back to top
20.1 C
Athens
Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024

O CEO της Groupama Ασφαλιστικής Χρήστος Κάτσιος μιλά στο Insurance World

Του Νίκου Σακκελαρίου, από περιοδικό Insurance World

Η Groupama μπορεί να ήρθε στην Ελλάδα πριν από μια δεκαετία, αλλά η ιστορία του Φοίνικα ξεκινά πριν από 90 χρόνια στη χώρα μας, στο μακρινό 1928. Η Groupama Ασφαλιστική, λοιπόν, γιορτάζει αυτά τα 90 χρόνια της με τις αναμνήσεις του παρελθό- ντος της και τις σκέψεις του μέλλοντος.

- Advertisement -

Τα 90 αυτά χρόνια σηματοδοτούν όχι μόνο τη μετεξέλιξη του συγκεκριμένου ομίλου μέσα στην ελληνική ιστορία, αλλά και την ευρύτερη μετεξέλιξη της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.

Ο CEO της Groupama Ασφαλιστικής στην Ελλάδα, κ. Χρήστος Κάτσιος, είναι ο νέος τεχνοκράτης που έχει στόχο να δημιουργήσει τις προοπτικές για ένα ισχυρό παρόν και ένα ακόμη ισχυρότερο μέλλον για τον όμιλο.

- Advertisement -

iw Αναλογιζόμενος τα 90 χρόνια παρουσίας του ομίλου στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, πώς βλέπετε τις εξελίξεις και το μέλλον της Groupama Ασφαλιστικής στην Ελλάδα;

απ. H Groupama Ασφαλιστική έχει μια βαριά κληρονομιά 90 ετών παρουσίας στην Ελλάδα. Η εταιρεία έχει παρακαταθήκες από το 1928 και έχει βιώσει, μέσα από την ελληνική ιστορία, εύκολες και δύσκολες στιγμές, αλλά σήμερα η παρουσία της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά είναι βιώσιμη και δυνατή. Η Groupama Ασφαλιστική αποτελεί μέτρο αναφο- ράς και σύγκρισης ανάμεσα σε ελλη- νικές και ξένες ασφαλιστικές εταιρείες. Η παρουσία της χαρακτηρίζεται από την οικονομική ευρωστία μας, σε επίπεδο Solvency Ratio. Η άνοδος του δείκτη φερεγγυότητάς μας (SCR) είναι θεαματική, στο 152%, που είναι από τους υψηλότερους ανάμεσα στις εταιρείες με τα μέχρι τώρα αποτελέ- σματα στην ελληνική αγορά.

iw Ποιο είναι το όραμα και ποια η στρατηγική σας για το μέλλον της Groupama στην Ελλάδα;

απ. Το όραμα μας, για τα επόμενα χρόνια εστιάζεται στο τρίπτυχο μεγέθυνση-αξιοπιστία-τεχνολογία/ καινοτομία. Το μότο μας είναι «να κάνουμε την αξιόπιστη ασφάλιση μια απλή υπόθεση». Θέλουμε να γίνει η Groupama Ασφαλιστική «η πρώτη σε προτίμηση και αξιοπιστία ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα, που κάνει την ασφάλιση μια απλή διαδικασία». Η στόχευσή μας είναι πρωτίστως στην απλοποίηση των διαδικασιών και μηχανισμών μας, καθώς και στην εμπειρία (customer journey) και αμεσότητα που βιώνει ο πελάτης και οι συνεργάτες μας. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με την αύξηση της αξιοπιστίας των υποσχόμενων υπηρεσιών μας, ώστε να μας φέρει στην πρώτη θέση προτίμησης, από συνεργάτες και πελάτες.

Είμαστε από τις πρώτες εταιρείες που επενδύσαμε στην τεχνολογία, όχι μόνο με απώτερο σκοπό τον ψηφιακό μετασχηματισμό ως έχει (που είναι ολίγον «καραμέλα»), αλλά και για να υποστηρίξουμε, στην ουσία, κα- λύτερα τους πελάτες και συνεργάτες μας (ασφαλιστές). Γι’ αυτό και λέμε ότι όραμά μας είναι «να κάνουμε την ασφάλιση απλή υπόθεση». Προσανατολιζόμαστε στην εφαρμογή σύγχρονων τεχνολογιών, πάντα προς όφελος του πελάτη και συνεργάτη, και θέλουμε να ανταποκριθούμε στις συνεχείς εξελίξεις και ανάγκες των ερχόμενων γενιών (millennials, generation Z).

iw Ως προς την καινοτομία, ποια είναι τα σχέδιά σας;

απ. Στο θέμα της καινοτομίας είμαστε αρκετά μπροστά ανάμεσα στον ανταγωνισμό. Από την έλευση της Groupama στην Ελλάδα, ο γαλλικός όμιλος έβαλε ως στόχο την ανάπτυξη της καινοτομίας. Αναπτύξαμε και εισαγάγαμε την εφαρμογή Groupama Now App με τις καινοτόμες λειτουργίες της, πραγματοποιήσαμε πρώτοι δύο συνεχόμενα ασφαλιστικά Hackathons για να στηρίξουμε τους νέους, δημιουργήσαμε το Groupama Pass (Wallet) –πάλι πρώτοι στην Ελλάδα και από τις λίγες ασφαλιστικές διεθνώς–, και βέβαια καθιερώσαμε πλατφόρμες για τους συνεργάτες μας στα δίκτυα κ.τ.λ.

Εισαγάγαμε την καινοτομία σε όλα τα πεδία της ασφαλιστικής δραστηριότητας, όχι μόνο τεχνολογικά, αλλά και σε επίπεδο απλοποίησης διαδικασιών, βελτιστοποίησης χρόνων ανταπόκρισης, συνέπειας στην αγορά και τα δίκτυα.

iw Πού στηρίζεται το δίκτυο παραγωγής σας;

απ. Η ανάπτυξή μας βασίζεται και στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δικτύου μας. Έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε ένα πολυκαναλικό δίκτυο παραγωγής –συνδυάζοντας τις τεχνολογικές εφαρμογές και τον ανθρώπινο παράγοντα–, στο οποίο έχουμε τεράστια εμπιστοσύνη και βασίζουμε επάνω του την ανάπτυξή μας.

Το δεύτερο χαρακτηριστικό μας είναι ότι, εκτός από το πολυκαναλικό δίκτυο, είμαστε και πολυπροϊοντικοί, δηλαδή έχουμε μεγάλη ποικιλία και στα προϊόντα γενικών ασφαλίσεων και στα προϊόντα ζωής και υγείας, καλύπτοντας όλες τις βασικές ανάγκες ασφάλισης της ελληνικής αγοράς. Στόχος μας είναι να είμαστε ευέλικτοι στα κελεύσματα της εποχής μας, αλλά και να ανοίγουμε δρόμους για το μέλλον. Η Groupama Ασφαλιστική διαφοροποιείται στην ευελιξία από την υπόλοιπη ασφαλιστική αγορά. Σε μια ασφαλιστική αγορά, όχι μόνο στην Ελλάδα, που είναι μάλλον συντηρητική, εμείς είμαστε δεκτικοί στα «καινούργια» και διαφορετικά από τα συντηρητικά και τετριμμένα του κλάδου μας.

iw Πιστεύετε πως η ασφαλιστική αγορά χρειάζεται ανανέωση στελεχιακού δυναμικού;

απ. Η Groupama Ασφαλιστική ατενίζει το μέλλον με την αισιοδοξία των νέων ανθρώπων που προσελκύει. Πιστεύουμε ότι η ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα οφείλει να συμβάλει στην ανάπτυξη ενός θελκτικού προ- σώπου για τους νέους, ώστε να γίνει πιο ελκυστικός ο κλάδος. Εμείς πι- στεύουμε σε αυτό και το αποδεικνύουμε με την εισαγωγή νέων προσλήψεων, στηρίζοντας και επενδύοντας συστηματικά στους νέους, με όραμα.

iw Τι πιστεύει ο μητρικός όμιλος στο Παρίσι για την Groupama στην Ελλάδα;

απ. Έχουμε την ικανοποίηση να είμαστε από τις αγαπημένες «θυγατέρες» στο εξωτερικό, παρά το γεγονός ότι η Ελλάδα είναι μια μικρή, σε κλίμακα, χώρα για τον Όμιλο Groupama. Το γεγονός ότι μας στήριξε στη δύσκολη περίοδο της κρίσης και το γεγονός ότι η Groupama Ασφαλιστική ανα- πτύσσεται πάνω σε στέρεες βάσεις, ανταποδίδοντας την αμοιβαιότητα της σχέσης αυτής με συνεχή και υγιή κερδοφορία, μας έχουν κάνει περήφανους και ιδιαίτερα αγαπητούς στα κεντρικά του ομίλου.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Στα 398 εκατ. ευρώ τα καθαρά έσοδα του Ομίλου Groupama – Στο 190% ο δείκτης Solvency 2

Η γαλλική ασφαλιστική εταιρεία Groupama ανέφερε ότι στις 30 Ιουνίου 2024, το combined premium income διαμορφώθηκε στα 12 δισεκατομμύρια ευρώ

Έρευνα ΕΥ: 7 στους 10 CEOs αισθάνονται αισιόδοξοι για τις προοπτικές της παγκόσμιας οικονομίας

Αισιόδοξοι για τις προοπτικές της παγκόσμιας οικονομίας αισθάνονται οι 7 στους 10 διευθύνοντες συμβούλους (CEO’s)  στην παγκόσμια έρευνα της EY

Αιμοδοσία Συλλόγου Υπαλλήλων Groupama Ασφαλιστικής

Ο Σύλλογος Εργαζομένων της Groupama Ασφαλιστικής και οι εργαζόμενοί της, για άλλη μια φορά ως εθελοντές αιμοδότες έδωσαν το μήνυμα αλληλεγγύης και προσφοράς

Το πρόγραμμα του Ομίλου Groupama “The Life Savers” συνεχίζεται για 3η χρονιά

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Πρώτων Βοηθειών στις 14 Σεπτεμβρίου, ο διεθνής ασφαλιστικός όμιλος Groupama, με περισσότερα από 100 χρόνια ιστορίας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Oι φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα το διάστημα 2000-2020 και η καταστροφή στη Βαλένθια

 O αριθμός των θυμάτων στη πρόσφατη φυσική καταστροφή στη Βαλένθια δείχνει πόσο αδύναμη είναι η ανθρώπινη παρέμβαση απέναντι στην κλιματική αλλαγή και πόσο πολύ...

Τα παράπλευρα οφέλη από την αύξηση της παρουσίας της ιδιωτικής ασφάλισης στην ελληνική οικονομία 

Οι άμεσα και έμμεσα εμπλεκόμενοι με την ιδιωτική ασφαλιση μπορεί να φτάσουν τις 100.000 το 2025 σύμφωνα με εκτιμήσεις του κλάδου. 

Η αναγκαιότητα ενός ασφαλιστηρίου D&O γίνεται ακόμη πιο επιτακτική

Όσο μεγαλύτερος είναι ο Οργανισμός εκ μέρους του οποίου λαμβάνουμε αποφάσεις τόσο μεγαλύτερος είναι και ο επιχειρηματικός και κοινωνικός αντίκτυπος

Γ. Χατζηθεοδοσίου, βλέπει αυτό που δεν βλέπουν άλλοι

Τον νέο δρόμο με το όνομα «ΕΙΚΑ-ΖΩ» φωτίζει σήμερα το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στο «ΣΕΡΑΦΕΙΟ». Είναι το πρώτο Επιμελητήριο που εναποθέτει βάρος στον πολιτισμό και εισάγει στο επιχειρηματικό του μοντέλο την έννοια της συσχέτισης του πολιτισμού με το επιχειρείν.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Oι φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα το διάστημα 2000-2020 και η καταστροφή στη Βαλένθια

 O αριθμός των θυμάτων στη πρόσφατη φυσική καταστροφή στη...

Κ. Χατζηδάκης: Τέσσερις παρεμβάσεις για την ενίσχυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Τέσσερις παρεμβάσεις που υλοποιεί το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών σε στενή συνεργασία με την ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών

Ε. Ράπτη στα Greek Hospitality Awards: Μαζί θα κρατήσουμε την Ελλάδα ψηλά στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.

Ν. Παπαθανάσης, grha24: H Ελλάδα παρουσιάζει ένα δυνατό πρόσωπο στην παγκόσμια αγορά

Από το βήμα του 10ου Greek Hospitality Awards, ο κ. Νίκος Παπαθανάσης, αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών συνεχάρη τους ανθρώπους του τουριστικού κλάδου

Χ. Σταϊκούρας στα Greek Hospitality Awards: Τα μεγάλα έργα υποδομών αναβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.