράς η ημερίδα που πραγματοποιεί το ΕΙΑΣ στις 18 Δεκεμβρίου.
Όπως αναφέρει ο γενικός διευθυντής του ΕΙΑΣ κ. Γιάννης Παπακωνσταντίνου, στόχος της ημερίδας είναι να ενημερωθούν τα αρμόδια στελέχη των εταιρειών τα οποία ασχολούνται με την εφαρμογή του Solvency για τα βήματα εφαρμογής και επιμέρους τεχνικές λεπτομέρειες της Οδηγίας που είναι καθοριστικής σημασίας στην συνέχισης της λειτουργίας των εταιρειών.
Πιστεύω, αναφέρει ο κ. Παπακωνσταντίνου στο IW, ότι «όσοι παραβρεθούν θα φύγουν ικανοποιημένοι για τα νέα στοιχεία που θα έχουν αποκομίσει και θα τους φανούν χρήσιμα στην εργασία τους». Ακόμα, συνεχίζει, είναι σημαντικό στην παρούσα χρονική στιγμή, είναι να υπάρχει κινητοποίηση σχετικά με τη Solvency προκειμένου να αποκτήσει η ελληνική ασφαλιστική αγορά όλα τα απαραίτητα εφόδια για να προχωρήσει με βάσει τις διεθνείς εξελίξεις και εφάμιλλα των άλλων ευρωπαϊκών χωρών.
ΗΜΕΡΙΔΑ
Ειδικότερα, το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) στις 18/12/2014, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής και ενημερωτικής δραστηριότητάς του, θα πραγματοποιήσει την Ημερίδα με θέμα: «ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑ II– Ολιστική προσέγγιση στην εφαρμογή της Οδηγίας από τις ασφαλιστικές εταιρείες, υπό το πρίσμα της διαχείρισης κινδύνων».
Ομιλητές θα είναι ανώτατα στελέχη από την Τράπεζα της Ελλάδος, την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος, τις Ασφαλιστικές Εταιρίες και από δύο Ελεγκτικές Εταιρίες.
Θα υπάρχουν επίσης και δύο panels συζήτησης, το πρώτο panel με τρεις CEOs μεγάλων ασφαλιστικών εταιριών με θέμα «Πόσο έτοιμες είναι οι ασφαλιστικές εταιρίες στην Ελλάδα να εφαρμόσουν την Οδηγία της Φερεγγυότητας ΙΙ» και το δεύτερο panel με τέσσερα ανώτατα στελέχη της αγοράς μας με θέμα «Αλλαγή Εταιρικής Κουλτούρας».
Εδώ μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα της ημερίδας
Στοχευμένη και χρηστική γνώση για το Solvency και το πώς αυτό εφαρμόζεται στην πράξη από τις ασφαλιστικές εταιρείες, σκοπεύει να δώσει στα στελέχη της αγοράς η ημερίδα που πραγματοποιεί το ΕΙΑΣ στις 18 Δεκεμβρίου.
Όπως αναφέρει ο γενικός διευθυντής του ΕΙΑΣ κ. Γιάννης Παπακωνσταντίνου, στόχος της ημερίδας είναι να ενημερωθούν τα αρμόδια στελέχη των εταιρειών τα οποία ασχολούνται με την εφαρμογή του Solvency για τα βήματα εφαρμογής και επιμέρους τεχνικές λεπτομέρειες της Οδηγίας που είναι καθοριστικής σημασίας στην συνέχισης της λειτουργίας των εταιρειών.
Πιστεύω, αναφέρει ο κ. Παπακωνσταντίνου στο IW, ότι «όσοι παραβρεθούν θα φύγουν ικανοποιημένοι για τα νέα στοιχεία που θα έχουν αποκομίσει και θα τους φανούν χρήσιμα στην εργασία τους». Ακόμα, συνεχίζει, είναι σημαντικό στην παρούσα χρονική στιγμή, είναι να υπάρχει κινητοποίηση σχετικά με τη Solvency προκειμένου να αποκτήσει η ελληνική ασφαλιστική αγορά όλα τα απαραίτητα εφόδια για να προχωρήσει με βάσει τις διεθνείς εξελίξεις και εφάμιλλα των άλλων ευρωπαϊκών χωρών.
ΗΜΕΡΙΔΑ
Ειδικότερα, το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) στις 18/12/2014, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής και ενημερωτικής δραστηριότητάς του, θα πραγματοποιήσει την Ημερίδα με θέμα: «ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑ II– Ολιστική προσέγγιση στην εφαρμογή της Οδηγίας από τις ασφαλιστικές εταιρείες, υπό το πρίσμα της διαχείρισης κινδύνων».
Ομιλητές θα είναι ανώτατα στελέχη από την Τράπεζα της Ελλάδος, την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος, τις Ασφαλιστικές Εταιρίες και από δύο Ελεγκτικές Εταιρίες.
Θα υπάρχουν επίσης και δύο panels συζήτησης, το πρώτο panel με τρεις CEOs μεγάλων ασφαλιστικών εταιριών με θέμα «Πόσο έτοιμες είναι οι ασφαλιστικές εταιρίες στην Ελλάδα να εφαρμόσουν την Οδηγία της Φερεγγυότητας ΙΙ» και το δεύτερο panel με τέσσερα ανώτατα στελέχη της αγοράς μας με θέμα «Αλλαγή Εταιρικής Κουλτούρας».
Εδώ μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα της ημερίδας
Με κεντρικό μήνυμα «Φρόντισε όλα όσα αγαπάς, ξεκίνα με τον εαυτό σου!» να υπογράφει την επικοινωνία του νέου προϊόντος ασφάλισης υγείας «ΛΥΣΕΙΣ ΥΓΕΙΑΣ GOLD», η διαφημιστική καμπάνια βρίσκεται στον αέρα από την Τετάρτη 26 Νοεμβρίου. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί από την ING για την Τράπεζα Πειραιώς και έχει ως κεντρικό μήνυμα να φροντίζουμε τον εαυτό μας και την υγεία μας, ώστε να μπορούμε με τη σειρά μας, να φροντίσουμε όσους και ό,τι αγαπάμε.
Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα ασφάλισης υγείας «ΛΥΣΕΙΣ ΥΓΕΙΑΣ GOLD», προσφέρει υπηρεσίες περίθαλψης και νοσηλείας σε 36 συμβλημένα ιδιωτικά νοσοκομεία στην Ελλάδα, καθώς και απευθείας κάλυψη των εξόδων νοσηλείας από την ING, χωρίς ταλαιπωρία.
Επιπλέον δίνει τη δυνατότητα για διαγνωστικές εξετάσεις, ετήσιο Check up, ιατρικές επισκέψεις στα συνεργαζόμενα ιδιωτικά ιατρεία, Οδοντιατρική φροντίδα, Φυσικοθεραπείες και πολλά ειδικά προνόμια και εκπτώσεις για την αγορά αθλητικών ειδών και υπηρεσιών ευεξίας.
Η διαφημιστική καμπάνια του νέου προγράμματος «ΛΥΣΕΙΣ ΥΓΕΙΑΣ GOLD» εντάσσεται στη στρατηγική συνεργασία της ING με την Τράπεζα Πειραιώς για τη διάθεση τραπεζοασφαλιστικών προγραμμάτων.
Στο πλαίσιο της μεγάλης εκστρατείας για την πρόληψη του Διαβήτη που υλοποίησε η ΑΧΑ σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό «Με οδηγό τον Διαβήτη – Κάρτα Διαβήτη» σε 18 πόλεις της χώρας μας, πραγματοποιήθηκε κλήρωση και δόθηκαν 75 ποδήλατα συνολικά σε όλες τις πόλεις της εκστρατείας
Η ενέργεια αυτή της ΑΧΑ είχε ως σκοπό να προωθήσει την καθημερινή άσκηση για μικρούς και μεγάλους, η οποία σε συνδυασμό με τη σωστή διατροφή βοηθά σημαντικά στην πρόληψη του διαβήτη, μιας ασθένειας που σήμερα απασχολεί περισσότερους από 1,5 εκατομμύριο συμπολίτες μας.
Οι νικητές ήταν από όλες τις ηλικίες και καθένας από αυτούς κέρδισε ένα ποδήλατο που μπορεί να αξιοποιήσει για καθημερινή άσκηση. Όλοι όσοι κέρδισαν ευχαρίστησαν την ΑΧΑ για την προσφορά της, αλλά κυρίως για το ενδιαφέρον της Εταιρείας να στηρίξει την προληπτική ενημέρωση για το σημαντικό ζήτημα του Σακχαρώδη Διαβήτη που σημειώνει αλματώδη ανάπτυξη στη χώρα μας.
Από τις δηλώσεις των νικητών ξεχώρισαν:
– «Η πρωτοβουλία που ανέλαβε η ΑΧΑ δείχνει πως είναι μία εταιρεία σοβαρή, ευαισθητοποιημένη στην πρόληψη για την υγεία του ανθρώπου και αξίζει ο καθένας να την εμπιστευτεί και να σχεδιάσει το πρόγραμμα υγείας που του ταιριάζει, φροντίζοντας για ένα καλύτερο αύριο» (Χρυσούλα Καραπέτσα)
– «Είμαι πολύ ευχαριστημένη που κέρδισα το διαγωνισμό της ΑΧΑ. Θέλω να δηλώσω από καρδιάς θερμά συγχαρητήρια για την εκστρατεία Με Οδηγό το Διαβήτη. Τέτοιου είδους δραστηριότητες αξίζουν εύσημα από όλους τους πολίτες» (Αναστασία Ανδρουτσοπούλου)
– «Σπουδαία προσπάθεια η ενημέρωση των πολιτών για το σακχαρώδη διαβήτη, μία ύπουλη ασθένεια. Είναι σημαντικό που μεγάλες εταιρείες αντιλαμβάνονται την κρισιμότητα και συμβάλλουν στην ενημέρωση των πολιτών» (Στέφανος Χαλκιάς)
– «Τα θερμά μου συγχαρητήρια στην ΑΧΑ Ασφαλιστική για τη φροντίδα και τις υπηρεσίες που παρέχει στο κοινωνικό σύνολο. Είμαι ευγνώμων, όχι μόνο για την ευκαιρία που μου δόθηκε να συμμετάσχω στην εκστρατεία για το διαβήτη, αλλά και για τις αξιόπιστες υπηρεσίες που μου παρέχει όλα αυτά τα χρόνια» (Νικόλαος Κορφοξυλιώτης)
Η εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για το Διαβήτη υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΑΧΑ για την πρόληψη και την προστασία της υγείας. Μέσα από την εκστρατεία ενημερώθηκαν περισσότεροι από 18.000 συμπολίτες μας σε όλη την Ελλάδα, ενώ 5.700 συμμετείχαν σε διαγνωστικές εξετάσεις. Οι πόλεις από τις οποίες πέρασε οι εκστρατεία, είναι: Αθήνα, Λειβαδιά, Στυλίδα, Βόλος, Λάρισα, Κατερίνη, Θεσσαλονίκη, Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη, Βέροια, Κοζάνη, Ιωάννινα, Πάτρα, Πύργος, Πειραιάς, Ρόδος.
Τα 75 ποδήλατα μοιράστηκαν συνολικά στις παρακάτω πόλεις από τους Συνεργάτες του Αποκλειστικού Δικτύου της ΑΧΑ και τις ομάδες τους:
Πόλεις όπου παραδόθηκαν ποδήλατα από την ΑΧΑ
Λ. Συγγρού 155, Νέα Σμύρνη, Τηλ.: 210 9319821-4
Λουκά Ράλλη 98, Πειραιάς, Τηλ.: 210 4112259, 210 4112308, 210 4115112
Λ. Συγγρού 106, Αθήνα, Τηλ.: 210 9212333, 210 9212715
Πανόρμου 119, Αμπελόκηποι, Τηλ.: 210 6993161-2, 210 6914185
Λ. Βουλιαγμένης 26, Ελληνικό, Τηλ.: 210 9955512
Εφέσσου 9 & Πλαστήρα, Νέα Σμύρνη, Τηλ.: 210 9315500-4
Ιωλκού 5 & Δημητριάδος, Βόλος, Τηλ.: 24210 29536
Ι. Δραγούμη & Αθ. Διάκου, Δράμα, Τηλ.: 25210 47701
Μ. Καλού 6 (6ος όροφος), Θεσσαλονίκη, Τηλ.: 2310 549889 – παραδόθηκαν ποδήλατα και στη Βέροια
Μ. Καλού 6 (7ος όροφος), Θεσσαλονίκη, Τηλ.: 2310 270251, 2310 280611
Ομονοίας 56, Καβάλα, Τηλ.: 2510 830453 – παραδόθηκαν ποδήλατα και στην Αλεξανδρούπολη
Μ. Αλεξάνδρου 9, Κατερίνη, Τηλ.: 23510 75357
Πλ. Ελευθερίας 7, Κοζάνη, Τηλ.: 24610 25171
Αβέρωφ 4, Λαμία, Τηλ.: 22310 32277 – παραδόθηκαν ποδήλατα στη Στυλίδα
Παπαναστασίου 23, Λάρισα, Τηλ.: 2410 258340, 2410 532996-7
Μπουφίδου 35, Λειβαδιά, Τηλ.: 22610 81810
Ρήγα Φεραίου 75, Πάτρα, Τηλ.: 2610 620697, 2610 623294, 2610 276852, 2610 333155 – παραδόθηκαν ποδήλατα και στον Πύργο
Τσαλοπούλου 2 & Σολωμού, Σέρρες, Τηλ.: 23210 51463
Μ.Πετρίδη 104, Ρόδος, Τηλ: 22410 69690
Δωδώνης 49-51, Ιωάννινα, Τηλ: 26510 46568
Το Ελληνικό Ινστιτούτο κατά της Απάτης (Hellenic ACFE) διοργανώνει την Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014 και ώρα 18:00 στην Ελληνοαμερικανική Ένωση (Μασσαλίας 22) στο αμφιθέατρο του 2ου ορόφου, εκδήλωση με θέμα: “Corporate Integrity: from Corporate Social Responsibility to Sustainability”.
Ομιλητές θα είναι κατά σειρά οι :
Χαράλαμπος Ξύδης, CFE, CRMA, Business Consultant, Hellenic ACFE Programs & Partnerships Director
Τατιάνα Αναστασιάδη, CFE, Manager, EY Fraud Investigation and Dispute Services, Hellenic ACFE Vice President
Κιάρα Κόντη, Manager, Head of EY Climate Change and Sustainability Services
Την εκδήλωση θα συντονίσει ο Δημήτριος Ζιούβας, Δικηγόρος, Λέκτορας Οικονομικού Ποινικού Δικαίου, Πάντειο Πανεπιστήμιο, Διευθυντής Institute for Criminal Compliance, Επιστημονικός Διευθυντής European Integrity Academy. Μέλος Συμβουλευτικού Σώματος του Εθνικού Συντονιστή κατά της Διαφθοράς.
Η εκδήλωση πραγματοποιείται με την ευγενική χορηγία της EY.
Σημειώνεται ότι στους κατόχους των επαγγελματικών πιστοποιήσεων θα δοθούν βεβαιώσεις για αναγνώριση δύο (2) CPEs.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ
https://www.eventora.com/el/Events/corporate-integrity-event?ref=er_m1
Το έβδομο κατά σειρά Διεθνές Ασφαλιστικό Συνέδριο διοργανώνει η Insurance Europe στις 27 Μαΐου 2015 στο Συνεδριακό Κέντρο του Λουξεμβούργου.
Στο συνέδριο θα συμμετέχουν 400 στελέχη, επιχειρηματίες και εκπρόσωποι φορέων που σχετίζονται με την ιδιωτική ασφάλιση από 40 διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ
Τη θέση του Executive Director στην D.A.S. αναλαμβάνει από την 1η Ιανουαρίου του 2015 o Andrew Burke.
O Burke θα είναι επικεφαλής της επιχειρηματικής στρατηγικής που θα ακολουθηθεί στην DAS του Ηνωμένου Βασιλείου.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας ο Andrew Burke διαθέτει ισχυρό υπόβαθρο στη διεθνή ασφαλιστική βιομηχανία, καθώς έχει στο παρελθόν αναλάβει καθήκοντα σε διάφορες διευθυντικές θέσεις στον όμιλο RSA, ενώ έχει διατελέσει και Διευθύνων Σύμβουλος για την Κεντρική – Ανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή.
Πηγή: Insurance Age