back to top
30.9 C
Athens
Παρασκευή 11 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1666

Διπλή χρυσή διάκριση για τη SAS & την Analytical View στα BITE Awards 2016

0

Η SAS Ελλάδος, Κύπρου και Βουλγαρίας, ηγέτιδα εταιρεία στα Analytics και Business Intelligence, και η εκ των κορυφαίων συνεργατών της Αnalytical View διακρίθηκαν -συνολικά- σε δύο έργα με αντίστοιχα χρυσά βραβεία στα Business IT Excellence Awards 2016, η τελετή απονομής των οποίων πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016 στο Divani Apollon Palace & Thalasso και διοργανώθηκε από την Boussias Communications.

Παράλληλα, η SAS διακρίθηκε και για την ουσιαστική της συμβολή, παρέχοντας τη βασική λύση ΒΙ, και σε ένα τρίτο χρυσό βραβείο που απονεμήθηκε στην iKnowHow, στην κατηγορία «Έργα Πληροφορικής Μεγάλης Εμβέλειας» για το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, οι σημαντικές αυτές διακρίσεις επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την προηγμένη τεχνολογία και ποιότητα των λύσεων της SAS, καθώς και την πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία που διαθέτει η εταιρεία, αλλά και η Analytical View, στην υλοποίηση έργων αυξημένης πολυπλοκότητας. Τα συγκεκριμένα χρυσά βραβεία αποτελούν απόρροια της εταιρικής κουλτούρας, των πρακτικών και των στρατηγικών σχέσεων που αναπτύσσει η SAS με τους πελάτες και συνεργάτες της.

Η χρυσή διάκριση της SAS στην κατηγορία «Επιχειρηματική Ευφυΐα & Αναλυτική» αναγνωρίζει και επιβραβεύει την πετυχημένη υλοποίηση της λύσης Big Data Network Analytics στην Cosmote. Η Cosmote, η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής δικτύου σταθερής και κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, επέλεξε να επεκτείνει τη σχέση της με τη SAS για την ενίσχυση της ποιότητας των υπηρεσιών της, τη συγκριτική αξιολόγηση με βάση στοιχεία του ανταγωνισμού, τη παρακολούθηση της εμπειρίας του πελάτη, τόσο στο δίκτυο της σταθερής όσο και της κινητής τηλεφωνίας. Η SAS, με την διασύνδεση με τεχνολογίες Hadoop που προσφέρει, διευκολύνει την ανάλυση και την οπτικοποίηση πολλαπλών terabytes (TB) δεδομένων του δικτύου και των πελατών γρήγορα και αποτελεσματικά, βοηθώντας την Cosmote να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία του πελάτη και να παραμείνει ηγέτιδα στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών.

Η εταιρεία κέρδισε και δεύτερη χρυσή διάκριση στην ίδια κατηγορία, το οποίο αφορά στην υλοποίηση λύσης Text Analytics στην Τράπεζα Πειραιώς. Η Τράπεζα αναλύει τα αδόμητα δεδομένα ελεύθερου κειμένου (text data), προκειμένου να εξάγει βελτιωτικές ενέργειες για διαδικασίες, προϊόντα και υπηρεσίες, με απώτερο σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη και κατ’ επέκταση της εμπειρίας του. Ο οργανισμός επέλεξε να εστιάσει στη βελτιστοποίηση της διαδικασίας ανάλυσης και διαχείρισης δεδομένων ελεύθερου κειμένου προκειμένου να τα αξιοποιήσει και να τα μετατρέψει σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, λανσάροντας το έργο Customer Feedback Management. Η υλοποίηση της λύσης πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Analytical View. Η καινοτομία του έργου έγκειται στο γεγονός ότι η Τράπεζα είναι η μόνη τράπεζα στην Ελλάδα που χρησιμοποιεί τεχνολογία text analytics για εσωτερικούς σκοπούς, και συγκεκριμένα για να αυτοματοποιήσει τη διαχείριση feedback, να βελτιώσει την εξυπηρέτηση και επακόλουθα την εμπειρία του πελάτη. Επίσης, κάνει χρήση της μοναδικής text analytics λύσης που υποστηρίζει την ελληνική μεταγραφή σε Λατινικά (Greeklish).

Η βραδιά επιφύλασσε μία τρίτη χρυσή διάκριση για τη SAS.  Συγκεκριμένα, στην κατηγορία «Big Projects» το χρυσό βραβείο απονεμήθηκε στην εταιρεία iKnowHow για την πετυχημένη υλοποίηση ενός από τα μεγαλύτερα Business Intelligence της χώρας με λύση της SAS σε δημόσιο οργανισμό. Το εν λόγω έργο αφορά στην αξιοποίηση Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για την αναβάθμιση της επιχειρησιακής ικανότητας των Υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, μέσω της ηλεκτρονικής επεξεργασίας και παραγωγής διοικητικής πληροφόρησης με παράλληλη πρόσβαση σε πληροφορίες και ηλεκτρονική επικοινωνία με τις υπηρεσίες τόσο των πολιτών όσο και τρίτων φορέων. Παράλληλα υποστηρίζει την ηλεκτρονική διαβίβαση πληροφοριών και εγγράφων με στόχο την αύξηση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών.

Σχολιάζοντας τη νέα σημαντική αυτή βράβευση, ο Νίκος Πέππας, Country Manager Ελλάδας, Κύπρου και Βουλγαρίας δήλωσε: «Όλοι στην οικογένεια της SAS αισθανόμαστε μεγάλη χαρά και περηφάνια για αυτές τις διακρίσεις, που επιβραβεύουν τις προσπάθειες και δεξιότητες των ανθρώπων μας, τις στρατηγικές συνεργασίες που αναπτύσσουμε και διαρκώς εξελίσσουμε με τους πελάτες μας και τους συνεργάτες μας, όπως η Analytical View, καθώς και την προηγμένη τεχνολογία που ενσωματώνουν οι λύσεις μας. Ευχαριστούμε την κριτική επιτροπή και τους διοργανωτές για αυτήν την τιμητική διάκριση».

Από την πλευρά της Analytical View, ο γενικός διευθυντής Νίκος Τσεκούρας επισήμανε: «Αυτά τα βραβεία είναι απόρροια τριών βασικών παραγόντων, ποιοτικής δουλειάς, άψογης συνεργασίας, όπως επίσης και της άρτιας τεχνογνωσίας που έχουμε σε λύσεις και τεχνολογίες SAS. Η Analytical View καθημερινά δίνει τον καλύτερό της εαυτό τόσο στους συνεργάτες όσο και στους πελάτες της , έχοντας την ικανότητα να υλοποιεί επιτυχώς πολύπλοκα έργα , γεγονός που με κάνει να αισθάνομαι μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για την πολύ σημαντική αυτή διάκριση!».

Διπλή χρυσή διάκριση για τη SAS & την Analytical View στα BITE Awards 2016

0

Η SAS Ελλάδος, Κύπρου και Βουλγαρίας, ηγέτιδα εταιρεία στα Analytics και Business Intelligence, και η εκ των κορυφαίων συνεργατών της Αnalytical View διακρίθηκαν -συνολικά- σε δύο έργα με αντίστοιχα χρυσά βραβεία στα Business IT Excellence Awards 2016, η τελετή απονομής των οποίων πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016 στο Divani Apollon Palace & Thalasso και διοργανώθηκε από την Boussias Communications.

Παράλληλα, η SAS διακρίθηκε και για την ουσιαστική της συμβολή, παρέχοντας τη βασική λύση ΒΙ, και σε ένα τρίτο χρυσό βραβείο που απονεμήθηκε στην iKnowHow, στην κατηγορία «Έργα Πληροφορικής Μεγάλης Εμβέλειας» για το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, οι σημαντικές αυτές διακρίσεις επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την προηγμένη τεχνολογία και ποιότητα των λύσεων της SAS, καθώς και την πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία που διαθέτει η εταιρεία, αλλά και η Analytical View, στην υλοποίηση έργων αυξημένης πολυπλοκότητας. Τα συγκεκριμένα χρυσά βραβεία αποτελούν απόρροια της εταιρικής κουλτούρας, των πρακτικών και των στρατηγικών σχέσεων που αναπτύσσει η SAS με τους πελάτες και συνεργάτες της.

Η χρυσή διάκριση της SAS στην κατηγορία «Επιχειρηματική Ευφυΐα & Αναλυτική» αναγνωρίζει και επιβραβεύει την πετυχημένη υλοποίηση της λύσης Big Data Network Analytics στην Cosmote. Η Cosmote, η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής δικτύου σταθερής και κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, επέλεξε να επεκτείνει τη σχέση της με τη SAS για την ενίσχυση της ποιότητας των υπηρεσιών της, τη συγκριτική αξιολόγηση με βάση στοιχεία του ανταγωνισμού, τη παρακολούθηση της εμπειρίας του πελάτη, τόσο στο δίκτυο της σταθερής όσο και της κινητής τηλεφωνίας. Η SAS, με την διασύνδεση με τεχνολογίες Hadoop που προσφέρει, διευκολύνει την ανάλυση και την οπτικοποίηση πολλαπλών terabytes (TB) δεδομένων του δικτύου και των πελατών γρήγορα και αποτελεσματικά, βοηθώντας την Cosmote να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία του πελάτη και να παραμείνει ηγέτιδα στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών.

Η εταιρεία κέρδισε και δεύτερη χρυσή διάκριση στην ίδια κατηγορία, το οποίο αφορά στην υλοποίηση λύσης Text Analytics στην Τράπεζα Πειραιώς. Η Τράπεζα αναλύει τα αδόμητα δεδομένα ελεύθερου κειμένου (text data), προκειμένου να εξάγει βελτιωτικές ενέργειες για διαδικασίες, προϊόντα και υπηρεσίες, με απώτερο σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη και κατ’ επέκταση της εμπειρίας του. Ο οργανισμός επέλεξε να εστιάσει στη βελτιστοποίηση της διαδικασίας ανάλυσης και διαχείρισης δεδομένων ελεύθερου κειμένου προκειμένου να τα αξιοποιήσει και να τα μετατρέψει σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, λανσάροντας το έργο Customer Feedback Management. Η υλοποίηση της λύσης πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Analytical View. Η καινοτομία του έργου έγκειται στο γεγονός ότι η Τράπεζα είναι η μόνη τράπεζα στην Ελλάδα που χρησιμοποιεί τεχνολογία text analytics για εσωτερικούς σκοπούς, και συγκεκριμένα για να αυτοματοποιήσει τη διαχείριση feedback, να βελτιώσει την εξυπηρέτηση και επακόλουθα την εμπειρία του πελάτη. Επίσης, κάνει χρήση της μοναδικής text analytics λύσης που υποστηρίζει την ελληνική μεταγραφή σε Λατινικά (Greeklish).

Η βραδιά επιφύλασσε μία τρίτη χρυσή διάκριση για τη SAS.  Συγκεκριμένα, στην κατηγορία «Big Projects» το χρυσό βραβείο απονεμήθηκε στην εταιρεία iKnowHow για την πετυχημένη υλοποίηση ενός από τα μεγαλύτερα Business Intelligence της χώρας με λύση της SAS σε δημόσιο οργανισμό. Το εν λόγω έργο αφορά στην αξιοποίηση Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για την αναβάθμιση της επιχειρησιακής ικανότητας των Υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, μέσω της ηλεκτρονικής επεξεργασίας και παραγωγής διοικητικής πληροφόρησης με παράλληλη πρόσβαση σε πληροφορίες και ηλεκτρονική επικοινωνία με τις υπηρεσίες τόσο των πολιτών όσο και τρίτων φορέων. Παράλληλα υποστηρίζει την ηλεκτρονική διαβίβαση πληροφοριών και εγγράφων με στόχο την αύξηση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών.

Σχολιάζοντας τη νέα σημαντική αυτή βράβευση, ο Νίκος Πέππας, Country Manager Ελλάδας, Κύπρου και Βουλγαρίας δήλωσε: «Όλοι στην οικογένεια της SAS αισθανόμαστε μεγάλη χαρά και περηφάνια για αυτές τις διακρίσεις, που επιβραβεύουν τις προσπάθειες και δεξιότητες των ανθρώπων μας, τις στρατηγικές συνεργασίες που αναπτύσσουμε και διαρκώς εξελίσσουμε με τους πελάτες μας και τους συνεργάτες μας, όπως η Analytical View, καθώς και την προηγμένη τεχνολογία που ενσωματώνουν οι λύσεις μας. Ευχαριστούμε την κριτική επιτροπή και τους διοργανωτές για αυτήν την τιμητική διάκριση».

Από την πλευρά της Analytical View, ο γενικός διευθυντής Νίκος Τσεκούρας επισήμανε: «Αυτά τα βραβεία είναι απόρροια τριών βασικών παραγόντων, ποιοτικής δουλειάς, άψογης συνεργασίας, όπως επίσης και της άρτιας τεχνογνωσίας που έχουμε σε λύσεις και τεχνολογίες SAS. Η Analytical View καθημερινά δίνει τον καλύτερό της εαυτό τόσο στους συνεργάτες όσο και στους πελάτες της , έχοντας την ικανότητα να υλοποιεί επιτυχώς πολύπλοκα έργα , γεγονός που με κάνει να αισθάνομαι μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για την πολύ σημαντική αυτή διάκριση!».

H MetLife κερδίζει για 2η συνεχή χρονιά το «Βραβείο Εθελοντισμού», από το ΣΕΝ/ Junior Achievement Greece

0
Όλες οι ομάδες στη σκηνή, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»

Την Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», η MetLife βραβεύτηκε για την εθελοντική της συνεισφορά από το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece, στο πλαίσιο του 10ου Πανελλήνιου διαγωνισμού για την «Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2016».  Η ομάδα Eθελοντών της MetLife βραβεύτηκε για 2η συνεχή χρονιά με το Βραβείο Εθελοντισμού για το Πρόγραμμα «LifeChanger».

Ο κ. Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communications & Marketing της MetLife
Ο κ. Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communications & Marketing της MetLife

Η βράβευση αυτή αποτελεί μια πράξη αναγνώρισης της σημαντικής στήριξης που προσφέρει η MetLife σε συνεργασία με το MetLife Foundation στο έργο του ΣΕΝ, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του MetLife LifeChanger, του προγράμματος που υλοποιεί η Εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο με στόχο την βελτίωση του τρόπου ζωής των παιδιών και των νέων, μέσα από την ενίσχυση της αντίληψης τους επάνω σε οικονομικά θέματα.

Το βραβείο Εθελοντισμού παρέλαβαν οι εθελοντές του προγράμματος MetLife LifeChanger, οι οποίοι με την ατομική τους συνεισφορά συμβάλλουν στην μεγάλη προσπάθεια της Εταιρείας να στηρίξει και να ενισχύσει τη νέα γενιά στην Ελλάδα.

Βράβευση εθελοντών της MetLife
Βράβευση εθελοντών της MetLife

Ο Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της MetLife, κ. Σταύρος Μιχαηλίδης, ευχαρίστησε το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων και τους μαθητές για την τιμητική βράβευση, και αναφέρθηκε στην μεγάλη προσπάθεια της MetLife για τη στήριξη των νέων, τονίζοντας μεταξύ άλλων: «Ο καλύτερος τρόπος να διαμορφώσεις μία ισχυρή κοινωνία είναι εμπνέοντας και υποστηρίζοντας τους νέους ανθρώπους να πάρουν το μέλλον στα χέρια τους!   Η MetLife και το MetLife Foundation στηρίζει αυτή την προσπάθεια. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε! Ως εθελοντές επισκεφθήκαμε σχολεία και γίναμε για λίγο ‘δάσκαλοι’. Μια εμπειρία μοναδική! Αισθανόμαστε ότι έχουμε βάλει και εμείς ένα λιθαράκι στην προετοιμασία των παιδιών για τη ζωή τους ως ενήλικες».

Η παγκόσμια στρατηγική της MetLife σε συνεργασία με το MetLife Foundation, στοχεύει στην οικοδόμηση της καλύτερης ποιότητας ζωής εξασφαλίζοντας σε περισσότερους ανθρώπους παγκοσμίως πρόσβαση στην εκπαίδευση. Ως απόρροια της παγκόσμιας τοποθέτησής της η MetLife, μέσα από το πρόγραμμα LifeChanger, αποσκοπεί στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των νέων σε σχέση με επιχειρηματικά και οικονομικά θέματα προκειμένου να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια που θα τους βοηθήσουν στον επαγγελματικό τους προσανατολισμό.

H MetLife κερδίζει για 2η συνεχή χρονιά το «Βραβείο Εθελοντισμού», από το ΣΕΝ/ Junior Achievement Greece

0
Όλες οι ομάδες στη σκηνή, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»

Την Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», η MetLife βραβεύτηκε για την εθελοντική της συνεισφορά από το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece, στο πλαίσιο του 10ου Πανελλήνιου διαγωνισμού για την «Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2016».  Η ομάδα Eθελοντών της MetLife βραβεύτηκε για 2η συνεχή χρονιά με το Βραβείο Εθελοντισμού για το Πρόγραμμα «LifeChanger».

Ο κ. Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communications & Marketing της MetLife
Ο κ. Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communications & Marketing της MetLife

Η βράβευση αυτή αποτελεί μια πράξη αναγνώρισης της σημαντικής στήριξης που προσφέρει η MetLife σε συνεργασία με το MetLife Foundation στο έργο του ΣΕΝ, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του MetLife LifeChanger, του προγράμματος που υλοποιεί η Εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο με στόχο την βελτίωση του τρόπου ζωής των παιδιών και των νέων, μέσα από την ενίσχυση της αντίληψης τους επάνω σε οικονομικά θέματα.

Το βραβείο Εθελοντισμού παρέλαβαν οι εθελοντές του προγράμματος MetLife LifeChanger, οι οποίοι με την ατομική τους συνεισφορά συμβάλλουν στην μεγάλη προσπάθεια της Εταιρείας να στηρίξει και να ενισχύσει τη νέα γενιά στην Ελλάδα.

Βράβευση εθελοντών της MetLife
Βράβευση εθελοντών της MetLife

Ο Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της MetLife, κ. Σταύρος Μιχαηλίδης, ευχαρίστησε το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων και τους μαθητές για την τιμητική βράβευση, και αναφέρθηκε στην μεγάλη προσπάθεια της MetLife για τη στήριξη των νέων, τονίζοντας μεταξύ άλλων: «Ο καλύτερος τρόπος να διαμορφώσεις μία ισχυρή κοινωνία είναι εμπνέοντας και υποστηρίζοντας τους νέους ανθρώπους να πάρουν το μέλλον στα χέρια τους!   Η MetLife και το MetLife Foundation στηρίζει αυτή την προσπάθεια. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε! Ως εθελοντές επισκεφθήκαμε σχολεία και γίναμε για λίγο ‘δάσκαλοι’. Μια εμπειρία μοναδική! Αισθανόμαστε ότι έχουμε βάλει και εμείς ένα λιθαράκι στην προετοιμασία των παιδιών για τη ζωή τους ως ενήλικες».

Η παγκόσμια στρατηγική της MetLife σε συνεργασία με το MetLife Foundation, στοχεύει στην οικοδόμηση της καλύτερης ποιότητας ζωής εξασφαλίζοντας σε περισσότερους ανθρώπους παγκοσμίως πρόσβαση στην εκπαίδευση. Ως απόρροια της παγκόσμιας τοποθέτησής της η MetLife, μέσα από το πρόγραμμα LifeChanger, αποσκοπεί στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των νέων σε σχέση με επιχειρηματικά και οικονομικά θέματα προκειμένου να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια που θα τους βοηθήσουν στον επαγγελματικό τους προσανατολισμό.

Η Μαύρη Τετάρτη των συνταξιούχων

0

του Νίκου Σακελλαρίου

H …χθεσινή ημέρα , Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016, αποτελεί  την «Μαύρη Τετάρτη» των ελλήνων συνταξιούχων.  Όσοι πέρασαν από τις τράπεζες (οι συνταξιούχοι δεν έχουν εξοικειωθεί με την τεχνολογία)  βρέθηκαν μπροστά σε πρωτοφανές σοκ.  Μειωμένες κύριες συντάξεις σε ποσοστά που ξεπερνούσαν (ανάλογα με το Ταμείο) το 10% , ‘τσεκουρεμένο’ το ΕΚΑΣ  ενώ οι επικουρικές συντάξεις Ιουλίου  που θα πληρωθούν ετεροχρονισμένα την Δευτέρα και την Τρίτη θα έχουν υποστεί και αυτές τρομακτικές μειώσεις που φτάνουν μέχρι και το 40%.  Η καταστροφή εισοδημάτων  (που ψηφίστηκε) πριν από ενάμιση μήνα από την πλειοψηφία του ελληνικού κοινοβουλίου  είναι αποτέλεσμα της σαθρής  και στρεβλωμένης ασφαλιστικής φιλοσοφίας της κυβέρνησης.  Εμμονικά προσηλωμένη στο προηγούμενο μοντέλο της αναδιανομής  που εφαρμόστηκε άλλοτε  με επιτυχία και άλλοτε με υπερβολή   από το 1948 μέχρι και το 1990 θέλει να το συνεχίσει σε μία χώρα που δεν έχει εισοδήματα πλέον αλλά ούτε και εισφορές.  Με απλά λόγια θέλει να ‘μοιράσει τη φτώχεια’ και όχι να δημιουργήσει ένα λειτουργικό μεικτό μοντέλο με κεφαλαιοποιητικά στοιχεία τα οποία θα μπορούσαν να δημιουργήσουν υπεραξία .   Λιγότερα λεφτά σε όλους , και όποιος αντέξει. Και το μέλλον αβέβαιο αφού τίποτε δεν προδικάζει ότι θα υπάρξει βελτίωση του κλίματος.

Αλήθεια, γιατί οι πολιτικοί μας επιμένουν σ’ αυτό το μοντέλο.  Μα , απλούστατα , ο κ. Κατρούγκαλος είτε από άγνοια είτε λόγω συντεχνιακού συμφέροντος (δικηγόρος γαρ)  θέλει να συνεχίσει ένα μοντέλο που έχει τελειώσει (πρακτικά και θεωρητικά) από τις αρχές της δεκαετίας του ’90.  Το αναδιανεμητικό σύστημα με τα σημερινά χαρακτηριστικά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟ.  Με ανεργία 28%, με γήρανση του πληθυσμού, με νεανική μετανάστευση  οι ασφαλιστικές εισφορές είναι είδος προς εξαφάνιση.  Σαν να λέμε εργαζόμενος 25 ετών με μισθολόγιο .

Ο κ. Κατρούγκαλος και η κυβέρνηση στο σύνολό της αρνείται πεισματικά κάθε προσπάθεια εξεύρεσης λύσης.  Προτιμά το χιλιομπαλωμένο μοντέλο ασφάλισης του 1948 από το να προχωρήσει σε νέες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες της εποχής.  Οι λύσεις που προτείνει η ασφαλιστική αγορά , δεν είναι πανάκεια στο πρόβλημα αλλά είναι τουλάχιστον προσαρμοσμένες και εξυπηρετούν τις ανάγκες. Τα Επαγγελματικά Ταμεία με κεφαλαιοποιητικό χαρακτήρα  (όχι κατ’ ανάγκη χρηματιστηριακό) και επαγγελματική διαχείριση είναι μία λύση στο πρόβλημα.  Όχι η καλύτερη αλλά σίγουρα προτιμότερη από το ‘τσεκούρι’ στις συντάξεις των 65-85άρηδων.  Όσο για τους υπόλοιπους , μάλλον δεν θα προλάβουμε να πάρουμε ούτε αυτές τις κουτσουρεμένες συντάξεις και αναγκαστικά θα στραφούμε σε αποταμιευτικά προγράμματα.

Τα 3 αγκάθια του Brexit για την (αντ)ασφαλιστική αγορά

0
Brexit

Τρεις φαίνεται πως θα είναι οι σοβαρότερες επιπτώσεις στην ασφαλιστική αγορά από την εφαρμογή του δημοψηφίσματος στη Μεγάλη Βρετανία, που οδηγεί τη χώρα εκτός συνόρων Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η βασικότερη έχει να κάνει με τις επιταγές του Solvency II και τους αντασφαλιστικούς οίκους οι οποίοι διαθέτουν παρουσία στην Ε.Ε. έχοντας θυγατρική στην Μεγάλη Βρετανία. Το εποπτικό πλαίσιο ορίζει ότι για να είναι αποδεκτή η αντασφάλιση ασφαλιστικής εταιρείας ο αντασφαλιστικός οίκος θα πρέπει να διαθέτει παρουσία στην κοινότητα με θυγατρική που θα έχει την έδρα της σε ένα από τα 28 (27 πλέον) κράτη μέλη της Ένωσης.

Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι οι μητρικές αντασφαλιστικών οίκων με έδρες εκτός της Ε.Ε. που βασίζουν την παρουσία τους στην Ε.Ε. μέσω θυγατρικών στη Μεγάλη Βρετανία, θα πρέπει να μεταφέρουν τα γραφεία τους σε ένα από τα υπόλοιπα 27 κράτη μέλη της Ένωσης ώστε οι παρεχόμενες από αυτές αντασφαλίσεις να αναγνωρίζονται από το Solvency II.

Ζήτημα τίθεται και με τα υποκαταστήματα ασφαλιστικών εταιρειών που ανήκουν σε θυγατρικές με έδρα τη Μεγάλη Βρετανία. Σε αυτή την περίπτωση η σχέση τους με τον ασφαλιστικό όμιλο θα πρέπει να εκφραστεί από άλλη εταιρεία, με έδρα σε μια από τις 27 χώρες μέλη της Ε.Ε.

Τέλος, θέμα νομιμοποίησης στην εγχώρια αγορά θα έχουν και όσες ΕΠΥ δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα εκπροσωπώντας εταιρείες με έδρα στο Γιβραλτάρ. Και εδώ θα τεθεί ζήτημα από την Τράπεζα της Ελλάδος, η οποία θα κληθεί να ζητήσει -εφόσον ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις Ε.Ε. – Μεγάλης Βρετανίας- από τις ΕΠΥ να αναστείλουν τη λειτουργία τους.

PwC: Υστερεί ψηφιακά η διαχείριση περιουσιακών στοιχείων

0

Ο τομέας διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων (asset management) έχει τη λιγότερη «γνώση» της ψηφιακής τεχνολογίας και υπολείπεται κατά πολύ των βιομηχανιών παροχής μη χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, σύμφωνα με νέα έκθεση της PwC. Το προσφερόμενο επί του παρόντος προϊόν έρχεται σε αντιδιαστολή με τις προσδοκίες των πελατών του, οι οποίοι είναι ιδιώτες μεγάλης οικονομικής επιφάνειας (HNWIs).

Η έκθεση της PwC «Sink or swim: Why wealth management can’t afford to miss  the digital wave?» αντλεί τα στοιχεία της από συνεντεύξεις με διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων, διευθύνοντες σύμβουλους και καινοτόμες FinTech*, όπως επίσης από συμπεράσματα έρευνας επί 1.000 HNWIs στην Ευρώπη, στη Βόρειο Αμερική και στην Ασία. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι μόνο το 25% των διαχειριστών περιουσιακών στοιχείων παρέχουν ψηφιακές λύσεις στους πελάτες τους, πλέον της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Το γεγονός βρίσκεται σε ξεκάθαρη αντίφαση με το ότι τα δυο τρίτα (69%) των HNWIs χρησιμοποιούν υπηρεσίες online/mobile banking, ποσοστό μεγαλύτερο του 40% χρησιμοποιεί υπηρεσίες online για την επισκόπηση του χαρτοφυλακίου τους ή των επενδυτικών αγορών, και περισσότεροι από ένας στους τρεις χρησιμοποιούν υπηρεσίες online διαχείρισης χαρτοφυλακίου.

Κατά παράδοξο τρόπο, η ζήτηση μεταξύ των HNWIs για τεχνολογίες σχετικές με τα χρηματοοικονομικά θέματα είναι παρόμοια μεταξύ των νεαρότερων και των μεγαλύτερων σε ηλικία, με εξαίρεση τη διαχείριση χαρτοφυλακίου, όπου οι κάτω των 45 ετών δείχνουν σαφώς μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την online διαχείριση επενδύσεων. Εξάλλου, ποσοστό 47% εκείνων οι οποίοι δεν χρησιμοποιούν επί του παρόντος υπηρεσίες robo** θα εξέταζαν το ενδεχόμενο να τις χρησιμοποιήσουν στο μέλλον.

Πάνω από το ήμισυ των HNWIs που συμμετείχαν στην έρευνα θεωρεί ότι είναι σημαντικό για τον οικονομικό τους σύμβουλο ή τον διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων να παρέχει ψηφιακές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου – ποσοστό που φτάνει στα δυο τρίτα των HNWIs ηλικίας κάτω των 45 και των HNWIs στην Ασία. Όταν οι HNWIs διαχειρίζονται με άνεση τις ψηφιακές υπηρεσίες, οι προσδοκίες ότι οι διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων θα πρέπει να έχουν επαρκείς γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας είναι ακόμη υψηλότερες.

Παρ’όλα αυτά, οι παράγοντες του τομέα διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων παραβλέπουν τις τεχνολογικές τους αδυναμίες. Ορισμένοι μάλιστα υπερεκτιμούν τις ψηφιακές δυνατότητες της εταιρείας τους, αξιολογώντας τις ως ψηφιακά εξελιγμένες τη στιγμή που η μόνη υπηρεσία που παρέχεται στους πελάτες τους είναι ένας δικτυακός τόπος.

Σύμφωνα με την PwC, ο τομέας διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων σε παγκόσμιο επίπεδο βρίσκεται στην καλύτερη περίπτωση, στα πρώιμα στάδια του πρώτου εστιασμένου στο εμπόριο κύματος. Πολύ λίγες είναι οι εταιρείες διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων που διαθέτουν αυτοματοποιημένες και ψηφιακές υπηρεσίες υποστήριξης και διοικητικές λειτουργίες. Μόνο μια στις 10 χρησιμοποιεί μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τους πελάτες της και μόλις τώρα πολλές εταιρείες αρχίζουν να επενδύουν σε διαδικτυακές πύλες και σε βασικές εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας.

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι, δυο τρίτα των διαχειριστών περιουσιακών στοιχείων δεν θεωρούν του συμβούλους robo απειλή για την επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Εξάλλου, κατ’ επανάληψη επισημαίνουν ότι οι πελάτες τους δεν επιθυμούν την ψηφιακή λειτουργικότητα, αντικρούοντας άμεσα τη σημασία που οι ίδιοι οι πελάτες τους αποδίδουν σε αυτήν.

Όταν από τους HNWIs ζητήθηκε να προσδιορίσουν τι εκτιμούν περισσότερο στον σύμβουλο/διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων, οι τεχνικές ικανότητες και τα ψηφιακά προϊόντα κατέλαβαν μόλις την 8η θέση μεταξύ 11 επιλογών, ενώ μόνο ποσοστό 39% των πελατών είναι πιθανόν να προτείνουν σε κάποιον άλλο τον σημερινό διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων τους, ποσοστό που μειώνεται στο 23% μεταξύ των πελατών με περιουσία που υπερβαίνει τα US$ 10 εκατ.

«Η αντίφαση αυτή στις εταιρείες διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων, σε συνδυασμό με μια πελατειακή βάση που κάθε άλλο παρά στενά συνδεδεμένη αισθάνεται με τους παρόχους που έχει επιλέξει, δημιουργεί ένα τομέα που είναι άκρως ευάλωτος στην ψηφιακή καινοτομία από νεοεισερχόμενους που παρέχουν υπηρεσίες FinTech, συμπεριλαμβανομένων των συμβουλευτικών υπηρεσιών robo», τονίζει ο Barry Benjamin, επικεφαλής Global Asset and Wealth Management στην PwC. «Η παράβλεψη της συγκεκριμένης κατάστασης δεν αποτελεί επιλογή. Αν οι εταιρείες δεν ανταποκριθούν τώρα, δεν θα επιβιώσουν, μεσοπρόθεσμα και ιδίως μακροπρόθεσμα.»

Κατά την άποψη της PwC, για να επιβιώσουν οι εταιρείες διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων οφείλουν:

  • Να εντείνουν τις προσπάθειες ανάπτυξης μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής υποδομής όπου θα ενσωματώνεται κάθε πτυχή των δραστηριοτήτων τους και της εταιρικής τους νοοτροπίας, από τις υπηρεσίες υποστήριξης μέχρι τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών τους και την αναζήτηση νέων πελατών.
  • Να εκμεταλλευτούν το ψηφιακό δυναμικό για την επίτευξη καλύτερης αποδοτικότητας, την διαχείριση του κόστους και την προώθηση των βέλτιστων προτάσεων προς τον πελάτη αντλώντας στοιχεία από ένα πολύ ευρύτερο φάσμα δεδομένων.
  • Να είναι πρόθυμες για στρατηγικές συνεργασίες με καινοτόμους του τομέα FinTech ώστε να παρέχουν τεχνολογικές λύσεις με την ταχύτητα που αναμένεται από την αγορά.

O Barry Benjamin καταλήγει: «Οι διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων χαίρουν εμπιστοσύνης από την πελατειακή τους βάση. Λαμβάνουν ήδη πολλά και σε βάθος δεδομένα και αποκομίζουν ουσιαστική γνώση η οποία εκτείνεται σε χρηματοοικονομικές και μη χρηματοοικονομικές πτυχές. Οποιοδήποτε μελλοντικό πρότυπο διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων θα πρέπει αναμφίβολα να διατηρήσει αυτήν την ανθρώπινη διάσταση.

»Εντούτοις, σε ένα συνεχώς πιο περίπλοκο κόσμο, όπου το γραφείο επενδύσεων μπορεί για παράδειγμα να πρέπει να αξιολογήσει περισσότερα από 200 διαφορετικά επενδυτικά προϊόντα για κάποιο πελάτη και όπου επίσης ο πελάτης γνωρίζει τις δυνατότητες της αυτοματοποιημένης τεχνολογίας στις επενδυτικές συμβουλές, η τεχνολογία θα είναι ζωτικής σημασίας για την καθημερινή δουλειά αλλά και για τις δυνατότητες ανάπτυξής της.

»Οι εταιρείες οι οποίες υιοθετούν και εκμεταλλεύονται τις ψηφιακές ευκαιρίες βρίσκονται πλέον σε θέση ισχύος για την επίτευξη πραγματικής και βιώσιμης μελλοντικής αξίας, συνδυάζοντας το τεχνολογικό και το ανθρώπινο κεφάλαιο».

*Η PwC ορίζει το FinTech ως ένα δυναμικό τμήμα αγοράς στο σημείο τομής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και τεχνολογικών τομέων όπου εστιασμένες στην τεχνολογία νεοφυείς επιχειρήσεις και επιχειρήσεις νεοεισερχόμενες στην αγορά εισαγάγουν καινοτομίες στα προϊόντα και στις υπηρεσίες τις παρεχόμενες επί του παρόντος από την παραδοσιακή βιομηχανία παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

**Robo: Αυτοματοποιημένες πλατφόρμες που παρέχουν συμβουλές διαχείρισης χαρτοφυλακίου σε αλγοριθμική βάση χωρίς την παρέμβαση χρηματοοικονομικών προγραμματιστών.

Διαβάστε την έκθεση της PwC:

PwC: Υστερεί ψηφιακά η διαχείριση περιουσιακών στοιχείων

0

Ο τομέας διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων (asset management) έχει τη λιγότερη «γνώση» της ψηφιακής τεχνολογίας και υπολείπεται κατά πολύ των βιομηχανιών παροχής μη χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, σύμφωνα με νέα έκθεση της PwC. Το προσφερόμενο επί του παρόντος προϊόν έρχεται σε αντιδιαστολή με τις προσδοκίες των πελατών του, οι οποίοι είναι ιδιώτες μεγάλης οικονομικής επιφάνειας (HNWIs).

Η έκθεση της PwC «Sink or swim: Why wealth management can’t afford to miss  the digital wave?» αντλεί τα στοιχεία της από συνεντεύξεις με διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων, διευθύνοντες σύμβουλους και καινοτόμες FinTech*, όπως επίσης από συμπεράσματα έρευνας επί 1.000 HNWIs στην Ευρώπη, στη Βόρειο Αμερική και στην Ασία. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι μόνο το 25% των διαχειριστών περιουσιακών στοιχείων παρέχουν ψηφιακές λύσεις στους πελάτες τους, πλέον της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Το γεγονός βρίσκεται σε ξεκάθαρη αντίφαση με το ότι τα δυο τρίτα (69%) των HNWIs χρησιμοποιούν υπηρεσίες online/mobile banking, ποσοστό μεγαλύτερο του 40% χρησιμοποιεί υπηρεσίες online για την επισκόπηση του χαρτοφυλακίου τους ή των επενδυτικών αγορών, και περισσότεροι από ένας στους τρεις χρησιμοποιούν υπηρεσίες online διαχείρισης χαρτοφυλακίου.

Κατά παράδοξο τρόπο, η ζήτηση μεταξύ των HNWIs για τεχνολογίες σχετικές με τα χρηματοοικονομικά θέματα είναι παρόμοια μεταξύ των νεαρότερων και των μεγαλύτερων σε ηλικία, με εξαίρεση τη διαχείριση χαρτοφυλακίου, όπου οι κάτω των 45 ετών δείχνουν σαφώς μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την online διαχείριση επενδύσεων. Εξάλλου, ποσοστό 47% εκείνων οι οποίοι δεν χρησιμοποιούν επί του παρόντος υπηρεσίες robo** θα εξέταζαν το ενδεχόμενο να τις χρησιμοποιήσουν στο μέλλον.

Πάνω από το ήμισυ των HNWIs που συμμετείχαν στην έρευνα θεωρεί ότι είναι σημαντικό για τον οικονομικό τους σύμβουλο ή τον διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων να παρέχει ψηφιακές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου – ποσοστό που φτάνει στα δυο τρίτα των HNWIs ηλικίας κάτω των 45 και των HNWIs στην Ασία. Όταν οι HNWIs διαχειρίζονται με άνεση τις ψηφιακές υπηρεσίες, οι προσδοκίες ότι οι διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων θα πρέπει να έχουν επαρκείς γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας είναι ακόμη υψηλότερες.

Παρ’όλα αυτά, οι παράγοντες του τομέα διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων παραβλέπουν τις τεχνολογικές τους αδυναμίες. Ορισμένοι μάλιστα υπερεκτιμούν τις ψηφιακές δυνατότητες της εταιρείας τους, αξιολογώντας τις ως ψηφιακά εξελιγμένες τη στιγμή που η μόνη υπηρεσία που παρέχεται στους πελάτες τους είναι ένας δικτυακός τόπος.

Σύμφωνα με την PwC, ο τομέας διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων σε παγκόσμιο επίπεδο βρίσκεται στην καλύτερη περίπτωση, στα πρώιμα στάδια του πρώτου εστιασμένου στο εμπόριο κύματος. Πολύ λίγες είναι οι εταιρείες διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων που διαθέτουν αυτοματοποιημένες και ψηφιακές υπηρεσίες υποστήριξης και διοικητικές λειτουργίες. Μόνο μια στις 10 χρησιμοποιεί μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τους πελάτες της και μόλις τώρα πολλές εταιρείες αρχίζουν να επενδύουν σε διαδικτυακές πύλες και σε βασικές εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας.

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι, δυο τρίτα των διαχειριστών περιουσιακών στοιχείων δεν θεωρούν του συμβούλους robo απειλή για την επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Εξάλλου, κατ’ επανάληψη επισημαίνουν ότι οι πελάτες τους δεν επιθυμούν την ψηφιακή λειτουργικότητα, αντικρούοντας άμεσα τη σημασία που οι ίδιοι οι πελάτες τους αποδίδουν σε αυτήν.

Όταν από τους HNWIs ζητήθηκε να προσδιορίσουν τι εκτιμούν περισσότερο στον σύμβουλο/διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων, οι τεχνικές ικανότητες και τα ψηφιακά προϊόντα κατέλαβαν μόλις την 8η θέση μεταξύ 11 επιλογών, ενώ μόνο ποσοστό 39% των πελατών είναι πιθανόν να προτείνουν σε κάποιον άλλο τον σημερινό διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων τους, ποσοστό που μειώνεται στο 23% μεταξύ των πελατών με περιουσία που υπερβαίνει τα US$ 10 εκατ.

«Η αντίφαση αυτή στις εταιρείες διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων, σε συνδυασμό με μια πελατειακή βάση που κάθε άλλο παρά στενά συνδεδεμένη αισθάνεται με τους παρόχους που έχει επιλέξει, δημιουργεί ένα τομέα που είναι άκρως ευάλωτος στην ψηφιακή καινοτομία από νεοεισερχόμενους που παρέχουν υπηρεσίες FinTech, συμπεριλαμβανομένων των συμβουλευτικών υπηρεσιών robo», τονίζει ο Barry Benjamin, επικεφαλής Global Asset and Wealth Management στην PwC. «Η παράβλεψη της συγκεκριμένης κατάστασης δεν αποτελεί επιλογή. Αν οι εταιρείες δεν ανταποκριθούν τώρα, δεν θα επιβιώσουν, μεσοπρόθεσμα και ιδίως μακροπρόθεσμα.»

Κατά την άποψη της PwC, για να επιβιώσουν οι εταιρείες διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων οφείλουν:

  • Να εντείνουν τις προσπάθειες ανάπτυξης μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής υποδομής όπου θα ενσωματώνεται κάθε πτυχή των δραστηριοτήτων τους και της εταιρικής τους νοοτροπίας, από τις υπηρεσίες υποστήριξης μέχρι τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών τους και την αναζήτηση νέων πελατών.
  • Να εκμεταλλευτούν το ψηφιακό δυναμικό για την επίτευξη καλύτερης αποδοτικότητας, την διαχείριση του κόστους και την προώθηση των βέλτιστων προτάσεων προς τον πελάτη αντλώντας στοιχεία από ένα πολύ ευρύτερο φάσμα δεδομένων.
  • Να είναι πρόθυμες για στρατηγικές συνεργασίες με καινοτόμους του τομέα FinTech ώστε να παρέχουν τεχνολογικές λύσεις με την ταχύτητα που αναμένεται από την αγορά.

O Barry Benjamin καταλήγει: «Οι διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων χαίρουν εμπιστοσύνης από την πελατειακή τους βάση. Λαμβάνουν ήδη πολλά και σε βάθος δεδομένα και αποκομίζουν ουσιαστική γνώση η οποία εκτείνεται σε χρηματοοικονομικές και μη χρηματοοικονομικές πτυχές. Οποιοδήποτε μελλοντικό πρότυπο διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων θα πρέπει αναμφίβολα να διατηρήσει αυτήν την ανθρώπινη διάσταση.

»Εντούτοις, σε ένα συνεχώς πιο περίπλοκο κόσμο, όπου το γραφείο επενδύσεων μπορεί για παράδειγμα να πρέπει να αξιολογήσει περισσότερα από 200 διαφορετικά επενδυτικά προϊόντα για κάποιο πελάτη και όπου επίσης ο πελάτης γνωρίζει τις δυνατότητες της αυτοματοποιημένης τεχνολογίας στις επενδυτικές συμβουλές, η τεχνολογία θα είναι ζωτικής σημασίας για την καθημερινή δουλειά αλλά και για τις δυνατότητες ανάπτυξής της.

»Οι εταιρείες οι οποίες υιοθετούν και εκμεταλλεύονται τις ψηφιακές ευκαιρίες βρίσκονται πλέον σε θέση ισχύος για την επίτευξη πραγματικής και βιώσιμης μελλοντικής αξίας, συνδυάζοντας το τεχνολογικό και το ανθρώπινο κεφάλαιο».

*Η PwC ορίζει το FinTech ως ένα δυναμικό τμήμα αγοράς στο σημείο τομής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και τεχνολογικών τομέων όπου εστιασμένες στην τεχνολογία νεοφυείς επιχειρήσεις και επιχειρήσεις νεοεισερχόμενες στην αγορά εισαγάγουν καινοτομίες στα προϊόντα και στις υπηρεσίες τις παρεχόμενες επί του παρόντος από την παραδοσιακή βιομηχανία παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

**Robo: Αυτοματοποιημένες πλατφόρμες που παρέχουν συμβουλές διαχείρισης χαρτοφυλακίου σε αλγοριθμική βάση χωρίς την παρέμβαση χρηματοοικονομικών προγραμματιστών.

Διαβάστε την έκθεση της PwC:

Prime Insurance: Συνάντηση συνεργατών Β. Ελλάδας

0

Με απόλυτη επιτυχία διεξήχθη η 3η Εταιρική Εκδήλωση του δικτύου συνεργατών της Prime Insurance στη Βόρειο Ελλάδα, σε ειδική εκδήλωση στο Μακεδονία Palace την Τετάρτη 22 Ιουνίου.

Εκεί ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Ανδρέας Ρούβας, ο εκπρόσωπος της Εμπορικής Διεύθυνσης Μάριος Μήτρος και τα υπόλοιπα στελέχη της Prime Insurance είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν στοιχεία και δεδομένα της ασφαλιστικής αγοράς, να αναλύσουν την πορεία του δικτύου της εταιρείας το α΄ πεντάμηνο του 2016, καθώς και να μιλήσουν για τα καινοτόμα προγράμματα υγείας της.

DSC_2640

Παράλληλα παρουσιάστηκαν όλες οι ενέργειες που υλοποίησε η εταιρεία για την ισχυροποίηση της θέσης της και των συνεργατών της αλλά και εκείνες που σχεδιάζονται για το επόμενο τρίμηνο.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, οι συνεργάτες της εταιρείας παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την ατζέντα της συνάντησης και με τις τοποθετήσεις και ερωτήσεις τους δημιούργησαν συμμετοχικό κλίμα και συνέβαλαν στην ανταλλαγή απόψεων. Η πολύ καλή γενική εντύπωση από τη συνάντηση ήταν ο κοινός παρονομαστής των σχολίων όλων των συμμετεχόντων, ενώ αναδείχθηκε η ανάγκη για συχνές αντίστοιχες εκδηλώσεις, καθώς και εκπαίδευση αλλά και διαρκή ενημέρωση για τα προϊόντα της εταιρείας και τα τεκταινόμενα στην ασφαλιστική αγορά.

Δωρεάν το ασφάλιστρο ενός μήνα από την Anytime

0

Η Anytime της Interamerican συνεχίζει την παράδοσή της στη διαμόρφωση και παροχή προϊόντων ασφάλισης οχημάτων προσαρμοσμένων στις απαιτήσεις της σημερινής εποχής.

Ανταποκρινόμενη στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες και με το περιθώριο που της εξασφαλίζει η συνεχώς αυξανόμενη δυναμική της, η Anytime προσφέρει δωρεάν το ασφάλιστρο ενός μήνα, κάθε χρόνο, σε όλα τα νέα ετήσια συμβόλαια οχημάτων που θα εκδοθούν μέχρι τις 31 Ιουλίου.

Η προνομιακή προσφορά με βάση την οποία στους 12 μήνες ο πελάτης πληρώνει μόνο τους 11, θα ισχύει για πάντα, δηλαδή για κάθε χρόνο που θα ανανεώνεται το ετήσιο συμβόλαιο. Παράλληλα, οι οδηγοί θα μπορούν να απολαμβάνουν το όφελος αυτό επιπλέον οποιασδήποτε άλλης έκπτωσης ή προσφοράς δίνει η Anytime για όλα τα προγράμματά της.

Τα προγράμματα Anytime περιλαμβάνουν κλιμακούμενο φάσμα καλύψεων, με τρεις προϊοντικές επιλογές: Basic, Economic και Value, που διατίθενται και με τη λογική τιμολόγησης «Buy the Mile» για χρήση έως 5.000 χιλιόμετρα το χρόνο.

Επισημαίνεται ότι η απευθείας πώληση προϊόντων Anytime για την ασφάλιση οχημάτων είναι ανοικτή τόσο στα φυσικά δίκτυα πωλήσεων της Interamerican όσο και στο εταιρικό δίκτυο agency και στο δίκτυο συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών.