back to top
23.4 C
Athens
Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1464

Ανασφάλιστα: Οι καλές προθέσεις φαίνεται ότι κόλλησαν στην γραφειοκρατία

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Πολύ καλό για να είναι αληθινό “  (too good to be true) για την υπόθεση των 1 εκατ. ανασφάλιστων οχημάτων.  Οι καλές  προθέσεις και από το Υπουργείο Οικονομικών και από το Μεταφορών και από τις ασφαλιστικές εταιρείες  (ΕΑΕΕ) υπήρχαν  αλλά ως συνήθως σκόνταψαν στην ελληνική γραφειοκρατία. Έτσι, ενώ όλοι οι θεσμοί πανηγύρισαν για τα ραβασάκια που στάλθηκαν στους ανασφάλιστους ιδιοκτήτες οχημάτων, στην πράξη από την Παρασκευή το βράδυ άρχισαν να βγαίνουν πολλά προβλήματα.

Όπως ενημερώνει ο έγκριτος περί του ΥΠΕΘΟ συνάδελφος Κωστής Πλάντζος στο Πρώτο Θέμα: « Τρέχουν και δεν φτάνουν από την Παρασκευή δεκάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων που διαπιστώνουν πως έλαβαν «κατά λάθος» ειδοποιητήριο για να πληρώσουν παράβολο 250 ευρώ για ανασφάλιστο ΙΧ. Καλούνται να μεταβούν στη ΔΟΥ ή στο υπουργείο Συγκοινωνιών και να καταθέσουν στοιχεία που θα τους απαλλάσσουν, έστω και αν οι ίδιοι ένιωθαν εφησυχασμένοι πως έχουν πληρώσει τα ασφάλιστρα και έχουν κάνει σωστά όλες τις διαδικασίες.

Επιπλέον θα πρέπει να μαζέψουν πρώτα και μια στοίβα δικαιολογητικά που απαιτούνται κατά περίπτωση για να βρουν το δίκιο τους, όπως για παράδειγμα βεβαιώσεις από ΚΕΠ, βεβαίωση ακινησίας ή ιστορικό μεταβολών του συγκεκριμένου οχήματος κλπ. Ακόμα περισσότεροι είναι εκείνοι όμως που δεν γνωρίζουν καν ακόμα ότι έχουν στοχοποιηθεί σαν ύποπτοι και, αν δεν σπεύσουν να μπουν άμεσα στην σελίδα τους στο Taxisnet για να διαπιστώσουν αν υπάρχει πρόβλημα και πώς θα το αντιμετωπίσουν, μπορεί να δεχτούν την επίσκεψη της αστυνομίας που θα τους βεβαιώσει πρόστιμο και θα χάσουν άδεια κυκλοφορίας, πινακίδες κλπ.»

Επί της ουσίας, η διασταύρωση έγινε με πολλά προβλήματα. Για παράδειγμα, εντάχθηκαν αυτοκίνητα που είχαν ακινητοποιηθεί , γεγονός που σημαίνει ότι δεν υπήρξε συνεννόηση μεταξύ ΔΟΥ και Υπουργείου Μεταφορών.  Επίσης υπήρχαν ανασφάλιστα οχήματα που ήταν στην διαδικασία ασφάλισής τους  με λίγο περισσότερο… (ως είθισται από παλαιότερα) καθυστέρηση. Επίσης υπάρχουν χιλιάδες ανασφάλιστοι οικονομικοί μετανάστες, δεύτερα οχήματα στα εξοχικά ανά την περιφέρεια που κυκλοφορούν μερικές μέρες τον χρόνο,  συνήθεις ύποπτοι και «στρατηγικοί μπαταξήδες» της λογικής  “ εγώ δεν προκαλώ ατυχήματα “  και άλλοι πολλοί παραβατικοί οδηγοί.

Ωστόσο,  ας κρατήσουμε  ως θετική  την γενική  ‘επιστράτευση’ των φορέων για την μάστιγα των ανασφάλιστων.  Εάν από την διασταύρωση των δεδομένων ο αριθμός των ανασφάλιστων οχημάτων υποχωρήσει κάτω από τις 500.000  θα είναι μία σημαντική νίκη και για την ασφαλιστική αγορά και για το Κράτος και την κοινωνία πάνω απ’ όλα.

Ολους όσους βράβευσε για το 2016 χτες η Interamerican

0

Στην χρονιά που πέρασε το Agency της Interamerican ξεπέρασε τις δυσκολίες, διέκρινε τις ευκαιρίες, και αξιοποίησε τις νέες δυνατότητες της τεχνολογίας. Με υψηλό επαγγελματισμό με γνώσεις και με ενσυναίσθηση  στάθηκε δίπλα στους πελάτες. Κατανόησε τις ανάγκες των πελατών και ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες των.

Η Interamerican για όλα τα παραπάνω και πολλά περισσότερα στην διάρκεια της Ετησίου Συνεδρίου των Πωλήσεων χτες στο  Ιδρυμα Μείζονος Ελληνισμού βράβευσε όλους τους συνεργάτες της οι οποίοι αναλμαβάνουν νέο ρόλο στην σημερινή εποχή ακόμα πιο ουσιαστικό.

Διαβάστε για το συνέδριο στον σύνδεσμο: Interamerican: Τι ειπώθηκε στο συνέδριο

Βραβεύσεις 2016
Συντονιστές Ασφαλιστικών Συμβούλων
Νέα Παραγωγή ΖΩΗΣ – ΥΓΕΙΑΣ – ΟΜΑΔΙΚΩΝ
1. Βασιλόπουλος Βασίλειος
2. Ταμβάκος Γεώργιος
Νέα Παραγωγή ΥΓΕΙΑΣ
1. Βασιλόπουλος Βασίλειος
2. Χαμουζάς Νικόλαος
Capital
1. Βασιλόπουλος Βασίλειος
2. Παπαδημητράκης Εμμανουήλ
3. Λαζαρίδης Κων/νος
Τιμητική Διάκριση: Παπαδοπούλου Μαρία
Εγγεγραμμένα ΓΕΝΙΚΩΝ
1. Χαμουζάς Νικόλαος
2. Κουβελιώτης Κων/νος
Εγγεγραμμένα ΠΥΡΟΣ
1. Κουβελιώτης Κων/νος
Νέοι Ενεργοί
1. Βασιλόπουλος Βασίλειος
2. Ταμβάκος Γεώργιος
3. Παπαδημητράκης Εμμανουήλ

 

Βραβεύσεις 2016
Συντονιστές Ασφαλιστικών Συμβούλων
Νέα Παραγωγή ΖΩΗΣ – ΥΓΕΙΑΣ – ΟΜΑΔΙΚΩΝ
1. Λαζαρίδης Κων/νος
Capital
1. Λαζαρίδης Κων/νος
Νέοι Ενεργοί
1. Λαζαρίδης Κων/νος

 

Βραβεύσεις 2016
Unit Managers
Νέα Παραγωγή ΖΩΗΣ – ΥΓΕΙΑΣ – ΟΜΑΔΙΚΩΝ
Γραφείο Πωλήσεων Unit manager
1. 1710000 Τοζακίδης Ιωάννης Κωνσταντακοπούλου Βασιλική
2. 3710000 Πύργος Αθηνών Καρράς Ευάγγελος
3. 3710000 Πύργος Αθηνών Μαθιούδη Κων/να
Νέα Παραγωγή ΥΓΕΙΑΣ
Γραφείο Πωλήσεων Unit manager
1. 290000 Βασιλόπουλος Β. Καρρά Αγγελική
2. 3710000 Πύργος Αθηνών Μαθιούδη Κων/να
3. 7140000 Παπαδημητράκης Εμ. Κουσκουμπεκάκη Ευσεβία
Capital
Γραφείο Πωλήσεων Unit manager
1. 1710000 Τοζακίδης Ιωάννης Κωνσταντακοπούλου Βασιλική
2. 3900000 Λαζαρίδης Κων. Σταμογιάννη Πηνελόπη
3. 290000 Βασιλόπουλος Β. Χαλικιά Μαρία
Εγγεγραμμένα ΓΕΝΙΚΩΝ
Γραφείο Πωλήσεων Unit manager
1. 290000 Βασιλόπουλος Β. Χαλικιά Μαρία
2. 3710000 Πύργος Αθηνών Μαθιούδη Κων/να
3. 3710000 Πύργος Αθηνών Καρράς Ευάγγελος
Εγγεγραμμένα ΠΥΡΟΣ
Γραφείο Πωλήσεων Unit manager
1. 1710000 Τοζακίδης Ιωάννης Κωνσταντακοπούλου Βασιλική
2. 3710000 Πύργος Αθηνών Μαθιούδη Κων/να
3. 3710000 Πύργος Αθηνών Καρράς Ευάγγελος
Νέοι Ενεργοί
Γραφείο Πωλήσεων Unit manager
1. 3770000 Ταμβάκος Γ. Ορφανίδης Νικόλαος
2. 290000 Βασιλόπουλος Β. Καρρά Αγγελική
3. 3710000 Πύργος Αθηνών Μαθιούδη Κων/να
3. 290000 Βασιλόπουλος Β. Χαλικιά Μαρία
3. 7140000 Παπαδημητράκης Εμ. Κουσκουμπεκάκη Ευσεβία

 

Βραβεύσεις 2016
Unit Managers
Νέα Παραγωγή ΖΩΗΣ – ΥΓΕΙΑΣ – ΟΜΑΔΙΚΩΝ
Γραφείο Πωλήσεων Unit manager
1. 3710000 Πύργος Αθηνών Μαθιούδη Κων/να
Νέα Παραγωγή ΥΓΕΙΑΣ
Γραφείο Πωλήσεων Unit manager
1. 3710000 Πύργος Αθηνών Μαθιούδη Κων/να
Capital
Γραφείο Πωλήσεων Unit manager
1. 3900000 Λαζαρίδης Κων. Σταμογιάννη Πηνελόπη
Εγγεγραμμένα ΓΕΝΙΚΩΝ
Γραφείο Πωλήσεων Unit manager
1. 3710000 Πύργος Αθηνών Μαθιούδη Κων/να
Εγγεγραμμένα ΠΥΡΟΣ
Γραφείο Πωλήσεων Unit manager
1. 3710000 Πύργος Αθηνών Μαθιούδη Κων/να
Νέοι Ενεργοί
Γραφείο Πωλήσεων Unit manager
1. 3710000 Πύργος Αθηνών Μαθιούδη Κων/να
2. 7140000 Παπαδημητράκης Εμ. Κουσκουμπεκάκη Ευσεβία

 

Βραβεύσεις 2016
Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι
Νέα Παραγωγή ΖΩΗΣ – ΥΓΕΙΑΣ – ΟΜΑΔΙΚΩΝ
Γραφείο Πωλήσεων Agent
1. 3710000 Πύργος Αθηνών Νασόπουλος Θεόδωρος
2. 1710000 Τοζακίδης Γ. Κοκκότης Γεώργιος
3. Φ510000 Διοικητικό Γρ. Χανίων Καστανάκης Κωνσταντίνος
4. 290000 Βασιλόπουλος Β. Γουργούλη Θεοδώρα – Σωτηρία
5. Φ510000 Διοικητικό Γρ. Χανίων Παρασκάκης Θρασύβουλος
6. 6900000 Διοικητικό Γρ. Θεσσαλονίκης Παζαρλής Αθανάσιος
7. 290000 Βασιλόπουλος Β. Τουρνατζής Λουκάς
8. 290000 Βασιλόπουλος Β. Σεβαστάκη Μαρία
Νέα Παραγωγή ΥΓΕΙΑΣ
Γραφείο Πωλήσεων Agent
1. 6900000 Διοικητικό Γρ. Θεσσαλονίκης Παζαρλής Αθανάσιος
2. 1450000 Χαμουζάς Ν. Δανελλάκης Νικόλαος
3. Φ500000 Διοικητικό Γρ. Αμαρουσίου Γαβριηλίδου Καλλιόπη
4. 4090000 Αντωνίου Η. Αρέτου Ευδοξία
5. 290000 Βασιλόπουλος Β. Καδόγλου Χαράλαμπος
6. 290000 Βασιλόπουλος Β. Σεβαστάκη Μαρία
7. Φ520000 Διοικητικό Γρ. Αργυρούπολης Καρπουζής Ντίνος
8. 1450000 Χαμουζάς Ν. Μπίθα Νικολέττα
Capital
Γραφείο Πωλήσεων Agent
1. 1780000 Παπαδοπούλου Μ. Γιαννακόδημος Δημήτριος
2. 3710000 Πύργος Αθηνών Νασόπουλος Θεόδωρος
3. 1780000 Παπαδοπούλου Μ. Δάγγα Ευαγγελία
4. 1780000 Παπαδοπούλου Μ. Ραγκούση Μαρουσώ
5. Φ500000 Διοικητικό Γρ. Αμαρουσίου Δασούρας Χρήστος
6. 3960000 Παπαζωγράφος Νικ. Καφούρος Δημήτριος
7. 290000 Βασιλόπουλος Β. Γουργούλη Θεοδώρα – Σωτηρία
8. 1780000 Παπαδοπούλου Μ. Μακαρόνης Νικόλαος
Εγγεγραμμένα ΓΕΝΙΚΩΝ
Γραφείο Πωλήσεων Agent
1. 1080000 Κουβελιώτης Κ. Κουβελιώτης Λάμπρος
2. Φ520000 Διοικητικό Γρ. Αργυρούπολης Παναγόπουλος Ιωάννης
3. Φ520000 Διοικητικό Γρ. Αργυρούπολης Αγγουρίδης Κωνσταντίνος
4. Φ500000 Διοικητικό Γρ. Αμαρουσίου Γαβριηλίδου Καλλιόπη
5. 2420000 Αντωνάκος Α. Λυμπερόπουλος Βασίλειος
6. 4090000 Αντωνίου Η. Αρέτου Ευδοξία
7. 290000 Βασιλόπουλος Β. Τουρνατζής Λουκάς
8. 2540000 Διοικητικό Γρ. Πατρών Ράπτης Γεώργιος
Εγγεγραμμένα ΠΥΡΟΣ
Γραφείο Πωλήσεων Agent
1. Φ500000 Διοικητικό Γρ. Αμαρουσίου Γαβριηλίδου Καλλιόπη
2. 5160000 Μαχαιρίδης Χ. Τσιαβίκος Γεώργιος
3. 6260000 Λάμπρου Κων/νος Σχιστοχείλης Γρηγόριος
4. 290000 Βασιλόπουλος Β. Τουρνατζής Λουκάς
5. Φ520000 Διοικητικό Γρ. Αργυρούπολης Αγγουρίδης Κωνσταντίνος
6. 1450000 Χαμουζάς Ν. Μαντίκος Δημήτριος
7. Φ560000 Διοικητικό Γρ. Ρεθύμνου Τσίχλης Σταύρος
8. Φ520000 Διοικητικό Γρ. Αργυρούπολης Παπαϊωάννου Βασίλειος

 

Βραβεύσεις 2016
 Νέοι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι
Νέα Παραγωγή ΖΩΗΣ – ΥΓΕΙΑΣ – ΟΜΑΔΙΚΩΝ
Γραφείο Πωλήσεων Agent
1. 3720000 Τερζάκης Ευ. Μπαγιάτης Σπυρίδων
2. 3720000 Τερζάκης Ευ. Τερζάκη Ηρώ
3. 3710000 Πύργος Αθηνών Αντωνιάδου Σπυριδούλα
Νέα Παραγωγή ΥΓΕΙΑΣ
Γραφείο Πωλήσεων Agent
1. 290000 Βασιλόπουλος Β. Καδόγλου Χαράλαμπος
2. 6900000 Διοικητικό Γρ. Θεσσαλονίκης Ελευθεράκης Μάριος
3. 7140000 Παπαδημητράκης Εμ. Σπανάκης Ιωάννης
Capital
Γραφείο Πωλήσεων Agent
1. 1710000 Τοζακίδης Ι. Θεοφανίδου Φανή
2. 3720000 Τερζάκης Ευ. Τερζάκη Ηρώ
3. Φ500000 Διοικητικό Γρ. Αμαρουσίου Ανανιάδου Σμαράγδα
Εγγεγραμμένα ΓΕΝΙΚΩΝ
Γραφείο Πωλήσεων Agent
1. 1450000 Χαμουζάς Ν. Κακαράς Νικόλαος
2. 6890000  Ζιώγας Ι. Παπάζογλου Ευαγγελία
3. 7140000 Παπαδημητράκης Εμ. Σπανάκης Ιωάννης
Εγγεγραμμένα ΠΥΡΟΣ
Γραφείο Πωλήσεων Agent
1. 7140000 Παπαδημητράκης Εμ. Σπανάκης Ιωάννης
2. Φ560000 Διοικητικό Γρ. Ρεθύμνου Μαρινάκης Ιωάννης

 

Βραβεύσεις 2016
Πρακτορειακό Δίκτυο
Εγγεγραμμένα ΓΕΝΙΚΩΝ
1. INFOTRUST ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕΣΙΤΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ
2. ΜΕΓΚΑ ΙΝΣΟΥΡΑΝΣ ΜΠΡΟΚΕΡΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
3. EXECUTIVE INSURANCE BROKERS ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕΣΙΤΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ
4. ΜΑΡΤΕΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΥΣΗΣ
5. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΤΣΑΟΥΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ & ΣΙΑ ΕΕ
Εγγεγραμένα ΓΕΝΙΚΩΝ (Not Attica)
1. Β. ΛΥΡΑΣ KAI ΣΙΑ
2. MEGAGENCY (ΜΕΓΚΑΕΤΖΕΝΣΙ) ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
3. Κ. ΡΑΣΚΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Ε.Π.Ε
4. Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε
5. ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ
Εγγεγραμμένα ΠΥΡΟΣ
1. MARSH Ε.Π.Ε. – ΜΕΣΙΤΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ
2. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΤΣΑΟΥΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ & ΣΙΑ ΕΕ
3. ΠΕΝΚΟ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕΣΙΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ
4. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Α.Ε. ΜΕΣΙΤΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ
5. ΓΙΟΥΡΟΜΠΡΟΚΕΡΣ ΜΕΣΙΤΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ ΑΕ
Χαρτοφυλάκιο ΟΜΑΔΙΚΩΝ
1. ΜΑΡΤΕΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΥΣΗΣ
2. ΓΙΟΥΡΟΜΠΡΟΚΕΡΣ ΜΕΣΙΤΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ ΑΕ
3. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΤΣΑΟΥΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ & ΣΙΑ ΕΕ
4. ΔΙΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ
5. MARSH Ε.Π.Ε. – ΜΕΣΙΤΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ
Εγγεγραμμένα ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ
1. MARSH Ε.Π.Ε. – ΜΕΣΙΤΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ
2. ΜΕΓΚΑ ΙΝΣΟΥΡΑΝΣ ΜΠΡΟΚΕΡΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
3. ΓΙΟΥΡΟΜΠΡΟΚΕΡΣ ΜΕΣΙΤΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ ΑΕ
4. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΤΣΑΟΥΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ & ΣΙΑ ΕΕ
5. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΤΣΙΜΠΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΜΕΣΙΤΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ Ε.Π.Ε.
Εγγεγραμένα Σκαφών
1. ΠΡΕΒΕΖΑΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
2. MARSH Ε.Π.Ε. – ΜΕΣΙΤΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ
3. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΤΣΑΟΥΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ & ΣΙΑ ΕΕ
4. SEASCOPE HELLAS S.A
5. GLOBALIS ΜΕΣΙΤΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Interamerican: Τι ειπώθηκε στο Συνέδριο

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Με μία καλόγουστη και λιτή τελετή η Interamerican βράβευσε τα στελέχη της και τους συνεργάτες της που διακρίθηκαν το 2016 για την αποτελεσματικότητα στις πωλήσεις αλλά και για την συνέπεια απέναντι στους πελάτες-καταναλωτές τους. Η εκδήλωση «Σύμβουλος: Η δική σου εποχή!» δείχνει την εμπιστοσύνη με την οποία η Interamerican εξακολουθεί να περιβάλλει τους δικούς της ανθρώπους και τους συνεργάτες της.

Η εκδήλωση ήταν χωρισμένη σε δύο μέρη. Κατά το α’ μέρος στο οποίο συντονιστής ήταν ο Παύλος Τσίμας , επίσημος καλεσμένος ήταν ο πρόεδρος της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, κ. Δημήτρης Μαζαράκης ενώ τιμήθηκε ως παράδειγμα αθλητικής επιμονής και διάκρισης ο Ολυμπιονίκης του Ρίο, κολυμβητής Σπύρος Γιαννιώτης.

Tο πρόγραμμα είχε μία ειδική ενότητα #symvoulos στην οποία θα μπορούσαν οι θεατές να θέσουν μέσω των κινητών τους ή των tablets τα ερωτήματά τους ή να εκφράσουν τις απόψεις τους για τους ομιλητές και τις ομιλίες.

Α’ μέρος Συνεδρίου

Ο συντονιστής Παύλος Τσίμας φάνηκε προετοιμασμένος για την εκδήλωση καθώς στην έναρξη της ομιλίας του επεσήμανε την ανάγκη ανάταξης στον τομέα ασφάλισης και αποκατάστασης του αισθήματος ασφάλειας.

Ο επίσημος καλεσμένος πρόεδρος της ΕΑΕΕ, Δημήτρης Μαζαράκης, τόνισε την συνεισφορά της Interamerican στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς έχοντας μία από τις καλύτερες ομάδες πωλήσεων. «Μοιραζόμαστε τις ίδιες αγωνίες και τις ίδιες χαρές» δήλωσε χαρακτηριστικά και αναφέρθηκε στην πρώτη εμπειρία που είχε με την Interamerican.

O κ. Μαζαράκης μιλώντας γενικότερα για την ασφαλιστική αγορά τόνισε ότι υπάρχουν νέες προκλήσεις , αυξανόμενος ρυθμός αλλαγών και απαιτήσεων τόσο στην κοινωνία όσο και στις απαιτήσεις των καταναλωτών που είναι απαραίτητος ο εξυγχρονισμός των επιχειρήσεων.

«Αναλφάβητος στη νέα εποχή , θα είναι αυτός που δεν εξελίσσεται» δήλωσε χαρακτηριστικά. Η ασφαλιστική αγορά θα πρέπει «να αγκαλιάσει τις εξελίξεις και την τεχνολογία» επεσήμανε.

Αναφερόμενος στα Solvency II επεσήμανε ότι η εικόνα που βγαίνει για τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα είναι θετική αλλά η ευφορία και η αισιοδοξία πρέπει να δώσουν την θέση τους στην εγρήγορση και την ετοιμότητα για τις ευκαιρίες που υπάρχουν. Έθιξε το πρόβλημα των ανασφάλιστων οχημάτων και το νομοθετικό πλαίσιο που ετοιμάζεται και βέβαια επικεντρώθηκε σε θέματα σύνταξης, υγείας και φυσικών καταστροφών.

Γιάννης Καντώρος (CEO Interamerican)

O CEO της Interamerican, Γιάννης Καντώρος ξεκίνησε την ομιλία του επισημαίνοντας ότι το μεγάλο πρόβλημα στην οικονομία είναι η οικονομική αβεβαιότητα και εμπιστοσύνη. Πρέπει να αποκατασταθούν αυτές για να δημιουργήσουν πλούτο, καινοτομία και να ευημερήσουν.

Οι εξελίξεις στον ασφαλιστικό κλάδο και η είσοδος ξένων επενδυτών αποτελούν ψήφους εμπιστοσύνης και για την ελληνική οικονομία και ιδιαίτερα για την ελληνική ασφαλιστική αγορά. «Με συντάξεις 300-400 ευρώ , οι ανάγκες για συνταξιοδοτικά προγράμματα είναι τεράστιες» δήλωσε ο κ. Καντώρος.

«Οι φυσικές καταστροφές, οι αστικές ευθύνες, οι γεωργικές ασφαλίσεις είναι τομείς που ενδιαφέρουν άμεσα τις ασφαλιστικές οι οποίες καλούνται να καλύψουν τα κενά που αφήνει το κράτος. Είμαστε τυχεροί που βρισκόμαστε μέσα σε μία αγορά με τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης. Στη νέα εποχή , οι ανταγωνιστές είναι και συναγωνιστές μας και πρέπει να μεγαλώσουν την αγορά.»

Αναφερόμενος στον μητρικό όμιλο (Ahmea) τόνισε ότι η Ahmea βλέπει τα πράγματα στην Ελλάδα με αισιοδοξία και περιμένει πολλά μέσα στα επόμενα χρόνια. Η Interamerican ηγείται της προσπάθειας ανάπτυξης στο τρίπτυχο Πελάτες-Συνεργάτες-Εμπιστοσύνη.

Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην καινοτομία και στην επένδυση και αυτό φαίνεται όχι μόνο στις τεχνολογικές εφαρμογές και το Anytime αλλά και στην επέκταση του Medifirst, της επέκτασης της Anytime στην Κύπρο, στην δημιουργία του Analytical Center και άλλων πρόσφατων επενδύσεων. «Στόχος μας είναι να προσφέρουμε αξία για τον μέτοχο , τους πελάτες και βέβαια στους συνεργάτες μας» κατέληξε ο κ. Καντώρος.

Φαίη Βήλου (Ernst&Young) Business Development Manager

H κ. Φαίη Βήλου , Business Development Manager αναφέρθηκε στον «ασφαλιστικό σύμβουλο του μέλλοντος» , εστιάζοντας στον ρόλο που θα κληθεί να διαδραματίσει ο ασφαλιστικός σύμβουλος στα επόμενα 3-5 χρόνια.

Πλέον είναι σαφής η ανάγκη παροχής καινοτόμων προιόντων και στενότερης επαφής της ασφαλιστικής επιχείρησης- προιόντος- πελάτη. «Ο ασφαλιστικός σύμβουλος του μέλλοντος θα δώσει περισσότερο έμφαση για πωλήσεις –συμβουλές και λιγότερο στις διαδικασίες. Η ψηφιοποίηση θα είναι το βασικό εργαλείο πωλήσεων. Θα πρέπει να γίνεται ουσιαστική διαχείριση των αναγκών του πελάτη» ανέφερε η κα Βήλου.

Δημήτρης Μαύρος , Δ.Σ της εταιρείας Ερευνών MRB

O κ. Δημήτρης Μαύρος της MRB με την ομιλία του επεσήμανε στις ανάγκες και στο προφίλ του « πελάτη του σήμερα». Όπως χαρακτηριστικά ανάφερε, οι γυναίκες ηλικίας 35-45 ετών είναι αυτές που παίρνουν αποφάσεις και καθορίζουν τις τάσεις. Για τις εταιρείες πλέον η τάση είναι να προχωρήσουν από το πελατοκεντρικό σύστημα προς το ανθρωποκεντρικό. Δηλαδή από την αντιμετώπιση των υλικών αναγκών του πελάτη προς την ικανοποίηση των ανθρώπινων αναγκών του ως ολότητα.

Κατά το τέλος του α’ μέρους, ο Ολυμπιονίκης κολυμβητής ανοικτής θάλασσας Σπύρος Γιαννιώτης έκανε μία μεγάλη αναφορά στην αθλητική του καριέρα από τα πρώιμα χρόνια της Κέρκυρας μέχρι και το Ασημένιο Μετάλλιο στο Ρίο , δίνοντας έμφαση στην τεράστια προσπάθεια , κόπους , θυσίες που πραγματοποίησε μέχρι να φτάσει στο βάθρο του Ρίο , τονίζοντας πως διαχειρίζονταν ψυχολογικά και πνευματικά τις αποτυχίες για να φτάσει στην επόμενη επιτυχία του.

METLIFE: Έμφαση και εξειδίκευση στις ομαδικές ασφαλίσεις μέσω από τις έρευνες για τις ανάγκες των εργαζομένων

0

Του Νίκου Σακελλαρίου

Την πλήρη εξειδίκευση πάνω στις ασφαλιστικές ανάγκες των εργαζομένων προκειμένου να προσαρμόσει και να προωθήσει ακόμη περισσότερο τις ομαδικές της ασφαλίσεις πραγματοποιεί η Metlife.

Η έρευνα Employee Benefits Trends Study (EBTS) που παρουσιάζει η Metlife είναι μία έρευνα που διεξάγεται σε παγκόσμιο επίπεδο και προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για τις Παροχές Ομαδικής Ασφάλισης κατευθείαν από εργαζόμενους και εργοδότες.

Η EBTS έτρεξε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 2016, από ανεξάρτητη Εταιρεία Ερευνών, και σκοπός της ήταν να αποτυπώσει τις τρέχουσες πρακτικές και τάσεις στις Παροχές Ομαδικής Ασφάλισης. Αποτελεί μία από τις πιο ολοκληρωμένες μελέτες αυτού του είδους, εξετάζοντας τόσο την πλευρά των εργοδοτών όσο και των εργαζομένων πάνω σε θέματα Ομαδικής Ασφάλισης, γεγονός που τη διαφοροποιεί από πολλές άλλες έρευνες της αγοράς.

H αντίστοιχη έρευνα διεξάγεται στις ΗΠΑ τα τελευταία 15 χρόνια, ενώ τα τελευταία 5 χρόνια έχει διεξαχθεί και σε άλλες 11 χώρες στον κόσμο.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα μέσω προσωπικών συνεντεύξεων, σε 4 πόλεις (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βόλο & Ηράκλειο). Σε αυτήν συμμετείχαν 151 εταιρείες του ιδιωτικού τομέα, ελληνικές και πολυεθνικές, που είχαν ενεργό πρόγραμμα Ομαδικής Ασφάλισης καθώς και 302 εργαζόμενοι των εταιρειών αυτών.

Σε χθεσινή ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στην Κηφισιά, στελέχη πραγματοποίησαν αναλυτικές παρουσιάσεις των αναγκών και των προσδοκιών των εργαζομένων όπως φάνηκαν σε διεθνείς έρευνες του ομίλου Metlife.

Στις παρουσιάσεις φαίνεται ότι υπάρχει μία διεθνής τάση (και για την Ελλάδα) της μετατόπισης του ενδιαφέροντος των εργαζομένων από τις αμιγώς χρηματικές ανάγκες (αμοιβές) προς συνδυασμούς αμοιβών-ασφαλιστικών καλύψεων- χρηματικών κινήτρων (bonus).

Οι εργαζόμενοι ενδιαφέρονται εκτός από την βελτίωση των αμοιβών τους , να διαμορφώσουν ένα καλύτερο επίπεδο ασφαλιστικής κάλυψης που θα τους προσφέρει ένα υψηλότερο επίπεδο ποιότητας ζωής ενώ αποδέχονται για λόγους φιλοδοξιών και επαγγελματικής προώθησης την χορήγηση έξτρα αμοιβών (bonus) για την επίτευξη και υπερπλήρωση στόχων. Σημαντικό κίνητρο είναι και η αίσθηση των εργαζομένων ότι οι εργοδότες και τα ανώτατα στελέχη ενδιαφέρονται για αυτούς.

Η Metlife παραμένει εξαιρετικά αφοσιωμένη στις ομαδικές ασφαλίσεις σύνταξης και υγείας, γεγονός που της δίνει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ο ασφαλιστικός κολοσσός ήταν ο πρώτος που έδωσε (και ως Alico παλαιότερα) ιδιαίτερη σημασία στις ομαδικές ασφαλίσεις οι οποίες αποτελούν πλέον core business για την εταιρεία στην Ελλάδα.

Ατλαντική Ενωση: Πώς έφτασε σε υψηλούς δείκτες φερεγγυότητας

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Τα ίδια κεφάλαια της Εταιρίας υπερκαλύπτουν κατά 2,7 φορές την κεφαλαιακή απαίτηση φερεγγυότητας (SCR)  και κατά 6,2 φορές την ελάχιστη κεφαλαιακή απαίτηση, τοποθετώντας την, στις πιο φερέγγυες εταιρίες όχι μόνο στην ελληνική αγορά, αλλά και σε διεθνές επίπεδο.

Σε ότι αφορά τη δραστηριότητα, η Εταιρία παρουσιάζει σταθερή εικόνα στις σημαντικές κατηγορίες δραστηριοτήτων της, δηλαδή, τις γενικές ασφάλειες με κύριο άξονα τον κλάδο αυτοκινήτου και ακολούθως τον κλάδο πυρός. Στη συνέχεια βρίσκεται ο κλάδος ζωής, όπου γίνεται μια στρατηγική προσπάθεια ανάδειξής του. Συνολικά, σε ότι αφορά το επίπεδο παραγωγής, παρατηρήθηκε μια μικρή πτώση, η οποία φάνηκε να συγκρατείται κατά το τελευταίο τρίμηνο.

Η Εταιρία έχει εναρμονιστεί πλήρως με τις απαιτήσεις του νέου συστήματος διακυβέρνησης, υιοθετώντας τις επιταγές της οδηγίας Φερεγγυότητας ΙΙ και δημιουργώντας τις υποδομές ενός  σύγχρονου, και άμεσα προσαρμόσιμου στις τρέχουσες ανάγκες, οργανισμού. Το νέο σύστημα  διακυβέρνησης έχει δοκιμαστεί και έχει φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα, τόσο σε παραγωγικό  όσο και σε ελεγκτικό επίπεδο.

Σε ότι αφορά το προφίλ κινδύνου, η Εταιρία έχει λάβει τη στρατηγική απόφαση να παραμένει σε  χαμηλού ρίσκου επιλογές. Οι επιλογές χαμηλού ρίσκου, υλοποιούνται τόσο μέσω της προϊοντικής εξέλιξης της Εταιρίας όσο και από τις επενδυτικές της τοποθετήσεις, προσφέροντας  ένα εξαιρετικά φερέγγυο περιβάλλον για τους πελάτες της. Οι κίνδυνοι που διέπουν την Εταιρία, είναι οι τυπικοί κίνδυνοι μιας ασφαλιστικής εταιρίας χαμηλού ρίσκου. Ο μεγαλύτερος κίνδυνος  που διέπει την Εταιρία σε αυτή τη χρονική συγκυρία, είναι ο κίνδυνος χώρας. Σε ότι αφορά τους  υπόλοιπους κινδύνους, η Εταιρία, χρησιμοποιώντας τα πιο σύγχρονα εργαλεία, ποσοτικοποιεί, και με τακτικούς ελέγχους καταφέρνει να διατηρεί το  επίπεδο κινδύνου  που επιθυμεί

Τι ζητά η Insurance Europe από την Κομισιόν και από τις ασφαλιστικές

0

της Ελενας Ερμείδου

Οι τεχνολογικές εξελίξεις, όπως οι αυτοματοποιημένες συσκευές, τα big data και τα blockchain, έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν οφέλη στο πελάτη. Για παράδειγμα, οι αυτοματοποιημένες συσκευές μπορούν να παρέχουν προσωποποιημένες συμβουλές για τα ασφαλιστικά του προϊόντα. Συνεπώς θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα, ώστε να μην παρεμποδίζεται η χρήση των καινοτόμων αυτών συσκευών με κανονιστικές ρυθμίσεις που σε σύντομο χρονικό διάστημα δεν είναι επίκαιρες.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Insurance Europe οι κανονιστικές ρυθμίσεις θα πρέπει να είναι τεχνολογικά ουδέτερες και να βασίζονται πάνω στην δραστηριότητα, ώστε να διασφαλίζουν τους καταναλωτές ανεξάρτητα από τον πάροχο υπηρεσιών.

Η Insurance Europe στην ίδια της ανακοίνωση χαιρετίζει το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναζητά απόψεις σχετικά με το πώς μπορεί να στηριχτεί η ψηφιακή καινοτομία και δείχνει να είναι σε ετοιμότητα να άρει αδικαιολόγητα εμπόδια.

Εχοντας λάβει σοβαρά υπ’ όψιν την ταχύτητα διάδοσης της ψηφιακής καινοτομίας, η Insurance Europe επίσης επισημαίνει την σοβαρότητα της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο και κάνει έκκληση στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις να θέσουν σε εφαρμογή  κατάλληλα μέτρα ασφάλειας κυβερνοχώρου.

Τι ζητά η Insurance Europe από την Κομισιόν και από τις ασφαλιστικές

0

της Ελενας Ερμείδου

Οι τεχνολογικές εξελίξεις, όπως οι αυτοματοποιημένες συσκευές, τα big data και τα blockchain, έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν οφέλη στο πελάτη. Για παράδειγμα, οι αυτοματοποιημένες συσκευές μπορούν να παρέχουν προσωποποιημένες συμβουλές για τα ασφαλιστικά του προϊόντα. Συνεπώς θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα, ώστε να μην παρεμποδίζεται η χρήση των καινοτόμων αυτών συσκευών με κανονιστικές ρυθμίσεις που σε σύντομο χρονικό διάστημα δεν είναι επίκαιρες.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Insurance Europe οι κανονιστικές ρυθμίσεις θα πρέπει να είναι τεχνολογικά ουδέτερες και να βασίζονται πάνω στην δραστηριότητα, ώστε να διασφαλίζουν τους καταναλωτές ανεξάρτητα από τον πάροχο υπηρεσιών.

Η Insurance Europe στην ίδια της ανακοίνωση χαιρετίζει το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναζητά απόψεις σχετικά με το πώς μπορεί να στηριχτεί η ψηφιακή καινοτομία και δείχνει να είναι σε ετοιμότητα να άρει αδικαιολόγητα εμπόδια.

Εχοντας λάβει σοβαρά υπ’ όψιν την ταχύτητα διάδοσης της ψηφιακής καινοτομίας, η Insurance Europe επίσης επισημαίνει την σοβαρότητα της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο και κάνει έκκληση στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις να θέσουν σε εφαρμογή  κατάλληλα μέτρα ασφάλειας κυβερνοχώρου.

Οι CFOs στο επίκεντρο. Τι είπαν στο συνέδριο της KPMG

0

Τις εργασίες του συνεδρίου άνοιξε ο James Bellini, Ιστορικός του μέλλοντος και συγγραφέας, πρώην συντάκτης και παρουσιαστής της Financial Times Television, ο οποίος μίλησε για τις αλλαγές εκείνες του μέλλοντος που αναμένεται να ανατρέψουν τις ισορροπίες και να επηρεάσουν τις επιχειρήσεις. Τόνισε πώς «το μέλλον είναι τώρα» και έδωσε σημερινά παραδείγματα πρακτικών που αναμένεται να χρησιμοποιηθούν εκτενέστερα τα επόμενα χρόνια λόγω των τεχνολογικών εξελίξεων και των ραγδαίων κλιματικών αλλαγών.

Ο James Bellini διαβεβαίωσε ότι το προσδόκιμο ζωής των επιχειρήσεων θα μικρύνει αισθητά, καθώς τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους δεν θα είναι συναφή με τις καταναλωτικές ανάγκες και πρότεινε μια δημιουργική ρήξη με το παρόν και μια ρηξικέλευθη σχέση με το μέλλον. Ειδική αναφορά έγινε στα Big Data, το «πετρέλαιο του 20ου αιώνα», όπως το χαρακτήρισε, τα οποία οδηγούν την 4η βιομηχανική επανάσταση και θα αποτελέσουν το θεμέλιο της οικονομίας τα επόμενα 20-30 χρόνια.

Για την αυτοματοποίηση των διαδικασιών γενικά στις επιχειρήσεις, αλλά και ειδικότερα στην οικονομική διεύθυνση μίλησε ο  Luis António, Partner της KPMG Portugal, τονίζοντας ότι είναι μονόδρομος. Έρευνες δείχνουν ότι μέχρι το 2020 η ψηφιακή εργασία θα είναι μια αγορά αξίας 152 δις δολαρίων. Το Robotics Process Automation (RPA) θα ενταχθεί στις επιχειρήσεις για τις επαναλαμβανόμενες εργασίες εξοικονομώντας πολύ χρόνο για τα στελέχη προκειμένου αυτά να μπορούν να επικεντρωθούν σε πιο στρατηγικές εργασίες. Οι συγκεκριμένες εργασίες θα γίνονται χωρίς λάθη και θα απαιτείται στις περισσότερες περιπτώσεις και η εμπλοκή του ανθρώπου κυρίως για θέματα εγκρίσεων.

Πρόσφατη μελέτη της KPMG δείχνει ότι οι οικονομικοί διευθυντές, σε ποσοστό 70%, εκτιμούν ότι η τεχνολογία είναι ο παράγοντας που θα επηρεάσει περισσότερο τη δουλειά τους τα επόμενα χρόνια, ωστόσο μόνο οι μισοί θεωρούν ότι κάνουν αποτελεσματικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση.

 Στη συνέχεια ο Peter Zinn, ειδικός σε θέματα ασφάλειας του κυβερνοχώρου και Ιδρυτής του Cyber Agents Company, μίλησε για το μεγάλο κίνδυνο που φέρνει μαζί της η νέα τεχνολογική επανάσταση, που δεν είναι άλλος από τις κυβερνοεπιθέσεις. Ανέλυσε διάφορες περιπτώσεις πιθανών επιθέσεων που μπορούν να συμβούν στις επιχειρήσεις (σε διαφορετικούς κλάδους) και ζήτησε από τις εταιρείες να προχωρήσουν σε ένα τουλάχιστον βασικό επίπεδο προστασίας, καθώς, όπως διευκρίνισε, κανένας δε μπορεί να είναι 100% ασφαλής και όλα τα συστήματα είναι «ευάλωτα» σε κινδύνους.

Εν όψει των σημαντικών λογιστικών αλλαγών από αρχές του 2018 στα IFRS o Markus Kreher, Global Service Line Leader for Accounting Advisory Services for the Consumer Markets της KPMG, μίλησε για τις προκλήσεις αλλά και τις ευκαιρίες που θα προκύψουν από τις εταιρείες εξαιτίας αυτών και επικεντρώθηκε ειδικότερα στο IFRS 15 που επηρεάζει τη λογιστική των εσόδων. Τόνισε πώς η σωστή προετοιμασία των οικονομικών διευθύνσεων αποτελεί το πρώτο και βασικό βήμα για να αποφευχθεί μια κρίση και συμβούλευσε τους οικονομικούς διευθυντές να εμπλέξουν και τα υπόλοιπα διοικητικά στελέχη σε αυτή την λογιστική μετάβαση, ώστε όλες οι απαραίτητες διαδικασίες να γίνουν ομαλά. Ανάμεσα στις ευκαιρίες ανέφερε τη δυνατότητα επαναδιαπραγμάτευσης των συμβάσεων αλλά και την αναθεώρηση της κοστολόγησης.

 Για την εταιρική μεταμόρφωση και τις προκλήσεις σε έργα μεγάλης κλίμακας μίλησε ο Γιάννης Καλαφατάς, Γενικός Διευθυντής των Οικονομικών Υπηρεσιών του Ομίλου Μυτιληναίος. Ο κύριος Καλαφατάς διευκρίνισε ότι «ο μετασχηματισμός μπορεί να είναι συγχώνευση ή απόσχιση ή είσοδος σε νέες αγορές και τομείς δραστηριοποίησης. Σε κάθε περίπτωση είναι αναγκαίος για την επιβίωση ενός οργανισμού».  Όπως υπογράμμισε «η πορεία του μετασχηματισμού της επιχείρησης εξαρτάται από την διορατικότητα της διοίκησης, από το χρονικό πλαίσιο στο οποίο γίνεται, καθώς και το βαθμό προσαρμοστικότητας της επιχείρησης».

Το λόγο πήρε στη συνέχεια ο γνωστός δημοσιογράφος των Financial Times Peter Spiegel, ο οποίος έκανε μια γενική ανάλυση της ευρωπαϊκής οικονομίας και του ευρωπαϊκού επιχειρείν. Στάθηκε ιδιαίτερα στο θέμα της εργασίας και είπε πως ζούμε σε μια περίοδο «έκρηξης νέων», οι οποίοι βλέπουν να μην έχουν ένα «εύκολο» μέλλον και καλές προοπτικές, καθώς όπως δείχνουν οι μελέτες του ΟΟΣΑ καταργούνται οι θέσεις μέσης εργασίας, αποκλείοντας με αυτό τον τρόπο ένα μεγάλο ποσοστό εργαζομένων από τον επαγγελματικό στίβο. Ο Peter Spiegel υπογράμμισε την ανάγκη να ολοκληρωθεί η ενιαία αγορά στην Ευρώπη προκειμένου να γίνει η ήπειρος πιο ανταγωνιστική και έκανε τη σύγκριση με την οικονομία των ΗΠΑ, όπου το περιβάλλον για τις επιχειρήσεις είναι πιο ευνοϊκό και ευέλικτο με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις εκεί να μπορούν να αναπτύσσονται γρήγορα.

Η εκδήλωση έκλεισε με συζήτηση σε πάνελ για το θέμα των μη εξυπηρετούμενων δανείων με συντονιστή το Θάνο Τσοτσορό, Γενικός Διευθυντής, Deal Advisory, επικεφαλής των δραστηριοτήτων Corporate Finance και Restructuring της KPMG και ομιλητές τους κ.κ Βασίλη Θεοφανόπουλο, Εταίρος της Pillarstone, Αλέξανδρο Μεταλληνό, Εταίρος της Καρατζάς και Συνεργάτες και Σεραφείμ Σωτηριάδης, Δικηγόρος της Σεραφείμ Σωτηριάδης και Συνεργάτες. Από τη συζήτηση  προέκυψε το συμπέρασμα πώς ενώ τα μη εξυπηρετούμενα επιχειρηματικά δάνεια είναι ένα ακανθώδες θέμα της ελληνικής οικονομίας, μπορεί ωστόσο να αποτελέσει ταυτόχρονα και μια σημαντική ευκαιρία για στρατηγικές επενδύσεις και για συγκέντρωση και ενδυνάμωση κλάδων.

Δίπλα στην νέα γενιά η AXA, για 3η συνεχή χρονιά το AXA Business Day

0

Μία ξεχωριστή εμπειρία έζησαν 40 φοιτητές από πανεπιστήμια όλης της Ελλάδας καθώς πέρασαν μια ολόκληρη μέρα στα κεντρικά γραφεία της ΑΧΑ όπου ενημερώθηκαν για την Εταιρεία, γνώρισαν τους ανθρώπους της και τις προοπτικές εξέλιξης που υπάρχουν. Για 3η συνεχή χρονιά, η ΑΧΑ Ελλάδας, πραγματοποίησε ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο «Business Day».

Το ΑΧΑ «Business Day» έγινε στο πλαίσιο της στρατηγικής που ακολουθεί η ΑΧΑ να υποστηρίζει τους νέους ανθρώπους να ενδυναμώνουν τις τεχνικές τους γνώσεις και να λαμβάνουν εμπειρίες που θα έχουν αξία για μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία.

Μέσα από μια σειρά παρουσιάσεων από στελέχη της ΑΧΑ, τροφοδοτήθηκε ένας παραγωγικός διάλογος που προσέφερε στους φοιτητές βαθιά κατανόηση του τρόπου που δουλεύει μια ασφαλιστική εταιρεία και τις ανάγκες που μπορούν οι ίδιοι να καλύψουν για να προσφέρουν από την πλευρά τους μια δυναμική ώθηση, τόσο στην ΑΧΑ όσο και στον ασφαλιστικό κλάδο.

Η εμπειρία των φοιτητών έλαβε βιωματική διάσταση όταν όλοι μαζί, με τη συμμετοχή και των ανθρώπων της ΑΧΑ, συμμετείχαν σε ένα εργαστήριο μαγειρικής. Μέσα από αυτό, υπό την καθοδήγηση ειδικού εκπαιδευτή, είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τη σημαντικότητα της αρμονικής συνεργασίας και την προστιθέμενη αξία που μπορεί καθένας να προσφέρει, για ένα καλό αποτέλεσμα.

«Ήταν μία εξαιρετική μέρα, τόσο από πλευράς ομιλιών-παρουσιάσεων, όσο και από πλευράς ευκαιρίας να γνωρίσουμε εσάς και την Εταιρεία σας. Μας δείξατε μια Εταιρεία όπου πραγματικά θα θέλαμε να εργαστούμε και να γίνουμε μέρος της επιτυχίας της. Η ιδέα και η υλοποίηση του workshop μαγειρικής ήταν ιδιαιτέρως ευχάριστη εμπειρία. Το απολαύσαμε!» ανέφερε ένας από τους συμμετέχοντες φοιτητές.

H Άννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΧΑ, ανέφερε: «Έχουμε να μάθουμε από τον τρόπο που οι νέοι οραματίζονται το μέλλον και την ίδια ώρα, έχουμε να προσφέρουμε σημαντικά εχέγγυα για την απρόσκοπτη ανάπτυξη τους. Η ΑΧΑ αποτελεί έναν οργανισμό που αφουγκράζεται υπεύθυνα τις ανάγκες της νέας γενιάς και στέκεται δίπλα της για ένα κοινό μέλλον που θα αποδώσει καρπούς σε όλους. Αυτή ήταν η 3η φορά που πραγματοποιήθηκε το “AXA Business Day” και με χαρά βλέπουμε το αυξανόμενο ενδιαφέρον των νέων για την Εταιρεία μας».

Δίπλα στην νέα γενιά η AXA, για 3η συνεχή χρονιά το AXA Business Day

0

Μία ξεχωριστή εμπειρία έζησαν 40 φοιτητές από πανεπιστήμια όλης της Ελλάδας καθώς πέρασαν μια ολόκληρη μέρα στα κεντρικά γραφεία της ΑΧΑ όπου ενημερώθηκαν για την Εταιρεία, γνώρισαν τους ανθρώπους της και τις προοπτικές εξέλιξης που υπάρχουν. Για 3η συνεχή χρονιά, η ΑΧΑ Ελλάδας, πραγματοποίησε ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο «Business Day».

Το ΑΧΑ «Business Day» έγινε στο πλαίσιο της στρατηγικής που ακολουθεί η ΑΧΑ να υποστηρίζει τους νέους ανθρώπους να ενδυναμώνουν τις τεχνικές τους γνώσεις και να λαμβάνουν εμπειρίες που θα έχουν αξία για μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία.

Μέσα από μια σειρά παρουσιάσεων από στελέχη της ΑΧΑ, τροφοδοτήθηκε ένας παραγωγικός διάλογος που προσέφερε στους φοιτητές βαθιά κατανόηση του τρόπου που δουλεύει μια ασφαλιστική εταιρεία και τις ανάγκες που μπορούν οι ίδιοι να καλύψουν για να προσφέρουν από την πλευρά τους μια δυναμική ώθηση, τόσο στην ΑΧΑ όσο και στον ασφαλιστικό κλάδο.

Η εμπειρία των φοιτητών έλαβε βιωματική διάσταση όταν όλοι μαζί, με τη συμμετοχή και των ανθρώπων της ΑΧΑ, συμμετείχαν σε ένα εργαστήριο μαγειρικής. Μέσα από αυτό, υπό την καθοδήγηση ειδικού εκπαιδευτή, είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τη σημαντικότητα της αρμονικής συνεργασίας και την προστιθέμενη αξία που μπορεί καθένας να προσφέρει, για ένα καλό αποτέλεσμα.

«Ήταν μία εξαιρετική μέρα, τόσο από πλευράς ομιλιών-παρουσιάσεων, όσο και από πλευράς ευκαιρίας να γνωρίσουμε εσάς και την Εταιρεία σας. Μας δείξατε μια Εταιρεία όπου πραγματικά θα θέλαμε να εργαστούμε και να γίνουμε μέρος της επιτυχίας της. Η ιδέα και η υλοποίηση του workshop μαγειρικής ήταν ιδιαιτέρως ευχάριστη εμπειρία. Το απολαύσαμε!» ανέφερε ένας από τους συμμετέχοντες φοιτητές.

H Άννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΧΑ, ανέφερε: «Έχουμε να μάθουμε από τον τρόπο που οι νέοι οραματίζονται το μέλλον και την ίδια ώρα, έχουμε να προσφέρουμε σημαντικά εχέγγυα για την απρόσκοπτη ανάπτυξη τους. Η ΑΧΑ αποτελεί έναν οργανισμό που αφουγκράζεται υπεύθυνα τις ανάγκες της νέας γενιάς και στέκεται δίπλα της για ένα κοινό μέλλον που θα αποδώσει καρπούς σε όλους. Αυτή ήταν η 3η φορά που πραγματοποιήθηκε το “AXA Business Day” και με χαρά βλέπουμε το αυξανόμενο ενδιαφέρον των νέων για την Εταιρεία μας».