back to top
13.2 C
Athens
Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2025

Ο φόβος των ασφαλιστικών για την προβολή τους

To μεγαλύτερο πρόβλημα των ασφαλιστικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα είναι η έλλειψη αυτόπροβολής τους.   Για όσους παρακολουθούν εκ του μακρόθεν τις εταιρείες , βλέπουν ότι είναι καλές εταιρείες (ελληνικές και ξένες).  Με σαφείς στόχους,  κεφαλαιακές επάρκειες, οργανογράμματα, δομή πωλήσεων. Οι μητρικές ξένες πολυεθνικές παρουσιάζουν κάθε τρίμηνο κέρδη μόνες όσο όλες  μαζί οι ελληνικές εισηγμένες στο χρηματιστήριο το χρόνο.  Τα καταστήματά τους στην Ελλάδα  αδυνατούν να περάσουν στο ευρύ κοινό την  εικόνα της δυναμής  τους . Είναι σαν να προσπαθούν να κρυφτούν  από το κοινό τους.  Σαν  ποδοσφαιριστές που δεν θέλουν να πάρουν την μπάλα , για να το πούμε πιο αθλητικά.  Οι ελληνικές ασφαλιστικές , είναι αξιοπρεπέστατες εταιρείες στην πλειονότητά τους  που πασχίζουν να ανταγωνιστούν τις ισχυρές ξένες ασφαλιστικές μέσα στην αφάνεια.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα των ασφαλιστικών εταιρειών στην Ελλάδα είναι ότι αρκούνται σε ορισμένα σόου και εσωτερικές εκδηλώσεις  αδυνατώντας  να προβάλλουν την δυναμική τους. Βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις εταιρειών που έχουν καταφέρει να γίνουν γνωστές στο ευρύτερο κοινό αλλά είναι λίγες.  Οι ασφαλιστικές δεν προβάλλουν ούτε τα αποτελέσματά τους , ούτε την παραγωγή τους ούτε την δυναμική τους στο ευρύτερο κοινό.  Έχουν πέσει θύμα της φήμης των τραπεζών και της αρνητικής προπαγάνδας που έφεραν τα μεγάλα ‘λουκέτα’.   Όποιος θέλει να μιλήσει σε κάποιον για την ιδιωτική ασφάλιση, αμέσως ακούει για την «Ασπίδα»  (περιέργως καμία από τις 130 περίπου εταιρείες που έχουν βάλει λουκέτο τα τελευταία 30 χρόνια δεν αναφέρεται τόσο πολύ).  Ακόμη και  ασφαλίσεις με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα όπως αυτές του αυτοκινήτου και της υγείας αντιμετωπίζονται από το ν κόσμο ως ριψοκίνδυνες επενδύσεις.  Κανείς δεν έχει εξηγήσει στο ευρύ κοινό   γιατί τον ενοχλεί  να δώσει 200 ευρώ το τρίμηνο (67 ευρώ το μήνα ή 2,2 ευρώ  τη μέρα) για να έχει ένα υψηλό επίπεδο υγείας  όταν πληρώνει 300 ευρώ το μήνα για να είναι  ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΣ  και εκτεθειμένος στο δημόσιο σύστημα υγείας.  Αυτή η άγνοια είναι ευθύνη των εταιρειών που κρύβονται πίσω από ανούσιες εκδηλώσεις.   Οι σχέσεις ασφαλιστικών με την ενημέρωση είναι σχέσεις φόβου και πανικού . Όπως ενός ηθοποιού που δεν θέλει να προβάλλει το έργο του.  Ακόμα ηχούν στ’ αυτιά μας , οι ορυμαγδοί στελεχών εταιρειών όταν πρόκειται για κάποια συνέντευξη της εταιρείας τους.  « Προς θεού μην αναφέρετε ότι σας είπα για την παραγωγή… όχι δεν θέλουμε συνέντευξη… δεν θέλω να γράψετε ότι έχουμε κέρδη… δεν γνωρίζω τα οικονομικά αποτελέσματα κά»  Ο απόλυτος τρόμος.  Αν εσείς κύριοι και κυρίες δεν θέλετε να προβάλλετε τις εταιρείες σας  στον Τύπο , μην μιλάτε μετά για έλλειψη ασφαλιστικής συνείδησης και τα λοιπά.  Όποιος φοβάται μένει σπίτι ..

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η KPMG φέρνει την Άννα Ευθυμίου και κορυφαία στελέχη στο μεγάλο debate για την ασφαλιστική αγορά

Με αυξημένο ενδιαφέρον αναμένεται η παρουσίαση της Ετήσιας Έρευνας της KPMG, ενός από τα ισχυρότερα εργαλεία ανάγνωσης του κλάδου

Εγγυήσεις, πυρκαγιές και αστικές προδιαγράφουν το μέλλον

Τη νέα τάση της ασφαλιστικής αγοράς υποδεικνύουν τα στατιστικά της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Μ. Θεμιστοκλέους και Π. Δημητρίου συζήτησαν για τις συνέργειες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα σε υγεία και ασφάλιση

Παρακολουθήστε το βίντεο της συζήτησης που διεξήχθη στο πλαίσιο του Fortune Greece CEO Initiative Forum 2025

«Αλλάζουμε το κλίμα μέσα μας»: Η Εθνική Ασφαλιστική στέλνει μήνυμα πρόληψης απέναντι στα φυσικά φαινόμενα

Η εταιρεία αναδεικνύει την ιδιωτική ασφάλιση ως το «απόλυτο life hack», που προσφέρει ηρεμία και σταθερότητα σε κάθε ανατροπή

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ασφαλιστικό κλάδο από την επιβολή του δικαιώματος συμβολαίου

Τι προβληματίζει διαμεσολαβητές και θεσμικούς φορείς, τι απαντούν οι ασφαλιστικές εταιρείες

Lidl: Δωρεά Κόμβου Αντιμετώπισης Κρίσεων στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

Η εταιρεία επένδυσε 400.000 ευρώ σε αποθήκη έκτακτης ανάγκης, έτοιμη να ενεργοποιηθεί άμεσα σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών

Η αρνητική εμπειρία υποψηφίου «πληγώνει» τη φήμη των επιχειρήσεων – Νέα έρευνα του kariera.gr

Hχηρή υπενθύμιση προς τις εταιρείες για τη σημασία της σαφήνειας και του σεβασμού στον χρόνο του υποψηφίου κατά τη διαδικασία πρόσληψης

Πώς η αυτοκινητοβιομηχανία αποχαιρετά το 2025 – Οι κίνδυνοι και οι ευκαιρίες για νέους παίκτες

Η Allianz Trade περιγράφει το τοπίο που διαμορφώνουν οι δασμοί, οι κανονισμοί και η τεχνολογία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αρωγή της ΠΟΑΔ στον Σύλλογο Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «Η Φλόγα»

Η Ομοσπονδία καλεί για ακόμα μια χρονιά τα μέλη της, αντί της ανταλλαγής δώρων μεταξύ τους, να στηρίξουν τον αγώνα της Φλόγας

Affidea neuraCare: Η πρώτη F-18 FDOPA PET/CT στην Ελλάδα ανοίγει νέα εποχή στη νευροαπεικόνιση

Πολύτιμο εργαλείο στη διερεύνηση Παρκινσονικών συνδρόμων, με επίπεδα ακρίβειας και αξιοπιστίας που έως σήμερα δεν ήταν διαθέσιμα στη χώρα μας

Αλλαγή σκυτάλης στην ARAG Hellas – Νέος CEO από αρχές του χρόνου ο Ανδρέας Γκρέκας

Στελέχη της αγοράς κάνουν λόγο για συντεταγμένη και στρατηγικά οργανωμένη διαδικασία, σε κλίμα σεβασμού και αναγνώρισης

Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής από την Generali Hellas

Π. Δημητρίου: «Δημιουργούμε ένα ισχυρότερο, πιο ευέλικτο και σύγχρονο μοντέλο υγείας, με στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου φροντίδας»

Αισιόδοξες προοπτικές και μετασχηματισμός: Τα ευρήματα της Έκθεσης Ασφαλιστικής Αγοράς 2025 της KPMG

Ο Φ. Κάσσος ανέλυσε τη συνολική εικόνα της αγοράς τονίζοντας την υψηλή ανάπτυξη του 2024, τις αντοχές των ασφαλιστικών εταιρειών αλλά και τις νέες τάσεις