back to top
20.5 C
Athens
Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2025

«Oscar»: Ο νέος ψηφιακός βοηθός της Eurolife FFH που είναι πάντα δίπλα στους πελάτες

Η Eurolife FFH παρουσιάζει τον Oscar, τον νέο ψηφιακό βοηθό που φιλοδοξεί να φέρει μια νέα εποχή εξυπηρέτησης για τους πελάτες της εταιρείας. Ο Oscar είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα μέσα από την πλατφόρμα Eurolife Connect, προσφέροντας άμεση και εξατομικευμένη πληροφόρηση.

- Advertisement -

Ο Oscar είναι ένας ψηφιακός βοηθός, σχεδιασμένος να διευκολύνει την επικοινωνία των πελατών με την ασφαλιστική εταιρεία. Μέσα από ένα απλό και φιλικό περιβάλλον, δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους να ενημερώνονται γρήγορα και αξιόπιστα για τα ασφαλιστήριά τους, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε τηλεφωνική γραμμή ή να στείλουν email.

Με τον Oscar, οι πελάτες μπορούν να λάβουν άμεσες απαντήσεις σχετικά με τις καλύψεις των ασφαλιστικών τους συμβολαίων. Παράλληλα, μπορούν να ενημερωθούν για την πορεία των πληρωμών, το ιστορικό και τις επερχόμενες οφειλές, ενώ λαμβάνουν και πληροφορίες για όλες τις διαθέσιμες επιλογές εξόφλησης.

- Advertisement -

Η πρόσβαση στον Oscar είναι απλή. Αρκεί να συνδεθεί κανείς στην πλατφόρμα Eurolife Connect, να επιλέξει το εικονίδιο του Oscar στην αρχική σελίδα και να ξεκινήσει τη συνομιλία. Ο Oscar είναι έτοιμος να απαντήσει άμεσα, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας.

Η Eurolife FFH συνεχίζει τη στρατηγική της πορεία προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό, επενδύοντας σε καινοτόμες λύσεις που διευκολύνουν τη ζωή των πελατών της. Ο Oscar αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα της προσπάθειας αυτής, συνδυάζοντας τεχνολογία, εξυπηρέτηση και προσβασιμότητα. Με τον Oscar, η εξυπηρέτηση πελατών περνά σε μια νέα εποχή, γρήγορη, προσωποποιημένη και διαθέσιμη κάθε στιγμή.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ένας αιώνας ΕΕΑ: Όταν ο θεσμός ξεπερνά τον εαυτό του! (Βίντεο)

Το Επιμελητήριο, υπό την ηγεσία της σημερινής Διοίκησης του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, έχει πετύχει κάτι που λίγοι θεσμοί καταφέρνουν

Eurolife FFH: Χρυσό βραβείο καινοτομίας απέσπασε το My Health F1rst

Όραμα της εταιρείας, να σχεδιάζει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και ενισχύουν την εμπιστοσύνη στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας

Ο ΣΕΣΑΕ γιόρτασε την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης προσφέροντας 2.000 μερίδες φαγητό

Για 11η χρονιά, σε συνεργασία με την Οργάνωση ΓΗ και το ΜΠΟΡΟΥΜΕ

Η ασφάλεια με πρόσωπο – Ο ρόλος του προσωπικού ασφαλιστικού διαμεσολαβητή

Στην εποχή της ψηφιοποίησης και της απρόσωπης εξυπηρέτησης, η καμπάνια της ΕΑΔΕ υπενθυμίζει τη σημασία της ανθρώπινης σχέσης στην ασφάλιση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Οι συλλογικές συμβάσεις βγαίνουν… από τα μνημόνια – Βίντεο

Οι τρεις άξονες της νέας Κοινωνικής Συμφωνίας και τα επόμενα βήματα

Ο Νίκος Χαλκιόπουλος νέος CEO της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ

Με πολυετή εμπειρία σε κορυφαίες διοικητικές θέσεις στον κλάδο, ο κ. Χαλκιόπουλος αποτελεί σημαντική προσθήκη στο ηγετικό δυναμικό της εταιρείας

Η Euroins ανεβάζει ταχύτητα: Ισχυρή πορεία και επένδυση σε AI

Για την Α. Μουρατίδου, η ανοδική πορεία δεν αποτελεί συγκυριακό γεγονός, αλλά αποτέλεσμα στρατηγικής 4 πυλώνων

Επίσκεψη Κ. Κατσαφάδου στη Βόνιτσα – Σύσκεψη με τις τοπικές αρχές για τον συντονισμό των ενεργειών αποκατάστασης

«Προχωρούμε στην άμεση καταγραφή των ζημιών ώστε να ενεργοποιηθούν χωρίς καθυστέρηση οι διαδικασίες κρατικής αρωγής»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Οι συλλογικές συμβάσεις βγαίνουν… από τα μνημόνια – Βίντεο

Οι τρεις άξονες της νέας Κοινωνικής Συμφωνίας και τα επόμενα βήματα

Ο Νίκος Χαλκιόπουλος νέος CEO της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ

Με πολυετή εμπειρία σε κορυφαίες διοικητικές θέσεις στον κλάδο, ο κ. Χαλκιόπουλος αποτελεί σημαντική προσθήκη στο ηγετικό δυναμικό της εταιρείας

Φάρμακα απώλειας βάρους: Σε ποιες άλλες παθήσεις δοκιμάζονται και χρησιμοποιούνται

Αρνητικά τα αποτελέσματα για το Αλτσχάιμερ, ενθαρρυντικά για άλλες νόσους

Η Euroins ανεβάζει ταχύτητα: Ισχυρή πορεία και επένδυση σε AI

Για την Α. Μουρατίδου, η ανοδική πορεία δεν αποτελεί συγκυριακό γεγονός, αλλά αποτέλεσμα στρατηγικής 4 πυλώνων

Επίσκεψη Κ. Κατσαφάδου στη Βόνιτσα – Σύσκεψη με τις τοπικές αρχές για τον συντονισμό των ενεργειών αποκατάστασης

«Προχωρούμε στην άμεση καταγραφή των ζημιών ώστε να ενεργοποιηθούν χωρίς καθυστέρηση οι διαδικασίες κρατικής αρωγής»