NN: Μένουμε Ελλάδα και αναπτύσσουμε νέα δράση

[starbox]

Την αυριανή μέρα σχεδιάζει η NN, όπως μετονομάστηκε η ING, παραμένοντας πιστή στο αξιακό της σύστημα, που εδράζεται στη δημιουργία προγραμμάτων και δομών με κύριο άξονα το σεβασμό στον ασφαλισμένο και το συνεργάτη της εταιρείας. Σε ειδική εκδήλωση την οποία η εταιρεία πραγματοποίησε σήμερα στα cinema ODEON, για την αλλαγή της μπράντας του ομίλου, όπου παρευρέθησαν άνθρωποι της ασφαλιστικής αγοράς και συνεργάτες της εταιρείας, παρουσιάστηκε η καμπάνια της εταιρείας για το rebranding με πρωταγωνιστή τον Ewan McGregor.

Ιδιαίτερα θετικά και αισιόδοξα είναι τα μηνύματα όσον αφορά τους στόχους για το 2015. Η NN έχει ήδη ενσωματώσει στον προγραμματισμό της νέα προιόντα αλλά ταυτόχρονα σχεδιάζει και το κομμάτι των direct πωλήσεων. Ήδη τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, όπως ανέφερε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ING Luis Miguel Gomez, η εταιρεία έχει αυξήσει κατά 30.000 ονόματα το πελατολόγιο της και έχει τριπλασιάσει τα κέρδη της σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2014. «Παραμένουμε εδώ ότι και να γίνει» δήλωσε ο πρόεδρος της ο οποίος τόνισε ότι η μετονομασία της ING οφείλεται αποκλειστικά στην απόφαση του ομίλου να διαχωρίσει τις τραπεζικές από τις ασφαλιστικές εργασίες. Η NN συνεχίζει να είναι η ίδια εταιρεία, δίνοντας έμφαση στον πελάτη και το συνεργάτη, επιμένοντας στη διαφάνεια και τις δεσμεύσεις της εταιρείας σε ασφαλισμένους και δίκτυα.

Στα σχέδια της ΝΝ για το 2015, σύμφωνα με την κα Σοφία Ρατσιάτου, Γενική Διευθύντρια πωλήσεων, εντάσσεται και η ισχυροποίηση όλων των καναλιών προώθησης ασφαλιστικών υπηρεσιών και η προώθηση νέων προϊόντων, όπως το Smart Plan το οποίο διατίθεται από την Τράπεζα Πειραιώς και το επενδυτικό προιόν ασφαλιστικών υπηρεσιών Genius το οποίο διατίθεται από τους ασφαλιστές. Σχετικά με τη μετονομασία της ING σε ΝΝ, τόνισε «Γυρίζουμε πίσω πηγαίνοντας μπροστά».

Στην ιστορία της Nationale Nederlande και την ισχύ της μπράντας της NN αναφέρθηκε από το βήμα της εκδήλωσης η επικεφαλής της Διεύθυνσης Marketing, Karina Pereira. Εκτός από την καμπάνια με τον Ewan McGregor, η εταιρεία θα πραγματοποιήσει και καμπάνια που θα στηρίζεται σε πραγματικές ιστορίες.