back to top
13 C
Athens
Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025

Ο φόβος των ασφαλιστικών για την προβολή τους

To μεγαλύτερο πρόβλημα των ασφαλιστικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα είναι η έλλειψη αυτόπροβολής τους.   Για όσους παρακολουθούν εκ του μακρόθεν τις εταιρείες , βλέπουν ότι είναι καλές εταιρείες (ελληνικές και ξένες).  Με σαφείς στόχους,  κεφαλαιακές επάρκειες, οργανογράμματα, δομή πωλήσεων. Οι μητρικές ξένες πολυεθνικές παρουσιάζουν κάθε τρίμηνο κέρδη μόνες όσο όλες  μαζί οι ελληνικές εισηγμένες στο χρηματιστήριο το χρόνο.  Τα καταστήματά τους στην Ελλάδα  αδυνατούν να περάσουν στο ευρύ κοινό την  εικόνα της δυναμής  τους . Είναι σαν να προσπαθούν να κρυφτούν  από το κοινό τους.  Σαν  ποδοσφαιριστές που δεν θέλουν να πάρουν την μπάλα , για να το πούμε πιο αθλητικά.  Οι ελληνικές ασφαλιστικές , είναι αξιοπρεπέστατες εταιρείες στην πλειονότητά τους  που πασχίζουν να ανταγωνιστούν τις ισχυρές ξένες ασφαλιστικές μέσα στην αφάνεια.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα των ασφαλιστικών εταιρειών στην Ελλάδα είναι ότι αρκούνται σε ορισμένα σόου και εσωτερικές εκδηλώσεις  αδυνατώντας  να προβάλλουν την δυναμική τους. Βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις εταιρειών που έχουν καταφέρει να γίνουν γνωστές στο ευρύτερο κοινό αλλά είναι λίγες.  Οι ασφαλιστικές δεν προβάλλουν ούτε τα αποτελέσματά τους , ούτε την παραγωγή τους ούτε την δυναμική τους στο ευρύτερο κοινό.  Έχουν πέσει θύμα της φήμης των τραπεζών και της αρνητικής προπαγάνδας που έφεραν τα μεγάλα ‘λουκέτα’.   Όποιος θέλει να μιλήσει σε κάποιον για την ιδιωτική ασφάλιση, αμέσως ακούει για την «Ασπίδα»  (περιέργως καμία από τις 130 περίπου εταιρείες που έχουν βάλει λουκέτο τα τελευταία 30 χρόνια δεν αναφέρεται τόσο πολύ).  Ακόμη και  ασφαλίσεις με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα όπως αυτές του αυτοκινήτου και της υγείας αντιμετωπίζονται από το ν κόσμο ως ριψοκίνδυνες επενδύσεις.  Κανείς δεν έχει εξηγήσει στο ευρύ κοινό   γιατί τον ενοχλεί  να δώσει 200 ευρώ το τρίμηνο (67 ευρώ το μήνα ή 2,2 ευρώ  τη μέρα) για να έχει ένα υψηλό επίπεδο υγείας  όταν πληρώνει 300 ευρώ το μήνα για να είναι  ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΣ  και εκτεθειμένος στο δημόσιο σύστημα υγείας.  Αυτή η άγνοια είναι ευθύνη των εταιρειών που κρύβονται πίσω από ανούσιες εκδηλώσεις.   Οι σχέσεις ασφαλιστικών με την ενημέρωση είναι σχέσεις φόβου και πανικού . Όπως ενός ηθοποιού που δεν θέλει να προβάλλει το έργο του.  Ακόμα ηχούν στ’ αυτιά μας , οι ορυμαγδοί στελεχών εταιρειών όταν πρόκειται για κάποια συνέντευξη της εταιρείας τους.  « Προς θεού μην αναφέρετε ότι σας είπα για την παραγωγή… όχι δεν θέλουμε συνέντευξη… δεν θέλω να γράψετε ότι έχουμε κέρδη… δεν γνωρίζω τα οικονομικά αποτελέσματα κά»  Ο απόλυτος τρόμος.  Αν εσείς κύριοι και κυρίες δεν θέλετε να προβάλλετε τις εταιρείες σας  στον Τύπο , μην μιλάτε μετά για έλλειψη ασφαλιστικής συνείδησης και τα λοιπά.  Όποιος φοβάται μένει σπίτι ..

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η KPMG φέρνει την Άννα Ευθυμίου και κορυφαία στελέχη στο μεγάλο debate για την ασφαλιστική αγορά

Με αυξημένο ενδιαφέρον αναμένεται η παρουσίαση της Ετήσιας Έρευνας της KPMG, ενός από τα ισχυρότερα εργαλεία ανάγνωσης του κλάδου

Εγγυήσεις, πυρκαγιές και αστικές προδιαγράφουν το μέλλον

Τη νέα τάση της ασφαλιστικής αγοράς υποδεικνύουν τα στατιστικά της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Μ. Θεμιστοκλέους και Π. Δημητρίου συζήτησαν για τις συνέργειες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα σε υγεία και ασφάλιση

Παρακολουθήστε το βίντεο της συζήτησης που διεξήχθη στο πλαίσιο του Fortune Greece CEO Initiative Forum 2025

«Αλλάζουμε το κλίμα μέσα μας»: Η Εθνική Ασφαλιστική στέλνει μήνυμα πρόληψης απέναντι στα φυσικά φαινόμενα

Η εταιρεία αναδεικνύει την ιδιωτική ασφάλιση ως το «απόλυτο life hack», που προσφέρει ηρεμία και σταθερότητα σε κάθε ανατροπή

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Αμερικάνικο Κολλέγιο και PwC: Μνημόνιο Συνεργασίας για ενδυνάμωση της νέας γενιάς ψηφιακών ηγετών

Η στρατηγική συνεργασία έχει στόχο να συνδέσει εκπαίδευση και αγορά εργασίας μέσα από καινοτομία, τεχνολογία και βιωματική μάθηση

Τι σημαίνει το νέο σήμα «T» στα αυτοκίνητα;

Σκωτσέζος ξενοδόχος ξεκίνησε να κατασκευάζει και να εμπορεύεται την ταμπέλα «T» ύστερα από ένα ταξίδι στην Τενερίφη

Ξεκίνησε η μεγαλύτερη έρευνα για την Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας στην Ελλάδα

Στόχος της έρευνας των ΕΕΑ-ΠΕΚΑΠ, να αποτυπωθούν εμπειρίες, προβλήματα, απόψεις, αλλά και προτάσεις για καλύτερες υπηρεσίες στον κλάδο υγείας

Ποιο ήταν το συμβατικό περιθώριο κέρδους των ασφαλιστικών το 2024, ποιος κλάδος πιέζεται

Αυξημένα συμβατικά επίπεδα περιθωρίου κέρδους, πτώση δείκτη κάλυψης Φερεγγυότητας εντοπίζει μεταξύ άλλων η Ετήσια Έκθεση της KPMG

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η ΠΟΕΔΗΝ καταγγέλλει στασιμότητα στη Δημόσια Υγεία

Για κυβερνητικές θριαμβολογίες κάνει λόγο η Ομοσπονδία και περιφρόνηση προς την ταλαιπωρία των πολιτών, που πληρώνουν από την τσέπη τους εντός και εκτός ΕΣΥ

Η καρδιολογία πρωτοπορεί και εξελίσσεται στο ΥΓΕΙΑ: 15 χρόνια Τμήμα Διαδερμικών Βαλβίδων

Το Τμήμα έχει καθιερωθεί ως σημείο αναφοράς για τις πιο προηγμένες τεχνικές διαδερμικής θεραπείας βαλβιδοπαθειών

Αμερικάνικο Κολλέγιο και PwC: Μνημόνιο Συνεργασίας για ενδυνάμωση της νέας γενιάς ψηφιακών ηγετών

Η στρατηγική συνεργασία έχει στόχο να συνδέσει εκπαίδευση και αγορά εργασίας μέσα από καινοτομία, τεχνολογία και βιωματική μάθηση

SVV: Τι παραγωγή έγραψαν οι ασφαλιστικές στην Ελβετία και τι οι τράπεζες

Στα 73,2 δισ. φράγκα η ακαθάριστη προστιθέμενη αξία του χρηματοπιστωτικού τομέα της χώρας – Ισχυρή ανάπτυξη στις ασφαλίσεις

Αντίστροφη μέτρηση για τα Greek Accounting & Finance Awards 2025 powered by ENTERSOFTONE

Τα #graf25 επιστρέφουν για 3η χρονιά στις 12/12, με στόχο την ανάδειξη των άριστων εταιρειών και πρακτικών στη λογιστική και στην οικονομική διοίκηση