back to top
28.1 C
Athens
Τρίτη 19 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1686

INTERLIFE : Αύξηση παραγωγής από τον τουρισμό στη Βορ. Ελλάδα

0

INTERLIFE : Αύξηση παραγωγής από τον τουρισμό στη Βορ. Ελλάδα

0

INTERLIFE : Αύξηση παραγωγής από τον τουρισμό στη Βορ. Ελλάδα

0

«Ή τώρα ή ποτέ» λένε οι CEOs σε παγκόσμια έρευνα της KPMG

0
Ceo γράφει με στιλό

Δύσκολα και με περιορισμένη ανάπτυξη προβλέπονται τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τους επικεφαλής εταιρειών ανά τον κόσμο που συμμετείχαν στη νέα μεγάλη διεθνή έρευνα της KPMG «Global CEO Outlook», ωστόσο οι ίδιοι είναι αισιόδοξοι ότι θα τα καταφέρουν μέσα σε αυτό το περιβάλλον. Επιπλέον, το 72% αυτών αισθάνεται ότι τα επόμενα 3 χρόνια θα είναι πιο κρίσιμα για την αγορά τους από ό,τι ήταν τα προηγούμενα 50 και 1 στους 4 εναποθέτει τις ελπίδες του για ανάπτυξη σε μια σημαντική μεταβολή του επιχειρησιακού τους μοντέλου.

Ανάμεσα στα κυριότερα ευρήματα της έρευνας είναι τα ακόλουθα:

  • το 89% των ανώτερων στελεχών αισθάνονται αισιόδοξοι ότι η εταιρεία τους θα έχει ανάπτυξη, το 86% ότι η χώρα τους θα έχει ανάπτυξη και το ίδιο νιώθουν κατά 85% για τον κλάδο τους και κατά 80% για τη διεθνή οικονομία
  • 1 στους 2 CEOs εκτιμά ότι η ανάπτυξη της εταιρείας του μέσα στην επόμενη τριετία θα κυμανθεί στο 2-5%. Η πρόβλεψή τους είναι ότι η ανάπτυξη θα προέλθει κατά 28% από νέα προϊόντα, κατά 26% από νέους πελάτες, κατά 25% από νέες αγορές και κατά 22% από νέα κανάλια.

Βασικές ανησυχίες και προτεραιότητες

Στην ετήσια αυτή έρευνα της KPMG, όπου έλαβαν μέρος περίπου 1.300 διευθύνοντες σύμβουλοι από 10 χώρες στον κόσμο, φαίνεται ότι τα στελέχη ανησυχούν πλέον για θέματα τα οποία δεν τους είχαν απασχολήσει στο παρελθόν στην καριέρα τους. Τα πιο πιεστικά από αυτά είναι η αφοσίωση των πελατών τους (88%), η επίδραση της παγκόσμιας οικονομίας στην εταιρεία τους εάν ο παγκόσμιος ρυθμός ανάπτυξης είναι μικρότερος από αυτόν που προβλέπουν (88%) και τέλος η έλλειψη χρόνου να σκεφτούν στρατηγικά τα μελλοντικά βήματα σε θέματα καινοτομίας (86%).

Ο βαθμός της ανησυχίας για τις άγνωστες προκλήσεις είναι εμφανής κι από την αλλαγή που υπάρχει στη νοοτροπία των CEOs όταν ορίζουν τους υψηλότερους κινδύνους για την επιχείρηση τους. Για παράδειγμα, ο φόβος για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο είναι στην πρώτη θέση των αποτελεσμάτων της έρευνας για το 2016, παρά το γεγονός ότι το  2015 δεν ήταν καν ανάμεσα στις πέντε πρώτες προτεραιότητες τους. Το 72% των CEOs θεωρούν πως είναι ανέτοιμοι για μία τέτοια «επίθεση»

Οι κορυφαίες στρατηγικές προτεραιότητες των CEOs για τα επόμενα τρία χρόνια είναι:

  • να προάγουν την καινοτομία (21%)
  • να είναι περισσότερο πελατοκεντρικοί (19%)
  • να εφαρμόζουν καινοτόμα τεχνολογία (18%)
  • να κρατούν στον οργανισμό τα ταλαντούχα στελέχη (18%)
  • να ενισχύσουν την εταιρική τους εικόνα (17%).

Παρά το γεγονός ότι η καινοτομία ανήκει στις βασικές προτεραιότητες των οργανισμών τους, και 8 στους 10 ερωτηθέντες θεωρούν απαραίτητο εργαλείο την ενσωμάτωση της καινοτομίας στη στρατηγική τους, μόλις το 23% των CEOs δήλωσε πως έχει την καινοτομία ως προτεραιότητα στο προσωπικό του πλάνο.

Οι CEOs «ποντάρουν» στις μελλοντικές αλλαγές, στην τεχνολογία και στον άνθρωπο

Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο επαγγελματικό περιβάλλον, ήδη το 41% των CEOs πιστεύει πως η εταιρεία τους θα είναι πρόθυμη να «μεταμορφωθεί» μέσα στην επόμενη τριετία. Το ποσοστό αυτό έχει αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με την ίδια έρευνα του 2015, όπου μόλις το 29% εξέφρασε τη συγκεκριμένη άποψη.

Η τεχνολογία επίσης κατέχει εξέχουσα θέση στα σχέδια «εταιρικής μεταμόρφωσης» των CEOs, οι οποίοι αναφέρουν ότι θα είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος παράγοντας που θα συμβάλει στην ανάπτυξη της εταιρείας – μετά τον παράγοντα «συνθήκες της παγκόσμιας και εγχώριας οικονομίας». Οι CEOs ανέφεραν τις νέες τεχνολογίες ως βασικό καταλύτη για την επίτευξη προόδου, με το 18% να υποστηρίζει ότι η εφαρμογή επαναστατικών τεχνολογιών θα αποτελέσει βασική τους προτεραιότητα. Οι CEOs δήλωσαν ότι θα επενδύσουν σημαντικά στην τεχνολογία για τα επόμενα 3 χρόνια, Οι κίνδυνοι που σχετίζονται με την τεχνολογία είναι επίσης στην κορυφή των σκέψεων για τους CEOs, με την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο (30%) και τον κίνδυνο της αναδυόμενης τεχνολογίας (26%) να αντιπροσωπεύουν δύο από τους τρεις κορυφαίους κινδύνους για τους οποίος υπάρχει ανησυχία.

«Ή τώρα ή ποτέ» λένε οι CEOs σε παγκόσμια έρευνα της KPMG

0
Ceo γράφει με στιλό

Δύσκολα και με περιορισμένη ανάπτυξη προβλέπονται τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τους επικεφαλής εταιρειών ανά τον κόσμο που συμμετείχαν στη νέα μεγάλη διεθνή έρευνα της KPMG «Global CEO Outlook», ωστόσο οι ίδιοι είναι αισιόδοξοι ότι θα τα καταφέρουν μέσα σε αυτό το περιβάλλον. Επιπλέον, το 72% αυτών αισθάνεται ότι τα επόμενα 3 χρόνια θα είναι πιο κρίσιμα για την αγορά τους από ό,τι ήταν τα προηγούμενα 50 και 1 στους 4 εναποθέτει τις ελπίδες του για ανάπτυξη σε μια σημαντική μεταβολή του επιχειρησιακού τους μοντέλου.

Ανάμεσα στα κυριότερα ευρήματα της έρευνας είναι τα ακόλουθα:

  • το 89% των ανώτερων στελεχών αισθάνονται αισιόδοξοι ότι η εταιρεία τους θα έχει ανάπτυξη, το 86% ότι η χώρα τους θα έχει ανάπτυξη και το ίδιο νιώθουν κατά 85% για τον κλάδο τους και κατά 80% για τη διεθνή οικονομία
  • 1 στους 2 CEOs εκτιμά ότι η ανάπτυξη της εταιρείας του μέσα στην επόμενη τριετία θα κυμανθεί στο 2-5%. Η πρόβλεψή τους είναι ότι η ανάπτυξη θα προέλθει κατά 28% από νέα προϊόντα, κατά 26% από νέους πελάτες, κατά 25% από νέες αγορές και κατά 22% από νέα κανάλια.

Βασικές ανησυχίες και προτεραιότητες

Στην ετήσια αυτή έρευνα της KPMG, όπου έλαβαν μέρος περίπου 1.300 διευθύνοντες σύμβουλοι από 10 χώρες στον κόσμο, φαίνεται ότι τα στελέχη ανησυχούν πλέον για θέματα τα οποία δεν τους είχαν απασχολήσει στο παρελθόν στην καριέρα τους. Τα πιο πιεστικά από αυτά είναι η αφοσίωση των πελατών τους (88%), η επίδραση της παγκόσμιας οικονομίας στην εταιρεία τους εάν ο παγκόσμιος ρυθμός ανάπτυξης είναι μικρότερος από αυτόν που προβλέπουν (88%) και τέλος η έλλειψη χρόνου να σκεφτούν στρατηγικά τα μελλοντικά βήματα σε θέματα καινοτομίας (86%).

Ο βαθμός της ανησυχίας για τις άγνωστες προκλήσεις είναι εμφανής κι από την αλλαγή που υπάρχει στη νοοτροπία των CEOs όταν ορίζουν τους υψηλότερους κινδύνους για την επιχείρηση τους. Για παράδειγμα, ο φόβος για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο είναι στην πρώτη θέση των αποτελεσμάτων της έρευνας για το 2016, παρά το γεγονός ότι το  2015 δεν ήταν καν ανάμεσα στις πέντε πρώτες προτεραιότητες τους. Το 72% των CEOs θεωρούν πως είναι ανέτοιμοι για μία τέτοια «επίθεση»

Οι κορυφαίες στρατηγικές προτεραιότητες των CEOs για τα επόμενα τρία χρόνια είναι:

  • να προάγουν την καινοτομία (21%)
  • να είναι περισσότερο πελατοκεντρικοί (19%)
  • να εφαρμόζουν καινοτόμα τεχνολογία (18%)
  • να κρατούν στον οργανισμό τα ταλαντούχα στελέχη (18%)
  • να ενισχύσουν την εταιρική τους εικόνα (17%).

Παρά το γεγονός ότι η καινοτομία ανήκει στις βασικές προτεραιότητες των οργανισμών τους, και 8 στους 10 ερωτηθέντες θεωρούν απαραίτητο εργαλείο την ενσωμάτωση της καινοτομίας στη στρατηγική τους, μόλις το 23% των CEOs δήλωσε πως έχει την καινοτομία ως προτεραιότητα στο προσωπικό του πλάνο.

Οι CEOs «ποντάρουν» στις μελλοντικές αλλαγές, στην τεχνολογία και στον άνθρωπο

Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο επαγγελματικό περιβάλλον, ήδη το 41% των CEOs πιστεύει πως η εταιρεία τους θα είναι πρόθυμη να «μεταμορφωθεί» μέσα στην επόμενη τριετία. Το ποσοστό αυτό έχει αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με την ίδια έρευνα του 2015, όπου μόλις το 29% εξέφρασε τη συγκεκριμένη άποψη.

Η τεχνολογία επίσης κατέχει εξέχουσα θέση στα σχέδια «εταιρικής μεταμόρφωσης» των CEOs, οι οποίοι αναφέρουν ότι θα είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος παράγοντας που θα συμβάλει στην ανάπτυξη της εταιρείας – μετά τον παράγοντα «συνθήκες της παγκόσμιας και εγχώριας οικονομίας». Οι CEOs ανέφεραν τις νέες τεχνολογίες ως βασικό καταλύτη για την επίτευξη προόδου, με το 18% να υποστηρίζει ότι η εφαρμογή επαναστατικών τεχνολογιών θα αποτελέσει βασική τους προτεραιότητα. Οι CEOs δήλωσαν ότι θα επενδύσουν σημαντικά στην τεχνολογία για τα επόμενα 3 χρόνια, Οι κίνδυνοι που σχετίζονται με την τεχνολογία είναι επίσης στην κορυφή των σκέψεων για τους CEOs, με την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο (30%) και τον κίνδυνο της αναδυόμενης τεχνολογίας (26%) να αντιπροσωπεύουν δύο από τους τρεις κορυφαίους κινδύνους για τους οποίος υπάρχει ανησυχία.

Στα χέρια της αυστριακής VIG και η θυγατρική της AXA στη Σερβία

0

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Την έξοδο της (και) από την αγορά της Σερβίας, στο πλαίσιο της ριζικής αναδιάρθρωσης των δραστηριοτήτων της  και της αποεπένδυσης από χώρες και κλάδους που δεν θεωρεί πρωτευούσης σημασίας, δρομολογεί ο γαλλικός ασφαλιστικός όμιλος ΑΧΑ, που ανακοίνωσε την πώληση των κλάδων ασφαλειών ζωής και γενικών ασφαλειών στη βαλκανική χώρα στην αυστριακή Vienna Insurance Group (VIG).

Η VIG θα αποκτήσει το 100% και των δυο βραχιόνων, ωστόσο οι δυο πλευρές συμφώνησαν να μην αποκαλύψουν τους όρους της μεταξύ τους συμφωνίας, όπως π.χ. το προσφερόμενο από την AXA τίμημα. Σύμφωνα με τον αυστριακό όμιλο, η εξαγορά -που τελεί υπό την έγκριση των σερβικών αρχών- θα οδηγήσει σε αύξηση του μεριδίου αγοράς της στη Σερβία στο 11,5%.

«Η Σερβία είναι ξεκάθαρα μια αγορά με αναπτυξιακές προοπτικές στην οποία η VIG  θέλει να επενδύσει», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος της αυστριακής εταιρείας Elisabeth Stadler. «Η Σερβία είναι μια από τις τέσσερις αγορές όπου θέλουμε να έχουμε μερίδιο αγοράς τουλάχιστον 10% σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα.»

Η μονάδα της ΑΧΑ στη Σερβία έχει παραγάγει ασφάλιστρα άνω των 12 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2015, ενώ διαθέτει πάνω από 106.000 πελάτες και μερίδιο αγοράς 1,8%.

«Οι δυο εταιρείες μαζί έχουν μια ευρεία γκάμα προϊόντων στις ασφάλειες υγείας, αυτοκινήτου, ζωής και περιουσίας» πρόσθεσε το μέλος του ΔΣ της  VIG Serbia Peter Höfinger. «Η εξαγορά της μονάδας της ΑΧΑ ταιριάζει εξαιρετικά με τη στρατηγική πωλήσεών μας και θα έχουμε την ευκαιρία να ενισχύσουμε σημαντικά την δύναμή πωλήσεών μας μέσω αυτού του deal, πολλώ δε μάλλον επειδή η AXA Serbia είναι πρωτοπόρος στον κλάδο των ψηφιακών τεχνολογιών που είναι προσανατολισμένος στο μέλλον.»

Σημειώνεται ότι εντός του 2016 η AXA ολοκλήρωσε την πώληση της πορτογαλικής μονάδας της στη βελγική Ageas. Επίσης, η AXA Wealth, η βρετανική μονάδα συνταξιοδοτικών προϊόντων και επενδύσεων του γαλλικού ομίλου πωλήθηκε στην βρετανική Phoenix Group, η επίσης βρετανική platform business της ΑΧΑ Elevate (που επιτρέπει στους πελάτες να διατηρούν στην ίδια πλατφόρμα σειρά ποικίλων επενδυτικών προϊόντων) πωλήθηκε στη Standard Life, ενώ η θυγατρική της AXA  στη Νήσο του Μαν πωλήθηκε στη Life Company Consolidation Group. Μέσω των τριών αυτών deals, συνολικής αξίας 830 εκατ. ευρώ, η ΑΧΑ εξήλθε από τον κλάδο ασφαλειών ζωής της Μ. Βρετανίας.

Μια υποδειγματική συνεργασία σε ανθρωπιστικό έργο μεταξύ Interamerican και ActionAid

0

Έναν από τους πιο πιστούς και σταθερούς εταίρους της αναγνωρίζει η ActionAid στην Interamerican, δεδομένου ότι η εταιρεία υποστηρίζει κατά τα τελευταία επτά χρόνια σε ετήσια βάση το πρόγραμμα «Αναδοχή Παιδιού» του οργανισμού, έχοντας αναλάβει συνολικά 587 αναδοχές.

Μόνο κατά την τελευταία διετία 2014-2015, μέσω των 240 αναδοχών που ανέλαβε, η Interamerican έχει συνεισφέρει περισσότερα από 63.000 ευρώ στα προγράμματα της ActionAid. Οι αναδοχές είναι διεσπαρμένες σε όλο τον κόσμο -Αφρική, Ασία και Λατινική Αμερική-, σε 16 χώρες με μεγάλες ανάγκες υποστήριξης του παιδικού πληθυσμού.

Με την υποστήριξη της Interamerican και πολλών άλλων επιχειρήσεων έχει δοθεί η  δυνατότητα σε 30 κοινότητες να υλοποιήσουν προγράμματα για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των παιδιών και των νέων, για την προώθηση βιώσιμων μικρο-καλλιεργειών, για την ενίσχυση της ικανότητας των τοπικών κοινοτήτων -και ιδίως των γυναικών- να ελέγχουν τους δημόσιους φορείς, για τη στήριξη των γυναικών που είναι μητέρες, ώστε να κερδίζουν βασικές ελευθερίες, όπως η κυριότητα του εαυτού τους, και να διεκδικούν το δικαίωμά τους σε μια ζωή χωρίς βία, για την προώθηση της γυναικείας απασχόλησης με βοήθεια στις γυναίκες προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε πόρους αξιοπρεπούς διαβίωσης (π.χ. γη, εργαλεία και δάνεια), κ.ά.

Παράλληλα η Interamerican, στο πλαίσιο της σχέσης που έχει αναπτύξει με την ActionAid, ενθαρρύνει την εθελοντική συμμετοχή εργαζομένων της σε δράσεις του οργανισμού. Πρόσφατα, το στέλεχος του τομέα δημοσίων σχέσεων και κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρείας Χρύσα Ελευθερίου συμμετείχε σε αποστολή της ActionAid στην Ουγκάντα. Στην αποστολή συμμετείχαν 47 εθελοντές, που  συνέβαλαν στην ολοκλήρωση κατασκευής αιθουσών για το δημοτικό σχολείο του χωριού Γκάλα Γκάλα, στο οποίο φοιτούν 170 παιδιά.

«Όταν συνάντησα την Κέιβι»

Είναι χαρακτηριστικό το απόσπασμα μαρτυρίας του στελέχους της εταιρείας για την πρωτόγνωρη εμπειρία επαφής με τους ανθρώπους ενός διαφορετικού κόσμου. Γράφει η Χρύσα: «Η Κέιβι είναι 22 χρονών και έχει δύο παιδιά. Είναι λίγα παιδιά για τα πολιτισμικά τους δεδομένα, εφόσον στη μέση γυναίκα κάτοικο της Ουγκάντα αντιστοιχούν επτά παιδιά. Όταν ρωτήσαμε την Κέιβι και τον σύζυγό της εάν είναι κάτι που θα μπορούσαμε να κάνουμε γι’ αυτούς ή έστω να μεσολαβήσουμε για να γίνει, χωρίς δεύτερη σκέψη αποκρίθηκαν πως θα ήθελαν θρανία για το σχολείο. Τα παιδιά κατά την ώρα του μαθήματος κάθονται στο χώμα ή σε κάποιον κορμό δέντρου. Μου έκανε ιδιαίτερα θετική εντύπωση το ότι θεωρούσαν τόσο σπουδαίο το θέμα της εκπαίδευσης, δεδομένου ότι ακόμη δεν έχουν λύσει βασικά θέματα καθημερινής επιβίωσης. Και η ίδια η Κέιβι θα ήθελε πολύ να μπορούσε να συνεχίσει κάποια στιγμή το σχολείο».

Εργαζόμενοι της ΑΧΑ εκπαιδεύτηκαν στην ασφαλή, τεχνική και οικονομική οδήγηση

0

Πολλές πρακτικές ασκήσεις οδήγησης και θεωρητική εμβάθυνση σε μια σειρά από σημαντικά θέματα για την ασφαλή, τεχνική και οικονομική οδήγηση, συνέθεσαν την ημερίδα εκπαίδευσης που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 9 Ιουλίου από το Driving Academy προς τους πέντε νικητές-υπαλλήλους εσωτερικού διαγωνισμού της ΑΧΑ.

Ο διαγωνισμός, που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της Εβδομάδας Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΑΧΑ (23-28 Μαΐου 2016), βασίστηκε στο ερωτηματολόγιο www.kantososta.gr που η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» και προέβλεπε πως οι πέντε εργαζόμενοι που θα είχαν την υψηλότερη βαθμολογία θα κέρδιζαν από μία δωρεάν εκπαίδευση στο Driving Academy.

Η πρόληψη των τροχαίων συμβάντων μέσα από την εκπαίδευση αποτελεί για την ΑΧΑ κύριο στρατηγικό άξονα, πάνω στον οποίο η εταιρεία δραστηριοποιείται επί σειρά ετών, τόσο για το κοινωνικό σύνολο όσο και για τους ανθρώπους της. Η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των εργαζομένων αποτελεί καίριο βήμα στη διάχυση της γνώσης και στη δημιουργία πρεσβευτών που θα περνούν σημαντικά μηνύματα προς το περιβάλλον τους.

Από τους συμμετέχοντες στην εκπαίδευση του Σαββάτου, ο Νάσος Παλασσόπουλος από τη Διεύθυνση Διαχείρισης Κινδύνων ανέφερε: «Πρωτίστως, θα ήθελα να ευχαριστήσω την ΑΧΑ που μας έδωσε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε το εν λόγω σεμινάριο ασφαλούς, τεχνικής και οικονομικής οδήγησης. Πρόκειται για μια άκρως επιμορφωτική, ενδιαφέρουσα και, συνάμα, ευχάριστη εμπειρία, μέσω τη οποίας αποκομίσαμε ουσιαστικές γνώσεις, θεωρητικές και κυρίως πρακτικές, από έμπειρους επαγγελματίες υπό απόλυτα ασφαλείς συνθήκες. Είναι μια εμπειρία που καλό είναι να βιώσουν όλοι οι οδηγοί, ώστε να γίνει αντιληπτή η υπευθυνότητα με την οποία πρέπει να συνοδεύεται η οδήγηση».

H Αγάθη Χουλιάρα από την Οικονομική Διεύθυνση είπε: «Η συμμετοχή μου στην εκπαίδευση του Driving Academy ήταν πραγματικά μια καταπληκτική εμπειρία. Πέρασα ένα πρωινό ευχάριστα με συναδέλφους, συνδυάζοντας τη διασκέδαση με τη μάθηση. Είδα και έμαθα μέσα από πρακτικές ασκήσεις πώς με “απλούς χειρισμούς” μπορώ να έχω τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε δύσκολες συνθήκες οδήγησης. Έκανα πράγματα που ποτέ δεν πίστευα ότι θα καταφέρω χάρις στους εξαιρετικούς εκπαιδευτές της σχολής. Ευχαριστώ την εταιρεία που μου έδωσε τη δυνατότητα να παρακολουθήσω αυτό το “μάθημα ζωής” και εύχομαι όσο γίνεται περισσότεροι άνθρωποι να μπορέσουν να το παρακολουθήσουν».

Εργαζόμενοι της ΑΧΑ εκπαιδεύτηκαν στην ασφαλή, τεχνική και οικονομική οδήγηση

0

Πολλές πρακτικές ασκήσεις οδήγησης και θεωρητική εμβάθυνση σε μια σειρά από σημαντικά θέματα για την ασφαλή, τεχνική και οικονομική οδήγηση, συνέθεσαν την ημερίδα εκπαίδευσης που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 9 Ιουλίου από το Driving Academy προς τους πέντε νικητές-υπαλλήλους εσωτερικού διαγωνισμού της ΑΧΑ.

Ο διαγωνισμός, που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της Εβδομάδας Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΑΧΑ (23-28 Μαΐου 2016), βασίστηκε στο ερωτηματολόγιο www.kantososta.gr που η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» και προέβλεπε πως οι πέντε εργαζόμενοι που θα είχαν την υψηλότερη βαθμολογία θα κέρδιζαν από μία δωρεάν εκπαίδευση στο Driving Academy.

Η πρόληψη των τροχαίων συμβάντων μέσα από την εκπαίδευση αποτελεί για την ΑΧΑ κύριο στρατηγικό άξονα, πάνω στον οποίο η εταιρεία δραστηριοποιείται επί σειρά ετών, τόσο για το κοινωνικό σύνολο όσο και για τους ανθρώπους της. Η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των εργαζομένων αποτελεί καίριο βήμα στη διάχυση της γνώσης και στη δημιουργία πρεσβευτών που θα περνούν σημαντικά μηνύματα προς το περιβάλλον τους.

Από τους συμμετέχοντες στην εκπαίδευση του Σαββάτου, ο Νάσος Παλασσόπουλος από τη Διεύθυνση Διαχείρισης Κινδύνων ανέφερε: «Πρωτίστως, θα ήθελα να ευχαριστήσω την ΑΧΑ που μας έδωσε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε το εν λόγω σεμινάριο ασφαλούς, τεχνικής και οικονομικής οδήγησης. Πρόκειται για μια άκρως επιμορφωτική, ενδιαφέρουσα και, συνάμα, ευχάριστη εμπειρία, μέσω τη οποίας αποκομίσαμε ουσιαστικές γνώσεις, θεωρητικές και κυρίως πρακτικές, από έμπειρους επαγγελματίες υπό απόλυτα ασφαλείς συνθήκες. Είναι μια εμπειρία που καλό είναι να βιώσουν όλοι οι οδηγοί, ώστε να γίνει αντιληπτή η υπευθυνότητα με την οποία πρέπει να συνοδεύεται η οδήγηση».

H Αγάθη Χουλιάρα από την Οικονομική Διεύθυνση είπε: «Η συμμετοχή μου στην εκπαίδευση του Driving Academy ήταν πραγματικά μια καταπληκτική εμπειρία. Πέρασα ένα πρωινό ευχάριστα με συναδέλφους, συνδυάζοντας τη διασκέδαση με τη μάθηση. Είδα και έμαθα μέσα από πρακτικές ασκήσεις πώς με “απλούς χειρισμούς” μπορώ να έχω τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε δύσκολες συνθήκες οδήγησης. Έκανα πράγματα που ποτέ δεν πίστευα ότι θα καταφέρω χάρις στους εξαιρετικούς εκπαιδευτές της σχολής. Ευχαριστώ την εταιρεία που μου έδωσε τη δυνατότητα να παρακολουθήσω αυτό το “μάθημα ζωής” και εύχομαι όσο γίνεται περισσότεροι άνθρωποι να μπορέσουν να το παρακολουθήσουν».

Η Mega Brokers SA στο Άμστερνταμ

0

Η Mega Brokers επιβράβευσε τους συνεργάτες της που διακρίθηκαν παραγωγικά με ένα ταξίδι σε μια από τις ομορφότερες μικρές πόλεις στον κόσμο, το Άμστερνταμ.

2

Tα κανάλια, τα παγκοσμίου φήμης μουσεία και τα ιστορικά αξιοθέατα ενός από τους πιο γραφικούς και δημοφιλείς προορισμούς στην Ευρώπη είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν συνεργάτες και στελέχη της εταιρείας σε ένα 4ημερο ταξίδι.

Η πρώτη ημέρα ξεκίνησε με περιήγηση με πλοιάριο και βόλτα στους υδάτινους δρόμους της πόλης, που είναι χτισμένη πάνω σε 90 νησιά, δίπλα στα κουκλίστικα σπιτάκια του 17ου αιώνα και διασχίζοντας μια από τις 1.400 γέφυρες.

3

Ξεχωριστή στιγμή του ταξιδιού υπήρξε η επίσκεψη στη Χάγη, την έδρα της ολλανδικής Κυβέρνησης, που ακόμα διατηρεί την αρχιτεκτονική μεγαλοπρέπεια του 17ου αιώνα, διά μέσου του πανέμορφου παραλιακού θέρετρου Scheveningen. Παράλληλα οι συμμετέχοντες του ταξιδιού επισκέφτηκαν το εργοστάσιο των γνωστών κεραμικών Royal Delft στην πανέμορφη πόλη Ντελφτ.

Οι εμπειρίες συνεχίστηκαν και τις επόμενες ημέρες με εκδρομή στο βόρειο μέρος της Ολλανδίας, με κατεύθυνση προς τα ψαροχώρια Βόλενταμ και Μάρκεν. Στη διαδρομή συνεργάτες και στελέχη της εταιρείας θαύμασαν αρκετούς από τους 955 ανεμόμυλους της περιοχής αλλά και κατοίκους χωριών με παραδοσιακές ολλανδικές φορεσιές.

1

Το επίσημο αποχαιρετιστήριο δείπνο πραγματοποιήθηκε στο φημισμένο εστιατόριο Van Rijn. H μοντέρνα διακόσμηση και η ατμόσφαιρα με την καλή κουζίνα και το μπαρ του το κατατάσσουν ως ένα από τα κορυφαία σημεία στην πλατεία Rembrandt.

Το ταξίδι ικανοποίησε όλους τους συνεργάτες και έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο, την ανακοίνωση του Νέου Διαγωνισμού Πωλήσεων 2016-2017 της Mega Brokers SA, οι νικητές του οποίου θα επισκεφθούν τη συναρπαστική και μοναδική Νορβηγία.