back to top
26.2 C
Athens
Σάββατο 2 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1731

Παρατυπίες στο σύστημα τυπώνω-πληρώνω για το αυτοκίνητο

0

Μπορεί το σύστημα «τυπώνω – πληρώνω» για τις ανανεώσεις συμβολαίων κλάδου ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Οχημάτων να είναι σε ισχύ εδώ και περίπου δύο χρόνια, στα δίκτυα, όμως, καταγράφονται παρατυπίες, που ως έναν βαθμό επηρεάζουν και τον ανταγωνισμό μεταξύ των εταιρειών.

Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς το «τυπώνω – πληρώνω» δεν ισχύει απόλυτα, με αποτέλεσμα μερίδα κατόχων ΙΧ αυτοκινήτων, κατά τη διαδικασία ανανέωσης των συμβολαίων τους να παραμένουν ανασφάλιστοι για ολιγοήμερα διαστήματα, με άγνωστες τις συνέπειες σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος.

Τα ίδια στελέχη, επιχειρώντας να περιγράψουν τα το τι ακριβώς ισχύει σήμερα στην αγορά, ξεχωρίζουν τέσσερις πρακτικές ανανέωσης των ασφαλιστηρίων συμβολαίων:

–          Στην πρώτη εντάσσουν όσες εταιρείες εφαρμόζουν το νόμο ευλαβικά, ανανεώνοντας τα συμβόλαια στη λήξη τους εφόσον ο πελάτης πληρώσει άμεσα ή με την ημερομηνία πληρωμής των ασφαλίστρων εφόσον υπάρξει καθυστέρηση.

–          Στη δεύτερη εντάσσουν όσες εταιρείες αναγνωρίζουν παρατύπως μια προθεσμία 4 -5 ημερών στον πελάτη ώστε να καταβάλλει τα ασφάλιστρα και εν συνεχεία ανανεώνουν το συμβόλαιο με αναδρομική ημερομηνία (ημέρα λήξης του ασφαλιστηρίου).

–          Στην τρίτη περίπτωση κατατάσσουν όσες εταιρείες αναγνωρίζουν την άτυπη – παράτυπη παράταση μόνο εφόσον ο πελάτης πληρώσει ηλεκτρονικά, ενώ αν ο ασφαλισμένος πληρώσει σε δεύτερο χρόνο μέσω πρακτορείου μένει ανασφάλιστος για το μεσοδιάστημα.

–          Στην τέταρτη περίπτωση μοιράζουν τις εταιρείες σε αυτές που λήγουν το συμβόλαιο ασφάλισης στις 12:00 το μεσημέρι και σε όσες θεωρούν ότι το συμβόλαιο λήγει στις 12:00 τα μεσάνυχτα.

 

Μετρό Συντάγματος: Δωρεάν εξετάσεις για τον καρκίνο του μαστού

0

Τριήμερη δράση στο Μετρό Συντάγματος με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του πληθυσμού αναφορικά με τη σπουδαιότητα του προληπτικού ελέγχου για τον καρκίνο του μαστού διοργανώνει ο Στόχος-Πρόληψη.

Στις 11, 12 και 13 Απριλίου, από τις 8:00 το πρωί έως 8:00 το βράδυ, 27 χειρουργοί θα περιμένουν όσες γυναίκες το επιθυμούν να τους επισκεφθούν σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους στην κεντρική αίθουσα του σταθμού, για να τις εξετάσουν αφιλοκερδώς (ψηλάφηση μαστού), για να απαντήσουν σε κάθε τους ερώτηση και για να τις ενημερώσουν για τους τρόπους πρόληψης του καρκίνου του μαστού.

Η δράση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της εκστρατείας «Η μόδα βάζει στόχο τον καρκίνο του στήθους» και υποστηρίζεται αποκλειστικά από την ελληνική φαρμακευτική εταιρεία GENESIS Pharma.

Πηγή: virus.com.gr

Φάρμακο: Θεσμικές αλλαγές σε δύο μέτωπα

0

Δύο Υπουργικές Αποφάσεις για ζητήματα φαρμάκου ετοιμάζει το Υπουργείο Υγείας, το οποίο βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τους Θεσμούς από τη μια και με τις εταιρείες από την άλλη.

Νοσοκομειακό Claw Back

Στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε η ηγεσία του Υπουργείου Υγείας η συζήτηση αναπόφευκτα πήγε και στο θέμα του claw back στην νοσοκομειακή φαρμακευτική δαπάνη. Σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας Ανδρέα Ξανθό, έχει συγκροτηθεί ένας μηχανισμός παρακολούθησης, επιτήρησης και ελέγχου της φαρμακευτικής δαπάνης στα νοσοκομεία, με επικεφαλής τη Διεύθυνση Οικονομικών του Υπουργείου, στον οποίο μηχανισμό συμμετέχουν και ο ΕΟΠΥΥ και ο ΕΟΦ και η ΗΔΙΚΑ, και οι υγειονομικές Περιφέρειες και οι νοσοκομειακοί φαρμακοποιοί. Η προσπάθεια εστιάζεται στη συγκέντρωση μηνιαίων δεδομένων για την εξέλιξη της δαπάνης και ενίσχυσης του ελέγχου της ζήτησης, «μέσα από την ενεργοποίηση και των επιτροπών για τα θεραπευτικά πρωτόκολλα ανά νοσοκομείο, και των επιτροπών ενδονοσοκομειακών λοιμώξεων και των ογκολογικών συμβουλίων, τα οποία διαχειρίζονται τα ακριβά φάρμακα που αφορούν τους ογκολογικούς ασθενείς», όπως ανέφερε ο κ. Ξανθός.

Ο υπουργός έκανε λόγο για προσπάθεια «ώστε η υπέρβαση της δαπάνης, πάνω από το όριο που έχει τεθεί να είναι η λιγότερο δυνατή και άρα και η επιβάρυνση των κατόχων των ΚΑΚ να είναι η λιγότερη δυνατή και άρα να μπορούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους και στην ανάγκη εφοδιασμού των δημόσιων νοσοκομείων».

Σύμφωνα με τον κ. Ξανθό, ετοιμάζεται μία υπουργική απόφαση που θα ρυθμίζει τις λεπτομέρειες εφαρμογής του μέτρου και κυρίως της κατανομής του, ενώ στόχος είναι να συνυπολογίζεται η έκπτωση που δίνουν οι εταιρείες στα νοσοκομεία με το claw back. «Θεωρούμε ότι αυτό είναι απολύτως λογικό. Διότι εάν δεν γίνει αυτό δεν έχουν κανένα κίνητρο οι εταιρίες να δίνουν εκπτώσεις», παραδέχθηκε ο κ. Ξανθός, τονίζοντας πως η Αριστοτέλους θέλει να διατηρηθεί το καθεστώς έκπτωσης στα νοσοκομειακά φάρμακα.

Παράλληλα, εξετάζεται ακόμη και κατανομή ανά τμήμα, «κάτι σαν κλειστός προϋπολογισμός ανά κλινική», όπως ανέφερε ο κ. Ξανθός, διευκρινίζοντας πως θα προβλέπεται μια μηνιαία ή διμηνιαία χρηματοδότηση από το Υπουργείο προς τα νοσοκομεία, στην οποία θα υπάρχει προσδιορισμένο ένα υποσύνολο το οποίο θα αφορά αποκλειστικά την πληρωμή υποχρεώσεων προς τις φαρμακευτικές εταιρίες. «Διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ότι από τη χρηματοροή που υπάρχει από το Υπουργείο προς τα δημόσια νοσοκομεία το κομμάτι που αφορά τη φαρμακευτική δαπάνη θα είναι προσδιορισμένο και δεν θα μπορούν ειδικοί στο νοσοκομείο να βάζουν προτεραιότητες κατά το δοκούν και να αποπληρώνουν άλλες υποχρεώσεις».

Η εν λόγω Υπουργική Απόφαση αναμένεται να είναι έτοιμη σε μερικές ημέρες και να αποσταλεί σε ΣΦΕΕ και ΠΕΦ, στο πλαίσιο μιας γρήγορης διαβούλευσης πριν υπογραφεί.

Δελτίο Τιμών

Ακόμη μια διαδικασία ανατιμολόγησης που θυμίζει σίριαλ, μια και έχει ήδη ξεπεράσει τις αρχικές προθεσμίες.

Σύμφωνα με τον Ανδρέα Ξανθό, σε εξέλιξη ειναι η επεξεργασία της Υπουργικής Απόφασης που θα εκκινήσει τη διαδικασία για το νέο Δελτίο Τιμών Φαρμάκων. Στη συνέντευξη τυπου ο Υπουργός έκανε λογο για ανώτατο όριο προστασίας τιμών και τη διαπραγμάτευση που γίνεται με τους θεσμούς. Όπως εξηγούν στο Virus παράγοντες κοντά στις διαπραγματεύσεις πρόκειται ουσιαστικά για έναν «κόφτη του κόφτη», δηλαδή ένα πλαφόν στη μείωση που μπορεί να λάβει ένα φάρμακο. Η ελληνική πλευρά φέρεται να προσπαθεί για την εφαρμογή της εν λόγω «προστασίας» τόσο σε γενόσημα όσο και σε off patent, με την Αριστοτέλους να επιδιώκει, τουλάχιστον, τη διασφάλιση των generics.

«Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε ότι δεν θα έχουμε μια ανεξέλεγκτη πτώση τιμών στο επόμενο διάστημα που δεν θα είναι διαχειρίσιμη ιδιαίτερα από την εγχώρια βιομηχανία ,που ξέρουμε πολύ καλά ότι έχει προστιθέμενη αξία στη χώρα, στηρίζει θέσεις απασχόλησης, κλπ.», τόνισε ο υπουργός Υγείας. Άλλωστε, συνήθως η κατακόρυφη πτώση των τιμών σε φθηνά σκευάσματα οδηγούν σε απόσυρσης φαρμάκων, που καθίστανται ασύμφορα για τις εταιρείες να τα διαθέτουν και τα οποία συχνά αντικαθίστανται με ακριβότερα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Virus, το ποσοστό της μείωσης στο οποίο φαίνεται πως συμφωνούν οι δύο πλευρές δεν θα μπορεί να ξεπερνά το 15%, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρχουν και κάποιες κατά περίπτωση αυξήσεις, για λόγους δημοσιονομικού συμφέροντος.

Όπως διευκρινίζεται, υπάρχουν περιπτώσεις φθηνών φαρμάκων που δέχθηκαν σοβαρές μειώσεις και αποσύρθηκαν, αναγκάζοντας την πολιτεία να τα εισάγει μέσω ΙΦΕΤ σε πολλαπλάσια τιμή αυξάνοντας τις δαπάνες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού είναι μια ξυλοκαΐνη. Μια μικρή άνοδος της τιμής όχι μόνο δεν θα επιβάρυνε τη δαπάνη, αλλά θα οδηγουσε σε ευρύτερη εξοικονόμηση. Επιπλέον, θα προστατευθεί η επάρκεια της αγοράς σε φάρμακα

Η ΥΑ αναμένεται να είναι έτοιμη τις επόμενες ημέρες και να εκδοθεί, αν όχι αυτή την εβδομάδα, το πιθανότερο την επόμενη. Ωστόσο, η διαδικασία της ανατιμολόγησης δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν το Πάσχα. Μάλιστα, παράγοντες του χώρου εκτιμούν πως το νέο δελτίο τιμών θα είναι έτοιμο γύρω στις 20 με 25 Μαΐου, ενώ η διαδικασία της διαβούλευσης σε επίπεδο ΕΟΦ, επί των προτεινόμενων τιμών, θα διαρκέσει μία εβδομάδα με 10 ημέρες (3 ημέρες για τα off patent, 2-3 για τα γενόσημα κ.ο.κ.). Εν ολίγοις, επιδιώκεται να δοθεί επαρκής χρόνος ώστε η ανατιμολόγηση να πραγματοποιηθεί σωστά.

Πηγή: virus.com.gr

Διευκρινίσεις για την κάλυψη των ανασφάλιστων ζητούν οι φαρμακοποιοί

0

Προβληματισμός και ανησυχία επικρατεί στις τάξεις των φαρμακοποιών για την απόφαση της Κυβέρνησης να καλύψει μέσω των ιδιωτικών φαρμακείων τους ανασφάλιστους και τους άπορους πολίτες, χωρίς να έχει συζητήσει με τον κλάδο τον τρόπο εφαρμογής του μέτρου.

«Για μια ακόμη φορά η Πολιτεία νομοθετεί χωρίς τη συμμετοχή των θεσμικών της συμβούλων που είναι οι υγειονομικοί φορείς» αναφέρει ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος (ΠΦΣ), τονίζοντας πως ο φαρμακοποιός καλείται για μία ακόμη φορά να αντιμετωπίσει ασαφείς και βεβιασμένες αποφάσεις του πολιτικού συστήματος.

Γεγονός είναι πως οι πρόσφατες ανακοινώσεις σχετικά με την ιατροφαρμακευτική κάλυψη των ανασφάλιστων και άπορων πολιτών εκ μέρους της Αριστοτέλους αφήνουν πολλά ερωτήματα αναπάντητα. Υπό αυτό το πρίσμα και με δεδομένο ότι η ΚΥΑ είναι σε ισχύ, χωρίς να έχει προηγηθεί διαβούλευση με τους φαρμακοποιούς, ο ΠΦΣ ζητάει μετ’ επιτάσεως να αποσαφηνιστούν τα εξής:

  1. Ποια είναι, συγκεκριμένα, τα εισοδηματικά κριτήρια για τον χαρακτηρισμό κάποιου ως ανασφάλιστου ή απόρου;
  2. Ποιος, μέσα από τις δομές των νοσοκομείων θα πιστοποιεί την  αναγκαιότητα της ασφαλιστικής κάλυψης; Δηλαδή ο συνταγογράφος γιατρός θα έχει online σύνδεση με το Υπουργείο Οικονομικών;
  3. Δυνατότητα συνταγογράφησης θα έχουν όλοι οι γιατροί ή αναλόγως με την πάθηση θα πρέπει να συνταγογραφεί ο ειδικός γιατρός;
  4. Στα μέρη όπου δεν υπάρχουν νοσοκομεία ή άλλες μονάδες υγείας θα μπορεί να συνταγογραφεί ο αγροτικός γιατρός;

«Η ιατροφαρμακευτική κάλυψη του ελληνικού λαού είναι πολύ σοβαρό ζήτημα, ειδικά όταν βρισκόμαστε στο κέντρο την μεγαλύτερης οικονομικής κρίσης των τελευταίων ετών, για να εξαγγέλλεται βεβιασμένα. Εύλογα λοιπόν κάποιος θα σκεφθεί ότι η κάλυψη των ανασφάλιστων θα έχει την ίδια τύχη με τη -δίχως τέλος- διαπραγμάτευση της αξιολόγησης  με την τρόικα» καταλήγουν οι φαρμακοποιοί.

Πηγή: virus.com.gr

Νέο διαδικτυακό σεμινάριο από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

0

Ένα νέο webinar, με τίτλο «Διερεύνηση αναγκών: Η βάση μιας επιτυχημένης πώλησης (για εσάς και τον πελάτη)», διοργανώνουν τη Δευτέρα 18 Απριλίου 2016, ώρα 17:00-19:00, το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ, με εισηγητή τον Γιώργο Χανό, σύμβουλο Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού. 

ΧΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ PROMOCARD

Σκοπός του webinar

Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες συγκεκριμένη μεθοδολογία κατά τη διερεύνηση αναγκών, ώστε να είναι σε θέση να δομήσουν μια επιτυχημένη πώληση που δεν θα στηρίζεται απλώς στον ενθουσιασμό, αλλά θα έχει τις βάσεις για να μπορεί να διατηρηθεί στο μέλλον.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε ασφαλιστικούς συμβούλους και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να γίνουν πιο αποτελεσματικοί στην εργασία τους.

Θεματολογία

  • Πώς παρακινούνται οι άνθρωποι. Γιατί αγοράζουν και γιατί όχι.
  • Πώς μπορείτε να φωτίσετε την ανάγκη για να βγει στην επιφάνεια.
  • Ποιες οι διαφορές της διερεύνησης αναγκών και του προβληματισμού του πελάτη.
  • Γιατί μια επιτυχημένη πώληση ξεκινάει από την πρώτη συνάντησή σας με τον υποψήφιο.
  • Τι είναι αυτό το διαφορετικό που πρέπει να κάνετε, ώστε να είστε αποτελεσματικός από το πρώτο ραντεβού.
  • Ποιο είναι το πιο ενδιαφέρον πράγμα στον κόσμο; Ανακαλύψτε το και χρησιμοποιήστε το στη φάση της διερεύνησης.
  • Ποιο είναι το μικρότερο όφελος που μπορείτε να έχετε, ακόμη κι αν ο πελάτης αρνηθεί να προχωρήσει σε επόμενη συνάντηση (πώς δεν θα πάει χαμένος ο χρόνος σας).

Το κόστος συμμετοχής στο webinar ανέρχεται σε 25 € και ενδιαφέρον για μία από τις 25 θέσεις δηλώνετε εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο WEBINAR INFORMATION – Διερεύνηση Αναγκών Γ.Χανός_18.04.2016.

Νέο διαδικτυακό σεμινάριο από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

0

Ένα νέο webinar, με τίτλο «Διερεύνηση αναγκών: Η βάση μιας επιτυχημένης πώλησης (για εσάς και τον πελάτη)», διοργανώνουν τη Δευτέρα 18 Απριλίου 2016, ώρα 17:00-19:00, το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ, με εισηγητή τον Γιώργο Χανό, σύμβουλο Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού. 

ΧΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ PROMOCARD

Σκοπός του webinar

Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες συγκεκριμένη μεθοδολογία κατά τη διερεύνηση αναγκών, ώστε να είναι σε θέση να δομήσουν μια επιτυχημένη πώληση που δεν θα στηρίζεται απλώς στον ενθουσιασμό, αλλά θα έχει τις βάσεις για να μπορεί να διατηρηθεί στο μέλλον.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε ασφαλιστικούς συμβούλους και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να γίνουν πιο αποτελεσματικοί στην εργασία τους.

Θεματολογία

  • Πώς παρακινούνται οι άνθρωποι. Γιατί αγοράζουν και γιατί όχι.
  • Πώς μπορείτε να φωτίσετε την ανάγκη για να βγει στην επιφάνεια.
  • Ποιες οι διαφορές της διερεύνησης αναγκών και του προβληματισμού του πελάτη.
  • Γιατί μια επιτυχημένη πώληση ξεκινάει από την πρώτη συνάντησή σας με τον υποψήφιο.
  • Τι είναι αυτό το διαφορετικό που πρέπει να κάνετε, ώστε να είστε αποτελεσματικός από το πρώτο ραντεβού.
  • Ποιο είναι το πιο ενδιαφέρον πράγμα στον κόσμο; Ανακαλύψτε το και χρησιμοποιήστε το στη φάση της διερεύνησης.
  • Ποιο είναι το μικρότερο όφελος που μπορείτε να έχετε, ακόμη κι αν ο πελάτης αρνηθεί να προχωρήσει σε επόμενη συνάντηση (πώς δεν θα πάει χαμένος ο χρόνος σας).

Το κόστος συμμετοχής στο webinar ανέρχεται σε 25 € και ενδιαφέρον για μία από τις 25 θέσεις δηλώνετε εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο WEBINAR INFORMATION – Διερεύνηση Αναγκών Γ.Χανός_18.04.2016.

Νέο διαδικτυακό σεμινάριο από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

0

Ένα νέο webinar, με τίτλο «Διερεύνηση αναγκών: Η βάση μιας επιτυχημένης πώλησης (για εσάς και τον πελάτη)», διοργανώνουν τη Δευτέρα 18 Απριλίου 2016, ώρα 17:00-19:00, το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ, με εισηγητή τον Γιώργο Χανό, σύμβουλο Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού. 

ΧΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ PROMOCARD

Σκοπός του webinar

Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες συγκεκριμένη μεθοδολογία κατά τη διερεύνηση αναγκών, ώστε να είναι σε θέση να δομήσουν μια επιτυχημένη πώληση που δεν θα στηρίζεται απλώς στον ενθουσιασμό, αλλά θα έχει τις βάσεις για να μπορεί να διατηρηθεί στο μέλλον.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε ασφαλιστικούς συμβούλους και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να γίνουν πιο αποτελεσματικοί στην εργασία τους.

Θεματολογία

  • Πώς παρακινούνται οι άνθρωποι. Γιατί αγοράζουν και γιατί όχι.
  • Πώς μπορείτε να φωτίσετε την ανάγκη για να βγει στην επιφάνεια.
  • Ποιες οι διαφορές της διερεύνησης αναγκών και του προβληματισμού του πελάτη.
  • Γιατί μια επιτυχημένη πώληση ξεκινάει από την πρώτη συνάντησή σας με τον υποψήφιο.
  • Τι είναι αυτό το διαφορετικό που πρέπει να κάνετε, ώστε να είστε αποτελεσματικός από το πρώτο ραντεβού.
  • Ποιο είναι το πιο ενδιαφέρον πράγμα στον κόσμο; Ανακαλύψτε το και χρησιμοποιήστε το στη φάση της διερεύνησης.
  • Ποιο είναι το μικρότερο όφελος που μπορείτε να έχετε, ακόμη κι αν ο πελάτης αρνηθεί να προχωρήσει σε επόμενη συνάντηση (πώς δεν θα πάει χαμένος ο χρόνος σας).

Το κόστος συμμετοχής στο webinar ανέρχεται σε 25 € και ενδιαφέρον για μία από τις 25 θέσεις δηλώνετε εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο WEBINAR INFORMATION – Διερεύνηση Αναγκών Γ.Χανός_18.04.2016.

Μεγαλύτερη δυσκολία στην πρόβλεψη κινδύνων για το 32% των στελεχών

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου,

 

Η διαδικασία πρόβλεψης των μείζονος σημασίας κινδύνων καθίσταται ολοένα και πιο δύσκολη υπόθεση, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα “Αριστεία στη Διαχείριση Κινδύνου” (Excellence in Risk Management) που εκδόθηκε από την Marsh και την Risk & Insurance Management Society για 13η χρονιά φέτος, με συμμετοχή πάνω από 700 στελεχών με εξειδίκευση στο risk management.

Στην ερώτηση ποσο δύσκολη είναι η πρόβλεψη των κινδύνων σε σχέση με τρία χρόνια πριν, το 32% των συμμετεχόντων στην έρευνα απάντησε ότι είναι “πιο δυσκολη”, το 4% “πολύ πιο δύσκολη”, το 36% είπε ότι “είναι το ίδιο με πριν”, το 26% θεώρησε ότι η πρόβλεψη των κινδύνων είναι “πιο εύκολη” και το 2% “πολύ πιο εύκολη”. Στην ερώτηση εάν η πρόβλεψη των κινδύνων θα γινει πιο εύκολη ή πιο δύσκολη τρία χρόνια από σημερα, το 40% απάντησε “πιο δύσκολη”, το 8% “πολύ πιο δύσκολη”, το 26% ¨το ίδιο με πριν”, το 21% “πιο εύκολη” και το 5% “πολύ πιο εύκολη”.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι απαντήσεις στην ερώτηση “Από πού θεωρείτε ότι θα προέλθουν οι μεγάλοι κίνδυνοι του μέλλοντος για τον τομέα σας”. Το 61% των ερωτώμενων απάντησε “από τις κυβερνο-επιθέσεις”, το 48% από το ρυθμιστικό πλαίσιο και το 40% από την έλλειψη ταλέντων. Ερωτώμενοι για τον χρονικό ορίζοντα των δυνητικών κινδύνων, το 79% απάντησε ότι οι κυβερνο-επιθέσεις αποτελούν ήδη μεγάλο κίνδυνο.

“Η αυξημένη διασύνδεση των κινδύνων δημιουργεί ένα περιβάλλον όπου η αντιμετώπιση των μετώπων που ανοίγουν γίνεται όλο και πιο δυσχερής”, αναφέρεται στην έκθεση της Marsh. “Επομένως, καλύτερες επιδόσεις στη διαχείριση κινδύνου εμφανίζουν οι εταιρείες που αναπτύσσουν μια πολυδιάστατη προσέγγιση όσον αφορά τον εντοπισμό και την διαχείριση πολύπλοκων κινδύνων. Οι εταιρείες αυτές δεν βλέπουν μόνο τους βραχυπρόθεσμους κινδύνους, αλλά και κατανοούν ότι αυτοί αλληλεπιδρούν με όχι και τόσο προβλέψιμους τρόπους με ήδη υφιστάμενα ρίσκα.”

ΟΑΣΕ-ΣΥΑΕ: Παίζουν πινγκ πονγκ αλλά και σκάκι στα τουρνουά της ΟΤΟΕ

0

Μέχρι σήμερα Τρίτη, 12 Απριλίου 2016, θα γίνονται δεκτές οι δηλώσεις συμμετοχής των μελών της ΟΑΣΕ και του ΣΥΑΕ για το Πρωτάθλημα Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης (πινγκ πονγκ) που διοργανώνει η ΟΤΟΕ το Σάββατο 16 Απριλίου στην αίθουσα του Γυμναστικού Συλλόγου «Άρης Βούλας» (Λευκάδος 1 & Ποσειδώνος, Βούλα, τηλ. 210 8991154, 8993557).

Το πρωτάθλημα για τους άνδρες ξεκινά στις 9:00 π.μ. και για τις γυναίκες στις 10:00 π.μ., ωστόσο όλοι οι αθλητές και οι αθλήτριες θα πρέπει να έχουν μαζί τους ιατρική βεβαίωση προκειμένου να μπορέσουν να αγωνιστούν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, εκτός από τους 3 πρώτους, θα βραβευθούν επίσης οι 2 πρώτοι του Πρωταθλήματος… Παρηγοριάς, στο οποίο θα συμμετάσχουν όσοι δεν καταφέρουν να προκριθούν από την αρχική φάση στην τελική των ομίλων.

Τον επόμενο μήνα, πάλι, ΟΑΣΕ και ΣΥΑΕ καλούν τα μέλη τους να λάβουν μέρος στο Τουρνουά Σκακιού της  ΟΤΟΕ, που θα διεξαχθεί στο Σάββατο 14 (16:00-21:00) και την Κυριακή 15 Μαΐου (από τις 9:00 π.μ. έως τη λήξη) 2016 στην αίθουσα της οδού Βησσαρίωνος 9 και Σίνα, στον 4ο όροφο.

Δηλώσεις συμμετοχής μπορούν να αποστέλλονται έως την Τρίτη 10 Μαΐου 2016, υπόψη κ. Σπύρου Κολαΐτη, στο φαξ 210 3647284 ή στο email syae@oase.gr, θα πρέπει δε να περιλαμβάνουν το ονοματεπώνυμο, την ασφαλιστική εταιρεία, τα τηλέφωνα επικοινωνίας (σταθερό και κινητό) και το e-mail του μέλους.

Περισσότερες πληροφορίες και για τις δύο διοργανώσεις, στο τηλέφωνο 210 3616572.

Δυναμική παρουσία της Ergo στον Ημιμαραθώνιο της Αθήνας

0

Η Ergo, επίσημος χορηγός του Ημιμαραθωνίου της Αθήνας, υποστήριξε για μια ακόμη χρονιά τον αγώνα, ο οποίος διεξήχθη στο κέντρο της πρωτεύουσας με τεράστια, πάνω από 17.000, συμμετοχή δρομέων. Εξάλλου, ως Επίσημος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ, η Ergo συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα και για το 2016 το σύνολο των αγώνων δρόμου που αυτός διοργανώνει, προσφέροντας τις ασφαλιστικές της υπηρεσίες στους δρομείς και προστατεύοντάς τους από τον κίνδυνο ατυχήματος κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Στον Ημιμαραθώνιο η ασφαλιστική είχε έντονη παρουσία σε όλες τις αγωνιστικές διαδρομές, με εξέδρες εμψυχωτών, αψίδες Ergo, 9μελή ομάδα τυμπανιστών και μεγάλη ομάδα εμψυχωτών που ενθάρρυνε, έδινε κουράγιο και υποστήριζε όλους τους δρομείς σε κάθε τους βήμα μέχρι τον τερματισμό. Η εταιρεία έδωσε όμως δυναμικό παρών και στο αγωνιστικό μέρος της διοργάνωσης με τη μεγαλύτερη Ergo Running Team που είχε ποτέ, στην οποία συμμετείχε μαζί με άλλα στελέχη της και ο CEO της Ergo Ελλάδας Θεόδωρος Κοκκάλας.

«Μαζί σε κάθε βήμα» ήταν το μήνυμα της εταιρείας προς τα 103 μέλη της Ergo Running Team, που αποτελείτο από 47 άτομα από το προσωπικό της Ergo Ελλάδος, 20 συνεργάτες, 29 φίλους και συγγενείς, και 7 άτομα από το προσωπικό της Ergo Τουρκίας. Μετά τον τερματισμό όλη η «Ομάδα Ergo», δρομείς και εμψυχωτές, παρουσία στελεχών της διοίκησης, συναντήθηκε με πολύ κέφι στον πολυχώρο «Έβδομος» για χαλάρωση, αποσυμπίεση, δυναμωτικό brunch και τον σχετικό απολογισμό της ημέρας.

Για την Ergo, τόσο ο Μαραθώνιος όσο και ο Ημιμαραθώνιος αποτελούν εξαιρετικά σημαντικά αθλητικά γεγονότα, όχι μόνο για την πόλη της Αθήνας, αλλά για όλους τους Έλληνες, καθώς συνδέονται με ισχυρούς συμβολισμούς και πανανθρώπινες αξίες. Ο διευθυντής Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών Στάθης Τσαούσης δήλωσε σχετικά: «Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος κάνουμε πρώτοι το βήμα εμπρός. Όλοι μαζί, συνάδελφοι και συνεργάτες, ενώνουμε τις δυνάμεις μας για έναν κοινό σκοπό. Να στεκόμαστε δίπλα στους συνανθρώπους μας σε κάθε τους βήμα, να κατανοούμε τις ανάγκες τους, να τους ενθαρρύνουμε και στο τέλος, να τους επιβραβεύουμε. Όλοι εμείς, μαζί, ενωμένοι, παράγουμε έργο, το δικό μας ΑΝΘΡΩΠΩΝ ERGO». Ο κ. Τσαούσης συνεχάρη όλους όσους συμμετείχαν σε αυτήν τη μεγάλη γιορτή και ευχαρίστησε ιδιαίτερα όλη την «Ομάδα Ergo» για τη δυναμική της συμμετοχή και παρουσία την ημέρα του αγώνα.

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες: