back to top
32 C
Athens
Τρίτη 5 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1603

Χάκερς χτύπησαν Twitter, Amazon, CNN μέσω του IoT

0

της Ελενας Ερμείδου

Η διασύνδεση των ψηφιακών μονάδων με το διαδίκτυο αποτελεί την τελευταία παγκόσμια βασική τάση. Φωτογραφικές μηχανές, κινητές συσκευές τηλεφώνων, συστήματα ασφαλείας, συστήματα παρακολούθησης μωρών, συστήματα φωτισμού, ψύξης, προσωπικές συσκευές ανίχνευσης και οτιδήποτε έχει να κάνει με εντοπισμό η σύνδεση τους με το διαδίκτυο θεωρείται πλέον δεδομένη.

Η λογική αυτή της διασύνδεσης των μονάδων στο διαδίκτυο εξυπηρετεί την «δουλειά» των χάκερς καθώς οι μονάδες αυτές είναι πλέον πιο ευάλωτες απέναντι στα χτυπήματα σε σχέση με το παρελθόν.

Αγνωστοι χάκερς χρησιμοποίησαν εκατομμύρια διασυνδεδεμένων οικιακών μονάδων στο διαδίκτυο για να επιτύχουν με μία μόνο κίνηση ένα ισχυρό μαζικό χτύπημα το οποίο απέκλεισε την πρόσβαση σε εμπορικές ιστοσελίδες όπως οι:  Twitter, Amazon, Netflix, PayPal, και ειδησεογραφικές όπως οι: The New York Times, CNN και άλλες που ήταν πελάτες της Dyn Inc.

Υπήρξαν τρία κύματα χτυπημάτων τα οποία «έφτασαν» τόσο μακριά όσο στην Ευρώπη και την Αυστραλία. Τα κύματα αυτά κατέστρεψαν κυριολεκτικά επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου λιανικής

Και ενώ, πολλοί άνθρωποι είναι ήδη ενημερωμένοι έχοντας λάβει μέτρα προστασίας βάζοντας κωδικούς εισόδου στο κινητό, ή στο διαδίκτυο, πολλές μονάδες όπως και τα «έξυπνα» κινητά είναι ιδιαίτερα ευάλωτα στα χτυπήματα.

Τις υπηρεσίες τις πολλά υποσχόμενης τεχνολογίας επιβεβαιώνει και εξηγεί, πάντως, ο αντιπρόεδρος της Chubb Insurance, τονίζοντας ότι το IoT παρέχει σημαντική βοήθεια στα νοικοκυριά στέλνοντας άμεσα ειδοποιήσεις που αφορούν στην προστασία τους.

Οι ασφαλιστικές, είναι γεγονός πως αναγνωρίζουν την αξία των οικιακών διασυνδεδεμένων οικιακών μονάδων, καθώς τους δύναται κατ’ αυτόν τον τρόπο η δυνατότητα να μετρούν τον κίνδυνο που ενέχει κάθε νοικοκυριό καθώς και να μελετούν το προφίλ του κάθε ασφαλισμένου πελάτη τους.

Ερευνα που πραγματοποίησε η Gartner εκτιμά ότι θα υπάρξουν πάνω από 6,4 δισεκατομμύρια δεδομένα προς διασύνδεση σε όλη την υφήλιο στο τρέχον έτος.

Τα μηνύματα από τα δίκτυα και ο προβληματισμός για το τελευταίο 2μηνο

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Τα μηνύματα που φτάνουν από τα δικτυα στις ασφαλιστικές για τον Οκτώβριο δεν είναι ενθαρρυντικά.  Η μείωση της παραγωγής θα συνεχιστεί για ένα ακόμη μήνα στον κλάδο αυτοκινήτου, ενώ πλέον υπάρχει μία ανησυχητική στασιμότητα στον κλάδο υγείας.  Αρκετοί θεωρούν ότι οι μηνιαίες αυξήσεις 20%  που έδειξαν κατά το προηγούμενο διάστημα αρκετές εταιρείες στα προϊόντα υγείας έχουν μειωθεί. Δυστυχώς  η μεταφορά των στατιστικών του κλάδου υγείας , στα στατιστικά των  «Ατυχημάτων» και  «Ασθενειών» των Γενικών Ασφαλίσεων  που αποφάσισε από τον Ιούνιο η ΕΑΕΕ δεν μας επιτρέπουν να κάνουμε συγκρίσεις με άλλους μήνες  αλλά η πραγματικότητα είναι αμείλικτη.

Το χειρότερο είναι ότι η επιδείνωση των οικονομικών των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων δεν επιτρέπει μεγάλη αισιοδοξία για το τελευταίο δίμηνο του 2016.  ‘Ηδη οι φόροι  εισοδήματος και ΕΝΦΙΑ βαρύνουν (από τον Σεπτέμβριο) ιδιαίτερα τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς και αποτρέπουν κάθε αισιόδοξη σκέψη.

Εδώ θα πρέπει οι ίδιες οι εταιρείες να προετοιμάσουν τα δικά τους προϊόντα που θα είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες των καταναλωτών.  Για παράδειγμα, μαθαίνουμε ότι  τα προϊόντα υγείας που περιορίζονται μόνο στις διαγνώσεις  ή στην πρωτοβάθμια περίθαλψη πουλάνε καλύτερα απ’ ότι τα λεγόμενα «βαριά συμβόλαια» με  όλες τις καλύψεις.  Ο λόγος είναι απλός.  Είναι φθηνότερα και  οι πιθανότητες για μεγάλες βλάβες στην υγεία είναι σαφώς μικρότερες απ’ ότι οι ανάγκες για διαγνώσεις και πρωτοβάθμιες νοσηλείες.  Βλέπετε και οι καταναλωτές κάνουν τις δικές τους αναλύσεις σε θέματα της ατομικής τους υγείας.

Σε ότι αφορά τον κλάδο αυτοκινήτου,  φαίνεται ότι κινείται παρασυρμένος από την πτωτική τάση. Μία πτωτική τάση που φαίνεται ότι θα εξαντληθεί μέχρι το τέλος του χρόνου τουλάχιστον για τις ασφαλιστικές εταιρείες ενώ οι ΕΠΥ θα συνεχίσουν τον ανταγωνισμό.

Allianz: Οι ασφαλιστικές απειλούνται από τις πόλεις «γίγαντες»

0
Αllianz, logo, λογότυπο, σημαίες

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

H αύξηση των μεγα-πόλεων (megacities)  θα οδηγήσει στη δημιουργία νέων καναλιών διανομής των ασφαλιστικών προϊόντων και νέων ομάδων αγοραστών, δημιουργώντας παράλληλα νέες προκλήσεις για τις ασφαλιστικές εταιρείες εξαιτίας της συσσώρευσης των κινδύνων, υποστηρίζει σε έρευνά της η  Allianz Global Corporate & Specialty.

Η Allianz ορίζει ως mega-cities τις αστικές περιοχές με πληθυσμό άνω των 10 εκατομμυρίων ατόμων, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται ραγδαία: Το 1950 υπήρχαν μόλις δύο μεγα-πόλεις, το Τόκιο και η Νέα Υόρκη. Το 2015, “εντοπίστηκαν” 39 μεγα-πόλεις, σύμφωνα με την έρευνα της Allianz “Megacities—Pushing the Boundaries of our Industry”

Οι μεγα-πόλεις θα μπορούσαν να “γεννήσουν” νέους ανταγωνιστές για τους παραδοσιακούς ασφαλιστικούς ομίλους. Οπου υπάρχει συγκέντρωση επιχειρήσεων και ιδιωτών πελατών, κανάλια διανομής προϊόντων και γκρουπ πελατών θα δημιουργηθούν εκουσίως από έναν ασφαλιστικό όμιλο ή έναν διαμεσολαβούντα ή θα σχηματιστούν από μόνα τους λόγω της εγγύτητας, υποστηρίζεται στην έκθεση.

Στην ψηφιακή εποχή, οι Google, Amazon και Uber διεκδικούν ρόλο καναλιού διανομής ασφαλιστικών προϊόντων ή ακόμα και παρόχου ασφαλιστικών υπηρεσιών, κάτι που -εξαιτίας των τεράστιων βάσεων δεδομένων τους και της αναγνωρισιμότητα  τους σε ευρεία καταναλωτικά κοινά- θα μπορούσε να απειλήσει και να διαταράξει τους παραδοσιακούς “παίκτες” της αγοράς και τα επιχειρησιακά τους μοντέλα.

Οι μεγα-πόλεις αναμένεται επίσης να αυξήσουν την έκθεση των ασφαλιστικών εταιρειών σε σεισμούς, κυκλώνες, πλημμύρες, πανδημίες, τρομοκρατικές επιθέσεις και κυβερνο-απειλές, αναγκάζοντας τους ομίλους να προσαρμόσουν τα μοντέλα τους.

Οσον αφορά τον κλάδο περιουσίας, οι μεγα-πόλεις συσσωρεύουν αξία σε περιορισμένες εκτάσεις, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε ταχύτερη και μεγαλύτερη επέκταση των καταστροφών εξαιτίας της εγγύτητας μεταξύ των φυσικών δομών και των λειτουργιών. Οι αιτήσεις για αποζημιώσιες από την εκδήλωση πανδημιών και τρομοκρατικών επιθέσεων μάλλον θα αυξηθούν λόγω της αύξησης των μεγα-πόλεων. Το κόστος υγειονομικής περίθαλψης που συνδέεται με την εκδήλωση μιας μόνο μεταδοτικής ασθένειας θα πολλαπλασιαστεί, ενώ οι πυκνοκατοικημένες περιοχές θα αναδειχθούν σε πρωταρχικό στόχο των “συμβατικών” τρομοκρατών. Την ίδια στιγμή, η αυξημένη ανάγκη για ασφαλιστική κάλυψη στις μεγα-πόλεις θα πηγαίνει χέρι-χέρι με την όξυνση του ανταγωνισμού στην ασφαλιστική αγορά, με αποτέλεσμα ορισμένοι όμιλοι να δυσκολευθούν ενδεχομένως να ανταποκριθούν στις νέες συνθήκες, καταλήγει η έρευνα της Allianz.

 

Allianz: Οι ασφαλιστικές απειλούνται από τις πόλεις «γίγαντες»

0
Αllianz, logo, λογότυπο, σημαίες

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

H αύξηση των μεγα-πόλεων (megacities)  θα οδηγήσει στη δημιουργία νέων καναλιών διανομής των ασφαλιστικών προϊόντων και νέων ομάδων αγοραστών, δημιουργώντας παράλληλα νέες προκλήσεις για τις ασφαλιστικές εταιρείες εξαιτίας της συσσώρευσης των κινδύνων, υποστηρίζει σε έρευνά της η  Allianz Global Corporate & Specialty.

Η Allianz ορίζει ως mega-cities τις αστικές περιοχές με πληθυσμό άνω των 10 εκατομμυρίων ατόμων, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται ραγδαία: Το 1950 υπήρχαν μόλις δύο μεγα-πόλεις, το Τόκιο και η Νέα Υόρκη. Το 2015, “εντοπίστηκαν” 39 μεγα-πόλεις, σύμφωνα με την έρευνα της Allianz “Megacities—Pushing the Boundaries of our Industry”

Οι μεγα-πόλεις θα μπορούσαν να “γεννήσουν” νέους ανταγωνιστές για τους παραδοσιακούς ασφαλιστικούς ομίλους. Οπου υπάρχει συγκέντρωση επιχειρήσεων και ιδιωτών πελατών, κανάλια διανομής προϊόντων και γκρουπ πελατών θα δημιουργηθούν εκουσίως από έναν ασφαλιστικό όμιλο ή έναν διαμεσολαβούντα ή θα σχηματιστούν από μόνα τους λόγω της εγγύτητας, υποστηρίζεται στην έκθεση.

Στην ψηφιακή εποχή, οι Google, Amazon και Uber διεκδικούν ρόλο καναλιού διανομής ασφαλιστικών προϊόντων ή ακόμα και παρόχου ασφαλιστικών υπηρεσιών, κάτι που -εξαιτίας των τεράστιων βάσεων δεδομένων τους και της αναγνωρισιμότητα  τους σε ευρεία καταναλωτικά κοινά- θα μπορούσε να απειλήσει και να διαταράξει τους παραδοσιακούς “παίκτες” της αγοράς και τα επιχειρησιακά τους μοντέλα.

Οι μεγα-πόλεις αναμένεται επίσης να αυξήσουν την έκθεση των ασφαλιστικών εταιρειών σε σεισμούς, κυκλώνες, πλημμύρες, πανδημίες, τρομοκρατικές επιθέσεις και κυβερνο-απειλές, αναγκάζοντας τους ομίλους να προσαρμόσουν τα μοντέλα τους.

Οσον αφορά τον κλάδο περιουσίας, οι μεγα-πόλεις συσσωρεύουν αξία σε περιορισμένες εκτάσεις, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε ταχύτερη και μεγαλύτερη επέκταση των καταστροφών εξαιτίας της εγγύτητας μεταξύ των φυσικών δομών και των λειτουργιών. Οι αιτήσεις για αποζημιώσιες από την εκδήλωση πανδημιών και τρομοκρατικών επιθέσεων μάλλον θα αυξηθούν λόγω της αύξησης των μεγα-πόλεων. Το κόστος υγειονομικής περίθαλψης που συνδέεται με την εκδήλωση μιας μόνο μεταδοτικής ασθένειας θα πολλαπλασιαστεί, ενώ οι πυκνοκατοικημένες περιοχές θα αναδειχθούν σε πρωταρχικό στόχο των “συμβατικών” τρομοκρατών. Την ίδια στιγμή, η αυξημένη ανάγκη για ασφαλιστική κάλυψη στις μεγα-πόλεις θα πηγαίνει χέρι-χέρι με την όξυνση του ανταγωνισμού στην ασφαλιστική αγορά, με αποτέλεσμα ορισμένοι όμιλοι να δυσκολευθούν ενδεχομένως να ανταποκριθούν στις νέες συνθήκες, καταλήγει η έρευνα της Allianz.

 

AXA: #AseTisVlakeies και δώσε στη ζωή την αξία που πρέπει

0

Σηκώνεσαι το πρωί αγχωμένος, ίσως καπνίσεις ένα τσιγάρο πριν καν φας πρωινό, μπαίνεις στο αυτοκίνητο και, πηγαίνοντας στη δουλειά, όση ώρα δεν μαλώνεις με τους άλλους οδηγούς, στέλνεις μηνύματα με το κινητό. Όλη μέρα κάθεσαι σε μια καρέκλα, τρως άτσαλα ό,τι βρεις μπροστά σου ή δεν τρως καθόλου, επιστρέφεις οδηγώντας μισοκοιμισμένος, κοιμάσαι λίγο και μετά θες να ζεις πολύ… #AseTisVlakeies

Με το εικονικό e-shop asetisvlakeies.gr και όχημα το Facebook, η ΑΧΑ βγάζει στην επιφάνεια τις κακές καθημερινές συνήθειες που «κρύβουμε κάτω απ’ το χαλί» και μας καλεί να προστατεύσουμε τον εαυτό μας και όσους αγαπάμε. Δημιουργώντας μια εκστρατεία που ξεφεύγει από τη συμβατική επικοινωνία, επισημαίνει τα καθημερινά σφάλματα όλων μας βασίζοντας τα μηνύματα και το έγκυρο περιεχόμενό τους στην επιστημονική γνώση του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», της Αντιμετώπισης Παιδικού Τραύματος και του Driving Academy.

AseTisVlakeies_NutritionΣτόχος της εκστρατείας #AseTisVlakeies είναι να θυμίσει σε εμάς και σε όσους αγαπάμε τι πρέπει να αφήσουμε έξω από την καθημερινότητά μας – πιθανώς δηλαδή τα περισσότερα απ’ όσα κάνουμε.

Ο Νίκος Μόσχος, διευθυντής Επιχειρησιακής Ανάπτυξης του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, επισημαίνει: «Η υγεία είναι το πολυτιμότερο αγαθό για τον άνθρωπο και πλέον, οι σύγχρονες εξελίξεις της ιατρικής επιστήμης μας επιτρέπουν να προλαμβάνουμε και να αντιμετωπίζουμε σοβαρά ιατρικά θέματα, διασφαλίζοντας υψηλή ποιότητα ζωής. Δέσμευσή μας στον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών είναι να προάγουμε τη γνώση για τις κορυφαίες ιατρικές λύσεις που σήμερα έχουμε στα χέρια μας και να εκπαιδεύουμε διαρκώς το κοινό για την αξία του προληπτικού ελέγχου, μέσα από καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης. Σε αυτό το πλαίσιο, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι καθώς η AXA μας έδωσε τη δυνατότητα να συνεργαστούμε σε αυτήν την πρωτότυπη καμπάνια και να αναδείξουμε ποια είναι τα μικρά και καθημερινά λάθη που πρέπει να αποφεύγουμε για να δώσουμε στη ζωή μας την αξία που πρέπει».

Η πρόεδρος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» Βασιλική Δανέλλη-Μυλωνά τονίζει: «Το #AseTisVlakeies αποτελεί μια αξιόλογη πρωτοβουλία της ΑΧΑ που υπογραμμίζει με τρόπο ευρηματικό μια πάγια θέση του Ι.Ο.ΑΣ.: το να υιοθετούμε υγιείς και υπεύθυνες συμπεριφορές δεν κάνει καλό μόνο σε εμάς αλλά και στους γύρω μας. Στο Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας “Πάνος Μυλωνάς” διαπιστώνουμε καθημερινά πόσο σημαντικός είναι ο ανθρώπινος παράγοντας στην πρόκληση δυστυχημάτων, ειδικά όταν ο οδηγός είναι είτε αγχωμένος και κουρασμένος, είτε υπερβολικά χαλαρός και αφηρημένος. Η σωστή οδηγική και οδική συμπεριφορά είναι μία απόφαση. Ας την πάρουμε όλοι μας στα σοβαρά».

«Τα παιδιά από τη φύση τους είναι γεμάτα περιέργεια και δεν έχουν ανεπτυγμένη την αίσθηση του κινδύνου, για αυτό και είναι ιδιαίτερα επιρρεπή στα ατυχήματα» αναφέρει η πρόεδρος του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος» Natasha Clive-Βρέκοσι. «Δυστυχώς όμως πολλά από τα ατυχήματα είναι σοβαρά και καταλήγουν σε μόνιμες αναπηρίες ακόμα και σε θάνατο. Για τον λόγο αυτό είναι πολύ σημαντικό να μάθουμε στα παιδιά μας από την πιο μικρή ηλικία να αναγνωρίζουν τους κινδύνους γύρω τους και να προστατεύονται από αυτούς. Είναι αποδεδειγμένο ότι η σωστή και συστηματική πρόληψη μπορεί να μειώσει τον αριθμό και τη σοβαρότητα των παιδικών ατυχημάτων μέχρι και 50%.»

Από την πλευρά του ο Θωμάς Παπαπάσχος, ιδρυτής της ακαδημίας ασφαλούς, τεχνικής και οικονομικής οδήγησης Driving Academy, τόνισε: «Θεωρούμε την πρόληψη μέσα από την εκπαίδευση πολύ σημαντική. Η οδήγηση είναι η πιο επικίνδυνη καθημερινή δραστηριότητά μας και δυστυχώς το ξεχνάμε. Καθημερινά 3.500 άνθρωποι παγκοσμίως χάνουν τη ζωή τους από τροχαία ατυχήματα. Τα βασικά λάθη, οι “καθημερινές μικρές βλακείες” που σχετίζονται με την έλλειψη προσοχής στην οδήγηση, είναι ικανά να φέρουν την καταστροφή. Σκοπός μας πρέπει να είναι να κινούμαστε με τη μέγιστη ασφάλεια και όχι με προτεραιότητα το πότε θα φτάσουμε. Πρέπει να μην ξεχνάμε τον κίνδυνο που μπορεί να παραμονεύει παντού και ανά πάσα στιγμή. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που αποτελούμε μέρος της καμπάνιας της AXA, η οποία με πρωτότυπο τρόπο αφυπνίζει και θυμίζει τα αυτονόητα!».

ΣΕΜΑ-Εθνική Ασφαλιστική :Διαβεβαιώσεις για την καλή συνεργασία και εξελίξεις μεχρι τέλος του χρόνου

0
sema logo

Την διαβεβαίωση ότι η συνεργασία της Εθνικής Ασφαλιστικής με τους περισσότερους μεσίτες ασφαλίσεων θα συνεχιστεί να είναι επωφελής και για τις δύο πλευρές και στα επόμενα χρόνια έδωσε η διοίκηση της Εθνικής Ασφαλιστικής  κατά τη συνάντηση με τον ΣΕΜΑ που έγινε προχθες το βράδυ.   Σε ερώτηση των μεσιτών για τις εξελίξεις στο θέμα της πώλησης της εταιρείας, η διοίκηση τόνισε ότι έχουν δρομολογηθεί εξελίξεις  και ότι  μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουν  δεχθεί τις βασικές προτάσεις προκειμένου να αρχίσει η αξιολόγηση  τους.  Η Εθνική Ασφαλιστική είναι αποφασισμένη κάτω από οποιοδήποτε μετοχικό καθεστώς να συνεχίσει να έχει εξαιρετικά καλές σχέσεις με τους μεσίτες ασφαλίσεων  από τους οποίους προέρχεται το 30% περίπου της συνολικής  παραγωγής της.

Tαυτόχρονα έγιναν συζητήσει ς για τα προιόντα της Εθνικής Ασφαλιστικής και την προώθησή τους και βέβαια προτεραιότητα είχαν  οι συζητήσεις σχετικά  με την πολιτική προμηθειών  και δικαιωμάτων επί των συμβολαίων της εταιρείας με τους μεσίτες.

Η γενικότερη στάση της Εθνικής Ασφαλιστικής σε θέματα προμηθειών έχει στόχο να διατηρεί την καλή (παραδοσιακά) σχέση με τους μεσίτες χωρίς όμως να κάνει υπερβολικές παραχωρήσεις που όχι μόνο θα επηρεάζουν τα τεχνικά αποτελέσματα της εταιρείας αλλά θα δημιουργούν μία ανοδική τάση στις προμήθειες στην ασφαλιστική αγορά.

Ν. Σακ.

ΣΕΜΑ-Εθνική Ασφαλιστική :Διαβεβαιώσεις για την καλή συνεργασία και εξελίξεις μεχρι τέλος του χρόνου

0
sema logo

Την διαβεβαίωση ότι η συνεργασία της Εθνικής Ασφαλιστικής με τους περισσότερους μεσίτες ασφαλίσεων θα συνεχιστεί να είναι επωφελής και για τις δύο πλευρές και στα επόμενα χρόνια έδωσε η διοίκηση της Εθνικής Ασφαλιστικής  κατά τη συνάντηση με τον ΣΕΜΑ που έγινε προχθες το βράδυ.   Σε ερώτηση των μεσιτών για τις εξελίξεις στο θέμα της πώλησης της εταιρείας, η διοίκηση τόνισε ότι έχουν δρομολογηθεί εξελίξεις  και ότι  μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουν  δεχθεί τις βασικές προτάσεις προκειμένου να αρχίσει η αξιολόγηση  τους.  Η Εθνική Ασφαλιστική είναι αποφασισμένη κάτω από οποιοδήποτε μετοχικό καθεστώς να συνεχίσει να έχει εξαιρετικά καλές σχέσεις με τους μεσίτες ασφαλίσεων  από τους οποίους προέρχεται το 30% περίπου της συνολικής  παραγωγής της.

Tαυτόχρονα έγιναν συζητήσει ς για τα προιόντα της Εθνικής Ασφαλιστικής και την προώθησή τους και βέβαια προτεραιότητα είχαν  οι συζητήσεις σχετικά  με την πολιτική προμηθειών  και δικαιωμάτων επί των συμβολαίων της εταιρείας με τους μεσίτες.

Η γενικότερη στάση της Εθνικής Ασφαλιστικής σε θέματα προμηθειών έχει στόχο να διατηρεί την καλή (παραδοσιακά) σχέση με τους μεσίτες χωρίς όμως να κάνει υπερβολικές παραχωρήσεις που όχι μόνο θα επηρεάζουν τα τεχνικά αποτελέσματα της εταιρείας αλλά θα δημιουργούν μία ανοδική τάση στις προμήθειες στην ασφαλιστική αγορά.

Ν. Σακ.

World Meal στην INTERAMERICAN, από την ActionAid

0

Την πρωτότυπη διαδραστική εκδήλωση World Meal με την ActionAid -για πρώτη φορά στον χώρο των επιχειρήσεων- οργάνωσε η INTERAMERICAN στα κεντρικά γραφεία της στις 21 Οκτωβρίου. Ήταν μια μοναδική εμπειρία για τα 25 στελέχη της εταιρείας που παρακάθισαν στο «Παγκόσμιο Γεύμα» και είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν, με τη βιωματική συμμετοχή τους, το μέγεθος των εγκληματικών αδικιών που διαπράττονται παγκοσμίως σε βάρος των υπανάπτυκτων χωρών του κόσμου.

Το αποκαλυπτικό «τραπέζι», που κατηγοριοποιεί τους ανθρώπους σε υπερκαταναλωτές (15%), αξιοπρεπώς διατρεφόμενους (35%) και υποσιτισμένους (50%), ανέδειξε την ανατρεπτική επιρροή του έργου που αναπτύσσει η  ActionAid και, κατ’ αναλογία, πόσο ουσιαστική είναι η υποστηρικτική συνεισφορά επιχειρήσεων όπως της INTERAMERICAN. Από τα πιάτα του τραπεζιού προέκυψαν ανθρώπινες ιστορίες, που έδωσαν ανάγλυφη την εικόνα ακραίων κοινωνικών ανισοτήτων, καταπάτησης στοιχειωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων, εκμετάλλευσης, σπατάλης και άνισης διανομής των αγαθών της γης, φυσικών πόρων και ειδών διατροφής.

ActionAid (2)

Εξάλλου, η INTERAMERICAN υποστήριξε και το «Το μεγαλύτερο Παιχνίδι κατά της Φτώχειας», που οργάνωσε η ActionAid στις 15 και 16 Οκτωβρίου στον πεζόδρομο της Διονυσίου Αρεοπαγίτου κάτω από την Ακρόπολη, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Φτώχειας. Το παιχνίδι αναπτύχθηκε στον φυσικό χώρο με τη συμμετοχή πολλών πολιτών. Εμπνευσμένο από το γνωστό «φιδάκι», οδηγούσε τους νικητές στην κατάκτηση των δικαιωμάτων τους. Η εταιρεία ανέλαβε την ασφάλιση αστικής ευθύνης του οργανισμού.

Επισημαίνεται ότι η INTERAMERICAN βραβεύθηκε πρόσφατα για την πολυετή υποστήριξη που παρέχει στην ActionAid, στο πλαίσιο του θεσμού των Hellenic Responsible Business Awards. Η εταιρεία συνεχίζει να υποστηρίζει το πρόγραμμα Αναδοχή Παιδιού του παγκόσμιου οργανισμού, έχοντας αναλάβει έως σήμερα 587 αναδοχές, που αντιστοιχούν σε αξία 155.000 ευρώ και συγκεντρώνουν τη συμμετοχή πολλών Διευθύνσεων και Τμημάτων του διοικητικού ιστού της.

Ενδεικτικά της σημαντικότητας του έργου του οργανισμού είναι ορισμένα στοιχεία για τις δραστηριότητες που ανέπτυξε κατά το 2015:

  • Παρεσχέθη ανθρωπιστική βοήθεια σε 700.000 ανθρώπους, θύματα των πολέμων και των φυσικών καταστροφών.
  • 534 άνθρωποι έλαβαν βοήθεια για την αντιμετώπιση της παρατεταμένης ξηρασίας.
  • Ενισχύθηκαν 172.000 γυναίκες για να ξεκινήσουν τη δική τους μικρή επιχείρηση ή εργασία.
  • Υποστηρίχθηκαν 22.000 κορίτσια για να προχωρήσουν στις βασικές σπουδές, ενάντια στη φτώχεια και στην πατριαρχική κοινωνία.
  • 17.000 παιδιά απέκτησαν πρόσβαση σε σχολικές εγκαταστάσεις και 15% περισσότεροι μαθητές γράφτηκαν στο σχολείο.

World Meal στην INTERAMERICAN, από την ActionAid

0

Την πρωτότυπη διαδραστική εκδήλωση World Meal με την ActionAid -για πρώτη φορά στον χώρο των επιχειρήσεων- οργάνωσε η INTERAMERICAN στα κεντρικά γραφεία της στις 21 Οκτωβρίου. Ήταν μια μοναδική εμπειρία για τα 25 στελέχη της εταιρείας που παρακάθισαν στο «Παγκόσμιο Γεύμα» και είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν, με τη βιωματική συμμετοχή τους, το μέγεθος των εγκληματικών αδικιών που διαπράττονται παγκοσμίως σε βάρος των υπανάπτυκτων χωρών του κόσμου.

Το αποκαλυπτικό «τραπέζι», που κατηγοριοποιεί τους ανθρώπους σε υπερκαταναλωτές (15%), αξιοπρεπώς διατρεφόμενους (35%) και υποσιτισμένους (50%), ανέδειξε την ανατρεπτική επιρροή του έργου που αναπτύσσει η  ActionAid και, κατ’ αναλογία, πόσο ουσιαστική είναι η υποστηρικτική συνεισφορά επιχειρήσεων όπως της INTERAMERICAN. Από τα πιάτα του τραπεζιού προέκυψαν ανθρώπινες ιστορίες, που έδωσαν ανάγλυφη την εικόνα ακραίων κοινωνικών ανισοτήτων, καταπάτησης στοιχειωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων, εκμετάλλευσης, σπατάλης και άνισης διανομής των αγαθών της γης, φυσικών πόρων και ειδών διατροφής.

ActionAid (2)

Εξάλλου, η INTERAMERICAN υποστήριξε και το «Το μεγαλύτερο Παιχνίδι κατά της Φτώχειας», που οργάνωσε η ActionAid στις 15 και 16 Οκτωβρίου στον πεζόδρομο της Διονυσίου Αρεοπαγίτου κάτω από την Ακρόπολη, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Φτώχειας. Το παιχνίδι αναπτύχθηκε στον φυσικό χώρο με τη συμμετοχή πολλών πολιτών. Εμπνευσμένο από το γνωστό «φιδάκι», οδηγούσε τους νικητές στην κατάκτηση των δικαιωμάτων τους. Η εταιρεία ανέλαβε την ασφάλιση αστικής ευθύνης του οργανισμού.

Επισημαίνεται ότι η INTERAMERICAN βραβεύθηκε πρόσφατα για την πολυετή υποστήριξη που παρέχει στην ActionAid, στο πλαίσιο του θεσμού των Hellenic Responsible Business Awards. Η εταιρεία συνεχίζει να υποστηρίζει το πρόγραμμα Αναδοχή Παιδιού του παγκόσμιου οργανισμού, έχοντας αναλάβει έως σήμερα 587 αναδοχές, που αντιστοιχούν σε αξία 155.000 ευρώ και συγκεντρώνουν τη συμμετοχή πολλών Διευθύνσεων και Τμημάτων του διοικητικού ιστού της.

Ενδεικτικά της σημαντικότητας του έργου του οργανισμού είναι ορισμένα στοιχεία για τις δραστηριότητες που ανέπτυξε κατά το 2015:

  • Παρεσχέθη ανθρωπιστική βοήθεια σε 700.000 ανθρώπους, θύματα των πολέμων και των φυσικών καταστροφών.
  • 534 άνθρωποι έλαβαν βοήθεια για την αντιμετώπιση της παρατεταμένης ξηρασίας.
  • Ενισχύθηκαν 172.000 γυναίκες για να ξεκινήσουν τη δική τους μικρή επιχείρηση ή εργασία.
  • Υποστηρίχθηκαν 22.000 κορίτσια για να προχωρήσουν στις βασικές σπουδές, ενάντια στη φτώχεια και στην πατριαρχική κοινωνία.
  • 17.000 παιδιά απέκτησαν πρόσβαση σε σχολικές εγκαταστάσεις και 15% περισσότεροι μαθητές γράφτηκαν στο σχολείο.