back to top
30.8 C
Athens
Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1505

Η Prime Insurance συναντά τους Συνεργάτες της

0

Η Prime Insurance ενισχύει τις επαφές της με όλο το Δίκτυο των Συνεργατών της.

Στο πλαίσιο της τακτικής επικοινωνίας και της άμεσης επαφής με το Δίκτυο η Prime Insurance οργανώνει από 31/3 ημερίδες παρουσιάζοντας τη δυναμική και τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα, ενθαρρύνοντας τη διαδραστική συζήτηση ενίσχυσης των πρακτικών δεξιοτήτων και τεχνικών πωλήσεων.

Οι συναντήσεις ξεκίνησαν από την Αττική, την Παρασκευή 31/3 με την συμμετοχή πλήθους συνεργατών στους χώρους της Αίγλης Ζαππείου. Ο κύκλος των συναντήσεων συνεχίζεται έως και τη Μεγάλη Δευτέρα, καλύπτοντας μεγάλες επιθεωρήσεις από την Κρήτη (7/4) και την ΝΔ Ελλάδα (Πάτρα) στις 10/4. Στον άμεσο σχεδιασμό της εταιρείας περιλαμβάνονται αντίστοιχες συναντήσεις σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα.

Ο Εμπορικός Διευθυντής κ. Μάριος Μήτρος έθεσε το γενικό πλαίσιο των συναντήσεων, παρουσιάζοντας στην έναρξή τους ένα σύντομο απολογισμό του 2016 και στοιχεία από το σχεδιασμό για το 2017.

Στη δεύτερη ενότητα καθηλωτικός αναδείχθηκε ο εξωτερικός εισηγητής κ. Μ. Μαροπάκης με την εισήγησή του σε θέματα τεχνικών πωλήσεων, τους τρόπους με τους οποίους η προσωπική μας εικόνα επηρεάζει την προσέγγιση του πελάτη, καθώς και τα βήματα για την ολοκλήρωση της πώλησης. Η θεματολογία των συναντήσεων εμπλουτίστηκε με τις τοποθετήσεις των Τεχνικών Δ/ντων των κλάδων Υγείας, κ. Βασίλη Νιάρχο και Γενικών Ασφαλίσεων κ. Στάθη Γκόργκα, οι οποίοι παρουσίασαν τις πρόσφατες εξελίξεις στους κλάδους και ανέδειξαν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Prime Insurance. Στο κλείσιμο των συναντήσεων παρουσιάστηκαν καινοτομίες, υλοποιημένες και σχεδιαζόμενες ενέργειες Marketing, Επικοινωνίας και Ενέργειες Κοινωνικής Ευθύνης από το Δ/ντη Marketing κ. Βασίλη Δαβιλά.

Κατά γενική ομολογία οι συναντήσεις μέχρι τώρα όχι μόνο ενίσχυσαν την εικόνα την Prime Insurance μεταξύ των Συνεργατών, αλλά και τους εφοδίασαν με άμεσα αξιοποιήσιμες δεξιότητες στην προσέγγιση και διαχείριση των πελατών τους.

 

 

Η Prime Insurance συναντά τους Συνεργάτες της

0

Η Prime Insurance ενισχύει τις επαφές της με όλο το Δίκτυο των Συνεργατών της.

Στο πλαίσιο της τακτικής επικοινωνίας και της άμεσης επαφής με το Δίκτυο η Prime Insurance οργανώνει από 31/3 ημερίδες παρουσιάζοντας τη δυναμική και τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα, ενθαρρύνοντας τη διαδραστική συζήτηση ενίσχυσης των πρακτικών δεξιοτήτων και τεχνικών πωλήσεων.

Οι συναντήσεις ξεκίνησαν από την Αττική, την Παρασκευή 31/3 με την συμμετοχή πλήθους συνεργατών στους χώρους της Αίγλης Ζαππείου. Ο κύκλος των συναντήσεων συνεχίζεται έως και τη Μεγάλη Δευτέρα, καλύπτοντας μεγάλες επιθεωρήσεις από την Κρήτη (7/4) και την ΝΔ Ελλάδα (Πάτρα) στις 10/4. Στον άμεσο σχεδιασμό της εταιρείας περιλαμβάνονται αντίστοιχες συναντήσεις σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα.

Ο Εμπορικός Διευθυντής κ. Μάριος Μήτρος έθεσε το γενικό πλαίσιο των συναντήσεων, παρουσιάζοντας στην έναρξή τους ένα σύντομο απολογισμό του 2016 και στοιχεία από το σχεδιασμό για το 2017.

Στη δεύτερη ενότητα καθηλωτικός αναδείχθηκε ο εξωτερικός εισηγητής κ. Μ. Μαροπάκης με την εισήγησή του σε θέματα τεχνικών πωλήσεων, τους τρόπους με τους οποίους η προσωπική μας εικόνα επηρεάζει την προσέγγιση του πελάτη, καθώς και τα βήματα για την ολοκλήρωση της πώλησης. Η θεματολογία των συναντήσεων εμπλουτίστηκε με τις τοποθετήσεις των Τεχνικών Δ/ντων των κλάδων Υγείας, κ. Βασίλη Νιάρχο και Γενικών Ασφαλίσεων κ. Στάθη Γκόργκα, οι οποίοι παρουσίασαν τις πρόσφατες εξελίξεις στους κλάδους και ανέδειξαν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Prime Insurance. Στο κλείσιμο των συναντήσεων παρουσιάστηκαν καινοτομίες, υλοποιημένες και σχεδιαζόμενες ενέργειες Marketing, Επικοινωνίας και Ενέργειες Κοινωνικής Ευθύνης από το Δ/ντη Marketing κ. Βασίλη Δαβιλά.

Κατά γενική ομολογία οι συναντήσεις μέχρι τώρα όχι μόνο ενίσχυσαν την εικόνα την Prime Insurance μεταξύ των Συνεργατών, αλλά και τους εφοδίασαν με άμεσα αξιοποιήσιμες δεξιότητες στην προσέγγιση και διαχείριση των πελατών τους.

 

 

Η Generali λανσάρει τη νέα της καμπάνια στο YouTube

0

Το ψηφιακό της αποτύπωμα ενισχύει η Generali Hellas, ανοίγοντας ένα ακόμη διαδραστικό κανάλι επικοινωνίας με το κοινό, αυτή τη φορά μέσω της δημοφιλής πλατφόρμας YouΤube.

Μετά τη δημιουργία της νέας εταιρικής της ιστοσελίδας, η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς με ψηφιακά εργαλεία, αλλά και την επιτυχή παρουσία της στα social media, η Generali δημιουργεί το δικό της κανάλι σε ένα από τα πιο δημοφιλή ψηφιακά μέσο, στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως.

Υπολογίζεται ότι πάνω από 5,5 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούν βίντεο στο YouΤube κάθε μήνα, στην Ελλάδα, ενώ οι συνολικές προβολές βίντεο στη χώρα μας ανέρχονται στις 1.500.000.000 το μήνα!

Αναγνωρίζοντας τη δύναμη των νέων μέσων, η Generali επέλεξε το YouΤube για να εγκαινιάσει τη νέα της εταιρική καμπάνια, με ένα πρωτότυπο σποτ, Ελληνικής παραγωγής, με τίτλο «Για κάθε τι που είναι τα πάντα». Το μήνυμα της νέας επικοινωνίας είναι βαθιά ανθρωποκεντρικό και αναδεικνύει όλες τις μικρές-μεγάλες πτυχές της καθημερινότητας οι οποίες έχουν ουσιαστική σημασία για τους ανθρώπους, αλλά και την πρωταρχική τους ανάγκη να προστατεύσουν όσα αγαπούν.

Το βίντεο της καμπάνιας αποτυπώνει ένα απλό, όσο και ουσιαστικό μήνυμα: Για όλες εκείνες τις στιγμές και εμπειρίες που χρωματίζουν και δίνουν νόημα στις ζωές των πελατών της, η Generali βρίσκεται δίπλα τους. Σταθερός σύμμαχος των ονείρων και των επιδιώξεών τους.

Για κάθε τι, που για τον καθένα μας είναι τα πάντα… η Generali αποτελεί την Απλή & Έξυπνη Επιλογή.

Στόχος της Generali, ως μέλος ενός παγκόσμιου οργανισμού, είναι να προβάλλει στον ψηφιακό αυτόν χώρο την πραγματική αξία της ασφάλισης. Για το λόγο αυτό το κανάλι θα ανανεώνεται συνεχώς με οπτικοακουστικό περιεχόμενο που θα παρουσιάζει τις smart & simple ασφαλιστικές λύσεις τις οποίες προτείνει η Generali στους καταναλωτές, προτάσεις για τη βελτίωση της καθημερινότητας, χρηστικές λύσεις για την πρόληψη της υγείας, τεχνολογικές τάσεις που αλλάζουν καθημερινά τη ζωή μας αλλά και ζητήματα ευρέος ενδιαφέροντος, από κορυφαίους εκπροσώπους του επιστημονικού  και κοινωνικού γίγνεσθαι παγκοσμίως.

Μείνετε συντονισμένοι, από τις 7 Απριλίου στο κανάλι της Generali Greece

Η Generali λανσάρει τη νέα της καμπάνια στο YouTube

0

Το ψηφιακό της αποτύπωμα ενισχύει η Generali Hellas, ανοίγοντας ένα ακόμη διαδραστικό κανάλι επικοινωνίας με το κοινό, αυτή τη φορά μέσω της δημοφιλής πλατφόρμας YouΤube.

Μετά τη δημιουργία της νέας εταιρικής της ιστοσελίδας, η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς με ψηφιακά εργαλεία, αλλά και την επιτυχή παρουσία της στα social media, η Generali δημιουργεί το δικό της κανάλι σε ένα από τα πιο δημοφιλή ψηφιακά μέσο, στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως.

Υπολογίζεται ότι πάνω από 5,5 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούν βίντεο στο YouΤube κάθε μήνα, στην Ελλάδα, ενώ οι συνολικές προβολές βίντεο στη χώρα μας ανέρχονται στις 1.500.000.000 το μήνα!

Αναγνωρίζοντας τη δύναμη των νέων μέσων, η Generali επέλεξε το YouΤube για να εγκαινιάσει τη νέα της εταιρική καμπάνια, με ένα πρωτότυπο σποτ, Ελληνικής παραγωγής, με τίτλο «Για κάθε τι που είναι τα πάντα». Το μήνυμα της νέας επικοινωνίας είναι βαθιά ανθρωποκεντρικό και αναδεικνύει όλες τις μικρές-μεγάλες πτυχές της καθημερινότητας οι οποίες έχουν ουσιαστική σημασία για τους ανθρώπους, αλλά και την πρωταρχική τους ανάγκη να προστατεύσουν όσα αγαπούν.

Το βίντεο της καμπάνιας αποτυπώνει ένα απλό, όσο και ουσιαστικό μήνυμα: Για όλες εκείνες τις στιγμές και εμπειρίες που χρωματίζουν και δίνουν νόημα στις ζωές των πελατών της, η Generali βρίσκεται δίπλα τους. Σταθερός σύμμαχος των ονείρων και των επιδιώξεών τους.

Για κάθε τι, που για τον καθένα μας είναι τα πάντα… η Generali αποτελεί την Απλή & Έξυπνη Επιλογή.

Στόχος της Generali, ως μέλος ενός παγκόσμιου οργανισμού, είναι να προβάλλει στον ψηφιακό αυτόν χώρο την πραγματική αξία της ασφάλισης. Για το λόγο αυτό το κανάλι θα ανανεώνεται συνεχώς με οπτικοακουστικό περιεχόμενο που θα παρουσιάζει τις smart & simple ασφαλιστικές λύσεις τις οποίες προτείνει η Generali στους καταναλωτές, προτάσεις για τη βελτίωση της καθημερινότητας, χρηστικές λύσεις για την πρόληψη της υγείας, τεχνολογικές τάσεις που αλλάζουν καθημερινά τη ζωή μας αλλά και ζητήματα ευρέος ενδιαφέροντος, από κορυφαίους εκπροσώπους του επιστημονικού  και κοινωνικού γίγνεσθαι παγκοσμίως.

Μείνετε συντονισμένοι, από τις 7 Απριλίου στο κανάλι της Generali Greece

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Κεφαλαιακή επάρκεια (SCR) 198,11%

0

Υψηλή φερεγγυότητα και υπερ-επάρκεια κεφαλαίων, διαθέτει η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που υπέβαλε στην Τράπεζα της Ελλάδος.

Αναλυτικά, ο δείκτης κεφαλαιακής επάρκειας (SCR ratio)  την 31/12/16 ανήλθε στο 198,11%.

Τα ενοποιημένα κέρδη της εταιρίας για τη χρήση του 2016 ανήλθαν σε €2,35 εκ. με την απόδοση των κερδών επί των ιδίων κεφαλαίων να ανέρχεται σε 23,68%,  επιδόσεις που αποτελούν αδιαμφισβήτητο εχέγγυο για την αναπτυξιακή πορεία της εταιρίας.

Ο δείκτης Combined Ratio διατηρήθηκε σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα και ανήλθε σε 88,53% ενώ η απόδοση του επενδυτικού χαρτοφυλακίου της Εταιρίας  για τη χρήση του 2016 ανήλθε σε €454.603.

Η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων της ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ το 2016 ανήλθε σε 16,017 εκ. ευρώ έναντι 16,800 εκ. ευρώ το 2015.

Η πτώση της παραγωγής οφείλεται στη μείωση της παραγωγής του κλάδου Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτων,  μετά από απόφαση της Διοίκησης της εταιρίας να μην ακολουθήσει την πολιτική του χαμηλού ασφαλίστρου, διαφυλάσσοντας πλήρως την φερεγγυότητα και την αξιοπιστία της και  εξασφαλίζοντας  αντίστοιχα υψηλούς δείκτες κεφαλαιακής επάρκειας. Η συμμετοχή του κλάδου Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτων επί του συνόλου της παραγωγής της χρήσης  2016 ανήλθε σε 41,68%

Η παραγωγή ασφαλίστρων στον κλάδο Περιουσίας Εμπορικών και Βιομηχανικών κινδύνων στους οποίους εξειδικεύεται η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, ανήλθε σε 5,043 εκ. ευρώ και  παρά την αυστηρή πολιτική ανάληψης που ακολουθεί η εταιρία αλλά και το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον παρέμεινε στα ίδια υψηλά επίπεδα σε σχέση με την περσινή χρονιά, ενώ η παραγωγή του κλάδου Μεταφορών ανήλθε σε €484.391,87  παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση της τάξεως του 22,6 %.

Στο πλαίσιο αυτό ο Πρόεδρος και Διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική κ. Νικόλαος Μακρόπουλος αναφέρει ότι:

«Η Εταιρία συνεχίζει την πλήρη εναρμόνισή της στις απαιτήσεις  του νέου θεσμικού πλαισίου, στελεχώνει συνεχώς τα τμήματά της με έμπειρο προσωπικό, εισάγει νέες τεχνολογίες αναβαθμίζοντας διαρκώς τις υπηρεσίες προς τους πελάτες και συνεργάτες της,  και δημιουργεί νέα πρωτοποριακά προγράμματα ασφάλισης.

Στοχεύοντας στην ενδυνάμωση της παρουσίας της στην αγορά, η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική  εγκαινίασε την είσοδό της στον κλάδο υγείας προσφέροντας άμεσα δυο  ιδιαιτέρως ανταγωνιστικά προϊόντα  πρωτοβάθμιας περίθαλψης ενώ  θα ακολουθήσουν και τα προϊόντα  δευτεροβάθμιας περίθαλψης.

Σκοπός της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική είναι να διατηρήσει την υψηλή κεφαλαιακή της επάρκεια, σε περιβάλλον Solvency II, να αυξήσει την κερδοφορία της και πάνω από όλα να διατηρήσει την καλή της φήμη, η  οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών και την άμεση καταβολή των αποζημιώσεων προς τους πελάτες της.

Πωλεί την ασφαλιστική θυγατρική της στο Λουξεμβούργο η NN Group

0

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Ο ολλανδικός όμιλος ασφαλιστικός όμιλος NN Group και ο αμερικανικός όμιλος Global Bankers Insurance Group κατέληξαν σε συμφωνία για την πώληση της θυγατρική της ΝΝ στο Λουξεμβούργο, NN Life Luxembourg, σε θυγατρική της Bankers Insurance Group. Οπως αναφέρει το σχετικό ανακοινωθέν, η NN Life Luxembourg ιδρύθηκε το 1994 και παρέχει εξατομικευμένες λύσεις ασφαλειών ζωής προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της. Η πώληση είναι αποτέλεσμα της διαρκούς στρατηγικής αξιολόγησης του χαρτοφυλακίου της ΝΝ και δεν επηρεάζει τις δραστηριότητες διαχείρισης ενεργητικού του ομίλου στο Λουξεμβούργο.

Η Global Bankers είναι μια εδραιωμένη “οικογένεια” εταιρειών ασφαλειών ζωής και αντασφάλισης  που δραστηριοποιείται σε πολλές χώρες του κόσμου. Εχει τη βάση τις στις ΗΠΑ και ακολουθεί στρατηγική επέκτασης για να αποκτήσει μακροπρόθεσμη παρουσία σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές. Η Global Bankers αντιπροσωπεύει τον ασφαλιστικό βραχίονα της Eli Global LLC, μιας μοναδικής συνομοσπονδίας αυτόνομων επιχειρήσεων που δραστηριοποιείται σε διάφορους τομείς, όπως την υγεία και τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Η συμφωνία τελεί υπό την αίρεση των εποπτικών αρχών και αναμένεται να ολοκληρωθει΄στο β’ τρίμηνο του 2017. Δεν αναμένεται δε να έχει σημαντική επίπτωση στην κεφαλαιακή θέση και το λειτουργικό αποτέλεσμα του ομίλου ΝΝ.

Μειώσεις στις κοινωνικές συντάξεις, αυξήσεις φέρνουν οι ιδιωτικές συντάξεις

0

του Βάιου Κρόκου

Εν μέσω της «στενωπού» στην οποία έχουν περιέλθει για μια ακόμη φορά οι διαπραγματεύσεις με τους Θεσμούς, το σενάριο της μείωσης (και) των επικουρικών συντάξεων τίθεται στο τραπέζι. Αυτό ανέφεραν χθες κύκλοι του Υπουργείου Εργασίας με το επιχείρημα της ηπιότερης μείωσης των κύριων συντάξεων. Συγκεκριμένα, το σενάριο κάνει λόγο για την θέσπιση ενός ανώτερου πλαφόν στα 1000 ευρώ ή και παραπάνω το οποίο θα αποτελεί ουσιαστικά ένα άθροισμα κύριας και επικουρικής. Από το ποσό που θα προκύψει και πάνω θα μπορέσουν να εφαρμοστούν «μεικτές περικοπές», έτσι ώστε η μείωση της κύριας σύνταξης να είναι εν τέλει μικρότερη από όσο προορίζεται.

Το παραπάνω σενάριο έχει λογική βάση, είναι κάτι που οι κυβερνητικοί ιθύνοντες φέρεται να επεξεργάζονται, αλλά πιθανόν να μείνει απλά ένα σχέδιο επί χάρτου αν αναλογιστεί κανείς πως το ΔΝΤ – που εμφανίζεται πιο άκαμπτο στις απαιτήσεις του – δίνει έμφαση στη μείωση της κρατικής επιχορήγησης για τις συντάξεις, ενώ οι επικουρικές συντάξεις δεν χρηματοδοτούνται καθόλου από τον κρατικό προϋπολογισμό, παρά μόνο από τις ασφαλιστικές εισφορές εργαζομένων και εργοδοτών.

Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα, το ΔΝΤ προτείνει την εφάπαξ κατάργηση από τις αρχές του 2019 της προσωπικής διαφοράς η οποία θα προκύψει μετά τον επαναϋπολογισμό των ήδη καταβαλλόμενων κύριων συντάξεων. Στον αντίποδα η κυβέρνηση, μέχρι πρότινος, υποστήριζε τη σταδιακή κατάργηση της προσωπικής διαφοράς σε δύο δόσεις (2019-2020). Και στη μία και στην άλλη περίπτωση προκύπτουν μειώσεις έως 35-40% για τις αποδοχές περίπου των μισών συνταξιούχων της χώρας.

Ο φαύλος κύκλος και το αδιέξοδο στην κοινωνική ασφάλιση

Εν πάση περιπτώσει όλα τα παραπάνω αφορούν δυστυχώς ζητήματα σε βραχυπρόθεσμο φόντο, με στόχο να ολοκληρωθεί η β’ αξιολόγηση. Η εικόνα στα εργασιακά και το ασφαλιστικό/συνταξιοδοτικό σύστημα είναι τουλάχιστον ζοφερή και επιδεινώνεται όσο η ανεργία διατηρείται στα ύψη, οι εισφορές είναι εξοντωτικές, ο πληθυσμός γερνάει και πολλές «παθογένειες» στο Δημόσιο τομέα συντηρούνται.

Πολύς λόγος έχει γίνει για την ανάγκη μεταρρυθμίσεων με άξονα την δημιουργία επαγγελματικών Ταμείων «εθνικού» χαρακτήρα και την συμμετοχή των Ασφαλιστικών εταιρειών στην δημόσια ασφάλιση (συντάξεις, υγεία). Ο δρόμος προς την επίτευξη ενός modus vivendi μεταξύ των εμπλεκομένων πλευρών δεν είναι «στρωμένος με ροδοπέταλα», όμως η προοπτική αυτή φαντάζει πιο επίκαιρη από ποτέ… Η ιδιωτική ασφάλιση, λετουργώντας συμπληρωματικά της κοινωνικής ασφάλισης μπορεί να φέρει αυξήσεις.

Ενδεικτική ήταν η πρόσφατη τοποθέτηση του νέου προέδρου της ΕΑΕΕ, κ. Δημήτρη Μαζαράκη από το βήμα του 1ου Ασφαλιστικού Συνεδρίου του Economist στην Αθήνα ο οποίος περιέγραψε της παθογένειες της ελληνικής πραγματικότητας.

Ο ίδιος μίλησε για έναν «φαύλο κύκλο» φόρων και εισφορών – μείωσης συντάξεων, υπογραμμίζοντας πως «όσο καθυστερούμε, το βάρος της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης γίνεται όλο και πιο μεγάλο».
Είναι γεγονός, πλέον, πως ο λόγος των εργαζομένων προς τους συνταξιούχους έχει επιδεινωθεί δραματικά: Για να συντηρηθεί ένας συνταξιούχος, απαιτούνται οι εισφορές 10 εργαζομένων, ωστόσο, υπάρχουν οι εισφορές μόλις 1,7

Σύμφωνα με το σημερινό ρεπορτάζ του IW, (βλέπε ΕΔΩ) η Ένωση σχεδιάζει να ανοίξει άμεσα νέο κύκλο διαλόγου για τη θεσμοθέτηση των τριών πυλώνων ασφάλισης, μέσω των οποίων να διασφαλίζονται οι μελλοντικές συντάξεις.

Μειώσεις στις κοινωνικές συντάξεις, αυξήσεις φέρνουν οι ιδιωτικές συντάξεις

0

του Βάιου Κρόκου

Εν μέσω της «στενωπού» στην οποία έχουν περιέλθει για μια ακόμη φορά οι διαπραγματεύσεις με τους Θεσμούς, το σενάριο της μείωσης (και) των επικουρικών συντάξεων τίθεται στο τραπέζι. Αυτό ανέφεραν χθες κύκλοι του Υπουργείου Εργασίας με το επιχείρημα της ηπιότερης μείωσης των κύριων συντάξεων. Συγκεκριμένα, το σενάριο κάνει λόγο για την θέσπιση ενός ανώτερου πλαφόν στα 1000 ευρώ ή και παραπάνω το οποίο θα αποτελεί ουσιαστικά ένα άθροισμα κύριας και επικουρικής. Από το ποσό που θα προκύψει και πάνω θα μπορέσουν να εφαρμοστούν «μεικτές περικοπές», έτσι ώστε η μείωση της κύριας σύνταξης να είναι εν τέλει μικρότερη από όσο προορίζεται.

Το παραπάνω σενάριο έχει λογική βάση, είναι κάτι που οι κυβερνητικοί ιθύνοντες φέρεται να επεξεργάζονται, αλλά πιθανόν να μείνει απλά ένα σχέδιο επί χάρτου αν αναλογιστεί κανείς πως το ΔΝΤ – που εμφανίζεται πιο άκαμπτο στις απαιτήσεις του – δίνει έμφαση στη μείωση της κρατικής επιχορήγησης για τις συντάξεις, ενώ οι επικουρικές συντάξεις δεν χρηματοδοτούνται καθόλου από τον κρατικό προϋπολογισμό, παρά μόνο από τις ασφαλιστικές εισφορές εργαζομένων και εργοδοτών.

Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα, το ΔΝΤ προτείνει την εφάπαξ κατάργηση από τις αρχές του 2019 της προσωπικής διαφοράς η οποία θα προκύψει μετά τον επαναϋπολογισμό των ήδη καταβαλλόμενων κύριων συντάξεων. Στον αντίποδα η κυβέρνηση, μέχρι πρότινος, υποστήριζε τη σταδιακή κατάργηση της προσωπικής διαφοράς σε δύο δόσεις (2019-2020). Και στη μία και στην άλλη περίπτωση προκύπτουν μειώσεις έως 35-40% για τις αποδοχές περίπου των μισών συνταξιούχων της χώρας.

Ο φαύλος κύκλος και το αδιέξοδο στην κοινωνική ασφάλιση

Εν πάση περιπτώσει όλα τα παραπάνω αφορούν δυστυχώς ζητήματα σε βραχυπρόθεσμο φόντο, με στόχο να ολοκληρωθεί η β’ αξιολόγηση. Η εικόνα στα εργασιακά και το ασφαλιστικό/συνταξιοδοτικό σύστημα είναι τουλάχιστον ζοφερή και επιδεινώνεται όσο η ανεργία διατηρείται στα ύψη, οι εισφορές είναι εξοντωτικές, ο πληθυσμός γερνάει και πολλές «παθογένειες» στο Δημόσιο τομέα συντηρούνται.

Πολύς λόγος έχει γίνει για την ανάγκη μεταρρυθμίσεων με άξονα την δημιουργία επαγγελματικών Ταμείων «εθνικού» χαρακτήρα και την συμμετοχή των Ασφαλιστικών εταιρειών στην δημόσια ασφάλιση (συντάξεις, υγεία). Ο δρόμος προς την επίτευξη ενός modus vivendi μεταξύ των εμπλεκομένων πλευρών δεν είναι «στρωμένος με ροδοπέταλα», όμως η προοπτική αυτή φαντάζει πιο επίκαιρη από ποτέ… Η ιδιωτική ασφάλιση, λετουργώντας συμπληρωματικά της κοινωνικής ασφάλισης μπορεί να φέρει αυξήσεις.

Ενδεικτική ήταν η πρόσφατη τοποθέτηση του νέου προέδρου της ΕΑΕΕ, κ. Δημήτρη Μαζαράκη από το βήμα του 1ου Ασφαλιστικού Συνεδρίου του Economist στην Αθήνα ο οποίος περιέγραψε της παθογένειες της ελληνικής πραγματικότητας.

Ο ίδιος μίλησε για έναν «φαύλο κύκλο» φόρων και εισφορών – μείωσης συντάξεων, υπογραμμίζοντας πως «όσο καθυστερούμε, το βάρος της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης γίνεται όλο και πιο μεγάλο».
Είναι γεγονός, πλέον, πως ο λόγος των εργαζομένων προς τους συνταξιούχους έχει επιδεινωθεί δραματικά: Για να συντηρηθεί ένας συνταξιούχος, απαιτούνται οι εισφορές 10 εργαζομένων, ωστόσο, υπάρχουν οι εισφορές μόλις 1,7

Σύμφωνα με το σημερινό ρεπορτάζ του IW, (βλέπε ΕΔΩ) η Ένωση σχεδιάζει να ανοίξει άμεσα νέο κύκλο διαλόγου για τη θεσμοθέτηση των τριών πυλώνων ασφάλισης, μέσω των οποίων να διασφαλίζονται οι μελλοντικές συντάξεις.

Η Prime Insurance Μέγας Χορηγός του προγράμματος «ΦΑΕΘΩΝ»

0

Η  Prime Insurance, πάντα αρωγός σε θέματα οδικής προστασίας και ασφάλειας,  παρουσίασε τη Δευτέρα 3 Απριλίου στην Αίγλη Ζαππείου, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα οδικής ασφάλειας «ΦΑΕΘΩΝ», σε συνεργασία με την ΜΚΟ REACTION. Η Prime Insurance είναι μέγας χορηγός του προγράμματος και  στηρίζει τις δράσεις ενημέρωσης και εκπαιδευσης μαθητων σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία.

Σκοπός του προγράμματος «ΦΑΕΘΩΝ» είναι να συμβάλλει στην πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων, μια μάστιγα που αποτελεί την πρώτη αιτία θανάτου στην Ελλάδα στις ηλικίες 19 – 39 ετών. Με την παρουσία των αρμοδίων σε σχολεία το πρόγραμμα στοχεύει στη δημιουργία οδηγικής συνείδησης στους νέους. Το πρόγραμμα ΦΑΕΘΩΝ περιλαμβάνει 18 διαφορετικές εκπαιδευτικές διαλέξεις οδικής ασφάλειας, 4 διαφορετικά βιωματικά εργαστήρια, δεκάδες πειραματικές δράσεις καθώς και άλλες δραστηριότητες. Η υλοποίηση του προγράμματος πραγματοποιείται σε συνεργασία με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς και η 1η  φάση του αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς, ενώ η 2η θα διαρκέσει από το Σεπτέμβριο έως το τέλος του έτους.

Στη συνέντευξη τύπου παρευρέθηκαν εκπρόσωποι του Υπουργείου Μεταφορών, εκπρόσωποι του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, δημοσιογράφοι, ο Πρόεδρος της ΜΚΟ REACTION κ. Μάριος Σταύρου, ο Εμπορικός Δ/ντης της Prime Insurance κ. Μάριος Μήτρος, ο Δ/ντης Γενικών Κλάδων κ. Στάθης Γκόργκας και ο Δ/ντης Μάρκετινγκ  κ. Βασίλης Δαβιλάς.

 

Οι 10 προτεραιότητες της ΕΑΕΕ: Πως συνδέονται με την ανάπτυξη

0