back to top
33.8 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

O ΕΟΦ προειδοποιεί για διαδικτυακά προϊόντα

Προϊόντα αμφιβόλου ποιότητας, που πιθανόν να κρύβουν κινδύνους για την ασφάλεια και υγεία των καταναλωτών, διακινούνται μέσω διαδικτύου από αναξιόπιστες πηγές, προειδοποιεί ο ΕΟΦ.

Με ανακοίνωση του, ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων εφιστά την προσοχή των καταναλωτών σε δεκάδες προϊόντα που διακινούνται μέσω διαδικτύου και τα οποία δεν έχουν αξιολογηθεί από τον ΕΟΦ ως προς την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα που προβάλλουν.

- Advertisement -

Πρόκειται για τα:

  • ARTROVEX,
  • SUGANORM,
  • RECARDIO,
  • PSORIMILK,
  • BIORETIN,
  • GEMODERM,
  • TINEDOL,
  • BACTEFORT,
  • NICOIN,
  • FORTE LOVE,
  • ALCOBARRIER,
  • HONDROCREAM,
  • DIETONUS,
  • EROGAN,
  • EL-MACHO,
  • ONE TWO SLIM,
  • CHOKOSLIM/CHOCOLATE SLIM,
  • WELLTOX,
  • REVOMUSCLE,
  • BLACK-MASK,
  • VALGOSOCKS,
  • VALGUS PRO,
  • COLLAMASK,
  • MACHOMAN,
  • VARICOBOOSTER,
  • MAXISIZE,
  • HAIR MEGASPRAY,
  • FITOSPRAY,
  • TONUS ELAST

Όπως σημειώνεται, «διακινούνται μέσω διαδικτύου ως φάρμακα, ιατροτεχνολογικά προϊόντα, συμπληρώματα διατροφής, ή καλλυντικά χωρίς να διαθέτουν σχετική έγκριση του ΕΟΦ (ως φάρμακα) και χωρίς να έχουν γνωστοποιηθεί ή πιστοποιηθεί βάσει των κείμενων διατάξεων (ως συμπληρώματα διατροφής, καλλυντικά και ιατροτεχνολογικά προϊόντα)». Περαιτέρω, στις ιστοσελίδες μέσω των οποίων προωθούνται δεν υπάρχουν τα στοιχεία επικοινωνίας του υπεύθυνου κυκλοφορίας τους, ενώ σε πολλές περιπτώσεις τα προϊόντα προβάλλονται με θεραπευτικές ενδείξεις παραπέμποντας σε φάρμακο, ενώ δε διαθέτουν έγκριση του ΕΟΦ.

- Advertisement -

Ο Οργανισμός καλεί, λοιπόν, τους καταναλωτές να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή:

1) Σε ιστοτόπους που ο καταναλωτής καλείται να αποστείλει συμπληρωμένη φόρμα επικοινωνίας ή να επικοινωνήσει με κάποιο τηλεφωνικό κέντρο, χωρίς να γνωρίζει τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας που είναι υπεύθυνη για την κυκλοφορία του εκάστοτε προϊόντος
2) Σε ιστοτόπους που φαίνονται ως ελληνικοί, χωρίς απαραίτητα να είναι (η περιγραφή των προϊόντων και τα ανηρτημένα σχόλια «καταναλωτών» παρέχονται μεν στην ελληνική γλώσσα, αλλά είναι προφανές ότι προέρχονται από αυτόματη μετάφραση, καθώς περιέχουν σωρεία συντακτικών και ορθογραφικών λαθών)
3) Σε ιστοτόπους που προωθούν σκευάσματα με «θεαματικά» αποτελέσματα ενάντια σε ασθένειες (π.χ. καρκίνο, διαβήτη), τη σεξουαλική δυσλειτουργία, την αύξηση του σωματικού βάρους κλπ.
Υπενθυμίζεται ότι η αγορά προϊόντων αρμοδιότητας ΕΟΦ από μη εγκεκριμένες και αναξιόπιστες πηγές του διαδικτύου, μπορεί να θέσει σε σοβαρό κίνδυνο την υγεία του καταναλωτή, ενώ σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η πώληση φαρμάκων μέσω διαδικτύου.

Πηγή: Virus.com.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις

Καμία πρόοδος στην αδυναμία πρόσβασης στα φάρμακα στην Ευρώπη

Σταθερά ασθμαίνει  η  Ευρώπη ως προς τη προσβασιμότητα στα φάρμακα και η EFPIA εκπέμπει SOS με βάση νέα στοιχεία για ταχεία δράση.

Οι ψηφιακοί κίνδυνοι που κρύβει η χρήση AI για τη δημιουργία action figures και χαρακτήρων Ghibli

Τις τελευταίες ημέρες μία νέα τάση έχει κατακλύσει το διαδίκτυο: Πρόκειται για εικόνες τύπου anime εμπνευσμένες από το Studio Ghibli και action figures που

Ο κανονισμός της Επιτροπής Ελέγχου του Συστήματος Ηλεκτρονικής Προέγκρισης του ΕΟΠΥΥ

Με υπουργική απόφαση ορίστηκε ο κανονισμός λειτουργίας της μη αμειβόμενης Επιτροπής Ελέγχου του Συστήματος Ηλεκτρονικής

Δικαστικά κινείται ο ΕΟΠΥΥ για απάτες μέσω εικονικών συνταγογραφήσεων

Η Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας προχώρησε στην εξάρθρωση δύο διαφορετικών εγκληματικών οργανώσεων, τα μέλη των οποίων φέρονται να διέπραξαν κακουργηματικές απάτες

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.